אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הסיבה של כל הסיבותסיבות חיצוניותהסיבה הראשונה של כל הסיבותסיבות אפשריותסיבות פנימיותסיבות רגשיותסיבת כל הסיבותחיפוש סיבותסיבות לא נכונותסיבת הסיבותלתת סיבותרצף סיבותסיבות לכישלוןסיבות לבגידה2 סיבות למה מישהו חושב משהוטוב שתלוי בסיבותמהסיבות הלא נכונותסיבות להתאהבותלהוסיף סיבותכמות הסיבותהסוד של הסיבה הראשונה של כל הסיבותהאם לתת סיבותאלוהים סיבת כל הסיבותסיבות להתגרשסיבות לחיותסיבות של שקרסיבות לטעויותסיבות להפרעות אישיותסיבות להפרעת אישיותסיבות ל ocdסיבות להיפרדלהגיע לסיבה הראשונה של כל הסיבותאלוהים כסיבת כל הסיבותאיך להגיע לסיבה הראשונה של כל הסיבותאין סיבה ראשונה לכל הסיבותאין סוף סיבותהאם לספר על הסיבות לבגידההסיבות שבגללן קשה להחליט2 הסיבות שבגללן קשה להחליט2 סיבות אפשריות3 סיבות לכישלון3 סיבות שמישהו לא מקשיב לךסיבות ביולוגיותסיבות לגמגוםסיבות לדיכאוןמסובב הסיבותמסובב כל הסיבותמסיבות בריאותיותלספר על הסיבות לבגידה🔍הצג עוד...
הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם לקוח רוצה הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח?
... האופטימאלי. לעומת זאת, אם לא תיתן הנחה ללקוח, הוא יכול להבין שהמחיר שהוא מקבל ממך, הוא המחיר הטוב ביותר שהוא יכול לקבל. כי אין אפשרות לקבל הנחה כלשהי. הסתרת מידע מהלקוח ועוד סיבה אפשרית לכך שלתת הנחה ללקוח יכול לעשות לו רע, היא בגלל שאם אתה אומר ללקוח מחיר אחד ואחרי משא ומתן נותן לו הנחה, הרי שהלקוח מרגיש שבעצם אתה ... ככה שאם אתה נותן הנחה, אולי אין למוצר מספיק ביקוש. ואם אין למוצר מספיק ביקוש, אולי זה בגלל שהמוצר לא הכי טוב שיש. ואז אולי לא כדאי לרכוש את המוצר גם לא אחרי הנחה. בגלל כל הסיבות האלו וגם כמובן בגלל סיבות נוספות, צריכים לדעת האם לתת ללקוח הנחה ואיך לתת ללקוח הנחה ואיך להציג הנחה ללקוח ומתי לתת הנחה וכמה לתת ללקוח הנחה ועוד. וכל זה גם בגלל, ...
לרכוש לנהל לתת הנחה ללקוח מרגיש רע הנחה ללקוח איך לא לתת הנחה הטוב ביותר לעזור
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
... שאינה מוחלטת. אז הרעיון אומר, שלפעמים יותר קל ללקוח לרכוש את המוצר, דווקא אחרי שהוא מדבר איתך על חיסרון שהוא רואה במוצר, גם אם אין לך שום מענה לבעיה שלו. ולמה? אז יש לזה כמה סיבות , כמו שתכף אסביר. אז ברמת העיקרון כדי שהלקוח ירכוש את המוצר, הוא צריך לחשוב שהיתרונות שיש במוצר יותר גדולים מהחסרונות שיש במוצר. וברגע שהלקוח לא מדבר על ...
