אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
איך לשכנע לקוח שהרצון שלך הוא בעצם הרצון שלו?

הרבה אנשי מכירות שואלים איך לגרום ללקוח לחשוב שהרצון שלהם הוא בעצם הרצון שלו, אבל זו טעות מהותית. אליעד מסביר כי הטעות נעוצה בשאלה עצמה. במקום לנסות לשכנע את הלקוח לרצות את מה שהמוכר רוצה, על המוכר להתמקד בלהבין מה הלקוח רוצה, ומתוך הרצון הזה ליצור התאמה למה שהמוכר מעוניין למכור. אליעד מדגיש שזה לא רק משחק מילים אלא שינוי תודעתי אמיתי. במקום להגיד "אני רוצה שהוא יקנה כי זה מה שאני רוצה", המיקוד צריך להיות ב"למה הלקוח ירצה לקנות את המוצר לעצמו".

לדוגמה, אם מישהי מוכרת מחליק שיער, היא צריכה להפסיק לחשוב איך לגרום ללקוחה לקנות רק כי היא עצמה רוצה למכור, ולשאול את עצמה למה שהלקוחה בכלל תרצה לקנות את המוצר הזה. השינוי כאן הוא לא סמנטי, אלא מהותי - במקום לחשוב על האינטרס העצמי, יש לחשוב על האינטרס של הצד השני.

למה לא צריך להתייחס לרצון האישי כשמוכרים ללקוח?

אליעד מסביר שהטעות הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות את המוצר באמת, ולכן השאלה שלו מנוסחת בצורה לא נכונה: "איך אני משכנע אותו לרצות את מה שאני רוצה?" במקום להבין "למה שהלקוח ירצה את זה בעצמו?". כאשר מוכר חושב כך, הוא נכנס לתחושת "רמאות" ולא משדר ללקוח אמון או אמינות. במקום זאת, על המוכר לשכנע קודם את עצמו בערך המוצר.

מה עושים אם המוצר יקר יותר מאותו מוצר במקום אחר?

אם המוצר נמכר במחיר גבוה יותר מאותו מוצר בדיוק במקום אחר, אליעד מדגיש שצריך להבין מה בעצם ההבדל - וזה לא יכול להיות אותו מוצר בדיוק אם יש תוספת של שירות או אחריות. במקרה כזה, המוכר צריך להדגיש את היתרונות הנוספים הללו. לדוגמה, אם לקוח מתלונן שהמחיר גבוה, המוכר צריך להסביר שהמחיר כולל אחריות ושירות אישי שלא ניתן למצוא במקום אחר, ולכן זה כבר לא "אותו מוצר".

איך ליצור ערך אמיתי במוצר גם אם יש חסרונות?

אליעד נותן דוגמה עם מחליק לשיער. אם המוכר עצמו חושב שהמחליק שורף את השיער, הוא יעביר את התחושה הזאת ללקוח. לכן, לפני המכירה, על המוכר לבדוק היטב את האמת. אם המוצר באמת שורף את השיער, עליו למצוא את היתרון שגורם ללקוח להסכים לקחת את החיסרון הזה. לדוגמה, אם הוא שורף קצת את השיער אך הופך אותו לחלק בצורה מדהימה, אז המיקוד חייב להיות ביתרון של "השיער החלק" ולא בשריפה הקלה של השיער. במקרה של טענה מצד הלקוח שזה שורף, יש להסביר שאכן יש מעט שריפה, אבל הערך של שיער חלק עולה בהרבה על החיסרון של שריפה קלה.

איך להתמודד עם לקוח שטוען "המוצר מזיק לי"?

כשלקוח מתנגד וטוען שהמוצר גורם נזק או חיסרון מסוים, איש המכירות לא צריך להתעלם מכך או לשקר ללקוח. במקום זאת, עליו להכיר בטענה, אבל להראות ללקוח שהערך שהוא מקבל עולה בהרבה על...
ש: אוקי, איך אני מלביש את הרצון שלי על האדם שמולי שהוא יחשוב שזה הרצון שלו.

אליעד: תסבירי את זה עוד פעם.

ש: יש לי רצון.

אליעד: כן.

ש: אוקי יש לי רצון שתסגור עכשיו עסקה ב 10,000 שקל.

אליעד: שמי יסגור?

ש: אתה.

אליעד: נו.

ש: אני רוצה למכור לך משהו.

אליעד: לא לי, לו.

ש: אוקי ואני רוצה שהוא ירצה את הרצון שלי שבסופו של דבר אני אמכור לו, והוא ירצה שאני אמכור לו.

