אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
6:55טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
... מתעניין בטלוויזיה, המהות האמיתית היא שהוא רוצה להרגיש נוח ונעים בבית וליהנות מזמן איכות. לדברי אליעד כהן, המוצר שהלקוח בא לקנות הוא בסך הכל צורה של הרצון הפנימי והמהותי יותר שלו. לכן, לפני שמסבירים ללקוח על המוצר, חייב איש המכירות לשאול את עצמו: מה המהות של העסקה? מה הלקוח באמת ... אם המוכר לא יברר זאת לעומק, הוא פשוט ינסה למכור מוצר שהלקוח אולי לא באמת צריך או רוצה, ובכך יפספס את העסקה. מדוע חשוב להתמקד במהות ולא רק בצורה של הרצון? המונחים מהות וצורה הם קריטיים בתהליך המכירה. אליעד כהן מסביר שהמהות היא הסיבה האמיתית שהלקוח מגיע לחנות או מתעניין במוצר. הצורה היא הביטוי החיצוני של אותה מהות פנימית. למשל, הלקוח שמחפש לקנות רכב בעצם רוצה ניידות, חופש תנועה או יכולת לטייל - והרכב הוא רק הצורה שבה מתבטא אותו רצון פנימי. כאשר איש המכירות מתרכז בצורה (המוצר) במקום במהות (הצורך האמיתי של הלקוח), הוא עשוי לנסות לשכנע את הלקוח בפרטים טכניים או בתכונות המוצר, שלמעשה אינם רלוונטיים לצורך ... מדוע הלקוח רוצה את מה שהוא טוען שהוא רוצה. לפי אליעד כהן, כאשר המוכר מבין את המהות הפנימית של רצון הלקוח, הוא יכול להתאים את המוצר שלו בצורה טובה יותר, ובכך להגדיל את הסיכוי לסגור עסקה. אליעד נותן דוגמאות פרקטיות לכך: לקוח שאומר שהוא רוצה אוכל - המהות היא השובע. לקוח שמבקש ... תמיד לחפש את המניע האמיתי מאחורי הרצון של הלקוח, ולא להסתפק רק בהצהרה שלו לגבי המוצר הרצוי. איך גם הלקוחות יכולים להיעזר בהבנה של מהות מול צורה בעת רכישה? גם מהצד של הלקוחות, אליעד כהן ממליץ להיות מודעים יותר למהות הפנימית שהם מחפשים. לפעמים המוכר יכול להיות מוכר מצוין והמוצר ... לא מעניין אותו המוצר של המוכר, אלא איך המוצר עונה על חסרונות ורצונות פנימיים שלו. המוכר צריך להבין את המהות של הרצון של הלקוח, לא רק את הצורה שבה הוא מבטא את הרצון. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהוא רוצה להיות שבע. אם הלקוח מחפש טלוויזיה, המהות היא ... מבקש מידע על מוצר מסוים, זה לא אומר שהוא מעוניין בו - צריך להבין מה עומד מאחורי הבקשה הזאת ולמה הלקוח רוצה את המוצר הזה. לסיכום, כדי למכור בצורה אפקטיבית, על המוכר להבין את המהות של הרצון של הלקוח ולהתמקד במילוי הצורך הפנימי, ולא להיתקע בהסברים על המוצר בלבד. איך להבין את צרכי ... כשהמוכר מנסה למכור מוצר ללקוח הדבר החשוב ביותר שהוא צריך לעשות זה לשאול את עצמו מה המהות של העסקה מול הלקוח. מה זאת אומרת? יש לנו מהות וצורה מושג שנקרא מהות ומושג שנקרא צורה, המהות היא שהלקוח נגיד רוצה להיות שבע הצורה שבה הלקוח מבטא את זה שהוא רוצה להיות שבע היא באמצעות זה שהוא בא וקונה אוכל, אוקי מהות וצורה. המהות זה מה שהלקוח באמת רוצה מה הסיבה הפנימית, מה מפעיל אותו מה שזה לא יהיה, הצורה זה בעצם איך המהות הזאת באה לידי ביטוי הלקוח רוצה שתהיה לו אפשרות להעביר את הזמן בבית בכיף לכן הוא בא וקונה טלוויזיה, אוקי טלוויזיה היא צורה שמבטאת את הרצון המהותי הפנימי של הלקוח שיהיה לו נחמד בבית שלו. הלקוח רוצה שתהיה לו אפשרות לטייל, שתהיה לו אפשרות להגיע ממקום למקום הצורה שזה מתבטא היא באמצעות זה שהוא הולך לקנות רכב אבל זאת צורה, זה שהוא אומר אני רוצה לברר פרטים על הרכב זאת צורה של רצון פנימי יותר מהותי יותר שהוא כזה או אחר. שימו לב המוצר שהלקוח רוצה לקנות מהמוכר הוא צורה, המוצר עצמו הוא צורה שבאמצעותה הלקוח מצפה למלא את הרצון שלו. עכשיו המוכר שלא יודע למכור או שמוכר עקום מה שהוא בעצם עושה זה מנסה לספר ללקוח למה לקנות את ...