התנגדויות מכירה קשות מכירה איך לזכור איך לשכנע את הלקוח טעות מטופל איך לשכנע לקוחות התנגדויות מכירה ללא פתרון
אוהב אותך, אוהב אותה, אוהבת אותו, האם להגיד לה שאני אוהב אותה? האם להגיד לו שאני אוהבת אותו? האם להגיד למישהו שאוהבים אותו? האם לחשוף רגשות? איך לגרום לה לאהוב אותי בחזרה? איך לגרום לו לאהוב אותי בחזרה? האם לשתף אותה ברגשות שלי כלפיה? האם לשתף אותו ברגשות שלי כלפיו? האם להגיד לה שאתה אוהב אותה? האם להגיד לו שאת אוהבת אותו? האם לחשוף את הרגשות שלך כלפיה? האם לחשוף את הרגשות שלך כלפיו? איך לגרום למישהו להחזיר לך אהבה, לגרום למישהו לאהוב אותך בחזרה
... אבל אם לדעתך הבחורה לא אוהבת אותך, לא בגלל שהיא לא יודעת שאתה אוהב אותה, אלא בגלל סיבות אחרות כלשהן. אז במקרה כזה, אם תגיד לה שאתה אוהב אותה, זה יכול לגרום לה להתרחק ממך ולאהוב אותך פחות. ואני אסביר את ... שהיא לא מספיק טובה כמו שהיא, שהיא צריכה לאהוב אותך בחזרה. ואת זה היא כרגע לא רוצה מסיבות שונות. ולכן, אם תצליח איכשהו לשדר למישהי שאתה אוהב אותה בלי תנאים בכלל, ושאתה לא מצפה ממנה לשום דבר בתמורה, אז ...
לגרום לגבר להתאהב בי ללמוד טוב ולא רע אהבה להראות לה שאתה אוהב אותה לגרום לה לאהוב אותך האם היא אוהבת אותך סיבה
מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות
... מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה ... של אנשי מכירות וכאן אסביר על אחת מהמניפולציות הנפוצות ביותר, שעושים מנטורים ואנשי מכירות על לקוחות, והיא נובעת מכשל לוגי שנקרא הסיבה לא מחייבת את התוצאה . שבה מרמים את הלקוח להאמין בכל מיני סיבות, שאמורות לגרום לו לתוצאה שהיא לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, למרות שזאת טעות. והסבר הוא כך: בתהליך מכירה, יש לנו סיבה ותוצאה. כאשר התוצאה היא, שהלקוח רוכש את המוצר. ואיש המכירות תפקידו ליצור אצל הלקוח את הסיבה, שתוביל לתוצאה שבה הלקוח רוכש את המוצר. ובאופן עקרוני, בכל פעם שנתקלים בעניין של סיבה ותוצאה, הרי שיש לנו לוגיקה של ניתוח סיבתיות, שבה מנתחים את הקשר שיש בין הסיבה לתוצאה. ואחת הניתוחים הוא, השאלה, האם הסיבה מחייבת את התוצאה. דהיינו, לשאול, גם במידה והסיבה נכונה, האם זה שהסיבה נכונה, האם זה אמור לגרום לי להסיק את התוצאה. ובהקשר של מניפולציות במכירות ובהקשר של מניפולציות של אנשי מכירות, אחת המניפולציות המרכזיות, היא שאיש המכירות משכנע אותך כלקוח על כמה דברים, שהם בעצם הסיבה שאמורה לגרום לך בסופו של דבר, להגיע לתוצאה, שהיא שתרכוש ממנו את השירות מוצר. וזה הולך כך: איש המכירות ישכנע אותך ש: 1 - שיש לך איזו בעיה ... עליך שזה בעצם אומר שכדאי לך לשלם הרבה מאוד כסף ומשאבים, בתמורה לזה שתפתור את הבעיה שלך. עד כאן, הכל אולי נכון ברמה כלשהי. אלא מה? שהסיבה לא מחייבת את התוצאה. דהיינו, כל הנל שהוא הסיבה, זה לא מחייב את התוצאה שאתה תרכוש את הפתרון לבעיה שלך דווקא ממנו. כי גם אם יש לך לדוגמה מחלת סרטן סופני, וגם אם אתה ממש לא רוצה למות. וגם אם ... ונוכל, שהוא זה שיכול לספק לך את הפתרון לבעיה שלך. וכאן יש כשל לוגי שנובע מכך שהאדם לא מתרגל ניתוח סיבתיות ובעיקר את העניין של האם הסיבה מחייבת את התוצאה, שאומר שהאדם צריך להתרגל כל הזמן לשאול, האם זה שנניח שהסיבה נכונה, האם זה באמת אמור להוביל אותך לתוצאה הספציפית הזאת?! כי איש המכירות הנוכל, מגיע איתך בקלות להמון הסכמות. שיש לך בעיה, שאתה רוצה לפתור ... שאתה לא סומך עליהם, זה לא בהכרח אומר משהו רע עליך, אלא זה אומר אולי דברים רעים עליהם. לסיכום: מומלץ ביותר ללמוד את העניין של ניתוח סיבה ותוצאה ושל ניתוח סיבתיות וכולי. וככה תוכל להגדיל באופן דרמטי את הסיכוי לכך שלא יעבדו עליך ושלא ירמו אותך. בהצלחה. ...