אליעד: אבל פה את מפקששת, במקום להגיד בשבילך, במקום להגיד "אני רוצה שהוא ירצה את מה שאני רוצה" תגידי "אני רוצה לגרום לו לרצות רצון שיתאים למה שאני רוצה". אם התפיסה שלך "איך אני גורמת לו לרצות את מה שאני רוצה שהוא יעשה", לא כי את מראש כאילו בראש שלך חושבת שזה לא רצון שלו, את מראש אומרת "הוא לא אמור לרצות את זה, אני רוצה שהוא ירצה את זה רק כי אני רוצה שהוא ירצה את זה, אני רוצה שהוא יקנה את המוצר כי אני רוצה". תשאלי שאלה אחרת "איך אני גורמת לו לרצות משהו שיתאים למה שאני רוצה שהוא ירצה.

ש: נו אז מה ההיגיון? אותו דבר.

אליעד: לא, מדהים מה הבנת, אני מסביר עוד פעם, בראש שלה יש לה, מה היא שאלה אותי? "איך אני גורמת לו לרצות את מה שאני רוצה שהוא ירצה, עכשיו זאת אומרת שבראש שלה היא כאילו חושבת שהיא מרמה אותו, היא לא מסתכלת מהעיניים שלו היא מסתכלת מהעיניים שלה, היא מסתכלת כרגע מהעיניים של "אוקי, אני רוצה שהוא יקנה, איך אני לוקחת את מה שאני רוצה ושמה אצלו", אבל היא לא מבינה שזה צריך להיות הרצון שלו לא רצון שלך אצלו אלא רצון שלו שמתאים למה שאת רוצה.

ש: אבל לפני שהוא פגש אותי לא היה לו כל רצון כזה.

אליעד: את הבנת מה אני אמרתי?

ש: אני הבנתי.

אליעד: אל תעברי לשאלות נוספות, אני קודם כל ספציפי זה.

ש: רגע.

אליעד: תגיד לי אתה עכשיו בהפסקה?

ש: אני שואל אותו אם הוא מסכים.

אליעד: אבל בהפסקה תשאל אותו אם הוא מסכים. אתה מסכים? אז אם אתה מסכים תסכים ואם לא תגיש התנגדות, לא אכפת לך מה איתו. אני מסביר עוד פעם, תתרכזי טוב טוב, בניסוח שאת ניסחת את השאלה את אמרת "אני רוצה שהוא יקנה את המוצר הזה ב 10,000, איך אני לוקחת את מה שאני רוצה ושמה את זה אצלו?", זאת אומרת שבתפיסה שלך את לא רואה למה שהוא ירצה את זה, את כאילו לא מעניין אותך בכלל מה שהוא רוצה זה לא מעניין, "איך מה שאני רוצה שמים אצלו כדי שהוא ימלא את מה שאני רוצה", הפוקוס לא צריך להיות שם, הפוקוס צריך להיות "איך הוא רוצה משהו שיתאים למה שאני רוצה שהוא ירצה". יש בראש שלך, תקשיבי, יש "איך אני גורמת לו לרצות את הרצון שלי" ויש את ההסתכלות מהצד שלו "איך אני גורמת שהוא ירצה את זה", כאילו "אני רוצה שהוא יקנה את זה אז איך אני גורמת לו לרצות לקנות את זה בלי קשר לשאני רוצה את זה".

ש: בלי קשר אלי, אני לא נמצאת.

אליעד: בלי קשר אליך "למה שהוא ירצה את זה", לא קשור אלייך במקרה את רוצה את זה, במקרה את עושה את כל המהלך כי את רוצה שהוא ירצה את זה אבל השאלה שצריכה להיות לך זה "איך אני גורמת לו לרצות לקנות את זה כי הוא רוצה לקנות את זה, לא כי אני רוצה שהוא יקנה את זה".

ש: למה מה ההבדל לא הבנתי.

אליעד: אני אסביר, כי היא לא מאמינה כי בצורה שהיא שאלה את השאלה היא לא מאמינה שהוא אמור לרצות לקנות את זה, בצורה שהיא שאלה את השאלה זה כאילו "מבחינתי הוא בכלל לא אמור לקנות את זה, איך אני גורמת לו לעשות את מה שאני רוצה", זאת אומרת היא בכלל לא בפוקוס של "למה שהוא ירצה בשבילו", את צריכה להיות בפוקוס "למה שהוא ירצה" לא "איך זה מתאים למה שאני רוצה", "איך אני דואגת לאינטרס שלו.

ש: ואם אין לו אינטרס, ואם היא יודעת שאין לו אינטרס לזה.