לשאול סיבה אמיתית לרכוש את המוצר הרצון הפנימי מה לשאול את עצמי לרכוש מוצר איך להצליח למכור מה הלקוח רוצה
העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
8:54העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
... מסוים למעשה מכניסה אותו לתודעה של השומע, כי בשביל להבין שמשהו לא קיים המוח חייב לחשוב על האפשרות של הקיום שלו. איך אפשר להעביר ביקורת בצורה עקיפה באמצעות שלילה? לעיתים, אנשים רוצים להביע ביקורת ... להימנע מאזכור רעיון שלילי אם רוצים להסתירו? אם מישהו באמת רוצה להימנע מכך שאדם אחר יחשוב על משהו, עליו להימנע מלומר אותו לחלוטין, אפילו לא בצורה של שלילה. לומר זה לא נכון ש... בעצם מדגיש את הרעיון עצמו, ומכניס אותו לתודעת השומע, שממילא חייב לחשוב על הרעיון החיובי לפני שהוא שולל אותו. לכן, כשמנסים להסתיר דבר מה, אסור להזכיר אותו בשום צורה - גם לא בשלילה, כי השלילה היא זו שמחדירה אותו לתודעה. ... יש להימנע מלהזכיר אותו כלל. לעומת זאת, אם רוצים דווקא לשתול רעיון באופן סמוי, אפשר להשתמש בשפה שלילית שתוביל את האדם לחשוב על המסר הנסתר בצורה לא מודעת. איך לשכנע מבלי לומר דברים במפורש? כוחן של ... למרות שבעצם אמרנו לו לא היה פה חשמלאי. עכשיו הדבר הזה יכול לשמש בכמה דרכים אז קודם כל בא נחדד את העניין בגדול יש דברים שאפשר להגיד אותם בצורה פוזיטיבית ובצורה נגטיבית, אפשר להגיד לבן אדם לך תעשה ככה וככה ואפשר ... כרגע אני מדבר על היבט מאוד ספציפי והוא כדלקמן לפעמים רוצים להעביר למישהו מסר אבל אי אפשר להגיד לו את מה שחושבים או אי אפשר להגיד לו את זה בצורה פורמאלית, או צריך אפילו לגרום לו לחשוב שחושבים את ההפך ... וככה אומנם אמרת שזה לא נכון אבל אמרת גם ככה וככה ותוך כדי שהמוח של הבן אדם מנתח רגע זה לא נכון שככה וככה הוא גם צריך לחשוב שזה ככה וככה בצורה פוזיטיבית כדי לשלול את זה אחר כך שזה לא נכון, בשביל ... שזה כן נכון ואז לשלול את זה שזה לא נכון. ולכן צריך לשים לב לא בטעות להעביר מסר כביכול אבל אמרתי לו לא לעשות למה הוא עשה? כי אמרת לו את זה בצורה ששתלת לו את המחשבה שזה נכון למרות שאמרת לו שזה לא ... לכן אתה צריך להגיד לי שזה לא נכון יכול להיות כזה דבר, אם ברור לך שזה לא נכון למה אתה אומר לי את זה. זה היבט אחד זאת אומרת בגלל שהוא דיבר בצורה נגטיבית כמו שהיה ראש ממשלה אחד שאמר אני לא נוסע לארהב ...
