אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הצבת מטרות בצורה נכונה, מטרות מנוגדות, רצונות מנוגדים, איך להציב מטרה בצורה נכונה? איך להגדיר יעדים? ריבוי מטרות, מטרה אחת ויחידה, רצון אחד ויחיד, מה אני באמת רוצה? מה המטרות שלי? מה הרצונות שלי? הגדרת מטרות ויעדים
הצבת מטרות בצורה נכונה, מטרות מנוגדות, רצונות מנוגדים, איך להציב מטרה בצורה נכונה? איך להגדיר יעדים? ריבוי מטרות, מטרה אחת ויחידה, רצון אחד ויחיד, מה אני באמת רוצה? מה המטרות שלי? מה הרצונות שלי? הגדרת מטרות ויעדים
... את כל המשאבים והמאמצים של האדם, ולא לפזר את האנרגיה בין מטרות רבות. מה אני באמת רוצה? כיצד נוכל לדעת איזו מטרה עלינו לבחור? אליעד כהן מציע שזו שאלה שצריכה להישאל באופן אישי. לעיתים אדם חושב שהוא רוצה מספר דברים, אך למעשה כל הרצונות הללו קשורים לרצון בסיסי אחד. לדוגמה, אם אדם מציב לעצמו מטרות שונות, כמו עבודה טובה, זוגיות, חופשות ועוד, עליו לשאול את עצמו את השאלה: למה אני רוצה כל אחת מהמטרות האלה?. לאחר שיבין את התשובה לכל אחת מהמטרות, הוא יגלה שהן נובעות מרצון בסיסי אחד. איך למצוא את המטרה האמיתית? הדרך למצוא את המטרה האמיתית היא לשאול את עצמך סדרת שאלות אשר יובילו אותך להתמקדות במטרה אחת. למשל, אם אדם שואל את עצמו למה הוא רוצה להיות עשיר, התשובה עשויה להיות כדי לחיות חיים טובים יותר. אך לאחר מכן עליו לשאול את עצמו, למה אני רוצה חיים טובים יותר?, ויתכן שהוא יגלה שהרצון האמיתי הוא לרצות אושר או שלמות פנימית. ... האמיתית, תוכל להשקיע את כל מאמציך בהשגת המטרה הזאת בלבד. סיכום ההמלצה המרכזית של אליעד היא לציב מטרה אחת בלבד. כל עוד יש לאדם מספר מטרות, ייתכן שאלה יתנגשו זו בזו, וכתוצאה מכך יהיה קשה להשיג את המטרות בצורה אפקטיבית. הדרך להצליח בהשגת מטרות היא להבין ... אבל למעשה כל אחד מהם קשור לרצון אחד בסיסי שעמוק בתוכו. לדוגמה, אם אדם מציב לעצמו מטרות שונות כמו עבודה טובה, זוגיות, חופשות וכדומה, הוא צריך לשאול את עצמו למה אני רוצה כל אחת מהמטרות האלה?. אחרי שתשאל את עצמך למה אני רוצה את זה?, תקבל את התשובה ... המטרה האמיתית, לדעת אליעד, היא למצוא את הרצון הבסיסי שמניע את כל הרצונות האחרים. איך למצוא את המטרה האמיתית? הדרך להבין מה המטרה האמיתית שלך היא לשאול את עצמך סדרה של שאלות שיביאו אותך להתמקדות במטרה אחת. למשל, כשאתה שואל את עצמך מדוע אתה רוצה להיות עשיר, אולי תגלה שאתה רוצה את הכסף כדי לחיות חיים טובים יותר. לאחר מכן, תוכל לשאול למה אתה רוצה חיים טובים יותר, ולגלות את הרצון האמיתי שלך. סיכום אליעד מדגיש את הצורך בשימת דגש על מטרה ...
להרוויח יותר כסף מטרה אחת ויחידה קונפליקטים מוחלט לחיות חיים טובים יעד רוצה להיות למה הוא
סודות הקיום העצמי, איך לגלות את סודות המציאות? שלבים בהארה רוחנית, התפתחות תודעתית, למה אני רוצה משהו? למה אני קיים? למה המציאות קיימת? תודעה של אלוהים, הרצון של אלוהים, איך להיות אלוהים? התודעה של המציאות, להיות הסיבה הראשונה
סודות הקיום העצמי, איך לגלות את סודות המציאות? שלבים בהארה רוחנית, התפתחות תודעתית, למה אני רוצה משהו? למה אני קיים? למה המציאות קיימת? תודעה של אלוהים, הרצון של אלוהים, איך להיות אלוהים? התודעה של המציאות, להיות הסיבה הראשונה
... המציאות, להיות הסיבה הראשונה למה יש לי רצון ומה גורם לי לרצות את מה שאני רוצה? הרבה אנשים שואלים את עצמם למה הם רוצים דווקא את הדברים שהם רוצים, ומנסים להבין מאיפה מגיע הרצון הזה. השאלה העמוקה יותר שהם מגיעים אליה היא למה בכלל קיים אצלי ... רוצה להרגיש טוב או להשיג משהו מסוים? אליעד מסביר שישנן שתי פרספקטיבות מרכזיות שדרכן אפשר לשאול את השאלה הזאת. האם אני חלק מהמציאות או שאני המציאות עצמה? ... חלק מהגוף, והגוף הוא חלק מהאדם, והאדם חלק מהמציאות הגדולה. כאשר האדם נמצא בתודעה כזו, הוא שואל למה אני רוצה משהו, והתשובה הבסיסית תהיה שהמציאות ... גרמה לי לרצות את זה, זה לא בשליטתי. לפי אליעד, תשובה כזאת אינה מספקת, היא דומה למישהו ששואל