... מדובר במציאות שבה המשאבים המוגבלים של זמן, אנרגיה וכסף מתפנים לעיתים לעטיפה החיצונית על חשבון
עומק התוכן. לדוגמה, אם מישהו משקיע הרבה בהופעה החיצונית, במיקום המרשים ובאפקטים ויזואליים, זה עשוי להוות כתחליף לחוסר
בעומק רעיוני או תוכן איכותי. אליעד מציין את המשפט הידוע: מי שרוצה להחכים ידרים, ומי שרוצה להעשיר יצפין, כלומר, ... ממשי מאחורי הדברים, או שההיגיון מוסתר מאחורי הצגת הדברים בצורה מרהיבה? כהן מציע לבחון את המסרים
לעומק לפני שמתרשמים מהמראה החיצוני בלבד. ההשפעה של תדמית על מכירת רעיון או מוצר אליעד כהן מסביר כי כאשר אנשים ... החיצונית משפיעה על התוכן? ברוב המקרים, ככל שמשקיעים בעטיפה החיצונית, כך זה עלול לבוא על חשבון
עומק התוכן. ניתן להסביר זאת בכך שלכל אדם יש משאבים מוגבלים: זמן, כסף ואנרגיה. אם משקיעים חלק גדול מהמשאבים הללו ... באותה מידה. לכן, אדם שמשקיע המון בהופעה חיצונית, בדרך כלל יעשה זאת על חשבון משהו אחר, כמו פיתוח
עומק פנימי או שיפור היכולות הרעיוניות. כיצד להימנע ממניפולציה המבוססת על מראה חיצוני? הדרך להתמודד עם התופעה ... המסך כשצופים בסרטון ולהקשיב רק לתוכן המילולי: עד כמה הדברים שנאמרים הגיוניים? האם הם מבוססים על
עומק או שהם רק נשמעים משכנעים בזכות העטיפה? כדאי לבחון את ההיגיון מאחורי המסרים לפני שמתרשמים מהאופן שבו הם ... לבסוף, ניתן להעמיק בנושא על ידי תשומת לב לתוכן במקום להתפעל רק מהחיצוניות, לבחון טענות והסברים
לעומק, ולחפש את ההיגיון והרלוונטיות של הרעיון בפועל במקום להסתנוור מהצגת הדברים בצורה מרהיבה. מניפולציות בתקשורת בין - אישית כיצד לזהות שכנוע שטחי לעומת שכנוע עמוק יחסי תוכן מול תדמית כלים להבחנת
עומק רעיוני אופי או יופי, יופי על חשבון האופי, אופי על חשבון היופי, יפה וחכמה, יפה או חכמה, עשיר או טיפש, טיפש ...