לחשוב איך להעביר מסר למכור ללקוח מוצר צריך ללמוד פירוש מחויב לגרום לגבר כל מילה במשפט
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
15:48איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
... להשתמש במילים של הלקוח בתהליך המכירה? בתהליך מכירה נכון, חשוב מאוד לגרום ללקוח להרגיש שהמוצר או השירות עונים בצורה מדויקת על הצרכים והחסרונות שהוא מרגיש. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש במילים שהלקוח בעצמו משתמש בהן. אליעד כהן מסביר, שהמטרה היא לגרום ללקוח להרגיש טוב לא ... אלא יציג את המוצר במילים שמביעות איכותו הגבוהה כמו מוצר הרבה יותר טוב ממה שחשבת. מה קורה כאשר הלקוח מתאר מוצר בצורה שלילית או לא מדויקת? אליעד כהן מציין מצב נפוץ שבו הלקוח מתאר את מה שהוא מחפש בצורה לא אידיאלית או שלילית, כמו למשל אני מחפש משהו שיעבוד רוב הזמן, בעוד שהמוצר עובד באופן מושלם כל הזמן. במקרה זה, חשוב לא לחזור על התיאור שהלקוח השתמש בו, כי זה יכול ... אחרים שמבליטים יתרונות וחוזקות שהלקוח אולי לא ידע לתאר בעצמו. אם הלקוח עדיין מהסס לאחר שהמוצר הוצג לו מחדש בצורה מחמיאה יותר, אפשר אפילו להציג את המוצר כולו כאילו מדובר במשהו חדש לגמרי, ובכך לגרום ללקוח להרגיש שמדובר במוצר שונה וטוב יותר מזה שהוא תיאר בתחילה. מה המסקנה על ... מודעים למילים בעייתיות או למצב בו הלקוח אינו בטוח בעצמו. במקרה כזה, עדיף לשכתב את תיאור המוצר כדי להציג אותו בצורה הטובה ביותר ולהגביר את הסיכוי שהלקוח ישתכנע לקנות. אליעד כהן ממליץ לקונים עצמם להיות ערניים ולהיזהר ממוכרים שמציגים את המוצר בדיוק במילים שבהן הם השתמשו, כי לא תמיד ... שיש לו, ולכן כשמוכרים לו מוצר או שירות, חשוב להקפיד להשתמש בשפה שהוא מבין ומתחבר אליה. תהליך המכירה צריך להיעשות בצורה שבה הלקוח מרגיש שהמוצר שממולא את הצרכים שלו. הלקוח, בסופו של דבר, לא מחפש את המוצר עצמו אלא את מה שהמוצר מספק לו - פתרון לחסרונותיו. כיצד להשתמש במילים של הלקוח? ... שלך לנסיעה לטיול. מה לעשות אם הלקוח משתמש במילים לא מתאימות? לעיתים הלקוח עשוי להשתמש במילים שמתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה או לא מדויקת, ולכן יש מקום לשקול לא להשתמש במילים שהוא בחר. אם, לדוגמה, הלקוח אומר שהוא מעוניין במוצר, כדאי לשדר לו תחושת דחיפות ולהשתמש במילים כמו חייב ... שליליות, כדאי לשקול לשכתב את המילים ולספק תיאור שמחמיא למוצר. שיקוף והזדהות עם הלקוח חשוב ליצור קשר עם הלקוח בצורה כנה ולשדר לו שאתם מבינים את הצרכים שלו. שימוש במילים שמתארות את המוצר בצורה שדומה למה שהלקוח ביקש יעזור לו להתחבר אל המוצר, אך יש לשים לב שהמילים שהלקוח השתמש בהן באמת מתארות את המוצר בצורה נכונה. אם הלקוח לא סגור על מה שהוא רוצה או לא בטוח אם הוא מתאר את הצרכים שלו בצורה נכונה, השימוש במילים אחרות ומחמיאות יכול להוביל לתוצאה חיובית יותר. איך למכור ביעילות? שיקוף של הלקוח במכירה החשיבות בשימוש במילים נכונות בתהליך מכירה טעויות שצריך ... של הלקוח הוא מחפש אוטו הוא לא מחפש רכב. אותו דבר לדוגמה נגיד שיש מילה שיש לה שתי משמעויות נגיד שיש אפילו צורה לא נכונה לקרוא למוצר הזה והלקוח מבחינתו זה מה שיש לו בראש ברגע שמדברים איתו בשפה אחרת במילים אחרות זה יותר מתרחק אצלו החוויה של מילוי החיסרון שלו באמצעות המוצר ... ברמה שגם הלקוח עצמו מבין שהוא לא הסביר את זה מספיק טוב או נגיד שהלקוח משתמש בכל מיני מילים שהן מתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה למוצר. נגיד שהלקוח אומר אני מחפש איזה משהו סביר לבית, אתה יודע אני מחפש איזה משהו במחיר סביר או משהו כזה נניח, עכשיו מה לעשות שהמוצר הזה הוא הרבה יותר טוב ... כי הניסוח הזה הוא ניסוח שלישי דווקא המוצר שלנו יותר טוב מאיך שהלקוח הציג אותו או שאנחנו גם יכולים להציג את המוצר בצורה יותר טובה מאשר איך שהלקוח תיאר את