אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איזה תחום למידה מפתח את השכל? איזה תחומים ללמוד כדי לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשים, ללמוד משהו כדי לפתח את השכל, איך לשפר את היכולת השכלית? פיתוח החשיבה, פיתוח יכולות שכליות
איזה תחום למידה מפתח את השכל? איזה תחומים ללמוד כדי לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשים, ללמוד משהו כדי לפתח את השכל, איך לשפר את היכולת השכלית? פיתוח החשיבה, פיתוח יכולות שכליות
... ללמוד כדי לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשים, ללמוד משהו כדי לפתח את השכל, איך לשפר את היכולת השכלית? פיתוח החשיבה, פיתוח יכולות שכליות מהם התחומים שיכולים לפתח את השכל? כל תחום יכול לפתח את השכל, אך הדבר תלוי כיצד נעשה בו שימוש אינטליגנטי ומאתגר. לא משנה אם מדובר במוזיקה, אומנות, שחמט או תחום אחר, כל תחום יכול לפתח את השכל אם תהליך הלמידה בו כולל הפעלת היגיון ... המושקע בתהליך הלמידה. מה ההבדל בין זיכרון לשכל? זיכרון דורש חזרתיות בלבד, בעוד שפיתוח השכל מצריך הפעלת היגיון ויכולת לנתח סיבתיות ולהסיק מסקנות. לדוגמה, אם ... מפתחת את השכל, אך אם יש חיפוש אחרי דרכים חדשות לזכור את המילים, זו כבר הפעלת חשיבה שמפתחת את השכל. האם כל תחום יכול לפתח את השכל? כפי שנאמר, כל תחום יכול לפתח את השכל אם הוא מעורב בהפעלת חשיבה והיגיון. ... יכולים לפתח את השכל אם הם כוללים פתרון בעיות, הבנת מורכבות וניתוח של המנגנונים הפיזיים. לעיתים, תחום מעשי יכול לאתגר את השכל יותר מתחום תיאורטי, תלוי במורכבות ובפיתוח היכולת לחשוב על דרכים חדשות לבצע משימות. האם כל מאמץ לשיפור אישי תורם לפיתוח השכל? כן. כל מאמץ אישי לשיפור עצמי, אם הוא נעשה תוך כדי חשיבה והיגיון, יכול לתרום לפיתוח השכל. לדוגמה, אם אדם מתאמן על תרגילים ... חדשה, או ביצוע משימות יומיומיות. כל עוד יש בתהליך הלמידה אתגר מחשבתי, התמודדות עם בעיות וחשיבה מעמיקה, התהליך יכול לפתח את השכל. פיתוח חשיבה והיגיון איך לשפר את השכל? פיתוח זיכרון ומיומנויות למידה איך לשפר את יכולת ההסקה ללמוד תחומים חדשים ולפתח את השכל מהם ... שיש הבדל בין תהליך הלמידה לבין מהות הלמידה עצמה. כל תחום, לא משנה אם מדובר במוזיקה, אומנות, שחמט או תחום אחר, יכול לפתח את השכל, כל עוד נעשה בו שימוש אינטליגנטי שמאתגר את יכולת החשיבה. מה מפתח את השכל באמת? ללמוד כל דבר בעולם יכול לפתח את השכל, אך המפתח לכך הוא לא בהכרח בתחום הלמידה, אלא במאמץ השכלי המושקע בתהליך הלמידה. לדוגמה, ללמוד מוזיקה יכול לפתח את השכל, אך אם הלימוד נעשה על בסיס חזרתיות ... מהי ההבחנה בין זיכרון לשכל? ההבדל בין לפתח זיכרון לבין לפתח את השכל טמון בכך שזיכרון דורש חזרתיות בלבד, בעוד שיכולת השכל מצריכה הפעלת היגיון, ניתוח סיבתיות ויכולת להסיק דבר מתוך דבר. לדוגמה, חזרה על מילים ... אך כאשר יש התמודדות עם בעיות של זיכרון תוך חיפוש אחרי דרכים יעילות ללמוד ולזכור, זה כבר תהליך שכלי. האם כל תחום יכול לפתח את השכל? למעשה, כל תחום יכול לפתח את השכל, בתנאי שנעשה בו שימוש אינטליגנטי. גם ... כל מאמץ לשיפור אישי תורם לפיתוח השכל? כן. כל מאמץ אישי לשיפור עצמי, בין אם מדובר בעבודה, זוגיות או כושר גופני, יכול לתרום לפיתוח השכל אם נעשה תוך כדי מחשבה והיגיון. ... משתמש בשכל. תהליך החשיבה שמוביל לשיפור הוא מה שמפתח את השכל. לסיכום: כיצד ניתן לפתח את השכל? לסיכום, כל תחום יכול לפתח את השכל, כל עוד הוא כרוך בהפעלת היגיון ומאמץ ... הלמידה עשוי לפתח את השכל שלך. פיתוח חשיבה והיגיון איך לשפר את השכל? פיתוח זיכרון ומיומנויות למידה איך לשפר את יכולת ההסקה ללמוד תחומים חדשים ולפתח את השכל ...
