אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הסיבה של כל הסיבותסיבות חיצוניותהסיבה הראשונה של כל הסיבותסיבות אפשריותסיבות פנימיותסיבות רגשיותסיבת כל הסיבותחיפוש סיבותסיבות לא נכונותסיבת הסיבותלתת סיבותרצף סיבותסיבות לכישלוןסיבות לבגידה2 סיבות למה מישהו חושב משהוטוב שתלוי בסיבותמהסיבות הלא נכונותסיבות להתאהבותלהוסיף סיבותכמות הסיבותהסוד של הסיבה הראשונה של כל הסיבותהאם לתת סיבותאלוהים סיבת כל הסיבותסיבות להתגרשסיבות לחיותסיבות של שקרסיבות לטעויותסיבות להפרעות אישיותסיבות להפרעת אישיותסיבות ל ocdסיבות להיפרדלהגיע לסיבה הראשונה של כל הסיבותאלוהים כסיבת כל הסיבותאיך להגיע לסיבה הראשונה של כל הסיבותאין סיבה ראשונה לכל הסיבותאין סוף סיבותהאם לספר על הסיבות לבגידההסיבות שבגללן קשה להחליט2 הסיבות שבגללן קשה להחליט2 סיבות אפשריות3 סיבות לכישלון3 סיבות שמישהו לא מקשיב לךסיבות ביולוגיותסיבות לגמגוםסיבות לדיכאוןמסובב הסיבותמסובב כל הסיבותמסיבות בריאותיותלספר על הסיבות לבגידה🔍הצג עוד...
למה מישהו מאשים אותך במה שלא עשית? למה מישהו תוקף אותך? למה מישהו כועס אותך? למה מישהו לא מרוצה ממך? למה מישהו מעליב אותך? ההגנה הכי טובה היא התקפה, רגשות אשמה, איך לא להאשים את עצמך? איך לא לקחת דברים באופן אישי? מערכות יחסים
... במשהו שלא עשית? כאשר מישהו מאשים אותך במשהו שמעולם לא עשית, אחת הסיבות העיקריות לכך יכולה להיות תחושת אשמה עצמית שיש לאותו אדם. לעיתים קרובות, אדם חש אשמה על משהו שהוא חושב שעשה כלפיך, וכדי להתמודד עם תחושת האשמה הזו, ... עשה משהו שפגע בך. במקום להתמודד עם הכאב והאשמה שהוא חש, הוא מחפש סיבות מדוע אתה האשם. הוא מתחיל לומר לעצמו: אתה זה שלא בסדר, אתה פגעת בי ראשון, אתה גרמת לי להתנהג ככה. הוא מאשים אותך בדברים שלא התרחשו בכלל, רק כדי להקל על עצמו את תחושת האשמה. למה אנשים מעליבים או כועסים עליך ללא סיבה מוצדקת? אנשים רבים מעליבים או מביעים כעס ללא סיבה מוצדקת בגלל אותן סיבות של מנגנוני הגנה ורגשות אשמה. כשהם לא מסוגלים להכיל את העובדה שהם לא בסדר, קל יותר עבורם לכעוס עליך או להאשים אותך, מאשר להתמודד עם העובדה שהם עצמם ... ולא בהכרח בתגובה עניינית ואמיתית. לדוגמה, אם מישהו צועק עליך ללא סיבה , במקום להיעלב, נסה לחשוב: הוא צועק כי הוא מרגיש לא נעים עם עצמו, הוא מרגיש אשמה או חרדה, ולכן הוא מתנהג ככה. התובנה הזאת תעזור לך להישאר רגוע ולא ... עשיתי? איך להתמודד עם האשמות לא מוצדקות? למה אנשים תוקפים בלי סיבה? איך להפסיק לקחת דברים באופן אישי? איך להתמודד עם רגשות אשמה? למה ההגנה הכי טובה היא התקפה? איך לשפר תקשורת במערכות יחסים? ...
