... הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו? הרבה אנשי מכירות
שואלים איך לגרום ללקוח לחשוב שהרצון שלהם הוא בעצם הרצון שלו, אבל זו טעות מהותית. אליעד מסביר כי הטעות נעוצה
בשאלה עצמה. במקום לנסות לשכנע את הלקוח לרצות את מה שהמוכר רוצה, על המוכר להתמקד בלהבין מה הלקוח רוצה, ומתוך הרצון ... צריך להיות בלמה הלקוח ירצה לקנות את המוצר לעצמו. לדוגמה, אם מישהי מוכרת מחליק שיער, היא צריכה להפסיק לחשוב איך לגרום ללקוחה לקנות רק כי היא עצמה רוצה למכור,
ולשאול את עצמה למה שהלקוחה בכלל תרצה לקנות את המוצר הזה. השינוי כאן הוא לא סמנטי, אלא מהותי - במקום לחשוב על האינטרס ... של הצד השני. למה לא צריך להתייחס לרצון האישי כשמוכרים ללקוח? אליעד מסביר שהטעות הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות את המוצר באמת, ולכן
השאלה שלו מנוסחת בצורה לא נכונה: איך אני משכנע אותו לרצות את מה שאני רוצה? במקום להבין למה שהלקוח ירצה את זה ... שזה לא רצון שלו, את מראש אומרת הוא לא אמור לרצות את זה, אני רוצה שהוא ירצה את זה רק כי אני רוצה שהוא ירצה את זה, אני רוצה שהוא יקנה את המוצר כי אני רוצה. תשאלי
שאלה אחרת איך אני גורמת לו לרצות משהו שיתאים למה שאני רוצה שהוא ירצה. ש: נו אז מה ההיגיון? אותו דבר. אליעד: לא, מדהים מה הבנת, אני מסביר עוד פעם, בראש שלה יש לה, מה היא
שאלה אותי? איך אני גורמת לו לרצות את מה שאני רוצה שהוא ירצה, עכשיו זאת אומרת שבראש שלה היא כאילו חושבת שהיא מרמה ... שלו לא רצון שלך אצלו אלא רצון שלו שמתאים למה שאת רוצה. ש: אבל לפני שהוא פגש אותי לא היה לו כל רצון כזה. אליעד: את הבנת מה אני אמרתי? ש: אני הבנתי. אליעד: אל תעברי
לשאלות נוספות, אני קודם כל ספציפי זה. ש: רגע. אליעד: תגיד לי אתה עכשיו בהפסקה? ש: אני
שואל אותו אם הוא מסכים. אליעד: אבל בהפסקה תשאל אותו אם הוא מסכים. אתה מסכים? אז אם אתה מסכים תסכים ואם לא תגיש התנגדות, לא אכפת לך מה איתו. אני מסביר עוד פעם, תתרכזי טוב טוב, בניסוח שאת ניסחת את
השאלה את אמרת אני רוצה שהוא יקנה את המוצר הזה ב 10,000, איך אני לוקחת את מה שאני רוצה ושמה את זה אצלו?, זאת אומרת ... ש: בלי קשר אלי, אני לא נמצאת. אליעד: בלי קשר אליך למה שהוא ירצה את זה, לא קשור אלייך במקרה את רוצה את זה, במקרה את עושה את כל המהלך כי את רוצה שהוא ירצה את זה אבל
השאלה שצריכה להיות לך זה איך אני גורמת לו לרצות לקנות את זה כי הוא רוצה לקנות את זה, לא כי אני רוצה שהוא יקנה את זה. ש: למה מה ההבדל לא הבנתי. אליעד: אני אסביר, כי היא לא מאמינה כי בצורה שהיא
שאלה את השאלה היא לא מאמינה שהוא אמור לרצות לקנות את זה, בצורה שהיא
שאלה את השאלה זה כאילו מבחינתי הוא בכלל לא אמור לקנות את זה, איך אני גורמת לו לעשות את מה שאני רוצה, זאת אומרת היא בכלל לא ... על הסקרים, בסקרים מה הוא אמר? איך הוא נותן לי, לא לא, איך אני נותן לו, מה זה נותן לו, לא מה זה נותן לי, מה זה נותן לי, לא רוצה לתת לך, מה זה נותן לו. טוב תתחיל את
השאלה מהתחלה. ש: איך אני גורמת לו, לא סליחה. איך אני מביאה אותו לרצות את מה שהוא רוצה. אליעד: מה שהוא רוצה? הוא כבר ... שזה טוב בשבילו, מה זה טוב בשבילו? טוב בשבילו משמש 2 שקל. ש: להוציא על זה 10,000 שקל. אליעד: יפה אז מה צריך לעשות? ש: ליצור ערך. אליעד: אוקי, עכשיו מה בעצם מהות
השאלה שלך? ש: מהות
השאלה שלי זה איך אתה יוצר ערך למוצר. אליעד: את לא יודעת? עכשיו את תגידי לי אני יודעת אבל רציתי לשמוע ממך נכון? ש: ... הבנת? ש: כן האמת היא. אליעד: ותחשבי על האינטרס של הלקוח, לא על האינטרס שלך. ותנסי לבדוק. ש: תעשי קבוצות פעמיים בשבוע מחליקי שיער. אליעד: אני אקרא לסדרנית. ותנסי
לשאול את עצמך למה בכלל אמרת מלכתחילה שהוא הורס את השיער ושורף אותו אם זה לא אמת, זאת
שאלה יותר קשה, למה אמרת מלכתחילה שהוא הורס את השיער ומחליק אותו אם זה לא אמת, זאת
שאלה מאוד קשה, איך יכול להיות מוצר שאת מוכרת לפני שרוצה למכור אותו שאמרת עליו משהו לא נכון? ש: אכן התמקדתי בחיסרון ...