להעצים את הביטחון העצמי איך להוריד ביטחון עצמי רוצה ביטחון עצמי מומלץ ליצור ביטחון עצמי לגרום לבחור ממי ללמוד איזו סיבה מחייבת תוצאה
איך לא לפגוע במישהו? איך להיפרד בלי לריב? איך להיפרד בצורה יפה? איך לא לעשות גוסטינג? איך להתגרש בלי מריבות? איך לסיים מערכת יחסים בלי לריב? איך להתגרש בשלום? איך לפטר עובד בלי שיפגע? איך לסיים מערכת יחסים בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה, איך להיפרד ממישהו בלי לריב? איך לפרק שותפות עסקית בלי לריב? איך לסיים קשר בצורה יפה? איך לסיים קשר בלי לריב? איך לפטר עובד בלי מריבות? איך לסרב למישהו בלי שהוא יפגע? איך להגיד לא בצורה יפה? איך לסרב בנימוס?
... ובצורה יפה? ולסיים מערכת יחסים, זה יכול להיות לדוגמה: לפטר עובד בלי שהוא יפגע פרידה זוגית לסיים קשר ולהיפרד בצורה יפה גירושים מכל סיבה שהיא פירוק שותפות עסקית להפסיק לעבוד עם ספק העלאת מחיר ללקוח קבוע ביטול רכישה חוסר התאמה זוגית חוסר התאמה ... שהוא לא מספיק טוב עבורך, לפחות לא בעיניך כרגע. אחרת לא היית רוצה להיפרד וכולי. אני לא מספיק טוב לא רוצים אותי לא אוהבים אותי אז הסיבה הראשונה לכך שיש מריבות כאשר מפרקים שותפות פרידה גירושין וכיוב, היא קודם כל כי הצד השני מרגיש שהוא לא מספיק ... ככה שכאשר אחד מהצדדים מסרב לקבל את הפרידה, הרי שגם זה עצמו יוצר מריבות. ולמה אחד מהצדדים רוצה להילחם על הקשר? גם לזה יש כל מיני סיבות. גם בגלל שאחד מהצדדים מרגיש פגוע, מאוכזב, לא מספיק טוב, פחד לאבד הזדמנות, פחד להפסיד כספים, פחד להפסיד ... בסדר גמור ושאתה זה שלא מספיק טוב וכולי. אז בעצם יש כאן 2 שאלות: 1 - איך לגרום לצד השני לא להיפגע מסיום הקשר, מהפרידה וכולי? בפרט שהסיבה לכך שאתה רוצה לסיים את הקשר, היא בגלל שאתה לא מרוצה מהקשר עם הצד השני. אז האם ואיך לגרום למישהו לא להיפגע, ... למרות שאתה רוצה להפסיק את הקשר הזה לא משנה מה?! למה מישהו נפגע מפרידה? אז קודם כל כאשר רוצים להיפרד ממישהו, צריכים לנסות להבין, מה הסיבות שלדעתך יכולות לגרום לו להיפגע מכך שרוצים להיפרד ממנו. הסיבות יכולות להיות כנל: 1 - פירושים שהוא יפרש את הסיבה שבגללה רוצים להיפרד ממנו. במובן שהוא יפרש את זה שהוא לא מספיק טוב בעיניך. 