... המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע מהו
עיקרון המחויב והאפשרי בשכנוע?
עיקרון המחויב והאפשרי מהווה יסוד מרכזי בשכנוע, מכירה ומשא ומתן.
עיקרון זה טמון בהבנה שכל רעיון יכול להיתפס בשני ... אני צריך את המוצר). המטרה היא לשדר ללקוח או למישהו אחר שהפעולה או ההחלטה שהציעו לו היא לא רק אופציה אלא מחויבת ונדרשת. איך השימוש
בעיקרון משפיע על מכירות? במכירות, הרצון הוא לגרום ... הזה הכרחי עבורך. כל הצגת הספק או האפשרות תהפוך את ההחלטה לעמומה ותגביר את הסיכוי שהלקוח יימנע מלקנות. כיצד מטפלים בהתנגדויות באמצעות
עיקרון המחויב והאפשרי? במצב שבו לקוח מציג התנגדות, ... לאפשרות, וקל יותר לשוחח על יתרונות נוספים של המוצר מבלי לסתור את מה שאמר הלקוח. מה הקשר בין מחויב ואפשרי לאובייקטיבי וסובייקטיבי?
עיקרון המחויב והאפשרי מקביל לעקרונות של אובייקטיבי ... גם וגם ולטעון שיש מקום לראות את הדברים גם בצורה אחרת. במצבים של סגירת עסקה, הכרחי לחזור לרמת המחויב ולשדר כי אין אפשרות אחרת. סיכום
העיקרון המחויב והאפשרי בשכנוע השימוש
בעיקרון המחויב והאפשרי מאפשר גמישות והכוונה מדויקת ... לאפשרית, כך שנוכל להוביל את השיחה לכיוון הרצוי. עקרונות שכנוע טכניקות מכירה הבנת התנגדויות הבחנה בין מחויב ואפשרי שיטות משא ומתן מדוע
עיקרון המחויב והאפשרי חשוב כל כך בשכנוע?
עיקרון המחויב והאפשרי הוא בסיס לכל פעולה של שכנוע, ... כך, הילד לא מרגיש שסותרים אותו באופן מוחלט, וההתנגדות שלו נחלשת. מה הקשר בין מחויב ואפשרי לאובייקטיבי וסובייקטיבי או וודאי וספק?
לעיקרון המחויב והאפשרי מקבילים מושגים נוספים: ... חייב לבצע את הפעולה. אבל לאורך הדרך, כדי להתמודד עם התנגדויות, משתמשים בשפה של אפשרי וגם וגם, כי היא מרגיעה עימותים. כיצד מסכמים את
העיקרון? כל תהליך שכנוע דורש הבנה מתי לדבר באפשרי ... לדבר על אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של שכנוע, אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ביותר, זה
עיקרון די בסיסי שצריך להבין אותו רצוי להבין אותו ... ללקוח את המוצר אי אפשר להגיד לו אתה חייב את זה צריך לשדר לו שזה יכול להתאים לו, אוקי אבל זה מקרים יוצאי דופן שהם כרגע לא נושא השיחה.
העיקרון הוא בגדול ברגע שרוצים שמישהו יעשה משהו ... אולי צריך אולי לא יש אפשרות שהוא ילך על ה - לא צריך ואם אנחנו רוצים שהוא יעשה את הדבר צריך לדחוף אותו לזה שהוא צריך. ולכן החוק אצבע
בעיקרון של איך לגרום לבן אדם לקנות איך לשכנע אותו ... שהוא חייב לעשות את זה הוא לא יכול לראות את זה כאפשרי הוא חייב לראות את זה כמחויב ותכף אני אתן עוד דוגמאות. ואותו דבר לגבי התנגדות
בעיקרון ברמה העקרונית יותר קל לבן אדם לחשוב גם וגם ... רק ויש משפטים במבטאים גם, וזה לדוגמה אחד הדברים שצריך לשים לב כשבאים למכור את המוצר צריך לדבר לשים לב שכל המילים, בגדול אני מסביר את
העיקרון לשים לב לזה שכל המילים שמדברים על המוצר ...