אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
והפעם אסביר, איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה נכונה, שמצד אחד הוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך ודווקא אליך ולא למתחרים שלך. וגם שהוא יהיה מוכן לשלם לך יותר מאשר למתחרים שלך. אבל גם מצד שני, שהוא לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי בעצמו כדי להסתדר בלעדיך? ובאופן כללי, איך לשדר ללקוח שאתה מקצועי בצורה נכונה?

וננתח את העניין של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, שמטרתם לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע ולרצות לרכוש ממך את השירות שלך במחיר יותר גבוה. שזה בעצם אומר, שלא מדובר על תכנים מסוג פרסומת רגילה, שמספרת כמה אתה טוב דרך הצהרות, אלא על תכנים שמעבירים ידע מקצועי שאמורים לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. 1 - כדי שירצה לקבל ממך שירות. 2 - כדי שירצה לבוא דווקא אליך ולא למישהו אחר. 3 - כדי שירצה לשלם לך יותר כסף, מאשר למתחרים שלך, שבעיניו הם פחות מקצועיים. ולכן בעצם אתה תכין חומרי שיווק שמטרתם היא לשדר מקצועיות.

ומה שצריכים לדעת זה, שיש כאן עניין של מינון ואיזון נכון, שצריכים לדעת לעשות אותו כי יש כאן סוג של דבר והיפוכו. ומינון לא נכון של הפצת תכנים מקצועיים, עלול לגרום ללקוחות לרצות לא לרכוש ממך אלא ממישהו אחר. כמו שתכף אסביר.

אז ברמת העיקרון, מה בעצם צריך כדי שלקוח ירצה לרכוש ממך ודווקא ממך ושיהיה מוכן לשלם לך מחיר יותר גבוה מאשר למישהו אחר? תשובה: לשם כך הוא אמור לחשוב שאתה מקצועי ושאתה מסוגל לספק לו שירות מקצועי. ולכן לכאורה נראה, שככל שהלקוח יחשוב שאתה יותר מקצועי, ככה בעצם הוא יותר יסמוך עליך, ירצה לרכוש דווקא ממך וכולי. אבל זאת לא כל האמת! ולמה? כי אז יש בזה כל מיני היבטים.

אולי הלקוח יסתפק במישהו פחות מקצועי ממך?

יש נקודת מבט אחת שאומרת, שאולי הלקוח יחשוב שאתה מאוד מקצועי, אבל שהוא לא צריך מישהו מקצועי כמוך, אלא הוא יכול להסתפק במישהו פחות מוכשר ממך. לגבי נקודת המבט הזו, נאמר, שכרגע לא נתייחס אליה. אלא נניח שהלקוח שלך יחפש דווקא את ספק השירות הכי מקצועי שהוא מכיר. ונניח שהלקוח שלך לא יחשוב שהוא מעדיף מישהו שהוא פחות מקצועי ממך.

אולי הלקוח יחשוב שאתה גאון מכדי להיות מסוגל לעזור לו?

יש עוד נקודת מבט שאומרת, שאם תפרסם תכנים מאוד מקצועיים, אז לפעמים זה עלול לגרום ללקוח שלך לחשוב שאתה "טכני" מידי ושאתה אולי גאון בתחומך, אבל שאתה לא בהכרח תדע להבין אותו ולהתאים לו את הפתרון הטוב ביותר עבורו. זה יכול לקרות כאשר התוכן שאתה מפרסם הוא מאוד מקצועי, אבל הוא מועבר ללקוחות בצורה מאוד מקצועית. כל כך מקצועית, עד כדי כך שהלקוח חושב שאתה אולי איש מקצוע, אבל שאתה לא מסוגל גם לדבר איתו בגובה העיניים.

במילים אחרות התוכן המקצועי שלך, עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא יודע לדבר גם בשפת בני אדם רגילים ושאתה שייך לגאון המשוגע, שכדי ליהנות ממנו, צריך מנהל פרויקט / מתווך באמצע, שידע להשתמש בכישורים שלך, כדי לספק לו שירות. כמו שקורה בעולם האמיתי, שהגאונים, עובדים אצל אנשים העסקים, שיודעים להמיר את הגאונות של הגאונים, לשירות עבור הלקוחות.

כמובן שהנושא הזה פתיר, באמצעות זה שלומדים איך לעטוף ואיך להציג ללקוח את התוכן המקצועי. איך לדבר עם הלקוח גם בשפה של הלקוח, איך להציג מושגים מקצועיים בצורה שתדבר אל הלקוח, אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. אבל גם זה נושא אחר שלא נעמיק בו כרגע.

אולי הלקוח יחשוב שהוא יכול להסתדר בלעדיך ושהוא לא צריך אותך, בזכותך?

והפעם נעמיק אל תוך נקודה אחרת והיא, שצריכים להבין, שהלקוח פונה אליך וכולי, לא רק בגלל שהוא חושב שאתה איש מקצוע, אלא בגלל שהוא חושב שאין מישהו אחר שיכול להחליף אותך. דהיינו, אם לדוגמה לקוח רוצה לצבוע את הבית שלו, ואתה בתור איש מקצוע תלמד אותו הכי טוב איך צובעים בית, אז מצד אחד הלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע מצוין, הכי מוכשר שיש, עד כדי כך שאתה הצלחת ללמד אותו איך הוא יכול לצבוע את הבית שלו בכוחות עצמו, אבל מצד שני הלקוח עלול לחשוב שהוא כבר לא צריך דווקא אותך. כי הוא יכול לעשות את זה בעצמו, או שלצורך העניין הוא יכול להביא מישהו פחות טוב ממך ולדעת לנהל אותו, כי הוא כבר מבין מספיק טוב, בעיניו מה צריך או לא צריך לעשות.

במילים אחרות, כאשר אתה מנסה להראות שאתה מקצועי, אתה בעצם מעביר תוכן מקצועי וידע מקצועי. ומהידע הזה כמובן שיכולים ללמוד גם המתחרים שלך. ואחד המתחרים שלך, הוא בעצם הלקוח שלך. דהיינו, שמצד אחד אתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שאתה איש מקצוע, כדי שירצה לקבל שירות ממך ודווקא ממך, אבל מצד שני אתה לא רוצה שהלקוח שלך יהיה איש מקצוע טוב כמוך. כי הלקוח משלם לך, בעבור הפער שהלקוח שלך חושב שיש, בין המקצועיות שלך לבין המקצועיות שלו ושל המתחרים שלך. ולא רק בעבור המקצועיות שלך. ולכן ככל שהלקוח שלך יהיה יותר מקצועי, ככה הוא עשוי לרצות לא לפנות אליך אלא להסתדר בעצמו.

בפרט אם אתה מוכר שירות מקצועי, ששייך גם לקטגוריה של "עשה זאת בעצמך" / "Do It Yourself", שבמקרה כזה הלקוח שלך, רואה בעצמו מתחרה שלך. במובן שהוא חושב לעצמו, אולי הוא יכול להסתדר לבד בלעדיך. ככה שבתחומים כאלו, זה שאתה מעביר ידע מקצועי, זה גם יכול לגרום לכך שאתה תגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח שלך יעדיף להסתדר לבד בעצמו, בלעדיך.