מסקנה פיתוח השכל לבצע משימות לנתח סיבתיות שיפור יכולות קוגניטיביות פתרון הבדל מוזיקה
מאמץ ויכולת שכלית, איך להצליח בלי להתאמץ? 2 סוגים של מאמץ, איך להתאמץ כמה שפחות ולהצליח כמה שיותר? איך לחסוך מאמץ? האם אפשר לא להתאמץ? מאמץ הכרחי, מאמץ מחויב, מאמץ מיותר, מאמץ אפשרי, למה לפתח את השכל? התייעלות
מאמץ ויכולת שכלית, איך להצליח בלי להתאמץ? 2 סוגים של מאמץ, איך להתאמץ כמה שפחות ולהצליח כמה שיותר? איך לחסוך מאמץ? האם אפשר לא להתאמץ? מאמץ הכרחי, מאמץ מחויב, מאמץ מיותר, מאמץ אפשרי, למה לפתח את השכל? התייעלות
... ויכולת שכלית, איך להצליח בלי להתאמץ? 2 סוגים של מאמץ, איך להתאמץ כמה שפחות ולהצליח כמה ... להבחין טוב יותר בין פעולות חיוניות ומיותרות. השכל יכול לעזור במצבים רבים, הרבה מעבר לכוח פיזי או כסף. לדוגמה, אם אדם משקיע בשיפור היכולת השכלית שלו, הוא עשוי לגלות ששיטותיו בהשגת מטרות הופכות ליעילות יותר ויותר, תוך ... רבה יותר. לדוגמה, אם אדם מקדיש מדי יום 5 דקות לפיתוח יכולותיו השכליות, הוא ימצא שבסופו של דבר יוכל להשיג את מטרותיו במהירות רבה יותר ובלי להקדיש לכך ... איך לזהות מה מחויב ומה אפשרי בכל מטרה איך לשפר את היכולות האישיות ולהשיג יעדים בקלות איך להגדיר הצלחה עם פחות מאמץ? כל אדם רוצה להצליח כמה ... אפשר להתאמץ פחות ולהצליח יותר, ובמה זה תלוי. לפעמים יכול לקרות נס, כמו אדם שנמצא בתל אביב ופתאום באברה קדברה, אוקוס פוקוס מוצא את עצמו בחיפה בלי להתאמץ בכלל. יכול להיות שזה יקרה, אבל בדרך כלל זה לא קורה. ברוב המקרים, כדי להגיע מתל אביב לחיפה, חייבים לבצע ... אפשר לדלג עליו. האם אפשר להשיג מטרות ללא מאמץ כלל? יכול להיות שבמקרים מסוימים לא צריך להתאמץ בכלל. אם המפתח כבר נמצא בכיס, לא צריך לחפש אותו. אבל ... תורמים להשגת המטרה. איך מזהים את זה? צריך לפתח את היכולת להבין מה מחויב, מה אפשרי, ומה סתם בזבוז זמן. אנשים מחפשים שיטות וקומבינות, אבל הדרך ... מדוע כדאי לפתח את השכל וכיצד זה חוסך מאמץ? לשכל יש יכולת לעזור בכל המטרות ובכל המצבים, יותר מאשר כל יכולת אחרת. כוח פיזי עוזר רק במשימות פיזיות. כסף עוזר רק בבעיות שאפשר לפתור בכסף. אבל שכל יכול לעזור בכל משימה, בכל בעיה, אפילו רק כדי להבין שאין פתרון, וכך להפסיק מאמץ מיותר. השקעה בשכל היא אפקטיבית לכל כיוון אפשרי. אדם יכול להשקיע בשיפור הנראות, בבריאות, בלימוד שפות או בנגינה, אבל אף אחד מהדברים האלה לא נותן מענה לכל משימה באופן רוחבי. השכל תמיד יכול לתרום לפתור כל מצב ביעילות. לכן, מי שרוצה להצליח כמה שיותר ולהתאמץ כמה שפחות, צריך להשקיע ... איך לזהות מה מחויב ומה אפשרי בכל מטרה איך לשפר את היכולות האישיות ולהשיג יעדים בקלות ההשקעה הטובה ביותר, איך להצליח בחיים? אין לי זמן לפתח את ... זמן לפתח את המוח? למה כדאי להיות יותר חכם? איך לשפר יכולות אישיות? מהי היכולת החשובה ביותר? התפתחות עצמית, איך להתייעל? איך להיות יותר יעיל? שיפור יכולות שכליות, איך לא לבזבז משאבים מיותרים? ...
