אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פחד לחיות בלי פחד, חרדה לחיות בלי חרדה - טיפול בחרדה, תרופה נגד חרדה - לחיות בפחד, לחיות בחרדה
... העניין, שלפעמים האדם עצמו גורם לכך שיהיו לו הפרעות חרדה ופחדים שונים. בגלל, שהוא עצמו רוצה מבחינה מסוימת, לחיות בפחד ולחיות בחרדה. ומי שיתבונן אל תוכו עמוק בעין אמיתית, יראה, שמנקודת מבט מסוימת, הוא עצמו רוצה שיהיו לו פחדים וחרדות. ולמה? כי כפי שכבר ביארתי, חרדה ופחד, נובעים מכך שיש לאדם רצון. ברגע שהאדם רוצה איזה משהו, ממילא הוא מפחד שמא הוא לא ישיג אותו, ונמצא בחרדה מכך שאולי המציאות תהיה נגד רצונו. והחרדה והפחד והרצון, קיומם תלוי אחד בשני. ואי אפשר לחיות בלי פחד ובלי חרדה, כל זמן שיש רצון כלשהו, וגם אי אפשר לחיות עם רצון כלשהו, בלי שום פחד ובלי שום חרדה. ורצון = פחד וחרדה בעוצמה כלשהי. הכל, לפי העוצמה של הרצון . ומי שעוד יתבונן יראה, כי הטוב והרע קיימים, רק כאשר יש רצון. כי בלי שום רצון, לא יכול להיות, לא טוב ולא רע. כי רע, הוא כאשר המציאות היא לא כפי רצונו של האדם. וטוב, הוא כאשר המציאות היא כפי רצונו של האדם. ואם אין רצון עצמי, אז אין טוב ואין רע. ומי שיתבונן אל תוכו היטב, יראה כי מנקודת מבט מסוימת, הוא רוצה לחיות חיים שיש בהם טוב ורע, והוא לא מוכן לחיות חיים שאין בהם שום טוב ורע בכלל. כי בעיני האדם, חיים בלי טוב ובלי רע, נראים כחיים משעממים, וכחיים חסרי עניין. והאדם רוצה מנקודת מבט מסוימת, לחיות חיים, שיש בהם טוב ורע. וכל אחד שישאל את עצמו, האם הוא מוכן לחיות חיים בלי טוב ובלי רע. ובלי שום רצון ובלי שום דבר שיהיה נגד הרצון שלו. ומי שמרגיש שהוא לא מוכן לוותר על משחק החיים לגמרי בשלמות, הרי שזה אומר שהוא כן רוצה את הטוב ואת הרע, שהוא זה שיוצר את משחק החיים. ומי שרוצה את משחק החיים, זה בעצם אומר שהוא רוצה שיהיו לו רצונות, והוא רוצה שיהיו לו גם פחדים וגם חרדות. כי כנל, אם יש רצון, מחויב שיהיו גם חרדה ופחד בעוצמות שונות. וברגע שהאדם רוצה אפילו קצת, את המשחק של הטוב והרע שיש בחיים שלו, הרי שזה אומר, שהוא רוצה גם את החרדות ואת הפחדים שלו. והאדם, מפחד לחיות בלי פחד, ונמצא בחרדה לחיות בלי חרדה. כי האדם בתת ... האדם בחיים, הוא כולו סובב סביב החרדות והפחדים של האדם. כי כל מעשיו של האדם, כולם נובעים מהרצון ומהפחד של האדם. כי האדם מפחד להיעלם ומפחד למות ומפחד להיות לבד ומפחד להרגיש רע, וכל הפחדים והחרדות ... ולחיות בלי שום חרדה לגמרי, נדמה לו בטעות, שלא לפחד כלל, זה יכול להיות רע. כי בלי שום רצון כלל, זה נדמה לחיים מאוד משעממים, עד מוות. ומה שקורה זה, שהרבה פעמים, האדם מפחד להשתחרר מכל הפחדים ... לו כחוסר משמעות מוגדרת. ולכן, הוא ממשיך לשמור על הקיום של הפחד והקיום של החרדה. וכאשר האדם רוצה ומוכן בעצם לכך שיהיו לו חרדות ופחדים, הרי שזה פתח לכך שיהיו לו גם הפרעות נפשיות שנובעות מהפרעות ...