נקודה נוספת היא, שגם אם מדובר לדוגמה בתהליך בניה / אספקת שירותי בניה ללקוח, שבו הלקוח רוצה לבנות לעצמו בית, גם כאן לדוגמה, הלקוח משלם לך ממגוון סיבות. חלק מהסיבות הן גם בגלל שהלקוח סומך עליך שאם אתה תנהל את האירוע של בניית הבית שלו, אז הבית שלו יבנה יותר טוב. במילים אחרות, הלקוח לפעמים צריך אותך גם כמפקח וכמנהל של אנשי המקצוע, שהוא יודע שהוא לא יכול בעצמו לבצע את העבודה שלהם. לדוגמה, הלקוח יודע שהוא לא יכול ללכת להתקין לעצמו חלונות בבית. ולכן הוא יעדיף שמישהו מקצועי, ינהל את מתקין החלונות.

אבל ככל שהלקוח שלך יחשוב שהוא עצמו יותר מבין את התהליך, ככה ממילא הוא עשוי לחשוב שהוא פחות צריך אותך ושהוא יכול להסתדר לבד.

במילים אחרות גם אם לא מדובר על ללמד את הלקוח ידע מקצועי שהוא יכול בעצמו להסתדר לבד לחלוטין, כמו לדוגמה בתחומים של "עשה זאת בעצמך", עדיין גם אם הלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע שיבצע עבורו את העבודה, הרי שככל שהלקוח חושב שהוא מבין יותר טוב את התחום, ככה הוא יכול יותר לסמוך על עצמו ולחשוב שהוא יכול להסתדר עם איש מקצוע פחות טוב ממך, כי הוא הלקוח יחשוב שהוא יכול לנהל בצורה די טובה, את איש המקצוע האחר. גם במקרים שהלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע אחר וגם במקרים שהלקוח מבין שאיש מקצוע אחר פחות טוב ממך.

אז מה זה אומר בעצם?

זה אומר שכאשר מעבירים ללקוח ידע מקצועי שאמור לו להבין שאתה מקצועי, שאתה מסוגל לעזור לו, הרי שצריכים למצוא את המינון ואת האיזון, בכמות המידע המקצועי שאתה מעביר ובאיך שאתה מעביר אותו. כי אם תעביר פחות מידי ידע מקצועי, יתכן שהלקוח לא מספיק יחשוב שאתה מקצועי ואז הוא לא ירצה לפנות אליך או דווקא אליך. אבל גם מצד שני, אם תעביר את כל הידע המקצועי שלך, ברמה שהלקוח שלך יהפוך להיות מקצועי כמוך, הרי שזה עשוי לגרום לו מצד אחד לחשוב שאתה מקצועי, מצד שני לחשוב שמיותר לו לפנות אליך.

איך להעביר מידע מקצועי בצורה נכונה?

אז יש בזה כל מיני היבטים וכל מקרה לגופו. אבל ניתן מספר נקודות למחשבה לגבי איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה שהוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך אבל גם לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי כדי להסתדר בלעדיך?

אז נקודה אחת שאפשרי לשים אליה לב, זה האם וכמה אתה מסביר את הבעיה ואת הכאב של הלקוח, ועד כמה אתה מסביר את הפתרון לכאב של הלקוח. אם לדוגמה אתה צבעי, אתה יכול לדוגמה להסביר על איך לפתור רטיבות לפרטי פרטים ואתה גם יכול רק להסביר על הבעיה של הרטיבויות החוזרות, לפרטי פרטים. במילים אחרות, כמה אתה משדר מקצועית דרך הסבר של הבעיה וכמה אתה משדר מקצועיות דרך הסבר של הפתרון.

נקודה נוספת יכולה להיות, כמה אתה מסביר על פתרונות אחרים שלא עובדים ועל כל מיני בעיות שיש בפתרונות אחרים ועד כמה אתה מסביר על מהו הפתרון הנכון.

נקודה נוספת יכולה להיות כמה אתה מעביר את כל המידע במלואו וכמה אתה שומר אצלך כמה קלפים, כדי לא להעביר את כל המידע המלא לפרטים פרטים.

וכמובן שצריכים לזכור, שזה לא משנה מה אתה אומר, אלא מה שהלקוח שלך מבין ממה שאתה אומר. כי אתה רוצה שהלקוח שלך גם יחשוב שאתה מקצועי. אבל גם שהוא יחשוב שהוא צריך אותך ושהוא לא יכול להסתדר בלעדיך.

ולכן על כל תוכן מקצועי שאתה מעביר ללקוחות שלך, אתה צריך להתבונן, כמה לדעתך זה משדר מקצועיות ללקוח שלך, וכמה התוכן משדר ללקוח שלך שהוא עדיין צריך אותך בגלל המקצועיות שלך ושהוא לא יכול להסתדר בלעדיך. זה בהיבט הזה, של לשמור על המינון הנכון, של איך לשדר מקצועיות ללקוח, במידה שהוא עדיין ירצה לפנות אליך ולא במידה שהוא יחשוב שהוא יכול להסתדר לבד בלעדיך.

כמובן שלצד זה יש גם את העניין של איך לעטוף את המידע בשפה שהלקוח יתעניין בה, במובן שהיא תדבר על הכאב של הלקוח ועל התועלת שהלקוח שלך מקבל מהידע המקצועי שלך ולא רק כדיון מקצועי נטו. במובן שצריכים כל ידע מקצועי שיש לך, לדעת להעביר אותו בצורה שתגרום ללקוח לרצות איש מקצוע כמוך.

לדוגמה, שיטות עבודה שעוזרות לך לחסוך עלויות, באופן כללי, כנראה שהן פחות יעניינו את הלקוח. כי הן פחות עוסקות בתועלת של הלקוח. וגם אותן אפשרי כמובן להציג בצורה נכונה, אבל זה עניין אחר. בכל מקרה כל ידע מקצועי שיש לך להעביר, צריכים להבין איך הוא עוזר ללקוח לרצות אותך, איך ולמה שהלקוח ירצה מישהו דווקא עם הידע המקצועי שלך.

כל זה לצד זה שצריכים להבין איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו, במובן שהוא ירגיש שהוא מבין אותך ושאתה מבין אותו ולא רק שהוא יחשוב שאתה מאוד מקצועי אבל שהוא יחשוב שהוא לא מסוגל לתקשר איתך מרוב שאתה מקצועי וטכני מידי.

נקודה להתבוננות על התכנים שאני מפרסם - לדוגמה התכנים שבאתר EIP.co.il

ניקח לדוגמה את התכנים באתר הזה EIP.co.il. האתר עצמו מלא באלפי תכנים מקצועיים, שאין בהם כמעט שום מידור של שום מידע כלשהו ממישהו. הדבר הזה עשוי לגרום למי שצורך את התכנים, לחשוב שהוא יכול להסתדר לבד. כי כל כלי העבודה וכל שיטות העבודה פרושות בפניו באופן מלא לפרטי פרטים.