למה אני חוטף מכות? והתשובה היא כי מישהו מרביץ לי. ... לעומק. איך אפשר להבין באמת למה יש לי רצון? אליעד מציין שהדרך להבין את מקור הרצון באמת היא לשאול שוב ושוב למה אני רוצה? ולחקור את השאלה לעומק. חקירה מעמיקה זו, כאשר מתמידים בה, מביאה ... האדם מזהה את עצמו כמציאות, הוא מבין שאין הבדל בין הרצון שלו לבין הרצון של המציאות. אז השאלה הופכת לעמוקה אף יותר: למה המציאות עצמה רוצה משהו? ... הפרדוקס הגדול ביותר שאדם יכול לגלות. אליעד מסביר שברגע שהאדם נמצא בתודעה של אלוהים, הוא שואל את עצמו: אם אני הסיבה הראשונה לכל מה שאני רוצה, אז למה אני עדיין רוצה לשנות את הרצון שלי? השאלה הזאת מובילה את האדם לרמת ספק עמוקה ביותר, שבה הוא ... כך: בהתחלה האדם מזהה את עצמו כחלק מהמציאות, ומבין שהמציאות גורמת לו לרצות דברים. הוא שואל שוב ושוב למה יש לו רצון, מה שמוביל אותו לזהות שהוא ... שלו כאלוהים וכמציאות, וכך מגיע למשהו שנמצא מעבר להבנה, מעבר לזמן ולמקום. רק כאשר האדם שואל את השאלות ברמת התודעה הגבוהה ביותר - כרמת התודעה של המציאות עצמה - הוא מגיע לתשובות האמיתיות. עד אז, כל חקירה שהוא עושה היא רק כמו אצבע ששואלת למה היא זזה, בלי להבין שהיא מונעת על ידי גורמים גבוהים יותר. כיצד ניתן ללמוד ולהעמיק עוד יותר בנושא? מי שמעוניין להעמיק בשאלות האלה, אליעד ממליץ לו לקרוא בספר להיות אלוהים הזמין ... העולם? להיות אלוהים ולגלות שאני השטן למה אני רוצה את מה שאני רוצה? שלום חברים, הרבה אנשים שואלים את עצמם: למה אני רוצה את מה שאני רוצה? יש לי רצון, אבל למה דווקא הרצון הזה? מה גורם לי לרצות אותו? ואז, עם הזמן והשאלות, מגיעים לשאלה עמוקה יותר - למה בכלל יש לי רצון? למה אני רוצה להרגיש טוב? למה אני בכלל רוצה משהו? מה שצריך להבין זה שהשאלה למה יש לי רצון? או למה אני רוצה משהו? אפשר לשאול משתי נקודות מבט שונות. נקודת מבט אחת - אני חלק מהמציאות כאשר אדם שואל את עצמו למה אני רוצה משהו?, עליו להבין שהוא חלק ... הוא חלק ממני - כך גם אני חלק מהמציאות. אני לא המציאות כולה, אני רק חלק ממנה. כאשר בן אדם שואל את עצמו למה יש לו רצון, אחת התשובות שהוא יגיע אליה ... עצמה. כלומר, למה אני רוצה משהו? כי המציאות גורמת לי לרצות. אבל זו תשובה לא מספקת. זה כמו לשאול למה אני חוטף מכות? ולענות כי מישהו מרביץ לי. זה לא ... נקודת מבט שנייה - אני המציאות עצמה מי שבאמת רוצה להבין למה יש לו רצון, צריך לחקור לעומק. לשאול את עצמו שוב ושוב: למה אני רוצה? למה אני רוצה? למה ... אני רוצה כי המציאות רוצה שאני ארצה. כי אין המציאות ואני - אני הוא המציאות. וכאן מגיעה השאלה העמוקה ביותר: למה המציאות רוצה משהו? השאלה האמיתית - למה המציאות רוצה? כאשר אדם שואל את עצמו למה אני רוצה? מתוך ההבנה שהוא המציאות עצמה, ... עדיין יש בו רצון לשנות דברים, למרות שהכל בשליטתו. וזה לא הגיוני. ברגע הזה, האדם מתמודד עם שאלה שאין לה תשובה בתוך ההיגיון האנושי - למה אני רוצה לשנות את מה שאני עצמי רוצה? המעבר להבנה עמוקה יותר רק כאשר האדם שואל את ה
ניהול למה המציאות למה הוא רוצה להרגיש טוב למה יש לי רצון שאלות להתבוננות שאלה לעומק למה היא
חכם או טיפש, חכם חושב שהוא טיפש, טיפש חושב שהוא חכם, איך חכם חושב? איך טיפש חושב? האם אני חכם? האם אני טיפש? האם אתה חכם? האם אתה טיפש? אופי של חכם, איך להיות חכם? איך להיות יותר חכם? להטיל ספק ולהיות חכם, הטלת ספק ולהיות חכם
חכם או טיפש, חכם חושב שהוא טיפש, טיפש חושב שהוא חכם, איך חכם חושב? איך טיפש חושב? האם אני חכם? האם אני טיפש? האם אתה חכם? האם אתה טיפש? אופי של חכם, איך להיות חכם? איך להיות יותר חכם? להטיל ספק ולהיות חכם, הטלת ספק ולהיות חכם
