אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
סתירות בחיפוש האמת, הגנב הנאמן, קושיות על הצדיק, להיות אלוהים, שכל מעל השכל, פרדוקסים בחיפוש האמת, אליעד כהן נוכל
סתירות בחיפוש האמת, הגנב הנאמן, קושיות על הצדיק, להיות אלוהים, שכל מעל השכל, פרדוקסים בחיפוש האמת, אליעד כהן נוכל
סתירות בחיפוש האמת, הגנב הנאמן, קושיות על הצדיק, להיות אלוהים, שכל מעל השכל, פרדוקסים בחיפוש האמת, אליעד כהן נוכל מה משמעות הסתירות בחיפוש האמת לפי אליעד כהן? אליעד כהן מסביר בהרצאה כי ... מצב זה אינו שלילי אלא חיובי, כיוון שהוא מעיד על הבנה אמיתית של עומק הדברים. למה אליעד כהן מדגיש שכל הבנה היא סוג של צמצום? אליעד טוען כי כל הבנה של משהו מסוים מגבילה את האדם למציאות מוגדרת ומצומצמת. ... של בלבול קיצוני, כשהאדם רואה סתירות בכל דבר, הוא מסוגל באמת לצאת מחוץ לגבולות ההיגיון ולחוות את האמת שמעבר לשכל הרגיל. אליעד מסביר שהמטרה היא להגיע למקום שבו אתה מפקפק אפילו בשכל שלך, ואתה מבין שגם השכל עצמו מוגבל, וזו הדרך היחידה שבה האדם יכול לגלות את האמת העליונה. זו הסיבה שהוא מתעקש שתלמידיו ירגישו שהוא מרמה אותם - כי אז הם יתחילו לפקפק ברצינות בשכלם ובאמונותיהם. מהי התרמית הגדולה ביותר על פי אליעד כהן? אליעד מציין כי התרמית הגדולה ביותר היא זו שהאדם מרמה ... הפנימית שלו עצמו. מהן סתירות בחיפוש האמת? מי הוא הגנב הנאמן? האם אליעד כהן הוא נוכל? כיצד להטיל ספק בשכל? מהי התרמית העצמית לפי אליעד כהן? מדוע ספר להיות אלוהים מלא סתירות?
לחפש את האמת איך להתעלם ברסלב צדיק אין ויש השכל יש מאין לקרוא
להטיל ספק בשכל, לצאת מהשכל, להשתחרר מהשכל, שכל מעל השכל, מה זה אין הבדל בין יש לאין? למה אין הבדל בין יש לאין? המחויב הראשון, מה הכי בטוח? להטיל ספק בהכל, להשתחרר מהמטריקס
להטיל ספק בשכל, לצאת מהשכל, להשתחרר מהשכל, שכל מעל השכל, מה זה אין הבדל בין יש לאין? למה אין הבדל בין יש לאין? המחויב הראשון, מה הכי בטוח? להטיל ספק בהכל, להשתחרר מהמטריקס
להטיל ספק בשכל, לצאת מהשכל, להשתחרר מהשכל, שכל מעל השכל, מה זה אין הבדל בין יש לאין? למה אין הבדל בין יש לאין? המחויב הראשון, מה הכי בטוח? להטיל ספק בהכל, להשתחרר מהמטריקס איך להטיל ספק בשכל ולצאת מהשכל באופן מוחלט? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו כיצד אפשר להטיל ספק בשכל עד לנקודה שבה משתחררים ממנו לחלוטין. לדבריו, האדם כלוא בתוך השכל שלו, ולכן כדי להשתחרר מהמטריקס הזה, עליו לשאול שאלות המערערות את הבסיס של כל מה שהוא חושב כנכון. מהי השאלה המהותית שיש לשאול כדי להטיל ספק באופן מוחלט? הדרך להטיל ספק באופן מוחלט בשכל היא לשאול את השאלה: במה אני הכי בטוח?, ולא להסתפק בשאלות שטחיות או חלקיות. אליעד מדגים באמצעות הדוגמה של ... להגיע לדבר הבסיסי ביותר, שעליו כל המחשבות והספקות נשענות. כיצד השאלה במה אני הכי בטוח מוציאה אותך מהלופ של השכל? אליעד מדגים כי כאשר אתה שואל מי אמר שאני רוצה להיות בריא? או מי אמר שיש הבדל בין בריא לחולה?, אתה עדיין נמצא בתוך מסגרת שכלית מוגבלת. אבל כאשר אתה שואל במה אני הכי בטוח בין אם כך או כך? אתה מגיע לנקודה שאותה אינך יכול להטיל בספק. התשובה, הוא מסביר, אינה מובילה למסקנה שכלית חדשה, אלא לעצם התובנה שהבסיס עצמו לשכל אינו מוחלט. מדוע אין הבדל מוחלט בין יש לאין? אליעד מסביר כי כל הידיעות שלנו נשענות על ההנחה שיש ... דבר כלשהו. ברגע שאתה מטיל ספק באופן מוחלט בכך שיש הבדל בין יש לאין, אתה כבר נמצא מחוץ למגבלות השכל, כי אין לך כל בסיס להישען עליו. למה קשה להבין את הרעיון שאין הבדל בין דבר לדבר? אליעד נותן דוגמה לכך שאם אדם ינסה לחשוב שאין הבדל בין שום דבר לשום דבר, הוא לא יוכל לחשוב בכלל, מכיוון שכל מחשבה, כל מסקנה וכל דעה בנויה על הבחנות והבדלים. אדם שלא מבחין בין דבר לדבר, למשל בין עצמו לבין ... בין 0 ל - 1. כאשר אתה מגיע להבנה של חוסר ההבדל המוחלט בין הדברים, זה כבר לא עניין שכלי, אלא חוויה של חוסר יכולת להחזיק בשום מחשבה. מהי התחושה של לצאת מחוץ לשכל? אליעד מתאר את החוויה של יציאה מוחלטת מהשכל כמצב שבו האדם כבר אינו מגיע לשום מסקנה שכלית. הוא לא מרגיש שהוא יודע שהוא לא יודע או יודע משהו, אלא מגיע למצב של אי - ידיעה מוחלטת, ... ידיעה על שום דבר - כולל על עצמם. במצב כזה, כל השאלות נעלמות מעצמן, כי אין עוד שום בסיס שכלי לשאול אותן. מהו הקשר בין יציאה מהשכל למשמעות החיים? אליעד מסביר שכאשר אתה מטיל ספק באופן מוחלט בכל דבר, כולל בשאלה על משמעות החיים, אתה מפסיק ... מכיוון שאתה מאבד את ההבחנה בין משמעות לחוסר משמעות. השאלה על משמעות החיים קיימת רק משום שאתה עדיין בתוך