מה שהוא מחפש ולכן לכאורה מה המסקנה המתבקשת שאת א ו - ד שהלקוח תיאר את זה טוב אנחנו נשתמש ב - א ו - ד אבל ב ו - ג שהלקוח תיאר את זה ... למילים שהוא הזכיר ב - ב ו - ג ולכן לצורך העניין יש מצבים שאם לקוח מישהו רוצה לקנות איזה מוצר והוא תיאר את המוצר בצורה בעייתית, נגיד שהבן אדם הזה לא יודע שהטכנולוגיה השתנתה והוא בא לקנות משהו ישן אבל המוצר הזה טוב פי אלף ממה שהוא מחפש ואם אנחנו נגיד גם רוצים כפול כסף ממה שהוא חשב ... נניח אוקי או נגיד שהלקוח אני מחפש רכב שאני לא אסבול בו, אני מחפש רכב שלא יעשה לי כאבי גב נניח, עכשיו למה לא לדבר בצורה פוזיטיבית למה להגיד לו הנה יש לך פה רכב שלא תסבול, מה זה רכב שלא תסבול בו שתהנה בו. אוקי אבל צריך לשים לב כי זה כאילו ניסוח בעייתי זה ניסוח שמקטין כי מה אנחנו נמכור ... זאת לא רוצה לקנות את המוצר או לא בטוח שהוא רוצה לקנות את המוצר צריך לשים לב שלב ראשון אולי הלקוח הציג את המוצר בצורה לא מספיק מחמיאה אולי אנחנו יכולים להשתמש במילים אחרות שונות קצת, שימו לב שונות קצת שבהן אנחנו נציג את המוצר בצורה הרבה יותר מחמיאה ואז הלקוח כן ירצה לקנות את המוצר. אם גם זה לא עובד אז צריך לשים לב אולי אפשר להציג את כל המוצר כולו בצורה שונה לגמרי כאילו מדובר פה על מוצר חדש ואז למכור את זה ללקוח, להגיד לו תקשיב מה שאתה מחפש אין לנו בחנות למרות שיש לנו את זה בחנות ואנחנו בעצם נמכור לך מוצר חדש, ... רוצה אבל בתוך תוכו הוא לא בטוח שהוא רוצה את זה, למה? כי יש בזה חסרונות והחסרונות האלה לפעמים באים לידי ביטוי בצורה שבה הלקוח תיאר את המוצר. ולכן לדוגמה אם אנחנו דווקא נשתמש נזדהה נגיד ללקוח תקשיב מה חיפשת? הנה זה פה דווקא יכול להיות שזה יגרום לו לא לרצות לקנות את המוצר הזה, למה ... מה שאתה מחפש, יכול להיות שזה מוצר אחר יכול להיות שהמוצר לא בדיוק תואם את מה שאתה מחפש אבל פשוט בגלל שהצגת את זה בצורה מסוימת לכן אותו מוכר מציג לך את זה באותה צורה שאתה כלקוח הצעת שאתה רוצה לקנות את זה אבל עדיין זה לא אומר שזה באמת מתאים לך. אז שלא יעבדו עליכם. ...
בעיית ביטחון עצמי כאשר לקוח פתרון ליצור קשר שידור ביטחון עצמי לשדר ללקוחות תדמית מושלם
ניחום אבלים, לנחם אבלים, עולם שכולו טוב, חיים אחרי המוות, חיים אחרי החיים, לחיות אחרי המוות, לחיות לנצח, חיים נצחיים, עולם הבא, גן עדן, גיהנום
12:38ניחום אבלים, לנחם אבלים, עולם שכולו טוב, חיים אחרי המוות, חיים אחרי החיים, לחיות אחרי המוות, לחיות לנצח, חיים נצחיים, עולם הבא, גן עדן, גיהנום
... הוא מסביר שצריך למצוא דרך לגרום לה להרגיש בנוח עם הרעיון שלאביה טוב יותר, אך מבלי לגרום לה לאבד את הרצון לחיות בעצמה. איך לנחם אבלים בצורה נכונה? אליעד מציין שלפני שניגשים לנחם את האדם האבל, יש לבדוק מה ... טובה יותר ללא מגבלות הגוף הפיזי. הוא מביא דוגמה פרקטית: אם לוקחים כיסא ושורפים אותו, הכיסא אומנם מתפרק, אבל החומר ממנו היה עשוי נשאר קיים בצורה אחרת. הוא משתמש בדוגמה זו כדי להמחיש את הרעיון שהקיום אינו נעלם לעולם, אלא רק משתנה לצורה אחרת. כלומר, המוות הוא לא סוף מוחלט אלא שינוי צורה של הקיום. האם האופי של האדם ממשיך אחרי המוות? אליעד מדגיש נקודה ... קל, או על ידי כך שמדגישים שהמציאות הנוכחית חשובה ויש לה משמעות בפני עצמה. הוא מציע לא להציג את העולם הבא באופן מוחלט אלא תמיד להציג אותו בצורה מעורפלת מעט, כמציאות אפשרית שבה האדם האהוב נמצא כעת בנחת, אך ללא ביטחון מוחלט ששם טוב יותר מאשר כאן. האם יש דרך לוגית להוכיח חיים אחרי המוות? אליעד מתאר אפשרות להציג את הדברים גם בצורה לוגית ולא אמונית: הוא מדגיש שמעולם לא ראינו משהו שהפך מכלום ... שלו. הוא מסביר זאת בעזרת דוגמה פשוטה: כאשר אנו חולמים, כל חוויית המציאות היא מוחשית מאוד, למרות שהגוף הפיזי אינו משתתף בה באופן ממשי. בצורה דומה, לאחר המוות, האדם עשוי להמשיך לחוות מציאות מוחשית וטובה. ...