להפריד לא אוהב את עצמי רגוע אני שונאת את עצמי איך להתמודד עם רגשות אשמה הנפש ליצור ההגנה הכי טובה היא ההתקפה
הזיות, מחשבות שווא, דמיונות שווא, למה מישהו חושב שקורה משהו שלא קורה? למה מישהו הוזה הזיות? למה מישהו חושב מחשבות שווא? למה מישהו פרנואיד? מחלת הרדיפה, איך נוצרת הפרעה נפשית? איך נוצרת פסיכוזה? טיפול בפסיכוזה, הפרעות נפשיות
... איך נוצרת פסיכוזה? טיפול בפסיכוזה, הפרעות נפשיות למה אנשים מדמיינים דברים שלא באמת קורים? אליעד כהן מסביר באופן מפורט מהן הסיבות שיכולות לגרום לאדם לדמיין, להאמין או לחשוב שמשהו מתרחש, בעוד שבמציאות הדבר כלל אינו קורה. תופעה זו, המכונה גם מחשבות שווא, הזיות או דמיונות שווא, יכולה להתבטא באופנים שונים - חיוביים או שליליים. אליעד מפרט שישנן שתי סיבות עיקריות שיכולות לעמוד בבסיס התופעה: מה הקשר בין רצון חזק להופעת דמיונות שווא? אליעד כהן מציין כי לעיתים ... איך לזהות האם אדם מדמיין מתוך פחד או רצון חזק? אליעד כהן ממליץ שכאשר פוגשים אדם המאמין או מדמיין שמשהו קורה, יש לברר האם הסיבה לכך היא רצון חזק מאוד שדבר זה אכן יקרה, או להיפך - פחד גדול מאוד שדבר זה יקרה. הזיהוי המדויק של הסיבה הוא קריטי לתהליך הטיפולי, שכן הוא מאפשר לטפל ישירות בשורש הבעיה ולא רק בסימפטום שלה. ההבחנה הזו היא ... מתרחשים במציאות. אדם כזה יכול לחשוב שקורים לו דברים טובים או רעים שלא באמת קורים. הדמיונות האלה נגרמים בדרך כלל מתוך אחת משתי סיבות מרכזיות. איך הרצון העז למשהו יכול ליצור הזיות ומחשבות שווא? סיבה ראשונה להופעת דמיונות או הזיות היא רצון חזק מאוד של האדם שמשהו מסוים יקרה. כשאדם רוצה משהו מאוד, באופן ... עצם הדמיון עושה לאדם תחושה טובה, כאילו המציאות כבר מתאימה לרצונות שלו. מדוע הפחד שמשהו יקרה עלול לגרום להזיות או למחשבות שווא? הסיבה השנייה שאליעד כהן מתאר קשורה דווקא לפחד העמוק שמשהו מסוים יתרחש. כאשר מישהו מאוד מפחד ממשהו, הוא יכול ... שהדבר הרע כבר קורה, כדי שיוכל להתמודד איתו מיידית. מהו הקשר בין מחשבות שווא ופחדים לבין הטיפול בהן? אליעד כהן מסביר שהבנת הסיבות למחשבות שווא או להזיות חשובה במיוחד, מפני שהטיפול במחשבות אלה יהיה בהתאם לסיבה שגרמה להן להופיע. במקרה הראשון, שבו האדם מדמיין משהו בגלל שהוא מאוד רוצה שהדבר הזה יקרה, הטיפול צריך ...
הסיבה הראשונה טיפול בבעיה נפשית איך נוצרת יש או אין בעיה רעים או טובים חרדה ופחד הפרעות אישיות
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
... זאת בזהירות. כי איתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכול לגרום לנזק ולהכשלת העסקה ממגוון סיבות. וכאן נסביר גם על אחת הסיבות שרוב אנשי המכירות לא מודעים אליה כדלקמן. והסיבה הראשונה לכך שאיתור צרכי הלקוח יכול לגרום ... שיתברר בוודאות שהמוצר גם לא מתאים ללקוח וזה בעצם מציף אל מול עיניו של הלקוח רשימה של סיבות למה שהמוצר לא יתאים לו. וזה בעצם אומר, ...
אמת מאמינים תחושה המחיר גבוה מה הצרכים של הלקוח למה המוצר יקר לשתף לקוח
טיפול בהתנגדויות מכירה - מהן 2 האפשרויות לטיפול בהתנגדויות מכירה? ניתוח סיבתיות של התנגדויות מכירה. איך לבצע ניתוח סיבתיות בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה?