כמובן שאין באתר את כל המידע על כל המקרים האפשריים. כי יש אין סוף מקרים שכאלו. אבל צורת החשיבה של איך לנתח את כל המקרים, צורת החשיבה הזאת מפורטת לפרטי פרטים באופן מלא שכל אחד יכול ללמוד אותה, להבין אותה, וליישם אותה לבד.

ונשאלת השאלה, איך מסתדר העניין של הפצת החומר המקצועי שאני מפיץ לפרטים פרטים באופן מלא, עם נקודת המבט שבמובן מסוים התוכן הזה אולי אמור גם לגרום לאדם, כן לרצות להיעזר בי. איך זה מסתדר? האם יש כאן אצלי מידור של תוכן מקצועי בתכנים שאני מפרסם?

אז יש כאן כל מיני נקודות מבט. ראשית, לי אישית אין שום בעיה עם הפצת כל התכנים באופן מלא לפרטי פרטים. גם כי באמת המטרה שלי היא לעזור לאנשים שידעו להסתדר בעצמם. ומצד האמת, כל מי שיפעיל את המוח שלו בכוחות עצמו בדרך מסודרת, כפי שהיא מוסברת לפרטי פרטים בתכנים שלי, הרי שמצד האמת הוא יוכל להיות מאושר / להגיע לשלמות עצמית וכולי, בלי שום צורך כלשהו לדבר איתי על משהו בעולם.

אבל יש גם עוד נקודות נוספות, בהקשר של התכנים המקצועיים שאני מפיץ. והיא לדוגמה שלפעמים בן אדם צריך ידע מקצועי ספציפי, שבמקרה יש לי אותו יותר ממנו. בלי קשר לשום עניין אחר. ולכן במקרה כזה לדוגמה הגיוני לפנות לבעל הניסיון שיעזור לך במה שאתה צריך. כי עם שכל, אי אפשר לדעת כל דבר ברמת הצורה החיצונית. וכן צריכים עזרה ברמת הצורה החיצונית, מבעל הניסיון. כמו שגם האיש החכם בעולם, לא ידע מעצמו תוך רגע אחד, איך לתקן רכב או כל מיומנות מקצועית אחרת. הוא אולי יכול ברגע אחד לדעת איך לתקן את הרכב במובן הפנימי, דהיינו, לא להרגיש רע מכך שהרכב לא תקין, אבל הוא לא בהכרח יודע ברמת הצורה החיצונית איך לתקן את הרכב כאן ועכשיו, לא משנה כמה שכל יש לו.

וזה עניין אחד, שאומר שיש היגיון להיעזר בי בכל מקום שדורש ניסיון ספציפי ולא רק שכל באופן כללי במובן המופשט של המילה. כי לדוגמה אתה אולי חושב שאתה חכם וחושב בהיגיון בדיוק כמוני, אבל אין לך את הידע ואת הניסיון שיש לי בתחומים מסויימים. בדיוק כמו שגם אני בעצמי אפנה לבעל מקצוע עם יותר ידע ויותר ניסיון ממני בתחומים ספציפיים, למרות שאני חושב שהוא פחות חכם ממני באופן כללי.

נקודה נוספת שהיא יותר חשובה באופן כללי, היא העניין שגם מי שילמד ושיבין את כל התכנים שאני מפרסם, עדיין יתכן שהוא ירצה עזרה במובן הנפשי לתרגל את כל דרכי החשיבה שיש באתר. כי הקושי לתרגל את כל שיטות החשיבה, הוא ברובו לא טכני ולא נובע מחוסר ידע מקצועי, אלא הקושי הוא רגשי. שהרגש של האדם מקשה עליו להתמיד וגם להיות מסוגל לשאול את השאלות הנכונות במבנה הנכון.

כי בפועל לאדם יש גם קושי רגשי לשבת לתרגל עם עצמו, את כל הניתוחים הנפשיים. וזה קורה ממגוון רחב של סיבות. שבהן, הגיוני שהאדם ירצה עזרה, ליישם את מה שהוא כבר יודע ושהוא בהחלט יכול ליישם גם לבדו בעצמו. אבל הגיוני שהאדם ירצה עזרה לשאול את עצמו את השאלות הנכונות. וזה כמובן במידה והאדם חושב שהוא כן מבין את כל דרכי החשיבה. מכל שכן, אם האדם לא בטוח שהוא מבין מה ואיך ואיזה שאלות בדיוק הוא צריך לשאול את עצמו.

בכל מקרה, ישנם מצבים שגם אם תיתן לאדם את כל הידע המקצועי, הרי שהוא יכול לרצות עוד עזרה, גם במובן הנפשי, ליישם את מה שהוא יודע ברמה המקצועית.

כל הנ"ל כמובן רלוונטי במידה והיה בעולם רק בן אדם אחד בלבד, שצורך את התכנים שלי. שאז הוא עדיין אולי ירצה לפנות אלי, כי הוא צריך ידע ספציפי או כדי לקבל עזרה במובן הרגשי, של לשאול את עצמו את השאלות הנכונות. כל זה במידה והוא יחשוב שיש לו את כל דרך החשיבה שלי באופן מלא.

אבל במציאות האמיתית, יש אין סוף אנשים ותמיד יהיה את האדם שיחשוב שהוא לא מבין את הכל עד הסוף, למרות שיש אלפי תכנים מלאים בחינם וכולי.

וכמובן שאלו היו רק כמה נקודות מבט בהקשר הזה. כדי עיקר הדגש הוא, שיבינו, שלמרות שבאופן כללי כאשר מעבירים ידע מקצועי, הרי שצריך לעשות סוג של צנזורה על התוכן המקצועי, כדי לא להעביר את כולו באופן מלא, כדי שעדיין תהיה תלות כלשהי בין הלקוח לבין מספק השירות, הרי שאני מפיץ את כל המידע באופן מלא לטובת הכלל ממגוון רחב של סיבות.

