... התעניינת במוצר שלנו וכיוב. כאשר המהות היא, שאיש המכירות הטלפוני, אומר ללקוח
שהסיבה שהוא איש המכירות פונה אל הלקוח, היא כי הלקוח השאיר ... אחר כך אולי אמירה כללית של ערב טוב בוקר טוב מה שלומך וכיוב. ואחר כך יש אמירה של
סיבה שבה איש המכירות מסביר ללקוח למה הוא פונה אליו. כי ... שיחה נכנסת. אז צריך להסביר ללקוח למה אתה מתקשר אליו, כדי לנהל איתו את השיחה.
והסיבה לכך שאתה פונה ללקוח, היא בגלל שהוא השאיר פרטים שלח ... איתך פעולה וימשיך את השיחה? ולכן יש צורך להסביר ללקוח למה יוצרים איתו קשר.
והסיבה לכך היא, שהלקוח השאיר פרטים. או שאולי אפילו הלקוח ... הוא לא באמת השאיר פרטים וכיוב. אבל בגישה הזאת ובתסריט השיחה הזה יש בעיה, מכמה
סיבות. וצריכים לדעת שברמת העיקרון, יש
סיבה מחלישה ויש
סיבה מחזקת. דהיינו, כאשר אומרים
סיבה של משהו, לפעמים זה מחזק את המשהו ולפעמים זה מחליש את המשהו. ובמקרה הזה, אם אנחנו אומרים ללקוח, אני פונה אליך כי X, לכאורה יש כאן
סיבה שלכאורה מחזקת את השיחה עם הלקוח. אבל זאת לא כל האמת. ... שכן אפשרי לומר ללקוח שהוא השאיר פרטים וכיוב. דהיינו, זה שהלקוח השאיר פרטים, זאת
סיבה לכך שאתה מדבר איתו על המוצר עצמו. ואפשרי לומר ללקוח ... בטעות שהוא לא זוכר שהוא השאיר פרטים וכיוב. ככה שחבל להתחיל שיחת מכירה בלדבר על
הסיבה שבגללה עושים את שיחת המכירה. וחבל להתחיל שיחת מכירה ...