אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
והפעם אדבר על העניין של לדבר עם לקוח על חסרונות ועל בעיות שהלקוח רואה במוצר. ואסביר על עוד נקודת מבט שצריכים לקחת גם אותה בחשבון, נקודת מבט שאומרת, שאם תדבר עם לקוח על חסרונות ועל בעיות שהלקוח רואה במוצר, גם בעיות כאלו שאתה לא יכול לטפל בהתנגדות הלקוח ולמצוא ללקוח פתרון, עדיין עצם זה ובגלל זה שאתה מדבר עם הלקוח על בעיות שיש במוצר, גם כאלו שאין לך שום פתרון לבעיה שלו, עצם זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר.

אז ברמת העיקרון הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שיש עבורו במוצר יותר יתרונות מאשר חסרונות. דהיינו, בהיבט הזה בפשוטם של דברים, כדאי שהלקוח יראה במוצר כמה שיותר יתרונות עבורו וכמה שפחות חסרונות עבורו. ולכן בברירת המחדל, כאשר לקוח מציף איזו התנגדות, אז כדאי לטפל התנגדות הלקוח כמו שכבר הסברתי במקומות שונים. ויש גם לוגיקה של מתי ובאיזה שלב לדבר עם הלקוח על התנגדויות המכירה שלו. באיזה שלב בשיחה כדאי לדבר עם הלקוח על ההתנגדויות שלו. ויש בזה המון היבטים והמון עניינים.

אבל יש מצב שבו איש המכירות קולט שהלקוח הולך לדבר על נושא של התנגדות מכירה, שלאיש המכירות אין שום מענה להתנגדות המכירה הזאת. ונניח שלאיש המכירות יש את אפשרות הבחירה, האם לנסות להעביר נושא ולהתעלם מהשאלה של הלקוח בצורה חכמה או שכן לזרום עם הלקוח אל הנושא שאיש המכירות לא רוצה להיכנס אליו. כי כמו שאמרתי, אני מדבר על מצב שבו הלקוח הולך לדבר איתך על חיסרון, שאין לך שום פתרון ושום מענה לבעיה הזאת. והשאלה היא, איך הגיוני לפעול במקרה הזה? האם לנסות להעביר נושא? האם לנסות להתחמק מהשאלה הבעייתית? מה לעשות ואיך לפעול?

אז כמובן שיש בזה המון שיקולים שונים. כגון על איזה חיסרון מדובר? האם מדובר על חיסרון שלדעתך הוא דיל ברייקר, במובן שאם לא תמצא לו פתרון, אז בוודאות שהלקוח לא ירכוש את המוצר? האם מדובר בחיסרון קטן? חיסרון גדול? האם מדובר בחיסרון שלמרות שלא תמצא לו פתרון, אולי הלקוח ימצא הרבה יותר יתרונות במוצר מאשר חסרונות? והאם באמת אין לך שום מענה לבעיה של הלקוח? וכמובן צריך לבדוק גם, איך הלקוח יתייחס לזה שאתה מעביר נושא? האם הלקוח ישים לב לזה? איך הלקוח יפרש את זה שאתה מעביר נושא? האם הנושא בכל מקרה יצוף בהמשך השיחה? האם יש לך העדפה שהנושא יעלה בהמשך השיחה ולא עכשיו? האם בכלל אתה באמת יכול לגרום ללקוח לא לחשוב על הבעיה שהוא רוצה להעלות? בקיצור, יש כאן כל מיני שיקולים שונים.

אבל כאן אני רוצה לדבר על עוד אחד מהשיקולים שצריכים לקחת בחשבון, והוא על נקודת המבט שאומרת, שדווקא זה שאתה תדבר עם הלקוח על בעיה שיש לו, גם אם אין לך שום פתרון לבעיה שלו, הרי שזה עצמו יגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר. ואם לא תדבר איתו על הבעיה שלו, הרי שזה מקטין את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר, הכל כמובן מנקודת מבט מסוימת, שאינה מוחלטת.

אז הרעיון אומר, שלפעמים יותר קל ללקוח לרכוש את המוצר, דווקא אחרי שהוא מדבר איתך על חיסרון שהוא רואה במוצר, גם אם אין לך שום מענה לבעיה שלו. ולמה? אז יש לזה כמה סיבות, כמו שתכף אסביר.


אז ברמת העיקרון כדי שהלקוח ירכוש את המוצר, הוא צריך לחשוב שהיתרונות שיש במוצר יותר גדולים מהחסרונות שיש במוצר. וברגע שהלקוח לא מדבר על חיסרון מסוים, הרי שכאשר אתה מנסה לשכנע את הלקוח שבמוצר יש יותר יתרונות מאשר חסרונות, הרי שבתת המודע של הלקוח הוא יכול לחשוב, שנכון שבכל הנושאים שהוצגו בשיחה, נראה שאתה טוען שיש ללקוח במוצר, יותר יתרונות מאשר חסרונות. אבל אם הוא היה מעלה את החיסרון שאין לך פתרון עבורו, הרי שהמאזן היה מתהפך וגם אתה היית מסכים איתו, שהמוצר יש בו יותר חסרונות מאשר יתרונות.

