אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
האם אתה אלוהים? אין דבר העומד בפני הרצון, איך לחזק את הרצון? להכריח את אלוהים, להרגיש שאתה אלוהים, להרגיש כמו אלוהים, הבחירה של אלוהים, להיות אלוהים, איך ליצור רצון חזק? כוח הרצון
האם אתה אלוהים? אין דבר העומד בפני הרצון, איך לחזק את הרצון? להכריח את אלוהים, להרגיש שאתה אלוהים, להרגיש כמו אלוהים, הבחירה של אלוהים, להיות אלוהים, איך ליצור רצון חזק? כוח הרצון
... להרגיש כמו אלוהים, הבחירה של אלוהים, להיות אלוהים, איך ליצור רצון חזק? כוח הרצון האם אתה ... את עצמו כאלוהים. האם יש בחירה חופשית? לאחר מכן, אליעד מדבר על עניין הבחירה החופשית. הוא מציין שייתכן שאין לנו בחירה חופשית אמיתית. כל מה שאנחנו עושים, כל מחשבה, כל רצון - אלו לא ... לחזק את הרצון? האם יש בחירה חופשית? מה זה אומר להיות אלוהים? כיצד לשנות את המציאות? מהי ...
להימנע גורמים לשאול את עצמך התבוננות פנימית להכריח את אלוהים אם אתה אלוהים לשאול את עצמי רגש
טיפול בסכיזופרניה, טיפול בהפרעת אישיות, מרגיש שכולם רובוטים, מרגיש לבד בעולם, מרגיש שרק אני קיים, מרגיש בתוך חלום, אולי כולם רובוטים? איך לדעת שלא כולם רובוטים? איך לטפל בהפרעת אישיות?
7:29טיפול בסכיזופרניה, טיפול בהפרעת אישיות, מרגיש שכולם רובוטים, מרגיש לבד בעולם, מרגיש שרק אני קיים, מרגיש בתוך חלום, אולי כולם רובוטים? איך לדעת שלא כולם רובוטים? איך לטפל בהפרעת אישיות?
... רק תחושה אישית שהפכה אצלו לוודאות בלתי ניתנת לערעור. ברגע שהאדם מבין שזהו רק רעיון אחד מתוך מגוון רעיונות, מתאפשרת לו הבחירה במה להאמין, והוא יכול לבחור באמונה שתיצור אצלו פחות סבל ויותר ... מסבירים לאדם שהאפשרות שכולם רובוטים קיימת, אך היא רק אפשרות ולא וודאות. מציעים לו להתייחס לאמונה זו כאפשרות אחת, ולנסות לבחור באפשרות אחרת, חיובית יותר. בודקים ... יותר כמו פחד מדחייה או מניכור, ועוזרים לו להתמודד עם הפחדים הללו ישירות. מהם הרעיונות המרכזיים לגבי סכיזופרניה, תודעה ובחירה חופשית? אליעד מסכם את העניין ... עלולה לגרום לתחושת ניתוק ואמונה חזקה שכולם רובוטים. אין הוכחה מוחלטת שאחרים רובוטים או בעלי תודעה, ולכן האמונה מבוססת על בחירה. הוודאות באמונה שכולם רובוטים יוצרת סבל ובדידות, אך הטלת ספק מאפשרת לשחרר את הסבל. גם אם האמונה נכונה, האדם יכול לבחור כיצד לפרש את המצב ולבחור בפרספקטיבה שמרגיעה אותו. ישנן ... שבני אדם עצמם פועלים לעיתים כמו רובוטים, והכל עניין של פרספקטיבה. חשוב לעזור לאדם עם הפרעת אישיות להחזיר לעצמו את תחושת הבחירה, ולהציע לו מבטים מגוונים על המציאות. בסופו של דבר, אליעד כהן מסביר שהכוח נמצא בידיו של האדם לבחור כיצד להסתכל על המציאות, ובכך הוא ... הם רובוטים או לא. איך לטפל בסכיזופרניה? האם כולם רובוטים? האם רק לי יש תודעה? איך להתמודד עם בדידות קיצונית? מהי תודעה ובחירה חופשית? איך להתמודד עם מחשבות ... רובוטים, הוא מונע מעצמו את האפשרות לראות מציאות אחרת. האמת היא שזה אולי נכון, אבל זה לא מחויב. ההבנה הזו מחזירה לו את הבחירה להאמין אחרת. אולי זו אמת, אולי לא - חשוב להטיל