... להבנת האופי של כל אחד מהם. איך חכם חושב? החכם שואל את עצמו כל הזמן שאלות כמו אולי אני טועה?, אולי אני לא יודע מספיק? או אולי אני מפספס משהו?. חכם לעולם לא מקבל את מחשבותיו כודאות מוחלטת. הוא תמיד מוכן לבדוק מחדש את דבריו, לערוך מחקר ... החשש מהתמודדות עם טעויות או חוסר נכונות לשאול שאלות יכול להוביל לשקיעה בעיוותים מחשבתיים ולהפסקת צמיחה אישית. כיצד לפתח חשיבה חכמה? כדי לפתח חשיבה חכמה, יש לנקוט בכמה צעדים: לשאול את עצמנו שאלות כמו: אולי אני טועה?, אולי אני לא מבין עד הסוף? לקרוא ולהעמיק במידע ממקורות שונים, לא להסתפק במה שאנחנו יודעים להתייעץ עם אנשים חכמים ולשמוע דעות שונות לפתח מודעות ... בעצמו ובודק כל רעיון שהוא חושב. ככל שתהיה מוכן לשאול את עצמך האם אתה טועה, כך תוכל ללמוד ולהתפתח. לעומת זאת, טיפש הוא מי שמאמין שהוא צודק כל הזמן, ולכן לא בודק את מחשבותיו או משפר אותן. הדרך להיות חכם היא להטיל ספק במחשבות שלך, לשאול שאלות, ולדעת לקבל את המידע שמאתגר את מה שאתה יודע. כיצד לפתח חשיבה ביקורתית? מה ההבדל בין ספק בריא לחוסר ביטחון? איך להיות אדם יותר חכם? כיצד לזהות טעויות ... ואילו הטיפש משוכנע שהוא כבר יודע הכל. החכם שואל את עצמו ללא הרף: אולי אני טועה?, אולי אני לא יודע מספיק?, אולי אני מפספס משהו?. לעומת זאת, הטיפש כמעט אף פעם לא מטיל ספק בעצמו. הוא בטוח שהוא חכם, שהוא יודע, שהוא ... כיצד הספק הופך את החכם לחכם יותר? כאשר אדם שואל את עצמו שוב ושוב האם הוא טועה, האם יש אפשרות שהמחשבה שלו אינה נכונה, הוא מאלץ את עצמו לבדוק את הדברים לעומק. הוא מחפש הוכחות, מנסה להפריך את עצמו, בודק מקורות מידע ... על רעיונות שגויים. איך ניתן לפתח חשיבה חכמה? לשאול את עצמנו באופן קבוע: אולי אני טועה?, אולי אני לא מבין עד הסוף? לקרוא ולהעמיק במידע ממקורות שונים, לא להסתפק רק במה שאנחנו חושבים להתייעץ עם אנשים חכמים ולשמוע דעות ... יישאר טיפש. אז בפעם הבאה שאתם חושבים משהו, נסו לשאול את עצמכם: האם אני בטוח שזה נכון? אולי יש דרך אחרת לראות את הדברים?. כיצד לפתח חשיבה ביקורתית? מה ההבדל בין ספק בריא לחוסר ביטחון? איך להיות אדם יותר חכם? כיצד לזהות ...
טיפש שאלות להיות בטוח בעצמי ספק רעיונות לשאול לא לפחד להודות איך להיות בטוח בעצמי
וודאות, הטלת ספק, איך לדעת אם מחשבה אמיתית? איך לדעת האם משהו נכון? איך לדעת האם זאת האמת? האם אני חושב נכון? איך לקבל החלטות? איך להגיע לוודאות? איך להטיל ספק? לנסות להוכיח את ההפך, שיטות להטלת ספק, פרות קדושות, למה ההפך הנכון?
... מחשבה מסוימת והוא רוצה לבדוק אם המחשבה הזאת נכונה או לא, הוא בדרך כלל שואל את עצמו ישירות האם מה שאני חושב זה נכון?. אליעד כהן מסביר ששאלה ישירה זו אינה הדרך היעילה ביותר להגיע לוודאות אמיתית. הוא מציע שיטה חלופית שבה האדם ישאל את עצמו שאלות הפוכות למחשבה הראשונית שלו. כלומר, במקום לשאול האם המחשבה נכונה, האדם ינסה למצוא הוכחות וסיבות לכך שהמחשבה דווקא אינה נכונה. איך להשתמש בשיטת ההיפוך כדי להגיע לוודאות במחשבות? ... כיצד להשתמש בשיטת ההיפוך. נניח אדם חושב שהוא צריך לעבור דירה. במקום לשאול האם באמת נכון שאני צריך לעבור דירה?, האדם צריך לשאול את עצמו למה אני לא צריך לעבור דירה?. הוא צריך לחפש באופן אקטיבי סיבות וראיות מדוע המחשבה המקורית שלו אינה נכונה. כלומר, במקום לחפש ... משהו הפוך, למשל שהוא אינו צריך לעבור דירה. גם במקרה הזה, האדם צריך לשאול את עצמו שאלות הפוכות מהמחשבה המקורית. אם האדם בטוח שהוא לא צריך לעבור דירה, עליו לשאול את עצמו: למה כן כדאי לי לעבור דירה?. בתהליך זה, האדם בוחן מחדש את ההנחות שלו, מגלה נקודות חדשות שלא חשב עליהן קודם, ויכול להגיע לתובנה יותר ברורה ומדויקת על המציאות. למה עדיף לא לשאול ישירות אם משהו נכון, אלא דווקא לנסות להפריך אותו? הסיבה לכך שאליעד ממליץ על גישה זו היא שכאשר שואלים ישירות האם המחשבה שלי נכונה?, לרוב האדם מחפש באופן לא מודע ראיות התומכות בדעתו המקורית, ובכך הוא מחזק הטיות אישיות וסובייקטיביות. ... והפגמים האפשריים במחשבה שלו. איך אפשר ליישם את העיקרון של הטלת ספק בשאלות אישיות יום - יומיות? אליעד מציע שניתן להשתמש בשיטה זו בכל סוג של החלטה, ולא רק בשאלות גדולות של חיים. בין אם האדם חושב על שינוי קריירה, מעבר דירה, החלטה אישית, מערכת יחסים, או כל נושא אחר - תמיד כדאי לנסות להפריך את ...