שיפור יכולת חשיבה תכלית איך להצליח בחיים הבדל להבין החשובה ביותר הדרך הטובה ביותר לחפש
מנהיגות / ניהול / שכנוע / קבלת החלטות - מהי מנהיגות? איך להיות מנהיג משכנע? מהן תכונות של מנהיגות? כיצד להיות מנהיג? מיהו מנהיג? מה ההבדלים בין מנהיג למנהל? מנהל מול מנהיג, איך לפתח כישורי מנהיגות? ועוד
... ולמה צריך מנהיג? ואיך נולד מנהיג? ומה זה להיות מנהיג ומהי מנהיגות? ואיך כל זה קשור ליכולות שכנוע ולקבלת החלטות? ואבאר גם את ההבדלים שבין מנהל לעומת מנהיג? ואבאר איך באפשרותך לדעת האם אתה מנהל ... בה, דהיינו, כאשר אין לאדם יותר מאפשרות אחת לבחור בה, ממילא הוא לא צריך מנהיג ומנהיג לא יכול לתת לו שום דבר. והצורך במנהיג, מתעורר כאשר יש ספק וחוסר וודאות באיזו דרך ללכת. ותפקידו של המנהיג, הוא לעזור ... ולהוביל את צאן מרעיתו, בדרך שנראית לו הנכונה ביותר. ובעצם הבנו, כי מהותו של המנהיג, היא היכולת שלו לעזור לאדם בצומת דרכים ובפרשת דרכים, כדי לדעת באיזו דרך ללכת בה. ומהותו של המנהיג, היא היכולת שלו לעזור לאדם לבחור לקבל החלטה ולעזור לו להתמודד עם הבחירה החופשית שלו. כי כאשר יש לאדם בחירה חופשית, ... מתוך כל האפשרויות הקיימות לפניו. כך שהמנהיג צריך 2 תכונות מרכזיות. והתכונה האחת היא, היכולת שלו לקבל החלטות ולדעת להחליט מה לעשות כאשר ניצבים בפני פרשת דרכים. והתכונה השנייה היא, היכולת שלו לשכנע את אלו שיש להם ספק באיזו דרך ללכת, לשכנע אותם ללכת בדרך שהוא חושב שהיא הדרך הטובה ביותר. כך שתכונותיו של המנהיג והתכונות הנדרשות ממנהיג כדי להיות מנהיג, הן: 1 - יכולת לקבל החלטות גורליות ולדעת איך להחליט ולקבל החלטות. 2 - היכולת לשכנע אנשים אחרים, לקבל את ההחלטה שהוא חושב שהיא הנכונה ביותר. ומי שיודע להחליט, אבל לא יודע לשכנע אחרים להחליט כמותו, או מי שיודע לשכנע אחרים, אבל לא יודע מה להחליט, שניהם לא יכולים להנהיג. ובאופן יחסי, בסופו של דבר, אנשים בוחרים מנהיג, שנראה בעיניהם שהוא יודע להחליט בצורה הטובה ביותר, ... הן הטובות ביותר עבורם. ועוד אוסיף ואומר, כי בדכ שתי התכונות האלו קשורות אחת לשנייה. זא היכולת של האדם לקבל החלטות, קשורה ליכולת שלו להשפיע על אנשים ולגרום להם לחשוב כמותו. ולמה? כי ככל שהאדם יותר בטוח בהחלטה שלו, כך ממילא הוא משדר ... ככל שהיא גדולה יותר, כך גדול הסיכוי שהוא ישכנע אחרים ללכת בדרך שלו. ואעמיק עוד יותר, כי היכולת לקבל החלטה, היא בעצם מקבילה ליכולת לשכנע את הצד הנגדי לחשוב בדרך האחרת. זא שתהליך קבלת החלטה, הוא בעצם מצב שבו כל צד מנסה לשכנע את הצד ... אחרים. כי הרי אפילו את עצמו הוא לא יודע איך להנהיג ואיך להוביל את החיים שלו עצמו. והיכולת להיות מנהיג, מתחילה בכך שהאדם לומד ויודע איך לקבל החלטות בחיים האישיים שלו. כי מי שלא יודע איך להנהיג ... אחרת. אלא על המנהיג לחשוב ולהתייחס אל כל הדרכים, כאל דרכים אפשריות. כי רק ככה המנהיג יכול לקבל החלטה יותר שקולה, שלוקחת בחשבון את כל הדרכים ואת כל האפשרויות האפשריות. דהיינו, הדרך לקבל החלטה