בכך ספק. הוודאות המוחלטת היא שגורמת למצוקה, לא עצם האפשרות. כשמכירים בכך שזו רק אפשרות, אפשר לבחור גם באמונה שונה ופחות מלחיצה. איך ... אחר. מבהירים לו שגם אם הם כן רובוטים, לא חייבים להרגיש מזה רע. רע הוא תוצאה של פרשנות אישית. מובילים אותו להבין שיש לו בחירה לשנות את הזווית שממנה הוא מסתכל על ... שהשאלה האם אחרים רובוטים לא ניתנת להוכחה או להפרכה מוחלטת. זו רק אפשרות. הוודאות הגורפת שכולם רובוטים גורמת לסבל. הספק והבחירה להאמין אחרת יכולים לשחרר מהסבל. ... את הפרשנות סביב לבד או סביב אהבה. חשוב להראות לאדם שיש לו אופציות מגוונות להסתכל על הנושא, כך שהוא יצליח לראות שבידיו הבחירה והשליטה במחשבותיו. בגישה מעמיקה ... לסיכום, מהן נקודות המפתח? שאלה: כיצד להדגיש את הרעיונות המרכזיים המשלבים את נושא התודעה, הסכיזופרניה, הרובוטים והבחירה החופשית? תשובה: להבין שסכיזופרניה ... אין הוכחה מוחלטת שניתן לתת, לא לצד האומר כולם רובוטים ולא לצד האומר לכולם תודעה בדיוק כמוני. יש כאן עניין של אמונה ובחירה. ההיצמדות לוודאות מוחלטת (אני ... לפרש את המצב בצורה מרגיעה יותר. במקרה של אדם עם הפרעת אישיות או סכיזופרניה, חשוב במיוחד לעזור לו להחזיר לעצמו את תחושת הבחירה ולהציע לו פרספקטיבות נוספות על המציאות. תודעה ובחירה חופשית התמודדות עם מחשבות טורדניות ... משקר בזה שהוא בטוח שכולם רובוטים כי מה האמת האמת היא שאולי כולם רובוטים אבל זה לא בטוח אז קודם כל הוא צריך לדעת שהוא יכול לבחור במה להאמין אתה רוצה להאמין ככה תאמין אתה רוצה להאמין ככה תאמין קודם כל הוא צריך להבין שיש לו בחירה מה להאמין אוקי. ש: איך משחררים ... ואז הוא אומר לא אני אומר לך שכולם רובוטים ואיך הכל התחיל מזה שהוא חשב אולי זה רובוט ואולי הפך לוודאי ואז כנראה כבר אין לו בחירה הוא כבר מאמין באמונה שלמה שזה כולם ...
להאמין אני מרגיש לבד תודעה הרגשת איך עושים אמונות להרגיש תחושה של ניכור
טעות מהי, מה זה טעות? איך למצוא טעויות? מה ההגדרה של טעות? האם זו טעות או לא? האם טעיתי? במה טעיתי? איך לזהות טעות? טעות אנוש, שגיאה, איך ללמוד מטעויות? ניתוח טעויות, זיהוי טעויות, למצוא את הטעות, מניעת טעויות, מניעת שגיאות
טעות מהי, מה זה טעות? איך למצוא טעויות? מה ההגדרה של טעות? האם זו טעות או לא? האם טעיתי? במה טעיתי? איך לזהות טעות? טעות אנוש, שגיאה, איך ללמוד מטעויות? ניתוח טעויות, זיהוי טעויות, למצוא את הטעות, מניעת טעויות, מניעת שגיאות
... של טעות היא תוצאה של אירוע או פעולה שאדם לא רוצה שהיא תקרה. זיהוי טעות כרוך בשלושה שלבים חשובים: זיהוי תוצאה שלילית, קביעת הבחירה שביצע האדם שגרמה לתוצאה, ובחינה של האם היה האדם בוחר באותה פעולה גם אם היה יודע מראש את התוצאה השלילית. איך זיהוי הטעויות עובד? כאשר אדם נתקל באירוע שלילי, כמו תאונה או מחלה, זהו סימן לתוצאה לא רצויה. ... כיצד לדעת אם טעית? התנאי השלישי לשם זיהוי טעות הוא לבדוק אם הייתה לך מודעות מלאה לתוצאה אם היית יודע מראש מה יקרה. אם היית בוחר לעשות את אותה פעולה גם אם היית יודע את התוצאה, לא תוכל להחשיב את הבחירה כטעויות. לדוגמה, אם אדם בוחר