ולכן מנקודת המבט הזו, כאשר הלקוח מדבר על החיסרון שהוא רוצה לדבר, גם אם אין לך שום פתרון לבעיה שלו, הרי שבמובן מסוים, אם אחרי שהלקוח מציג את הבעיה שלו באופן מודע, אם אחר כך אתה אפילו מתעלם ממה שהוא אמר, ואתה אומר שאף על פי כן, בכל מקרה, למרות הבעיה שהוצגה שאין לה פתרון, עדיין לדעתך עדיף שהוא ירכוש את המוצר, הרי שאתה גורם ללקוח להבין, שלדעתך למרות הבעיה שהוא הציג שאין לה פתרון, עדיין לדעתך כדאי שהוא ירכוש את המוצר, למרות שהוא כמובן לא מבין את התשובה שלך להתנגדות המכירה שלו. כי באמת אין לך פתרון.

אסביר שוב: בתהליך המכירה יש נקודת מבט שבה הלקוח מאמין לאיש המכירות למה שהוא אומר. ואם איש המכירות אומר שללקוח כדאי לרכוש את המוצר, בלי שדיברו באופן גלוי על הבעיה שאין לה פתרון, הרי שבתת המודע של הלקוח, הוא יכול לחשוב לעצמו, שגם אתה כאיש מכירות אולי היית ממליץ לו לא לרכוש את המוצר, אם היית יודע על הבעיה שלו. אבל אם אתה מקשיב לבעיה שלו, גם אם אין לה שום פתרון, הרי שזה עוזר ללקוח להבין, שאתה כאיש מכירות שאולי הוא סומך על שיקול דעתך, הוא מבין שאתה חושב שבכל מקרה כדאי לו לבצע את העסקה, למרות שיש לך את כל המידע גלוי בפניך.

ומנקודת המבט הזו, המחשבה של הלקוח שאתה כאיש מכירות ממליץ לו לרכוש את המוצר, מנקודת המבט הזו המחשבה הזו יותר חזקה, דווקא אחרי שהלקוח אומר את הבעיה שלו, אתה כמובן לא נותן לה שום פתרון כי אין לך שום פתרון, אבל אתה עדיין אומר ללקוח, שלדעתך כדאי שהוא ירכוש את המוצר. ומנקודת המבט הזו, הדעה שלך שהלקוח צריך לרכוש את המוצר, היא הרבה יותר חזקה.

ובקצרה, אם הלקוח שואל את עצמו, האם דעתך כאיש מכירות שכדאי לו לרכוש את המוצר, האם היא לוקחת בחשבון את התנגדות המכירה שאין לך פתרון אליה, הרי שביחס לשאלה הזאת, עדיף שתגיד ללקוח שכדאי לו לרכוש את המוצר, אחרי שתקשיב גם לבעיה שאין לך פתרון אליה.

ומה בטוח נכון, שגם אם אין לך שום פתרון לבעיה של הלקוח, תמשיך לשדר ללקוח ביטחון מוחלט, שלמרות הכל לדעתך כדאי לו לרכוש את המוצר, למרות הבעיה הזאת. ובמובן מסוים, אדרבה זה עוזר ללקוח לרכוש, למרות שאין לך פתרון לבעיה שלו.


נקודת מבט נוספת אומרת כך: כאשר אתה מדבר עם לקוח על בעיה, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירגיש ויאמין ויחשוב שכן נתת לו...
להבין לשכנע לקוחות מה בטוח נכון שאלות איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון התנגדות בשיחת מכירה איך להתמודד עם התנגדויות רוצה להיכנס הלקוח סיבה תהליך איך להתחמק משאלה של לקוח איך להתמודד איך להתמודד עם התנגדויות איך להתמודד עם התנגדות איך להתמודד עם התנגדות מכירה איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון אין פתרון ללקוח אין תשובה לשאלה אין תשובה לשאלה של לקוח בלי פיתרון בלי פתרון בלי תשובה בעיה בעיה של לקוח בעיה של לקוח בלי פתרון בעיות האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח האם להתחמק משאלה של לקוח האם להתעלם משאלה של לקוח התחמקות התמודדות התמודדות עם התנגדויות התמודדות עם התנגדות התמודדות עם התנגדות מכירה התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוח קשות התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירה בלי פתרון התנגדויות מכירה ללא פתרון התנגדויות מכירה קשות התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירה שאין לה פתרון התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח התעלמות לדבר לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון להעביר להעביר נושא להעביר נושא מול התנגדות לקוח להתחמק להתחמק משאלה של לקוח להתחמק משאלות להתמודד להתמודד עם התנגדויות להתמודד עם התנגדות להתמודד עם התנגדות מכירה להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון להתעלם להתעלם משאלה של לקוח ללא פיתרון ללא פתרון ללא תשובה למה אין תשובה לשאלה לקוח לקוחות לשאול מה לעשות מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח מכירה פתרון שאלה שאלה של לקוח שאלה של לקוח בלי תשובה שאלות תשובה תשובה ללקוח תשובה לשאלה