השכל. כאשר אתה יוצא מחוץ לשכל, אין משמעות ואין חוסר משמעות, כי אין בכלל את ההבדל ביניהם. מה ההבדל בין אין הבדל לבין יש הבדל ... אליעד מבהיר שההיגיון הבסיסי ביותר שעליו הכל בנוי הוא ההבדל בין דבר לדבר. המושג אין הבדל הוא בלתי נתפס בשכל, כי אם באמת אין הבדל בין שום דבר לשום דבר, אין יכולת לדבר או לחשוב כלל. לעומת זאת, המושג ... למחשבה שאין הבדל. לכן, יש הבדל הוא המושג היסודי ביותר, אך גם בו יש להטיל ספק כדי להגיע לשחרור מהשכל. כיצד אדם יכול לחוות באופן יום - יומי את חוסר המחויבות של ההבדלים? אליעד אומר שהשאלה האמיתית אינה רק להגיע להבנה שכלית שאין הבדל, אלא לחוות זאת בפועל בחיי היום - יום. כשהאדם מרגיש שהוא רוצה משהו או חושב משהו, עליו ... בין יש לאין שאינה מחויבת. רק אדם שמסוגל לחוות ביום - יום את חוסר המוחלטות של ההבדלים באמת משתחרר מהשכל. האם אפשר להתקיים ללא הבדלים בכלל? לסיום, אליעד מציין שמבחינה לוגית ושכלית אי אפשר להתקיים או לחשוב ללא הבחנות והבדלים. אך השחרור האמיתי מהשכל הוא מעבר ללוגיקה. זהו מצב שבו אין שום מחשבה, ואין כל דרך להגדיר אותו או להבין אותו באמצעות השכל. איך לצאת מהשכל? למה אין הבדל בין יש לאין? מהו המחויב הראשון? איך להשתחרר מהמטריקס? מה המשמעות של להטיל ספק בהכל? מה ...
קשה להבין בריא מה זה לצאת מהשכל ידיעה מוחלטת מה זה לוגיקה אולי אין הבדל בין יש לאין שאלה מהותית שאלה אמיתית
האם להאמין לשכל? איך לפתח את השכל? איך לזרוק את השכל? איך להשתחרר מהשכל? איך להיות חכם? יותר חכם מהשכל, להבין את השכל, לצאת מהשכל, השכל שמעל השכל
3:23האם להאמין לשכל? איך לפתח את השכל? איך לזרוק את השכל? איך להשתחרר מהשכל? איך להיות חכם? יותר חכם מהשכל, להבין את השכל, לצאת מהשכל, השכל שמעל השכל
האם להאמין לשכל? איך לפתח את השכל? איך לזרוק את השכל? איך להשתחרר מהשכל? איך להיות חכם? יותר חכם מהשכל, להבין את השכל, לצאת מהשכל, השכל שמעל השכל האם לפתח את השכל או לא להאמין לו? אליעד כהן מסביר שיש שאלה נפוצה: האם להאמין לשכל או לפתח אותו? הוא מדגיש שלמרות שלכאורה קיימת סתירה בין שתי הגישות האלו, בפועל אין סתירה כלל. הדרך היחידה להגיע למצב שבו אתה יכול לא להאמין לשכל שלך, היא קודם כל לפתח אותו בצורה משמעותית מאוד. הסיבה לכך פשוטה: אם אינך מבין באופן מלא ומדויק כיצד השכל שלך פועל, לא תוכל באמת לדעת מתי אתה יכול להפסיק להאמין לו. ברגע שאתה מפתח את השכל עד הסוף, רק אז אתה מסוגל לראות על מה הוא מתבסס ומה הם ההנחות הבסיסיות שמפעילות אותו, ורק כך תוכל להשתחרר מהאמונה העיוורת בשכל. אליעד אומר שצריך להיות יותר חכם מהשכל של עצמך. מה המשמעות של להיות יותר חכם מהשכל? המשמעות היא להגיע למצב שבו כאשר השכל שלך טוען שדבר מסוים הוא בטוח נכון, אתה מסוגל להבין שזו רק טענה של השכל ושאין לה מחויבות מוחלטת. כלומר, אתה מבין את המנגנון הפנימי של השכל, ולכן יכול לזהות את גבולותיו. השכל נראה מאוד חכם, ולפעמים הוא יותר חכם ממך כביכול, אבל כאשר אתה מגיע להבנה עמוקה יותר, אתה הופך להיות חכם יותר מהשכל שלך. זו המשמעות של שכל מעל השכל. כיצד אפשר לפתח את השכל ולהבין אותו לעומק? אליעד מסביר שהתהליך של פיתוח השכל מתחיל בבדיקה בסיסית ויסודית של כל מיני מושגים ורעיונות פשוטים לכאורה. הוא נותן דוגמה של חקירת צורה פשוטה כמו ... התהליך הזה, האדם מגלה לאט לאט את ההנחות היסודיות של החשיבה שלו. ברגע שמגיעים להבנה עמוקה יותר של איך השכל פועל, אפשר לראות בבירור אילו דברים השכל מניח כמובנים מאליהם למרות שאינם בהכרח נכונים. כאשר מגיעים לשלב שבו מבינים שמה שהשכל טוען כאין ברירה אחרת, זו רק מגבלה פנימית של המחשבה, האדם יכול להתחיל להשתחרר מההזדהות עם החשיבה שלו. מדוע לפעמים נדמה שיש סתירה בין פיתוח השכל לבין לא להאמין לשכל? אליעד מדגיש שבעיני אנשים רבים קיימת לכאורה סתירה בין הרעיון של פיתוח שכל לבין לא להאמין לו. אנשים שואלים איך יכול להיות מצד אחד לפתח את השכל ומצד שני לזנוח אותו או לא להאמין לו? אבל אליעד מבהיר שאין שום סתירה בין שני הדברים. להיפך, הדרך היחידה להגיע ליכולת להשתחרר מהשכל היא דווקא על ידי פיתוח יסודי ומלא שלו. האדם לא יכול סתם להחליט שהוא לא מאמין לשכלו מבלי להבין לעומק את המנגנונים שלו. אם הוא ינסה לעשות את זה, הוא ימצא את עצמו פשוט מאמין בצורה עיוורת בטענה של שכל אחר. מה המשמעות של שכל חדש לפי אליעד? אליעד מצטט את רבי נחמן ואומר שרבי נחמן דיבר על כך שברגע שמפתחים את השכל עד הקצה, אז מקבלים שכל חדש. שכל חדש זה מצב שבו אתה לא מוגבל לשכל הישן שהיה לך קודם, אלא יש לך יכולת להתעלות מעליו. כלומר, כאשר השכל הישן אומר לך המציאות חייבת להיות ...
