... ואלו צרכנים מסוג מסוים. והם רוכשים את המוצר
מסיבות מסוימות וכולי. אבל יש המון צרכנים או אפילו רוב הצרכנים, הם לא כן רואים בבזבזנות כספית, משהו ... טוב מאחרים, במובן של היכולת של הצרכן לנמק את
הסיבה, שהוא לא סתם רוכש את המוצר שנחשב להכי יקר כדי להוציא את העניינים לאחרים, אלא שהוא באמת רוכש ... אבל הוא בהחלט ירכוש את המוצר הכי יקר, כשיש לו
סיבה טובה שהוא צריך את המאפיינים הספציפיים של המוצר הכי טוב שיש. במילים אחרות, צרכן חכם, לא רוכש ... הכי טוב וכולי. וכך ברגע שהצרכן יכול לנמק לעצמו
סיבות ממשיות למה כן המוצר הזה יהיה טוב עבורו, אז הרי שכבר לא מדובר בבזבזנות, אלא בכלל בצרכנות חכמה, ...