שקולה, ... כאשר הוא מנסה לשכנע אותם לבחור בו להנהיג אותם, ברגע הזה הטעות הגדולה ביותר שהמנהיג יכול לעשות, זה לדבר בטעות בצורה של חוסר מנהיגות. שזה אומר, לדבר בצורה שתחשוף בפני תת המודע של אלו ששומעים אותו, ... ושגם הוא יש לו ספקות וכולי. אבל ברמה העקרונית, דיבור בצורה סובייקטיבית, מעיד על חוסר יכולת להנהיג, שנובע מהספקות שיש למנהיג, לגבי הדרך שלו עצמו. ועכשיו אחרי שביארתי מיהו ומהו מנהיג, עכשיו אבאר ... מנהל? ומה בעצם ההבדל בין מנהל למנהיג? וכפי שניתן להבין, תפקידו של המנהיג בא לידי ביטוי ביכולת שלו לקבל החלטות ולשכנע אחרים להסכים עם ההחלטות שהוא מקבל. אך מנהל לעומת זאת, אין זה מתפקידו הישיר ... לידי ביטוי בפעולות של אלו שכפופים לו. ובסיכומו של דבר, מי שרוצה להיות מנהיג ורוצה לרכוש יכולות מנהיגות וכישורי מנהיגות, עליו ללמוד 2 דברים. 1 - לדעת איך מקבלים החלטות נכונות ואיך לקבל החלטות. 2 - עליו ... איך להנהיג את עצמם כאשר הם צריכים לבחור מישהו שיתווה דרך ושינהיג אותם. והכל מתחיל ביכולת ההנהגה של האדם את עצמו. עד כמה האדם יודע לקבל החלטות בחיים האישיים שלו, ועד כמה האדם עצמו יודע לשכנע ...
החלטות נכונות דיקטטורה רצון למה צריך מנהיג הטובות ביותר אני חושב להיות מנהיג טוב החלטה בלב שלם
יצירתיות, לחשוב מחוץ לקופסא, חשיבה מחוץ לקופסא, חשיבה יצירתית, פחד מכישלון, פיתוח יצירתיות, לפתח יצירתיות, קיבעון מחשבתי, מעוף מחשבתי, יצירתיות בעסקים, יזמות עסקית
יצירתיות, לחשוב מחוץ לקופסא, חשיבה מחוץ לקופסא, חשיבה יצירתית, פחד מכישלון, פיתוח יצירתיות, לפתח יצירתיות, קיבעון מחשבתי, מעוף מחשבתי, יצירתיות בעסקים, יזמות עסקית
... חשיבה יצירתית, פחד מכישלון, פיתוח יצירתיות, לפתח יצירתיות, קיבעון מחשבתי, מעוף מחשבתי, יצירתיות בעסקים, יזמות עסקית מה הקשר בין יצירתיות למגבלות? יצירתיות היא היכולת להמציא, לשנות או ליצור משהו שלא היה קיים לפני כן, או להביא למצב חדש מתוך מצב מוגבל. על פי אליעד כהן, יצירתיות אמיתית נובעת מתוך מגבלות. מדוע ... מפני שכאשר אין שום מגבלה, למעשה כל האפשרויות פתוחות, ולכן הפעולה שנעשית איננה בגדר יצירה, כי היא לא מחדשת דבר. לדוגמה, אם לאדם יש את כל המשאבים, כל האפשרויות וכל היכולות בעולם, אז מה הוא בעצם יצר? במצב כזה, יצירתיות למעשה לא מתבטאת. היצירתיות, אם כן, נוצרת דווקא מתוך מצב שבו האדם מוגבל וצריך למצוא פתרונות חדשים כדי ... שהרס של בניין הוא פעולה שלכאורה גם היא יצירה, כי נוצר מצב חדש שלא היה קודם. אך מדוע אנשים לא מתייחסים להרס כיצירה? מפני שיצירה, לפי ההסבר של אליעד, היא הגדלת היכולת או שיפור המצב לעומת הקיים. הרס, לעומת זאת, נתפס כהקטנת היכולת או הורדת המצב לעומת הקיים. לדוגמה, אם מישהו הורס בניין, לא יגידו לו שהוא יצירתי אלא שהוא יצר הרס. אך אם אותו אדם הורס בניין ישן כדי לפנות מקום לבניית בניין חדש, כן יגידו שהוא יצר משהו חדש. לכן, יצירתיות קשורה ישירות להגדלת יכולת או השגת מטרה חדשה מתוך המצב המוגבל הקיים. האם מגבלה