להחנות במקום אסור ומקבל קנס, אבל הוא היה מוכן לשלם את הקנס כי זה נוח לו, אז לא מדובר בטעות בעיניו. דוגמאות שממחישות את התנאים לזיהוי טעות דוגמת הלוטו: אדם ... תובנות שיכולות למנוע חזרה על טעויות בעתיד. כיצד ממשיכים מכאן? לאחר שהוגדרה טעות והובהר שהיא נגרמה על ידי פעולה שנעשתה מתוך בחירה מודעת, אפשר לנתח את השיקולים שגרמו לבחירה, ולבחון אם היו אפשרויות אחרות למנוע את הטעות. אם יש לאדם יכולת לשלוט על ההחלטות בעתיד, הוא יכול ללמוד מהן ולבצע בחירות נבונות יותר. טעויות והגדרתן דרכים למנוע טעויות איך לנתח פעולות בעזרת מודעות לבחירה חופשית מה התועלת והנזק בבחירות שלנו איך ליישם למידה מטעויות בחיי היומיום מהי טעות? טעות מוגדרת כדבר שקרה לאדם אך לא היה רצוי מבחינתו. כדי לזהות טעות, קודם כל בודקים אם יש אירוע שאדם לא ... בביתו ושיגרו אליו טיל מלמעלה מבלי שהיה יכול להשפיע על כך, קשה לטעון שהוא עשה טעות. התנאי השני, אם כן, הוא לבדוק האם קיימת בחירה מודעת של האדם שהביאה לאירוע הלא רצוי. איך יודעים אם באמת נעשתה טעות? התנאי השלישי לבדיקת טעות הוא לברר האם, לו היה האדם יודע מראש שהתוצאה השלילית תתרחש, הוא עדיין היה בוחר באותה פעולה. אם התשובה היא לא - כלומר, אילו היה יודע מראש שהתוצאה תהיה שלילית, הוא היה נמנע מאותה פעולה - הרי שזו טעות. - אם אדם לא הסתכל לצדדים בנהיגה ... קנס, אבל התועלת מהחניה שם חשובה לו יותר מהסיכון לקבלת הקנס, אז אין זה נחשב טעות בעיניו, כי גם בידיעה מראש על הקנס הוא היה בוחר שוב באותה פעולה. אילו דוגמאות ממחישות את התנאים הללו? דוגמת הלוטו: אם אדם זוכה בלוטו, אין כאן טעות כי אין כאן תוצאה שלילית. דוגמת הביצה הנופלת ברחוב: אדם ... החבר ה שבוגד ת: אם אדם מגלה שבן או בת הזוג בגדו בו כי הוא בחר לא לקנות מתנת יום הולדת, צריך לבדוק האם זו באמת פעולה עם בחירה חופשית והאם ידע מראש שאי - קניית המתנה תגרום לבגידה. אם היה יודע זאת מראש והוא אומר אילו ידעתי, הייתי בכל זאת לא קונה מתנה, אז מבחינתו אין כאן טעות. אבל ... של חולי אפשרי, אין כאן טעות מבחינתו. אבל אם הוא אומר אילו הייתי יודע בוודאות שזה יגרום לי לחלות, לא הייתי הולך יחף, הרי שבחירה זו התבררה כטעות. דוגמת החניה הלא חוקית: אדם חונה במקום אסור ומקבל קנס. אם הוא אומר שימשיך לחנות שם גם בעתיד כי זה נוח לו והוא מוכן לשלם את הקנס, הרי שאין ... אז זו טעות. מדוע חשוב לזהות טעויות ולנתח אותן? אחרי שמזהים טעות לפי שלושת התנאים - (1) האם זו תוצאה שלילית, (2) האם נבעה מבחירה חופשית, ו - (3) האם היו משנים את הבחירה לו ידעו מראש - ניתן לנתח מדוע הטעות התרחשה, מה היה הרציונל שהוביל אליה, והאם אפשר ללמוד ממנה לפעמים הבאות. כיצד ממשיכים מכאן? לאחר שהוגדרה הטעות והובן ... והאם האדם אכן רוצה לשנות את ההחלטה גם כשיודע שיש תוצאה לא רצויה. במידה שהתועלת נתפסת כגדולה מהנזק, האדם עשוי להמשיך באותה בחירה על אף התוצאה השלילית, ואז אין זו טעות עבורו. טעויות והגדרתן דרכים למנוע טעויות איך לנתח פעולות בעזרת מודעות לבחירה חופשית מה התועלת והנזק בבחירות שלנו איך ליישם למידה מטעויות בחיי היומיום ...