להשתמש אישיות להרגיש טוב יותר עם עצמך להרגיש גלגולי נשמות לוגיקה שכנוע זהיר
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
4:08יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
... להמשיך בתהליך הרכישה. שנית, השאלות מאפשרות התאמה מדויקת יותר של המוצר לצרכי הלקוח. לדוגמה, אם המוכר יודע שהלקוח נשוי, הוא יכול להציע לו מוצר בצורה שכוללת התייחסות למשפחתו. אם הלקוח מתגורר בצפון, המוכר יכול להציע מוצר או שירות שמתאים לאזור מגוריו, וכך הלאה. אליעד מדגיש את חשיבות ה - small talk (שיחת ... שהמוכר מנסה להתאים את המוצר באופן מלאכותי לפרטים שהוא סיפר. למשל, אם לקוח חשף שהוא נשוי, ואחר כך המוכר משתמש במידע הזה כדי להציע את המוצר בצורה מותאמת, הלקוח עשוי לחשוב שההתאמה אינה אותנטית אלא מניפולטיבית. לעיתים, דווקא ההתעניינות האישית הזו עלולה ליצור תחושה של זרות מוגברת. הלקוח יכול לשאול את עצמו ... כדי להימנע מהחסרונות הללו, אליעד מציע גישה חלופית. במקום לשאול את הלקוח שאלות רבות מדי, במיוחד שאלות לא רלוונטיות או אישיות מדי, כדאי למכור בצורה פשוטה וישירה יותר: אפשר להציג ללקוח את המוצר באופן ברור וישיר, בלי ספר לי על עצמך ובלי מי אתה. בדרך זו, הלקוח לא יחשוש שמנסים להתאים לו סיפור מלאכותי. הפשטות ... שלו למרות שזה לא באמת ככה זה מה שעלול להתבצע. מה זאת אומר? הרבה פעמים לפעמים יש מצב שהשיחה ששאלנו שאלות את הלקוח היא גורמת לנו למכור את המוצר בצורה מסוימת ולפעמים לא, זה בכלל כאילו אנחנו נמכור לו את אותו המוצר באותה צורה אבל ניסינו לשאול אותו שאלות סתם כדי להתיידד איתו כדי לשבור את הקרח מה שנקרא אבל אחד החסרונות שיכול להיווצר כפי שאמרתי שהלקוח עלול לחשוד שאולי מנסים למכור לו, ...
איך ליצור כימיה קרבה עם לקוח למכור ללקוח ביצוע עסקה מכירות הרגשת זרות יתרון שיחת חולין
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
6:16איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
... לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית? כיצד ניתן להציג מוצר ללקוח בצורה שתשפר את המכירות? אחת הטעויות ... טלוויזיה לא קונה אותה רק בגלל שהיא 80 אינץ, אלא בגלל שהוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר. ההבדל בין צורה למהות במכירה כאשר מציגים מוצר, יש הבדל בין הצורה של המוצר לבין המהות שלו. הצורה מתארת את המאפיינים והפרטים ... הלקוח ולא בתיאורים טכניים יבשים. איך להציג את המוצר כך שיתאים לצרכים של הלקוח? כדי להבין כיצד להציג מוצר בצורה שתתאים ללקוח, על איש המכירות ... יועלו ראשונות, ולא להעמיס עליו במידע פחות חשוב. מה כדאי להדגיש במכירה? המיקוד במכירה לא צריך להיות רק על הצורה של המוצר (מאפיינים טכניים), ... ולהתמקד בתועלות האישיות שיקבל מהמוצר, ולא בהסברים טכניים או תיאורים של המאפיינים. סיכום - איך להציג מוצר בצורה שתוביל למכירה? לסיום, יש כמה ... להציג את המאפיינים הטכניים. דבר בשפה של הלקוח - להבין מה חשוב לו ולהתאים את המסר בהתאם. הצג את המהות ולא את הצורה - המוצר הוא רק אמצעי למילוי ... הללו, תוכל לשפר באופן משמעותי את יכולות המכירה שלך ולסגור יותר עסקאות. איך למכור ללקוח? איך להציג מוצר בצורה משכנעת? טעויות של אנשי מכירות איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להבין מה הלקוח רוצה? איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית ולשפר את המכירות? ... לראות תמונה גדולה