אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להסביררוצה להסבירלהסביר את עצמילהסביר את עצמךלהסביר משהולהסביר ללקוחלהסביר לילדלהסביר לילדיםלהסביר את השאלהלהסביר למישהולהסביר לאחריםלהסביר דבריםלהסביר לעובדלהסביר לעובדיםלהסביר למישהו משהולא מצליח להסביראיך להסביר לילדאיך להסביר לילדיםאיך להסביר ללקוחלהסביר נכוןאיך להסביר למישהואיך להסביר דבריםאיך להסביר משהולהסביר יותר טובלהסביר הסבריםלהסביר ללקוח את התמחורלהסביר רעיון מורכבלהסביר משהו לעובדיםאיך להסביר נכוןלהסביר את זה ללקוחלהסביר את המחיר ללקוחלהסביר את השאלה לאחריםאיך להסביר לעובדיםלהסביר ללקוח למה המוצרלהסביר ללקוח את המחירלהסביר את עצמך למישהולהסביר באמצעות שיקוףלהסביר מה זה רגשלהסביר שוב ושוב את אותם הדברים ללקוחותליהנות להסבירלעזור לאיש מכירות להסביר ללקוחותבאיזה מילים להסביר ללקוחמה צריך להסביר ללקוחלהסביר משהו לא מובןאיך להסביר משהו לילד אוטיסטלהסביר משהו למפגריםאיך להסביר משהו למשוגעיםאיך להסביר מה זה פחדאיך להסביר מה זה רע🔍הצג עוד...
פסיכולוגיה הפוכה / אימון אישי - מהי פסיכולוגיה הפוכה? ואיך להשתמש בה כשיטה טיפולית? איך לשכנע אנשים? שיטות מניפולציה? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה?
... ידי פסיכולוגיה הפוכה, דהיינו, בצורה מתוחכמת בלי שהוא ירגיש. כיצד? כאשר רוצים להראות לאדם הטועה את הדרך, בדכ מנסים להסביר לו, למה הוא טועה ולמה הדעה האחרת היא האמת. וכאשר מנסים להסביר לאדם, למה הוא טועה, ועושים זאת בצורה ישירה, הדבר הזה לפעמים גורם לאדם, לרצות להתנגד לדעה הנכונה, ולהתעקש ולהחזיק ... שבגללה הטעות קיימת, עכשיו אפשר לנסות להראות לאדם הטועה, את נקודת האמת שיש בתוך המחשבה שלו. דהיינו, במקום לנסות להסביר לאדם שטועה שהוא טועה, במקום זה לנסות להסביר לו, למה הוא חושב שהוא צודק! והפעולה הזאת של, להראות לאדם שטועה, את הסיבה שבגללה הוא חושב שהוא צודק, ... וטוב יותר, מאשר נקודת האמת שלו. ויש לשים לב לכך, שבשום שלב, לא מראים לאדם שהוא טועה, ולא מנסים להסביר לו שהוא טיפש וכיוב. אלא מנסים להסביר לו שהוא צודק וחכם, אלא שיש משהו אחר, עוד יותר צודק ועוד יותר חכם. ומנסים לגרום לאדם עצמו, להבין ...
לגרום לבחורה לגרום לבחור מטפל להחליש את הרצון השתחררות החלשת הרצון שיטות מניפולציה פסיכולוגיה
קונפליקט רגשי - מה לעשות כאשר השכל והרגש לא מסכימים?
20:05קונפליקט רגשי - מה לעשות כאשר השכל והרגש לא מסכימים?
... הסבל שלו קשור לחששות וספקות לגבי החמרת מצבו או לגבי העתיד. איך האמת פותרת את הקונפליקט הרגשי? אליעד כהן מסביר שהדרך לפתרון קונפליקט רגשי היא על ידי חיפוש האמת. כאשר אדם נמצא בקונפליקט, עליו לעצור ולשאול את עצמו בצורה ... האמת היא שכל דבר במציאות הוא רציונלי לחלוטין, גם אם איננו מסוגלים להבין זאת מיד. כאשר האדם לא מצליח להסביר משהו בשכלו, הוא מכנה אותו רגש. למעשה, הרגש הוא דמיון המאפשר לאדם לתפוס דברים שהשכל לא מצליח לתפוס. ברגע ... פתרון אחד והרגש מציע פתרון אחר. מהו הפתרון לקונפליקט זה? איך ניתן למצוא פתרון שבו השכל והרגש שותפים להחלטה? ההסבר המרכזי של ההרצאה הוא שהאדם מקבל החלטות באמצעות שני כוחות: השכל והרגש. השכל הוא כוח רציונאלי שמתכנן ומקבל החלטות ... בשם רגש. דהיינו, אם אדם לא מצליח להבין משהו באמצעות השכל, הוא יגיד שזו תחושה, רגש, ולא משהו שניתן להסביר רציונאלית. האיזון בין השכל לדמיון האדם נמצא בתהליך מתמשך של איזון בין השכל לדמיון. השכל מבין דבר אחד, אך לא תמיד מצליח להסביר את מה שהוא מרגיש בו זמנית. אם הוא מצליח להסביר את הרגש, אז גם זה הופך להיות חלק מהשכל, כי השכל והרגש הופכים לאחד. המטרה היא להבין שהרגש הוא ... את השני. האדם בעצם צריך למצוא כיצד לאזן את הדמיון ואת השכל. בשכל אדם מבין דבר אחד, ואינו מצליח להסביר למה הוא מרגיש משהו אחר בו זמנית, ברגע שהוא יכול להסביר מדוע הוא מרגיש משהו אחר הרי שזה כבר הופך להיות שכל. הרגש זה סוג של דמיון. מדוע? כי דרכו ...