להיות לבד מחלת נפש סובל מחרדה ריקנות לטפל במחלות נפש חרדה ופחד תחושה של ריקנות כדורים
לרצות את הסבל, ליהנות מהסבל, לרצות ולא לרצות בו זמנית, להסתכל על עצמך מבחוץ, הזדהות רצונית, הרצון של המציאות
לרצות את הסבל, ליהנות מהסבל, לרצות ולא לרצות בו זמנית, להסתכל על עצמך מבחוץ, הזדהות רצונית, הרצון של המציאות
לרצות את הסבל, ליהנות מהסבל, לרצות ולא לרצות בו זמנית, להסתכל על עצמך מבחוץ, הזדהות רצונית, הרצון של המציאות האם אפשר לרצות את הסבל וליהנות ממנו? ההרצאה של אליעד כהן מתמקדת בשאלה האם אפשר לרצות את הסבל, ליהנות ממנו, או להיות במצב של רצון ואי - רצון בו זמנית. אליעד מסביר שאדם יכול לחוות תחושות מנוגדות בתוך עצמו, כמו למשל מצב שבו הוא סובל אך במקביל ברמה עמוקה יותר רוצה את הסבל הזה. אליעד נותן דוגמה של אדם שנשרף באש: ברמה החיצונית, האדם כמובן לא ירצה להישרף כי זה כואב, אך אליעד מדגים שישנה אפשרות עמוקה יותר שבה אותו אדם עשוי לרצות את עצם העובדה שהוא לא רוצה להישרף. כלומר, הסבל הוא לא רק תוצאה של האירוע, אלא תוצאה של הרצון הפנימי של האדם לגבי האירוע. מתי בדיוק מתחיל הסבל? אליעד מסביר שהסבל אינו קשור ישירות לאירוע עצמו אלא אך ורק לרצון של האדם ביחס לאירוע. לדוגמה, אם אדם סובל מכך ששורפים לו את היד, הסבל אינו נובע מהאש או מהכאב אלא מכך שהוא לא רוצה את מה שקורה. אם האדם היה רוצה בכך שישרפו אותו באש, הוא לא היה סובל כלל. כלומר, הסבל הוא תוצר ישיר של ההתנגדות הפנימית של האדם למציאות המתרחשת. איך להפסיק לסבול באמצעות שינוי הרצון? אליעד מדגיש שהדרך להפסיק לסבול היא להבין את מקור הסבל ... במצב כזה האדם אומר לא אכפת לי מה קורה לי, לא אכפת לי אם טוב או רע, אני מקבל כל דבר שהמציאות תביא. האדם במצב הזה לא סובל, כי הוא מיישר קו עם הרצון של המציאות. הדרך ההפוכה: שהאדם ישלוט באופן מוחלט ברצון שלו ויאמר לא אכפת לי מה המציאות רוצה, אני אלוהים של עצמי, ואני אחליט שאני רוצה את מה שקורה. האדם במקרה הזה משנה בכוח את הרצון שלו כך שהוא רוצה את האירוע שמתרחש, ובכך מפסיק את הסבל לחלוטין. איך ניתן להסתכל ... אתה דמות בסרט או מישהו אחר. לדוגמה, אם מישהו סובל מבגידה של בת הזוג, הוא יכול לצאת מתוך עצמו, להסתכל מבחוץ ולומר: האדם הזה סובל כי הוא לא רוצה את מה שקורה, אבל אני, שמסתכל מבחוץ, יכול דווקא לרצות את זה. לי לא אכפת שהדמות הזו סובלת. ברגע שאדם יכול לעשות זאת באמת, הוא מפסיק לסבול מהאירוע כי הוא כבר אינו מזדהה באופן אישי עם הרצון של הדמות הסובלת. מה הקשר בין רצון המציאות לרצון האישי? אליעד מסביר את המורכבות בין רצון האדם לרצון המציאות. הוא אומר שיש
אלוהים פחד משיגעון ספק ברצון להפסיק חרדה מאובדן שליטה אושר לא רוצה לסבול אובדן
מעל השכל האנושי, מחוץ לשכל האנושי, איך נוצרת מחשבה? הפרדה בין יש לאין, להעלים את המציאות, גבול השכל האנושי, תפישה על אנושית, תפישה על שכלית, אין שכל, שכל שמעל השכל
40:21מעל השכל האנושי, מחוץ לשכל האנושי, איך נוצרת מחשבה? הפרדה בין יש לאין, להעלים את המציאות, גבול השכל האנושי, תפישה על אנושית, תפישה על שכלית, אין שכל, שכל שמעל השכל
... שבה אנו פולטים חור בתוך המחשבה ומביטים בה עד שמגיעים לשורש שלה. לדוגמה, כאשר אנו זוכרים משהו, חשוב להבין מהו המקור שמחייה את הזיכרון. כל מחשבה, תחושה ורצון מבוססים על הבחנה בין יש לאין. ברגע שמבינים זאת, אפשר לראות את המציאות דרך ההבחנה הזו, ולפני השכל. זהו שלב שבו התודעה מתחילה לחוות את הדברים בצורה שונה, מעין חוויה של אין שכל ... שממנה יוצאת כמות עצומה של מידע. כדי להבין את קיומו של דבר, כמו שולחן, צריך עיבוד של אינפורמציה: זיכרון, צבע, צורה, תחושות ועוד. כל המחשבות, תחושות ורצונות שלנו נובעים מההבחנה בין יש לאין. חקר אני מוביל אותנו להבנה של איך אנחנו מבדילים בין קיים לבין לא קיים, וכיצד כל תפיסה או מחשבה מתקיימת על בסיס ההבדלה הזו. מהי מטרת ... את הדברים, אך מצד שני, מבינים שאין שום חובת תפיסה נוקשה של המציאות כפי שהיא נתפסת בדרך כלל. האם כל הדברים זהים ברובד העמוק? מהו הקשר בין צורה, מחשבה ורצון? אליעד מסביר שברובד העמוק של המציאות, אין הבדל בין הצורות, המחשבות והרצונות. כל אחת מהן היא רק לבוש שונה לאותה מהות של תודעה. בסופו של דבר, כל