... מתוך אחדות, זוגיות מתוך אחדות האם זה משנה עם מי אתה נמצא בזוגיות? אליעד מסביר
שהשאלה האם זה משנה עם מי אתה נמצא בזוגיות? תלויה בנקודת המבט שלך, כלומר, האם אתה חווה את המציאות מתוך חוויית נפרדות או מתוך חוויית אחדות. ... מהו הכשל הלוגי באמירה הכל אחד? האם אפשר להיות באחדות ולרצות מישהו ספציפי? כן מה
השאלה, דברי כן. ש:
השאלה היא במקום של חוויה או תחושה שהכל אותו דבר אז בעניין של זוגיות זה לא ממש משנה עם מי אתה נמצא ואם אתה רואה את הכל כמכלול לכל בן אדם יש מכלול וזה מביא אותי לdead end. אליעד: עכשיו בואי תנסי להסביר לי, מה היא
שואלת אז מה את
שואלת, מה את רוצה לדעת? ש: ההשקפה של כל אחד. אליעד: מהצד של כל אחד האם זה משנה אז מהצד של הזוגיות אז זה כבר לא משנה עם מי אתה נמצא כי בכל ... וחסרונות. אליעד: לא, בכל אחד יש את הכל את סך כל הדברים וזהו נכון. עכשיו למה
השאלה שלך או האמירה שלך היא לא יכולה להיות לוגית בכלל למה? סיבה פשוטה כי מהצד של כל אחד אתה גם כן לא צריך זוגיות, תראי אם אתה אומר אני מחפש ... למציאות, אתה והמציאות התחתנתם נשואים מושלם. ש: באמת אפשר להיות שם? אליעד: אם את
שואלת סימן שאולי אפשר. עכשיו תסתכלי בן אדם נמצא במציאות יש לו זוגיות אם הוא רוצה ואם הוא לא רוצה עם המציאות. ש: כמו שיש זוגיות עם אוכל. אליעד: לא שונה אתה צודק, רגע תעצרו שניה אני מבין מה אתה אומר, אתה
שואל כזה דבר אתה אומר מהצד שזה אחד אז לא צריך זוגיות אז גם לא צריך אוכל אז למה שיאכל נכון, הבנת את
השאלה? יפה עכשיו תסתכלו, בן אדם נמצא בתוך עולם ירצה או לא ירצה אתה חלק ממערכת תרצה או לא תרצה אתה חלק מהמציאות, זאת אומרת שיש מערכת יחסים ... שאני ארצה לאכול וזה טוב ושניהם טובים אני רעב זה טוב ולאכול זה טוב. אז עכשיו
השאלה הנשאלת אם אתה בטוח שזה טוב אז למה הלכת לאכול זאת כבר
שאלה אחרת, כאילו אם באמת כל כולך חוויית שרעב זה טוב אז מאיפה בא לך הרעיון לרצות לאכול. ש: אז למה יש נפרדות? אליעד: נכון אבל עד שלא תמצא ... שבשמי זה פה. עכשיו תסתכלו הנושא הוא פשוט רק מי שמבין שהכל אחד רק אצלו אין את
השאלה למה קמתי לאכול אין לו את
השאלה למה יש נפרדות וגם אין לו את
השאלה למה קמתי לאכול ואת הבאת את התשובה נכון התשובה היא ברורה אבל כל זמן שאתה לא בטוח במאה אחוז שזה אחד ענית לך על
השאלה למה קמתי לאכול. ש: אני יכול להוסיף תגובה לזה. אליעד: למה? ש: אני רוצה לבחון אם אני צודק. אליעד: תכף. ש: ללמה אני אוכל, למה אני רוצה ... רגשית להבין שדבר והיפוכו זה אחד אז הוא לא יכול רגשית להיות בדבר והיפוכו, ואם אני
שואל אותו למה למה אתה רוצה לשנות הרי אתה באחדות? אז אם הוא מבין את
השאלה שלי זה אומר שהוא לא באחדות ונפרדות כאחד. אתה הבנת, קיבלת תשובה, מה אתה הבנת? ש: אני לא הבנתי. אליעד: אז תגיד מה הבנת ומה לא הבנת. ש: ... לא מחובר ליש ואין ביחד אז ברור שזה לא מתאפס. אליעד: אוקי מה את הבנת, קיבלת תשובה
לשאלה שלך? ש: טרם עד הסוף, אני הבנתי שהטיעון שלך אמר שכשאני מגיעה למקום של נפרדות שזה אני רוצה ולא חשוב זוגיות אוכל או משהו הגעתי לנפרדות ... או רק מישהי ספציפית. ש: אין לך בעיה ואתה עדיין באחדות. אליעד: נכון אבל אז גם אז
השאלה שלך לא נכונה כי את ניסית לומר שמצד האחדות זה לא ישנה לו, את ניסית לומר שמצד זה שהכל אחד. ש: אני לא רציתי להגיד את זה על אף אחד אחר, ... אז איך אפשר להיות באחדות ואף על פי כן לרצות זוגיות ספציפית, אז מלכתחילה אין
שאלה. הבנת? תסבירי. ש: עצם
השאלה שלי היא מתחילה בנפרדות. אליעד: בין האחדות לנפרדות את אומרת אם אני באחדות. ש: ולכן היא תמיד תוביל אותי זאת אומרת היא לא תהיה,
כשאלה היא. אליעד: אבל היא לא נכונה
השאלה. ש:
כשאלה היא לא תהיה נכונה אבל אני לא ניסיתי להציג אותה
כשאלה, ניסיתי לתאר לך. אליעד: לא, כאמירה זה לא נכון, כטיעון זה לא יכול להיות בלוגיקה מה שאמרת זה לא יכול להיות בעיקרון. ש: אבל אני מספרת לך ... מאשר תגיד רק לא משנה. אליעד: אני מסכים איתך גם זה נכון, תלוי על מה אנחנו מדברים,
השאלה עצמה התחילה מקונטרסט שהיא הציגה. ש: היא רוצה לחוות שלא משנה לה כלום. אליעד: היא הציגה טיעון שאומר אתה מצד אחד רוצה אחדות ומצד אחד אתה ... נכון. ש: אבל זה כן משנה גם לא משנה וגם כן משנה. אליעד: אני מסכים איתך נכון אבל
השאלה אבל אם מלכתחילה בטיעון היא אמרה היא ניסתה להציג את זה כקונטרסט כי היא אמרה רגע אם זה לא משנה, אם הכל אחד אז למה שיהיה אכפת לי עם מי ...