מחשבה לנסות להוכיח הפרכה לדעת האם אובייקטיבי סיבות הגעה לשאול את עצמי
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב?
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב?
... שהנהגים שנוסעים בכביש יראו את השלט, יבינו מיד מה אתה מציע וירצו לפנות אליך לקבל מידע נוסף או לרכוש את השירות או המוצר שלך. השאלות הנכונות שחובה לשאול הן: מה בדיוק המטרה של השלט או הפרסומת שלי? איזה עיצוב יבטיח בצורה הכי יעילה וברורה את השגת המטרה הזאת? מה יגרום לצופה להבין מיד במה מדובר ולבצע את הפעולה ... מעצבים שלט, באנר, או אתר אינטרנט, העיצוב הנכון ביותר הוא תמיד זה שמשיג את המטרה העסקית בצורה הישירה והברורה ביותר. במקום לשאול האם זה נראה יפה?, יש לשאול שאלות כמו האם המסר ברור באופן מידי?, האם מי שיראה את העיצוב יבין במה מדובר?, האם המסר יניע לפעולה?. אלו השאלות היחידות שבאמת חשובות. לדוגמה, כשבוחרים מעצב, חשוב לא להתרשם רק מהתיק עבודות שלו שנראה יפה, אלא לבדוק אם העיצובים שלו משיגים בפועל את התוצאות העסקיות הרצויות. ... החשוב. ההתמקדות צריכה להיות תמיד על כך שהעיצוב ישיג תוצאות, ולא על כך שהעיצוב יראה הכי יפה או מושלם מבחינה גרפית. אם אתה שואל את עצמך שאלות כמו אולי נעשה לוגו יפה?, אולי נחליף צבעים?, אתה מבזבז זמן יקר שבסופו של דבר עלול לגרום לתוצאה פחות טובה. לסיכום, מה הכי חשוב לזכור בעיצוב פרסומי? בעיצוב ... היופי הוא חשוב, אבל הוא רק אמצעי משני. כל החלטה בעיצוב חייבת להיות מוכוונת להשגת מטרה זו, ולא לשיפור אסתטי בלבד. זכור תמיד לשאול את עצמך האם העיצוב הזה ברור?, האם המסר יגיע מהר לצופה?, האם זה יניע לפעולה?, במקום להתעסק בשאלות של יופי ואסתטיקה בלבד. איך לעצב פרסומת אפקטיבית? מה המטרה של שלט חוצות? איך לבחור מעצב גרפי? עיצוב באנרים לאינטרנט איך להעביר מסר שיווקי ברור? עיצוב שלטים, ... שבאמת חשוב, מה שהכי משמעותי, הדבר היחיד שצריך להנחות אותנו, הוא שהפרסומת תשיג את מטרתה. אם לדוגמה הצבתם שלט לצד כביש הומה, השאלה שצריכה להנחות אתכם היא: מהי מטרת השלט? האם אתם רוצים שאנשים שנוסעים בכביש יבחינו בו, יבינו את המסר ויבצעו פעולה כמו התקשרות אליכם או פנייה לבית העסק? שאלת המפתח בעיצוב שלטים כאשר אתם מעצבים שלט, אתם צריכים לשאול את עצמכם: מהי המטרה של השלט? איך העיצוב יכול לשרת את המטרה? מה יעזור למי שרואה את השלט להבין במה מדובר במהירות? מה יניע אותו לפעולה? מה לא לשאול? אל תשאלו את עצמכם: האם זה נראה יפה? האם זה נראה יוקרתי? האם הצבעים מוצאים חן בעיני המעצב שלי? כל השאלות האלו הן בזבוז זמן, משאבים ואנרגיה, ולפעמים הן באות על חשבון השגת המטרה עצמה. כי אם אתם עסוקים בלוודא שהעיצוב יהיה אסתטי ומושלם, אתם עלולים לפספס את היעילות ... מעל יופי שלט, פרסומת או באנר - כל אלו הם כלים שמטרתם לתקשר מסר ברור ולגרום לפעולה. לכן, כשאתם מעצבים אותם, התמקדו קודם כל בשאלה: איך העיצוב ישרת את המטרה העסקית שלי בצורה הטובה ביותר? יכול להיות שהמעצב שלכם יגיד לכם זה נראה נהדר! - אבל אם זה לא גורם לאנשים לעצור, להבין את המסר ולפנות ...