אלה הם ביטויים שונים לאותו תהליך פנימי של הבחנה בין יש לאין. האם באמת מפסיקים לנתח את הדברים? אם הכל ... תפיסתנו את המציאות, אלא גם מאפשרת לנו לחוות את העולם באופן חופשי יותר, בלי פחד מהשפעתן של הגדרות נוקשות. הבנת מקור המחשבות ההבחנה בין יש לאין הקשר בין רצון, תחושה ומחשבה מדיטציה והבנה שכלית השלב של אין שכל החוויה הפנימית של המודעות איך אפשר להתבונן בשולחן בלי להשתמש בשכל? שאלה מעמיקה שפותחת את הדרך שאלה: מהי המשמעות של לראות ... שמים לב לכל מה שמוליד את המחשבה, למשל הזיכרון של ראיית שולחן, מנין נוצרה הידיעה על שולחן, איך היא קיבלה חיים? וכאשר מסתכלים לעומק בכל מחשבה, תחושה או רצון (כולל תחושת האני), רואים שבסופו של דבר הכל מבוסס על ההפרדה בין יש לאין. ברגע שרואים את ההפרדה הזאת בצורה גלויה, אפשר לעשות צעד אחד אחורה ולראות את המציאות בלי להפריד בין יש ... לתחושה? תשובה: זו שאלה על מודעות. כמו שאדם מדמיין פילים ויודע בו - זמנית שהוא מדמיין, כך גם אפשר להגיע למצב תודעתי שבו רואים כיצד נוצרת כל מחשבה או רצון. ברגע שרואים שהכל מבוסס על הפרדה בין יש לאין, אפשר לשחרר את ההפרדה הזאת. זה לא מעלים את הצורות במציאות, אלא נותן אפשרות לבחור אם לראותן כקיימות או לא קיימות בו - זמנית. מדוע ... מגלים שמי שמוכן לבחור באמת, מקבל גם אותה וגם את המציאות כולה בו - זמנית. זה נשמע כמו רמות עומק שונות של תפיסה שאלה: למה הכוונה כשטוענים שצורה, מחשבה ורצון הם אותו הדבר? תשובה: כשמביטים ברובד החיצוני, יש הבדל בין אני זוכר, אני חושב, אני מרגיש ואני רוצה. אבל לעומק, כל הפעולות הללו הן לבוש שונה לאותה מהות של תודעה. להבדיל, זו רק שפה שבה מבחינים בין זיכרון לרצון ובין ידיעה ותחושה. אך ברובד העמוק, הכל זה אובייקט של חוויה בתוך אותה תודעה כוללת, ואין באמת הבדל מהותי ביניהם. שאלה: אז למה בכל זאת מרגישים הבדל? תשובה: תלוי ברמת התפיסה. בעולם היום - יומי מפרידים ומוגדרים: זיכרון שייך לעבר, רצון לעתיד, ידיעה להווה, וצורה היא אובייקט נפרד. אבל ככל שחודרים לעומק, הכל מתלכד לרמה שבה אין סתירה בין הידיעה שאתה רואה שולחן, לבין החוויה שהשולחן הוא רצון, או שהשולחן שווה ערך לכל מחשבה ורצון אחרים. האם בסוף מפסיקים לנתח את הדברים? שאלה: אם הכל אחד, למה להמשיך לנתח? תשובה: בסוף, כשההפרדה לא קיימת באופן כובל, ממילא אין הבדל בין לנתח לבין לא לנתח. אפשר לעסוק בניתוח ... במקביל: מודעים להפרדה ופועלים בתוכה, וגם מודעים לאפשרות שאין הבדל אמיתי בין יש לאין. מה התועלת בחוויה הזאת? שאלה: איך זה קשור לאושר מוחלט? תשובה: מי שרוצה להבין את הכל ולחוות את העומק, מגלה שהדרך היחידה היא לגלות את השורש של כל מחשבה וקיום. כאשר חווים את הדברים משם, מתחדשת החוויה של אושר מלא, משום שאין יותר חרדה מהיש או מהאין, ... לראות שולחן ולדבר עם אנשים, ומצד שני מבינים ששום דבר לא באמת מחייב, ושאפשר לבחור אם לראות או לא לראות, אם להפריד או לא להפריד. שאלה: ואם מישהו רק רוצה להבין קצת? תשובה: כאשר רוצים להבין, עצם העמקת החקירה מגלה את השורשים של ההבנות. מי שמגיע עד הסוף, ימצא שהוא גם מתעניין עוד ועוד גם לאחר שהבין, כי הדבר עצמו הופך להיות המקום של חוויה אינסופית. שאלה: האם ... ההפרדה העמוקה. זו החוויה הכי קרובה להבנה שגם יודעים דבר מסוים וגם לא יודעים אותו, בעת ובעונה אחת. סיום והרחבה שאלה: איך זה אפשרי שלראות שולחן זה בעצם רצון או זיכרון? תשובה: כשמבינים ששולחן הוא בסך - הכל יש מסוים לעומת אין של שאר הדברים, אפשר לתפוס זאת כתחושת חיסרון של כל מה שלא שולחן, או כידיעה של משהו ספציפי. גם רצון הוא תחושה של חסרונם של דברים אחרים, וגם זיכרון הוא ידיעה על משהו אחד בשונה מאחר. ככל שמעמיקים, רואים שכולם ביטויים שונים של אותה תודעה שמפרידה ומתאחדת בו - זמנית. שאלה: אז בסוף אין הבדל בין הכרה בחושים, חשיבה, זיכרון ורצון? תשובה: לגמרי כך. בשפה רגילה אנו מחלקים אותם, אבל ברמה העמוקה הם כולם אותה מהות של תודעה המתנסה בעצמה בצורות שונות, ושורשם הוא הבחנה בין יש לאין. ובסופו של דבר יש אפשרות ... היא נולדה, מה מקור החיות שלה. למשל כשאתה זוכר משהו, מה כרגע נותן למחשבה הזאת חיים. איך המחשבה הזאת קיימת? ואם אתה נכנס עמוק לתוך המחשבות של עצמך, או