... ניתוח סיבתיות בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? אז מהי התנגדות מכירה? מה המבנה של התנגדות המכירה מבחינת ניתוח סיבתיות של סיבה ותוצאה? התנגדות מכירה, היא סיבה ללמה לא לרכוש את המוצר. ההתנגדות היא הסיבה, לכך שלא לרכוש את המוצר שזו התוצאה. אני לא רוצה לרכוש, כי זה יקר. בגלל שזה יקר, אני לא רוצה לרכוש. המוצר יקר, זו הסיבה, התוצאה היא, אני לא רוצה לרכוש. וכאשר מבצעים ניתוח סיבתיות על התנגדות מכירה, באפשרותנו להבין שיש לנו מספר דרכים לתקוף את התנגדות המכירה. 1 - להטיל ספק בסיבה. 2 - להטיל ספק בכך שהסיבה מחייבת את התוצאה. אוסיף ואומר, שבניתוח סיבתיות באופן כללי, יש עוד 2 שאלות, שהן: 3 - להטיל ספק בתוצאה 4 - להטיל ספק בכך שהתוצאה היא רק בגלל הסיבה הנוכחית, כי אולי וכולי. וזה כמובן נושא אחר, שאפשרי להעמיק בו באמצעות לימוד הנושא של ... ההתנגדות הספציפית באופן ספציפי. ואני אסביר. נניח שלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר, כי X לדוגמה אין לי כסף. אנחנו יכולים לשאול, את השאלות הבאות: 1 - להטיל ספק בסיבה - האם X נכון, האם באמת אין לך כסף. 2 - להטיל ספק בכך שהסיבה מחייבת את התוצאה? האם באמת זה שאין לכך כסף? מונע ממך לרכוש את המוצר. 3 - להטיל ספק בכך שהתוצאה מחויבת מהסיבה, דהיינו, אולי יש עוד סיבות שבגללן אתה לא רוצה את המוצר, ודרך זה לנסות להחליש אותן וממילא להחליש את הרצון שלא לקנות ... - להטיל ספק בתוצאה, האם אתה בכל זאת באמת לא רוצה לרכוש את המוצר. עד כאן כאשר חוקרים את ההתנגדות באופן כללי. אבל אם חוקרים התנגדות ספציפית לכשעצמה בלי קשר לסיבות נוספות אחרות? יש לנו 2 אפשרויות. 1 - להטיל ספק בסיבה. 2 - להטיל ספק בכך שהסיבה מחייבת את התוצאה. דהיינו, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לרכוש כי הנעל לא נוחה לי. אז נוכל לשאול 2 שאלות. 1 - האם הנעל באמת לא נוחה לך - דהיינו, להטיל ספק בסיבה. 2 - האם זה שהנעל לא נוחה לך, מחייב את זה שלא תרכוש את הנעל. כל זה במידה וזאת באמת סיבת ההתנגדות היחידה של הלקוח. אז איך פרקטית לעשות זאת במציאות? מה המבנה של 2 האפשרויות האלו, מול לקוח? והתשובה היא, שלהטיל ספק בסיבה של ההתנגדות, אפשרי ברמה הלוגית, על ידי זה שמנסים להבין יותר טוב את הסיבה ואת הסיבות שלה עצמה. לדוגמה, הנעל לא נוחה לי, נשאל: למה אתה מתכוון שהיא לא נוחה לך? מה בדיוק לא נוח ... ננסה לצלול לתוכה להבין ולפרק אותה. לדוגמה אני צריך לבדוק, נשאל: מה אתה צריך לבדוק, מה אתה רוצה לבדוק? למה אתה רוצה לבדוק וכולי. כך שננסה לפרק את הסיבה לחלקים ולהטיל ספק בחלקים וכולי. אבל אם עשינו בירור של העובדות? והתברר באמת שזה רחוק גדול יקר וכולי, מה נעשה עכשיו? עכשיו נוכל לעבור להטיל ספק בכך שהסיבה מחייבת את התוצאה. דהיינו, לדוגמה: רחוק לי, נכון שרחוק לך, אבל האם זה שבאמת רחוק לך מחייב ... ליתרונות אחרים שיש במוצר. זאת בעצם הלוגיקה של ניתוח סיבתיות בטיפול בהתנגדות מכירה. וכמובן כנל שיש לנו גם את האפשרות הרחבה יותר של לבדוק? האם באמת זאת הסיבה היחידה? אולי יש גם סיבות נוספות וכולי.? ...
לנסות הלקוח שלך למה אתה רוצה שאלות להטיל התוצאה מחויבת מהסיבה טיפול בהתנגדות להחליש רצון
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
... מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי. ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי. ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר ...