פחות טוב גורמים מוצר יקר מידי ליצור מוצרים יקרים להעביר מסר משמעותיות המחיר יקר
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
... איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות מה ההבדל בין לשאול לקוח מה חסר לך לבמה אפשר לשדרג אותך? אליעד מסביר שיש הבדל גדול ומשמעותי בין שתי השאלות הללו בתהליך המכירה וביכולת לשכנע לקוחות לקנות מוצר או שירות. כאשר שואלים מישהו מה חסר לך במה שיש לך?, אנחנו למעשה גורמים לו לחשוב שקיימת בעיה או חיסרון במצבו הנוכחי. ברגע שהלקוח מרגיש שקיים ... כשהמוצר או השירות שלנו נתפס כפיתרון, הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש אותו גבוה בהרבה. הוא ירצה לפתור את החוסר שהוא מזהה. לעומת זאת, כששואלים אדם במה אפשר לשדרג אותך?, הלקוח לא מרגיש שקיים חיסרון, אלא שהמצב שלו טוב מלכתחילה ואנחנו פשוט מציעים לו משהו טוב יותר. ... כזה, השדרוג נתפס כאופציונלי או כתוספת, ולכן תחושת הדחיפות של הלקוח לרכוש יורדת משמעותית. לדוגמה, אם רוצים למכור רכב ללקוח, ושואלים אותו מה חסר לך ברכב הנוכחי?, הלקוח יחשוב מיד על בעיות קיימות כמו המזגן חלש מדי או האוטו צורך יותר מדי דלק, ואז כשהמוכר יציג לו פתרון, הלקוח ירגיש צורך ממשי לרכוש. אבל אם נשאל אותו במה אפשר לשדרג את הרכב שלך?, הוא כנראה יחשוב על דברים כמו מערכת סאונד איכותית או צבע יפה יותר. אלו דברים נחמדים, אך אינם נתפסים כצורך הכרחי. לכן, הסיכוי שירכוש יהיה נמוך יותר. איזו שאלה תביא ליותר מידע מהלקוח? למרות זאת, אליעד מחדד נקודה חשובה נוספת. אם נשאל את הלקוח בצורה ישירה מה חסר לך?, יש סיכון שהוא יענה שלא חסר לו כלום. אנשים באופן כללי לא אוהבים להודות שיש להם חוסר או בעיה, כי זה פוגע באגו או בתחושת הערך העצמי שלהם. מצד שני, אם נשאל במה אפשר לשדרג אותך?, הלקוח לרוב יהיה פתוח הרבה יותר לשיחה, כי אנשים אוהבים את התחושה שהם מתקדמים, משתפרים או מתחדשים. כך, השאלה הזו מאפשרת לנו לקבל מידע רב יותר מהלקוח על הרצונות וההעדפות שלו. לדוגמה, אם נשאל אדם מה חסר לך בבריאות שלך?, סביר להניח שהוא יענה לא חסר לי כלום, אני בסדר. אבל אם נשאל במה אפשר לשדרג את הבריאות שלך?, הוא פתאום יגיד הייתי שמח להיות יותר בכושר, הייתי רוצה לאכול בריא יותר, או לישון יותר טוב ... כי אז המוצר שלנו הופך להיות חיוני, ולא רק תוספת נחמדה. מצד שני, כדי לא לגרום ללקוח להסתגר או להתגונן, עדיף להתחיל דווקא בשאלה הרכה יותר: במה אפשר לשדרג אותך?. כך עושים זאת נכון בשלושה שלבים: בהתחלה, לשאול את הלקוח: במה אפשר לשדרג אותך? מטרת השאלה הזו היא לגרום ללקוח להיפתח ולשתף אותנו במה הוא רוצה או צריך, בלי להרגיש לא נוח או מתגונן. כשהלקוח מתחיל לספר במה הוא ... נחמד, אלא שהוא באמת צריך את המערכת הזו. מה חשוב לזכור בשכנוע ובמכירות? המפתח לשכנוע אפקטיבי במכירות הוא להשתמש במילים הנכונות, לשאול את השאלות בצורה נכונה, וחשוב מכל - לגרום ללקוח להרגיש שאנחנו פותרים לו בעיה אמיתית. ככל שהלקוח ירגיש שהמוצר שלנו הוא לא רק תוספת נחמדה, אלא פתרון הכרחי למשהו שחסר לו, כך הסיכוי שהוא יבצע רכישה יגדל משמעותית. כלומר, המטרה הסופית היא לעבור בתהליך המכירה מהשאלה הכללית של במה אפשר לשדרג אותך? אל התפיסה של הלקוח שלמעשה חסר לו משהו ושהמוצר שלנו הוא הפתרון המושלם לאותו חיסרון. לסיכום, כיצד להגדיל את סיכויי המכירה שלך? התחל בשאלה במה אפשר לשדרג אותך? כדי לפתוח את הלקוח. אסוף מידע על הצרכים והרצונות שלו. הובל את הלקוח לתפיסה שיש לו חיסרון אמיתי ושהמוצר שלך הוא הפתרון לכך. השימוש המדויק בשאלות ובמילים משפיע ישירות על הצלחת המכירה ועל היכולת שלך לשכנע לקוחות. הבנה עמוקה של האסטרטגיה הזו יכולה לשדרג משמעותית את כישורי המכירה שלך. איך לשכנע אנשים לקנות ממך? איך לשאול שאלות נכונות במכירות? מה ההבדל בין חיסרון לשדרוג במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש שיש לו צורך? כיצד להשתמש ... מה חסר לך לבמה אפשר לשדרג אותך? כאשר אנחנו רוצים לשכנע מישהו לקנות מוצר או לקבל החלטה מסוימת, יש שתי דרכים עיקריות להציג את השאלה: 1. לשאול אותו מה חסר לך במה שיש לך? 2. לשאול אותו במה אפשר לשדרג אותך? לכאורה, שתי השאלות עוסקות באותו נושא, אך בפועל יש הבדל משמעותי ביניהן, שמשפיע על הדרך שבה האדם יתפוס את הצורך שלו ואת המוצר המוצע. מה גורם ... ולא כהכרחי, ולכן סיכויי המכירה קטנים יותר. מתי אנשים מוכנים לתת תשובות? מצד שני, אנשים לרוב לא אוהבים להודות שחסר להם משהו. אם נשאל מישהו מה חסר לך בבית שלך? או מה חסר לך ברכב שלך?, פעמים רבות הוא יענה לא חסר לי כלום - כי אף אחד לא אוהב לחשוב שיש לו מחסור. לעומת זאת, אם נשאל במה אפשר לשדרג אותך?, רוב הסיכויים שהוא יתחיל למנות אפשרויות רבות - כי אנשים אוהבים שדרוגים ותוספות. איך משלבים את שתי הגישות? השיטה היעילה ביותר היא לשלב בין הגישות: 1. להתחיל בשאלה רכה יותר, כמו במה אפשר לשדרג אותך? - כי כך נגרום לאדם לשתף מידע ולספר על הצרכים והרצונות שלו. 2. להוביל את השיחה למקום ... לשכנע אדם לקנות, עדיף שהוא יחשוב שחסר לו משהו, ולא רק שאנחנו משדרגים אותו. עם זאת, כדי להוציא ממנו מידע, כדאי להתחיל דווקא מהשאלה הרכה במה אפשר לשדרג אותך? ואז להוביל אותו להבנה שזה בעצם משהו שהוא חייב. לחשוב על המילים שאנו משתמשים בהן זה מפתח להצלחה ...
