או שתמיד טוב לך באמת - או שתמיד רע לך... צורת המציאות, תמיד יהיה טוב לאדם. והבשורה הרעה היא, שמי שלא זוכה לאפשרות שבה תמיד טוב לו, אז ביחס לחוויית שלמות, תמיד רע לו. והעניין הוא, כי יש רק שתי אפשרויות. והאפשרות הראשונה היא שהאדם מגיע לנקודת מבט על ... הכל טוב תמיד. ולא ממש משנה מה היה הווה ויהיה, הכל טוב תמיד. ותמיד טוב באותה המידה, כי תמיד החוויה היא זהה, כי תמיד יש את חוויית מילוי הרצון, בלי להיות תלוי בסיבה ובצורה כלשהי. וכאשר האדם במדרגה הזאת, אז תמיד טוב לו, בטוב אמיתי, שאינו תלוי בדבר. והבשורה הרעה היא, שמי שלא זוכה לכך שתמיד יהיה לו טוב, הרי שביחס לחוויית שלמות, תמיד רע לו. משום שתמיד האדם מרגיש שחסר לו משהו. כי או שהאדם חווה, שהוא זה שבוחר את המציאות כולה, כמו חוויית האלוהים הנל, או שהאדם חווה (בתוכו, גם אם זה לא נראה כך), שהאירועים בעולם קורים בלי הבחירה החופשית שלו, שאז האדם מרגיש שהוא עבד, שאין לו בחירה חופשית על מה שקורה לו. ובכל דבר ודבר שיש בעולם, יש בו חיסרון. כי ... שום צורה כלל. ובסיכומו של דבר, או שתמיד טוב לך, בלי להיות תלוי בצורה כלשהי של המציאות, או שביחס לחוויית שלמות, תמיד רע לך, בגלל שאתה כן תלוי בצורה של המציאות. כי גם מי שרוצה את צורת המציאות, עדיין ...