החלטות סתירות טרוד לשפר יכולות קוגניטיביות להיפרד להבין בשכל להרגיש שחסר לו להקשיב לשכל
גוף נפש, כאב גופני, התמודדות עם כאב, כאבים בגוף, בעיות בריאות, בעיה נפשית, אושר, רבי נחמן מברסלב, אלוהים
2:02:06גוף נפש, כאב גופני, התמודדות עם כאב, כאבים בגוף, בעיות בריאות, בעיה נפשית, אושר, רבי נחמן מברסלב, אלוהים
... לכאב נפשי? לפי אליעד כהן, ההבחנה בין כאב נפשי לכאב גופני היא מלאכותית ואינה משקפת את המציאות האמיתית. הוא מסביר כי לכאורה אנו חווים כאב גופני כמוחשי ונפרד מכאב נפשי, אך בפועל, שני סוגי הכאב נובעים מאותה בעיה בדיוק: ... בעיה בתפיסת המציאות וביכולת להזדהות עם הרצון של אלוהים. מדוע אנו מרגישים כאב, והאם ניתן להתגבר עליו? אליעד כהן מסביר שהכאב, בין אם נפשי או גופני, תלוי ברצון שלנו שהחוויה תהיה אחרת. אנו לא סובלים מעצם הכאב, אלא משום ... לביטול כל הרגשותיו, כלומר, למצב שבו האדם מפסיק להרגיש נפרד ומבין שהוא אחד עם ההוויה ועם האלוהים. אליעד כהן מסביר שזהו המצב לפני הבריאה, מצב של אחדות מוחלטת. לפי רבי נחמן, האדם צריך לקיים מצוות לא למען שכר עתידי, ... ועצב, אחדות ונפרדות - וזאת נקראת חוויית האלוהים או חוויית השלמות. איך ניתן להגיע לחוויית האחדות והשלמות הזו? אליעד מסביר שכדי להגיע לחוויית השלמות, יש לחקור בשכל עד הקצה. לא להסתפק בתשובות פשוטות אלא להמשיך לחקור לעומק מדוע דברים ... לכאב פיזי הוא סוגיה נפוצה שמטרידה אנשים רבים. נקודת המוצא שלו היא שאין באמת הפרדה בין גוף לנפש. אליעד מסביר שלמרות שהחוויה שלנו היא שכאב פיזי הוא ממשי, וכאב נפשי הוא דבר אחר, ברגע שמתבוננים פנימה לעומק, מגיעים להבנה שהכאב הוא תמיד ביטוי של דבר אחד: חוסר התאמה בין הרצון שלנו לבין המציאות. ההסבר מתחיל בשאלה מדוע בכלל האדם מרגיש כאב, בעוד שלכאורה חומר כמו קיר אינו מרגיש דבר. אליעד מסביר שגם האדם וגם הקיר בנויים מאותם האטומים בדיוק. ההבדל היחיד שאנו מזהים הוא מערכת העצבים, אך מערכת העצבים עצמה ... טען כי אם האדם היה משלים את הדעת שלו במלואה, לא היה חווה שום סבל, אפילו לא בגוף. הוא הסביר שכל הכאב, בין אם זה מחלה קשה כמו סרטן, או כאב נפשי, מגיע מכך שהאדם לא מבין שהכל הוא ... הוא תמיד בעיה נפשית, כלומר, בעיה בתפיסת המציאות של האדם. האם כולם חווים כאב פיזי באותו אופן? אליעד כהן מסביר שגם כאב פיזי, שנתפס אצל רוב האנשים כדבר אובייקטיבי, הוא לא באמת מוחלט. הוא מדגים זאת בכמה דוגמאות: אדם ... תהיה אחרת. אדם חווה כאב לא בגלל האירוע עצמו אלא בגלל שהוא אינו רוצה שיקרה לו אירוע זה. אליעד מסביר שאם האדם ישאל את עצמו מספיק פעמים למה אני לא רוצה שיכאב לי?, הוא יגיע להבנה שהרצון שלו הוא ... מצב בו האדם מפסיק להרגיש שהוא ישות נפרדת ומבין שהוא אחד עם ההוויה כולה, שהיא בעצם אלוהים. אליעד כהן מסביר שזה המצב שלפני הבריאה, מצב של אחדות מוחלטת, שהוא מצב התודעה הגבוה ביותר האפשרי. רבי נחמן מייעץ לעשות את ... כדי לזכות בשכר עתידי (העולם הבא), אלא לחוות את המציאות כולה כבר עכשיו כאילו אתה היוצר שלה. אליעד כהן מסביר כי הוא עצמו עבר תהליך ארוך של התבוננות, שבו הבין כי הרצון שלו, וגם התודעה שלו, אינם בשליטתו, אלא ... שמגיעים להבנה הסופית שאין סיבה אמיתית לשום דבר, ושהכל מתהווה ממקור אחד, שהוא מחוץ לזמן ולמקום. לסיכום, אליעד כהן מסביר שההתמודדות עם כאב פיזי ונפשי תלויה אך ורק ברמת התודעה וההבנה של האדם. האדם שיכול להבין ולהזדהות עם הכוח ... וכאשר הם לא מתמלאים רע לך. זה הרעיון, מצד האמת אין הבדל בין כאב פיזי לכאב מנטלי. אני רוצה להסביר משהו, לאן מוביל התהליך של השאלה למה, למשל אדם כואב לו הראש, ואני אומר לו אם תשאל למה כואב ... מסוימת בסוף התהליך, הא מגיע לפרספקטיבה מסוימת שבה הוא חווה את כל הרצונות שבעולם כביטוי של הרצון שלו. בא נסביר מחדש, למשל אדם שמתעללים בו, ואני אומר שאם האדם ישאל למה, לא יפריע לו שמתעללים בו, השאלה איך זה ... משחרר אותך מהזדהות עם הרצון. הרצון לא שלך, אלוהים רוצה דרכי. השלב הבא, יש כאן שלבים שאני עברתי, ואני מסביר לכם איך אני הגעתי לתחנה הסופית, יש רצף ותהליך שאתה עובר משלב לשלב. אחרי שהבנת שהרצון לא שלך, אתה ... המצוות בשביל העולם הבא, ביומו תעשה שכרו, תנסה לעשות את המצוות בשמחה כזאת שתהנה מעצם קיום המצווה. ורבי נחמן מסביר מהי דרגת השמחה, ישמח ישראל בעושיו, כמו שבן אדם יוצר כלי, אז האומן שמח בכלי שהוא יצר, אז אתה ... אתה לא יכול להיות בהתנגדות עם העולם, כי אתה עושה את העולם. שאלה האם אפשר להגיע לזה אליעד ברור, הסברתי לך גם איך. קודם