... מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים? וכאן
נסביר , מה זה התייעלות באופן כללי בכל תחום.
ונסביר איך לבצע תהליך של התייעלות בכל תהליכי המכירות והשיווק ... מהי התייעלות באופן כללי, איך היא משפיעה על העניין של השיווק והמכירות בארגון?
ונסביר למה חשוב לעשות שיווק? ואיך לעשות שיווק בצורה יעילה? ... עושה בתהליך המכירות, איזה חלקים חוזרים על עצמם שוב ושוב. לדוגמה, שוב ושוב צריך
להסביר ללקוח, למה חשוב 10 כריות אוויר ברכב במקום 9 ... החלקים בתהליך המכירה, שאנחנו עושים שוב ושוב, וצריכים להפוך אותם לחומרי שיווק,
שיסבירו את אותו מסר מכירתי, בצורה שיווקית שהיא הרבה יותר טובה ויעילה בטווח הרחוק. לדוגמה, ניקח את העניין של
להסביר שעדיף 10 כריות אוויר יותר מ 9 כריות אוויר ברכב, ונהפוך אותו בסוף התהליך לסרטונים ומצגות וחומרי שיווק,
שמסבירים בכל דרך אפשרית, למה עדיף לרכוש רכב עם 10 ולא 9 ... קטנה, אבל בוודאות שהם ייעלו את תהליך המכירה בטווח הרחוק ויחסכו לאיש המכירות שלך
הסברים שחוזרים על עצמם שוב ושוב. כמו כן, יש דברים שהרבה יותר קל
להסביר באמצעות סרטון ומצגת, אפילו במקביל לאיש מכירות אנושי, ביחס לאפשרות שרק איש מכירות אנושי
מסביר אותם, בלי מצגת ממוחשבת כלשהי. במילים אחרות, אפשרי ... שהופך את איש המכירות למיותר, בהגזמה. דהיינו, שכל דבר שאיש המכירות יכול ורוצה
להסביר, הכל יהיו חומרי שיווק
שיסבירו את זה במקומו. שים לעצמך מטרה, לא לעשות את אותה ... איש המכירות שלך שאתה כל חודש משלם לו כסף, אם הוא עושה שוב ושוב את אותה הפעולה,
להסביר שוב ושוב את אותם
ההסברים, לענות ללקוחות שוב ושוב על אותן השאלות, אז תיצור חומרי שיווק,
שיסבירו את זה במקום איש המכירות. ונכון, שיש כאן עלות גדולה ... המכירות ולבנות רובוט שיעשה את זה. דהיינו, להתחיל בלהכין חומרי שיווק, דהיינו,
הסברים, שיחליפו את איש המכירות בטווח הארוך וכולי. מה שכן, ...