אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
וכאן אסביר איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? ואיך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים? או לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות? ואיך לפתוח שיחה עם לידים קרים? ואיך לחזור ללידים קרים שהשאירו פרטים בעבר? ואיך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? ואיך להתמודד עם שיחות יוצאות? ואיך לגרום ללקוח להישאר על הקו? ואיך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? ואיך למכור ללקוח את שיחת המכירה? ועוד.

ואתחיל בלדבר על טעות של אנשי מכירות בטלפון, במצב של שיחות יוצאות (ולא במצב של שיחות נכנסות), שכאשר הם מתחילים את השיחה עם הלקוח, הם מתחילים אותה בסגנון של: "שלום X, אני פונה אליך כי השארת לנו הודעה / כי שלחת לנו הודעה / כי התעניינת במוצר שלנו" וכיו"ב. כאשר המהות היא, שאיש המכירות הטלפוני, אומר ללקוח שהסיבה שהוא איש המכירות פונה אל הלקוח, היא כי הלקוח השאיר פרטים / שלח בקשה למידע נוסף וכיו"ב.

ולמה איש המכירות הטלפוני מתחיל בצורה הזאת את השיחה? תשובה: כי הוא רוצה להסביר ללקוח, למה בעצם הוא פונה אליו. כדי שהלקוח יסכים לשתף פעולה עם השיחה. כדי לחבר את הלקוח לשיחת הטלפון וכולי.

במילים אחרות, המבנה של הפתיח של שיחת הטלפון עם הלקוח, הוא כך: פתיח כלשהו כגון "שלום לך [שם הלקוח] " אחר כך אולי אמירה כללית של "ערב טוב / בוקר טוב / מה שלומך" וכיו"ב. ואחר כך יש אמירה של סיבה שבה איש המכירות מסביר ללקוח למה הוא פונה אליו. כי כמו שאמרתי, מדובר על שיחה יוצאת ולא על שיחה נכנסת. אז צריך להסביר ללקוח למה אתה מתקשר אליו, כדי לנהל איתו את השיחה. והסיבה לכך שאתה פונה ללקוח, היא בגלל שהוא השאיר פרטים / שלח בקשה למידע נוסף וכיו"ב.

והגישה הזאת, היא שגויה ויש גישה יותר טובה ממנה כמובן. והעניין הוא, כך: במהות, איך המכירות רוצה להסביר ללקוח למה הוא יוצר איתו קשר. כי אחרת, על מה ולמה שהלקוח ישתף איתך פעולה וימשיך את השיחה? ולכן יש צורך להסביר ללקוח למה יוצרים איתו קשר. והסיבה לכך היא, שהלקוח השאיר פרטים. או שאולי אפילו הלקוח יאמין שהוא השאיר פרטים, למרות שאולי הוא לא באמת השאיר פרטים וכיו"ב.

אבל בגישה הזאת ובתסריט השיחה הזה יש בעיה, מכמה סיבות. וצריכים לדעת שברמת העיקרון, יש סיבה מחלישה ויש סיבה מחזקת. דהיינו, כאשר אומרים סיבה של משהו, לפעמים זה מחזק את המשהו ולפעמים זה מחליש את המשהו. ובמקרה הזה, אם אנחנו אומרים ללקוח, "אני פונה אליך כי X", לכאורה יש כאן סיבה שלכאורה מחזקת את השיחה עם הלקוח. אבל זאת לא כל האמת.

כי בעצם האמירה של "אני פונה אליך כי השארת הודעה" וכיו"ב, היא בעצם שותלת ללקוח את המחשבה, שההצדקה לקיום של השיחה הטלפונית, היא רק בגלל שהוא השאיר הודעה. אבל אם הוא לא השאיר הודעה, אז אין הצדקה לקיום של השיחה. וזאת כמובן בעיה. כי בעצם הפוקוס של הלקוח, עובר או יכול לעבור לשאלה של "מתי השארתי הודעה / איפה השארתי הודעה / איזה הודעה השארתי / מי נתן לך את הפרטים שלי" וכיו"ב.

כי בעצם איש המכירות עסוק בלהסביר ללקוח למה בכלל הוא מדבר איתו. ואיש המכירות עסוק בלהצדיק בפני הלקוח את השיחה עם הלקוח. ואיש המכירות עסוק בלמכור ללקוח את השיחה שלו עם הלקוח. שלכאורה זה הגיוני. אבל זה לא הכרחי. כי יש אפשרות טובה יותר.