טכניקות מה זה ערך עצמי איך לשכנע לקוחות לשכנע מישהו חוסר ערך עצמי תכלית צרכים של לקוח לזכור
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... כלשהו, כאשר אנחנו מתבוננים על המחיר של המוצר, באפשרותנו לשאול כל מיני שאלות שונות, שאנחנו צריכים לדעת לעשות הפרדה ביניהן. כי הן אומנם דומות, אך הן שונות. השאלות יכולות להיות לגבי המחיר ביחס להיצע וביקוש בשוק, ביחס ללקוח הספציפי, ביחס למה שהלקוח חושב שיש לו יכולת מימון, ביחס ליכולת ... ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיוב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר. לדוגמה, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם באמת אין ללקוח כסף? האם הלקוח אולי יכול להשיג מימון לביצוע העסקה? ... וכמה המחיר משפיע על זה שהלקוח מבקש הנחה? וכיוב. ניתן גם לשאול שאלות על האם אני כאיש מכירות הייתי רוכש את המוצר הזה במחיר הזה? האם המוצר הזה מתאים לי בכל מחיר? באיזה מחיר המוצר ... מוצר במחיר כזה? במחיר גבוה יותר? יותר זול? אפשרי גם לשאול שאלות בסגנון של: האם אני חושב שללקוח שלי יש אפשרויות יותר טובות מבחינת המחיר? האם אני חושב שהמוצר מתאים ללקוח בתור ... חושב שהמוצר באמת שווה את הכסף שאני מבקש עליו? דהיינו, שאלות לגבי השווי האמיתי והערך האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח. וצריכים להבין כי כאשר באים למכור מוצר יקר ללקוח, איש המכירות ... וכאשר מתבוננים על הערך האמיתי ועל השווי האמיתי של המוצר, נשאלת השאלה הבאה, והיא: האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? האם באמת ניתן להעריך מה השווי האמיתי של המוצר? או שבעצם בסוף הכל ... לקוח שרוצה את אותן התועלות של המוצר שלנו. עכשיו עלינו לשאול, האם ובמידה והלקוח רוצה את התועלות של המוצר שלנו? במידה והוא ירצה להשיג את אותן תועלות בדיוק, ובמידה והוא לא ירצה לרכוש את ... 1M +עלות הקרקע עוד 1M +רווח כללי 20% = 2.4M. אז עלינו לשאול את עצמנו, נניח שלקוח ממוצע הלקוח הנוכחי שלנו, ירצה בעצמו לבנות לעצמו את אותו הבית. כמה זה יעלה ללקוח? אז התשובה תהיה, שללקוח ... רוצים למכור לו את המוצר. כמו כן צריכים להתבונן גם על השאלה הבאה והיא, כמה עולה ללקוח שלנו לייצר לעצמו מוצר מקביל שייתן לו את אותן התועלות של המוצר שלנו? ביחס לשאלה של האם בכלל הלקוח מבין ורוצה את כל התועלות של המוצר שלנו. לדוגמה, נניח שאנחנו מוכרים רכב מצופה זהב אבל הלקוח לא צריך את הזהב ... כל התועלות של המוצר שלנו. כמו כן צריכים לעשות הפרדה בין השאלה של האם לקוחות מבינים את המוצר שלנו, את כל התועלות שלו, את העלות שלנו את העלות של השוק את העלות של הלקוחות, לייצר לעצמם את המוצר הזה, לבין השאלה הנל, של כמה באמת עולה לייצר את המוצר הזה. כמו כן צריכים גם להפריד את השאלה של, האם בכלל כדאי לייצר את המוצר הזה בעלות הזאת? האם אכן יש לקוחות שצריכים את המוצר הזה, שעלות הייצור שלו גדולה? האם הלקוחות ... האם בכלל כדאי לייצר את המוצר? צריכים להפריד את כל השאלות האלו, מהשאלה, במידה והמוצר כבר נוצר, ובמידה והלקוח כן מבין את התועלות ורוצה את התועלות של המוצר שלנו, האם המחיר של המוצר הגיוני עבור ... ולא ניכנס לזה כאן כרגע. בשורה התחתונה, כאשר בעל העסק שואל את עצמו, האם התמחור שלי נכון? במה לתמחר את המוצר? האם בכלל לייצר מוצר בעלות ייצור כזאת? איך להשיג את הלקוחות שירכשו את המוצר? ... הזה + רווח נניח של 20% ואז קיבלנו מחיר X. ומכאן עלינו לשאול? האם וכמה יעלה ללקוח ממוצע לייצר לעצמו מוצר זהה? האם ביותר מ X או בפחות? האם הלקוח בכלל מבין את התועלות של המוצר שלנו? האם ... לרכוש את המוצר? ומה מחיר השוק של המוצר? וכולי. כל אלו שאלות שונות שאפשרי להתבונן בהן. אבל היה חשוב לי להדגיש שצריכים להתבונן גם על השאלה הבאה: נניח שהלקוח ירצה בדיוק את המוצר שלנו, האם הוא יכול להשיג אותו במחיר יותר זול יקר מהמחיר שלנו? והאם זה בגלל שאני מונופול ...