וברורה יותר. לכן, על המוכר להתמקד בתועלות ולא בתיאורים טכניים יבשים. איך להציג את המוצר בצורה שתדבר ללקוח? במקום לומר ... את המסר לצרכים האישיים של הלקוח ולסדר את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר עבורו יופיעו ראשונות. מה ההבדל בין צורה למהות במכירה? - הצורה היא המוצר עצמו - מאפייניו, ... חוויית השימוש שלי? - האם זה משתלם לי? לכן, במהלך פרזנטציה או הסבר ללקוח, יש להיכנס לראש של הלקוח ולדבר אליו בצורה שתתחבר לרצונות ולמחשבות שלו. לסיכום - איך להציג מוצר בצורה שמובילה למכירה? 1. התמקד ... הדגש איך הוא עוזר ללקוח. 2. דבר בשפה של הלקוח - הבן מה חשוב לו ותקשר את המסר בהתאם. 3. הצג את המהות ולא את הצורה - המוצר הוא רק אמצעי למילוי ... תוכל לשפר משמעותית את יכולות המכירה שלך ולהגביר את הסיכוי לסגור עסקאות. איך למכור ללקוח? איך להציג מוצר בצורה משכנעת? טעויות של אנשי מכירות ... הוא צריך להסביר ללקוח כמה שיותר טוב על המוצר, תקשיב הטלוויזיה הזאת היא כזאת וכזאת. אוקי וזה לדוגמה מי שמוכר בצורה כזאת עושה טעות, למה? כי הלקוח ... תציג לו את הפרמטרים תתחיל יותר ממה שחשוב לו אחר כך מה שפחות חשוב לו אבל המיקוד של מה שאני מדגיש כעת הוא יש צורה ויש מהות, המהות היא למלא ללקוח את הרצון שלו הצורה היא המוצר שאתה מוכר לו. עוד ... ללקוח במכירה זה שהרצון שלו יתמלא שהוא חושב שהרצון שלו יתמלא באמצעות המוצר שלך. המוצר שאתה מוכר ללקוח הוא צורה באמצעות הלקוח ממלא את הרצון שלו שזאת המהות של העסקה עבור הלקוח ולכן במקום להתמקד בלמכור ללקוח את הצורה, במקום בלהסביר ללקוח שהמוצר ... שהוא יקבל מהמוצר לא המוצר. המוצר הוא אמצעי להשיג מטרה שהיא התועלת שהוא יקבל מהמוצר אז להתמקד במהות ולא בצורה ושיהיה לכולם בהצלחה. ...
חשוב ללקוח צורה מהות ראש שקט צרכים של הלקוח למכור ללקוחות תיקון מושג טכני מה הלקוח באמת רוצה
איך המוח חושב? איך המוח עובד? מה זה כלום? מה זה אין סוף? מה זה אפס? כלום יחסי, כלום מוחלט, מה זה אלוהים? פרדוקס המהות והצורה, איך נוצר רצון? מהו הרצון הראשון? ההגדרה של אלוהים
איך המוח חושב? איך המוח עובד? מה זה כלום? מה זה אין סוף? מה זה אפס? כלום יחסי, כלום מוחלט, מה זה אלוהים? פרדוקס המהות והצורה, איך נוצר רצון? מהו הרצון הראשון? ההגדרה של אלוהים
... המוח חושב? איך המוח עובד? מה זה כלום? מה זה אין סוף? מה זה אפס? כלום יחסי, כלום מוחלט, מה זה אלוהים? פרדוקס המהות והצורה, איך נוצר רצון? מהו הרצון הראשון? ההגדרה של אלוהים איך המוח חושב על דברים מופשטים? אליעד כהן מסביר כיצד המוח שלנו תופס מושגים מופשטים כמו ... תפיסה ישירה מתרחשת כשאנחנו רואים עצם ממשי כמו כיסא או שולחן. לעומת זאת, תפיסה עקיפה היא כאשר מנסים להבין משהו שאינו מוגדר בצורה ברורה, למשל אינסוף או אפס. מה ההבדל בין כלום יחסי לכלום מוחלט? אליעד מבחין בין כלום יחסי לכלום מוחלט. כלום יחסי הוא מושג שניתן לתפיסה באופן ... יחסי היא תפיסה דו - שלבית: תופסים משהו, ואז שוללים אותו. לעומת זאת, כלום מוחלט, לפי אליעד, הוא מושג שאי אפשר כלל לדמיין אותו בצורה ישירה, כיוון שאין שום נקודת ייחוס. לדוגמה, כשמנסים לדמיין אפס תפוחים, אנחנו לא באמת מדמיינים משהו, אלא מדמיינים העדר של משהו. כך גם לגבי ... לשלול את כל האפשרויות האחרות. אם שוללים הכל, מה שנשאר חייב להיות הדבר שקיים שם. כך, אם מבינים שאלוהים הוא דבר שאינו מוגדר בשום צורה מוגבלת, ניתן לתפוס אותו רק כשוללים את כל