אליעד: בסדר אז היא בבעיה, זה בדיוק מה שדיברנו על הסקרים, בסקרים מה הוא אמר? "איך הוא נותן לי", לא לא, "איך אני נותן לו, מה זה נותן לו, לא מה זה נותן לי", "מה זה נותן לי, לא רוצה לתת לך", "מה זה נותן לו". טוב תתחיל את השאלה מהתחלה.

ש: איך אני גורמת לו, לא סליחה. איך אני מביאה אותו לרצות את מה שהוא רוצה.

אליעד: מה שהוא רוצה? הוא כבר רוצה, הוא רוצה את מה שהוא רוצה.

ש1: איך אני מביאה אותו לראות את מה שהוא רוצה.

ש2: הוא לא רואה את מה שהוא רוצה.

אליעד: הוא רואה את מה שהוא רוצה מה זאת אומרת.

ש: איך אני מביאה אותו.

אליעד: מי זה אותו?

ש: את הלקוח.

אליעד: איך אני גורמת ללקוח, מביאה את הלקוח למצב...

ש: למצב שהוא ירצה את מה שאני רוצה.

אליעד: על ידי שאת בודקת למה שהוא ירצה את הדבר הזה בלי קשר אלייך, את הבנת?

ש: כן.

אליעד: "את מה שאני רוצה" תורידי, תקשיבי טוב טוב תראי, מה את רוצה שהוא יקנה, את איתי?

ש: מחליק לשיער, מחליק שמחליק את השיער, אוקי אני אקח משהו שהוא יותר קל בסדר, להשאיר את זה?

אליעד: אבל תתרכזי, בלי עט, תשימי אותו פה, תקשיבי מה את רוצה לגרום ללקוחה לקנות מחליק לשיער נכון?

ש: ואני רוצה לגרום לך להבין.

אליעד: לא לי, ללקוח.

ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו.

אליעד: אז תסבירי לו למה זה טוב בשבילו, אבל את לא אמרת את זה, את אמרת איך אני גורמת לו.

ש: לי דרכו, זאת אומרת לגרום לי להרגיש שזה טוב בשבילי ואז אני אהיה יכולה למכור לו את זה.

אליעד: מה את רוצה?

ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו.

אליעד: את קמצנית, את אמרת "איך אני גורמת לו בהתחלה להוציא 10,000 שקל", לא "איך אני גורמת לו להבין שזה טוב בשבילו", מה זה טוב בשבילו? טוב בשבילו משמש 2 שקל.

ש: להוציא על זה 10,000 שקל.

אליעד: יפה אז מה צריך לעשות?

ש: ליצור ערך.

אליעד: אוקי, עכשיו מה בעצם מהות השאלה שלך?

ש: מהות השאלה שלי זה איך אתה יוצר ערך למוצר.

אליעד: את לא יודעת? עכשיו את תגידי לי "אני יודעת אבל רציתי לשמוע ממך" נכון?

ש: אני לא יודעת.

אליעד: את באמת לא יודעת? עד היום מכרת מוצר?

ש: מכרתי כן.

אליעד: איך מכרת? מה זאת אומרת את לא יודעת ליצור ערך ללקוח, מה זאת אומרת את מסבירה לו כמה זה טוב וכמה זה יכול לעשות לו טוב בחיים.

ש: כן אבל ברמה שהוא ירצה לשלם יותר מאשר אם הוא משלם על זה במקום אחר.

אליעד: את אותו מוצר בדיוק?

ש: את אותו מוצר בדיוק.

אליעד: אוקי, למה פה זה הרבה יותר יקר, למה אצלך זה עולה יותר יקר אם במקום אחר את אותו מוצר בדיוק עולה בחצי?

ש: אתה מקבל שירות עם המוצר.

אליעד: אז אתה מקבל שירות עם המוצר, אז תדחפי לו את העניין של השירות.

ש: שירות אחריות.

אליעד: רגע, אז זה לא אותו מוצר, אז הוא לא יכול לקנות את אותו מוצר במקום אחר ביותר זול?

ש: לא.

אליעד: אז למה את מרמה את עצמך ואת אומרת "איך אני גורמת לו לקנות את אותו מוצר שבמקום אחר הוא מקבל את זה ביותר זול?", את עצמך מרמה את עצמך, את אומרת "המוצר הזה על הפנים, אני מרמה אותו".

ש: הבנתי שכל מה שאני בעצם חושבת על המוצר את זה אני מעבירה ללקוח שנמצא מולי ואני צריכה קודם כל לעבוד עם עצמי להעלות את הערך בעיניי כדי שאני אוכל להעביר את זה למי שנמצא מולי.