ידע שיקולים הולך יחף מה יקרה ביצה שליטה התמודדות עם בגידה בגידה בזוגיות
המטריקס / משמעות רוחנית - מהי הטעות הרוחנית שיש בסרט המטריקס?
... יש נקודה מאוד חשובה שצריך לשים אליה לב. והיא השלב שבו יש לגיבור הסרט את הבחירה לבחור בין שתי גלולות שונות. אם גיבור הסרט יבחר לקחת את הגלולה הכחולה, הוא ימשיך לחיות באשליה כמו כולם ולא ידע את האמת. אך אם הוא יבחר ... יהיה מוכרח לדעת את האמת וממנה הוא לא יוכל יותר לברוח. גיבור הסרט המטריקס בוחר כמובן בגלולה האדומה שמאפשרת לו לדעת את האמת, והדבר הזה גורם לכך שהוא מגלה כיצד העולם נשלט על ידי כוחות שונים שאיתם הוא מתחיל להילחם כדי להשתחרר ... לגרום לאדם להרגיש טוב ולא רע. כל הסרט כולו מבוסס על הרעיון שגיבור הסרט בוחר בידיעת האמת, ועכשיו מתחיל המאבק בינו לבין הכוחות הרעים. אך במציאות האמיתית שלנו, המצב הוא הפוך. המציאות היא שהאדם הרגיל אכן חי במטריקס ובאשליה. ... טוב. ולכך צריך לשים לב. עניין נוסף שצריך לשים אליו לב, הוא ליכולת הבחירה של גיבור הסרט בין האפשרות לדעת את האמת או להמשיך לחיות כרגיל. בהמשך לנל יש להבין כי אפשרות הבחירה של האדם בין אמת לשקר, אפשרית רק כאשר מדובר על בחירה בין שקר כלשהו לבין אמת יחסית וחלקית אחרת. האדם בהחלט יכול לבחור בין חלק אחד של האמת לבין חלק אחר של האמת. אך כאשר האדם עומד אל מול האמת האמיתית, אין לו בחירה חופשית לבחור בשקר. וזה בדיוק הסימן שזאת האמת. כאשר האדם מגיע אל האמת שנמצאת בתוך כל דבר, הוא לא יכול לבחור אחרת ממנה. וזה בדיוק הסימן לאדם לדעת שהוא הגיע אל האמת. וצריך לשים לב לכך, שכאשר האדם ניצב בפני האמת עצמה, הרי שאין לו אפשרות בחירה לבחור בשקר. כי בנקודה שבה יש אמת, אין שום קיום לשקר כלל. ...