איך לפתח חשיבה להאמין מה זה מטרות לשאול שאלות פשוטות מה זה לצאת מהשכל להשתחרר להזדהות לפתח יכולת חשיבה
האם אתה איש אמת? כמה שכל יש לך? מקובלים, מורים רוחניים, האם אתה נצמד לאמת? איך לזהות איש אמת? איך לזהות מורה רוחני? האם הגעת לאמת? איך לפתח את השכל? התפתחות שכלית, יכולת אנליטית
האם אתה איש אמת? כמה שכל יש לך? מקובלים, מורים רוחניים, האם אתה נצמד לאמת? איך לזהות איש אמת? איך לזהות מורה רוחני? האם הגעת לאמת? איך לפתח את השכל? התפתחות שכלית, יכולת אנליטית
האם אתה איש אמת? כמה שכל יש לך? מקובלים, מורים רוחניים, האם אתה נצמד לאמת? איך לזהות איש אמת? איך לזהות מורה רוחני? האם הגעת לאמת? איך לפתח את השכל? התפתחות שכלית, יכולת אנליטית איך אפשר לדעת אם אתה איש אמת? איך נבדוק אם אנחנו נצמדים לאמת? בהרצאה, אליעד עוסק בשאלה ... אנחנו נצמדים לאמת? איך נוכל לזהות איש אמת או מורה רוחני אמיתי? תוך כדי, הוא מעלה שאלות על יכולת השכל שלנו וההתפתחות השכלית בהקשר של חיפוש האמת. ההסבר מתחיל בכך שאין לנו תמיד את היכולת להכיר בכך שאנחנו שקרנים, גם כשאנחנו חושבים ... עליה. הנושא לא מסתיים כאן, ואליעד מציע שלב נוסף כדי להבין אם אדם אכן נצמד לאמת: היכולת לפתח את השכל. השכל הוא למעשה הכלי שבאמצעותו נוכל לנתח ולהבין את האמת. אם אדם יכול לפתור בעיות ולהבין תופעות בצורה מעמיקה, זה ... הוא מסוגל להסתכל על כל סיטואציה, לזהות את הבעיות ולמצוא פתרונות, הוא אכן מתקרב לאמת. באופן כללי, שאלת ההתפתחות השכלית עולה בהקשר של ניתוח בעיות והבנת כל תחום, לא משנה מהו. ככל שהשכל יותר מפותח, כך האדם מסוגל להבין את האמת בצורה טובה יותר. למשל, אם אדם יודע איך לנקות חלב שנשפך ... מתקרב לאמת. באופן זה, כל התהליכים של חיפוש האמת דורשים הבנה רחבה יותר של העולם ושל הסיטואציות השונות. לסיכום, השכל הוא המפתח להבין אם אנחנו נצמדים לאמת, והיכולת שלנו לבחון בעיות בצורה מעמיקה ולפתור אותן מציינת אם אנחנו באמת ... ומה הפתרונות שאנחנו מציעים לבעיות שניצבות לפנינו. איך לבדוק אם אתה נצמד לאמת? האם כל אדם יכול לפתח את השכל שלו? מהו המבחן הקשה ביותר לזיוף? האם יש דרך לדעת אם אנחנו משקרים לעצמנו? מה הקשר בין שכל לאמת?