אליעד: הרבה מעבר לזה, לא רק להעלות את הערך בעינייך, לחייב לו דרך בעינייך, לא רק להעלות את הערך בעינייך להגיע למצב שמבחינתך אין יותר טוב מזה בעולם כולו ורק זאת האופציה היחידה וכל השאר זה גרוע.

ש: תן לי את זה על משהו שאני ממש לא מתחברת אליו.

אליעד: תגידי לי על איזה מוצר.

ש: מחליק לשיער.

אליעד: אוקי בואו נהיה ספציפיים, מה את מוכרת?

ש: מה אני מוכרת?

אליעד: לא, מה אמרת מוצר שמחליק את השיער?

ש: כן.

אליעד: אוקי, עכשיו את לא מתחברת למוצר הזה?

ש: ממש לא.

אליעד: למה לא?

ש: כי הוא הורס את השיער.

אליעד: רק?

ש: רק.

אליעד: את רואה הנה אין לך מה להגיד.

ש: הוא לא שימושי בעיניי.

אליעד: מהתחלה, את מוכרת מחליק לשיער עכשיו את אומרת הוא הורס את השיער, האם זאת האמת?

ש: כן.

אליעד: את אומרת שהוא הורס את השיער, האם הוא, אז איך יכול להיות איך ששמו אותו זה הורס את השיער?

ש: כשאתה משתמש בו הוא שורף את השיער.

אליעד: ומי אמר ששורף זה הורס?

ש: אני.

אליעד: את, האם המוצר הזה הורס את השיער?

ש: לא.

אליעד: אז למה את בטוחה שהוא הורס את השיער?

ש: חשבתי במקרה.

אליעד: עכשיו תקשיבי, האם המוצר הזה לא הורס את השיער? עזבי את העט.

ש: אני רוצה ללכת אחריו.

אליעד: נשלח את זה בוידאו, האם המוצר הזה לא הורס את השיער?

ש: לא הוא לא הורס את השיער.

אליעד: אבל הוא שורף את שיער.

ש: הוא לא שורף את השיער.

אליעד: הוא לא שורף את השיער? את אמרת שהוא שורף את השיער לפני שניה.

ש: חשבתי.

אליעד: עובדתית הוא שורף את השיער?

ש: הוא לא שורף את השיער.

אליעד: עובדתית הוא לא שורף את השיער? אוקי, אז למה אמרת שהוא הורס, רגע אז למה לפני שניה אמרת שהוא שורף את השיער?

ש: חשבתי לפני שניה ככה.

אליעד: עובדתית הוא באמת לא שורף את השיער?

ש: הוא לא שורף את השיער.

אליעד: אוקי, אז מה הבעיה, אז מה הבעיה למכור את המוצר הזה?

ש: אין בעיה.

אליעד: אז פתרנו את הבעיה? אבל מה שכולם אמרו למה לפני רגע חשבת שהוא שורף את השיער? בואי נניח שהוא שורף את השיער ולא רק שהוא שורף את השיער הוא גם הורס את השיער, איך את מוכרת את המוצר הזה בכל מקרה?

ש: אני לא מוכרת אותו.

אליעד: לא, איך כן?

ש: לא מוכרת אותו.

אליעד: איך בכל זאת אפשר למכור אותו?

ש: איך אפשר למכור אותו?

אליעד: כן.

ש: אולי מישהו רוצה להרוס לעצמו את השיער.

אליעד: תשובה, לא ואף אחד לא רוצה להרוס לעצמו את השיער.

ש: להציג את הטיעונים בעד.

אליעד: יפה זה כל הסיפור, אם הוא היה רק הורס את השיער ורק לא יודע מה, האם עובדתית הוא מחליק את השיער?

ש: עובדתית זה מחליק.

אליעד: יפה, האם מחליק את השיער זה חשוב, האם יש מישהו שיכול לחשוב שלהחליק את השיער זה יותר חשוב מכל דבר בעולם?

ש: כן.

אליעד: יפה, זה מה שחשוב מה המוצר הזה עושה, מחליק את השיער, מה הכי חשוב בחיים?

ש: להחליק את השיער.

אליעד: לא.

ש: להיראות טוב.

אליעד: לא.

ש: מה?

אליעד: להיראות טוב זה לא חשוב, למה?

ש: למה?

אליעד: כי אם את אומרת שהכי חשוב זה להיראות טוב אז אולי יכול להיראות טוב בלי להחליק את השיער. הכי חשוב בעולם...

ש: אז אם היא תחליק את השיער אז היא תראה טוב.