רצונות, תחושות, אני, לא אני - זה הכל אותו הדבר, אתה מגיע לשכבה מסויימת שבה אתה רואה שכול המחשבות כולן מבוססות על ההפרדה בין יש לאין, ואתה רואה את זה, לא קורא בספר. אני מדבר ... וכסא, וגם לא רואה שולחן וכסא. אתה לא רואה כלום. שאלה: מה זה נותן? שאלה: להיות מאושר במאה אחוז. שאלה: למה? אליעד: מה זה אכפת לך מה זה נותן? תגיד מה אתה רוצה? שאלה: מה שאני רוצה כרגע, זה להבין את זה. אליעד: יפה, מה שזה יתן לך שתבין את זה. מצד ההגדרה זה יתן לך את הפטור להבין את זה. כי תבין את זה. וזה גם לא נכון, כי בסוף תרצה להבין את זה למרות שהבנת את ... יודע, זה לא משנה שהם אומרים לך שזה קיים. המחשבה נוצרת במפץ של היש והאין. זה כמו שאני לוקח אותך במכונת זמן לפני המפץ הגדול ואתה רואה איך נוצר העולם. אני רוצה להעביר מסר, שכאשר את אומר כלום, מספיק שיש דבר אחד שלא חשבת עליו באותו רגע, זה אומר שהכלום שלך מוגדר. כשאמרת כלום, התכוונת להרבה דברים, אבל האם התכוונת גם למילה שולחן? שאלה: ... הרגשות שלך. יש מחויב זה לא רגש אפשרי שאתה יכול להטיל בו ספק. שאלה: אמרת התחושה מתבוננת, יש תודעה שמתבוננת. אליעד: מה זה תודעה? תחושה. תחושה = מחשבה = רצון זה הכל אותו דבר. רואה = אובייקטים, לראות זה אוביקט. תחושה זה אובייקט, הכל זה אובייקט. קשה לך להבין זאת כי זה מסודר אצלך בראש. הכל שווה ערך. בסוף תגיע למסקנה שכאשר אתה אומר שולחן = מהות. למרות שזה שני קצוות הפוכים. כי השולחן מוגדר והמהות לא. שאלה: פעם חשבתי שיש הבדל בין צורה למחשבה לרצון. אליעד: השאלה באיזה עומק. באיזה רובד של מציאות אנחנו נמצאים. קח את כל מה שישנו, תקיף אותו בעיגול, תתחבר לתודעה של העיגול, ועכשיו זה שווה. שאלה: למה אתה אומר שזה שווה, בעיני ... חשה, זה הכל משחקי מילים, בשפה שלנו, לזה קוראים תחושה ולזה קוראים מתבונן, לזה קוראים מבין, ולזה קוראים מרגיש. בתכלס, זה הכל אותו הדבר, מתבונן, מרגיש, רוצה, יודע, זוכר, זה אותו הדבר, רק בעוצמות שונות. בשפה שלנו אנו מפרידים בין חושים, מידע, מחוץ לחושים, דרך זיכרון, בעבר, בעתיד - אנחנו מבדילים. אבל אם תלך לעומק של התפיסה, אין הבדל בין - אני יכול להגיד התחושה מתבוננת, או להגיד ההתבוננות חשה, או להגיד ההתבוננות זוכרת, או זיכרון רוצה, זה אותו דבר, אין הבדל. כשאני אומר אין הבדל, זה לא משחקי מילים. אם תבין מה זה זיכרון, תראה שזה תחושה. מה זה רצון. רצון זה גם תחושה. מה זה לדעת? לדעת זה רצון. לדעת שיש פה שולחן, זה להרגיש חיסרון מזה שאין פה שולחן. כשאני בזמן ובמקום מסויים חסר לי את כל הדברים שהם לא שולחן, אני בעצם יודע שיש שולחן. לדעת שיש שולחן, פירושו, כשאני יודע שפה עכשיו יש שולחן, זה אומר שאני חווה עכשיו שחסר לי את כל מה שהוא לא שולחן. זאת אומרת שאני יכול לתאר את זה באמצעות זה שאני יודע שיש שולחן, או להגיד שאני רוצה שפה ועכשיו יהיו כל הדברים שהם לא שולחן. ואז למעשה קבלתי את זה שיש שולחן. להגיד שאני יודע שיש משהו, זה כמו להגיד שאני
המציאות קיימת צורה מוגדרת לזכור נולד חקירות המוכר לפי רבי נחמן מברסלב חופש
כסף ורוחניות, רוחניות וכסף, רוחניות בחינם, אינטרס של מורה רוחני, מורה רוחני לוקח כסף, מורה רוחני שרלטן, גשמיות ורוחניות, רצון של מורה רוחני, להפסיק לרצות כסף
3:59כסף ורוחניות, רוחניות וכסף, רוחניות בחינם, אינטרס של מורה רוחני, מורה רוחני לוקח כסף, מורה רוחני שרלטן, גשמיות ורוחניות, רצון של מורה רוחני, להפסיק לרצות כסף
... ורוחניות, רוחניות וכסף, רוחניות בחינם, אינטרס של מורה רוחני, מורה רוחני לוקח כסף, מורה רוחני שרלטן, גשמיות ורוחניות, רצון של מורה רוחני, להפסיק לרצות כסף מהם האתגרים הקשורים לכסף ורוחניות? ההרצאה עוסקת בשאלות העמוקות שנוגעות לקשר בין כסף ... האם זה הופך אותו לאדם שאינו רוחני? או שדווקא הכסף מאפשר לו להיות מקצועי יותר ולהמשיך להציע את עזרתו לאנשים? האם האדם שמגיע לטיפול רוחני באמת רוצה שינוי? לסיום, אליעד מעלה את השאלה האם האדם שמגיע למורה רוחני באמת רוצה לשנות את חייו, או שהוא פשוט מחפש דרך להימנע מהקשיים הפנימיים שלו. הוא מתאר את המצב שבו אדם ... רוחני יכול לקחת כסף? כיצד כסף משפיע על רוחניות? האם מורה רוחני יכול לעזור בחינם? האם כסף משפיע על טיפול רוחני? האם אדם שמגיע לטיפול רוחני באמת רוצה שינוי? ...