מושלם מיומנות חשיבה שלמות שקרנים תהליך פיתוח יכולת שכלית לפתח יכולת קוגניטיבית להיות גאון
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
7:41הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
... אליעד מציע שני כיוונים עיקריים: יצירת עניין וחוויה חיובית - יש לגרום לילדים להבין שיקבלו תועלת והנאה מההקשבה. שימוש מושכל בענישה - להפוך את הענישה למינימלית אך אפקטיבית, כך שילדים יקשיבו מתוך חשש מעונש, אך בלי להפחיד אותם יותר ... הילדים, ולהשתמש בזה באופן מתון ככל האפשר. כיצד להתמודד עם ההבדלים ברצונות של הילדים? בעיה מרכזית שאליעד מעלה היא שכל ילד מעוניין בדברים שונים. חלק רוצים לשחק כדורגל, אחרים בבובות או בפעילויות אחרות. לכן אי אפשר לתת פתרון אחיד ... המצב ומסביר שהילדים רוצים לעזור מפני שכך הם מרגישים מוערכים וחשובים. הוא מציע שני פתרונות: יצירת משימה כיתתית גדולה שכל הילדים יכולים להשתתף בה. שימוש בשיטת תורנות - בכל שיעור ילדים אחרים יקבלו את ההזדמנות לעזור, כך שכולם ירגישו שיש להם ערך וזמן השתתפות מוגדר. אליעד מדגיש ששימוש בתורנות חייב להיות ברור לילדים, כך שכל אחד ידע שהתור שלו יגיע. האם יש פתרון מושלם לבעיה של חוסר הקשבה? אליעד מציין שאין פתרון מושלם וחד ... לגרום לילדים להקשיב בכיתה מבלי להפעיל עליהם סנקציות ולצעוק עליהם. הועלתה בעיה שהילדים לא מקשיבים, כאילו הם חרשים, מפני שכל אחד עסוק בעצמו ובמה שמעניין אותו. עלתה גם טענה שבגלל שהם כל הזמן צועקים ועוסקים בעצמם, אין להם אפשרות ... לנסות למצוא ממוצע של הדברים שמעניינים את רוב הילדים ולשלב אותם בשיעור, או לחלק את השיעור לכמה חלקים, כך שכל חלק יענה על צורך של קבוצת ילדים אחרת. למה איומים וענישה עובדים לפעמים? נאמר שבפועל, איום או סנקציה מפחידה ... אדם יודע שעלול לכאוב לו ממשהו, הוא יתמקד בהימנעות מאותו כאב ולכן יקשיב למי שמאיים עליו. זהו ההסבר לכך שכלים של פחד וצעקות, כמו איום להתקשר להורים או להעניש, גורמים לילדים לשתוק ולהקשיב. אולם, המורה שהציגה את השאלה הביעה ... או שניים מקבלים הזדמנות לעזור לה, וכל השאר מרגישים מקופחים. אחת ההצעות שהועלו היא ליצור משימות כיתתיות גדולות, כך שכל הילדים יוכלו להשתתף ולהרגיש שהם תורמים במידה שווה. אפשר גם לשלב שיטה של תורנות: בכל שיעור קבוצה אחרת משתתפת ... של ריב על הזכות לעזור. האם יש פתרון מלא לכולם? הוסבר שלא תמיד ניתן לפתור לחלוטין את הבעיה, מפני שכל אחד מהילדים דורש יחס ועניין אחרים. לפעמים משלבים שיטות: קצת סנקציות עדינות וקצת עניין, מאתרים את המכנה המשותף שמשותף ... ערך או כבוד. לבחון אם אפשר לממש סנקציות קלות יותר, תוך בדיקה אם ההשפעה עדיין מספקת. לארגן משימות כך שכל ילד ירגיש שהוא תורם, בין אם דרך תורנויות או דרך פרויקטים קבוצתיים גדולים. להבין שהבדלים בין ילדים דורשים גמישות ... אז תגידי גם את את זה. ש: אתה אומר לעשות את אותו דבר רק בשקט. אליעד: יש פה עוד שכל מעניין השכל הוא כזה דבר שילד קטן לפעמים כשהוא רוצה משהו הוא רוצה אותו כאילו זה הדבר הכי חשוב בעולם נכון ... לא יעזור לך כולם רוצים להיות העוזרים שלי סבבה ועל זה הם אחר כך. אליעד: רגע בא נחשוב מה השכל שבדבר מה השכל שבדבר הם כנראה ילדים קטנים ובגלל שהם ילדים קטנים הם מרגישים נחותים וחלשים ואז ברגע שהם העוזרים שלך הם ... כללי. אליעד: פשוט מוצאים מה הסיבה מה המחויב שלהם ממלאים את הרצון. ש: גם לעשות איזשהו סדר בא נגיד שכל פעם שאת מגיעה. אליעד: דברי לפה מה היא יכולה לעשות? ש: שכל פעם שהיא נכנסת לכיתה אז שהיא פשוט תיצור סדר אפילו רשימה שמית שכל פעם חמישה ילדים אחרים לדוגמה הם העוזרים שלה ואז לא יהיה תוהו ובואו. אליעד: ומה עם כל השאר שמבואסים? ...
הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים הדרכה למורה חדש מודעות אחריות אישית להסיר אחריות אולי את שורש הבעיה איך להתמקד רגוע
חכם לא טועה, האם חכם יכול לטעות? טעויות של חכם, טעות לוגית, טעות שכלית, טעות אינפורמטיבית, שכל של חכם אמיתי, טעות של חכם אמיתי, טעויות של רבי נחמן מברסלב
חכם לא טועה, האם חכם יכול לטעות? טעויות של חכם, טעות לוגית, טעות שכלית, טעות אינפורמטיבית, שכל של חכם אמיתי, טעות של חכם אמיתי, טעויות של רבי נחמן מברסלב
חכם לא טועה, האם חכם יכול לטעות? טעויות של חכם, טעות לוגית, טעות שכלית, טעות אינפורמטיבית, שכל של חכם אמיתי, טעות של חכם אמיתי, טעויות של רבי נחמן מברסלב האם חכם אמיתי יכול לטעות? השאלה האם ... לטעות. אליעד מסביר כי יש להגדיר תחילה מהו חכם אמיתי. חכם אמיתי, לפי ההסבר שלו, הוא אדם שיש לו שכל ברמה הגבוהה ביותר האפשרית, כלומר, אדם שמחזיק בתפיסת המציאות המושלמת והמקסימלית. אליעד מבהיר שלפני שניתן לשאול אם חכם אמיתי ... כשתשמע מאוחר יותר את המילה סווט במשפט, תחשוב בטעות שהכוונה לנעליים. הטעות הזו היא אינפורמטיבית, ולא לוגית. זאת משום שהשכל שלך פעל נכון לפי המידע המוטעה שקיבלת. לעומת זאת, טעות לוגית תקרה כאשר התהליך המחשבתי עצמו שגוי, ואתה לא ... טעויות לוגיות. זאת אומרת, אין אצלו מצב שבו הוא טוען טענה שסותרת את עצמה או כזו שניתן להפריכה באופן שכלי - לוגי. עם זאת, אליעד מסביר שיש אצל רבי נחמן טעויות אינפורמטיביות הנובעות מהמידע שהיה קיים בתקופתו. למשל, רבי ... חוכמה, אלא רק על חוסר במידע נכון שהיה זמין לו בתקופתו. כלומר, רבי נחמן לא טעה מבחינה לוגית או שכלית, אלא רק הסתמך על מידע אינפורמטיבי מוטעה. האם חכם אמיתי יכול לטעות מתוך ודאות מלאה? לפי אליעד, חכם אמיתי ... לוגית הוא בהכרח לא חכם? אליעד מסכם ואומר שאדם שטועה לוגית, כלומר, אינו מבחין בסתירה פנימית או מבצע חישוב שכלי שגוי, אינו באמת חכם ברמה הגבוהה ביותר. אדם שבאמת הגיע להבנה עמוקה ומהותית של המציאות והשכל, לעולם לא יעשה טעויות לוגיות. לעומת זאת, אדם שטועה רק טעויות אינפורמטיביות, אך לא לוגיות, עדיין יכול להיחשב חכם אמיתי, שכן טעויות כאלה אינן מעידות על פגם בשכלו אלא רק על מגבלות המידע שהיה זמין לו. האם חכם יכול לטעות? מהי טעות לוגית? טעויות של רבי נחמן ...