אליעד: לא לא, הכי חשוב בעולם זה שהשיער שלה יהיה חלק, למה? ככה בלי סיבה בכלל, אם היא תשאל למה תבדקי מה חשוב...
לרמות מחיר של מוצר התנגדות במכירה בטלפון איך למכור מוצרים הרצון קורס מכירות שכחה למה יש לי רצון להעלות רעיונות מופשטים משמעותי איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לקנות איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור יותר איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך למכור מוצר איך למכור מוצרים איך למכור נכון איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוח לרכוש איך לשכנע לקוחות אימון אימון אנשי מכירות אימונים איש מכירות אנשי מכירות הדרכת אנשי מכירות הדרכת מכירות יצירת ערך יצירת ערך ללקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוחות להתאמן למכור למכור יותר למכור ללקוח למכור ללקוחות למכור מוצר למכור מוצרים לקוח לקוחות לקנות לרכוש לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע לקוח לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוחות מוצר מחליק שיער מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות ערך ללקוח קורס קורס מכירות קורסים
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
... מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר , סוגסטיה וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, משפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא ... רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה. וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון לדוגמה שהלקוח לא רוצה לרכוש איזה מוצר, ובצורה גלויה הוא אומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר הזה, כגון לדוגמה בגלל שהוא טוען שאין לו צורך במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח מוכן לקבל את האפשרות שהוא כן צריך את המוצר. וזאת נקראת השפעה גלויה על המודעות של הלקוח. והיתרונות של צורת השפעה כזאת, שבה הלקוח באופן מודע מבין שגרמו לו לשנות את העמדה שלו, הם שהלקוח בצורה ברורה, מודע לכך שהוא שינה את העמדה שלו. זא ה
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
... NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע מהם הכשלים ... - מה קרה מאז? אם הוא היה אומר לקוחותיי הם X ו - Y, זה היה חזק יותר. חיבור שגוי בין עלייה בתאונות לתוכן פרסומי המומחה טען כי ... אחרי שמונה עשרה שנה הוא עדיין מנסה למכור את הדבר הזה זאת אומרת שהוא לא הצליח למכור יותר מדי. אליעד: לא בהכרח, אולי הוא עושה עליך מניפולציה ומנסה לגרום לך לחשוב שלא הצליח ... שמונה עשרה שנה הוא עדיין מנסה למכור את עצמו וכנראה שהוא לא כזה מומחה למניפולציות. אליעד: למה? ש: כי אם הוא היה כזה מומחה הוא ... אליעד: אתה אמרת אז למה הוא צריך למכור את עצמו אחרי שמונה עשרה שנה. ש: לא, למה הוא עדיין לא הצליח למכור את עצמו אז למה הוא ממשיך. אליעד: אולי הוא הצליח. למה לא? הוא הצליח. כי הוא רוצה עוד, מה זה ... בזה. מה שהוא היה צריך להגיד בין לקוחותי 1 2 3 מה אתה צריך להתחיל לי בשנת 2011. ש: כן, אבל אז אתה אומר בין לקוחותי, לך תדע אולי זה עשרים שנה בערך. אליעד: מה את אומרת? ש: אני אומרת על החלק האחרון, זה נדיר ... שאתה נכנס לאיזה אתר והם אומרים בין לקוחותינו ויש שם רשימה כמעט של כל המדינה. אז אתה אומר רגע, אז איך יכול להיות הם עובדים עם כולם?. נגיד אני נכנס לאיזה אתר, בין לקוחותינו משטרת ישראל, משרד ראש הממשלה, כולם. עכשיו, אתה נכנס לאתר של המתחרה הוא אומר גם. כאילו, ... אבל מה הפספוס, כי הוא לא מנסה למכור את עצמו לקולגות שלו הוא מנסה למכור את עצמו ללקוחות שאין להם מושג איך עובדים עליהם ולכן הלקוחות מספיק טוב שתגיד להם זה הלקוחות והם הזמינו אותי או מזמינים אותי. למה אתה צריך להגיד בבושה 2011?