פוליטיקה / רטוריקה / דיבייטינג - איך להתחמק משאלות? איך להתחמק מלתת תשובות? מהי שאלת הסחה? מהי התחמקות אלגנטית מתשובה? התחמקות מתשובות, התחמקות משאלות, משא ומתן
... רטוריקה דיבייטינג - איך להתחמק משאלות? איך להתחמק מלתת תשובות? מהי שאלת הסחה? מהי התחמקות אלגנטית מתשובה? התחמקות מתשובות, התחמקות משאלות, משא ומתן וכאן אבאר עוד שיטה, כיצד באפשרותך להתחמק מלספק תשובות לשאלות שאין ברצונך לענות עליהן. כי לפעמים שואלים אותך שאלות, שאין ברצונך לענות עליהן. וזה לאו דווקא שאלות הרות גורל, אלא מדובר ... איפה אתה עובד? וכיוב). או במקרים קיצוניים יותר, כגון במצב של דיבייטינג (ויכוח) שבו מנסים להתקיל אותך בשאלות שונות, וברצונך להתחמק מתשובות לשאלות האלו. והשאלה היא, כיצד באפשרותך לבצע התחמקות אלגנטית, מהצורך לתת תשובות למה ששואלים אותך, כאשר פשוט לא בא לך להתחיל לספק תשובות? והתשובה לכך היא, שהדרך להתחמק משאלות, היא על ידי זה שאתה משיב תשובה סגורה כללית ושאינה מוגדרת, ולאחר מכן אתה ממשיך ומסיים את התשובה שלך, בשאלה פתוחה וחוזרת לצד הנגדי. ואסביר: בעקרון עליך לדעת את האמת, והיא, שאתה לא באמת חייב לענות למה ששואלים אותך. זא אם אין ברצונך לענות ... משהו אחר וכיוב. דהיינו, האמת היא, שהאדם לא באמת חייב לספק תשובות לכל מה ששואלים אותו. ואעפכ ישנם מצבים בחיים, שבהם אם לא תספק תשובה, זה עצמו יהיה סוג של תשובה. זא ישנם מצבים, שאם שואלים אותך שאלה ולא תענה תשובה, זה עצמו יגרום לכך שאולי יסיקו עליך מסקנות שונות, שאתה לא רוצה שיסיקו אותן עליך. ואם לא תספק תשובה, לפעמים זה גם יכול להשיג את המטרה ההפוכה. כי אתה לא רוצה לספק תשובה, כדי לא למשוך תשומת לב בנושא כלשהו שאין ברצונך לשתף אותו. ואם לא תשיב תשובה, ותעשה זאת בצורה הצהרתית של סירוב להשיב תשובה, לפעמים זה יגרום לכך שעוד יותר יתמקדו בנושא שעליו סירבת להשיב. ולכן לפעמים רצוי יותר לתת תשובה. ואעפכ רצוי גם לדעת, כיצד באפשרותך לתת תשובה לשאלה, שלא יראה שאתה מתחמק מלספק תשובות, ואעפכ בו זמנית כן להתחמק מלתת תשובה, לשאלה שאין ברצונך להשיב לה וכיוב. וכפי שאמרתי, אחת הדרכים לעשות זאת, היא על ידי זה שבעצם אתה עונה לשאלה ששאלו אותך, אבל אתה עושה זאת בצורה חכמה ומתוחכמת. דהיינו, אתה נותן תשובה שנראית כאילו היא עונה לשאלה, אבל באמת אתה נותן תשובה שיש לה ריבוי משמעויות, כך שבעצם היא לא באמת ענתה לשאלה. ובצורה הכללית יותר, ההגדרה היא, שאתה אמור לתת תשובה שאינה מוגדרת, כדי שאומנם מצד אחד יראה שנתת תשובה, אבל מצד שני לא באמת נתת תשובה מוגדרת שאפשר לגלות עליך משהו מוגדר. זא השלב הראשון שצריך לעשות כדי להתחמק מלספק תשובות כאשר אין ברצונך לעשות זאת, הוא שעליך כן להשיב לשאלה (אם אתה מוכרח מעדיף לענות כנל), אבל על התשובה להיות
NLP, פוליטיקה, מניפולציות, איך להתחמק משאלות? איך להתחמק מתשובות? איך להתחמק מלתת תשובות? מהי שאלת הסחה? התחמקות מתשובות, התחמקות משאלות, רטוריקה, דיבייטינג
NLP, פוליטיקה, מניפולציות, איך להתחמק משאלות? איך להתחמק מתשובות? איך להתחמק מלתת תשובות? מהי שאלת הסחה? התחמקות מתשובות, התחמקות משאלות, רטוריקה, דיבייטינג
