... מוצר שעולה יותר ממתחרים, אך יש לו יתרונות נוספים, כמו שירות משלוחים או תמיכה טכנית, יש
להסביר את היתרון הזה ללקוח. עם זאת, חשוב ... רק על תחושת הלקוח. האם המוצר באמת שווה את המחיר או לא? אם המוצר שווה את המחיר, יש
להסביר זאת ללקוח. אם לא, יתכן שכדאי לשקול ... האם המוצר שלך באמת יקר. אם התשובה היא כן, ומדובר בעלויות גבוהות או רווח גבוה, אז יש
להסביר זאת ללקוח בצורה כנה. אם המוצר שלך לא יקר,
תסביר ללקוח את היתרונות שמגיעים עם המוצר הזה,
ותסביר מדוע זה שווה את המחיר. במצבים שבהם הלקוח ... שמצא מוצר דומה במחיר זול יותר, יש לבדוק אם מדובר במוצר זהה. אם מדובר במוצר זהה, יש
להסביר את היתרונות של המוצר שאתה מציע, גם ... לבדוק את האמת ולא להילחץ מההצהרה של הלקוח על המחיר. אם הלקוח מרגיש שאתה משדר ביטחון
ומסביר את היתרונות של המוצר שלך בצורה כנה,
סביר להניח שהוא יהיה פתוח לרכוש את המוצר במחיר ... אם יש תועלות נוספות שמצדיקות את המחיר, כמו שירות טוב יותר או איכות גבוהה יותר, יש
להסביר את היתרונות ללקוח בצורה כנה, ובאופן ... המוסף של המוצר. אם המחיר הגבוה נובע מעלויות ייצור גבוהות או שירותים נוספים, המוכר יכול
להסביר זאת ללקוח. אך אם אין סיבה מוצדקת ... להבין קודם אם המוצר שלך באמת יקר. תתחיל בשאלה האם המוצר שלך באמת יקר, ולאחר מכן תוכל
להסביר את היתרונות או הצרכים של הלקוח בצורה ... המוצר מגיע עם שירותים נוספים, כמו משלוחים או שירותים נלווים שלא מוצעים במקום אחר, חשוב
להסביר את הערך המוסף הזה ללקוח. יחד עם זאת, ... אמיתית למחיר הגבוה (כגון עלויות ייצור גבוהות או צורך לרווח גדול יותר), אז על המוכר
להסביר זאת ללקוח בצורה כנה. אם, מצד שני, ... אליעד מציין כי יש לבדוק אם מדובר באותו המוצר. אם מדובר במוצר זהה עם תועלות דומות, יש
להסביר ללקוח את היתרונות של המוצר הנמכר. ... מצדיק את המחיר בעיני הלקוח. אם אין טעם להוריד את המחיר או להציע תוספות נוספות, אז יש
להסביר את היתרונות של המוצר באופן כנה. ... המחיר לעומת מוצרים דומים בשוק, יש לבדוק האם אכן יש הבדל באיכות או בשירותים הנלווים
שמסביר את המחיר הגבוה. אם מדובר במחיר גבוהה בשל עלויות תפעוליות כמו שכירות או עלויות ייצור גבוהות, המוכר יכול
להסביר זאת בצורה כנה. אך אם אין סיבה מוצדקת ... אם יש תועלות נוספות שמצדיקות את המחיר (כמו שירות טוב יותר או איכות גבוהה יותר), יש
להסביר את היתרונות ללקוח בצורה כנה ובאופן ... לא הבנתי מה אתה אומר, לא הבנתי עוד פעם מההתחלה מה אתה אומר? ש: אתה יכול להגיד לדוגמה
להסביר ללקוח שהסיבה שהמוצר שלו יקר זה בגלל ... המוצר יקר אתה צריך לשאול את עצמך מה האמת האם באמת המוצר יקר אם זאת לא האמת שהוא יקר
תסביר שזאת לא האמת ואם זאת האמת זאת האמת זה ... אותו רוצה מה שאתה רוצה אבל קודם כל תבדוק מה האמת ואם אתה חושב שהמוצר שלך לא יקר אז
תסביר לו למה זה לא יקר במקום להסתבך וסיבוכים. ... לך למה כי לדוגמה אם המוצר יקר והמחיר הוא תוצאה של שכלול גם של השכירות לדוגמה זה לא טוב
להסביר לו תשמע המוצר יקר בגלל שאני משלם ... בפחות עלות. ש: יכול להיות שאני אחשוב ככה אבל את הלקוח עצמו זה לא מעניין, אתה תבוא
תסביר לו תשמע אני לא יכול אי אפשר זה מצאתי זה ... אתה רוצה להרוויח יותר איך הגעת באמת למחיר הזה, אם אתה היית מבין את עצמך אז יותר קל לך
להסביר במקום להסתבך בבוא נלמד שיטות מה ... ובהנחה שהאמת היא שזה לא בהכרח יותר יקר בהנחה שהאמת היא שיש היבטים שזה יותר זול עכשיו
תסביר לו את ההיבטים האלה זה הכל. ש: גם אם מישהו ...