הלקוחות לא יודעים את המניפולציה וזה גם לא יעזור שתגיד 2011 אם הם מספיק מתוחכמים אז גם שתגיד 2011 ... צריך לציין את זה, אתה אומר יש לי לקוחות שהם 1,2,3, לא, יש כאלו שהם יותר מפעם אחת הזמינו אותי. ש: הוא רוצה להדגיש את זה שכאילו ... זה וזה או שהם הפסיקו לעשות כנסי מכירות בשנת 2012, נכון? הרי הם עשו כמה כנסים ב 2011, נכון? אז למה יותר מפעם אחת? הרי ההיגיון אומר שאם הלקוח מרוצה הוא אמור להזמין אותך עוד פעם ועוד פעם, מה זה חלקם יותר מפעם אחת? למה אתה אמור בכלל ... למה לפתוח את זה? היית אומר בין לקוחותי 1,2,3 אני עובד איתם, הם מזמינים אותי על בסיס קבוע כשהם רוצים. המילה כשהם רוצים לא צריך ... לא? מה אנחנו לא יודעים שאתה בא למכור לנו, ואם לא, היית אומר לי שלא? ברור שהיית אומר לי שכן כי אתה רוצה להביא אותי לסדנא אז מה ... ש: השאלה לא קיימת ממילא אצל הלקוחות? אליעד: קיימת. אבל מה אתה מנסה לחזק את השאלה או לחזק את התשובה? מה המטרה שלו? הוא לא רוצה ... לב. אבל פה זה שונה כי אתה מנסה לשכנע את הלקוחות. פה זה שונה. אתה מנסה לשכנע את הלקוחות? אל תדחוף להם לראש את האופציה שהם לא יכולים. כי אתה מנסה להגיד להם שהם יכולים. ש: אולי ...
איך להיות מודע לעצמך? לימודי מודעות עצמית, להתחבר לאני הפנימי, להתחבר לעצמך, להתחבר לרצונות שלך, איך להיצמד לאמת? איך נוצר הרצון? שיעורי מודעות עצמית, קורס מודעות עצמית
איך להיות מודע לעצמך? לימודי מודעות עצמית, להתחבר לאני הפנימי, להתחבר לעצמך, להתחבר לרצונות שלך, איך להיצמד לאמת? איך נוצר הרצון? שיעורי מודעות עצמית, קורס מודעות עצמית
... להיות מודע לעצמך? לימודי מודעות עצמית, להתחבר לאני הפנימי, להתחבר לעצמך, להתחבר לרצונות שלך, איך להיצמד לאמת? איך נוצר הרצון? שיעורי מודעות עצמית, קורס מודעות עצמית איך להתחבר לאני הפנימי ולהבין מהו מקור הרצון? הסיכום ... מדגיש שאם מישהו אומר אין לי מילים להסביר, זה משום שהוא עדיין לא התאמץ מספיק לברר את האמת לעומקה. הוא משתמש בדוגמה של אדם אילם שלכאורה לא יכול לדבר, אבל בעזרת מאמץ וקורס לדיבור יוכל בסוף לדבר. בצורה דומה, אדם צריך להתעקש ולהוציא את ...
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
... ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP? האם כדאי ללמוד NLP באופן רשמי או בצורה עצמאית? עולה השאלה האם באמת יש צורך ללמוד NLP באופן רשמי בקורס או במוסד מסודר, או שאולי אפשר ללמוד NLP לבד, מתוך התבוננות עצמית בלבד. יש אנשים שמאמינים שלימוד רשמי מעניק כלים מסודרים ושיטתיים, כמו בלימודי פיזיקה, כימיה או ... מעביר בנושא NLP מגיע מתוך חקירה אישית פנימית, ולא בהכרח מקורסים רשמיים. מדוע חשוב ללמוד גם את ההפך של כל חוק או שיטה ב - NLP? בקורסים רשמיים של NLP מלמדים כלים מסוימים של שכנוע או השפעה, אך לעיתים קרובות לא מלמדים את ההפך - כלומר, מדוע ולמה לעיתים החוק לא עובד או אף משיג תוצאה הפוכה. אליעד מדגיש ... הזה אפשר לגזור פתרונות לכל בעיה וכל שאלה. האם ללמוד NLP בקורס או מתוך לימוד עצמי של שורשי החשיבה? לסיכום, אליעד כהן מסביר כי הלימוד הטוב ביותר של NLP אינו דווקא באמצעות קורס פורמאלי, אלא דווקא מתוך למידה עצמית והתבוננות פנימית. מי שמבין לעומק כיצד המוח שלו פועל וכיצד מתרחשות תגובות