... היכולת לקבוע את מהלך המשחק. תחושות אלו של שליטה ויכולת עשויות להיות חסרות בחייו האמיתיים. במקרה כזה, יש לזהות את התחומים בהם הילד
מרגיש חסר שליטה בחייו, ולנסות לספק לו תחושות דומות של שליטה במצבים ... למשל במשימות שהוא יכול להצליח בהן. דוגמה נוספת עשויה להיות אם הילד משחק בתפקידים של דמויות חזקות או גיבורים, בעוד שבמציאות הוא
מרגיש חסר יכולת. במקרה כזה, יש לזהות את התחומים בהם הילד
מרגיש חסר יכולת ולסייע לו לפתח כישורים שיכולים להעניק לו תחושת הצלחה. ... מה יקרה במשחק. זה סוג של תחושת שליטה ויכולת שלא תמיד קיימת לו בחיים האמיתיים. אם זה המקרה, צריך להבין באילו תחומים בחיים שלו הוא
מרגיש חסר שליטה ולנסות לתת לו תחושת שליטה במצבים אחרים, כמו למשל על ... משחק משחקי מחשב כי הוא מרגיש שיש לו יכולות שאין לו בחיים האמיתיים. אולי הוא משחק בתפקידים של דמויות חזקות או גיבורים, ובמציאות הוא
מרגיש חסר יכולת. במקרה כזה, צריך לזהות את תחומי החיים שבהם הילד
מרגיש חסר יכולת ולעזור לו לפתח כישורים ויכולות שיכולות להעניק לו תחושת הצלחה ויכולת. כלומר, אם במשחקי המחשב הוא מרגיש גיבור או חזק, עלינו לבדוק היכן הוא
מרגיש חסר יכולת בחיים האמיתיים ולסייע לו לשפר את תחושת הערך העצמי ...