דילמות ללמד זמן מקום טיפול להתפרנס מטרות מחשבות מחלוקת
איך להיות מאושר תמיד? איך להרגיש טוב תמיד? איך לא להרגיש רע? איך לא לסבול? איך להיות מרוצה? איך להרגיש שלמות? חוסר אושר, איך להטיל ספק? מהי הטלת ספק? איך ליצור התאמה? חוסר שביעות רצון
איך להיות מאושר תמיד? איך להרגיש טוב תמיד? איך לא להרגיש רע? איך לא לסבול? איך להיות מרוצה? איך להרגיש שלמות? חוסר אושר, איך להטיל ספק? מהי הטלת ספק? איך ליצור התאמה? חוסר שביעות רצון
... להרגיש רע? איך לא לסבול? איך להיות מרוצה? איך להרגיש שלמות? חוסר אושר, איך להטיל ספק? מהי הטלת ספק? איך ליצור התאמה? חוסר שביעות רצון איך אפשר לגרום למציאות תמיד להיות כרצונך? השאלה שאליעד מתחיל איתה היא: האם אפשר לגרום לכך שהמציאות תהיה תמיד כפי שאתה רוצה? אליעד מסביר כי השאלה הזאת מורכבת משתי ישויות: הרצון שלך והמציאות הכללית. הוא מבהיר כי המציאות הכללית אינה בשליטתך הישירה, ולכן, יותר מדויק לשאול: איך אפשר להתאים את המציאות שלך ... שבה אתה מפרש את המציאות הכללית) לרצון שלך. כלומר, ההתאמה הנדרשת היא לא בין הרצון למציאות הכללית אלא בין המציאות שלך, שהיא הדרך בה אתה תופס את מה שקורה, לבין הרצון שלך. מהי המציאות האישית שלך לעומת המציאות הכללית? המציאות הכללית היא כל מה שקורה מחוץ לשליטתך, כמו גשם, תאונות, התנהגות אנשים ... שקורה. לדוגמה, אם יורד גשם ואתה לא רוצה שירד, אתה יכול לחשוב או לדמיין שלא יורד גשם, או לפרש את זה באופן חיובי. אם מישהו מרביץ לך, אתה יכול לחשוב שהוא בעצם מברך אותך. ... שאתה חושב שקורה למה שאתה חושב שאתה רוצה, ואז הקונפליקט ביניהם ייעלם. מה הסיבה האמיתית לכך שאתה מרגיש רע? בכל פעם שרע לך, הסיבה לכך היא קונפליקט פנימי. אתה חושב שמשהו קורה בניגוד למה שאתה רוצה. לדוגמה, אם אתה מגיע לרכבת ואתה רואה את הדלתות נסגרות, אתה מרגיש רע כי מצד אחד אתה חושב שהרכבת נוסעת כרגע, ומצד שני אתה חושב שאתה רוצה להיות עליה. אבל הסיבה לתחושה הרעה שלך אינה עצם האירוע אלא חוסר ההתאמה בין מה שאתה חושב שקורה למה שאתה חושב שאתה רוצה שיקרה. כדי לפתור זאת, אליעד מציע לך לבצע שני סוגי בדיקות: האם מה שאני חושב שקורה, באמת קורה? האם מה שאני חושב שאני רוצה, אני באמת רוצה את זה? לדוגמה, אם שודדים אותך ברחוב, אתה יכול לחשוב שרע לך כי שדדו אותי. אבל זו אמת יחסית בלבד. האמת המוחלטת היא שאולי אתה ... לך לא בגלל שאתה סובל, אלא כי אתה לא רוצה לסבול. אתה לא רוצה לסבול כי אתה חושב שזה אפשרי לא לסבול. אם תהיה בטוח לחלוטין שאתה חייב לסבול, ולא תהיה שום אפשרות אחרת, באותו הרגע אתה תפסיק ... חושב שיש הבדל בין המצבים השונים (רוצה - לא רוצה, קורה - לא קורה). אם תטיל ספק בכל דבר באופן מוחלט, לא תישאר שום מחשבה שתוכל לגרום לך להרגיש רע. כאשר אתה מטיל ספק אפילו באמונה ... לדוגמה, אם אתה בטוח במאה אחוז שאתה רוצה שהרכבת תעצור והיא לא עוצרת, אתה סובל. אבל אם תטיל ספק גם ברצון שלך וגם במה שאתה חושב שקורה (הרכבת נוסעת), הקונפליקט ייעלם, ואתה תהיה חופשי. אליעד מדגיש שהטלת ספק מוחלטת היא אכן פעולה ... חושב שקורה או את מה שאתה חושב שאתה רוצה. תבדוק האם אתה בטוח לחלוטין במה שאתה חושב שקורה, או שאתה רק מסיק זאת, ואחר כך תבדוק האם אתה בטוח לחלוטין במה שאתה רוצה. כשלא תישאר שום אמונה, לא יהיה לך שום קונפליקט. איך להיות מאושר תמיד? הטלת ספק במציאות איך להפסיק לסבול? מהי חשיבה מוחלטת? איך ... האם המציאות באמת קיימת? איך להפסיק לרצות להרגיש טוב? שואל: האם אני יכול לגרום לכך שהמציאות תמיד תהיה כרצוני? אם כן, אז איך? אליעד: השאלה שלך מורכבת מ - 2 ישויות, הרצון שלך והמציאות הכללית. יש לחדד את השאלה. מכיוון שהמציאות הכללית אינה בשליטתך, יותר נכון לשאול, איך להתאים את המציאות שלך לרצון שלך. המציאות שלך, זה מה שאתה חושב שקורה במציאות הכללית. כלומר, יש להתאים את מה שאתה חושב שקורה, למה שאתה חושב שאתה רוצה. יותר טוב לנסח את השאלה כך, כי אז זה אומר שיש שני דברים שאתה יכול לשנות אותם והם בשליטתך - המציאות שלך והרצון שלך. משמע, אין צורך להתאים את המציאות (הכללית) לרצונך, אלא, את המציאות שלך ל