מחשבתיות ורגשיות, מסוגל להקיש וליישם ידע זה גם בשכנוע ... כיצד מילים מסוימות משפיעות עלינו ולפתח את היכולות שלנו ללא קורס רשמי. כיצד השורש הרעיוני של NLP מתקשר להבנת המציאות? הרעיון מאחורי NLP הוא שזהו אוסף כלים המאפשרים לתכנת את המוח באמצעות השפה. יש הטוענים שכדאי ללמוד NLP משום שזה ... מה אתה חושב? ש: אני חושב, שאני ניסיתי את זה לא מזמן באיזשהו קורס שישבתי ולמדתי. ואני יודע שעם המוח הקודם שלי הייתי מסתכל על הקורס הזה והייתי בטוח מסתבך בתוך הדאגות של איך אני אזכור אזכור את הדרך המדויקת הזאת, איך אני אתאפס עליה, איך המוח שלי יתאפס עליה. אבל במקום זה ישבתי והקשבתי לכל מה שהוא ... אומר? הוא מוסיף עוד דבר, הוא אומר כזה דבר אם אתה לומד סתם קורס NLP אתה גם לא זוכר את זה, אתה אומר איך אני יכול לזכור שככה וככה. אבל אם אתה מבין את הפרנציפ של הדבר עכשיו אתה יכול להלביש את זה איך שאתה רוצה, אתה יכול לעשות את זה ...
למה צמים בכיפור? זגזוג רוחני, עקביות רוחנית, צום יום כיפור, לצום ביום כיפור, עקביות הכרתית, דיסוננס רוחני, חיפוש רוחני, דרך רוחנית, איך להיות מאושר? לימודי מודעות עצמית, קורס מודעות עצמית
... רוחני, עקביות רוחנית, צום יום כיפור, לצום ביום כיפור, עקביות הכרתית, דיסוננס רוחני, חיפוש רוחני, דרך רוחנית, איך להיות מאושר? לימודי מודעות עצמית, קורס מודעות עצמית למה אנשים צמים ביום כיפור גם כשהם לא דתיים? אליעד כהן מסביר לעומק את תופעת הצום ביום כיפור, במיוחד בקרב אנשים שלא בהכרח דתיים ...
מה אתה רוצה? למה אתה רוצה? להבין את עצמך, להיות מודע לעצמך, לימודי מודעות עצמית, ללמוד מודעות עצמית, קורס מודעות עצמית, חקר הרצון העצמי, מה אתה באמת רוצה? מה הרצון הפנימי?
מה אתה רוצה? למה אתה רוצה? להבין את עצמך, להיות מודע לעצמך, לימודי מודעות עצמית, ללמוד מודעות עצמית, קורס מודעות עצמית, חקר הרצון העצמי, מה אתה באמת רוצה? מה הרצון הפנימי?
... אתה רוצה? למה אתה רוצה? להבין את עצמך, להיות מודע לעצמך, לימודי מודעות עצמית, ללמוד מודעות עצמית, קורס מודעות עצמית, חקר הרצון העצמי, מה אתה באמת רוצה? מה הרצון הפנימי? מה גורם לך לשאול שאלות על הרצון שלך? אליעד כהן מסביר ששאלות על הרצון, כמו מה אני רוצה? ...
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
... מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות , ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך מדוע כל אדם חייב ללמוד את נושא השכנוע והמכירות? הרבה אנשים חושבים שאין להם צורך ללמוד שכנוע ומכירות, משום שהם לא עוסקים בתחומים אלו או שהם לא מוצאים בהם עניין. אך אליעד כהן מדגיש שלמעשה הבנה עמוקה של תחומי השכנוע והמכירות חיונית לכל אדם, ללא קשר לתחום העיסוק או העניין האישי שלו. הסיבה לכך היא ששכנוע אינו מוגבל רק למכירות או להשפעה על אחרים, אלא הוא כלי מרכזי באמצעותו האדם משכנע קודם כל את עצמו לגבי המציאות, לגבי טוב ורע, ולגבי מה שהוא חושב שצריך או לא צריך ... ולהחזיר לעצמך שליטה מלאה על החוויה האישית והרגשית. מהו היעד הסופי של לימוד שכנוע לפי אליעד כהן? המטרה הסופית של לימוד השכנוע על פי אליעד היא לא רק להצליח למכור טוב יותר או להשפיע על אחרים, אלא לשפר את איכות החיים האישית, להיות מאושר יותר, לסבול פחות, ולקבל שליטה על המחשבות והרגשות. זהו כלי חיוני לכל מי ... איך לשכנע את עצמך להרגיש טוב? הקשר בין מודעות עצמית לשכנוע הגנה מפני מניפולציות ושקרים איך נוצרים רצונות במוח? הבדל בין שכנוע חיצוני לפנימי חשיבות לימוד שכנוע ומכירות לכל אדם ישנם אנשים