מציאות מושלמת כוונה דירה לדוגמה תהליכים טענות פיזיקה החכם האמיתי טעויות של רבי נחמן מברסלב
איך להרגיש מה שבא לך? איך לשלוט ברגשות? איך להרגיש כל דבר? איך להרגיש רק טוב? איך להתגבר על רגשות רעים? איך להתמודד עם רגשות רעים? איך לשלוט בשכל? איך לנהל את השכל? שכל ורגש, איך לשלוט במוח?
5:04איך להרגיש מה שבא לך? איך לשלוט ברגשות? איך להרגיש כל דבר? איך להרגיש רק טוב? איך להתגבר על רגשות רעים? איך להתמודד עם רגשות רעים? איך לשלוט בשכל? איך לנהל את השכל? שכל ורגש, איך לשלוט במוח?
... להרגיש כל דבר? איך להרגיש רק טוב? איך להתגבר על רגשות רעים? איך להתמודד עם רגשות רעים? איך לשלוט בשכל? איך לנהל את השכל? שכל ורגש, איך לשלוט במוח? מה מונע ממך להרגיש בדיוק מה שאתה רוצה? אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להרגיש מה שרוצים, מתי שרוצים ואיך שרוצים, תוך שהוא מדגיש את תפקידו המרכזי של השכל בהשפעה על הרגשות. הוא מעלה את השאלה מדוע אדם אינו מסוגל להרגיש טוב כשמשהו רע קורה לו. לפי אליעד, מה שמפריע לאדם להרגיש את מה שהוא רוצה הוא השכל, אשר מסביר לו שהמצב הוא רע, לא בסדר, לא הגיוני או לא אפשרי. כלומר, האדם מוגבל על ידי השכל שמונע ממנו פשוט להרגיש טוב. לדוגמה, אליעד מתאר סיטואציה שבה קורה משהו שלילי, והאדם רוצה להרגיש טוב בכל זאת. במצב כזה, השכל נכנס לפעולה ואומר לאדם שזה לא בסדר להרגיש טוב כשהמצב רע. אליעד מדגיש כי אם לא היה לאדם שכל בכלל, הוא לא היה מרגיש שום דבר, שכן בלי שיפוטיות שכלית אין כלל רגשות. מכאן יוצא שהשכל הוא גם זה שמאפשר לאדם להרגיש רגשות שונים ומגוונים, אך מצד שני, הוא זה שמונע ממנו לחוות רגשות רצויים במצבים מסוימים. איך להחזיק בשכל בלי שהוא ישלוט בך? כדי להרגיש טוב או לבחור בכל רגש שרוצים, אליעד מציע מצב אידיאלי שבו האדם מחזיק בשכל, אך לא נותן לו לשלוט בו. כלומר, האדם צריך להיות זה שמנהל את השכל, ולא להפך. הוא מדגיש שהמטרה היא לא לוותר על השכל, אלא להחזיק בו ועדיין להצליח לעשות בו שימוש חופשי ללא הגבלה. הרעיון הוא שהאדם יוכל להחליט כיצד להרגיש מבלי שהשכל יגביל אותו. למה צריך את השכל כדי לשלוט ברגשות? אליעד מסביר שבשביל לבצע את המהלך הזה של שליטה ברגשות, האדם עדיין חייב את השכל. כאשר לאדם חם והוא סובל, לדוגמה, יש לו אופציות שונות להגיב למצב: לומר שזה טוב, לומר שזה לא משנה, לומר שזה מושלם וכדומה. אך מה שמגביל את האופציות הללו הוא השכל, האומר לאדם שזה לא הגיוני או שזה לא נכון. לפיכך, השליטה ברגשות דורשת מיומנות של שימוש בשכל כנגד עצמו, מעין מניפולציה עצמית באמצעות השכל. האדם צריך להשתמש בשכל כדי להחליט שההיגיון שלו אינו מחייב אותו, וכך לבחור את הרגש הרצוי. איך מבצעים מניפולציה על השכל? לדבריו של אליעד, המניפולציה הזו על השכל נעשית כאשר האדם מתעמת עם ההיגיון האומר לו שהמצב רע, ומשנה את הפרשנות שלו באופן מודע. לדוגמה, כשהשכל אומר לאדם שחם לו וזה רע, האדם יכול לבחור לומר שזה דווקא טוב לו. פעולה זו היא שימוש בשכל כנגד עצמו, והאדם בעצם מתנער מהקביעה האוטומטית של השכל. אליעד מדגיש כי היכולת לבחור מה להרגיש היא למעשה שליטה מוחלטת בשכל - במקום שהשכל ינהל את האדם ויכתיב לו את הרגש, האדם הוא זה שמחליט כיצד לפרש את המציאות באמצעות השכל. אליעד מציין כי לא מדובר בוויתור על השכל או בדיכויו, אלא דווקא בשימוש מודע וחכם בשכל באופן שייתן לאדם חופש רגשי מלא. כך ניתן להגיע למצב שבו האדם הוא זה שמחליט אם משהו טוב או רע, ומכאן הוא מחליט בעצמו אילו רגשות לחוות בהתאם להחלטות השכליות שהוא עושה במודע. מה המשמעות של שליטה מוחלטת בשכל וברגשות? אליעד מדגיש כי המטרה של התהליך כולו היא להגיע למצב שבו לא האדם נשלט על ידי השכל, אלא להפך - הוא שולט בשכל באופן מלא. הוא מתאר מצב שבו האדם בוחר באופן חופשי לחלוטין מה להרגיש ואיך לפרש כל מצב, ללא שום הגבלה פנימית מהשכל שלו. זו בעצם היכולת האולטימטיבית להרגיש טוב בכל מצב, מכיוון שהאדם אינו כפוף עוד לשיפוטיות של השכל. בשורה התחתונה, אליעד מציע כי שליטה ברגשות כרוכה בשני צעדים עיקריים: הכרה בכך שהשכל הוא הגורם שמגביל את הרגשות שלנו על ידי קביעת גבולות והיגיון. למידה כיצד לבצע מניפולציה מודעת על השכל כדי לבחור את הפרשנות הרצויה ולשנות את ההרגשה בהתאם. לפי אליעד, מי שיצליח לבצע זאת, יוכל להרגיש בדיוק כפי שהוא רוצה, בכל רגע שיבחר. איך לשלוט ברגשות? איך להרגיש טוב בכל מצב? איך לנהל את השכל? כיצד להתגבר על רגשות רעים? איך לשנות פרשנות למציאות?