... פוליטיקה, מניפולציות, איך להתחמק משאלות? איך להתחמק מתשובות? איך להתחמק מלתת תשובות? מהי שאלת הסחה? התחמקות מתשובות, התחמקות משאלות, רטוריקה, דיבייטינג איך להתחמק בצורה אלגנטית ממתן תשובה לשאלה? לעיתים אדם ניצב מול שאלות שהוא מעדיף שלא ... בין אם הן שאלות רגישות או שאלות פשוטות ויומיומיות כמו מתי אתה מתחתן?, איפה אתה עובד?, או מה עשית בסוף השבוע?. אליעד כהן מסביר טכניקות מפורטות כיצד להתחמק בצורה אלגנטית מלתת תשובה מלאה לשאלה, באמצעות מניפולציות ורטוריקה מתוחכמת, וזאת תוך שימוש בדוגמאות מחיי היומיום ופוליטיקה. מה ההבדל בין תשובה סגורה לתשובה פתוחה? אליעד מסביר שתחילה יש להבין את ההבדל בין שני סוגי התשובות: תשובה סגורה - תשובה חד - משמעית, מוחלטת וברורה שלא מאפשרת שאלות המשך. זו תשובה קצרה וברורה, כמו כן, לא או הכל בסדר. מטרתה לסגור את הנושא באופן חד - משמעי ולא לתת מקום לפירושים נוספים. תשובה פתוחה - תשובה לא חד - משמעית שמשאירה מקום לשאלות נוספות. דוגמה לשאלה פתוחה היא מה יש לאכול? או איך היה באירוע?. אלו שאלות המזמינות הרחבה. ההנחיה של אליעד היא שאם אדם רוצה להתחמק, עליו תמיד לתת תשובה סגורה, כללית, ומיד אחריה להעביר את תשומת הלב לשואל, על ידי שאלת הסחה פתוחה שתעסיק אותו. כיצד להשתמש בתשובות לא מוגדרות להתחמקות משאלות? שיטה נוספת שאליעד מציג היא השימוש בתשובה לא מוגדרת, כלומר, תשובה שנשמעת ברורה אבל בעצם אינה נותנת שום מידע ממשי. הוא נותן דוגמה מפוליטיקה: אם ירו עלינו טילים, אנחנו נגיב. זו דוגמה לתשובה שלא אומרת שום דבר קונקרטי, כי היא לא מסבירה באיזו דרך ... אליעד מסביר את המושג שאלת הסחה - שאלה שמטרתה להסיט את תשומת הלב מהנושא המקורי לצד השני. אם שואלים אותך שאלה שאתה לא רוצה לענות עליה, תענה בקצרה תשובה סגורה שאינה מספקת מידע מהותי, ומיד לאחר מכן החזר את השאלה לשואל בצירוף שאלת הסחה פתוחה אחרת. כך השואל מתרכז בעצמו במקום להמשיך לחקור אותך. לדוגמה: שואלים אותך: בן כמה אתה? אתה עונה בתשובה כללית כמו בגיל שאפשר לסמוך עליו, ואז מיד שואל את השואל: למה חשוב לך לדעת? איך זה קשור אלייך?. אפשר גם לשאול שאלת הסחה כמו איך היה הזוגיות האחרונה שלך? ובכך להעביר את מוקד השיחה. למה לא כדאי להגיד לא יודע כשמנסים להתחמק משאלה? לפי אליעד, לענות לא יודע זאת תשובה גרועה במיוחד, כי היא משדרת חוסר ביטחון וספק, ומזמינה את השואל להתעקש עוד יותר כדי לקבל תשובה ברורה. במקום לא יודע, עדיף להשתמש בביטויים כמו בקרוב או אני מטפל בזה, תשובות שהן כביכול ברורות יותר, אך לא מגלות דבר ממשי. איך להעביר את המיקוד של השיחה לשואל? אליעד מדגיש כי הדרך היעילה ...
שאלות מכשילות, שאלות טריקיות, איך לדעת למה מישהו שואל אותך שאלה? איך לא לענות לשאלה מכשילה? איך לא ליפול בפח של שאלה בעייתית? איך להתחמק משאלה בעייתית? לשאול שאלת הבהרה, איך לענות לשאלות מכשילות? איך לענות לשאלה קשה? איך לענות לשאלה טריקית? איך לענות לשאלה מכשילה? איך לענות לשאלה מורכבת? איך להתחמק משאלה מאתגרת? איך להתחמק משאלה קשה? איך להתחמק משאלה טריקית? איך להתחמק משאלה מכשילה? איך להתחמק משאלה מורכבת? לא שחור או לבן, איך לענות לשאלה חשודה?
... ליפול בפח של שאלה בעייתית? איך להתחמק משאלה בעייתית? לשאול שאלת הבהרה, איך לענות ... איך לענות לשאלה מורכבת? איך להתחמק משאלה מאתגרת? איך להתחמק משאלה קשה? איך להתחמק משאלה טריקית? איך להתחמק משאלה מכשילה? איך להתחמק משאלה מורכבת? לא שחור או לבן, איך לענות לשאלה ... צריך להישמע הגיוני, כי הוא מחכה לתשובה ממך. דהיינו, שגם לא ישתמע שאתה מתחמק מלתת לו תשובה לשאלה שלו. והתשובה לכך היא, שאם מישהו שואל אותך שאלה ואתה ... שלו, וככה תוכל להתאים יותר טוב את התשובה שלך. והרעיון הוא, כזה. קח את השאלה ששאלו ... לדייק את השאלה, כביכול כדי לתת תשובה יותר מדויקת, באיזה פירושים אפשרי לפרש את ... ששאלו אותך. בתקווה שכאשר תקבל תשובה לשאלת ההבהרה שלך, דהיינו, כאשר ישאלו אותך ... כדי שבהתאם לזה תוכל להתאים את התשובה שלך. ...
איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה
איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה
... שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה איך לפתח שיחה בלי שהצד השני ישים לב? הסיכום הבא מתאר באופן מפורט את ההסברים והדוגמאות של אליעד כהן על האופן שבו ניתן לפתח שיחה, להעלות נושאים חדשים, או להעביר את השיחה לכיוון הרצוי לך, מבלי שהצד השני ירגיש שאתה מכוון את השיחה באופן מודע. אליעד מציג מגוון דוגמאות מעשיות ואסטרטגיות ליצירת ... שאתה בעצם שתלת את הנושא הזה בשיחה, אתה צריך להשתמש בשיטה של אסוציאציות עקיפות. כלומר, במקום לדבר באופן ישיר על הנושא, אתה מתחיל מנושא אחר שקשור אליו באופן עקיף, ודרך מספר שלבים מגיע לנושא שאתה רוצה לדבר עליו. לדוגמה, אם אתה רוצה לשאול את הבן שלך האם הוא למד למבחן, במקום לשאול אותו ישירות ולגרום לו לחשדנות או התנגדות, אתה יכול לפתוח בשיחה בנושא כללי כמו מה עשית היום בבית הספר? או איך היה היום בכיתה?, ואז, בצורה טבעית לחלוטין, לעבור אל השאלה ... היא על ידי שתילה של מושגים, רעיונות, או מילים הקשורות לנושא הזה, מוקדם יותר בשיחה. אם אתה רוצה לדבר עם מישהו על כך שהוא ישלם על הארוחה במסעדה, אתה לא חייב להתחיל ישר מהתשלום עצמו. במקום זה, אתה יכול לדבר באופן כללי על נושא התשלום (היום קיבלתי תשלום על עבודה שעשיתי), ואז לעבור לנושא של תשלום במסעדות, וכך באופן טבעי תוכל להגיע לשאלה ... לשכנע חבר ללכת לסופר לקנות מיץ, אליעד מציע להתחיל בשיחה על משהו שהחבר רוצה באופן כללי. אפשר לדבר על מקומות שהוא אוהב ללכת אליהם או על הצורך לקנות משהו בכלליות, ואז לקשר את זה למקום כמו סופר ולנושא של לקנות מיץ. בצורה כזו, ... דוגמה מעולם ההיכרויות: אם אתה רוצה לשכנע בחורה להתחיל דיאטה בלי להעליב אותה ישירות, אתה יכול לדבר איתה על נושאים כלליים הקשורים לבריאות או לאורח חיים, ולהכניס לתוך השיחה בעקיפין את החשיבות של לשמור על משקל גוף בריא. כך היא לא ... לא מתוכנן וזורם. כיצד לחבר בין שני נושאי שיחה רחוקים לכאורה? אם יש לך נושא מסוים שאתה רוצה לדבר עליו, והוא לא קשור לנושא הנוכחי של השיחה, אליעד מציע למצוא מכנה משותף שיאפשר לעבור מנושא אחד לנושא השני. לדוגמה, מעבר מנושא של ... עם מטרה סמויה? כאשר המטרה שלך בשיחה היא סמויה ואתה לא רוצה שהצד השני יבחין בה, אליעד ממליץ לדבר על מגוון נושאים בעלי קשר עקיף לנושא המרכזי. כך למשל, אם אתה רוצה שהצד השני יגיע בעצמו למסקנה שהוא צריך לשלם על השולחן במסעדה, ...
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
... הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב? כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון בצורה שתקטין התנגדות ותסיט את תשומת הלב ליתרונות. ישנן טכניקות שונות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות. איך להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת ... את האדם לעסוק בהחלטה החדשה ולא להישאר ממוקד בחיסרון שהוצג. איך לשלב שאלה עם תחושת יתרון? אם מציגים לאדם חיסרון ולאחר מכן שואלים אותו שאלה, עלולה להיות התנגדות טבעית - למה שאני אחשוב על משהו אחר אם כרגע גיליתי חיסרון ... אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע. למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. כדי להגביר את ... האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתכם מהחיסרון האמיתי? איך לשכנע אנשים למרות חסרונות? איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב? כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון כך שהוא לא ירתיע את הלקוח או האדם שמולו אנו מדברים. ישנן מספר טכניקות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות. איך להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת ... את האדם לעסוק בהחלטה החדשה ולא להישאר ממוקד בחיסרון שהוצג. איך לשלב שאלה עם תחושת יתרון? אם מציגים לאדם חיסרון ולאחר מכן שואלים אותו שאלה, עלולה להיות התנגדות טבעית - למה שאני אחשוב על משהו אחר אם כרגע גיליתי חיסרון ... אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע. למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. אבל כדי להגביר את ... האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתי מהחיסרון האמיתי? איך לשכנע אנשים למרות חסרונות? איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד דרך איך אפשר להציג מוצר עם חסרונות. כשאני מדבר על ... שזה הולך לעשות לו רע או יעשה לו גם רע, או נגיד מוכרים מוצר ללקוח ויש במוצר הזה חיסרון ומדברים על החיסרון וכו והשאלה בעצם איך להציג לו את החיסרון. והתשובה היא שאחת הדרכים להציג חיסרון ללקוח היא על ידי זה שבעצם ... וככה? אם למוצר יש אחריות רק השבועיים זה אומר שהמוצר הזה כנראה די גרוע אבל מה שעושים זה בעצם שואלים אותו מיד שאלה אחרת כדי למקד את הבן אדם בלנסות למצוא תשובה לשאלה ששאלנו אותו במקום להתמקד בחיסרון שהצגנו לפני ... לדוגמה, כי מה יותר מסיח את דעתו של בן אדם שמספרים לו משהו או ששואלים אותו שאלה? כששואלים אותו שאלה, למה? כי כששואלים אותו שאלה הוא בעצם צריך לחשוב על תשובה, הוא צריך לחשוב על תשובה בעצם צריך יותר להתרכז במה ששאלנו אותו, להתרכז במה ששאלנו ...
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
... לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים איך לנהל דיון עם מישהו לא ממוקד? כאשר מנהלים דיון עם אדם שנוטה לעבור מנושא לנושא, לעיתים קרובות עולה תחושת תסכול. אליעד כהן מסביר איך להתמודד במצב שבו הצד ... מראש. אם הצד השני מתחיל להרחיב ולהכניס הרבה סיפורים צדדיים, כדאי לבחור להתמקד רק בחלק קטן מן הדברים שאמר, זה שמתייחס לנושא המרכזי, ולהתעלם באופן מודע מכל השאר. חשוב לא להיסחף אחר האסוציאציות שלו, אלא להחזיר אותו בעקביות לנושא המרכזי. האם כדאי להתעקש על החזרה לנושא הדיון המקורי? במקרים אחרים, לפעמים הדרך ... שרודפים אחריו, שאלו אותו: איך שמת לב שהם עוקבים אחריך?, מתי שמת לב לכך?. שאלות אלו יגרמו לו לחשוב על הדברים בצורה מסודרת והגיונית יותר. מה לעשות כשמדובר בהפרעות נפשיות או בתקשורת עם אדם משוגע? אליעד מסביר שלעיתים התופעה של מעבר מנושא לנושא באופן קיצוני מצביעה על הפרעות נפשיות מסוימות. במקרה כזה, הדבר האידיאלי הוא לא להתנגד לו, אלא לזרום עם השיחה. היעד המרכזי הוא לעזור לאותו אדם לפתח בהדרגה את היכולת לחשוב בהיגיון, אפילו אם זה ייקח זמן רב. איך לזהות את נקודת ההתחלה של דיון? במקרים רבים, הבעיה ... בצורה לא מסודרת? איך לטפל במשוגע? איך לטפל בהפרעות נפשיות? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? להגדיר את נושא השיחה, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? מה לעשות כשמישהו לא ממוקד בנושא השיחה? מאיפה הכי הגיוני להתחיל כל דיון? האם יש הבדל בין יש לאין? נקודת ההתחלה של כל דיון, הסדר בניהול דיון, ניהול דיון חסר סדר ...