מטופל להתחיל האם להוריד מחיר מה מחיר השוק הלקוח אומר מעדיף התנגדות קניה המחיר הוא רק תירוץ
כמה זה עולה לי? סוד האושר, איך לא להרגיש רע? כמה עולה להיות מאושר? כמה עולה להרגיש טוב? איך לראות את החיים כמשחק? לכל יתרון יש חיסרון, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, לכל דבר יש מחיר, אין ארוחות חינם, איך להרגיש שהחיים הם משחק? איך להיות מאושר? איך להיות מאוזן רגשית? איך לא להיות בדיכאון? מצבי רוח משתנים, איך לשמור על יציבות רגשית? איך להיות מאוזן רגשית? מאניה דיפרסיה, איך לא להתרגש מדברים? איך לשמור על איזון רגשי? איך להיות מאושר ורגוע?
... כמובן כל אחד שיגדיר לעצמו אושר כמו מה שהוא רוצה. והרעיון הוא, שמי שלא רוצה להרגיש רע ומי שרוצה לראות את החיים כמשחק, צריך להתרגל כל הזמן לשאול את עצמו כמה זה עולה?. כל הזמן שוב ושוב על כל דבר ועל כל עניין, לשאול כמה זה עולה? ואם אתה לא יודע כמה זה עולה, אז אל תקנה. ואם ... אפשרות אחרת. ואם תהיה הרבה שמח ממשהו, אז תהיה הרבה עצוב ממשהו. ואם תהיה קצת שמח ממשהו, אז תהיה קצת עצוב ממשהו וכולי וכולי. והמסר הוא, להתרגל לשאול , כמה זה עולה לי, על כל תחושה טובה ועל כל מחשבה טובה ועל ... שאין לו משהו. ואיך להגיע ליכולת הבחירה החופשית הזאת, זה עוד עניין בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון, כאשר האדם נהנה ממשהו, אז אם האדם כל הזמן מתרגל לשאול, כמה זה עולה לי, מה המחיר שאני הולך לשלם, על זה שיהיה לי ... ומי שיתבונן בזה יותר מידי, עשוי לאבד משמעות בחיים. כי אז לא יהיה טוב ולא יהיה רע. כי הכל יתאפס אצל הבן אדם. ולכן האדם יכול לבחור, כמה הוא רוצה לשאול כמה זה עולה לי. כי גם לשאלה של כמה זה עולה לי, גם לזה בעצמו יש מחיר. שהוא האפשרות לאבד את המשמעות של דברים וגם בזה עצמו יש טוב ורע. בקיצור, זאת עוד נקודת מבט, לגבי איך להסתכל על דברים. אפשרי לשאול כמה זה עולה לי ולא להאמין שיש טוב בחינם או ארוחות בחינם ...
