טיפול בסיבה של התנגדויות מכירה - איך לפרק את הסיבה של התנגדות המכירה? מה עומד מאחורי הסיבה של התנגדות המכירה? איך לטפל בהתנגדות באמצעות השאלה למה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה באמצעות השאלה למה? מה הסיבה של ההתנגדות?טיפול בסיבה של התנגדויות מכירה - איך לפרק את הסיבה של התנגדות המכירה? מה עומד מאחורי הסיבה של התנגדות המכירה? איך לטפל בהתנגדות באמצעות השאלה למה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה באמצעות השאלה למה? מה הסיבה של ההתנגדות? כאשר באים לטפל בהתנגדות מכירה או סתם בהתנגדות כלשהי בחיים, צריכים להבין את המנגנון של ההתנגדות איך ... התנגדות לקוח והתנגדות מכירה? התנגדות לקוח, היא שהלקוח מתנגד לבצע את העסקה. למה הלקוח מתנגד לבצע את העסקה, בגלל סיבה כלשהי שגורמת לו לחשוב שלא כדאי לו לבצע את העסקה. במילים אחרות, אנחנו רוצים לגרום ללקוח להבין שהעסקה טובה לו, אבל למרות כל היתרונות של העסקה, הלקוח חושב שיש סיבה שבגללה העסקה לא טובה לו. דהיינו, מה שמפריד ביננו לבין העסקה עם הלקוח? זאת סיבה כלשהי. עכשיו, יש משהו שצריכים לדעת לגבי סיבות באופן כללי. והוא, שכל סיבה בעולם יש לה מאחוריה סיבה אחרת שגורמת לה לקרות. וכך הלאה עד אין סוף (?). ומצד האמת למען הדיוק, מאחורי כל סיבה, יש במאה אחוז מהמקרים יותר מסיבה אחת שגורמת לסיבה הנוכחית לקרות. ובמילים אחרות, כל סיבה, היא תוצאה של שילוב של כמה סיבות שגורמות לאותה סיבה לקרות. וזה כמובן נושא אחר. אבל בפשוטם של דברים צריכים לזכור, שמאחורי כל סיבה, יש סיבה אחרת נוספת. ואם הבן אדם חושב שאין סיבה מאחורי הסיבה שלו, אז בעצם אפשרי לומר שהסיבה שלו היא אין סיבה. וזה כמובן נושא אחר. אבל בכל מקרה, לגבי העניין שלנו, אנחנו יכולים להסיק מכך, שבכל פעם שמישהו מעלה התנגדות מסיבה כלשהי, באפשרותנו להבין שמצד האמת זה לעולם ל דד אנד, ובאפשרותנו להמשיך לפרק את ההתנגדות שלו באמצעות חקר הסיבה של הסיבה שלו, שאותה אולי נוכל ונצליח לפרק. לדוגמה, הלקוח אומר שזה יקר לי. אפשרי לשאול בצורות שונות שאלה של מהי הסיבה שאתה חושב שזה יקר לך. ובמאה אחוז מהמקרים כאשר מדברים על הסיבה של ההתנגדות, אז אפשרי להמשיך להעמיק ולפרק את הסיבה של ההתנגדות. ואני מחדד, אני לא נכנס כרגע לשאלה של איך בדיוק לדבר עם הלקוח על הסיבה של ההתנגדות שלו. אלא אני מגדיר, כי כל סיבה של התנגדות, תמיד במאה אחוז מהמקרים יש עוד סיבות אחרות, שאפשרי לנסות לפרק אותן. ואם נגיע עם הלקוח לאין סיבה, הרי שאם אין סיבה, אז זה גם סוג של אפשרות לבצע את העסקה וזה כמובן עוד נושא אחר. אבל שוב, לא משנה מה הסיבה שהלקוח נותן שבגללה הוא מתנגד לעסקה, תמיד אפשרי לנסות לדבר איתו על הסיבה של הסיבה, ומשם להמשיך את השיחה ולפרק את ההתנגדות שלו. כמו כן נזכיר, כי יש גם נושא של ניתוח סיבתיות, שהסברתי עליו פעמים רבות במקומות שונים. ומי שלומד אותו, אז ברגע שהלקוח מזכיר את סיבת ההתנגדות שלו, מיד אפשרי להפעיל עליו ניתוח סיבתיות, כדי לפרק את הסיבה שבגללה הוא מתנגד לעסקה.