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
אמון עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? חשדות
... להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של הלקוח, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? איך לגרום למישהו לא ... קיימת דרך אפקטיבית במיוחד ליצירת אמון: חזרה והסבר של השאלה עצמה לפני שאתה נותן תשובה. לפי אליעד, כאשר אדם חש חוסר אמון, הסיבה העיקרית לכך היא תחושה שאתה מסתיר משהו או מנסה להתחמק. הדרך לפתור זאת היא באמצעות תגובה ישירה לשאלה עצמה, אבל לפני התשובה, חשוב מאוד לחזור על השאלה בצורה מפורטת ולפרט אותה בצורה ... כשאדם מאשים אותך, למשל, למה גנבת?, יש שתי דרכים נפוצות להגיב. דרך אחת היא להתחמק במהירות: לא גנבתי, מה פתאום, זה לא אני. דרך זו פחות אמינה ... כאילו יש משהו להסתיר. הדרך השנייה, המומלצת על ידי אליעד, היא דווקא להשהות את התשובה ולהגיד לאותו אדם: רגע, אתה בעצם אומר שגנבתי, נכון? למה אתה חושב שגנבתי? אתה מחזיר את השאלה אליו, מה שמעיד שאתה לא מפחד ממנה ואין לך סיבה להתחמק. זה גורם לצד השני להאמין לך יותר. איך מוכר יכול להגביר ... ושאין לך סיבה להסתיר את הנושא. רק אחרי שהסברת והרחבת את השאלה אתה נותן לו את התשובה. זה משדר אמינות, פתיחות ויוצר כימיה בין אישית טובה יותר. ... דומה עם מישהי אחרת? אם תגזים בפירוט, הצד השני יכול להיתקע בשאלה ולשכוח להקשיב לתשובה שלך. הוא עשוי להתחיל להאמין עוד יותר להאשמה עצמה. לכן חשוב ... שאתה לא מפחד להתמודד איתה, אבל לא יותר מדי. למה אנשים לפעמים לא מבינים את התשובה שלך? אליעד מסביר שהרבה פעמים אדם לא מבין את התשובה שלך כי הוא בעצמו לא מבין עד הסוף מה הוא באמת שואל. הוא לא ... עוזר לו להבין טוב יותר מה הוא באמת שואל. אחרי שהבין את עצמו, הוא יוכל להקשיב לתשובה שלך ולהאמין לה יותר. איך להשתמש בשיטה של חזרה על השאלה בטיפול בהתנגדויות מכירה? כאשר לקוח מתנגד למוצר או למחיר, הרבה מוכרים מנסים להכין ... מציע דרך פשוטה ויעילה בהרבה: לא לפחד מהשאלה שהלקוח שואל. במקום זה, לחזור על ההתנגדות של הלקוח, להבין בדיוק מה הוא שואל, ולהסביר לו למה הוא שואל את השאלה ... לו למה הוא חושב שזה יקר, מה הוא מצפה לקבל, ומה מפריע לו באמת. רק אז תיתן לו את התשובה שלך. פעולה זו יוצרת אמינות, מראה ללקוח שאתה באמת מקשיב לו, ... חשוב לבצע את השיטה במינון ובחוכמה. לא להגזים בהרחבת השאלה עד כדי איבוד המיקוד בתשובה, אך גם לא להתחמק ממנה. יש למצוא את האיזון המדויק שבו הצד השני מרגיש שהבנת אותו לעומק, ובמקביל נשאר פתוח וממוקד לקבל את התשובה שאתה עומד לתת לו. איך לגרום למישהו להקשיב לתשובה שלך? אליעד מסביר שלפעמים אדם לא באמת מקשיב לתשובה שלך, כי הוא עדיין טרוד בשאלה עצמה - האם הוא שאל נכון, האם ... מפורט של השאלה, אתה עוזר לו לחתום שהבנת אותו. רק אז הוא יהיה פנוי להקשיב באמת לתשובה שלך, ולהאמין לך. התמודדות עם חשדות היא חושדת בי הוא חושד ... גם מאפשרת לצד השני להרגיש שמבינים אותו. היא גם גורמת לו להיות פתוח יותר לקבל את התשובה. מדוע השיטה הזו יוצרת אמון? אדם שמשקר או מסתיר משהו יטה לברוח מהשאלה ולמהר לתת תשובה ישירה. לעומת זאת, כאשר אתה חוזר על השאלה, מסביר אותה, ... אם תחזק את השאלה יותר מדי, הצד השני עלול להיתקע בשאלה עצמה ולא יהיה פנוי להקשיב לתשובה שלך. לדוגמה, אם בן או בת הזוג שואלים למה בגדת, ואתה