... ללקוח להרגיש שהמוצר או השירות עונים בצורה מדויקת על הצרכים והחסרונות שהוא מרגיש. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש במילים שהלקוח בעצמו משתמש בהן. אליעד כהן
מסביר, שהמטרה היא לגרום ללקוח להרגיש טוב לא באמצעות עצם המכירה, אלא על ... או חייב, כדי להגביר את תחושת הדחיפות והצורך לקנות. עוד דוגמה לכך היא כאשר הלקוח משתמש במונחים שעשויים להקטין או להמעיט מערך המוצר. אם הלקוח אומר אני מחפש משהו
סביר במחיר
סביר, והמוצר שנמכר הוא ברמה גבוהה משמעותית, עדיף שהמוכר לא יחזור על המילה
סביר, אלא יציג את המוצר במילים שמביעות איכותו הגבוהה כמו מוצר הרבה ... לחיובי יותר כמו רכב נוח במיוחד. מה עושים כשהלקוח לא סגור על עצמו? לעיתים הלקוח אינו בטוח שהוא רוצה את מה שהוא עצמו תיאר, למרות שהשתמש במילים מסוימות. אליעד כהן
מסביר שהלקוח יכול לומר שהוא רוצה מוצר מסוים (א), אבל בתוך תוכו הוא בעצם ... ולהשתמש במילים כמו חייב במקום מעוניין. זה יכול לשדר לו את הצורך במוצר באופן יותר ברור ולהגביר את הסיכוי שהוא יחליט לרכוש. כמו כן, אם הלקוח אומר שהוא מחפש משהו
סביר ושם הדגש על המחיר, אבל המוצר שמוכרים לו הוא הרבה יותר טוב מכך, יש להימנע מלהשתמש במילה
סביר ולהציע את המוצר במילים שיביעו את איכותו הגבוהה, לדוגמה: המוצר הזה ... ללקוחות ושכנוע אנשים וההיבט הוא שימוש במילים של הלקוח, בתהליך המכירה כאשר באים למכור ללקוח את המוצר את השירות את מה שלא רוצים בעצם להשתמש במילים של הלקוח ואני
אסביר גם למה זה טוב וגם למה זה לא טוב ומתי לא להשתמש דווקא במילים של ... לגרום ללקוח לחשוב שהוא חייב לקנות את הרכב לא שהוא רק מעוניין לקנות את הרכב. אוקי מה אני מנסה לומר? אני מנסה לומר שלפעמים בתהליך של מכירה הלקוח נגיד לדוגמה לא יודע
להסביר מספיק טוב את מה שהוא רוצה ברמה שגם הלקוח עצמו מבין שהוא לא
הסביר את זה מספיק טוב או נגיד שהלקוח משתמש בכל מיני מילים שהן מתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה למוצר. נגיד שהלקוח אומר אני מחפש איזה משהו
סביר לבית, אתה יודע אני מחפש איזה משהו במחיר
סביר או משהו כזה נניח, עכשיו מה לעשות שהמוצר הזה הוא הרבה יותר טוב מאשר
סביר ואז לדוגמה במקרה כזה עדיף דווקא לא להשתמש במושג של הלקוח ואת ... אמרת שאתה רוצה יפה זה מה שזה עושה. אוקי זה מהיבט אחד אבל אף על פי כן זה לא תמיד נכון החוק הזה שאומר שעדיף להשתמש במילים של הלקוח הוא לא תמיד נכון, למה? אני חוזר
ומסביר עוד פעם יש מילים שהן יכולות להיות בעיתיות שהלקוח עצמו מרגיש ... לקנות את המוצר הזה? לכאורה אמרנו לו מה חיפשת א? הנה א אבל לא כשהוא אמר שהוא רוצה לקנות א הוא התכוון להגיד בתוך תוכו הוא רצה משהו יותר טוב מ - א רק הוא לא ידע איך
להסביר את עצמו או שהוא מסיבה כזו או אחרת אמר אני רוצה א והוא בכלל ...