חיים חופש שקר להמשיך ידע לבחור לחיות טוב ולא רע
בושה עצמית, איך לא להתבייש בעצמך? גיהנום הוא צער הבושה, איך לקבל את מי שאתה בלי תנאים? איך לא להתבייש בעצמך בשום דבר? איך לא להתגאות? איך לקבל את עצמך? איך לא להתבייש במי שאתה? סטיות, הפרעות נפשיות, הפרעות חברתיות
בושה עצמית, איך לא להתבייש בעצמך? גיהנום הוא צער הבושה, איך לקבל את מי שאתה בלי תנאים? איך לא להתבייש בעצמך בשום דבר? איך לא להתגאות? איך לקבל את עצמך? איך לא להתבייש במי שאתה? סטיות, הפרעות נפשיות, הפרעות חברתיות
... את האמת שלו, ולכן נמנע מלדבר עם אנשים. האם התביישות במוצא או עדה היא בחירה או כפייה? אליעד כהן מתייחס גם למקרים שבהם אנשים מתביישים במוצא או בעדה שלהם. הוא מדגים זאת באמצעות דוגמאות כמו אדם שמתבייש שהוא תימני משום ... (כמו קמצנות או פרימיטיביות) היא בשליטתו, ולכן הוא מתבייש. כיצד היעדר בחירה חופשית יכול להקל על הבושה? אליעד כהן מסביר כי כאשר אדם מבין באמת שאין לו בחירה חופשית, הוא מפסיק להתבייש במה שהוא עושה. אם הוא מבין שכל ההתנהגויות והבחירות שלו הן תוצאה בלתי נמנעת של נסיבות חייו או של מצבו הנפשי, אין לו סיבה להתבייש. הוא משווה זאת למצב רפואי או למחלה - האדם לא מתבייש במחלה שיש ... להאשים את עצמו ולהתבייש בדברים שליליים שהוא עושה. אם האדם יוותר על האמונה בבחירה חופשית, הוא ישתחרר גם מהגאווה וגם מהאשמה, וכך גם מהבושה העצמית. איך לא להתבייש בעצמך? מהו צער הבושה? איך לקבל את עצמך בלי תנאים? מהי ... אתיופי, אני מתבייש בעצמי, אני מתבייש בגוף שלי, אני מתבייש בחברה שלי, חופש הבחירה ובחירה חופשית, מתבייש בבית שלי, מתבייש במראה שלי, מתביישת בעצמי, מתביישת בבן הזוג, מתביישת במשפחה שלי, מה קורה בגיהנום? חרדה ...
לשאול את עצמי הגיהנום טיפול בהערכה עצמית להלקות את עצמך אהבה בושה פסיכיאטר לסלוח לעצמך
מוטיבציה וחשק, חוסר חשק, עייפות נפשית, חוסר מוטיבציה, למה אין לי חשק? עודף מוטיבציה שלילי, איך להעלות מוטיבציה? איך להעלות אנרגיה? חוסר אנרגיה, פחד ממחויבות, איך להעלות מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה חיובית? תחושת כפייה
מוטיבציה וחשק, חוסר חשק, עייפות נפשית, חוסר מוטיבציה, למה אין לי חשק? עודף מוטיבציה שלילי, איך להעלות מוטיבציה? איך להעלות אנרגיה? חוסר אנרגיה, פחד ממחויבות, איך להעלות מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה חיובית? תחושת כפייה
... כאשר פעולה מסוימת הופכת להיות חובה במקום בחירה, נוצר יחס שלילי כלפיה, והאדם מתחיל לסלוד ממנה. אליעד מביא דוגמה עם אכילת שוקולד: אם מישהו אוהב שוקולד, ... באופן טבעי רוצה להרגיש שהוא עושה דברים מתוך בחירה ולא מתוך כפייה. איך נוצרת תחושת סלידה מזוגיות? אליעד כהן ממשיך ומסביר תהליך דומה שקורה בזוגיות. הוא נותן ... שלו, ועולה החשק והמוטיבציה לעשות את הדברים מבחירה ולא מתוך חובה. זו הדרך הטובה ביותר לשמור על מוטיבציה חיובית לאורך זמן. איך לזהות למה אין לך חשק לעשות ... שונא את מה שאני עושה כי אני מרגיש שאין לי בחירה? על ידי מענה על השאלות האלה אפשר לזהות את הסיבה האמיתית לחוסר החשק, ולפעול בהתאם כדי להחזיר את החשק ... לנוח, להתרענן ולחזור לפעילות עם תחושת חופש ובחירה מחודשת. אליעד מדגיש שהגישה הזו יעילה בהרבה מלהכריח את עצמך, שכן הכפייה עצמה מחזקת את תחושת הסלידה ... לאחר מכן, כשתרגיש שאתה עושה את הדברים מבחירה , החשק והמוטיבציה יחזרו מעצמם ויתחזקו. איך להעלות מוטיבציה? למה אין לי חשק? תחושת כפייה ומוטיבציה שלילית ...
יעילות תחושה של חופש פנימיות מוטיבציה גבוהה פתרון הרגשת להתמיד בדיאטה לשאול את עצמך
תשובות לשאלות קיומיות - מה יותר חשוב להבין?
10:13תשובות לשאלות קיומיות - מה יותר חשוב להבין?