מי זה אליעד כהן למידה איך להתגבר מוגבל איך להגיב תפקיד שכל או רגש לשנות את הרגש
מבוא ללימוד אימוני כושר - למה להבין איך עובד הגוף, מהו השכל של תרגילי הכושר? למה להבין את מנגנון השרירים? איך להתאמן עם שכל ובצורה חכמה? איך להתאמן בצורה נכונה? איך לפתח את השכל מאימון כושר? פיתוח גוף
5:32מבוא ללימוד אימוני כושר - למה להבין איך עובד הגוף, מהו השכל של תרגילי הכושר? למה להבין את מנגנון השרירים? איך להתאמן עם שכל ובצורה חכמה? איך להתאמן בצורה נכונה? איך לפתח את השכל מאימון כושר? פיתוח גוף
מבוא ללימוד אימוני כושר - למה להבין איך עובד הגוף, מהו השכל של תרגילי הכושר? למה להבין את מנגנון השרירים? איך להתאמן עם שכל ובצורה חכמה? איך להתאמן בצורה נכונה? איך לפתח את השכל מאימון כושר? פיתוח גוף למה כדאי להבין איך הגוף עובד באימון כושר? אליעד כהן מסביר שהמטרה המרכזית של הבנת ... לבצע תרגילים באופן רובוטי וחסר מחשבה, הבנת המנגנון מאחורי כל תרגיל הופכת את הפעולה למעניינת יותר, למאתגרת יותר מבחינה שכלית, ומאפשרת לפתח את המחשבה. השגת מטרות אימון בצורה טובה יותר: כאשר המתאמן מבין את השרירים, איפה הם נמצאים, כיצד ... את השריר, לפתח את הגוף בצורה הרצויה או להוריד משקל בצורה נכונה ובריאה יותר. איך הופכים אימון גופני לפיתוח שכלי ולא רק פיזי? אליעד מתאר את תהליך האימון הגופני כהזדמנות לפתח את השכל, בדומה למשחקי חשיבה כמו שחמט או לימודי מתמטיקה. במקום להתייחס לאימון כפעולה אוטומטית שחוזרת על עצמה בצורה מכנית, אפשר ... למה תרגיל מסוים מתאים יותר מאחר למטרה ספציפית, וכדומה. כל השאלות האלה מפתחות את המחשבה ומעודדות את המתאמן להשתמש בשכלו בזמן האימון ולא רק בגופו. מהן הבעיות עם אימון רובוטי וחסר חשיבה? אליעד מצביע על כך שרוב האנשים מתאמנים ... מאחורי הפעולה. הם מבצעים מספר קבוע של חזרות, מחכים פרקי זמן קבועים, ומבצעים את התרגילים לפי הוראות מכניות, וכך השכל מתנוון ולא מתפתח. הוא אף מציין שיש דעה שלילית שלפיה מתאמנים בפיתוח גוף הופכים לפחות אינטליגנטיים, כי הם עסוקים רק בפיתוח הגוף ומזניחים את השכל. עם זאת, אליעד מדגיש שזה לא חייב להיות כך. אפשר לנצל את האימון עצמו כדי לפתח את החשיבה ולהפוך ... חכם יותר, על ידי התבוננות מודעת וחקירת כל תרגיל ופעולה במהלך האימון. באמצעות חשיבה כזו, האימון הופך לאמצעי לשיפור השכל ולא רק הגוף. כיצד פיתוח שכלי באימון תורם לחיים בכלל? אליעד טוען שככל שאדם מפתח את שכלו באימון הכושר, הוא בעצם מפתח מיומנויות חשיבה ופתרון בעיות, שתורמות לו בכל תחומי החיים. שכל מפותח מאפשר לאדם להיות מצליח יותר, יעיל יותר, ולהשיג תוצאות טובות יותר בכל דבר שהוא עושה. לפי אליעד, אם ... את תהליכי הגוף והמנגנונים הפיזיים, כי כך הם ייהנו יותר מהאימון וישפרו לא רק את גופם אלא גם את שכלם ואת איכות חייהם בכלל. איך להתאמן בצורה חכמה? מה ההיגיון של תרגילי כושר? איך פיתוח הגוף משפיע על השכל? מהם היתרונות של הבנת מנגנון השרירים? איך להפוך אימון כושר לחוויה מעניינת? למה לא להתאמן בצורה רובוטית? איך לפתח את החשיבה באימון גופני? 1.מטרת התוכן בנושא הזה 1) לגרום לך להשתמש בשכל שלך, גם תוך כדי שאתה משתמש בגוף שלך, בין אם זה במהלך אימון גופני ובין אם זה בחיי היום ... התבוננות בתהליכים הפיזיים של הגוף 2) להפוך את אימוני הכושר שלך לסוג של חידת היגיון, שצריך להפעיל בה את השכל ואת המחשבה ולא רק את הגוף 3) להפוך את אימוני הכושר ליותר מעניינים, בגלל האתגר המחשבתי שיש בהם תוך ... לעשות דברים מתוך הרגל, אלא להתבונן בהם ולהבין את החוקיות שלהם ואת ההיגיון שלהם 5) לעזור לך לפתח את השכל שלך, מה שיעזור לך בחיים באופן כללי בכל תחום ותחום? באמצעות פיתוח השכל שלך בתהליך אימוני הכושר שלך, באמצעות התבוננות והפעלת השכל גם תוך כדי אימון גופני 6) לגרום לך להפעיל את החשיבה שלך, כדי לעשות כל דבר בצורה האידיאלית ביותר, ... התהליך של האימון הגופני, מתהליך אקראי, חסר היגיון, רובוטי, תהליך ללא מחשבה, לתהליך של יצירתיות, חשיבה, פיתוח החשיבה, הפעלת השכל וכולי. 8) והדרך לכך היא, באמצעות התבוננות על החוקיות ועל התהליכים השונים שמתרחשים במהלך האימון / פעולות פיזיות של הגוף במהלך היום יום. להסתכל על השכל שיש בכל דבר