2 - הוא חושב שהעתיד שלו יהיה ... הוא נכשל למרות כל המאמץ וכולי. זא עצם שריפת המשאבים שיורדת לטמיון, גם היא עצמה מחזקת את המחשבה אצל הצד השני, שהוא לא מספיק טוב. מה הסיבה לפרידה? אז איך להיפרד בצורה יפה? לכאורה לא, אבל עדיין אפשרי לצמצם את הכמות שהאדם השני נפגע ממך. ואיך? באמצעות זה שמציבים סיבה לפרידה, שהאדם לא יפגע ממנה ושעדיין הוא יחשוב שלגיטימי שאתה תתעקש על הסיבה הזאת. נניח לדוגמה שאתה רוצה לסיים שותפות עסקית כי אתה חושב שהשותף שלך מרמה אותך. עכשיו, אם תגיד לו שהסיבה שאתה רוצה לעשות פירוק שותפות, היא בגלל שאתה חושב שהוא מרמה אותך, הרי שהוא יפגע. לכן צריך למצוא סיבה, שהאדם השני יחשוב שהיא הגיונית שאתה תרצה אותה, אבל שעדיין היא תאפשר לו לקבל את עצמו גם אם מה שאתה אומר עליו נכון. ואיזו סיבה אתה יכול לתת, שהאדם השני יחשוב שזאת באמת הסיבה שלך, ושהיא תישמע לו הגיונית, ושעדיין הוא לא יפגע ממנה? תשובה: צריך לבדוק כל מקרה לגופו והכל תלוי בהקשר ובהמון גורמים. אבל בהכרח שזאת צריכה להיות סיבה, שהאדם השני יחשוב שהיא הגיונית בעיניו, שהגיוני בעיניו שאתה באמת רוצה להיפרד מהסיבה הזאת. ושעדיין היא לא תגרום לו להרגיש רע, גם אם הסיבה הזאת נכונה. דהיינו, שזאת לא תהיה סיבה, שהוא יחשוב שהיא מומצאת ושאתה ממציא אותה. שזאת גם לא תהיה סיבה שהאדם השני יחשוב שאתה משוגע שאכפת לך מהסיבה הזאת. ושגם האדם השני לא יצטרך לנסות להצטדק ולומר שהסיבה הזאת החיסרון שאתה מוצא בו, שהוא לא לגיטימי. דהיינו,, צריך למצוא חיסרון במצב הקיים, במבנה של השותפות, במבנה של הקשר, משהו שקיים בך, או בצד השני, או משהו שלא קשור לא אליך ולא לצד השני אלא לנסיבות. משהו שהוא לא שחור או לבן. משהו שהצד השני לא ירגיש נאשם מכך שאתה רוצה לסיים את הקשר. אבל עדיין שהצד השני ... וכן, זה הגיוני שיהיו לו טעויות אנוש. אבל כן, זו גם זכותך לא לקבל טעויות אנוש. וכמו שאמרתי, כל מקרה לגופו. היבט נוסף, לא לתלות את הסיבה לפרידה, בגלל משהו שהאדם השני עשה או משהו שיש באדם השני, אלא לתלות את הסיבה לפרידה במשהו שקורה במציאות, לדוגמה מלחמה שינוי מבנה ארגוני טעות שנעשתה בעבר, משהו שקרה בשוק. וכנל כל מקרה ... שהיא לא תוציא אותך יותר מידי לא בסדר. אפשרי לומר, שעדיף לך לא לומר שהפרידה היא כי יש בך חיסרון שלא מאפשר לך להמשיך את הקשר. עדיף שהסיבה לא תאשים אף אחד, לא אותך ולא אותו, אלא את המציאות וכולי. אז בעצם מהות העצה היא, שאל תגיד שהסיבה לפרידה היא חיסרון שיש בצד השני, שהאדם השני לא ירצה לקבל בעצמו את החיסרון הזה. כן תגיד, שזה בגלל חיסרון, ... את הסיכוי לכך שהוא לא יבקש לתת צאנס נוסף לקשר. אבל יש עוד משהו נוסף שיכול להקטין את הסיכוי לכך שהאדם יבקש לתת צאנס נוסף, והוא להציג סיבה לפרידה, שהאדם השני לא