לסיכום:

הפצת תוכן מקצועי, שאמורה לשדר מקצועיות ולגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, צריכים לדעת לעשות אותה בחוכמה. כי התוכן המקצועי שלך, אמור מצד אחד לשדר ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני היא אמורה לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא איש מקצוע ושהוא צריך איש מקצוע כך. ולכן, צריך שכל, גם לדעת איך להפיץ את הידע המקצועי שיש לך בראש.
דוגמה איש מקצוע טוב אפשרי לרכוש השאלה תחושה צריך חומרי שיווק לטעות הצהרות לאנשים איך לא לחשוף סודות איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי איך לא לחשוף סודות מקצועיים איך לא ללמד את המתחרים שלך איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להיות מוכן איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך איך להעביר איך להעביר ללקוח חומר מקצועי איך לעשות איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי בהפצת תכנים שיווקיים המתחרים שלך הפצת חומרים מקצועיים הפצת תוכן מקצועי הפצת תכנים הפצת תכנים שיווקיים הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים חומר חומר מקצועי בצורה שיווקית חומרים מקצועיים טעויות טעויות ב טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים טעות יותר כסף יצירת תוכן יצירת תוכן שיווקי יצירת תוכן שיווקי מקצועי כסף לא לחשוף סודות לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי לא לחשוף סודות מקצועיים לא ללמד את המתחרים לא ללמד את המתחרים שלך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להיות מוכן לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך לגרום ללקוחות להיות מוכן להעביר להעביר ללקוח חומר מקצועי להעביר ללקוחות לחשוף לחשוף סודות לחשוף סודות בתוכן מקצועי לחשוף סודות מקצועיים לטעות ללמד ללמד את המתחרים ללמד את המתחרים שלך למידה לעשות צנזורה על תוכן מקצועי לקוח לקוחות לרכוש לרכוש דווקא ממך לרצות לרצות לרכוש דווקא ממך לשלם לך יותר כסף מה לעשות מה לעשות כדי מה לעשות כדי ל מחיר מחיר יותר גבוה מקצוע מתחרים סוד סודות סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים צנזורה צנזורה על תוכן מקצועי רצון שיווק שיקולים שיקולים ב שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי תוכן מקצועי תוכן שיווקי תוכן שיווקי מקצועי תכנים שיווקיים תכנים שיווקיים מקצועיים
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע? האם עדיף לדבר על יתרונות המוצר שלך או על חסרונות המתחרים? כאשר רוצים לשכנע לקוח לקנות מוצר, עולה השאלה מהי הדרך היעילה ביותר - האם כדאי להתמקד ביתרונות של המוצר שלך, ... את החסרונות של המוצר של המתחרים? אליעד כהן מסביר שהתשובה הנכונה תלויה בסיטואציה הספציפית שבה נמצא הלקוח. איך הלקוח בוחר מוצר ומה משפיע על החלטתו? כל לקוח שקונה מוצר עושה זאת מתוך אמונה שהמוצר יביא לו יותר תועלת מנזק. כלומר, הלקוח תמיד יבדוק האם המוצר שלך טוב עבורו, אבל לא רק באופן כללי, אלא ביחס לאפשרויות אחרות שקיימות בשוק. אם הלקוח חושב שהוא יכול לקבל את אותה התועלת ממוצר אחר במחיר נמוך יותר, אז ברור שהוא יעדיף את האפשרות האחרת. לכן, ההחלטה אם להתמקד ביתרונות שלך או בחסרונות של המתחרים תלויה במה שהלקוח כבר יודע ובמה שהוא מאמין לגבי המוצרים השונים. מתי צריך להתמקד ביתרונות של המוצר שלך? אליעד כהן נותן דוגמה למצב שבו הלקוח כבר מכיר את החסרונות של המתחרים. הוא יודע שהמוצר של המתחרים לא מתאים לו או שהוא פחות איכותי, אבל הוא לא מספיק משוכנע עד כמה המוצר שלך טוב. במצב כזה, אין צורך לדבר על המתחרים, כי הלקוח כבר יודע על הבעיות שלהם. במקום זאת, הדבר הנכון לעשות הוא להציג ללקוח את היתרונות של המוצר שלך, להסביר לו על הערך המוסף שלו ולתת לו להבין מה הוא ירוויח מכך שיקנה דווקא את המוצר שלך. כך הלקוח יראה בבירור כיצד המוצר שלך עונה על הצורך שלו. מתי צריך להדגיש דווקא את חסרונות המתחרים? לעומת זאת, קיימים מצבים אחרים, שבהם הלקוח מכיר היטב את היתרונות של המוצר שלך, אבל בטעות הוא חושב שגם למתחרים יש את אותם יתרונות, או אפילו שהמתחרים טובים יותר ממך. במצב כזה, אין טעם להדגיש שוב את היתרונות שלך כי הלקוח כבר מכיר אותם. מה שחשוב לעשות הוא לספר ללקוח על החסרונות שיש למתחרים, ולהראות לו שהמוצר של ה
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
... לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות למה אסור להגיד ללקוח אם יותר זול לך תקנה שם? כאשר לקוח אומר שהמחיר שלך יקר לו ומציין שמצא מקום זול יותר, יש נטייה טבעית לענות לו: אם ... לך תקנה שם. אליעד כהן מסביר כי תגובה זו היא טעות קשה מאוד בטיפול בהתנגדויות מחיר, משום שהיא גורמת ללקוח לחשוב שאם הוא יחזור אליך, הוא יצטרך להודות בכך שהוא שיקר לגבי המחיר. אפילו אם הלקוח לא באמת מצא הצעה זולה יותר, ברגע שאתה מציע לו ללכת למתחרה, אתה ... לדוגמה, אם אתה מוכר שולחן ב - 1000 שקלים והלקוח טוען שאצל המתחרה הוא עולה רק 500 שקלים, אסור להגיד לו אז לך תקנה ... של המתחרה. מה הדרך הנכונה להתמודד עם התנגדות מחיר של לקוח? במקום לשדר ללקוח שהוא לא דובר אמת או לגרום לו להרגיש לא בנוח לחזור אליך, מומלץ לשנות ... של המוצר או השירות שלך. במקום להשוות מחירים ישירות, כדאי לשאול שאלות שמובילות את הלקוח להבין בעצמו את ההבדלים המהותיים בין המוצר שלך לזה של המתחרים, כגון: מה בדיוק הציעו לך שם? האם זה אותו מוצר בדיוק, עם אותן תכונות ... בטוח שהשירות שם זהה לשירות שאני נותן? כך, הלקוח בעצמו מגיע למסקנה שאין באמת השוואה בין ההצעה הזולה למוצר שלך, ומבין מדוע המחיר שלך מוצדק. כיצד להדגיש יתרונות מוצר מול המתחרה? כאשר לקוח אומר שראה את אותו מוצר במחיר זול יותר, עליך להבליט את ההבדלים החשובים ולהדגיש את היתרונות שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר שולחן ב - 1000 שקלים והלקוח טוען שבמקום אחר הוא נמכר ב - 500, תגובתך צריכה להיות ממוקדת בערך ובאיכות המוצר שלך: השולחן שלי בנוי מחומרים איכותיים יותר. השירות שאני מספק כולל אחריות ארוכה יותר. ... ייחודיים ושונים ממה שתקבל שם. הסברים כאלה גורמים ללקוח להבין שהמחיר הגבוה שלך הוא מוצדק ואינו יקר סתם כך, אלא משקף ערך גבוה יותר. מה ... כאשר המתחרה באמת מציע מוצר זול יותר? ייתכן שלקוח באמת מצא הצעה זולה יותר, אבל עליך להבהיר כי המוצר או השירות שלך ייחודי ומספק ערך שלא ניתן להשיג אצל המתחרים. לדוגמה, אם אתה מעניק ייעוץ אישי במחיר 1000 שקלים לשעה, ומתחרה מציע שירות דומה בחצי