כל זאת ההבנה, בשורה התחתונה ההתבוננות הפנימית משנה את התפיסה שלך את עצמך, את הרצונות שלך, את התודעה שלך, ואז היא גם משנה את החוויה שלך. זאת הפואנטה. שאלה אתה הסברת באתר לגבי אהבה עצמית, שהאדם צריך לאהוב את כל ההיבטים שבמציאות, אולי אתה יכול להסביר איך בן אדם יכול לאהוב את אותם חלקים שהוא לא אוהב. אליעד זוהי בדיוק התשובה, יש פה כמה תשובות. ... שאתה לא רוצה את המציאות, אני צודק או לא צודק שאלה לא כל כך הבנתי את זה. אליעד אני אסביר שוב, כאשר אתה מסתכל על עצמך, אתה אומר אני לא אוהב את המציאות שלי, את מה שאני חושב, ומה ... להגיד שזה במצב הזה והשני לא במצב הזה אליעד רק אם הם ידברו. רק אם הם יפתחו את הפה ויסבירו משהו? אני אוכל לדעת. אין אפשרות לדעת, יכול להיות שאתה אולי באת להתעלל בי, אני אומר לך דוגרי, אני ... את השולחן או אותי יהיה אצלי הבדל. שאלה אז הגעת לזה או לא אליעד התכוונתי שכרגע יהיה הבדל, ואני אסביר לך, הנושא פשוט, בעולם הפרקטי שלנו אם הייתי בתודעה הזאת לא הייתי בא להרצאה היום, כי אם באמת הייתי ... החיצונית, אותו דבר לגבי הנושא של אלוהים, כשאני אומר שיש שני אלוהים, ואם מישהו שמע את זה באתר, אני יסביר למה אני מתכוון, שני אלוהים הכוונה שיש תפיסות שונות של אלוהים, זאת הכוונה. אם זה מעניין מישהו, אז רבי ... כולכם רואים את השולחן הזה. המחשבה קיימת בדרגה אחרת. שאלה קיימת בדרגה אחרת זה לא, לא קיימת. אליעד אני אסביר לך למה אמרתי את זה, כי מבחינת הפרספקטיבה הגדולה ביותר זה בכלל לא קיים. שאלה יש לי עכשיו מחשבה בראש, אתה אומר שהיא גם קיימת וגם לא קיימת... אליעד אני אסביר לך את מה ששאלת, את אומרת למה אתה אומר שזה לא קיים, תגיד שזה קיים בדרגה אחרת. למשל את ... לא מתווכח איתך, אז את שואלת למה אני קורא לזה לא קיים שאלה תגיד קיים ברמה אחרת אליעד אני אסביר לך למה אני קורא לזה לא קיים, מה הכוונה במושג לא קיים? לא קיים פירושו שכל הדברים קיימים כישות ... אבל יכול להסתכל על הדברים מפרספקטיבה נוספת, מפרספקטיבה של לפני הבריאה, הפרספקטיבה של המהות של הדברים, או קי אני אסביר שוב, זה כמו שיעור בסינית למי שלא מכיר את הנושאים האלו, אבל צריך להסביר זאת, הדבר האחרון שמעניין אותי בחיי היום יום זה הנושאים האלו, זה לא מעניין אבל צריך לעבור את זה, ... העצה הכי טובה לתת לך. אליעד נכון, בעצם מה אתה שואל שאלה האם יש לך התנגדות לזה אליעד אני אסביר למה הוא מתכוון, רבי נחמן היה בחור מאוד חכם שאלה אתה תמיד מצטט אותו. אליעד הוא היחיד שאני מצטט ... קבצן שמקבץ נדבות, ובכלל הם גם חשבו שהוא לא מבין אותם, למעשה הוא הציל אותם. מה זה אומר, ואני הסברתי שם מה הנושא של הקבצנים, וכל הסיפור זה שהקבצן אומר לילדים אני ייתן לכם את החיים הטובים שלי, כי ... הרצון, אני לא חווה נפרדות לכן טוב לי, אין התנגדות ביני לבין המציאות. הקבצנים האלה נחשבו לנחותים, שכאשר אני מסביר משהו מסוים לדוגמה, האדם ששומע לפי הפרוטוקול אם אתם רוצים לדעת, ההגדרה של משוגע במילון זה מה שאני אומר, ... עושים את כל ההפרדה, זה טוב זה רע, אם תעשה ככה תצליח אם תעשה ככה תפסיד. שאלה אתה יכול להסביר איך אפשר להתאמן במחשבות, תיקח שתי מצבים הפוכים שמתקיימים בו זמנית. אליעד הדבר הבסיסי ביותר שהאדם לא יכול לעשות, ... עכשיו עשיתי באתר הרבה הרצאות שמוכיחות שאין אלוהים, איך אני מוכיח שאין אלוהים? מאוד פשוט, לקחתי את כל מה שהסברתי עכשיו, והסברתי למה זה לא לוגי, בעצם הסברתי שתפיסת האלוהים היא שמאין נהיה יש והסברתי למה זה לא הגיוני, אז הוכחתי שאין אלוהים, אבל זה לא נכון, הוכחתי שבלוגיקה אין אלוהים, אבל מצד האמת ... שזה טוב. זה התגר אותי, אבל במה הוא קנה אותי, בזה שהוא לא שיקר, כולם שיקרו וניסו לתרץ תירוצים ולהסביר לך כל מיני דברים, אבל הוא לא שיקר, הוא אמר תקשיב אין לזה תשובה, לפחות לא שיקר וזה לעצמו ... לך. בשביל הפרוטוקול יש הרצאה באתר שנקראת השעמום של אלוהים, אם אומרים שהוא ברא את העולם כי הוא השתעמם, הסברתי למה זה לא נכון ואסביר עכשיו שוב. שאלה אבל עכשיו אתה עושה סטייה, התחלנו בשרשרת של השאלות והפסקנו שאמרתי ... לענות על זה. אליעד אני מסביר את השאלה. שאלה השאלה ברורה. אליעד אז לי היא לא ברורה. אני רוצה להסביר את השאלה יותר טוב? שתבין בדיוק את העניין. תבין משהו גם אם אין תשובה להבין את השאלה זה דבר ... להבין איך אלוהים צמצם את עצמו, וכולם כתבו לי תשובות ולא הבנתי אותם, זאת אותה שאלה. אני שוב רוצה להסביר את מהות השאלה שלך שאלה עדיין לא להשיב עליה אליעד נכון, כי אם תבין את השורש של השאלה תבין ...