תקווה משוגעים איך לא להרגיש רע המקום איך לא לדעת כלום דרך לפתרון בעיות אין מיש אבסולוטיות
הנאה יחסית, הנאה מוחלטת, חשיבה חיובית, חשיבה שלילית, לראות את הטוב, לראות את הרע, לחשוב חיובי, לחשוב שלילי, אושר יחסי, אושר מוחלט, יתרונות וחסרונות בכל דבר, רצון להשיג שלמות
6:11הנאה יחסית, הנאה מוחלטת, חשיבה חיובית, חשיבה שלילית, לראות את הטוב, לראות את הרע, לחשוב חיובי, לחשוב שלילי, אושר יחסי, אושר מוחלט, יתרונות וחסרונות בכל דבר, רצון להשיג שלמות
... אושר יחסי, אושר מוחלט, יתרונות וחסרונות בכל דבר, רצון להשיג שלמות מהם היתרונות והחסרונות של הנאה יחסית ומוחלטת? בהרצאה, אליעד כהן מתאר דילמה נפוצה שבה אנשים מוצאים את עצמם במצב שבו הם נהנים ממקום אחד (כגון עבודה) אבל רוצים להיות במקום אחר (כגון חופש). השאלה היא, איך אפשר לשלב הנאה מכל מקום מבלי להרגיש שלם רק במקום אחד. לדוגמה, בעבודה יש יתרונות אך גם חסרונות, ובחופש יש יתרונות אחרים ... שבו הם נהנים מהמקום שבו הם נמצאים, אך בו זמנית גם רוצים להיות במקום אחר. לדוגמה, בעבודה יש יתרונות, ובסוף שבוע יש יתרונות אחרים, אך הבעיה נוצרת כשאנחנו לא מצליחים להעריך את היתרונות של כל מקום בו זמנית. אם אדם בריא ... הוא לא בסוף שבוע ובסוף שבוע הוא אומר משעמם לי אני רוצה להיות בעבודה. עכשיו השאלה היא מה עושים, זה הבנו את הסיפור? ש: כן הגדרת פה איזה משהו. אליעד: נכון יש שני מצבים נתונים עבודה סוף שבוע, סוף שבוע יש לו יתרונות ... מה עושים? תשובה כזאת אם בן אדם מנקודת המוצא שלו רוצה להרגיש שלמות שהוא מלכתחילה בא לכדור הארץ הוא אומר אני רוצה שהכל יהיה כרצוני רוצה להרגיש רק טוב לא מוכן להתפשר על כלום רוצה שהכל יהיה פרפקט איך שאני רוצה אז לא משנה מה תיתן לו תמיד יהיה לו את החיסרון, אם הוא בעבודה ירצה את הבית בבית ירצה את העבודה בים רוצה פה ופה רוצה אחרת תמיד. לעומת זאת אם בן אדם בתפיסה המרכזית שלו מלכתחילה אומר אני לא מצפה פה להרגיש שלמות אני מלכתחילה יודע שלא משנה מה אני אעשה יהיה לו איזה חיסרון אז ממילא בא ... היא בגלל שהוא מצפה ליתרון מוחלט בן אדם שאומר אני רוצה שלמות מוחלטת לכן הוא לא נהנה מהיחסי. עכשיו אם אומר רגע אבל אני רוצה שלמות מוחלטת אני רוצה רק יתרון נגיד שבן אדם יגיד אוקי הבנתי שהסיבה שאני לא נהנה פה ולא נהנה פה כי אני תמיד רוצה 100% ואני לא מוכן להסתפק בפחות מ - 100%, עכשיו יש מישהו שאמר רגע אבל יש אנשים שגם מצליחים ליהנות פה ופה אבל הם לא באמת מצפים ל - 100% כי הם לא באמת שמחים באיזה זה ... עוד פעם מתחיל. עכשיו אם בן אדם אומר רגע אחד אם אני רוצה את היתרונות פה ואת היתרונות פה אז מה אני אומר לו אל תרצה מוחלט הוא אומר רגע אבל אני כן רוצה מוחלט מה אני עושה עם זה שאני רוצה להיות מושלם באופן מוחלט? תשובה אתה רוצה להיות מאושר באופן מוחלט תבין שאין לזה שום קודם כל תנתק ניתוק זיקה בין מה שקורה לך לבין האושר שלך, כל הרעיון של אושר מוחלט הוא בכלל תלוי ממה שקורה לך בתוך המוח בכמה ... זאת אומרת אם אתה אומר לעצמך אני ארגיש טוב, אם אני רוצה להרגיש מאושר ב - 100% רק מבפנים אני לא מחפש יותר דברים שיעשו אותי מאושר עם ב - 100% כהגדרה אני לא מחפש שום דבר שיעשה אותי מאושר 100%. עכשיו ומה עם זה שאני כן רוצה להיות מאושר ב - 100%? תשובה אני אשיג את זה מבפנים, איך אני אלמד אתבונן במה שאנחנו מסבירים פה עד שתהיה מאושר ב - 100% אבל בחיצוני אתה לא מחפש כי אם אתה תלך החוצה ותגיד אני רוצה להיות מאושר ב - 100% מובטח לך שגם ה - 50% שאתה יכול ליהנות גם בהם לא תהנה. הבנו? ש: שאלה. אליעד: כן. ש: אני קפץ לי אולי זה יכול להיות לגבי זה, קפץ לי ישר אני אומר ...