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח? מהי הדרך הנכונה ביותר לשווק את עצמך ואת העסק שלך? אליעד כהן מסביר שהבסיס לשיווק עצמי מוצלח הוא לגרום לאנשים להאמין שהמוצר או השירות שאתה מציע טוב יותר מכל האלטרנטיבות הזמינות. שיווק נכון מתמקד בהצגת היתרונות היחסיים שלך על פני המתחרים, ומטרתו לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים שכדאי להם להוציא את הכסף אצלך ולא אצל המתחרים שלך. אחת השיטות הבולטות היא לפרסם ביקורות והמלצות חיוביות של לקוחות קיימים. עם זאת, אליעד מדגיש שכאשר משתמשים בביקורות, עדיף להציג מגוון רחב של דעות, כולל דירוגים בינוניים או אפילו שליליים קלילים, כדי שהלקוחות יאמינו לאמינות הביקורות. הוא מסביר כי אם כל הביקורות יהיו מושלמות, זה עשוי לעורר חשד בקרב הלקוחות, ולכן כדאי לשמור על מראה אותנטי. איך להתמודד עם תגובות שליליות והשמצות באינטרנט? אליעד מתאר את הסכנה ... בפייסבוק או ביקורות שליליות בגוגל. הוא מזהיר שביקורות שליליות יכולות להיות מופצות על ידי מתחרים עסקיים או לקוחות לא מרוצים, ולכן שיטת שיווק המבוססת רק על המלצות חיוביות ופומביות היא שברירית במיוחד. הוא מציין שיש עסקים שאפילו מפרסמים תגובות ... אותנטיים יותר. הפתרון שאליעד מציע להתמודדות עם ביקורות שליליות והשמצות הוא להוכיח ללקוחות הפוטנציאליים את איכות השירות או המוצר באמצעות מתן אפשרות להתנסות בחינם. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב, הדרך הטובה ביותר לשכנע לקוחות שהוא טוב, היא לתת להם להשתמש ברכב בעצמם, או לפחות להציג להם סרטונים מוחשיים המדגימים באופן ברור את האיכות והיעילות של המוצר. באופן זה, הלקוח משתכנע בעצמו ואינו מושפע מהשמצות או ביקורות שליליות. למה כדאי לתת ללקוחות אפשרות להשתמש במוצר בחינם? לפי אליעד, הדרך האולטימטיבית והיעילה ביותר לשווק את עצמך היא פשוט לתת ללקוחות להתנסות במוצר או בשירות בחינם. כאשר הלקוח מתנסה בעצמו במוצר, הוא כבר לא צריך לסמוך על המלצות או ביקורות, שכן הוא בעצמו יכול לחוות את האיכות. שיטה זו אפקטיבית במיוחד כי היא אינה ניתנת לזיוף על ידי מתחרים. אתה לא יכול לזייף איכות כאשר אנשים באמת משתמשים במוצר שלך, ולכן זוהי שיטה אמינה וחזקה. הוא מציג דוגמה מעולם האינסטלציה: אם אינסטלטור יעלה סרטונים שמסבירים כיצד לפתוח סתימות, חלק מהלקוחות אולי יפתרו את הבעיה לבד, אבל רוב ה
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
... למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח? איך למכור מוצר שאין לו יתרונות? נשאלת השאלה, איך אפשר למכור מוצר שאין לו יתרונות? מצב כזה עשוי להתרחש כאשר אתה נדרש למכור מוצר שלא מציע יתרונות מיוחדים לעומת המתחרים. השאלה הזו רלוונטית גם במקרים של ראיון עבודה, כאשר נשאלת מה היתרונות שלך על פני מועמדים אחרים, או במקרה של בעל עסק שמבקש להבין איך לשווק את השירותים או המוצרים שלו. מה ההבדל בין יתרונות ליכולות? ההבנה הראשונית שצריך להשיג היא ההבדל בין יתרונות ליכולות. - יתרונות הם תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים, כלומר, במה אתה טוב יותר ממישהו אחר. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרון שלה יכול להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר נמוך יותר לעומת המתחרים. - יכולות לעומת זאת, הן מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, טלוויזיה עם יכולת להקרין סרטים ב - 4K. יכול להיות שגם המתחרים מציעים זאת, אז אין יתרון, אך עדיין יש יכולות שימושיות במוצר. לא צריך יתרונות - צריך יכולות ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. למעשה, לקוחות אינם בהכרח מחפשים את המוצר הכי טוב בשוק, אלא הם מחפשים פתרון שעונה על הצורך הספציפי שלהם. אם אתה מציע מוצר או שירות עם היכולות הדרושות, הם ירכשו אותו גם אם הוא לא בהכרח טוב יותר מהמתחרים. דוגמאות מהחיים: - כשאתה קונה ... לבצע את העבודה הנדרשת. - כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא הכי טוב בארץ. מיתוג ובידול - יצירת יתרונות מדומים בתחום השיווק והמיתוג, יש טכניקות שנקראות בידול ... X, ואני עושה את זה טוב יותר מרוב האנשים שאני מכיר. 3. הפוך את השאלה - שאל את המראיין: ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים? - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי. סיכום המסר המרכזי הוא שאין הכרח להציג יתרונות כשאתה מנסה למכור מוצר או שירות. מספיק להדגיש את היכולות של המוצר, כי בסופו של דבר הלקוח משלם על תועלת ולא על יתרונות. שיווק נכון מציג את היכולות בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים ליצור יתרונות מדומים, אך לא תמיד יש בכך צורך. הלקוח רוצה פתרון לצורך שלו, ואתה צריך ... הנדרשות, לא את היתרונות על פני אחרים. איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה ההבדל בין יתרונות לבין ... מוצר שאין לו יתרונות? זה