לפתח חשיבה איך לפתח יכולת חשיבה הרמה נכונה של משקל כבד בלי מחשבה חיי היום יום איכות אימוני כושר איך לעזור
האם יכול להיות חכם בתחום אחד אבל טיפש בתחום אחר? האם מדענים חכמים? מדענים שחזרו בתשובה, תורה מול מדע, חוכמת היהדות, אנשים חכמים רק בתחום אחד, האם יש לי שכל? האם אני חכם? מדעים מדויקים, מדעי החברה, מדעי הנפש
6:59האם יכול להיות חכם בתחום אחד אבל טיפש בתחום אחר? האם מדענים חכמים? מדענים שחזרו בתשובה, תורה מול מדע, חוכמת היהדות, אנשים חכמים רק בתחום אחד, האם יש לי שכל? האם אני חכם? מדעים מדויקים, מדעי החברה, מדעי הנפש
... האם מדענים חכמים? מדענים שחזרו בתשובה, תורה מול מדע, חוכמת היהדות, אנשים חכמים רק בתחום אחד, האם יש לי שכל? האם אני חכם? מדעים מדויקים, מדעי החברה, מדעי הנפש במהלך ההרצאה, אליעד כהן עוסק בשאלה האם יכול להיות אדם ... שמא ניתן למצוא חוכמה גם בתחומים פחות מוגדרים. אליעד טוען גם כי לא תמיד ניתן להבין ולהסביר כל דבר בשכל בלבד. ישנם תחומים שדורשים לא רק חוכמה, אלא גם ניסיון מעשי וידע שנרכש עם הזמן. דוגמת הרכבת מנורה או ... המבחן לחוכמה איננה תלויה בהכרח במדע מדויק, אלא בהבנה מעמיקה של סיבתיות, בחינה של הנחות יסוד, והיכולת להפעיל את השכל באופן שמשרת את טובת האדם והמציאות. ההבדל בין ידע לחוכמה הוא קריטי להבנת איך אנו תופסים את יכולותינו השכליות. האם מדענים הם בהכרח חכמים? האם אפשר להיות חכם בתחום אחד וטיפש בתחום אחר? מה ההבדל בין ידע לשכל? האם תורה ומדע סותרים זה את זה? מדוע מדענים חוזרים בתשובה? מהי חוכמת היהדות? איך לפתח שכל בכל תחום?
לשפר את המוח הבדלה איך לפתח השכל הדתיים זמן ומקום אינטואיציה מדעים מדויקים המקום
אמונה ואושר, האם חייבים להאמין במשהו? האם אפשר לחיות בלי אמונה? אמונה זו תרופה, אמונה זו מחלה, מחלת האמונה, האם לתינוק יש אמונה? איך תינוק חושב? שכל של תינוק, אמונה ודמיון, איך המוח מאמין? איך נוצרת אמונה? חיים בלי אמונה
אמונה ואושר, האם חייבים להאמין במשהו? האם אפשר לחיות בלי אמונה? אמונה זו תרופה, אמונה זו מחלה, מחלת האמונה, האם לתינוק יש אמונה? איך תינוק חושב? שכל של תינוק, אמונה ודמיון, איך המוח מאמין? איך נוצרת אמונה? חיים בלי אמונה
... אפשר לחיות בלי אמונה? אמונה זו תרופה, אמונה זו מחלה, מחלת האמונה, האם לתינוק יש אמונה? איך תינוק חושב? שכל של תינוק, אמונה ודמיון, איך המוח מאמין? איך נוצרת אמונה? חיים בלי אמונה האם חייבים להאמין במשהו כדי להיות ... יכולה להקל עליו, כמו תרופה שמפחיתה כאב זמני. עם זאת, אם אדם נשען מדי על האמונה במקום לפתח את השכל שלו, האמונה הופכת למחלה - היא מונעת ממנו להפעיל את החשיבה ההגיונית ולמצוא פתרונות אמיתיים. מה הקשר בין אמונה ... כמו שמישהו תלוי בכיסא גלגלים כי לא מסוגל ללכת, כך אדם שמשתמש באמונה במקום לחשוב מפסיק לפתח את כישוריו השכליים. ככל שהוא יותר תלוי באמונה, כך הוא פחות מוכן להתמודד עם המציאות בצורה אקטיבית. זה מעגל שבו הוא זקוק ... נכנסת לפעולה כאשר אדם לא מצליח למצוא פתרון מציאותי לבעיה - כשאין לו ידיעה ברורה. השאיפה היא לפתח את השכל, ללמוד להבין את העולם ולהימנע מהצורך להאמין כדי להתמודד עם החיים. זה תהליך של חקירה, בדיקה ויכולת לזהות את מה שקשור למציאות בצורה ישירה, בלי להמציא תיאוריות לא מבוססות. איך לפתח את השכל וההיגיון בשגרת היומיום למה אמונה עלולה ליצור תלות ולהחליש את האדם מה הקשר בין וודאות, ספק והיכולת לפתור בעיות ... שבאה לסייע לאדם המתמודד עם מחלה - מחלה שבה הוא אינו מבין את המציאות סביבו. כאשר אדם לא משתמש בשכלו או אין לו את הידע הדרוש, הוא חולה במובן שהוא אינו מצליח למצוא הסבר הגיוני למתרחש. האמונה, אם כן, ... עצמה עלולה להפוך למחלה? במקביל להיותה תרופה, האמונה בעצמה עלולה להתגלות כמחלה, משום שהיא נוטה להחליש את היכולת להשתמש בשכל. בדומה לאדם שמסתמך על כיסא גלגלים לאורך זמן גם אם הוא יכול לשקם את רגליו, כך אדם