שינוי גישה רצון דילמה חסרונות או יתרונות אכזבות רגש תחושה לקטר
להיות כנה עם אנשים, מה חושבים עליך? דימוי עצמי, דימוי סביבתי, למצוא חן בעיני אנשים, לאהוב את עצמך, לקבל את עצמך, הערכה עצמית, להעריך את עצמך
8:00להיות כנה עם אנשים, מה חושבים עליך? דימוי עצמי, דימוי סביבתי, למצוא חן בעיני אנשים, לאהוב את עצמך, לקבל את עצמך, הערכה עצמית, להעריך את עצמך
... למצוא חן בעיני אנשים, לאהוב את עצמך, לקבל את עצמך, הערכה עצמית, להעריך את עצמך איך להתמודד עם הרצון למצוא חן ולהיות כנים עם אנשים? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בקונפליקט נפוץ ומרכזי: מצד אחד, הרצון להיות כנים ואמיתיים עם עצמנו ועם אנשים אחרים, ומצד שני, הפחד לאבד אהבה, הערכה וקבלה מצד אותם אנשים, אם נגיד את האמת באופן מלא. אליעד מבהיר שהקונפליקט הזה הוא פנימי, ומקורו הוא הרצונות הסותרים של האדם. מי שרוצה להיות כנה עם אחרים, חייב להכיר בכך שלכנות יש מחיר. אם תגיד תמיד את האמת, ייתכן שתיתפס באופן שלילי בעיני הסביבה, וזה יכול לפגוע בתדמית שלך, בקשרים החברתיים, ... שהיא לא באמת אכפתית כלפי אחרים, ושאם היא עושה משהו טוב, זה בעיקר מתוך אינטרס אישי, ולא מתוך רצון כנה לעזור. למרות זאת, חשוב לה שאחרים יחשבו עליה כטובה. כך נוצר לה קונפליקט פנימי: אם היא תהיה כנה ותגיד לאנשים שהיא לא עושה דברים מתוך טוב לב אלא מאינטרס ... זאת, עדיין חשוב לה שאחרים יחשבו עליה שהיא טובה. אליעד אומר לה שהקונפליקט שלה נובע מכך שהיא רוצה אהבה והערכה חיצונית כדי להרגיש טוב עם עצמה, במקום להבין שהאהבה העצמית שלה לא חייבת להיות מותנית בדעתם של אחרים. איך להתמודד עם כאב הדחייה והפחד מאי - קבלה? ... שהקבלה העצמית מאפשרת לאדם להרגיש טוב, ללא תלות במה שאחרים חושבים עליו. אליעד מוסיף בסוף השיחה שהרצון לקבל אהבה חיצונית הוא טבעי, אבל הבחירה להרגיש טוב לא חייבת להיות מותנית בכך. אפשר לבחור להרגיש טוב ללא קשר לקבלה או דחייה מצד הסביבה. סיכום והבנת הקונפליקט ... בהבנה שאם אדם בוחר להיות כנה עם עצמו ועם הסביבה, הוא צריך להיות מודע למחיר האפשרי. במקביל, מי שרוצה לשמור על אהבתם של אחרים צריך לפעמים לוותר על כנותו. הדבר החשוב ביותר הוא להכיר בקונפליקטים הפנימיים הללו, להבין את מקורם, ולהחליט באופן מודע ואותנטי מהו ... שלנו בפעולות מול אחרים? כיצד לקבל את עצמנו ולסבול פחות? איך להתמודד עם הקונפליקט בין כנות לבין הרצון למצוא חן בעיני אחרים? ההרצאה עוסקת בקונפליקט פנימי שמתרחש כאשר אדם רוצה להיות כנה עם עצמו ועם אחרים, אך בו זמנית יש לו פחד מהתוצאה של הכנות הזו, כלומר, שמא לא יאהבו אותו בגלל שהיא לא תהיה מקובלת או לא תואמת את הציפיות של ... מצב שבו היא לא אכפת לה ממעשים של אחרים, אך יחד עם זאת היא מבינה שהיא עושה דברים מסוימים מתוך רצון לא להיות שונה, מתוך רצון להיות חלק מהסביבה שלה ולהיות מקובלת. היא מרגישה שהרבה פעמים היא פועלת מתוך רצון שיאהבו אותה, אך היא לא יודעת כיצד להתמודד עם זה. הדיון מתחיל כשאליעד שואל את המשתתפת על התחושות שלה: מה השאלה? והמשתתפת משיבה שהיא חווה קונפליקט פנימי. מצד אחד היא חשה שאין לה בעיה להגיד דברים שהן חושבות ומרגישות, ומצד שני, היא לא רוצה שזה יפגע בתדמיתה או שיגרום לאחרים לא לאהוב אותה. המשתתפת שואלת האם כל אדם פועל רק מתוך רצון לדאוג לעצמו בלבד, ואם יש אפשרות שיהיו אנשים שפועלים לא רק לטובת עצמם. אליעד מציין שהרבה פעמים זה אכן המצב שבו כל אחד פועל מתוך רצון אישי, אם מתוך כוונה של אכפתיות או מתוך הצורך לספק את צרכיו האישיים. אליעד מסביר שבמקום לחפש את התשובות החיצוניות, הדבר החשוב ביותר הוא להבין את תחושותיה, ולהכיר בקונפליקט שמתרחש אצלה. המשתתפת מתארת את הקונפליקט שבו היא לא רוצה להיראות כמי שלא אכפת לה מהסביבה שלה, אלא שהיא גם לא רוצה להיות הדמות הטובה שהסובלים ממנו רוצים שהיא תהיה. היא גם מציינת שהיא לא רוצה לומר להם דברים שלא משקפים את המציאות, כמו שהיא לא באמת טובה או לא עוזרת מתוך רצון לעזור באמת, אלא מתוך רצון שהיא תיראה טובה בעיניהם. המשתתפת שואלת את אליעד: מה קורה כשאני שואלת את עצמי אם אני באמת טובה? אליעד מציין כי זה לא כל כך משנה אם היא טובה או לא, כי העיקר הוא להבין שהיא פועלת מתוך המניע הפנימי שלה. כל המעשים שלה מבוצעים מתוך רצון לדאוג לעצמה, ולא בהכרח מתוך רצון לדאוג לאנשים אחרים. בהמשך, אליעד מבהיר כי כל אדם יכול