מתחיל לפרט להם את כל הסיבות האפשריות, הם עלולים להתמקד בהן ולא בתשובה שלך. לכן, יש לבצע את השיטה במינון נכון - לחזור על השאלה ולהסביר אותה, אך לא להרחיב אותה יותר מדי. כאשר מישהו לא מבין את התשובה שלך הרבה פעמים אנשים לא מבינים תשובות כי הם לא הבינו את השאלה שלהם עד הסוף. כאשר אדם מקבל תשובה אך אינו מסופק ממנה, ייתכן שהוא לא הגדיר לעצמו היטב את מה ... עצמו טוב יותר. לאחר שהוא מסכים שהשאלה נוסחה היטב, הוא יהיה פתוח יותר לשמוע את התשובה שלך. שימוש בגישה זו במסגרת טיפולית או בשיחות קשות כאשר ... ויודעים מראש שהוא לא ירצה לשמוע, ניתן להשתמש בשיטה הזו. לדוגמה, אדם שואל אותך: מה לעשות אם יש לי בעיה כזו וכזו? במקום ישר לתת
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
... שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה ... לענות ללקוח ששואל שאלות בתהליך מכירה. כי מצד אחד אנחנו רוצים לעשות בירור צרכים ולהבין את צרכי הלקוח, לפני שאנחנו נותנים ללקוח תשובה, אבל מצד שני לפעמים הלקוח שואל שאלה והלקוח מצפה לתשובה, לפני שיש אפשרות לעשות עם הלקוח איתור צרכים. אז איך בעצם לעשות איתור צרכים, תוך כדי שהלקוח שואל שאלות ורוצה תשובות בלי שיעשו ... וכיוב. ולפעמים הלקוח מצפה לתשובה ספציפית, כאשר אנחנו נעדיף קודם כל לעשות איתור צרכים של הלקוח. אז איך להתמודד? והתשובה היא, שקודם כל כעיקרון, ככל שהלקוח שואל שאלה יותר ספציפית, ככה זה מגדיל את הסיכוי שנצטרך לתת ללקוח תשובה לשאלה ולא לענות לו בשאלה לשאלה שלו. דהיינו, אם הלקוח שואל שאלה יותר מעורפלת, יהיה לנו יותר נוח לענות בשאלה של למה אתה ... בשאלה, אלא חייבים לענות לשאלה תשובה כלשהי, אז יש לנו 2 אפשרויות: אפשרות 1 - לתת תשובה ספציפית, אבל להמשיך עם שאלת הבהרה. אפשרות 2 - לתת תשובה כמה שיותר כללית ומעורפלת, ולהמשיך בשאלת הבהרה. לדוגמה הלקוח שואל האם נפח המנוע של הרכב הוא X או Y, נוכל לענות תשובה לדוגמה הנפח הוא X, איזה נפח מנוע היית רוצה? איזה נפח מנוע אתה מעדיף? למה חשוב לך הנפח של המנוע? כמה חשוב לך הנפח של המנוע?. דהיינו, לגרור את התשובה, לשאלת הבהרה שבה נוכל לאתר את צרכי הלקוח. או לדוגמה הלקוח שואל איך האבזור של הרכב. אז נוכל לענות בשאלה של איזה אבזור חשוב לך ... שהיית רוצה. ונוכל גם לענות בתשובה כללית של האבזור מאוד טוב ומאוד מיוחד ואז נעבור לשאלות של איזה אבזור חשוב לך? האם יש משהו ספציפי שמעניין אותך וכיוב. לסיכום? ... שבשביל הנימוס, נצטרך לתת ללקוח תשובה כלשהי לשאלה שלו. וככל שהשאלה יותר ספציפית, כך כנראה שנצטרך לתת תשובה ספציפית. למרות שגם זה לא מחויב, ואפשרי לומר ללקוח, שאני מעדיף לשאול אותך כמה שאלות, לפני שאתן לך תשובה בשמחה וכולי. אבל עקרונית כנראה שמצד הנימוס יהיה יותר הגיוני לתת ללקוח תשובה לשאלה שלו. אבל תמיד נוכל לשחק עם המינון של כמה ספציפית תהיה התשובה. ונוכל לבחור לתת תשובה כללית, שמצריכה עוד דו שיח עם הלקוח. וגם תמיד נוכל אחרי כל תשובה, להמשיך אותה בשאלת הבהרה לגבי השאלה תשובה שהלקוח שאל קודם לכן. ועוד אזכיר, כי אם נותנים תשובה ספציפית לשאלה ספציפית של לקוח, יכול להיות, שמטעים את הלקוח. כי יכול להיות שהלקוח שואל את השאלה הלא נכונה לגבי המוצר, ביחס למה שהוא באמת צריך. והתשובה שלנו תטעה את הלקוח, שהוא בטעות יחשוב שהוא מבין את המוצר שלנו, למרות שהוא לא מבין את המוצר שלנו. ולכן חייבים לעשות איתור צרכי ...