והיא, שבמקום להתחיל שיחת מכירה טלפונית, בלמכור ללקוח את השיחה עצמה, אפשרי להתחיל למכור ללקוח את המוצר עצמו ודרך זה למכור לו את השיחה. ואיך לעשות את זה? אז נניח שאתה מוכר שירותי ביטוח. ונניח שהלקוח השאיר או לא השאיר פרטים. הרי שבמקום לומר ללקוח אני פונה אליך כי השארת פרטים, אפשרי לומר ללקוח משהו בסגנון של "אני פונה אליך בנוגע לשירותי ביטוח / לחידוש ביטוח / לבדיקת הביטוחים שלך" וכיו"ב. או נניח שאתה מוכר בתים, אז במקום לומר ללקוח "אני פונה אליך כי שלחת לנו הודעה" אפשרי לומר ללקוח "אני פונה אליך בנוגע לרכישת בית / בקשר לעניין של רכישת דירה" וכיו"ב.

ואני כאן לא נכנס לשאלה של מה בדיוק ובאיזה מילים בדיוק להשתמש מול הלקוח. כי כל מקרה לגופו וצריכים להבין בדיוק את המוצר ובהתאם לזה להציע מה בדיוק נכון לומר. אבל אני מחדד את העניין והוא, שאל תתעסק בלהסביר ללקוח שהוא השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין את הלקוח. מה כן? כן תנסה להתחיל לעניין אותו במה שאתה רוצה למכור לו. איך בדיוק? כמו שאמרתי, זה עניין אחר בפני עצמו. אבל בטוח נכון, שלא לדבר עם הלקוח על זה שהוא השאיר פרטים. כי זה לא מעניין.

ואם הלקוח עצבני מאוד למה אתה מתקשר אליו ולמה אתה חושב שהוא מתעניין ברכישת המוצר שלך, אז בהחלט שכן אפשרי לומר ללקוח שהוא השאיר פרטים וכיו"ב. דהיינו, זה שהלקוח השאיר פרטים, זאת סיבה לכך שאתה מדבר איתו על המוצר עצמו. ואפשרי לומר ללקוח שהוא השאיר פרטים, רק אם הוא שואל למה התקשרת דווקא אליו וכיו"ב. אבל ברמת העיקרון, אפשרי ישר להתחיל את השיחה עם הלקוח, במוצר עצמו שרוצים למכור לו.

ואוסיף: נניח שהלקוח השאיר פרטים. צריך לדעת ש - אם הלקוח באמת מתעניין ברכישת המוצר שלך, הרי שכנראה שהוא ימשיך איתך את השיחה, גם אם לא תאמר לו שהוא השאיר פרטים. ואם הוא לא מתעניין ברכישת המוצר שלך, הרי שגם אם תספר ללקוח שהוא השאיר פרטים, הרי שהוא יגיד לך שזה היה בטעות / שהוא לא זוכר שהוא השאיר פרטים וכיו"ב.

ככה שחבל להתחיל שיחת מכירה בלדבר על הסיבה שבגללה עושים את שיחת המכירה. וחבל להתחיל שיחת מכירה בלהצדיק את שיחת המכירה, בכך שהלקוח השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין וזה עשוי לגרום לנזק. כן הגיוני, להתחיל את השיחה בלדבר עם הלקוח ספציפית על הנושא הספציפי שרוצים לדבר איתו.

לדוגמה: הלקוח ביקש מידע נוסף בנוגע למטבחים. אז נאמר ללקוח "אני פונה אליך בנוגע לתכנון מטבח / בנוגע לעיצוב מטבח" וכיו"ב. אבל לא "כי השארת לנו פרטים" וכיו"ב.

והעצה הזאת שנתתי כאן, היא טובה עוד יותר במקרים שעושים שיחות יוצאות ללידים קרים. דהיינו, לאנשים שבעבר הרחוק השאירו הודעה, אנשים שאולי הם בכלל לא זוכרים שהם שלחו הודעה, אנשים שאולי הם כבר לא מתעניינים במוצר. שבפרט אז, כדאי להתחיל את השיחה, ב"אני פונה אליך בנוגע לרכישת X" במקום לבלבל את המוח ללקוח, על זה שפעם הוא השאיר הודעה וכולי.