קבלה מתחבר לשורש לא מצליח לעשות רצונות רוצה לחיות מזוכיסט ליקוטי מוהרן חא סד איך להגיע לחוויית האחדות
לא לדעת, לא יכול לדעת יותר, אי אפשר לדעת יותר, ידיעה אחת, אין שום שאלה, לדעת כלום, לדעת שום דבר
7:10לא לדעת, לא יכול לדעת יותר, אי אפשר לדעת יותר, ידיעה אחת, אין שום שאלה, לדעת כלום, לדעת שום דבר
... לדעת יותר, אי אפשר לדעת יותר, ידיעה אחת, אין שום שאלה, לדעת כלום, לדעת שום דבר למה אי אפשר להסביר משהו שהבנתי? אליעד כהן מסביר כי כאשר אדם מנסה להסביר נושא שהוא חושב שהוא הבין, הוא מגלה לעיתים קרובות שאינו מצליח להעביר אותו בצורה ברורה. מדוע זה קורה? הסיבה ... מעורפלת. האדם מבין משהו ברמה חלקית, ולכן כשהוא נדרש להציג את אותו ידע לאחרים, נחשפים פערים רבים בהבנה שלו. ההסבר שהוא נותן לא רציף, הוא מרגיש שקשה לו לבטא את עצמו בצורה מדויקת ומסודרת, ולמעשה ההבנה האמיתית שלו נבחנת בדיוק בנקודה שבה הוא מנסה לתקשר את המידע. לדוגמה, כאשר מישהו מנסה להסביר לעצמו פסקה מסוימת מתוך ספר או מאמר, בתחילה נראה לו שהכל מובן. אולם ברגע שהוא נדרש להסביר זאת לאדם אחר או אפילו לכתוב סיכום מסודר, הוא מגלה חסרים, שאלות, אי - דיוקים ופערי ידע שאותם לא הבחין קודם לכן. אליעד מסביר שזו למעשה הדרך לבדוק אם באמת הבנת משהו: לנסות להסביר אותו באופן כזה שאדם אחר יבין. כשעושים זאת, מיד מגלים היכן נמצאים החורים בהבנה. מדוע אחרי שמבינים משהו נשארים ... חוקרים לעומק, הפרדה זו מתגלה כאשליה בלבד. מה המשמעות של לדעת שום דבר או לא לדעת באופן מוחלט? אליעד מסביר את ההבדל בין לא לדעת פשוט, לבין לא לדעת באופן מוחלט. כשאדם אומר אני לא יודע במובן הפשוט, הוא ... מה ההבדל בין ספק לאי - ידיעה מוחלטת? מהי ידיעה אחת מוחלטת? איך מבטלים את השאלות הפילוסופיות? מדוע קשה להסביר דברים שהבנתי?
להסביר דברים משמעות האם אפשר לדעת הכל ידע לא יכול לדעת יותר לשאול שאלות רעיון אפשרי מגיע להבנה
סבל בדרך אל האושר, ריקנות ומשמעות, לחבר את הרגש לשכל, מה לשאול כשאין שאלות, לשקר בשביל האמת
סבל בדרך אל האושר, ריקנות ומשמעות, לחבר את הרגש לשכל, מה לשאול כשאין שאלות, לשקר בשביל האמת
... האמת מה המשמעות של סבל בדרך אל האושר ואיך החיפוש אחר האמת יוצר סבל לפי אליעד כהן? אליעד כהן מסביר באופן מעמיק ויסודי את הרעיון שהחיפוש אחר האמת יוצר סבל. לטענתו, עצם הניסיון של האדם להבין מי הוא באמת, ... בחייו, וכך הוא יוצר תחושת סבל וריקנות. למה הניסיון להבין את האחדות הוא למעשה ניסיון להבין דבר והיפוכו? אליעד מסביר שהאחדות האמיתית היא המקום שבו אין הבדל בין אחדות לנפרדות. האדם מנסה להגדיר מהי האחדות, אבל הדרך היחידה לעשות ... ובכך הוא דווקא מתרחק ממנה. מהם הרשימות ואיך הן משפיעות על האדם לפי אליעד כהן? אליעד משתמש במושג רשימות ומסביר אותן בפשטות כרושם, סימן, או זיכרון פנימי עמוק של האדם שהוא היה פעם מלך, כלומר, שהוא היה אלוהים עצמו. ... היא להטיל ספק בכל דבר שהאדם בטוח בו עד שיגיע למצב שבו לא יוכל לחשוב את ההפך. איך אפשר להסביר את האחדות לחלק העיוור של האדם? לפי אליעד, החלק שהאדם מכנה עיוור או משוגע הוא החלק שמרגיש את עצמו ... ולא מסוגל להבין את האחדות. אבל החלק העיוור הזה הוא כבר אחד עם החלק המודע. האדם לא באמת צריך להסביר לאותו חלק משוגע את האחדות, משום שהחלק הזה עצמו הוא כבר באחדות מוחלטת עם החלק החכם או המודע. בפועל, ... התפיסה השגויה שלו שיש הפרדה בין שני החלקים האלה. למה לפי אליעד כהן כל המציאות היא למעשה עכשיו? אליעד מסביר שברגע זה ממש קיימת כל המציאות כולה: עבר, הווה, ועתיד. הזמן הוא רק תחושה פנימית של האדם. האדם רגיל ... רשימות לפי אליעד כהן? איך לחבר את הרגש לשכל? מה לעשות כשאין שאלות? איך לשבור את האמונות שלי? איך להסביר אחדות לחלק העיוור? איך להבין שהכל קורה עכשיו? שאלה: מה דעתך על זה שאני רוצה להרגיש שהכל בתוכי? אליעד: ... מתקרב להבנה של האחד, אתה לא סובל בגלל שאתה אמיתי, אלא סובל בגלל שאתה משקר. אבל יש דבר נוסף ותסבירי את. שאלה: כדי להבין את האחדות, צריך להבין בשכל. כשאני מנסה להבין אחדות, זה שניים, זה לא אחד. אני ... כבר טוב, והאדם מנסה לעשות יותר טוב, אז הוא בעצם הורס את העולם. הסיבה שקשה להבין זאת, כי צריך להסביר מה זה אמת, אבל כדי להסביר מה היא אמת, קודם כל צריך לדעת מה הוא שקר. העולם כרגע מושלם כמו שהוא גם אם הסבל שבו, ... אך מצד האמת אין בך חלק משוגע וחלק חכם. אין הבדל בין שיגעון לחכמה. הכל כבר אמת, אני מנסה להסביר לך שלא צריך לשנות. שאלה: לפי ההיגיון שלי, העולם זה סיבה ותוצאה, ואתה בהרצאות אומר שהכל זה עכשיו, אז ...
