... שלך את הידע שלך? והפעם
אסביר, איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה נכונה, שמצד אחד הוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך ודווקא אליך ולא למתחרים שלך. וגם שהוא ... ממישהו אחר. כמו שתכף
אסביר. אז ברמת העיקרון, מה בעצם צריך כדי שלקוח ירצה לרכוש ממך ודווקא ממך ושיהיה מוכן לשלם לך מחיר יותר גבוה מאשר למישהו אחר? תשובה: לשם כך הוא אמור ... לב, זה האם וכמה אתה
מסביר את הבעיה ואת הכאב של הלקוח, ועד כמה אתה
מסביר את הפתרון לכאב של הלקוח. אם לדוגמה אתה צבעי, אתה יכול לדוגמה
להסביר על איך לפתור רטיבות לפרטי פרטים ואתה גם יכול רק
להסביר על הבעיה של הרטיבויות החוזרות, לפרטי פרטים. במילים אחרות, כמה אתה משדר מקצועית דרך
הסבר של הבעיה וכמה אתה משדר מקצועיות דרך
הסבר של הפתרון. נקודה נוספת יכולה להיות, כמה אתה
מסביר על פתרונות אחרים שלא עובדים ועל כל מיני בעיות שיש בפתרונות אחרים ועד כמה אתה
מסביר על מהו הפתרון הנכון. נקודה נוספת יכולה להיות כמה אתה מעביר את כל המידע במלואו וכמה אתה שומר אצלך כמה קלפים, כדי לא להעביר את כל המידע המלא ...