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
... איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך? איך נכון לענות לשאלה ספר לי על עצמך בפגישת היכרות? כאשר נמצאים בפגישת היכרות ... שיש להיבטים רבים, וחשוב מאוד לדעת מתי ואיך נכון לענות עליה. למה כדאי לדחות את התשובה לשאלה ספר לי על עצמך? ההיבט המרכזי שאליעד מדגיש הוא שככלל, עדיף לדחות את הרגע שבו תספר על עצמך כמה שיותר מאוחר במהלך ... ורק אחר כך תספר אתה על עצמך. מדוע זה חשוב? הסיבה העיקרית לכך היא שככל שתדחה את התשובה, תוכל לקבל יותר מידע על האדם השני, וכך להתאים את הסיפור שלך למה שהוא כבר אמר. כך, במקום לספר על עצמך באופן כללי ולא מדויק, ... בשלב מוקדם בשיחה ספר לי על עצמך, עוד לפני שיש לך מספיק מידע, כדאי לדעת איך לדחות או להעביר את השאלה בחזרה אליו. אליעד נותן כמה אפשרויות להתמודד עם מצב כזה: לענות תשובה קצרה ולהחזיר אליו את השאלה. לדוגמה: אם הוא שואל מה למדת? אפשר לענות בקצרה ואז להחזיר: ומה אתה למדת? וכך לקבל מידע נוסף על הצד השני. להתחמק בצורה אלגנטית מהשאלה, לתת תשובה חלקית , ולעבור לנושא אחר. לדוגמה: למדתי פה ופה, תגיד, גם אתה מכיר את המקום הזה? גם אתה למדת שם? וכך לייצר שיח שבו הוא שוב צריך לדבר על עצמו. להשיב לו בצורה כללית מאוד ולא לחשוף מיד מידע משמעותי, ואז לגלגל את השיחה חזרה אליו. בכל מצב כזה, המטרה היא תמיד לדחות את התשובה המלאה עד שיהיה לך ברור איזה סיפור הכי מתאים לספר. האם לספר על עצמך מוקדם משדר חולשה או חוזק? אליעד מבהיר שיש כאן שני צדדים: ... אדם גלוי ובטוח בעצמך, וגם לזה יש יתרונות מסוימים. עם זאת, באופן כללי עדיף לדחות את התשובה לשלב מאוחר יותר, כי היתרונות של התאמת הסיפור לצד השני הם בדרך כלל משמעותיים יותר. כיצד לנהל שיחה חכמה ולשלוט במידע שאתה חושף? ... שאלות במהירות, כדאי לקחת שליטה על הדינמיקה של השיחה, לשאול שאלות, לכוון את הצד השני לדבר על עצמו, וכך לאסוף מידע שימושי שיאפשר לך להתאים את התשובה שלך בצורה הטובה ביותר. ככל שהאדם השני יספר יותר, כך תוכל לשווק את עצמך בצורה מדויקת יותר, ולהציג בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא ... אותך באופן אידיאלי. סיכום ההמלצה המרכזית ההמלצה המרכזית של אליעד היא לדחות את התשובה לשאלה ספר לי על עצמך כמה שיותר מאוחר בשיחה, לאסוף מידע מהאדם השני, ורק אז להתאים את הסיפור שלך בהתאם. גם אם שואלים אותך מוקדם מדי, תמיד תוכל להתחמק באלגנטיות ולהחזיר את השאלה לצד השני, עד שתרגיש שאתה מוכן ומבין בדיוק מה הכי כדאי לספר. איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך ... עצמך בפגישת היכרות? איך לשווק את עצמך נכון? פרזנטציה עצמית אפקטיבית איך להתאים את התשובה שלך ללקוח או למעסיק? איך לשלוט במידע שאתה חושף בשיחה? פגישת היכרות - איך לספר על עצמך נכון? שלום חברים הרבה פעמים אנחנו ... תצטרך לספר על עצמך, תוכל להתאים את הדברים שאתה מספר למה שאתה רוצה שהוא ישמע עליך. מה לעשות אם שואלים אותך ספר לי על עצמך מוקדם מדי? אם הצד השני שואל אותך ספר לי על עצמך לפני שאתה מוכן לכך, יש לך כמה אפשרויות להתמודד ... אליו. למשל, אם הוא שואל: מה למדת? תוכל להשיב: למדתי כך וכך, ומה איתך? מה למדת? להתחמק מהשאלה בעדינות ולהחזיר את הכדור אליו. לתת מידע כללי ולא להתחייב לפרטים משמעותיים, ואז לשאול אותו שאלה כדי להחזיר אליו את ...
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
... לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו? אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, ... בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך. ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיוב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ... נשמעת לא הכי כדאית ללקוח. ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו ... כך תעביר את הבית למקום אחר וכיוב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם לטיפול בהתנגדויות מכירה באופן כללי. אבל תמיד כן יש אפשרות כן לתת ללקוח אווירה שבה הוא כן יכול לרכוש ממך וכן לקבל איכשהו את מה שהוא ... וכולי, כדי להגדיל את הסיכוי שתהיה עסקה עם הלקוח. ובאותו הקשר, לגבי האם לסיים את מלחמת השביעי באוקטובר ולהחזיר את החטופים? התשובה של ביבי נתניהו, היא ש - לא, כי בשום אופן לא נסיים את המלחמה בלי שקודם נגיע אל הניצחון המוחלט וכולי. אבל בגלל הניסוח הזה של התשובה של ביבי, משתמע שביבי מעדיף להילחם בחמאס במקום להחזיר את החטופים בחיים. ולכן תשובה אפשרית אחרת, היתה יכולה להיות, כן, נחזיר את החטופים ונסיים את הלחימה, בתנאי שבמסגרת סיום הלחימה, נסגור שהחמאס מתפרק מנשקו וכיוב. במילים אחרות, גם במקרה הזה, ביבי נתניהו טעה בצורה של התשובה שלו. כי במקום לומר איך כן הוא מוכן לסגור עסקה, גם אם זה לא באמת אפשרי במציאות, במקום זה הוא אמר למה אין ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קריירה, אימון אישי רוחני, ייעוץ פילוסופי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2695 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 08:23:18 - wesi1