לבחור אם להיות כנה או לא. הקונפליקט הוא אם אדם יעדיף לא להיות כנה בכדי לא לפגוע בתדמיתו בעיני אחרים, ... עם אחרים. לסיכום, ההרצאה עוסקת בהבנה של איך להתמודד עם הצורך להיות מקובל ואהוב מצד אחד, ועם הרצון להיות כנים עם עצמנו מצד שני. הדרך להתמודד היא להכיר בקונפליקטים הפנימיים ולהבין את הבחירות האישיות שצריכות להיעשות, ולסגל את יכולת קבלת העצמי כפי שהוא. איך ... שלאף אחד באמת לא אכפת מאף אחד. אליעד: זה מה שאת חושבת? ש: לכל אחד אכפת מעצמו ומצד שני אני כן רוצה שיהיה אכפת לאנשים ממני. אליעד: אז את בעצם מצפה שיקרה משהו שלא יכול לקרות. ש: כן. אליעד: אז מה השאלה? ש: האם מחויב שבאמת כאילו לאף אחד לא אכפת מאף אחד וכל ... עם אנשים לגבי זה כאילו שלמשל מישהו אומר לי וואו את כל כך טובה, את כל כך עוזרת ואת כל כך זה ואני רוצה להגיד להם אני לא טובה, אני לא עוזרת, אני כאילו עושה דברים כי אכפת לי רק מעצמי. אליעד: אוקי אז, אז מה השאלה? ש: ואז זה לא מתקבל בצורה יפה. אליעד: אז מה ... שפועלים לא רק לטובת עצמם. אליעד: אתה כופה את השאלות שלך. ש: הכל חוזר לבסיס של. אליעד: מה את רוצה שיאהבו אותך? יפה אז אל תגידי להם את זה כי זה יגרום להם פחות לאהוב אותך וזה הכל, ראית איזה פשוט? ש: כן מצד שני אני רוצה להיות כנה עם עצמי ולגבי איתם. אליעד: אוקי אז את אומרת שיש לך קונפליקט, את גם רוצה להיות כנה איתם וגם הכנות שלך איתם תגרום לך לסבול, אז את אומרת ממה אני מעדיפה לסבול מזה שאני לא כנה איתם או מזה שהם לא יאהבו אותי. ש: מזה שלא יאהבו אותי. ...
חוסר ערך עצמי לחשוב שאולי קונפליקטים חברות דימוי עצמי שלילי לדאוג לעצמי אפשר לבחור חושבים עלי
דוגמה לניתוח רגשי, ניתוח העדפה אישית, ניתוח רצון עצמי, ניתוח העדפה רגשית, לא לברוח מהאמת, להסתכל לאמת בעיניים, איך להבין את עצמך? התבוננות עצמית, חקירה עצמית, מודעות עצמית
דוגמה לניתוח רגשי, ניתוח העדפה אישית, ניתוח רצון עצמי, ניתוח העדפה רגשית, לא לברוח מהאמת, להסתכל לאמת בעיניים, איך להבין את עצמך? התבוננות עצמית, חקירה עצמית, מודעות עצמית
... לניתוח רגשי, ניתוח העדפה אישית, ניתוח רצון עצמי, ניתוח העדפה רגשית, לא לברוח מהאמת, להסתכל לאמת בעיניים, איך להבין את עצמך? התבוננות עצמית, חקירה עצמית, מודעות עצמית למה אוכל שמבשלים לך טעים יותר מאוכל שהכנת בעצמך? ... שלו, כי הוא יבחין במה שניתן היה לשפר, כמו תיבול שונה או כמויות אחרות של רכיבים. הוא מוסיף דוגמה נוספת ומחבר אותה למציאות החיים: כמו אדם שנהנה מרכב בטיחותי אך לא רוצה לדעת איך בדיוק הרכב בנוי, מחשש לגלות דברים שעלולים להפחית את תחושת הביטחון שלו. בצורה זו, האדם מעדיף לשמור על הבורות, כדי ליהנות מהאשליה שהכל מושלם ונטול חסרונות. מה המשמעות ... הוא עלול להפסיק לראות בה משהו מושלם. האם לראות את האמת זה טוב או רע? בסיכום הרעיון, אליעד טוען שזו בעצם דוגמה לבריחה מהאמת. האדם אומר במודע או שלא במודע: אני לא רוצה לראות את האמת, אני מעדיף את האשליה שהכל מושלם. לדבריו, כשאדם רואה את האמת (את תהליך ההכנה, את הרכיבים), הוא נחשף לעובדה שהכל יכול היה להיות אחרת, ומשם צצות ספקות וחרטות על מה ... כי אם יתחילו לחשוב על מה שיכול היה להיות טוב יותר, ההנאה שלהם תפחת. הוא מחבר את זה גם לנושא המוסרי ולמושגים כמו טבעונות וצמחונות, ומציג דוגמה מהמציאות, של אנשים שלא רוצים לראות כיצד הפרה נשחטת לפני שהם אוכלים בשר, כי אז הם יהיו חייבים להתמודד עם האמת שמאחורי מה שהם נהנים ממנו. בסופו של דבר, אליעד מסכם שהעיקרון של לראות את האמת או לברוח ממנה הוא עיקרון עמוק שמשקף את תפיסת העולם והמודעות העצמית של האדם. התבוננות עצמית וחקירה עצמית מובילים להבנה עמוקה יותר של הרצון העצמי, ומאפשרים לאדם להבין טוב יותר את ההעדפות הרגשיות שלו. למה אוכל של אחרים טעים יותר? איך לנתח רגשות? התבוננות עצמית וחקירה עצמית מהי מודעות עצמית? למה אנשים מעדיפים לברוח ...
לא להיות מודע לשאול הרצון העצמי העדפה רגשית האם יש הבדל שלמות הבדל אשליה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על רצון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רצון, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רצון, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, אימון אישי בסקייפ, ייעוץ נפשי מומלץ בנושאי רצון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 05:13:39 - wesi1