... עליו בתהליך של מכירה, הוא זיהוי
צרכי הלקוח. כי דבר ראשון צריך לבדוק, זה, האם בכלל הלקוח רוצה את המוצר שלנו. וגם אם הוא לא רוצה ... שהמוצר שלנו, הוא לא מנוגד לרצון
ולצורך של הלקוח . כי אז, כמובן שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר. ואז, כמובן שהלקוח ירגיש כעס, על מי שמכר ... המוצר פוגע לו ברצון המנוגד שלו. וזיהוי
צרכי הלקוח פירושו, לזהות ולהגדיר, את
הצרכים של הלקוח ושל הילד. בין אם אלו צרכים פיזיים וגלויים, ובין אם אלו צרכים רגשיים, שלא תמיד הלקוח ... ברמת תת המודע שלהם. וכאשר מדברים על
צרכי הלקוח , שהם הצרכים הרגשיים של הילד, יש להזכיר ולחדד, שבעצם, הצרכים הרגשיים האמיתיים של הילד, ... כל זה במקומות אחרים. ואחרי שמזהים את
צרכי הלקוח, עכשיו צריך לראות, האם באמת המוצר מתאים ללקוח. כי אם לא, אז ברור מאליו, שמכירת המוצר ... שאומרים לו. וההבנה, שצריך להבין את
הצרכים של הלקוח, כדי להמעיט כמה שאפשר, את החיכוך מול הרצונות של הילד. כי בסופו של דבר, בחיים, בדכ ...