... דרך שאלת הרצונות: לכל אדם יש מגוון של רצונות והעדפות, למשל, כשאדם בוחר חולצה בארון, הוא בוחר בצבע מסוים ולא באחר. הוא עשוי לחשוב שבחר בצבע מסוים כי הוא טוב או יפה יותר. אבל האדם יכול היה באותה מידה לבחור בחולצה אחרת שגם היא נחשבת בעיניו יפה או טובה. כאן נשאלת השאלה העמוקה יותר - למה באמת האדם בחר דווקא בצבע זה ולא אחר? אליעד מסביר כי ... תשובה מספקת, כיוון שתחושת הטוב היא כללית מדי ואינה מסבירה מדוע הוא בוחר דווקא בדרך ספציפית זו להרגיש טוב, כאשר יש אפשרויות רבות להרגיש טוב. יתרה מכך, אפילו ההסבר נולדתי כך או חינכו אותי כך אינו עונה לשאלה מדוע הוא ממשיך לבחור באותו ערך שהוטבע בו. הרי, גם אם לימדו אותו שהחיים טובים מהמוות, עדיין יש לו את הבחירה החופשית לחשוב אחרת או לבחור אחרת, אך הוא בוחר כל פעם מחדש בהתאם להעדפות שקבע לעצמו. האם יש לנו בחירה חופשית אמיתית? אליעד מתייחס לנושא הבחירה החופשית כנקודה מרכזית בהבנת הרצונות. לדבריו, בכל החלטה שהאדם עושה, הוא מבצע בחירה חופשית לחלוטין - בין אם הוא מודע לכך או לא. אפילו כשאדם אומר לימדו אותי שזה טוב יותר ולכן אני עושה כך, עדיין נשארת בידו בחירה חופשית מוחלטת להחליט האם ללכת בעקבות מה שלימדו אותו או לעשות ההפך. לדוגמה, גם אם לימדו את האדם שלהיות שבע זה טוב יותר להיות רעב, הרי תמיד האדם יכול לבחור אחרת, אם ירצה. תמיד יש בכל דבר יתרונות וחסרונות, והאדם תמיד בוחר להעדיף יתרון אחד על פני יתרון אחר. השאלה שהאדם צריך לשאול את עצמו היא מדוע הוא באמת מעדיף יתרון מסוים ולא יתרון אחר - מה הסיבה העמוקה ... להגיע להבנה אמיתית ומוחלטת של המציאות. מהי הבנה עצמית? האם יש לנו בחירה חופשית? למה האדם רוצה להרגיש טוב? איך להבין את הרצונות שלנו? למה אנחנו בוחרים כפי שאנחנו בוחרים? איך להבין את המציאות דרך עצמנו? תשובות לשאלות קיומיות - מה חשוב יותר להבין? הפעם אני רוצה לתת נקודה למחשבה, עבור אלו ששואלים שאלות ... כללי, ולא תשובה לשאלה למה אתה רוצה את הרצונות שלך? לדוגמה: הלכת לארון לבחור חולצה, בחרת דווקא את החולצה הירוקה האדם ייתן סיבות רבות למה בחר את הירוקה ולא אחרת. אך באותה המידה היה יכול לבחור בכלל משהו אחר, שגם כן הוא מחשיב לטוב ויפה. ובעצם למה ההבדל, מה גרם לכך שבחרת דווקא את זה בסופו של דבר. ולאדם יש בחירה חופשית, אלא אם כן הוא חושב שאין לו כל בחירה חופשית אז השכל גרם לו לבחור. והיה והאדם יוצא מנקודת הנחה שכן יש לו בחירה חופשית, עדיין למה עשה את הבחירה הזו ולא את השניה. ועל האדם להבין את הרצונות הסופיים שלו, למה הוא מחליט כך ולא אחרת האם אתה שולט ברצון, או אינך שולט בו? ומי החליט שזה ... וזה רע והאם אתה פועל לפי מה שהחליטו עבורך מה טוב ומה רע? האם זו באמת הבחירה והרצון שלך? אך אם האדם לא מבין למה הוא עושה פעולה אחת ולא אחרת ולא מבין למה הוא רוצה דבר אחד ולא אחר איך בכלל הוא רוצה להבין את ...