לזכור רצון לשאול אולי ההפך הכל מושלם האני העליון היש והאין תחושה של סבל חוויית שלמות
הארה רוחנית, למה אין שאלה, אדם מואר, להיות מואר, הוכחה שהכל אחד, יש שאלה אין סופית, ידיעה מחויבת, נכון מצד עצמו
הארה רוחנית, למה אין שאלה, אדם מואר, להיות מואר, הוכחה שהכל אחד, יש שאלה אין סופית, ידיעה מחויבת, נכון מצד עצמו
... אלא דווקא מחדדת ומעמיקה אותה. עוד דוגמה שאליעד מביא היא אדם הטוען אין שאלה, אך בו בזמן הוא זקוק להסברים מדוע אין שאלה. אם אדם חייב להסביר מדוע אין שאלה, זה מוכיח שהוא דווקא כן נמצא במצב של שאלה. אדם שבאמת הבין שאין שאלה אינו צריך הסברים כדי לשמר את התובנה שלו. איך יודעים אם באמת הבנת שאין שאלה? לדברי אליעד, אדם שהבין באמת שאין שאלה יכול להסביר באופן מיידי ומוחלט כל דבר בעולם וכל יחס בין דברים ללא היסוס. אם אדם מתקשה להסביר מדוע היחס שלו למשהו הוא נכון, הוא עדיין לא הבין לעומק את המציאות. הוא נותן דוגמה של שולחן וכיסא: ... או ירח כי החומר זהה, כך אדם שמבין שהכל אחד מסוגל לראות את כל היחסים כיחס אחד, ובאופן מיידי להסביר זאת. היכולת להסביר זאת בשבריר שנייה היא סימן להארה רוחנית אמיתית, מכיוון שהאדם לא מתעכב לחשוב או לחפש הסבר. אם ההסבר אינו מיידי וברור לו לחלוטין, הוא עדיין לא הגיע להבנה מוחלטת. למה ההבנה שדבר והיפוכו נכונים מייצרת שאלה אינסופית? אליעד מסביר שהרבה אנשים מתבלבלים וחושבים שכאשר הם מבינים שהמציאות היא דבר והיפוכו, הם כבר הגיעו לסוף הדרך, ולכן אין להם ... שהכל אחד ואין שום דבר מעבר לכך. מה ההבדל בין אדם מואר באמת לבין מי שמאמין שהוא מואר? אליעד מסביר שאדם מואר באמת אינו זקוק להסברים או תירוצים כדי לשמר את התובנה שלו שהכל אחד. הוא חי את האחדות באופן ישיר, בלי ספקות ובלי תהיות. לעומת זאת, מי שמאמין שהוא מואר חייב להסביר לעצמו שוב ושוב למה אין שאלה. הוא זקוק לתזכורות והסברים מתמידים, כי הוא עדיין לא באמת הגיע להבנה הפנימית השלמה שהכל אחד. מהי המשמעות האמיתית של ידיעה שאין שאלה? ... גם אין לו שאלות שמגיעות מתוך אמונות לא שלמות. מדוע המילה אולי מצביעה על אי - הבנה אמיתית? אליעד מסביר שהמילה אולי מרמזת שהאדם מאמין באפשרות שיש נכון ושקר, ואילו במצב של הבנה מוחלטת אין משמעות למונח אולי, כי ...
למצוא תשובות תירוץ ספק חומר להסביר אמונות הוכחה קושי
קנאה ורכושנות, התמודדות עם קנאה, קנאות מופרזת, קנאות בין בני זוג, קנאות יתר, קנאות אובססיבית, קנאה רומנטית, קנאה בזוגיות, קנאה חולנית, רכושנות בזוגיות, אהבה אובססיבית, מערכות יחסים
קנאה ורכושנות, התמודדות עם קנאה, קנאות מופרזת, קנאות בין בני זוג, קנאות יתר, קנאות אובססיבית, קנאה רומנטית, קנאה בזוגיות, קנאה חולנית, רכושנות בזוגיות, אהבה אובססיבית, מערכות יחסים
... קנאה ומה היא רכושנות בזוגיות? קנאה ורכושנות הן שתי תופעות שקשורות ישירות למערכות יחסים, במיוחד בין בני זוג. אליעד מסביר תחילה למה בכלל אדם נמצא בזוגיות. לפי דבריו, האדם רוצה להרגיש טוב עם עצמו, וזוגיות מאפשרת לו להרגיש טוב ... שהאדם יותר תלוי רגשית בבן הזוג שלו, כך מתפתחת קנאה ורכושנות בצורה משמעותית יותר. למה בכלל קיימת קנאה בזוגיות? ההסבר של אליעד מתחיל במושג בסיסי - שיפוטיות. לדבריו, אם האדם היה חי ללא שיפוטיות, ללא הבחנה בין טוב לרע, ... לו עדיין את ההבחנה הזו בין מה ששייך לו ומה שלא שייך לו. מה ההבדל בין קנאה לרכושנות? אליעד מסביר שקנאה במהותה היא הרצון להידמות למישהו אחר או הרצון להיות כמוהו. לעומת זאת, רכושנות היא התחושה שמשהו או מישהו ... להכרחית בתוך מערכת יחסים, לפחות במידה מסוימת. איך הקנאה מופיעה בפועל בחיי הזוגיות? הדוגמאות שאליעד מביא הן מגוונות. הוא מסביר שקנאה יכולה להופיע לא רק כלפי אדם אחר אלא גם כאשר אחד מבני הזוג מקנא בדברים כמו עבודה או ... שהיא מקנאת אפילו בנעליים, משום שהגבר משקיע בהן זמן במקום להשקיע בה. מה הקשר בין קנאה לדימוי עצמי? אליעד מסביר שהאדם רוצה להרגיש ייחודי ואהוב. למעשה, האדם רוצה להיות כמו אלוהים - מרכז העולם - ושהכל ישתחוו לו. אך ... נחמדה, אלא הופכת להיות מטרד הרסני, וגורמת ללחץ ולקונפליקטים רבים בין בני הזוג. מה הפתרון לקנאה מופרזת בזוגיות? אליעד מסביר שהדרך להתמודד עם קנאה מוגזמת היא קודם כל להבין אותה. יש לדבר עם בן הזוג בצורה חיובית, לא להאשים אותו שאין לו אמון, אלא להסביר לו בעדינות שהקנאה נובעת מתלות רגשית ומהצורך לאהבה ואישור תמידי. הוא ממליץ להגיד לבן הזוג שמצד אחד מחמיא מאוד ... קנאה ומה היא רכושנות בזוגיות? קנאה ורכושנות הן שתי תופעות שקשורות ישירות למערכות יחסים, במיוחד בין בני זוג. אליעד מסביר תחילה למה בכלל אדם נמצא בזוגיות. לפי דבריו, האדם רוצה להרגיש טוב עם עצמו, וזוגיות מאפשרת לו להרגיש טוב ... שהאדם יותר תלוי רגשית בבן הזוג שלו, כך מתפתחת קנאה ורכושנות בצורה משמעותית יותר. למה בכלל קיימת קנאה בזוגיות? ההסבר של אליעד מתחיל במושג בסיסי - שיפוטיות. לדבריו, אם האדם היה חי ללא שיפוטיות, ללא הבחנה בין טוב לרע, ... לו עדיין את ההבחנה הזו בין מה ששייך לו ומה שלא שייך לו. מה ההבדל בין קנאה לרכושנות? אליעד מסביר שקנאה במהותה היא הרצון להידמות למישהו אחר או הרצון להיות כמוהו. לעומת זאת, רכושנות היא התחושה שמשהו או מישהו ... להכרחית בתוך מערכת יחסים, לפחות במידה מסוימת. איך הקנאה מופיעה בפועל בחיי הזוגיות? הדוגמאות שאליעד מביא הן מגוונות. הוא מסביר שקנאה יכולה להופיע לא רק כלפי אדם אחר אלא גם כאשר אחד מבני הזוג מקנא בדברים כמו עבודה או ... שהיא מקנאת אפילו בנעליים, משום שהגבר משקיע בהן זמן במקום להשקיע בה. מה הקשר בין קנאה לדימוי עצמי? אליעד מסביר שהאדם רוצה להרגיש ייחודי ואהוב. למעשה, האדם רוצה להיות כמו אלוהים - מרכז העולם - ושהכל ישתחוו לו. אך ... נחמדה, אלא הופכת להיות מטרד הרסני, וגורמת ללחץ ולקונפליקטים רבים בין בני הזוג. מה הפתרון לקנאה מופרזת בזוגיות? אליעד מסביר שהדרך להתמודד עם קנאה מוגזמת היא קודם כל להבין אותה. יש לדבר עם בן הזוג בצורה חיובית, לא להאשים אותו שאין לו אמון, אלא להסביר לו בעדינות שהקנאה נובעת מתלות רגשית ומהצורך לאהבה ואישור תמידי. הוא ממליץ להגיד לבן הזוג שמצד אחד מחמיא מאוד ... הוא לא משיג את זה בזוגיות אז הוא מביא ילדים שישתחוו לו. אפילו אני מקנא לכל אחד מכאן, אני אסביר. יש את העולם האמיתי של מה שקורה לי בראש ועליו אנחנו לא מדברים. יש את העולם המוחלט ששם שום ... הזה הוא שגורמים לבן זוג השני להבין את עצמו. פשוט לדבר עם הבן זוג שהוא קנאי ללא פרופורציה, לנסות להסביר לו מאיפה נובעת הקנאה. ולא להסביר לו במובן הרע, שאין לו אימון, זה לא נכון, זה לא בגלל שאין לו אימון. להסביר לבן זוג מה עובר לו בתת מודע, ולא להתקיף אותו ולהגיד שהוא לא צודק, אלא להסביר לו ממה נובעת הקנאה שלו. להגיד לה, אני מעריך את זה שאת מקנאת לי, זה אפילו מאוד מפרגן לי ...
איך לקבל את זה כועסת עליו להעריך את עצמך מעדיף זוגיות טובה ובריאה הישגים האם אתה לא מאושר שני בני זוג
חינוך ילדים, איך לגרום לילד? לסדר את החדר, חדר מבולגן, הפרעות סדר וארגון אצל ילדים, מודעות לסדר, NLP, איך לשכנע ילד לסדר? איך לחנך ילד מבולגן? פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה של הילד
חינוך ילדים, איך לגרום לילד? לסדר את החדר, חדר מבולגן, הפרעות סדר וארגון אצל ילדים, מודעות לסדר, NLP, איך לשכנע ילד לסדר? איך לחנך ילד מבולגן? פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה של הילד
... את חוסר ההיגיון בדרישה מילדים להיות יותר מסודרים מאיתנו. האם כל חלק בחדר של הילד חייב להיות מסודר? אליעד מסביר שאין הכרח שכל החדר יהיה מסודר לחלוטין. ייתכן שיש חלקים בחדר שהבלגן בהם לא מפריע לאף אחד, כמו למשל ... צריכים להיות ברורים במקום שבו פעולותיו של הילד משפיעות על אחרים. מדוע הילד מתעקש דווקא לבלגן את החדר? אליעד מסביר לעומק שהילד עלול לבלגן את החדר או לסרב לסדר אותו מתוך תחושת מאבק וכוח. הוא מפרט שההתנגדות לסדר נוצרת ... במיוחד אם הוא מרגיש שההורים מנסים להשליט עליו כוח בצורה שרירותית. איך להתמודד עם ילד שלא רוצה לסדר? אליעד מסביר שהגישה הנכונה לשכנע ילד לסדר את החדר צריכה להיות מתוך שיחה פתוחה, ולא מתוך כפייה או איומים. הוא נותן ... שאין לך כוח. כך הילד מרגיש שמכבדים את רגשותיו ורצונותיו ולא מנסים להשתלט עליו. השלב הבא בגישה זו הוא להסביר לילד את הסיבות ההגיוניות מאחורי הדרישה לסדר. למשל, ניתן לומר לילד שהבלגן גורם להורה להרגיש עומס נפשי, וכאשר הבית מבולגן להורה קשה לבצע משימות אחרות או לסייע לילד בהמשך. אפשר להסביר לו שבמקום להילחם אחד בשני, אפשר להגיע לשיתוף פעולה. לדוגמה, ההורה יכול להגיד לילד: אם אתה עוזר לי לשמור על סדר מינימלי, יהיה לי יותר קל לסייע לך בהמשך בדברים שחשובים לך. המטרה כאן היא להסביר את העניין באופן הגיוני, כדי שהילד יבין שיש היגיון בסידור, ולא מדובר סתם ברצון לשליטה. איך לשכנע ילד לסדר ... בגישה של שיחה פתוחה ולא של כפייה. לדוגמה, אפשר לשאול את הילד למה הוא מעדיף לא לסדר, ולאפשר לו להסביר את תחושותיו באופן חופשי בלי שיחשוש מעונש. חשוב שהילד יבין שהמטרה היא לא לשלוט בו, אלא למצוא פתרון משותף שמכבד גם אותו וגם את ההורה. בנוסף, אליעד ממליץ להראות לילד שמבינים את הרצונות שלו, אבל גם להסביר לו את הרצונות של ההורה. אפשר להגיד לילד: אני מבינה את הצורך שלך לא לסדר, ואני מכבדת את זה. אך באותו אופן, הייתי רוצה שתבין שגם לי יש צורך בסדר מסוים. ההורה יכול להסביר את ההיגיון מאחורי הדרישה לסדר, למשל שקשה לה למצוא דברים כאשר החדר מבולגן, או שזה מפריע למהלך החיים בבית. ... לסדר מתוך רצונו האישי? הדרך הטובה ביותר, לפי אליעד, היא לגרום לילד לרצות לסדר על ידי הבנה והדדיות. כשההורה מסביר לילד שהוא מבין את הקושי ואת חוסר החשק שלו, אבל גם משתף את הילד בצורך האישי של ההורה בסדר, ...