שאומרים לעצמם שאין להם צורך ללמוד את נושא השכנוע והמכירות, כיוון שהם אינם עוסקים בתחום זה ואינם רואים בכך עניין אישי. אך למעשה, הבנה עמוקה של עקרונות השכנוע חיונית לכל אדם, ללא קשר למקצוע או לתחום העיסוק שלו. השכנוע אינו רק אמצעי למכור מוצרים או לשכנע אחרים - הוא בראש ובראשונה הכלי שבאמצעותו האדם משכנע את עצמו לגבי המציאות, לגבי טוב ורע ולגבי האופן שבו עליו לחיות. ... מסוימים? אלו שאלות מהותיות שבאמצעותן ניתן להבין לעומק כיצד עובד השכנוע. שכנוע כאמצעי למודעות עצמית כל תהליך השכנוע, כפי שהוא מוסבר כאן, אינו רק כלי טכני לשיפור מכירות או תקשורת בין - אישית, אלא הוא דרך להבנה עצמית ולמודעות עמוקה יותר. כאשר אדם לומד כיצד המוח שלו משכנע אותו, הוא מתחיל להבין טוב יותר את עצמו, ... זאת, אפשר לשחרר את התלות בהשפעות חיצוניות ולשלוט טוב יותר בחוויות החיים. שכנוע כאמצעי לחיים טובים יותר לסיכום, הבנה עמוקה של שכנוע אינה רק כלי לשיפור יכולות מכירה או השפעה על אחרים - אלא היא בעיקר דרך לשיפור איכות החיים של האדם עצמו. מי שמבין את תהליכי השכנוע, יכול להשתמש בהם כדי: להיות מאושר יותר. להפחית ... הבדל בין שכנוע חיצוני לפנימי שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהתועלות דהיינו, הדברים הטובים שיכולים לצאת לבן אדם מזה שהוא לומד איך עובד הנושא של שכנוע ומכירות, וכפי שאמרתי פעם יש כאלה שאומרים מה אני צריך ללמוד נושא של שכנוע ומכירות אני לא מתעסק בזה, לא מעניין אותי וכו ולכן כרגע אני אסביר למה זה כן טוב אפילו הכרחי שבן אדם ילמד איך עובד הנושא של לשכנע אנשים איך המוח משתכנע, איך מוכרים לאנשים איך מרמים אנשים וכו. מי צריך את זה אז אני אסביר, הדבר הכי טוב שיכול לקרות לבן אדם בחיים מהו? שהוא ירגיש טוב הכי טוב שיכול לקרות לבן ... של הבן אדם משכנע את הבן אדם כדי שהבן אדם יקשיב לרצון שלו, יש פה שאלות מאוד בסיסיות. אוקי בקיצור כל הנושא של השכנוע אמור בסופו של דבר להביא את הבן אדם לא רק לדעת למכור יותר טוב אלא גם להיות מאושר להיות מרוצה, לא לחפש להיות מאושר וכו. אז גם שלא יעבדו עליכם וגם שלא תעבדו על עצמכם בהצלחה. ...
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
... המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות , NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח האם המחיר הוא רק תירוץ או שההתנגדות של הלקוח אמיתית? במכירות יש משפט נפוץ בקרב אנשי מכירות שטוען שכאשר לקוח אומר שהמוצר יקר לי או אין לי כסף לזה, הוא בעצם משתמש ... הזה שהמחיר הוא רק תירוץ, נמצא שלא מדובר באנשי המכירות עצמם. אנשי המכירות לא קמו יום אחד והחליטו לומר שהלקוח משקר להם כשהוא אומר שהמוצר יקר. מי שיצר את המשפט המחיר הוא רק תירוץ הוא דווקא מי שרוצה למכור קורסים וסדנאות לאנשי מכירות עצמם, כמו קורס NLP או הדרכות בתחום המכירות. מדוע דווקא אלו שמוכרים קורסי מכירות המציאו את הרעיון הזה? כי הם ידעו שהבעיה הגדולה ביותר של אנשי מכירות היא ההתנגדות השכיחה ביותר - התנגדות המחיר. אם איש המכירות ישתכנע שהמחיר הוא רק תירוץ, הוא יאמין ... המחיר. ואז יהיה קל יותר לשכנע אותו להצטרף לקורס מכירות או לסדנת NLP שתבטיח לו לגלות את הסוד לטיפול בהתנגדויות של לקוחות. האם המחיר הוא באמת רק תירוץ? אליעד ... אחד, לפעמים המחיר הוא באמת הגורם המרכזי שבגללו לקוח לא קונה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי, אימון אישי לחיים, ייעוץ נפשי מומלץ ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 15_08_2025 השעה 05:28:43 - wesi1