יכול לקרות כשאתה נדרש למכור מוצר כלשהו שאינו עדיף על אחרים, כאשר אתה מתמודד על משרה ונשאל מה היתרונות שלך, או כשאתה בעל עסק ותוהה כיצד לשווק את השירותים שלך. מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? קודם כל, חשוב להבין את ההבדל בין יתרונות ליכולות: - יתרונות - תכונות שמעמידות אותך בעמדה טובה יותר מול המתחרים. כלומר, במה אתה עדיף על מישהו אחר? לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה, היתרונות שלה עשויים להיות איכות תמונה טובה יותר או מחיר זול יותר. - יכולות - מה המוצר או השירות שלך יכולים לעשות בפועל. לדוגמה, הטלוויזיה יכולה להקרין סרטים ב - 4K, אבל ייתכן שגם המתחרים יכולים להציע זאת. לא צריך יתרונות - צריך יכולות ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. הלקוחות אינם בהכרח מחפשים את האפשרות ... שיכול לבצע את העבודה הנדרשת. כשאתה מחפש רופא, אתה מחפש מישהו שיכול לפתור את הבעיה שלך, ולא בהכרח את הרופא הכי טוב בארץ. מיתוג ובידול - יצירת יתרונות מדומים בעולם השיווק והמיתוג, ישנה שיטה שנקראת בידול ... עושה את זה טוב יותר מרוב האנשים שאני מכיר. 3. להפוך את השאלה - ניתן לשאול את המראיין ומה היתרונות של מקום העבודה הזה ביחס לאחרים? - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי. לסיכום לא חייבים יתרונות כדי למכור מוצר או שירות - מספיק יכולות שמתאימות לצרכים של הלקוח. השיווק הנכון הוא זה שמציג את היכולות הללו בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים לעזור ביצירת יתרונות מדומים, אך לא תמיד זה הכרחי. בסופו של דבר, הלקוחות משלמים על תועלת, לא על יתרונות. איך לשווק את עצמך איך להתקבל לעבודה מה ... שלך מיתוג עסקי ובידול איך למכור מוצר גרוע איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר, מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית, מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה היתרונות של השירות שלך? איך ... מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? היכולות שלך, היתרונות שלך, היכולות של המוצר, היתרונות של המוצר, היכולות שלך ביחס לאחרים, היתרונות שלך ביחס לאחרים, מוצרים מתחרים, ספקים
יזמות, השקעות, להמציא את הגלגל מחדש, האם המצאת את הגלגל מחדש? האם עליתי על פטנט? האם יש לי פטנט? שאלות של משקיעים, האם יש לי מתחרים? האם יש לי רעיון לסטארט אפ? האם יש לי רעיון מצוין? יש לי רעיון למוצר חדש, אני גאון, המצאות
יזמות, השקעות, להמציא את הגלגל מחדש, האם המצאת את הגלגל מחדש? האם עליתי על פטנט? האם יש לי פטנט? שאלות של משקיעים, האם יש לי מתחרים? האם יש לי רעיון לסטארט אפ? האם יש לי רעיון מצוין? יש לי רעיון למוצר חדש, אני גאון, המצאות
... הגלגל מחדש, האם המצאת את הגלגל מחדש? האם עליתי על פטנט? האם יש לי פטנט? שאלות של משקיעים, האם יש לי מתחרים? האם יש לי רעיון לסטארט אפ? האם יש לי רעיון מצוין? יש לי רעיון למוצר חדש, ... שנדמה שהוא ייחודי ומהפכני, אליעד כהן מדגיש את החשיבות של בדיקת השאלות הבאות לעומק: האם אני בטוח שאין מתחרים שמבצעים את הרעיון הזה כבר עכשיו? האם אני בטוח שאף אחד אחר לא חשב על ... בדיקה יסודית, אז באמת ייתכן שיש לך רעיון מקורי שראוי לבדיקה מעמיקה יותר. אך אם לא בדקת מספיק, עליך להיות מוכן לגלות שהרעיון שלך לא מקורי כמו שחשבת. דוגמה מצחיקה ומוגזמת להמחשת הנקודה ... האם הרעיון שלי כבר קיים? גאון או משוגע? האם כדאי להשקיע בסטארט אפ? איך להכין תוכנית עסקית? איך לבדוק מתחרים בשוק? גאון או משוגע, אין למוצר שלי מתחרים, הכנת תוכנית עסקית, האם המצאתי רעיון חדש? האם אני הולך להתעשר? האם אני גאון? האם אני משוגע? איך לא חשבו על זה קודם? סקר שוק, מוצר ללא מתחרים, הכנה לפגישה עם משקיעים, חשיבה יצירתית ...
תחרות עסקית ובידול עסקי, נישה עסקית, איך לא לפחד ממתחרים? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? למה שהיא תרצה אותי? האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? מה הבידול שלך? מיתוג עסקי, ייחודיות עסקית, הצלחה עסקית
תחרות עסקית ובידול עסקי, נישה עסקית, איך לא לפחד ממתחרים? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? למה שהיא תרצה אותי? האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? מה הבידול שלך? מיתוג עסקי, ייחודיות עסקית, הצלחה עסקית
... עסקית ובידול עסקי, נישה עסקית, איך לא לפחד ממתחרים? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? למה שהיא תרצה אותי? האם צריך בידול ... עסקי, ייחודיות עסקית, הצלחה עסקית האם חייבים בידול עסקי כדי להצליח בעסקים? אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשים שמנסים להצליח בעסקים היא האמונה שחייב להיות להם בידול עסקי ... בידול עסקי, לפי ההסבר של אליעד כהן, הוא הגורם שהופך את העסק שלך לשונה או טוב יותר מהמתחרים. לכאורה, מכיוון שיש הרבה מתחרים בשוק, יש תחושה שצריך להיות משהו מיוחד שמבדל את העסק שלך. אולם, אליעד כהן מסביר במפורט כי זו תפיסה מוטעית ולא הכרחית. מה הטעות בחיפוש אחרי בידול עסקי? אליעד כהן מסביר שהבעיה העיקרית בתפיסה זו היא שלא תמיד לעסק שלך יש יתרון ממשי על פני המתחרים. לפעמים, אתה פשוט מוכר מוצר דומה מאוד, או אפילו זהה, למוצרים של המתחרים. הוא נותן דוגמה מוחשית לכך: כשאתה ניגש למקרר, ויש בו שני תפוחים זהים, בגודל, בצבע, ... יותר ליד שלך, פשוט כי זה יותר נוח לך באותו רגע. האם באמת הכרחי להיות טוב יותר מהמתחרים? אליעד כהן מדגיש שלא חייבים להיות טובים יותר מהמתחרים כדי להצליח. המטרה של העסק, לדבריו, היא בראש ובראשונה להרוויח כסף. כדי להרוויח, אתה פשוט צריך למכור ללקוח במחיר גבוה יותר מזה שבו רכשת את המוצר. לכן, אם קנית מוצר בשקל