תחושת מוחלט הבנה מלאה הסבר אמת עסקים הפילוסופים רע או טוב
חינוך ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 1
... וכיוב, שאותה ההורה מנסה לחנך את הילד. כי מי שיתבונן על חינוך ילדים בעין פקוחה יראה, כי בעצם, יש כאן שתי ישויות שונות. שלכל אחת מהן, יש תודעה עצמית ובחירה חופשית עצמאית. והישות הראשונה, היא ההורה המחנך. והישות השנייה, היא הילד שאותו רוצים ומנסים לחנך. וחינוך ילדים, הוא תהליך, שמנסה לקחת תובנה כלשהי של ... וזהו כמובן תהליך של מכירה, לכל דבר ועניין. כי הילד, לא מחויב לקנות ולקבל ולהסכים, עם המוצר ועם הרעיון של ההורה שלו. כי הילד, הוא ישות עצמאית, ויש לו בחירה חופשית משל עצמו, ויש לו דעה עצמאית משל עצמו. בין אם היא נראית כדעה חכמה ובין אם היא נראית כדעה טיפשית. אבל בכל מקרה, לילד יש את קו החשיבה שלו, ויש ... כאשר ההורה מתייחס כלפי הילד שלו, כאילו הוא מלך וכאילו הילד שלו הוא אחד מהנתינים שלו, וכאשר ההורה משדר לילד, שהילד מחויב להקשיב לו, ושהילד לא יכול לבחור לעשות כרצונו. אלא, הוא כאילו סוג של רובוט אנושי, שהוא צריך לעשות, רק את מה שאומרים לו, אז ממילא הילד מרגיש מושפל, כמו עבד. ואז ממילא, העבד רוצה ... המוכר מבין, שאולי הלקוח לא מעוניין במוצר, ושאולי המוצר לא מתאים ללקוח. אבל המוכר, לא חושב שהלקוח מחויב לקנות ממנו את המוצר. אלא הוא מבין, שללקוח יש בחירה חופשית ודעה עצמית ויכולת להחליט בצדק או בטעות, האם הוא רוצה או לא רוצה לקנות את המוצר. אבל הורה שחווה בתוכו ושחושב לעצמו, שזה לא הגיוני שהילד שלו ... לו. כי רק העבד, מחויב להקשיב למלך. ואנשים שהם באותה חשיבות, הם לא מחויבים להקשיב אחד לשני. אלא, כל אחד זכותו לעשות כרצונו, גם אם זו טעות. כי לאדם, יש בחירה חופשית. ורק לעבד, לוקחים את הבחירה החופשית. וכאשר ההורה חווה תמיהה גדולה, על זה שהילד שלו מתחצף אליו, וכאשר ההורה חושב, שהילד שלו מחויב להקשיב לו. הרי שההורה חושב בתת המודע שלו, ... כי יש כאלו שיאמרו, שהילד מחויב להקשיב להם, מסיבות כאלו ואחרות. וכאן אנחנו לא דנים, ב - האם הילד מחויב באמת להקשיב להורים שלו, או שאולי הוא רק יכול לבחור להקשיב להורים שלו. אבל המסר כאן הוא פשוט. והוא, שאם אתה מתייחס לילד שלך כמו אל עבד, דהיינו, מספיק שאתה חושב שהילד שלך מחויב להקשיב לך מסיבה כלשהי, ...