יכול לשנות אותה, משהו שהוא לא יכול לשלוט בו, משהו שלא ניתן לשנות אותו, משהו שלא ניתן לשלוט בו וכיוב. מה זה יכול להיות? תשובה: כל מקרה לגופו. או בדוגמה הנל, טעויות אנוש, שזה משהו שלא ניתן לשנות אותו. אבל בטוח נכון, שאם הסיבה לפרידה, תהיה משהו שלא ניתן לשנות אותו, אז ממילא הסיכוי שהאדם השני יבקש לתת לזה עוד צאנס, נהיה הרבה יותר ... אליך עד כמה שאפשר, לעזור לאדם השני להסתדר ביום שאחרי הפרידה וכולי. אלו הדברים הברורים מאליהם. והדבר השני הוא, שצריכים להתמקד בסיבה שבגללה רוצים לסיים את הקשר. שהיא צריכה להיות כמה שיותר לא פוגעת בבן אדם השני בך וגם כמה שפחות ניתנת לשינוי על ידי האדם השני על ידך. ולכן הסיבה צריכה להיות כמה שיותר וכמה שאפשר: 1 -
מפחד להיות לבד איך לשכנע למה אתה רוצה איך לחשוב לשים לב חוסר התאמה לסיים איך לסיים מערכת יחסים בלי לריב
למה הלקוח צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע? איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לגרום ללקוח לא לשקר אותך? איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה? להיות היועץ של הלקוח, להיות החבר של הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש בנוח, צריך להתייעץ על זה, צריך לשאול את אשתי, צריכה לשאול את בעלי
... לא משתף את איש המכירות במה שעובר לו בראש? ויש לך כל מיני סיבות. והסיבה המרכזית ביותר לכך היא, שהלקוח לא חושב שתצא לו תועלת מכך שהוא ישתף את איש המכירות במה שעובר לו בראש. ובמקרה היותר נפוץ, הלקוח חושב שיגרם לו נזק ... הלקוח מעדיף להסתיר את המידע מאיש המכירות, כדי שהמידע על הסיבה שהלקוח לא רוצה לרכוש או מתלבט, לא תשמש את איש המכירות כדי להפעיל לחץ על הלקוח. לסיכום: אם אתה רוצה להימנע מכך שהלקוח לא ירצה לרכוש את המוצר, אבל ...
מניפולציה איך לקרוא מחשבות להוציא ממישהו את האמת התנגדות מכירות בטלפון צריך לחשוב על זה לשכנע לקוח שלך לשכנע אותו איך לעשות לו טוב
שיחת שימוע - הכנה לשיחת שימוע, למה רוצים לפטר אותי? למה זימנו אותי לשיחת שימוע? איך להתמודד עם שיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע? האם יש סיכוי בשיחת השימוע? האם השימוע הוא בנפש חפצה? למה רוצים לפטר אותי? שיחת שימוע לפני פיטורים, פיטורים בעקבות החלפת מנהל חדש, למה המנהל החדש לא מרוצה ממני? מהי הגדרת התפקיד שלי בחברה? התמודדות עם שיחת שימוע, הכנה לשיחת שימוע, איך להתכונן לשיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע?
