... שהוא יגיע לפגישה הפיזית. ואיך עושים את זה? תשובה: ראשית צריכים לגרום ללקוח להרגיש, שלא מנסים למכור לו בכח משהוא שלא מתאים לו. אלא שיש כאן תהליך של
איתור צרכי הלקוח, שבו אנחנו מנסים להבין את הצרכים של הלקוח, ... ולו להבין כמה שיותר טוב את המוצרים הספציפיים שאנחנו יכולים להציע לו, כדי לדעת מה בדיוק אולי מתאים לו. דהיינו, הלקוח צריך לרצות לעבור איתנו תהליך של
אפיון צרכים כמה שיותר באופן מדויק. וגם תהליך של הבנה יותר ... איתנו את התהליך הזה, עכשיו עלינו לגרום ללקוח להבין, שבמידע מרחוק, יש המון מידע שיכול לעזור ללקוח, אבל מרחוק בלי פגישה פיזית, הרבה יותר קשה לעשות
איתור צרכים מדויק של הלקוח, כי קשה הרבה יותר לעשות בטלפון
איתור צרכים ללקוח, מאשר שקובעים זמן מסודר ומתאמים פגישה ...