לסיכום: במקום לדבר עם הלקוח על שהוא השאיר פרטים ולנסות למכור לו את השיחה, במקום זה להתחיל למכור את המוצר עצמו ודרך זה למכור ללקוח את השיחה. כדאי לך לדבר איתי, כי אתה אולי מתעניין במוצר ולא כדאי לך לדבר איתי, כי השארת פרטים. ואיך ומה בדיוק לומר, זה כבר עניין של לבנות תסריט שיחה וכל מקרה לגופו.
לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים איך למכור מוצרים איך לשכנע לקוחות מנהל לגרום ללקוחות איך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים שיחה עם לקוח לקוח עצבני איך למכור ללקוחות תכנון מכירות איך להתחיל איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית איך לזכור איך לחזור ללידים קרים איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים איך למכור איך למכור בטלפון בטלפון התחלת שיחת מכירה טלפונית טלמרקטינג טלפון טעויות טעות להתחיל לזכור לחזור ללידים קרים לחזור ללקוח שהשאיר פרטים לטעות לידים קרים למכור למכור את שיחת המכירה למכור בטלפון לקוח לקוח השאיר פרטים בטעות לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים לקוח מכחיש לקוח מכחיש פניה לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים לקוח מכחיש שהוא שלח פניה לקוחות מאיפה להתחיל מאיפה מתחילים מוקד מכירות מוקד מכירות טלפוני מכירה מכירה בטלפון מכירה טלפונית מכירות מכירות בטלפון מכירות טלפוניות שיחה שיחה טלפונית שיחה יוצאת שיחה יוצאת ללקוח שיחה עם הלקוח שיחה עם לקוח שיחות יוצאות שיחות יוצאות ללידים קרים שיחת מכירה שיחת מכירה בטלפון שיחת מכירה טלפונית שיחת מכירה יוצאת שיחת מכירות תסריט תסריט שיחה תסריט שיחה טלפוני תסריט שיחה טלפונית תסריט שיחה יוצאת ללקוח תסריט שיחה עם לקוח תסריט שיחת מכירה תסריט שיחת מכירה בטלפון תסריט שיחת מכירה טלפונית
ידידים בזוגיות, ידידות בזוגיות, קנאות בזוגיות, רכושנות בזוגיות, הדדיות בזוגיות, מריבות בזוגיות, לחטט בטלפון של בן הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לו בטלפון, חטטנות כפייתית, חשדות בבן הזוג, חשדות בבת הזוג, חיטוט בטלפון של בן הזוג
ידידים בזוגיות, ידידות בזוגיות, קנאות בזוגיות, רכושנות בזוגיות, הדדיות בזוגיות, מריבות בזוגיות, לחטט בטלפון של בן הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לו בטלפון, חטטנות כפייתית, חשדות בבן הזוג, חשדות בבת הזוג, חיטוט בטלפון של בן הזוג
...משום שכל אדם בא עם היסטוריה של קשרים אחרים, ואף בן זוג לא יכול להיות תמיד כל מה שהאחר צריך או רוצה. הוא מסביר כי אם אדם באמת רוצה להיות מיוחד ולקבל אהבה בלעדית, עליו להיות ראוי לכך, ולא ניתן לכפות זאת באמצעות מגבלות או איסורים. האם הדרישה לשקיפות מלאה היא פתרון לבעיות אמון? אליעד מסכם את הנושא באומרו שהציפייה לשקיפות מלאה, לחיטוט בטלפונים או לאיסור על ידידים וידידות, אינה פותרת את בעיית האמון בזוגיות, אלא להפך: היא רק חושפת ומעמיקה אותה. לדבריו, הבעיות האלה הן סימנים לכך שהזוגיות אינה בריאה או חזקה...
התנהלות באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט
התנהלות באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט
