... אל התוצאה, במקום את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר כלשהי, שאמורה להפיק ללקוח תועלת כלשהי. ומה שמעניין את הלקוח,
והסיבה שבגללה הלקוח משלם על המוצר, היא לא בגלל שהמוצר מעניין אותו, אלא בגלל שהוא רוצה את התועלת שהמוצר יביא ... הממשי, דהיינו, כדי להשתמש בו בפועל, ולהפיק ממנו את התועלת שהוא נותן. אבל בנוסף לכל זה, גם התועלת שהלקוח מפיק מהמוצר, גם היא לא
הסיבה האמיתית שבגללה הוא רוכש את המוצר. כי
הסיבה האמיתית שבגללה הלקוח רוכש את המוצר, היא בגלל התועלת הפנימית והנפשית ברמה הרגשית, שהלקוח משיג באמצעות ... שהוא ישתמש במוצר, ושהמוצר ישיג עבורו תועלת כלשהי, שהיא אמורה להוביל את האדם אל המטרה הסופית והחשובה ביותר, שהיא האושר האישי שלו.
והסיבה האמיתית שבגללה האדם רוכש כל מוצר, היא כדי להשיג את התועלת הרגשית שהוא חושב שהמוצר הזה יסייע לו להשיג. ... שמביא לתשומת ליבו של האדם, את התועלת הרגשית שאותה הוא יכול להשיג באמצעות המוצר. ויש לשים לב לכך, שלא תמיד הלקוח הפוטנציאלי, מודע
לסיבה הפנימית שבגללה הוא מתעניין במוצר. כי בוודאות
שהסיבה החידה שבגללה האדם מתעניין במוצר, זה לא כי המוצר מעניין אותו, וגם לא הדבר שהמוצר יביא לו מעניין אותו. ... את האדם, זה עד כמה המוצר הזה יגרום לו להרגיש יותר טוב מבחינה נפשית. אלא, שלא תמיד יש ללקוח מודעות אישית רוחנית. ולא תמיד הוא מודע
לסיבה הפנימית שבגללה הוא רוכש את המוצר. ולכן, לא תמיד זה יהיה יעיל למקד את הפרסום ללקוח, בתועלת הסופית ... לביצוע רכישה, אז למרות שהדגש של הפרסום צריך להיות על התועלת הסופית שהלקוח משיג, אף על פי כן, צריך לפרט לו גם על המוצר, וזה מכמה
סיבות. והסיבה הראשונה היא, כדי ליצור אצל הלקוח את הקשר בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה הוא רוצה להשיג. כי לא ... לו. וכאשר רוצים לשווק איזה מוצר, בשלב הראשון יש לעשות רשימה של תועלות ומטרות, שאותן המוצר משיג ללקוח. ולאחר מכן יש לעשות רשימה של
הסיבות שבגללן הלקוח ירכוש את המוצר. ויש לזכור, שהלקוח לא רוכש את המוצר, אלא את התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא ...