אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להסביררוצה להסבירלהסביר את עצמילהסביר את עצמךלהסביר משהולהסביר ללקוחלהסביר לילדלהסביר לילדיםלהסביר את השאלהלהסביר למישהולהסביר לאחריםלהסביר דבריםלהסביר לעובדלהסביר לעובדיםלהסביר למישהו משהולא מצליח להסביראיך להסביר לילדאיך להסביר לילדיםאיך להסביר ללקוחלהסביר נכוןאיך להסביר למישהואיך להסביר דבריםאיך להסביר משהולהסביר יותר טובלהסביר הסבריםלהסביר ללקוח את התמחורלהסביר רעיון מורכבלהסביר משהו לעובדיםאיך להסביר נכוןלהסביר את זה ללקוחלהסביר את המחיר ללקוחלהסביר את השאלה לאחריםאיך להסביר לעובדיםלהסביר ללקוח למה המוצרלהסביר ללקוח את המחירלהסביר את עצמך למישהולהסביר באמצעות שיקוףלהסביר מה זה רגשלהסביר שוב ושוב את אותם הדברים ללקוחותליהנות להסבירלעזור לאיש מכירות להסביר ללקוחותבאיזה מילים להסביר ללקוחמה צריך להסביר ללקוחלהסביר משהו לא מובןאיך להסביר משהו לילד אוטיסטלהסביר משהו למפגריםאיך להסביר משהו למשוגעיםאיך להסביר מה זה פחדאיך להסביר מה זה רע🔍הצג עוד...
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
שכנוע אנשים, מניפולציה על אנשים, איך לגרום למישהו לא להיפגע? איך לא לפגוע במישהו? איך לשכנע מישהו להירגע? איך להאשים מישהו אחר? איך להבדיל בין עובדה לפירוש? איך לעזור לאנשים?
... אפשר לשכנע אדם לא להיפגע מדברים שנאמרו לו? הדרך שבה אנשים מפרשים סיטואציות קובעת איך הם ירגישו בעקבותיהן. אליעד כהן מסביר שכאשר מישהו נפגע, זה לא בגלל העובדות עצמן, אלא ... אותו שהסיבה האמיתית להזמנה המאוחרת היא שונה ממה שהוא מפרש. לדוגמה, אם מישהו כועס שהוזמן רק ברגע האחרון לחתונה, ניתן להסביר לו: חשבנו שאתה יודע על האירוע, אבל כשהבנו ... היא לומר לו ששלחו לו הזמנה מראש אך היא לא הגיעה אליו מסיבות טכניות, או שניסו ליצור איתו קשר ללא הצלחה. חשוב לציין שההסברים הללו צריכים להיות אמינים ולא להיראות כתירוצים ... חיוני להבחין בין עובדות לפרשנויות: עובדה היא נתון מוחלט שאין עליו ויכוח, כגון הזמנתי אותך רק אתמול. פרשנות היא ההסבר שנותנים לעובדה, למשל, הזמינו אותי מאוחר כי לא ... האחרון, אני מבין אותך. כך האדם שמרגיש פגוע לא יחשוב שמזלזלים בו, אלא שישנן סיבות אובייקטיביות שגרמו לסיטואציה. איך להסביר שאי - הזמנה אינה פגיעה אישית? אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע מישהו לא להיפגע, אפשר לומר לו באופן ... מתוך חובה. בדרך הזו, האדם לא ירגיש שהוא הושפל, אלא להפך - ירגיש שחסכו ממנו טרחה, ולכן אין סיבה להיפגע. בנוסף, אפשר גם להסביר שלא מדובר בזלזול, אלא להיפך, מתוך רצון ... קודם?, אליעד מציע כמה דרכים לענות: אפשר לומר שהייתה מחשבה שהאדם הוזמן מראש, ופשוט התברר מאוחר מדי שזה לא קרה. אפשר להסביר שההזמנה נשלחה אך לא הגיעה מסיבות טכניות ... לא ניסו שוב. אפשר גם לומר שבתחילה לא היה ברור בכלל מי צריך להגיע, והאירוע עצמו תוכנן או נקבע רק ברגע האחרון. כל אחד מההסברים הללו חייב להיות מותאם לסיטואציה, כדי להימנע ... מוחלטות לפרשנויות. כאשר האדם מבין שהפרשנות השלילית שלו לא נכונה, הוא יוכל להירגע ולהפסיק להיפגע. לכן, חשוב תמיד לתת הסברים אמינים, לא ליצור תחושה של תירוץ קלוש, ולהשתדל לשים את עצמך במקום האדם שנפגע, כדי להראות הזדהות ולהסביר שהמקרה אינו אישי. איך לא לפגוע באחרים? מה ההבדל בין עובדה לפרשנות? איך לגרום לאנשים להירגע? איך להסביר טעויות בלי לפגוע? איך להעביר אחריות בלי ...
תהליך לא לפגוע בו לזלזל הזדהות לגלות אמינות פירושים עובדות שליליות
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
8:23איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
... הסיבות השליליות כבדה יותר. איך אנלוגיית המאזניים מסבירה טיפול בהתנגדויות קניה? אליעד כהן ... מוסיפים לו אחריות. אם הוא מוטרד מאיכות המוצר, יש להסביר בפירוט למה המוצר איכותי. בדרך זו ... 1.8 מטרים בלבד. אחת הדרכים לטיפול בהתנגדות הזו היא להסביר ללקוח שההבדל של 20 סמ אינו ... לאחת: - הורדת המחיר או מתן הנחה. - הוספת אחריות. - הסבר מפורט על איכות המוצר והשימוש בו. באופן ... מטר שמונים. אפשרות אחת היא להפחית את סיבת ההתנגדות: להסביר לו שמטר שמונים מספיק לצרכיו, או ... אנשים, יש את שיטת המקל ויש את הגזר ולצורך העניין אסביר את זה בדימוי די פשוט הדימוי הוא שיש ... אחריות בוא ניתן לו אחריות, הוא חושב שהמוצר לא טוב נסביר לו שהמוצר כן טוב מה שזה לא יהיה, אוקי הוא חושב שהמוצר לא שווה את הכסף נסביר לו שזה כן שווה את הכסף מה שזה לא יהיה. ... הוא רוצה את זה ואת זה? בוא נוסיף לו עוד משהו בא נסביר לו למה זה יעשה לו יותר טוב. עכשיו ... את המוצר יש בזה גם את זה וגם את זה כאילו מנסים להסביר לו כמה המוצר הזה טוב אבל לפעמים ... יש חסרונות. אותו דבר גם הפוך כי לפעמים המוכר ינסה להסביר לך מה אין חיסרון אבל מצד שני גם ...
לזכור להסיר אחריות מוצר יקר סילוק התנגדויות מכירה דמות איתור צרכים של לקוח מוצר יקר ללקוח רגש
מה לענות לאנשים? מרגיש ניצול, מרגיש שמנצלים אותי, מרגיש שמסנגרים אותי, רטוריקה, איך לנצח בויכוח? על מי מוטל נטל ההוכחה, בעיות בעבודה, בעיות במשפחה, איך לענות לאנשים?
6:22מה לענות לאנשים? מרגיש ניצול, מרגיש שמנצלים אותי, מרגיש שמסנגרים אותי, רטוריקה, איך לנצח בויכוח? על מי מוטל נטל ההוכחה, בעיות בעבודה, בעיות במשפחה, איך לענות לאנשים?
... עבודה או לא, או כמה אתה באמת עסוק. התשובה הזו מובילה למצב שבו אתה מתחיל להצדיק את עצמך ולהסביר את מידת העומס שיש עליך. איך ... זה הופך את המטלות שלך לשלי? בצורה כזו, הפוקוס עובר חזרה אל המבקש עצמו, והוא זה שצריך להסביר מדוע לדעתו האחריות על ... שיש לכם ילדים אומרת שאני צריך לשמור עליהם?, הוא היה מחזיר אליהם את נטל ההוכחה ומאלץ אותם להסביר למה הוא בכלל אמור לבצע את ... האדם המבקש חושב שהמשימות שלו הן האחריות שלך. כך תימנע ממצב שבו אתה צריך להצדיק את עצמך או להסביר את לוח הזמנים שלך. ומה אם ... לעזור במטלה הזו. שאלה: מדוע זה לא רצוי להעביר את נטל ההוכחה אלי? תשובה: ברגע שאתה מסביר אני לא יכול לעזור כי יש לי עבודה ... תשובה: במקום לתרץ למה אתה לא יכול לעזור - שאל אותו מדוע הוא חושב שעליך לעזור לו. במקום להסביר כמה אתה עסוק, החזר אליו את האחריות על המשימות שלו. כך לא תצטרך להוכיח דבר, והנטל יישאר אצלו: הוא זה שצריך להסביר למה עליך, ולא עליו, לבצע את ... הן של האחר? תשובה: כי כך מונעים החצנה של האחריות ומונעים מצב שבו צריך להתחיל להצטדק ולהסביר מדוע אינך מתפנה. האדם שביקש ... עדיין לא עבודה שלי זאת עבודה שלך. ש: נכון. אליעד: נכון אבל היה צריך לחשוב על זה קודם אני אסביר למה כי איך שהבן אדם אומר תקשיב זה ...
החלטות שכר מחזירים בתשובה זמן פנוי סיפור אישי פרויקט איך לנצח בויכוחים התנהגות
טיפים למערכות יחסים, למה אתה לא שומר שבת? איך לפתור קונפליקטים? איך לענות נכון? איך להקטין חיכוך? ליצור אוירה נעימה, טיפים לדו שיח, תקשורת בין אישית, ניהול שיחה נעימה
טיפים למערכות יחסים, למה אתה לא שומר שבת? איך לפתור קונפליקטים? איך לענות נכון? איך להקטין חיכוך? ליצור אוירה נעימה, טיפים לדו שיח, תקשורת בין אישית, ניהול שיחה נעימה
... על ענווה והתמקדות בהסבר הגיוני. מהי הדרך הנכונה להקטין חיכוך? אליעד מסביר שמי ששואל את השאלה יכול להניח ששמירת שבת מוגדרת בצורה מסוימת, אבל ההגדרה הזו אינה תמיד חד - משמעית. לדוגמה, אם אתה לא שומר ... שבת בכלל. אתה יכול להסביר שאתה שומר שבת לפי ההגדרה שלך, בצורה שמתאימה לך, ולא בהכרח כפי שמישהו אחר מצפה ממך. הכוונה כאן היא להסביר את עמדתך מבלי להיכנס לעימות. כאשר מישהו שואל למה אתה לא שומר שבת?, יש מקום לשאול את עצמך קודם כל: מה הוא באמת שואל? ... השאלה לא רק כהזדמנות להסביר מדוע אינך שומר שבת, אלא גם כהזדמנות להסביר את המשמעות האישית שלך לגבי שמירת שבת. אם אתה שומר שבת בדרך שונה ממה שמקובל, זה יכול להקטין את החיכוך על ידי הצגת ... השואל. ניתן למשל להסביר שאתה מעריך את המסורת, אבל יש לך גישה שונה לשמירת השבת. אם אתה מביע הבנה כלפי כוונותיו של השואל, תוכל להימנע מעימותים ... שתשיב. כל עוד אתה מסביר את עמדתך בצורה נעימה ומובנת, הסיכוי שיתפתח עימות פוחת. כיצד לזהות את השאלה האמיתית? ההמלצה העיקרית של אליעד היא לא להתייחס ...
אוירה נעימה לנסח דאגות דרך נכונה למה אתה לא מבין טיפים שקרנים למה אתה לא שומר שבת
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
... המחיר? האם יש משהו שהיית מצפה לקבל מהמוצר ולא קיבלת? אם הלקוח אומר שמחיר המוצר גבוה בהשוואה למקום אחר, מומלץ לשאול אותו מה בדיוק הוא ראה במחיר הזול יותר, ולהסביר את היתרונות של המוצר המוצע בהשוואה למתחרים. אם הלקוח לא מבין את יתרונות המוצר, חשוב להבהיר לו את כל התועלות שהוא יכול לקבל ממנו, ולהסביר את הערך המוסף. במקרים כאלה, הלקוח עשוי לחשוב שהוא מקבל אותו מוצר או תועלת במחיר נמוך יותר במקומות אחרים, ... אם המוצר לא יקר בהשוואה למתחרים, וזה נובע מחוסר הבנה של המוצר או יתרונותיו. לפעמים הלקוח לא מבין את ערך המוצר או את היתרונות שבקנייתו, ולכן נדרש להקדיש זמן להסביר לו את היתרונות ולוודא שהוא מבין את המוצר ויודע את הערך שהוא מקבל. מה צריך בעל העסק לעשות במקרה כזה? הדבר ... לבדוק אם הלקוח מכיר את המתחרים, ואם הלקוח מצפה למחיר זול יותר, כדאי לבדוק אם המחיר הנמוך יותר יפגע בתמורה שהלקוח יקבל. אם מדובר במוצר שמציע ערך מוסף, חשוב להסביר את היתרונות ולהתעקש על כך שהמוצר שווה את המחיר. מתי כדאי להוריד מחיר ומתי לא? אם הלקוח מבקש הנחה, בעל ... לתועלת, אך הוא עדיין מעוניין במוצר, ניתן לשקול הורדת המחיר. אך אם הלקוח מנסה להוריד את המחיר רק כדי לחסוך כסף מבלי להבין את הערך המוסף, יש להימנע מהנחה ולהסביר את היתרונות של המוצר. האם חובתנו להסביר את כל היתרונות של המוצר? בהחלט, בעת מענה להתנגדות של זה יקר לי, חשוב להבהיר ללקוח את כל היתרונות המגיעים עם המוצר ולהדגיש את הערך המוסף. אם הלקוח לא מבין את התועלת או יתרונות המוצר, יש להסביר לו בצורה ברורה את כל ההיבטים של המוצר שיעניקו לו יתרונות על פני מוצרים אחרים. איך למכור למישהו שאומר זה יקר לי? מה כדאי לעשות כאשר הלקוח לא מבין את היתרונות? כיצד להתמודד עם התנגדות מחיר במכירות? מה לעשות כשלקוח מצפה למחיר נמוך יותר? איך להסביר את הערך המוסף של המוצר? עכשיו הנושא הוא כזה נגיד אתה בא למכור למישהו משהו והוא אומר לך זה יקר לי, מה ... מה האמת האם אני באמת יקר או לא יקר ואז להגיד לו את מה שאתה יותר טוב. ש: יש כאלה דרך אגב מה שהם עושים הם לא בודקים באמת הם פשוט מלכלכים על המוצר ההוא ומסבירים מה טוב בזה וגם לא בהכרח זה. אליעד: זה בדיוק מה שקורה אצלך לפעמים אני אומר משהו אתה לא בודק מה אמרתי אם זה ... נשאל שאלות אולי קודם כל צריך לוודא שהוא בכלל מבין שאתה רוצה לעזור לו. מה אתה רוצה להגיד? ש: זה בדיוק המקרה השלישי שרציתי לפני זה להגיד שיכול להיות שכשאתה מסביר לבן אדם מה התועלת שהמוצר יביא לו אתה בעצם מנפח את הערך של המוצר והבן אדם משהו שהוא רצה לקנות והיה מוכן לשלם עשרה שקלים ואז הוא רואה מההסבר שזה יכול להיות שזה עולה מאה שקל, כן ואז כאילו יש מצב שהוא. אליעד: אני בעדך. ש: כאילו מנפחים את הערך של המוצר ...
מוצר לא מספיק טוב מכירות למכור למישהו משהו אצל המתחרים למה הוא לא רוצה לרכוש התנגדות מכירות מה זה משנה המחיר גבוה
איך לקרוא אנשים? איך להשפיע על מישהו? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות? איך להבין אנשים? איך להיכנס לנעליים של מישהו? איך להיכנס לנעליים של האחר? לחשוב כמו מישהו אחר, nlp, חלק 1
3:34איך לקרוא אנשים? איך להשפיע על מישהו? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות? איך להבין אנשים? איך להיכנס לנעליים של מישהו? איך להיכנס לנעליים של האחר? לחשוב כמו מישהו אחר, nlp, חלק 1
... שלו, ואז לחשוב מה היה גורם לך לפעול או לחשוב בצורה מסוימת אילו היית באמת הוא. מהם התנאים הבסיסיים להבנת אנשים והשפעה עליהם? אליעד כהן מסביר שכדי להצליח בתהליך ההבנה והשכנוע, נדרשות מספר יכולות בסיסיות: יכולת דמיון - עליך להיות מסוגל לדמיין את עצמך במצב של האדם האחר, לנסות ... אנשים אחרים? אליעד מדגים נקודה זו באמצעות דוגמה מאוד פשוטה: אם אינך יודע מה מניע אותך, מה מפעיל אותך ומהם הפחדים והדחפים שלך, כיצד תוכל להסביר או להבין מה מניע אדם אחר? אם אתה בעצמך לא יודע למה אתה עושה פעולה מסוימת או למה אתה חושב מחשבה מסוימת, לא תוכל בשום אופן להבין או לנבא מה עשוי להשפיע על אדם אחר לבצע פעולה מסוימת או לשנות את דעותיו. לכן, המפתח הראשון והבסיסי ביותר הוא להבין את עצמך. ברגע שתדע להסביר לעצמך מדוע אתה עושה מה שאתה עושה, תוכל להשליך את ההבנה הזו על אחרים. לאחר שהבנת את עצמך, אתה מוסיף את התנאים הספציפיים של האדם השני ... לעומק את עצמך. אדם שאינו מכיר את המניעים והרגשות של עצמו יתקשה באופן מהותי לבצע את התהליך של הכניסה לראש של האדם האחר. מי שלא מצליח להסביר לעצמו מדוע הוא חושב או מרגיש בצורה מסוימת, לא יוכל להצליח במשימת ההבנה של אנשים אחרים, וכתוצאה מכך לא יצליח גם לשכנע או להשפיע ... אנשים? איך לשתול מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לקרוא מחשבות? איך לשכנע אנשים? אחת השאלות הכי נפוצות זה, הסברנו את זה הרבה פעמים נסביר את זה עוד פעם איך לגרום למישהו לעשות משהו נכון, איך אתה גורם להוא לעשות ככה להוא לעשות ככה להוא להקשיב לך, להוא לאכול להוא לקפוץ ולהוא ... יותר שצריך כדי להיות מסוגל להבין מישהו אחר מה הוא רוצה לשמוע מה קורה שם? ש: הוא יכול להבין את עצמו. אליעד: נכון כי אם אני אומר לך בא תסביר לי על עצמך מה צריך להגיד לך שיגרום לך להפסיק לעשן? לא יודע, למה אתה עושה את זה ואת זה? לא יודע, למה אתה חושב ככה? לא יודע, למה אמרת את זה? לא יודע, אתה יכול להסביר לי מה המניע שלך פה? לא יודע אפילו על עצמך אתה מבין את עצמך אז אם אני אגיד לך טוב עכשיו דמיין שאתה הוא ותסביר לי למה הוא אמר אז זה למה הוא רוצה את זה, מה צריך להגיד לו מה הוא צריך לחשוב? לא יודע. ברור שאתה לא יודע אפילו על עצמך שכבר יש לך את החוויה של עצמך אתה לא יודע להסביר את המניעים שלך את הפחדים שלך את הדחפים שלך איך תסביר מישהו אחר. ולכן בסופו של דבר אם אתה רוצה לשנות מישהו אתה צריך בתור התחלה להבין איך משנים את עצמך, תבין למה אתה עושה את מה שאתה עושה למה ...
מחשבות לקבל החלטה תחושה של פחד להבין את עצמי קבלת החלטות קשיים הנחות יסוד עישון סיגריות
איך העולם נוצר מפיצוץ? האם יש אלוהים? הפרכת טיעון השעון והשען, טיעון השען והשעון, הטיעון הטלאולוגי, טיעון לקיום אלוהים, הוכחות לקיומו של אלוהים, הוכחות לקיומו של בורא עולם, הוכחות לקיום אלוהים
איך העולם נוצר מפיצוץ? האם יש אלוהים? הפרכת טיעון השעון והשען, טיעון השען והשעון, הטיעון הטלאולוגי, טיעון לקיום אלוהים, הוכחות לקיומו של אלוהים, הוכחות לקיומו של בורא עולם, הוכחות לקיום אלוהים
שפה פשוטה הוכחה למציאות הבורא לנהל הוכחות לאי מציאות הבורא הפרכת טיעון העולם נוצר מעצמו הוכחה שאלוהים לא קיים להסביר
איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
10:11איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
... באמצעות ניסיון להפריך אותה או להקטין את חשיבותה. למשל, אם מישהו אומר אני לא רוצה לאכול ציפס כי זה לא בריא, התגובה הרגילה תהיה להסביר לו מדוע זה לא באמת מזיק, ... לא משנה כי זה טעים, או שצריך ליהנות בחיים. הגישה הרגילה לשכנוע מישהו אומר אני לא רוצה לאכול ציפס כי זה לא בריא. התגובה הרגילה היא להסביר לו למה זה לא באמת לא בריא או למה זה לא משנה. אם מישהו אומר המוצר יקר, התגובה היא להסביר למה הוא לא באמת יקר או למה הוא שווה את המחיר. אם מישהו אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים כי אני רוצה ללכת לחברים, ההורה ינסה להסביר לו למה שיעורים יותר ... כלל כשמישהו אומר לך אני לא רוצה לאכול ציפס כי זה לא בריא אז מה אומרים לו מה האינסטינקטיבי שאתה אומר לו? אומרים לו כל מיני דברים שמסבירים לו למה זה לא משנה שזה לא ... עכשיו מישהו בא בטענה אתה אומר לילד שלך תעשה שיעורים הוא אומר לך אני רוצה ללכת לחברים עכשיו אני לא יכול לעשות שיעורים אז אתה תנסה להסביר לו למה הוא לא רוצה ללכת ... שאם באמת הציפס לא בריא אז באמת עדיף לו לא לאכול את הציפס. עכשיו אתה בא למכור את המוצר ללקוח הלקוח אומר לך זה יקר ואז אתה מסביר לו למה זה לא יקר הוא אומר לך זה לא מתאים לי ואז אתה מסביר לו למה זה מתאים לו נגיד אבל ... לכן אני חושב שאתה צריך לקנות אותו אתה צודק שהוא יקר לך ולכן אתה צריך לקנות אותו. ש: למה שאני צודק? אליעד: למה זאת שאלה אחרת תכף נסביר אבל קודם כל אתה צריך שיהיה לך ...
שיעורים ניסיון איך למכור את המוצר לא רוצה לקנות אפקטיבי לשכנע יקר ללקוח אתה לא רוצה
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
7:04איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
... שיחה? כאשר אתם מנהלים שיחה ואדם אחר מתפרץ, חשוב להבין תחילה למה הוא מתפרץ. אליעד כהן מסביר שהסיבה המרכזית להתפרצויות היא שהאדם המפריע מאמין, באותו רגע, שהתפרצות תועיל לו יותר מאשר שתזיק. לכן, על מנת לטפל בכך, יש לפעול באחת ... אז הגיבו. לחפש את המשותף ולא את השונה - להדגיש את הדברים שבהם אתם מסכימים. לתת לצד השני להסביר את עצמו במלואו - לא לקטוע אותו גם כשאתם לא מסכימים איתו. מה עושים כשהשיחה כבר הגיעה להתפרצות וכעס גבוה? אם השיחה כבר הגיעה ... לחנך אותו בצורה ישירה. במקום זאת, ניתן ליצור סביבה שמדגישה דיאלוג רגוע - להשתמש בדוגמאות, להסביר את היתרונות שבשיחה רגועה ולתת מקום להביע רגשות מבלי להגיע להתפרצות. כאשר אדם מרגיש שמקשיבים לו ומכבדים אותו, הוא יהיה פחות ... ולא במפריד - במקום להדגיש את המחלוקת, לנסות למצוא נקודות הסכמה. 4. לתת לצד השני הזדמנות להסביר את עצמו עד הסוף - לא לקטוע אותו, גם אם לא מסכימים עם מה שהוא אומר. מה עושים כשהשיחה כבר התדרדרה להתפרצות? כאשר השיחה כבר הגיעה ... למי שמנהל איתו את השיחה. אליעד: יפה אז זאת אומרת כשמגיעים לנושא נגיד כשהוא אומר רע לי ומסבירים לו שלא רע לו אז הוא מתפרץ, אני סתם אמרתי כי זה ברור שהוא לא יגיד את זה המהות זה לא מה שהוא אומר המהות זה שהוא לא רוצה לקבל את מה ... לך שהוא מתפרץ כדי להיפטר ממנו גם זאת אופציה. האם הקונפליקט בינך לבינו מחויב או שיש דרך שתסביר את מה שאתה רוצה בצורה יותר מדורגת יותר עדינה תסביר הקדמות מסוימות למה שאתה רוצה להגיד ואז תגיע למה שאתה רוצה להגיד. ש: לא אני יותר ממקום בא נגיד ככה אולי יותר כאילו גם להרגיל אותו ... רוצה ללמד אותך שתדבר בנחת אל תתפרץ מה אתה תעשה, מה אתה מחפש מה מציק לו ואתה עושה את זה כדי להסביר לו שהוא צריך ללמוד לנהל שיחה בנחת? אתה רואה שאתה מנסה לחנך את הבן אדם השני. ש: לא אני יותר מנסה להבין כמו כאילו. אליעד: עוד ... שלך זה או להעביר לו נושא או לדבר איתו על נושא אחר או לאיים עליו שאם הוא יתפרץ יהיה בלגן או להסביר לו שאם הוא לא יתפרץ יהיה לו יותר טוב, יש כל מיני אופציות יש הרבה אופציות. ש: הוא אומר לו תבוא שלוש פעמים והוא אומר אני אבוא רק ...
רמאי להרגיע מטופל להרוג שיחה ניהול תקשורת בין אישית כעסים
איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
6:20איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
... משא ומתן על שכר איך להוריד לעובד את המשכורת בלי ליצור התנגדות? אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להוריד משכורת לעובד בצורה שתמנע מתח והתנגדות ותשמור על מוטיבציה גבוהה. הוא מדגיש כי כל ... כסימן של חוסר הערכה כלפיו וכרמז שהוא לא רצוי יותר במקום העבודה. אליעד כהן מסביר כי חשוב להבין תחושות אלו כדי להיערך בצורה נכונה להודעה לעובד, כך שירגיש כמה שפחות רע. איך אפשר ... לו לתפוס את הורדת השכר בצורה פחות שלילית. למשל, להוסיף או להוריד משימות, ובכך להסביר את השינוי בשכר באופן טבעי ולא כפגיעה ישירה בעובד עצמו. לייחס את ההחלטה לכוח עליון: להסביר לעובד שהמצב נכפה על ידי גורמים חיצוניים שלא בשליטת המעסיק. לדוגמה, השוק השתנה, הלקוחות הפסיקו ... דוגמאות מפורטות כיצד אפשר ליישם את השיטות באופן מעשי: אם לעובד הורידו שכר ומסבירים לו שזה עקב צמצומים כספיים, ניתן להוסיף לו אחריות מסוימת, כמו תפקיד פיקוח או הכשרה, ובכך להגביר את תחושת הערך שלו בארגון. להסביר לעובד שהורדת השכר נובעת מהחלטה של יועץ עסקי או מצב בשוק, מה שמפחית את תחושת הפגיעה האישית ... להמשיך לעבוד בשכר מופחת? כאשר עובד מסרב להמשיך לעבוד בשכר נמוך, אליעד כהן מסביר כי חשוב לקחת זאת בחשבון מראש. הוא ממליץ על מספר צעדים במקרה כזה: ניהול משא ומתן עם העובד למציאת ... הוא עלול לחוש נבגד או לפתח טינה כלפי מקום העבודה. ניתן להציג את השינוי כך: להסביר שהחברה נאלצת לבצע התאמות בשל מצב כלכלי, ולא משום שהעובד פחות טוב או פחות מוערך. לשדר מסר חיובי ... אישית מצד המעסיק, הדבר עלול לגרום לתחושת תסכול. אחת השיטות להורדת התנגדות היא להסביר שהמצב נכפה על הארגון בגלל גורמים חיצוניים: השוק השתנה, אנחנו צריכים להתאים את עצמנו לתנאים ... שזה יעבור בשלום. ש: צריכים לעשות. אליעד: לא מה השכל שבדבר אל תגיד לי נוסחאות תסביר לי את החוקיות של הדבר. ש: הוא צריך להרגיש שבשכר נמוך יותר טוב לו לעבוד כדאי לו להמשיך לעבוד צריך ...
קבלת החלטה מחויב הערכה עצמית נמוכה חוסר הערכה מוצלח אני לא מספיק טוב איך להתמודד עם רגשות החלטה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להסביר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להסביר, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להסביר, איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לחיים, מאמן רוחני, אימון אישי מומלץ בתחום להסביר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2734 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 21:01:59 - wesi1