...יהיה קל יותר להציק, שהבחור יוכל להתקשר שוב ושוב, לשלוח הודעות מטרידות או אפילו לברר עליהן פרטים אישיים דרך הטלפון. באתרי הכרויות קל יותר לשלוט בסיטואציה ולחסום את הצד השני במקרה של אי נוחות או מטרד, ואילו בטלפון השליטה יורדת והסיכון לאי נוחות גדל. לכן בחורה עלולה לחשוב פעמיים לפני שהיא נותנת מספר טלפון. איך נכון לבקש מספר טלפון בצורה נעימה? לדברי אליעד כהן, הצורה הכי נעימה ונכונה לבקש מספר טלפון היא להציג זאת כהצעה נעימה שמכבדת את הצד השני. הוא מדגיש שעדיף לומר זאת בצורה מנומסת ואפילו עדינה, למשל:...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
...מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, את התחושה שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום פגישה. אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות, מספיק מידע שבאמצעותו תוכל לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לקבל מידע נוסף. אבל בשום אופן לא לגרום למתאם הפגישות לחשוב שהוא מכיר את המוצר די טוב. כי אז זה מגדיל את הסיכוי שמתאם הפגישות בטעות יחשוב שהוא מצליח בשיחת הטלפון להעביר ללקוח את המידע המלא לגבי המוצר, מה שאומר שהלקוח...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך?
...ונניח שאתה היית החבר הכי טוב שלו והוא היה חושב שאתה מבין בזה ומומחה בענייני רכבים, האם הוא היה שמח לפגוש אותך להתייעץ איתך לגבי הרכישה של הרכב? כנראה שהתשובה היא שכן. במילים אחרות, הלקוח הפוטנציאלי שלך, לא רוצה לפגוש אותך לפגישה פיזית, כנראה בגלל שהוא לא מרגיש שאתה חבר שלו, או שהוא לא חושב שאתה מומחה בזה, או בגלל שהוא לא חושב שאתה תנסה באמת לעזור לו, אלא הוא חושב שאתה תנסה למכור לו במקום לנסות לעזור לו, או שכמובן הוא לא באמת מתעניין ברכישת המוצר. בקיצור, תנסה להבין האם הלקוח שלך, רואה בך חבר? האם...
איך לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה?
...מתחיל מלראות את התמונה באופן כללי. ולאט לאט לפתח את העלילה. ואוסיף, כאשר אנחנו באים לכתוב תסריט, עלינו להשתדל באופן כללי, לפתח את רמות העומק במקביל ולא לצלול לתוך רמה אחת כלשהי, לפני שצללנו לרמות יותר רדודות בענפים אחרים. וככה בעצם העלילה תצא לנו יותר הגיונית ויותר קשורה כעץ אחד. ובנוסף, זה גם יוודא שלא נזלוג יותר מידי לפרטים על משהו מסוים שולי, בתוך העלילה הכללית. דהיינו: אם לדוגמה החלטנו שמדובר על עלילת דרמה משפחתית שעוסקת בנישואים ובגירושין, אז לפני שניכנס לפתח את תתי הענפים כמו שעשינו קודם,...
משחקי הכס, היגיון בחוסר היגיון, היגיון בסדרות מדע בדיוני, היגיון בסדרות פנטזיה, סרטי מדע בדיוני, סרטי פנטזיה, איך לביים סרט? איך לכתוב תסריט? בימאי סרטים, לביים סרטים, צפייה בסרטים
משחקי הכס, היגיון בחוסר היגיון, היגיון בסדרות מדע בדיוני, היגיון בסדרות פנטזיה, סרטי מדע בדיוני, סרטי פנטזיה, איך לביים סרט? איך לכתוב תסריט? בימאי סרטים, לביים סרטים, צפייה בסרטים
...צפייה בסרטים למה אנשים מתלוננים על חוסר היגיון בסדרות פנטזיה ומדע בדיוני? אליעד כהן מסביר בהרצאה מדוע אנשים שמקבלים מראש את הרעיון שדברים מסוימים בסדרות מדע בדיוני ופנטזיה אינם הגיוניים, עדיין מתלוננים על כך שחלקים מסוימים בסדרה הם לא הגיוניים. הוא מביא כדוגמה את הסדרה משחקי הכס, סדרה פופולרית בזאנר הפנטזיה, שיש בה דרקונים, מתים שקמים לתחייה, וכל מיני אלמנטים על - טבעיים ולא מציאותיים. למרות שאנשים צופים בסדרה הזאת בידיעה מראש שמדובר בדברים לא הגיוניים, הם בכל זאת מתלוננים לפעמים על פרטים קטנים...