... של חוסר מוטיבציה. צריך לברר האם הפרויקטים מתעכבים בגלל עומס, בעיות טכניות, או סיבות אחרות. אליעד ממליץ לשאול בשימוע: מהן הדוגמאות הספציפיות שגרמו לך לחשוב שאין לי מוטיבציה? האם אתה חושב שהבעיה היא חוסר רצון שלי להצליח, או שאולי אני פשוט לא מבין את ... עצמה? אליעד מציע לפתוח את השיחה בצורה כזו: אני רוצה להבין באופן ענייני מה בדיוק הסיבות לשימוע, ואיך אוכל להשתפר ולתרום יותר להצלחה של החברה. חשוב לי להבין האם יש משהו ספציפי בהתנהלות שלי שגורם לכם להרגיש שאין לי מוטיבציה. אם המנהל עונה בצורה כללית, אליעד ... שהמנהל טען שהיה נושא שלא קודם על ידי העובד במשך שבועיים, אך כאשר העובד שאל האם הסיבה לכך היא חוסר מוטיבציה, המנהל לא ענה בצורה חד - משמעית ואמר שהעובד צריך לענות בעצמו. העובד הרגיש במהלך השיחה כי כאשר שאל שאלות טובות ומדויקות, המנהל שתק, שינה נושא, או ... העובד לאחרונה. אליעד הסביר כי העובדה שהמנהל הקודם טוען שחל שינוי עשויה לנבוע גם מסיבות אישיות או חיצוניות (כמו מילואים, עייפות, או אילוצים אחרים). אליעד הציע לעובד לערב גם את המנכל או גורמי HR ולשאול אותם שאלות כמו: האם באמת הגיוני להיפרד מעובד ותיק ... באי - הבנה של מהות התפקיד? למשל, אם הטענה היא שהפרויקטים תקועים, יש לברר: מה הסיבה לכך - עומס? אילוצים טכניים? בעיות צוותיות? האם מדובר בתחושת המנהל או בנתונים מדידים? האם לדרוש הגדרה ברורה של התפקיד? אליעד ממליץ לא להיתפס לשאלה של מה מצופה ממני?, כי ... עצמו? אליעד ממליץ להכין מראש משפט פתיחה, למשל: אני אשמח להבין ברמה המקצועית את הסיבות לשימוע. אני עובד פה X שנים, היה לי תפקוד טוב עם שבחים בעבר. אולי אנחנו לא מדמיינים את התפקיד באותה צורה. אני רוצה להבין מה בדיוק הבעיה, כדי שאוכל להשתפר או לשנות כיוון. ...
לא להתגונן פרידות אסטרטגיה להציע איך להשפיע רצון להראות ארגון
למכור בהתכתבות, למכור בכתב, מכירה בהתכתבות, למכור ללקוח בהתכתבות, שיחת מכירה בהתכתבות, תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתב
... בטלפון, במקרה כזה מה כדאי לעשות? אז צריכים לנסות להבין למה בעצם שלקוח יעדיף לדבר אך ורק בהתכתבות? וכמובן מה אפשרי לעשות כדי להעביר אותו לטלפון? אז סיבה אחת אפשרית, יכולה להיות טכנית בלבד. לדוגמה, שהלקוח יש לו ... מניפולציות כלשהן, שהוא לא יוכל לעמוד בהן. לדוגמה, הלקוח חושב שיותר קל לו לומר לא ולסרב לעסקה בכתב, מאשר בשיחת טלפון. כי הוא לא יודע לנתק שיחה וכיוב. סיבה אפשרית נוספת, יכולה להיות לדוגמה אם הלקוח חושב שבטלפון הוא ... כי הוא חושב שהוא יכול לקבל את כל המידע בהתכתבות בלבד, באופן מלא, אולי אפילו בצורה יותר מסודרת, כי הכל כתוב מול העיניים שלו. ולכן הוא מעדיף להתכתב. סיבה נוספת יכולה להיות, שהלקוח מעדיף שהכל יהיה בכתב, לצורך ... עושה עם לקוחות בפגישה פנים אל פנים וכיוב. במובן של, אל תחשוש, בכל מקרה הכל יהיה גם בכתב. לסיכום: 1 - צריכים לבנות אמון עם הלקוח באופן כללי, כדי לנטרל סיבות של חוסר אמון שגורמות לו להסתתר מאחורי המקלדת. 2 - צריכים ...
חששות מקצוע לדבר עם לקוחות לגרום ללקוח שלך מכירה בהתכתבות יתרון חיסרון לקבל החלטות איך לבנות אמון
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על סיבות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סיבות, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: סיבות, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי, מאמן אישי להפרעות קשב, הכוונה אישית בתחום סיבות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 26_07_2025 השעה 15:44:32 - wesi1