בירור צרכים לשכנע את הילד תהליך חייב לקנות אפיון צרכים להרגיש מושפל מחשבה הסכם
שמיעת קולות בראש, הפרעת אישיות גבולית של ילדים, הילד שומע קולות בראש, סכיזופרניה אצל ילדים, הפרעת זהות דיסוציאטיבית, פיצול אישיות, סכיזופרניה פרנואידית, חינוך ילדים
... את זה ל: הוא אומר לך שאתה יכול לעשות X. עם החלפה רק של המילה צריך למילה יכול. וההחלפה הזאת משמעותה היא, שיש לך בחירה חופשית האם לעשות את הדבר. ושהקול ההוא, זאת רק המלצה בלבד, שאתה לא חייב להקשיב לה. ובכל מקרה המסר ... זהות דיסוציאטיבית. וצריך להבהיר לו, שזה לא מישהו חיצוני לו, אלא שזה קול פנימי בתוכו, קול אישי שלו, ושהוא יכול לבחור בבחירה חופשית, האם להקשיב לאותו הקול, או לא להקשיב לאותו הקול. וגם אם הילד מתעקש שזה קול של מישהו אחר. גם אז צריך להתעקש עם הילד, שהוא הילד, יכול לבחור האם להקשיב לאותו הקול, או לא להקשיב לאותו הקול. וצריך עוד להבין, שכאשר הילד אומר שהוא שומע קולות ... כאילו זה מישהו זר בתוכו. אבל האמת היא, שזה בסך הכל מחשבות שיש לו בראש. ולכן, צריך להחזיר לאדם את התחושה של הבחירה החופשית שלו, בהתייחסות שלו לאותם מחשבות. ולא צריך להילחם בילד ולומר לו, שהוא לא שומע קולות בראש, ... אבל כן צריך להסביר לו, שהקולות האלו, זה קולות שנובעים מתוכו. ושהם לא מחייבים אותו לעשות שום דבר. אלא הוא יכול לבחור, האם להקשיב להם, או לא להקשיב להם. ושיש לו בחירה חופשית, האם להקשיב להם או לא. והמשפט שהילד אומר הוא אומר לי לעשות X. אפשר להפוך אותו להקול שלך ... מסיבות כאלו ואחרות. והאדם שלא מבין מהיכן המחשבות מגיעות, אז נראה לו שזה מישהו זר. והאדם צריך לזכור, שיש לו בחירה חופשית, האם להקשיב לקולות שיש לו בראש או שלא. ובמקום לפנות לטיפול פסיכיאטרי, שיקטלג את האדם ...
הרגשת הבחירה החופשית פרנויות ספקות איך להגדיר ילדה פיצול אישיות להתעקש עם הילד רגישות
מה המשמעות של "להפוך מישהו לאלוהים שלך"? כיצד ניתן להשתחרר מתלות הרגשית? כיצד אפשר להתאמן על חופש פנימי? מה גורם לאדם להרגיש תלוי ושיפוטי כלפי עצמו? למה אדם מרגיש שהוא חייב להיות דמות מסוימת? איך ניתן לדעת אם אדם באמת חופשי מבפנים? מה הקשר בין רצונות לזהות עצמית? האם צריך להפסיק לרצות לגמרי?
... תלות במטרות האלה. זהו מצב שבו האדם לא חייב לקבל אישור חיצוני כדי להרגיש בעל ערך. האדם שחופשי באמת יכול לפעול בעולם מבחירה חופשית, ולא מתוך תחושת חוסר. לדוגמה, אדם ... מעצמו. אליעד ממחיש זאת גם דרך רעיונות של לחיות בשביל עצמך, אבל מדגיש שזה לא אומר להיות אגואיסט, אלא פשוט לחיות מתוך בחירה ולא מתוך תחושת חוסר. מה המשמעות של אני חי ... להרגיש שאם היא לא תאהב אותי - אני כישלון. כלומר, הוא לא מרגיש שהוא מוכרח להצליח כדי להרגיש טוב. במקום זה, הוא יכול לבחור לפעול מתוך תחושת ערך עצמי קיים, ולא מתוך ... עם הדמות שאתה מנסה להיות, ולהפסיק לשפוט את עצמך לפי מה שאחרים חושבים. רק כך תוכל להיות חופשי באמת - ולפעול בעולם מתוך בחירה, ולא מתוך חוסר. איך להרגיש חופשי מבפנים? ... אינו בהכרח הפתרון לחיים טובים. למעשה, חופש חיצוני יכול להיות עוד צורת עבדות - עבודה מתוך רצון לברוח ממחויבות ולא מתוך בחירה אמיתית. החופש האמיתי לא נובע ממקום של ... טוב עם עצמנו היא הבסיס לחופש פנימי. במקום להימנע ממחויבויות ומסגרות מתוך פחד או שנאה, עלינו ללמוד להיות שלמים עם הבחירות שלנו ולהיות חופשיים בתודעתנו. אליעד אומר, שאלו המצליחים ביותר הם אלו שלא בורחים ממחויבויותיהם, אלא מכניסים אותן לחייהם מתוך תחושת שליטה ובחירה. כיצד היכולת להטיל ספק עוזרת להגיע לחופש? ...
רגוע האמת האמיתית לדבר עם בחורה איך להרגיש חופשי הערך העצמי לא לקבל לא לברוח להשתחרר מהתלות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בחירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בחירה, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בחירה, איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיסט, טיפול רגשי, מאמן אישי רוחני בתחום בחירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5625 שניות - עכשיו 15_06_2025 השעה 20:12:46 - wesi1