ואתה מצליח ... אותו בשני שקלים, אז כבר הצלחת, ואין לכך קשר להיותך יותר טוב או פחות טוב מהמתחרה. הלקוח לא חייב לבחור בך כי אתה הכי טוב, אלא פשוט כי סיפקת לו תועלת ששווה עבורו את המחיר שביקשת. מתי בידול עסקי דווקא יכול להזיק לעסק שלך? אליעד כהן נותן דוגמה ברורה נוספת לכך שלפעמים הבידול יכול דווקא לפגוע בעסק. למשל, אם יש לך חנות ירקות ויש לך הרבה מתחרים, ואתה מחליט למכור רק עגבניות כדי להתבלט בכך שהעגבניות שלך הן הכי טובות בעולם - ייתכן שההחלטה הזו דווקא תפגע בך. רוב הלקוחות לא מחפשים רק עגבניות מעולות, אלא ירצו למצוא מגוון של ירקות. במקרה הזה, דווקא ההתמקדות בעגבניות בלבד תצמצם את מספר הלקוחות שלך, וכך גם את הרווחים שלך. הוא מדגיש שייעוץ עסקי מוטעה עלול להכניס אותך לנישה צרה ... למרות כל האמור, אליעד כהן מבהיר כי במקרים מסוימים, יש יתרון בבידול עסקי. כאשר הלקוחות תופסים אותך כנבדל לטובה, זה יכול להגדיל את כמות הלקוחות או לאפשר לך למכור במחיר גבוה יותר. לדוגמה, אם יש לך יתרון כמו מיקום טוב יותר של החנות, גם זה סוג של בידול. אם אדם בוחר דווקא בחנות שלך כי היא יותר קרובה לבית שלו, זה גם בידול שמספק ערך ללקוח. האם בידול חייב להיות משמעותי? אליעד כהן מבהיר בצורה מפורשת שבידול לא חייב להיות ... חיפוש, או שהחולצה שבחרת ללבוש היא זו שהייתה עליונה בערימה, זה בידול מספיק כדי שהלקוח יבחר בך. לכן, לא חייבים ליצור בידול עצום ומובהק כדי להצליח להתפרנס ולהצליח בעסקים. העיקר הוא שהלקוח יקבל מספיק תועלת ביחס למה שאתה מבקש ממנו לשלם. מה קורה בשוק תחרותי מאוד? אליעד כהן מסביר שבשוק שיש בו הרבה מתחרים, כל עוד יש מספיק ביקוש, התחרות לא מהווה בעיה אמיתית. אם יש 100 חנויות שמוכרות את אותו הדבר, אבל יש גם הרבה לקוחות, כל אחת מהחנויות יכולה להצליח. לדוגמה, בסופר יש המון בקבוקי חלב שכולם זהים, ובכל ... יתר יכול לפעמים להזיק לעסק, ולכן לא צריך להיבהל מתחרות. הכי חשוב, לדעתו, הוא לספק ללקוחות מספיק ערך שיצדיק את התשלום שהם משלמים, ללא קשר הכרחי ליתרון מובהק על פני המתחרים. האם חייבים בידול עסקי? איך להצליח בעסקים ללא נישה? מתי בידול עסקי יכול להזיק? איך ...
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
... העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס? איך להתייחס נכון לבוס שלך במקום העבודה? ... עם הבוס שלך או עם אנשים אחרים במקום העבודה, הדרך הנכונה ביותר להסתכל על הסיטואציה היא לראות את עצמך כעצמאי ואת הבוס שלך כלקוח שלך. על פי הגישה שאליעד מציג, אתה אמנם שכיר, אבל למעשה אתה מנהל עסק עצמאי של אדם אחד, המספק שירותים לאדם אחר - שהוא הבוס שלך. הבוס שלך הוא הלקוח שקונה את שירותיך, והוא משלם לך בכל חודש בצורה של משכורת במקום שתוציא לו חשבונית. האם הבוס הוא הלקוח שלך והקולגות הם ספקים? כן, הבוס שלך אינו רק האדם שנותן לך הוראות אלא לקוח לכל דבר ועניין. אתה מוכר לו את היכולות המקצועיות שלך והוא משלם לך תמורתן. כל האנשים שעובדים איתך - הקולגות שלך - הם בעצם ספקים נוספים של אותו לקוח, שמספקים לו שירותים שונים במקביל אליך. אם אתה מנהל צוות, האנשים שתחתיך הם ספקי משנה שאתה אחראי לנהל בשביל הלקוח, כלומר, הבוס. איך להתמודד עם לקוח בעייתי כמו הבוס שלך? כאשר אדם מנהל עסק ויש לו לקוח בעייתי, לדוגמה בעל חנות שיש לו לקוח שכל הזמן מתלונן, עושה צרות או מתנהג בצורה לא נעימה, הוא צריך להיות מספיק טוב מבחינה מקצועית ומספיק טוב בשיווק כדי שיגיעו אליו לקוחות חדשים. ככל שהעסק יותר מצליח ויותר מקצועי, הוא יכול להרשות לעצמו לבחור עם אילו לקוחות לעבוד ואילו לקוחות לשחרר. בדיוק באותו האופן אתה כשכיר צריך לנהוג. אם הבוס שלך יוצר בעיות, הדרך האמיתית לפתור אותן היא לא להתלונן או לחכות שהבוס ישתנה, אלא להיות יותר מקצועי ויותר מיומן בשיווק ובמכירות של עצמך כמומחה בתחום שלך. המשמעות המעשית היא, שככל שתשפר את המקצועיות שלך בתחום שבו אתה עוסק, וככל שתדע למכור את עצמך טוב יותר בשוק העבודה, כך תוכל לקבל הצעות ממקומות עבודה טובים יותר. זה יאפשר לך לבחור את הלקוחות שלך, כלומר, את הבוסים שלך, ולא להיתקע עם בוס בעייתי אחד שפוגע באיכות החיים שלך. האם חוסר היכולת שלך להחליף מקום עבודה הוא באשמתך? אליעד מסביר כי אם אינך יכול להחליף לקוחות (בוסים), הסיבה היא שאתה עדיין לא מספיק טוב מבחינה מקצועית, או לא מספיק טוב בשיווק עצמי. ככל שתהיה מקצועי יותר, וככל שתשפר את היכולת שלך למכור את עצמך ולשווק את השירותים שאתה נותן, כך תוכל להגדיל את הביקוש לשירות שלך ולבחור לעבוד רק עם מקומות העבודה והבוסים שמתאימים לך. מדוע חשוב לשלב בין מקצועיות ליכולות מכירה? ישנם אנשים שהם מקצועיים מאוד אבל לא יודעים ל
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
... עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר איך להתמודד עם הפחד שהלקוח יפנה למתחרה עם המפרט? אליעד מסביר שהרבה בעלי עסקים מפחדים שהלקוח יקבל מהם הצעת מחיר מפורטת, ייקח את המפרט הטכני, וילך למתחרים כדי לקבל הצעה זולה יותר. החשש הזה נובע מכך שאנשים חושבים שהלקוח פשוט ישווה את הרכיבים וימצא אלטרנטיבה זולה יותר במקום אחר. הדוגמה שאליעד נותן היא של בעל עסק שמוכר מחשבים יוקרתיים במחיר גבוה, כמו מחשב בעלות של 10,000 שקלים. אם אותו בעל עסק לא יפרט ללקוח את המפרט המדויק והיתרונות של המחשב, הלקוח עלול לפנות למתחרה ולקבל הצעה זולה משמעותית, אפילו במחיר של 5,000 שקלים, בלי להבין שיש הבדל באיכות. מדוע המפרט האיכותי עלול דווקא לפגוע בכם אם לא תפרטו אותו? אליעד מדגיש שככל שהמוצר שלכם איכותי ויקר יותר, כך הבעיה מחמירה. אם לא תפרטו ללקוח בדיוק מה כולל המפרט, הלקוח לא יבין למה המחיר שלכם כל כך גבוה, ועלול לבחור במוצר זול יותר של מתחרה שלא נותן