הדברים המוגדרים. האם אפשר לתפוס מושגים מוחלטים בצורה ישירה? אליעד מדגיש כי המוח לא מסוגל לתפוס מושגים מוחלטים כמו כלום מוחלט או אינסוף בצורה ישירה. הוא מסביר שאם המוח היה מצליח לחשוב באופן ישיר על מושג מופשט לגמרי כמו כלום מוחלט, הוא היה נתקע בו ולא היה מצליח להמשיך לחשוב הלאה. ... האלה רק באופן עקיף, באמצעות שלילה או הגדרה של משהו אחר. האם יש הבדל בין כלום להכל? אליעד מראה פרדוקס נוסף: כאשר לוקחים את כל הצורות והדברים בעולם ומאחדים אותם, למעשה מגיעים לכלום. כי ברגע שמאחדים את כל ההפכים, הם מבטלים אחד את השני. מכאן, שאלוהים או המציאות המוחלטת חייבת להיות גם כל הדברים ביחד וגם שום דבר מהם, בו זמנית. מהו פרדוקס המהות והצורה? אליעד מסביר את פרדוקס המהות והצורה - מצד אחד, המציאות הבסיסית חייבת להיות אחת ומוחלטת, ולכן כל הצורות חייבות להיות בתוכה. מצד שני, לכל צורה ספציפית (כמו כיסא) יש מהות ייחודית משלה. כיצד ייתכן שהמציאות מוחלטת, ובו זמנית כל צורה ספציפית שונה מהמציאות הכללית? אליעד טוען שזו סתירה פנימית בלתי נמנעת, ואי אפשר באמת לתפוס זאת באופן מוחלט. איך נוצר רצון ומהו הרצון הראשון? ... מה זה כלום מוחלט? איך להבין מה זה אינסוף? מה זה אלוהים? איך נוצר הרצון הראשון? מה ההבדל בין מוחלט ליחסי? פרדוקס המהות והצורה למה אי אפשר להבין הכל? ...
יכולת מוחלט שיטות לפיתוח החשיבה רצונות של האדם שיפור יכולות חשיבה לאמן את החשיבה איך המוח חושב מיומנות חשיבה
איך המוח חושב? איך המוח מנתח מידע? איך המוח מפרש? עובדות ופירושים, מחויב ואפשרי, מהות וצורה, ניתוח סיטואציה, ניתוח תהליכים, מה חושבים עליך? עובדה או פירוש, מהות או צורה
איך המוח חושב? איך המוח מנתח מידע? איך המוח מפרש? עובדות ופירושים, מחויב ואפשרי, מהות וצורה, ניתוח סיטואציה, ניתוח תהליכים, מה חושבים עליך? עובדה או פירוש, מהות או צורה
... המוח חושב? איך המוח מנתח מידע? איך המוח מפרש? עובדות ופירושים, מחויב ואפשרי, מהות וצורה, ניתוח סיטואציה, ניתוח תהליכים, מה חושבים עליך? עובדה או פירוש, מהות או צורה איך המוח מפרש מידע ומה ההבדל בין עובדות לפירושים? אליעד כהן מסביר איך המוח חושב ומנתח מידע, כאשר הנושא המרכזי הוא ההבחנה בין עובדות לפירושים. הוא מתחיל ... אנשים נתקלים במושגים לא מוכרים או מופשטים מדי, הם יכולים להרגיש אבודים או חסרי יכולת להבינם, כי אין להם מושגים בסיסיים להתחבר אליהם. מה ההבדל בין מהות וצורה בניתוח מידע? אליעד מסביר את המושגים מהות וצורה. המהות היא הדבר הבסיסי והמחויב במציאות, בעוד הצורה היא האופן שבו המהות מופיעה. לדוגמה, כשמישהו נותן לך פרחים, הצורה היא עצם נתינת הפרחים, אך המהות יכולה להיות האהבה שלו אליך או כוונה אחרת כלשהי. לפעמים, דווקא הפירוש (המהות) הוא מה שחשוב באמת עבור האדם, ולא העובדות עצמן (הצורה). לדוגמה, אישה שמקבלת פרחים תעדיף לדעת שהכוונה הייתה מתוך אהבה אמיתית, ולא סתם פעולה מכנית של נתינת פרחים. האם פירושים יכולים להיות יותר חשובים מהעובדות? ... לעובדות, הוא עדיין באופן בלתי נמנע מפרש אותן. אליעד מסכם שכדי להגיע להבנה עמוקה, האדם צריך להיות מודע כל הזמן להבדל בין עובדות לבין פירושים, ובין מהות לבין צורה, וכך לשמור על בהירות מחשבתית ואובייקטיביות גבוהה יותר בניתוח המציאות. איך המוח מפרש מידע? ההבדל בין עובדות לפירושים מה זה מחויב ואפשרי? מהות וצורה בהבנת מידע מדוע קשה להבין מושגים מופשטים? האם פירושים חשובים יותר מעובדות? ...