איך להרשים בחורה? איך להתחיל עם בחורה ברחוב? איך להרשים נשים? איך להרשים בנות? מכירות דור טו דור, פחד גישה, מכירות שטח, שיחות יוצאות, שיחות קרות, פחד ממכירות, מה להגיד לבחורה? איך לפנות לבחורה?
איך להרשים בחורה? איך להתחיל עם בחורה ברחוב? איך להרשים נשים? איך להרשים בנות? מכירות דור טו דור, פחד גישה, מכירות שטח, שיחות יוצאות, שיחות קרות, פחד ממכירות, מה להגיד לבחורה? איך לפנות לבחורה?
...עם בחורה. כיצד להוריד את הלחץ ולהרגיש ביטחון מול הבחורה? הדרך להורדת הלחץ והעלאת הביטחון היא להתמקד אך ורק בערך שמעניקים לצד השני. כשאדם מרגיש שהוא בא לתת ערך ולעשות טוב לצד השני, הוא מפסיק להרגיש פחד מגישה, כי הפחד נובע תמיד מרצון לקחת ולא מרצון לתת. אליעד מדגיש שאם אדם מגיע מתוך כוונה כנה לעזור או להועיל, הלחץ והפחד ירדו בצורה משמעותית. איך להתחיל עם בחורה ברחוב? איך להתגבר על פחד גישה? מה להגיד לבחורה כשמתחילים איתה? איך להצליח במכירות שטח? איך לשפר רושם ראשוני? איך לפנות לבחורה בלי לפחד מדחייה...
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
...או לא מודע לצורך שלו. התמודדות זו עם הקושי והפחד של הבלתי אפשרי מחזקת את המוכר ומאפשרת לו להגיע להישגים גדולים יותר. מהו התיקון הכללי וכיצד הוא מסייע בהשגת מטרות בחיים ובמכירות? אליעד מתייחס למושג התיקון הכללי ומסביר כי אנשים רבים רוצים להשיג מטרות רבות בחייהם, אך הם חשים שיש להם אינספור רצונות שלכאורה קשה או בלתי אפשרי לממשם. במקום לנסות להתמודד עם כל רצון בנפרד, הוא מציע לעשות תיקון כללי שיפתור את כל הרצונות יחד. תיקון כללי פירושו לטפל בשורש של הרצונות והחסרונות, כך שלא יהיה צורך לטפל בכל רצון...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
...אחרי שהכנת רשימה של התנגדויות לקוח אפשריות של הלקוח שלך, עכשיו כמובן צריך לעבור לשלב הבא, ולהכין אותן עם טכניקות לטיפול בהתנגדויות של הלקוח שלך. וככל שתדע מראש ותרגיש יותר מראש, שאתה יותר מוכן להתמודד עם ההתנגדויות מכירה שיוצגו לך, כך ממילא תמכור יותר עם יותר ביטחון עצמי. וכך ממילא תצליח למכור יותר טוב יותר הרבה וכולי. ועליך לקחת עכשיו את רשימת כל התנגדויות המכירה שרשמת, באמצעות השלב הקודם, ועליך לעבור סעיף סעיף, התנגדות התנגדות, ועליך לשאול את עצמך את השאלות הבאות, וכפי שכבר הסברתי את הנושא הזה...
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
...מוצדק. שלב שלישי: איזון נכון בין מענה מראש לבין תגובה ישירה עם זאת, חשוב לא להפוך את המענה המוקדם למאולץ מדי. אם נותנים ללקוח תשובות מוכנות מראש לכל השאלות האפשריות, הוא עלול לחשוד שהמוכר חושב עבורו. לפעמים זה אף עלול לגרום לחוסר אמון. במקרים מסוימים עדיף לחכות שהלקוח ישאל ואז לתת מענה, ובמקרים אחרים ניתן לשלב את התשובות כחלק טבעי מהשיחה. שלב רביעי: יצירת בסיס רעיוני חזק כדי לשכנע לקוחות ביעילות, כדאי לא רק לספק תשובות לשאלות, אלא גם לבנות בסיס רעיוני שיעזור לשכנע אותם כשהם ישאלו שאלות נוספות. במקום...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן זוגי, טיפול הוליסטי, קאוצינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 09:49:56 - wesi1