סיבה זוגיות צרכי הלקוח להתעקש או לוותר להפריד לקוחות לסגור עסקה מהות
חוקי הכסף - היצע וביקוש, סיכוי וסיכון, האם בלי סיכון אין סיכוי? האם אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים כסף קל? מהי פרמיית סיכון? איך להתעשר? סודות העושר, כלכלת הכסף, מבוא לכלכלה, לימודי כסף, סודות האנשים העשירים, איך עושים כסף? שוק תחרותי, הגבלים עסקיים, מונופול עסקי, טרנדים עסקיים, יותר מזל משכל בעסקים, תחרות בעסקים, איך לשמור על רווחיות גבוהה? איך לעשות הרבה כסף בקלות? סיכון וסיכוי, ביקוש והיצע
... מאשר היצע? למה יש מוצרים שיש להם הרבה ביקוש, ואין להם הרבה היצע של אנשים שמספקים את המוצר? לכך, יכולות להיות מגוון סיבות: 1 - סיבה אחת לדוגמה, יכולה להיות רמת סיכון גבוהה. דהיינו, שהעסק שמספק את המוצר הזה, רמת הסיכון שלו מאוד גבוהה. לדוגמה, סחר ... סמים. אבל יש הרבה צרכני סמים. לכן מחיר הסמים יחסית יקר. ולכן סוחרי סמים שמצליחים למרות הסיכון, הם מאוד עשירים. 2 - סיבה נוספת לדוגמה לכך שיש יותר ביקוש מאשר היצע, היא קרטל עסקי ומונופול עסקי. דהיינו, שיש כשל שוק כלשהו או מדינה מושחתת ... ירדו. ולמה לפעמים אין שוק חופשי? אז תשובה אפשרית אחת, היא בגלל שהמדינה מושחתת וכולי כנל. יכולות להיות לכך גם סיבות נוספות אפשריות. אבל בטוח נכון, שאם יש עסק שעושה הרבה כסף, כי יש יותר ביקוש מהיצע, הרי שאם מדובר במונופול, הרי שאין כאן שוק חופשי. 3 - סיבה נוספת אפשרית לכך שיש יותר ביקוש מהיצע, היא בגלל שלמוכר יש יתרון תחרותי ספציפי שמקשה ולא מאפשר לאחרים להתחרות בו. ... שנולדה עם יופי מסוים. או זמר, או כל בעל כישרון מולד אחר כלשהו. דהיינו, יש מצב שבו יש קצת היצע והרבה ביקוש, והסיבה לכך שיש קצת היצע, היא יותר עניין של מזל מאשר שכל. כי במקרה הבן אדם נולד עם מיומנות ספציפית כלשהי, שאין אותה לאחרים. ...
יותר היצע מביקוש התאמצות כסף בלי לעבוד איך לעשות הרבה כסף בקלות איך מרוויחים כסף אם יש הרבה רווח אז יש הרבה סיכון יתרון דרכי קיצור
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
... לא יצליח. אבל זאת כמובן לא כל האמת. כי עובד מבצע את העבודה שלו כשהוא רוצה לבצע את העבודה שלו. והעובד רוצה לבצע את העבודה שלו, ממגוון רחב של סיבות , מקל וגזר שכר ועונש ועוד כל מיני שיקולים שונים כאלו ואחרים. וזה בהחלט נכון לומר, ... גבוה שהם יותר ירצו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. אבל זה לא מדוייק במאה אחוז. כי השאלה הנשאלת היא, למה העובדים אוהבים את המנהל שלהם? מאיזו סיבה? האם זה בגלל שהוא מנהל רע עבור הארגון, דהיינו, שהוא לא מנהל אותם טוב ולכן הם אוהבים ... לא אמור להימדד לפי האם וכמה העובדים שתחתיו אוהבים אותו ומה הם חושבים עליו, אלא המנהל כן אמור להימדד לפי האם יש אלטרנטיבה יותר טובה, ביחס לנסיבות , איך הוא כמנהל יכול לנהל את העובדים בצורה שונה, כדי שהעובדים יספקו תוצאות טובות ... המנהל הוא מנהל כושל ומנהל גרוע, דווקא בכך שהעובדים שתחתיו אוהבים אותו כמה שיותר. כי יש מנהלים שמנסים למצוא חן בעיני העובדים שלהם, ממגוון רחב של סיבות. אבל מנהל טוב אמור להיות מנהל שלא אכפת לו בכלל מה העובדים שלו חושבים עליו. ומנהל ...
איך הכי נכון לנהל עובדים לוחות זמנים עסקים להקצין ביצועים של העסק תיעדוף להתגבר על רצון שיקולים
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך. ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי שלך. דהיינו, אתה לא סוגר מספיק עסקאות כמו שאתה רוצה. וזה יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. לדוגמה, אתה לא מפרסם לקהל היעד הנכון, אתה לא מפרסם במקום הנכון, לא ברור לך מיהו קהל היעד שלך, המסרים לקהל היעד, לא טובים, הטירגוט לא מספיק טוב, או ... שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך שלנו אמורים להיות יחסי המרה אחרים מקמפיינים אחרים, בגלל קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה. מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש ...