שמחה התחברות משמעות רע וטוב האמת האבסולוטית בריאות מנתח מידע המוח מנתח מידע
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
... משלם על המקצועיות והמיומנות של הרופא, ולא על הזמן או המאמץ שהושקע ספציפית בניתוח הזה. באותה צורה, טכנאי גז יכול לחשוב שגם הלקוח משלם לו על ידע וזמן ולא רק על החלפה ממשית של הבלונים. מה תפקיד הלקוח במקרים של רמאות מצד נותני שירות? אליעד מצביע על כך שגם ...
להרוויח הרבה כסף יצאת צדיק לעשות הרבה כסף מקום בלי זמן לגנוב טלויזיה להרוויח יותר כסף צדיק
להתחבר למהות, דרך רוחנית, להגיע להארה רוחנית, להתעסק במהות, להתעסק בצורה, להגיע לאמת, מודעות עצמית, להבין את המציאות
להתחבר למהות, דרך רוחנית, להגיע להארה רוחנית, להתעסק במהות, להתעסק בצורה, להגיע לאמת, מודעות עצמית, להבין את המציאות
... להגיע להארה רוחנית, להתעסק במהות, להתעסק בצורה, להגיע לאמת, מודעות עצמית, להבין את המציאות למה אנשים מתעסקים בצורות במקום להתעסק במהות? הנושא המרכזי של התוכן הוא השאלה למה אנשים מעדיפים לעסוק בדברים קטנים ובצורות החיצוניות של החיים, במקום לחקור את המהות העמוקה של המציאות. אליעד כהן מסביר כי בחיים ישנן שתי אפשרויות מרכזיות: לעסוק במהות הדברים, ... החוקיות הבסיסית שמאחורי כל תופעה, או להתמקד בצורה, כלומר, לעסוק בפרטים הקטנים, בפעולות היום - יום ובנושאים נקודתיים. הוא מדגיש שהרבה אנשים מתעכבים על השאלות הפרקטיות והקטנות של החיים, ... הזאת: להסביר לו למה זה רע לעשן, כלומר, לעסוק בצורה החיצונית של ההתנהגות. לברר למה הוא מעשן מלכתחילה, ולפתור את הבעיה מהשורש, כלומר, לעסוק במהות. אליעד מראה כיצד קל לאנשים להבין את הרעיון ... באותו מנגנון בדיוק, ולכן הם בוחרים לעסוק בצורות החיצוניות. למה אנשים חושבים שהתעסקות במהות גורמת לבלבול או שיגעון? אליעד כהן מצביע על תופעה של אנשים המנסים לקפוץ ישר למהות בלי שיהיה ... לו לפתור את השאלה הקטנה, גם אם ברור שזו רק צורה אחת ולא המהות. אליעד מדגיש שאם אדם היה מבין לעומק את המושגים של יש ואין (המהות הבסיסית ביותר), הוא היה פותר בקלות גם את כל השאלות ... ליכולת האישית של כל אדם. מה ההבדל בין מהות לצורה? איך להבין את המציאות לעומק? האם עדיף לעסוק בשאלות גדולות או בשאלות יומיומיות? איך להתחבר למהות החיים? למה קשה להבין את המהות? איך ...
הסוף לא להצליח מהות או צורה להתעסק במהות רוצה להפסיק הגיוני מתוך הבנה איך לחקור את המציאות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צורות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: צורות, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: צורות, איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, מנטורינג, מאמן אישי לדיאטה בתחום צורות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6558 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 01:28:24 - wesi1