תחושה בריאות הבחירה החופשית רוצה להרגיש לא רוצה להרגיש איך לא להיות איך לא להתרגש מדברים לבדוק
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
8:44טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
... להבין היטב את ההבדל בין עובדות יבשות לבין פרשנויות סובייקטיביות, ולשאול שאלות נוספות כדי להבין למה הלקוח מתכוון כשהוא אומר יפה. כיצד להימנע מההרגל לפרש במקום לבדוק עובדות? הדרך להימנע מהטעות הזו, לפי אליעד כהן, היא לפתח ... להרגל לפרש במקום לבדוק עובדות. איש מכירות חייב תמיד לעצור לרגע ולשאול את עצמו: האם מה שאני חושב הוא באמת עובדה, או שזה רק פירוש שלי? התרגול המתמיד של ההבחנה הזו יעזור לאיש המכירות לוודא שהוא מבין נכון את צרכי הלקוח ולא מניח הנחות ... לבדוק בצורה מדויקת יותר את הדברים מול הלקוח. למה חשוב לעצור ולשאול שאלות נוספות? השלב הקריטי ביותר בתהליך המכירה הוא עצירה ושאילת שאלות נוספות בכל פעם שיש ספק לגבי ההבנה של צרכי הלקוח. כאשר איש המכירות מגלה שהעסקה אינה נסגרת, או שהלקוח אינו מרוצה ממה שמוצע לו, הוא חייב לשאול את עצמו: האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח נכון? במקום להמשיך באותה גישה מוטעית, יש לחזור אחורה, לברר ולשאול שאלות נוספות. שאילת שאלות מעמיקות ומדויקות יותר תבטיח שהלקוח יקבל בדיוק את מה שהוא רוצה, והסיכוי לסגירת העסקה יעלה משמעותית. מהי המסקנה המרכזית לגבי טעויות בתהליך המכירה? לסיכום, אליעד ... תמיד לוודא שמה שהלקוח אומר הוא באמת מה שהוא מתכוון אליו. על ידי שאלות מדויקות והקפדה על בירור הצרכים, ניתן להימנע מטעויות, להבין את הלקוח באמת, ובסופו של דבר להצליח לסגור יותר עסקאות בהצלחה. איך לנהל משא ומתן אפקטיבי? שיטות לשיפור ... של רצון הלקוח. לפעמים נראה שהמוכר עשה הכל לפי הספר ושאל את כל השאלות הנכונות, אך למרות זאת הלקוח יוצא בלי לקנות. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא אי הבנה של המוכר את מה שהלקוח באמת רוצה. המוכר בטוח שהוא מבין את צרכי הלקוח, אך מתברר ... בעיני אחר. אם הלקוח מבטא משהו שדומה לאני רוצה שולחן יפה, על המוכר לשאול אותו מה משמעות המילה יפה עבורו: האם מדובר בעיצוב מודרני, גודל ספציפי, צבע מסוים או אולי בכלל באיכות החומרים. עצם ההבנה של עובדה מול פרשנות חוסכת טעויות בתהליך ... הדרך להתמודד עם הנטייה הטבעית להניח הנחות ולאמתן היא לעצור ולשאול: האם אני בטוח שזו עובדה, או שזה פירוש שאני מוסיף? איש מכירות טוב צריך להתמקד במה שנאמר בפועל, לחזור ולברר מול הלקוח, לוודא ששמע אותו נכון ולחפש הסברים מפורטים. ... להטמיע ביומיום הרגל של בירור עצמי: בכל פעם שחושבים מחשבה כלשהי, לשאול האם זו עובדה או פירוש?, האם מחויב שזה נכון או רק אפשרי?. התרגול הזה עוזר למוכר לזהות במהירות מתי הוא נסחף לפרשנות ומתי הוא מתבסס רק על העובדות. כך, בזמן אמת, ... לא מערבב עובדות ופירושים. בכל שלב בתהליך המכירה, מומלץ לעצור ולשאול: האם אני בטוח שזו עובדה? האם שאלתי מספיק שאלות כדי להבין מה הלקוח באמת רוצה?, ורק אחר כך להציע פתרונות. גישה זו מונעת טעויות בתהליך מכירה ויכולה לעזור לסגור יותר עסקאות בהצלחה. איך לנהל משא ומתן אפקטיבי ... פעמים זה נובע דווקא בגלל שלא הבינו את הבן אדם השני, ועכשיו בעצם השאלה הנשאלת היא איך יכול להיות מצב שבו מוכר בן אדם יחשוב יהיה בטוח שהוא הבין מבין את הבן אדם השני למרות שהוא לא הבין אותו, איך יכול להיות כזה מצב. והתשובה ... אם הוא מנסה למכור ולא מצליח למכור הוא צריך לעשות רגע אחד סטופ ולשאול את עצמו רגע אחד מה אני חושב שהלקוח רוצה לקנות בכלל מה הוא רוצה לקנות? ואז התשובה תהיה הלקוח אמר לי שהוא רוצה לקנות את זה ואת זה ואז המוכר צריך לשאול את עצמו רגע אחד זה שאני כמוכר חושב שהלקוח רוצה לקנות את זה ואת זה זאת עובדה או פירוש, האם זה בטוח במאה אחוז שזה מה שהלקוח רוצה לקנות או שזאת הצורה שבה אני מפרש ... מנסה למכור והוא לא מצליח למכור הוא תמיד צריך לחזור צעד אחד אחורה ולשאול את עצמו רגע אחד האם אני בטוח שזה מה שהלקוח אמר שהוא רוצה לקנות?, כן איך אתה בטוח שזה מה שהלקוח אמר שהוא רוצה לקנות?, כי הוא אמר ככה וככה, רגע הוא אמר בדיוק את ... את היכולת הזאת זאת אומרת כל פעם כשבן אדם חושב משהו בראש שלו לשאול את עצמו רגע זאת עובדה שזה ככה או שאני רק מפרש שזה ככה. למה? כי גם אנשים ביומיום שלהם בחיים הרגילים הרבה פעמים קורה להם משהו מישהו אומר משהו, שמעו משהו קרה משהו ... שזה טוב או זה רק יכול להיות טוב?. בן אדם שעושה את התרגילים האלה ושואל את עצמו כל מחשבה שהוא חושב האם זה בטוח נכון או שזה רק יכול להיות נכון? הדבר הזה מביא אותו למצב שכאשר הוא בא למכור מוצר ללקוח והלקוח מספר לו איזה סיפור ואז ...
פירושים עובדות סובייקטיבי איך לנהל מחשבות להימנע הרצון למכור מוצר תרגול
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשאול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשאול, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשאול, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לנוער, מאמן לחיים, מאמן אישי לימודים בנושא לשאול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 04:30:08 - wesi1