... אבל זו טעות מהותית. אליעד
מסביר כי הטעות נעוצה בשאלה עצמה. במקום לנסות לשכנע את הלקוח לרצות את מה ... האישי כשמוכרים ללקוח? אליעד
מסביר שהטעות הבסיסית במכירות היא שאיש המכירות לא מאמין שהלקוח רוצה לקנות ... מתלונן שהמחיר גבוה, המוכר צריך
להסביר שהמחיר כולל אחריות ושירות אישי שלא ניתן למצוא במקום אחר, ולכן ... של טענה מצד הלקוח שזה שורף, יש
להסביר שאכן יש מעט שריפה, אבל הערך של שיער חלק עולה בהרבה על החיסרון ... הזה למכירה עצמית? אליעד
מסביר שהעיקרון של יצירת ערך נכון גם במכירה עצמית של רעיונות מופשטים יותר, ... יחשוב שזה הרצון שלו. אליעד:
תסבירי את זה עוד פעם. ש: יש לי רצון. אליעד: כן. ש: אוקי יש לי רצון שתסגור ... אליעד: לא, מדהים מה הבנת, אני
מסביר עוד פעם, בראש שלה יש לה, מה היא שאלה אותי? איך אני גורמת לו לרצות את ... לא אכפת לך מה איתו. אני
מסביר עוד פעם, תתרכזי טוב טוב, בניסוח שאת ניסחת את השאלה את אמרת אני רוצה ... מה ההבדל לא הבנתי. אליעד: אני
אסביר, כי היא לא מאמינה כי בצורה שהיא שאלה את השאלה היא לא מאמינה שהוא ... שזה טוב בשבילו. אליעד: אז
תסבירי לו למה זה טוב בשבילו, אבל את לא אמרת את זה, את אמרת איך אני גורמת ... ערך ללקוח, מה זאת אומרת את
מסבירה לו כמה זה טוב וכמה זה יכול לעשות לו טוב בחיים. ש: כן אבל ברמה שהוא ... צריכה לבדוק מה המוצר הזה עושה,
להסביר למה מה שהוא עושה זה מחויב, כל שאר האופציות לא קיימות. הבנת? ש: ...