שמתרגל להאמין (באלוהים, בעצמו, באנשים אחרים או בכל גורם חיצוני) מפסיק להשקיע בפיתוח החשיבה וההיגיון. כתוצאה מכך, השריר השכלי מתנוון, והאדם זקוק לעוד ועוד אמונה כדי להתמודד עם בעיותיו. מהי הדוגמה של ילד קטן או תינוק שחי בלי ... הטקסט מצביע על כך שהפעם הראשונה שאדם פונה לאמונה היא כשנוצרת בעיה או קונפליקט שהוא אינו מצליח לפתור באמצעות שכלו. לדוגמה, אם אדם סובל מקשיים בחיים ואינו יודע להסביר אותם או לפתור אותם, הוא פונה לאמונה כלשהי - תאמין ... ביטחון במצבים של חוסר אונים. כיצד האמונה עלולה להגדיל את הבעיה? ברגע שאדם מתחיל להאמין במקום לברר את האמת בשכלו, הוא מסתכן בהחלשת יכולת החשיבה שלו. כמו אדם שעושה שימוש מוגזם בכיסא גלגלים, במקום לעבוד על שיקום השרירים, כך ... מזניח את פיתוח ההבנה. ככל שהוא מוסיף להאמין, כך הוא הופך יותר תלוי באמונה ופחות מסוגל להתמודד במציאות באמצעות השכל. התוצאה היא מעגל שלילי שבו זקוקים ליותר אמונה ונותרים עם פחות ביטחון עצמי ביכולת החשיבה. איך אפשר לחיות בלי אמונה ולפתח את השכל? הטענה היא שתרופת האמונה אינה הפתרון המיטבי. אדם שחולה בחוסר הבנה זקוק לרופא הנכון, שייעץ לו לפתח את השכל ולא להסתמך על אמונה. המשמעות היא ללמוד, להתבונן, לחקור את המציאות ולחפש הסברים הגיוניים לכל מה שקורה. כך ניתן ... בסך הכל כלי זמני שמסייע לאדם כאשר הוא אינו מצליח להבין את המציאות. אבל היא גם מחלישה את יכולת השכל בטווח הארוך. השאיפה היא להגיע למצב שבו אין צורך באמונה כלל, כי משתמשים בחשיבה הגיונית כדי לדעת מה נכון בכל רגע נתון. במקום להאשים גורמים חיצוניים או לסמוך על כוחות עלומים, מומלץ לאמץ גישה של פיתוח שכלי מתמיד, בדיקה, למידה, והפחתה של כל סוגי האמונה - אפילו האמונה באדם עצמו - עד כמה שהדבר אפשרי. איך אפשר להפסיק להאמין ולהתחיל לבדוק באמת כיצד מפתחים את השכל וההיגיון בשגרת היומיום למה אמונה עלולה ליצור תלות ולהחליש את האדם מה הקשר בין וודאות, ספק והיכולת לפתור בעיות ... אמונה זו בעיה, אמונה זה פתרון, איך מתפתחת אמונה? יכולת דמיון אצל תינוקות, איך תינוקות חושבים? תודעה של תינוק, שכל של תינוק, יכולת דמיון, יכולת אמונה, לפתח את השכל, למה לא להאמין? למה אמונה זה רע? מה רע באמונה? האם להאמין באלוהים?
חוסר בהבנה פיתוח החשיבה איך תינוק חושב דרך חשיבה להפעיל את המחשבה איך לדעת מה נכון לפתח את החשיבה שיפור הביטחון העצמי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכל
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכל, איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכל, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לחטט בטלפון האם באמת זה משנה? ליצור התאמה בין רגש לשכל הרגשה פנימית מוטיבציה לעבוד האצלת סמכויות פחד לקבל סירוב מהאקס חרדה במצבים חברתיים איך נוצר הרצון לאהוב את עצמי? ביטחון עצמי איך לאהוב את המציאות? איך יודעים אם זה אהבה או הרגל? אושר יוצר סבל למה קשה להיות מאושר? למה אני לא מוצא זוגיות? החמצה בזוגיות ניהול החלטות איך המוח מחליט מה לעשות? להתמודד עם פוביה התמודדות עם רגשות אשם להצליח בגדול מוטיבציה לעבוד טעויות בהצבת יעדי מכירות איזה שיטת שכנוע עדיפה? הפרעות אישיות אצל ילדים ילד לא רוצה ללמוד איך להבין את התת מודע? לשלוט בתת מודע ניתוק מהאני מחלת נפש אצל ילדים יתרונות וחסרונות לחזור לאקס למה הוא לא רוצה אותי למרות שאני רוצה אותו? איך ומתי שריר מתאמץ? מתיחה של שריר הירך האחורי אלוהים מדבר אלי אלוהים סובב כל עלמין הרגשת הארה סמים והארה רוחנית האם הספר להיות אלוהים? להיות אלוהים עצמו להפסיק להיות מכור לכסף לעשות הרבה כסף כאיש מכירות הופך למשמעות החיים מטרת החיים היא ימות המשיח דירוג שלילי פרסום שלילי באינטרנט לאדם יש בחירה חופשית בחירה חופשית של נפגעי כתות איך נוצר היקום? נגד כל העולם עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למתבגרים, יועץ פילוסופי, תמיכה נפשית בנושא שכל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0156 שניות - עכשיו 26_10_2025 השעה 18:35:48 - wesi1