... יותר יכול לחוות בו - זמנית שלוש פרספקטיבות שונות:
פרספקטיבה נמוכה, שבה הוא חווה את עצמו כישות נפרדת בלבד, כגוף וכתודעה מוגבלת.
פרספקטיבה גבוהה יותר, שבה הוא חווה את עצמו כאלוהים, כלומר, כישות שמניעה את כל המציאות.
פרספקטיבה הגבוהה ביותר, שבה הוא חווה אחדות מוחלטת בין הבורא והנברא, ואין שום הפרדה. מי שאינו מבין ... מתוך הבנה שהוא עצמו המציאות. כתוצאה מכך, האדם מגיע
לפרספקטיבה הגבוהה ביותר, שבה אין עוד שאלות, מכיוון שהכל אחד ואין שום הפרדה. מה המסר העיקרי לגבי ... במציאות יש כמה פרספקטיבות או ישויות פנימיות: יש
פרספקטיבה אחת שבה האדם חווה את עצמו כישות נפרדת - כמו הגוף והתודעה המצומצמת שיש בו. יש
פרספקטיבה נוספת שבה הוא חווה את עצמו כאלוהים, כלומר, ככוח שמניע את כל מה שקורה. יש
פרספקטיבה גבוהה עוד יותר, שבה הבורא והנברא הם אחד, ואין עוד הפרדה כלל. כאשר האדם מדבר על אני, והוא ... כוח שקורא לו אלוהים או מציאות. משם הוא גם תופס את
הפרספקטיבה שקדמה לאלוהים, שבה הכל אחד ואין שום שאלה או הפרדה. לכן, כאשר אדם מתלונן על משהו רע שקרה ... יש בתוכו אלוהים, מצד נוסף הוא זה שברא את אלוהים, שזו
פרספקטיבה גדולה יותר שבה הבורא והנברא הם אחד, יש
פרספקטיבה נמוכה יותר שיש בורא ויש נברא, ויש
פרספקטיבה עוד יותר נמוכה שבה יש את הנברא. עכשיו, כאשר האדם אומר את המילה אני, מצד האמת אם יש לו ... עושה ככה וככה? אבל היא יכולה לחוות את המציאות טוב
מפרספקטיבה שהיא מסתכלת על עצמה כגוף. תמיד הבטחתי והתחייבתי שמי שיחקור את שורש הרצון העצמי שלו, ... ברא את העולם כנפרד, אלא הוא שואל את זה על עצמו
מפרספקטיבה שהוא עצמו אלוהים, וכאשר הוא שואל את זה, הוא מגלה את מי שברא את אלוהים, זא הוא מגלה את
הפרספקטיבה שהכל אחד, ואז אין שאלה למה ברא, מי ברא וכולי וכולי, וזה עניין אחר כבר מה היא אותה
פרספקטיבה. שורה תחתונה המסר הוא פשוט, דע לך, שכל תלונה ותלונה שיש לך על המציאות או על אלוהים אתה ...