לומר לילד עבודה הרגלים ילדה פסיכולוגי לא למצוא מחנך לשאול את עצמי
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
14:50איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
... את השימוש בכלים בצורה מדויקת ומותאמת לכל מצב. איך להעביר מסרים תת - הכרתיים ועקיפים בעזרת NLP? אליעד כהן מסביר כיצד להעביר מסרים בצורה עקיפה ותת - הכרתית באמצעות דוגמאות מחיי היום - יום, בלי שהאדם ירגיש שהמסר מכוון ... אותה בכל התחומים: שכנוע, חינוך ילדים, ותקשורת בין - אישית. הוא מביא דוגמה מעשית של ילד המסרב לאכול ירקות, ומסביר שאם מבינים לעומק מדוע הילד מתנגד ואיך איזון נכון בין גישה רכה וקשוחה משפיע, ניתן להצליח במקום שטכניקות שטחיות ... פתרונות לכל בעיה וכל שאלה. האם ללמוד NLP בקורס או מתוך לימוד עצמי של שורשי החשיבה? לסיכום, אליעד כהן מסביר כי הלימוד הטוב ביותר של NLP אינו דווקא באמצעות קורס פורמאלי, אלא דווקא מתוך למידה עצמית והתבוננות פנימית. מי ... כולל כישוף או אסטרונומיה, מתוך תפיסה שכל נושא שחושבים עליו מכיל חלקים של המציאות ששווה להכיר. באותה נשימה יש שהסבירו שלפעמים דווקא כדאי לא ללמוד, משום שככל שלומדים יותר - כך עלולים להתעורר יותר ספקות ושאלות ולהסתבך יותר. איך ... את זה? או שזה פשוט אתה מול עצמך לשבת ולנתח טקסטים ועד כמה שאתה מצליח... אליעד: אני רגע רוצה להסביר את הסיפור של ה NLP. מה האמת? שצד האמת צריך ללמוד NLP. מצד האמת צריך ללמוד NLP. למה צריך ... שאת לומדת יותר, את מסתבכת יותר ויש יותר שאלות, יותר ספקות. עכשיו בואו נתקדם. מה הקשר של מה שאני מסביר ל NLP בעצם? יש כמה שיטות של NLP וקודם זאת היתה דוגמה טובה לסיפור של ה NLP. נגיד לדוגמה, נגיד שאתה בדרך כלל מטפל NLP ויסבירו לך איזה משהו מסוים, השאלה מה הרמות עומק שאתה מגיע אליהם? עכשיו אני רוצה להסביר משהו ספציפי. אני לא מלמד NLP. לא מלמד NLP. זה לא מענין NLP. כאילו זה לא מענין משום דבר ... מה זה NLP? NLP זאת בסך הכל שיטה לתכנון של המוח, באמצעות שפה. זה הכל. עכשיו, כל מה שאני מסביר פה על NLP קודם כל למה קוראים לזה NLP? למה אני קורא לזה NLP? כי ככה קוראים לזה. מבחינתי ... הכל מתוך המוח של עצמי. למה אני חושב ככה? עד שהבנתי איך המוח חושב באופן כללי. בדיוק. עכשיו אני מסביר עוד פעם כל מה שאני מסביר פה, איך לשכנע, איך פה איך שם, איך שם איך פה זה מתוך תהליך של התבוננות עצמית. למה המוח ... זה שונה מאדם לאדם, כל אחד יכול לנתח את זה אחרת. אליעד: נכון, אבל המנגנון הוא אותו מנגנון. אני מסביר עוד פעם, כל מה שאני מלמד בכל נושא שהוא בעולם זה הכל ביטוי של דבר אחד. יש הבנה אחת ... אתה תפעיל את המוח שלך על כל כך הרבה דברים, עד שאתה תדע גם כל דבר שהוא. שמה אני מסביר עוד? כל מה שאני מסביר פה זאת תוצאה של משהו, לחדש הבנה אחת שממנה גוזרים הכל. לא משנה מה הנושא, לא משנה מה הבעיה, ... זה לא שאני צריך ללמוד NLP בנפרד. אדרבא, אם מישהו מלמד אותך נגיד NLP, את אומרת לו אתה יודע להסביר לי איך זה וזה עובד? אם לא אז אתה גם לא הבנת את ה NLP. אין דבר כזה, צריך ... יש לאין הזה, מתוכו אתה גוזר את כל הדברים בעולם. שאלה: מה אז יש הבדל X,Y,Z? אליעד: עכשיו אני אסביר עוד משהו. כל בית ספר בעולם שילמדו אותך נגיד NLP נגיד הסבירו לך, אם אתה רוצה לשכנע אותו תגיד ככה, ואם זה תגיד ככה ונניח שזה נכון, אז קודם כל למה נניח? כי זה לא תמיד נכון, כי מה שהם לא יודעים להסביר לך את ההפך. למה אם תגיד לא ככה, זה יהיה תמיד הפוך? הם לא יודעים להסביר לך. הם גם לא יודעים שיש הפך, הם חושבים שיש רק ככה. אז מה לעשות? אז אתה אומר לעצמך ... אתה אומר לעצמך רגע אבל לימדו אותי שזה עובד, למה זה לא למה זה לא עובד? כי הם לא הסבירו לך גם את ההפך של הדבר. שאם אתה תגיד ככה, זה יכול להיות בדיוק מאותה סיבה שזה לא יעבוד. את זה אין לאנשים מושג להסביר את זה, כי הם אומרים יש חוקים ככה זה עובד וזהו. ולמה אם אני אעשה את החוקים האלו, זה ... ככה, עד כמה שאתה יכול להעמיק אבל אפשר להעמיק עד הסוף, אם תגיד לו ככה הוא יחשוב ככה ואני אסביר לו גם את כל המהלך ולמה זה ככה ולמה זה ככה, ואיך זה קשור לככה עד לקיום שלך עד ... יכול להלביש את זה איך שאתה רוצה, אתה יכול לעשות את זה במיליון ואחת דרכים נוספות. במיליון הקשרים. אני אסביר לכם עוד דבר שאותו לא תלמדו ואותו לא לומדים בשום מקום של NLP. ולא לומדים אותו בגלל שלא מעמיקים ...