את אותה איכות. לדוגמה, אם המוצר שלכם הוא מחשב יוקרתי במיוחד, אבל לא פירטתם בדיוק אילו חלקים איכותיים נמצאים בו, הלקוח עלול לחשוב שהמוצר של המתחרה, שהוא זול בהרבה, הוא בעצם דומה למוצר שלכם, למרות ההבדלים המשמעותיים באיכות וברמת החלקים. לכן, דווקא במצב שבו המוצר איכותי במיוחד, יש צורך רב יותר לפרט בדיוק את כל הפרטים הטכניים ללקוח, כדי שהוא יבין את ההבדל ויראה את הערך האמיתי של מה שאתם מוכרים לו. האם אתם מספקים רק מפרט טכני או שיש לכם ערך מוסף? נקודה נוספת ... העסק שלכם רק מוכר חלקים או מפרט טכני ללא שום תוספת, אתם בבעיה. במקרה כזה באמת יש חשש שהלקוח ייקח את המפרט, יפנה למתחרה ויקנה את אותו מוצר בדיוק במחיר זול יותר. עם זאת, אליעד טוען שעסקים רציניים בדרך כלל לא מוכרים רק מפרט טכני, אלא מספקים שירותים נוספים חשובים כמו: הרכבת המוצר בצורה מקצועית ומדויקת. ניהול מלא של הפרויקט או של תהליך ההרכבה והאספקה. אחריות ארוכת טווח או שירות לקוחות מיוחד. ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל התהליך. הדברים האלה יוצרים ערך מוסף אמיתי שהמתחרים לא יכולים בהכרח לתת באותה רמה, וזה בדיוק מה שהלקוח צריך להבין כשהוא מקבל מכם הצעת מחיר. איך נכון להציג את המחיר בהצעת המחיר? אליעד מציע הצעה פרקטית: כאשר אתם נותנים הצעת
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
... עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח איך לדעת מה היתרונות שלי? הרבה אנשים שואלים את עצמם: מה היתרונות שלי? במיוחד כאשר ... שלך, יהיה לך קשה מאוד לשכנע את הלקוח לבחור דווקא בך או במוצר שלך על פני המתחרים. כאשר אתה מודע ליתרונות שלך, אתה יכול להבליט אותם בפני הלקוחות ולהסביר להם מדוע כדאי להם לבחור בך ולא באחרים. האם יתרונות חייבים להיות ייחודיים ... איך להציג את היתרונות ללקוח בצורה ברורה? כאשר אתה מציג את היתרונות ללקוח, עליך לשים דגש על ההבדלים שמצאת בהשוואה למתחרים שלך. עליך להסביר בצורה ברורה ומדויקת מה בדיוק אתה עושה טוב יותר, ואיך זה משפיע לטובה על הלקוח. הצגת יתרונות מדויקת יוצרת בידול ברור ומגדילה משמעותית את הסיכוי שהלקוח יבחר דווקא במוצר או בשירות שלך. לסיכום: מהי הדרך הטובה ביותר לגלות ולהציג יתרונות? ... טוב יותר, תוכל להציג זאת ללקוחות בצורה משכנעת וברורה, ולנצח בתחרות העסקית. איך לדעת מה היתרונות שלי? איך להציג יתרונות ללקוח? מה היתרונות של המוצר שלי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? הגדלת מכירות בעסק איך לדעת ... מה היתרונות שלי?, איך למכור ללקוחות?, הגדלת מכירות? או כל נושא אחר שעולה בדעתכם. בהצלחה! ...
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית
... עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית איך לא לפחד מתחרות עסקית ולהצליח בשוק תחרותי? הפחד מתחרות עסקית הוא למעשה הפחד שיגיע מתחרה שיציע מוצר או שירות דומה לשלך ויצליח לקחת ממך את הלקוחות, בין אם המוצר שלו טוב יותר או פחות טוב. על מנת שלא לפחד מתחרות עסקית ולהצליח בשוק תחרותי, חשוב להבין קודם כל את הסיבה האמיתית לכך שאתה ... הסיבה היא, שיש חשש שמישהו אחר יוכל לעשות את מה שאתה עושה, ואולי אף טוב יותר, ולכן לקחת לך את ההכנסות ואת ההצלחה. כיצד להתמודד ביעילות עם הפחד ממתחרים עסקיים? כדי להתמודד עם הפחד הזה ביעילות, התשובה לכאורה פשוטה: עליך להיות טוב יותר מהמתחרים שלך. אך מה זה באמת אומר להיות טוב יותר מהמתחרים? אם מדובר רק במוצרים, שירותים או פטנטים, תמיד אפשר יהיה להעתיק אותך בצורה כזו או אחרת. לדוגמה, אם אתה יצרן רכבים, מתחרה יכול בקלות יחסית ... העסקית שלך תלויה באופי ובחשיבה שלך? נניח מצב תיאורטי שבו מישהו הצליח להשיג את כל המידע העסקי שיש ברשותך: הוא לקח את כל הפטנטים, הנוסחאות, הסודות המקצועיים ואפילו למד את כל מה שאתה יודע. גם במקרה הקיצוני הזה, האדם השני לא יוכל להגיע לאותה הצלחה בדיוק כמו שלך, משום שחסר לו דבר ... הוא מפרסם באופן גלוי את כל הידע שלו. באתר נמצא כל מה שהוא יודע, ואפילו דברים שהוא בעצמו עוד לא יודע באופן מלא. לכאורה, הדבר הופך אותו לחשוף בפני המתחרים. אך עדיין יש לו יתרון ברור בשוק. הסיבה לכך היא פשוטה: למרות שכל המידע נמצא באתר באופן חופשי, לאנשים אחרים חסרה היכולת להרכיב את המידע בצורה ... יוכל באמת להוות איום ממשי עליך, מכיוון שאין דרך אמיתית להעתיק תכונות אישיות פנימיות. במצב כזה, אתה הופך להיות חסין יותר לתחרות, מאחר שגם אם המתחרים ייקחו ויעתיקו את כל הידע שיש לך, עדיין חסר להם הדבר המרכזי שהביא אותך להצלחה - הגישה האישית, החשיבה המקורית והניהול שמבוסס על האופי האישי ... אלו, אף מתחרה לעולם לא יוכל להעתיק, והם אלו שיהפכו אותך לייחודי, חזק ויציב מול כל סוג של תחרות עסקית. איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים? איך להצליח בשוק תחרותי? שיפור החשיבה הניהולית כיצד לנצח כל תחרות עסקית? במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? מה אי אפשר להעתיק בעסק שלך? שלום ... עסקית? אז מה זו בעצם תחרות עסקית? הפחד שלך הוא שמישהו אחר יבוא, יציע את אותו הדבר שאתה מציע - אולי טוב יותר, אולי פחות טוב - ובכך ייקח לך את הלקוחות. השאלה היא: איך בעצם לא לפחד מתחרות עסקית? איך להיות טוב יותר מהמתחרים? באופן כללי, אם תהיה טוב יותר, כנראה שיהיה לך פחות מתחרים. אבל איך אפשר להיות טוב יותר? הרי המתחרים יכולים להעתיק אותך, נכון? ולכן, אם אתה רוצה להתמודד עם תחרות עסקית בצורה חכמה, עליך להיות טוב יותר בדברים שקשה מאוד או בלתי אפשרי להעתיק. מה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים נוער והורים, מאמן אישי בתל אביב, מאמן מנטלי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 23:33:07 - wesi1