מכירות טלפוניות איך מנתחים משפך שיווקי מסקנות איך לנתח משפך שיווקי קהל היעד להתחיל מהסוף לפגוש התנגדות במכירות בטלפון
איך לא לפחד מטילים? איך לא לפחד להיפגע מטילים? איך לא לפחד מהמצב הבטחוני? איך לא לפחד ממלחמה? איך לא לפחד באזעקה? איך לא לפחד בממד? איך לא להיכנס לפחד מהמוות? חרבות ברזל, איך לא לפחד ממתקפת טילים? לא חייב לפחד, התקפי חרדה קיצונית, לוחמה פסיכולוגית, טרור נפשי, טרור פסיכולוגי, להיכנס לממד בזמן אזעקה, מלחמה בטרור, לוחמה תודעתית, התראה על התקפת טילים, פגיעה מטילים, להתגונן מטילים, להיכנס לפאניקה להיפגע מטילים, לבחור כמה לפחד, פגיעה נפשית, פגיעה פיזית
... וכולי. ויש את נקודת המבט של סיכוי סיכון, דהיינו, שהסיכוי למות בתאונת דרכים יותר גדול פי כמה וכמה, מאשר מהסיכוי להיפגע ממלחמת טילים, מהמון סיבות וכולי. אבל כאן ניתן עוד נקודת מבט חשובה שכדאי ... להילחם בטילים עצמם, כך צריכים להילחם בפחד מהטילים. ובנוסף, יש כמובן את כלי התקשורת כלי התשקורת, שיש לחלק אינטרס להפחיד את האנשים, מהמון סיבות. החל מסיבות של רייטינג, כי זה מעלה את הרייטינג ואנשים מרותקים ...
להיכנס לפאניקה תרחיש קצה מימד הזמן רצון לא להיפגע נקודות איום אובדן של אבא איך להתמודד עם פחד מתרחישי קיצון
כסף, איך נוצר הרצון לכסף? האם יש לי מספיק כסף? מתי נפסק הרצון לכסף? למה אני רוצה כמה שיותר כסף? האם לרצות כמה שיותר כסף? האם יש סוף למרדף אחרי הכסף? למה אני רוצה עוד כסף? איך להיות שמח במה שיש? האם להפסיק את המרדף אחרי הכסף? איזהו עשיר שמח בחלקו, איך להיות שמח בחלקך? כמה זה מספיק כסף? האם אני צריך עוד כסף? איך להפסיק לרצות עוד כסף?
... בכמות מסוימת של כסף ושאחריה הוא ישמח בחלקו? והתשובה לכך היא, שזה תלוי בעיקר בסיבה שבגללה האדם רוצה כסף. ובהתאם לכך, האם סכום X של כסף, ימלא לו את הרצון שלו בכסף או שלא. ואני אסביר. בן אדם רוצה כסף מכל מיני סיבות. לדוגמה, בן אדם רוצה שיהיה לו כסף, כדי שהוא יוכל תמיד לקנות את כל מה שהוא רוצה, או כדי שהוא ירגיש שהוא הצליח בחיים, או בכלל בגלל שהוא מוצא עניין בלהרוויח כסף, כמו מישהו שמשחק משחק של מרדף אחרי הכסף וכיוב, סיבות שונות. ובהתאם לכך, אם לדוגמה בן אדם רוצה כסף, כדי להרגיש שהוא מוצלח, אז יתכן שאחרי שהוא ירוויח סכום X, אז הוא כבר ירגיש שהוא ... כסף, האם בשלב כלשהו הוא ירגיש מסופק מהמרדף שלו אחרי הכסף? תשובה: כנל, זה תלוי בסיבות שבגללן הוא רוצה כסף ובתשובה לשאלה, האם סכום של X כסף ימלא את הרצון שלו שגורם לו לרצות את הכסף. ...
משחק לעשות הרבה כסף אני רוצה עוד כסף שמחה איך לרצות עוד כסף סיבה שמח סוף למרדף
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סיבות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: סיבות, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סיבות, איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר אישי, מאמן שיווקי, אימון אישי לילדים בנושא סיבות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 26_07_2025 השעה 15:58:17 - wesi1