... אליך? הלקוח לא מחפש רק מוצר או שירות, אלא
תחושה טובה. לפני הכל, הוא בן אדם שמעוניין
להרגיש טוב. לדוגמה, אם תלמיד מגיע ללמוד מתמטיקה מתוך חרדה לקראת מבחן, אפילו אם תלמד אותו את החומר בצורה לא מושלמת, אבל תגרום לו
להרגיש ביטחון עצמי רב יותר, הוא יצא ממך עם
תחושה טובה.
התחושה הזו היא מה שיגרום לו לאהוב אותך, להיות נאמן אליך ולהביא לך לקוחות נוספים. כלומר, הוא לא קונה ממך רק ידע, אלא הוא רוכש ממך בעיקר ביטחון
ותחושה חיובית לגבי עצמו. איך אפשר לגרום ללקוח
להרגיש טוב? הדרך לגרום ללקוח
להרגיש טוב היא לא רק באמצעות המקצועיות שלך, אלא גם באמצעות היחס שאתה נותן לו והקשר האישי שאתה מייצר איתו. לדוגמה, אליעד מסביר שהלקוח משלם לא רק על השירות הישיר, אלא בעיקר על
התחושה שהוא יוצא איתה אחרי המפגש. גם אם הלקוח קיבל מוצר לא מושלם אבל
הרגיש שהיחס כלפיו היה מעולה, הוא יצא מרוצה ויחזור אליך שוב. לכן, חובה לשאול את עצמך מול כל לקוח: איך אני יכול לגרום לו
להרגיש טוב? איך היחס האישי שאני נותן לו משפיע על
תחושת הסיפוק שלו? איך נכון להתנהל מול לקוח במחלוקת כספית? כאשר יש מחלוקת כספית, למשל כשהלקוח רוצה לשלם פחות ואתה רוצה יותר, ... או הפרטים הטכניים, אלא ההבנה ההדדית
והתחושה. לדוגמה, אם תסביר ללקוח בצורה מכובדת ומבינה מדוע המחיר שלך גבוה יותר, אפילו אם יש מחלוקת, היחס והכבוד שנתת לו יגרמו לו
להרגיש טוב יותר. כלומר, גם במחלוקת חשוב לזכור שהמטרה היא לשמר את
התחושה החיובית ולא רק לפתור את הצד הטכני של העניין. מה קורה כשהלקוח לא מתעניין במוצר שלך למרות שאתה מקצוען? אליעד מסביר ... את הגישה שלך מול לקוחות ולהוסיף ממד אישי
וחוויית שירות נעימה לצד המקצועיות הטכנית. מה לעשות כשלקוח רוצה אווירה נעימה ולא רוצה לפתור את הבעיה? אליעד מתייחס לדילמה שהעלה אחד ... עובד לא נשאר אצלך רק בגלל הכסף אלא בגלל
תחושת הסיפוק שהוא מקבל. אם אתה נותן לעובדים או ללקוחות שלך
תחושה שאתה מכבד אותם, מקשיב להם ומתייחס אליהם ברמה האישית, הם יבחרו להישאר איתך גם אם מבחינה כספית או מקצועית הם יכלו לקבל תנאים ... ימשיך איתך לזמן ארוך, אתה צריך ליצור
חוויית שירות חיובית. אך אם אתה מעוניין רק בעסקה טכנית נקודתית, אין הכרח להיות נחמד בצורה מוגזמת. הוא מציע למצוא את האיזון ולהתאים ... בצורה אפקטיבית? מה ההבדל בין מוצר לבין
תחושה שירותית? איך להתייחס ללקוחות כדי להשיג את אהבתם? הטעות הקלאסית של אנשים שנותנים שירותים היא לראות את העסקה ביניהם לבין הלקוח ... היא לא רק המוצר הטכני שאתה נותן, אלא
התחושה שהלקוח יקבל ממך. הלקוח פונה אליך כי הוא רוצה
להרגיש טוב, ורק לאחר מכן הוא מתעניין בשירות עצמו. מה הלקוח באמת רוצה? הלקוח רוצה
תחושה טובה, ולא רק את המוצר או השירות שאתה מספק. לדוגמה, אם הוא מגיע ללמוד מתמטיקה
ומרגיש חרדה לפני מבחן, אתה לא רק מלמד אותו את החומר, אלא גם מספק לו ביטחון בכך שאתה משדר לו
תחושת ביטחון לקראת המבחן. גם אם הלימוד עצמו לא היה מושלם,
התחושה החיובית שצבר יגרום לו
להרגיש טוב ולקבל ערך מהמפגש. כאשר הלקוח
מרגיש טוב, הוא ירצה לחזור אליך, להמליץ עליך ולקבל את השירות שלך גם אם המוצר עצמו לא היה מושלם. איך לגרום ללקוח
להרגיש טוב? עליך להתמקד לא רק במקצועיות שלך, אלא גם במעטפת
הרגשית שאתה מספק. גם אם המוצר שלך טוב מאוד, הלקוח לא י