לסמוך איך לשכנע את הילד איך המוח עובד לשאול למה לחנך לגרום למישהו לרצות אותי לגרום לגברים לאהוב אותך לגרום לבחורה להתאהב בי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
... היא להשיג את מטרות החברה בצורה המיטבית, כלומר, להשיג את המקסימום מהזמן שהעובדים משקיעים ביחס לתפוקה שהם מביאים. אליעד מסביר שישנן שתי גישות נפוצות בעניין זה: הגישה הראשונה היא מדידה, כלומר, למדוד את הזמן שהעובדים משקיעים, לבדוק את התפוקה ... והתלהבות כך שירצו מעצמם להשיג יותר. אליעד מציין שלמעשה, הדרך הנכונה ביותר כוללת את שני ההיבטים גם יחד. הוא מסביר שהבסיס לשיפור ביצועים הוא להבין באופן עמוק יותר את המהות של השאלה. כלומר, כאשר רוצים שעובד יעשה משהו, יש ... אם לעובד יש ידע אך אין לו רצון, הוא לא יפעל. כיצד מדידה עלולה לפגוע במוטיבציה של העובדים? אליעד מסביר שלמרות החשיבות של מדידה ונתונים, יש להיזהר משימוש לא נכון בהם. התמקדות יתר במדדים עלולה לגרום לעובדים להרגיש מוגבלים, ... וזה נותן לו מוטיבציה פנימית גבוהה יותר. מה המשמעות של לתת סמכות לעובד ואיך זה משפיע על הביצועים? אליעד מסביר שלתת סמכות לעובד זה למעשה לשחק משחק שבו המנהל באמת נמצא מעליו בהיררכיה, אבל נותן לעובד להרגיש שהוא לא ... גבולות ולהגדיר לו באופן ברור מה נדרש ממנו. מדוע איזון בין חופש לבין גבולות חשוב כל כך בניהול עובדים? ההסבר המרכזי שאליעד נותן הוא שהעובד לא בא לעבודה רק כדי לעבוד. הוא עובד כדי להשיג תחושת חופש - שיהיה ... מדגיש שכאשר עובד טוען שאין לו זמן, הבעיה האמיתית היא בדרך כלל חוסר ההבנה של חשיבות המשימה. יש צורך להסביר לו את המטרה ואת החשיבות של הדבר. אם העובד עדיין טוען שהמשימה היא שטויות או לא חשובה, הדרך הנכונה ... ולך למהות של השאלה. ש: אוקי אם אתה רוצה לגרום למישהו לעשות משהו. אליעד: לא רגע אני רק רוצה להסביר לך איך עברתי בין השאלה למהות של השאלה כי זה חשוב שתבין את המהות. אוקי אז מה אתה מבין? ... את זה ואז אם הוא ירצה לעשות את זה ולרכוש את הידע איך לעשות. אליעד: לא רגע אני מנסה להסביר לך משהו אחר כשאתה שואל את עצמך איך אני גורם להם לעשות משהו לעובדים לעבוד יותר על משהו, תחשוב ... נותן תחושה של רצון מעריכים אותי אני רוצה לקבל את זה כאילו את הערכה זה יעבוד יותר טוב. אני מסביר לך עוד פעם שלפעמים אם אתה נכנס עם העובד עכשיו לדברים קטנים זה יגרום לו לא לרצות לעבוד זה ... לא עדיין לו, מה זה לתת לו סמכות אני רוצה. אליעד: מה זה לתת לו סמכות? ש: כן. אליעד: להסביר לו את התפקיד, אני אסביר לך להסביר לו תקשיב לתת לו תחושה שהוא יוזם שהוא יוצא, שהוא ממש את עצמו תקשיב תחליט איך נוח לך לעשות ... לעשות ככה וככה אתה מגדיר את המטרה ואתה אומר לו ואיך אתה חושב שהכי כדאי לעשות את זה או תסביר לי מה לדעתך צריך לעשות. כל מיני כאלה אז הוא מרגיש שהוא לא סתם מזיז מX לY הוא עושה ... שהוא מנהל שהוא לא נמדד בשום מדד ואז מנהל והוא עושה מה שבא לו והוא מתבטא, ואז אתה צריך להסביר לו תקשיב אתה לא מנהל אתה עבד, אתה עובד פה ולהגדיר לו תקשיב יש יעד כזה וכזה ככה וככה. ... לא הדבר הכי חשוב עכשיו לעשות יש הרבה עבודה. אליעד: אוקי ואני מסכים איתו אני מסכים גם איתו, אני אסביר לך משהו תסתכל המקרה הזה שהעובד אומר לך תראה אין לי זמן קודם כל זה תלוי בזה שהוא חושב ... חשוב אז הוא היה מבין שזה חשוב. עכשיו הכשל שלך הוא בזה שאתה אומר לו מה לעשות ואתה לא מסביר לו מה המטרה של הדבר. ש: כל מה שאמרתי לו עד עכשיו. אליעד: אתה הבנת מה אני אמרתי? ש: ... מה עושים איתה, אפשרות שניה שהוא לא מבין למדוד, למה אתה רוצה למדוד? ש: כי זה לא פעם ראשונה שהסברתי לו הוא יודע, זה התחיל מדבר מאוד בסיסי שצריכה להיות תוכנית עבודה. אליעד: תקשיב אם אתה אומר למישהו אני ... מסודרת. אליעד: שזה אתה אומר זה לא הוא אומר. ש: הוא אומר לא יש איזו תוכנית עבודה. אליעד: אני מסביר לך מה הבעיה תבין רוב האנשים בעולם רוצים שיהיה להם הרבה כסף אבל רוב האנשים בעולם לא מוכנים לעבוד ... כבר יש לו אחוזים קבוע, בסדר יש לו כבר קבוע אחוזים אבל הוא לא רוצה להתאמץ יותר. עכשיו אני מסביר לך משהו תקשיב יש לו את השגרה שלו יש לו את מה שהוא מרוצה ממנו, עכשיו תסתכל קודם כל ... שטויות או שהוא מנסה לנער מעצמו את האחריות. עכשיו אם הוא באמת חושב שזה שטויות אז יש לך כשל בלהסביר לו למה זה לא שטויות בהנחה שזה באמת לא שטויות, עכשיו כשמישהו אומר לך זה שטויות אינסטינקטיבית אתה צריך ...
לגרום לגבר סמכות היא לא רוצה למה בן אדם רוצה להרגיש רצונות לחנך ילד להצליח ביצוע
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להסביר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להסביר, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להסביר, איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למציאת זוגיות, אימון אישי לקשב וריכוז, מאמן אישי לדיאטה בתחום להסביר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2891 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 21:02:01 - wesi1