יוצרת יצירתיות או קיבעון מחשבתי? האם מצבי מגבלה באמת גורמים לאנשים להיות יותר יצירתיים, או שהם ... תלוי. לפעמים מגבלה יכולה לעורר פרץ של יצירתיות כי לאדם יש מוטיבציה גבוהה לצאת מתוך המגבלה ולשנות את המציאות שהוא נמצא בה. לדוגמה, כשלאדם רע מאוד במצבו הנוכחי, זה יכול להגביר את הדחף שלו לחשוב על פתרונות חדשים ויצירתיים. מצד שני, לעיתים מגבלות דווקא מגבילות את היצירתיות - במיוחד כשאדם ניסה מספר פעמים לפרוץ את ... אליעד: האם זאת האמת או לא האמת, מה האמת שזה נכון ולא נכון. סתם תמשיך את הדיבור תכף נסביר לך את השכל שבדבר. ש: וזהו כשאתה מוגבל בכלים שלך אז אתה יצירתי לגבי מה אתה יכול לעשות איתם בגלל שאתה מוגבל, אם היה לך את כל הכלים בעולם אז לא. אליעד: את זה הוא לא אמר זה אתה מוסיף נכון? ש: לא זוכר. אליעד: הוא לא אמר את זה, למה לא יכול להיות שהוא אמר את זה? ש: למה? אליעד: כי לא הגיוני שמישהו יגיד אם היה לך את כל הכלים בעולם כי אנשים לא חושבים בצורה כוללת, זה כבר הקצנה של הרעיון ... כל ההגדרה של יצירתיות זה בעצם לקחת דבר מוגבל ולשנות אותו אני אומר את זה מצד ההגדרה זה לא צריך כאילו להיות גאון גדול כי אם אתה לא מוגבל אז מה יצרת, כאילו אם אני יכול לעשות הכל אז מה יצרתי בעצם כאילו יכולתי כבר קודם לעשות את זה. היצירה היא בעצם הגדלת היכולת, יצירה פירושה הגדלת היכולת. אוקי? ש: כן. אליעד: למה כי מה האמת? האמת היא שאם לדוגמה נגיד מישהו נגיד לוקח בניין והורס אותו הוא גם יצר, הוא יצר הרס אבל לו לא יגידו אתה יצרת כי הוא בעצם הקטין את היכולת לא הגדיל את היכולת. לעומת זאת אם נגיד רוצים לבנות בניין, מישהו הורס את הבניין הקודם בשביל שיכלו לבנות בניין אז נגיד יגידו הוא יצר שטח פנוי לבניין את אותה פעולה בדיוק. זאת אומרת מגדירים לאיפה רוצים להגיע וככל שאתה מתקרב יותר להגדלת היכולת שלך ביחס למטרה שאתה רוצה להגיע ככה אתה בעצם יותר יצירתי, יצירתיות היא בעצם היכולת להשיג יותר מטרות. אוקי? עכשיו מה האמת, האם כשאתה מוגבל, אז קודם כל בעיקרון אתה יכול להיות יצירתי רק כשאתה מוגבל, זאת אומרת מצד ההגדרה יצירתיות יכולה להתבטא רק ביחס לגבול. אוקי אלא אם כן אתה רוצה את הגבול, שים לב אלא אם כן אתה רוצה ... לי שכמה שפחות מוגבל ככה פחות יצירתי גם. אליעד: כמה שאתה פחות מוגבל ככה אתה פחות יצירתי, מה האמת שזה נכון ולא נכון מהיבט מסוים ככל שאתה פחות מוגבל ככה יש לך יותר יכולת ליצור כי יש לך יותר כלים יותר משאבים אתה יכול יותר ליצור, מצד שני בגלל שאתה פחות מוגבל יש לך פחות דחף ליצור כי אתה פחות מוגבל. ש: נכון. ... ונכתבים ספרים וספרים נכון ולעומת זאת אני לא אם ביחס לכמות אוכלוסייה אם כמות המחקרים המדעיים שנעשית היא גדולה בהיקפה כמו כמות הספרים הדתיים שנכתבים. זאת אומרת אתה יכול להגיד הנה נגיד יש פה מאה אנשים שמתוכם 90% כותבים ספרים לעומת זאת באוכלוסייה חילונית יש לך אלף אנשים שמתוכם מאה כותבים ספרים אז אומנם פה יש יותר ... החילונית כי יהיה לך יותר כבוד וכו לעומת זאת בחברה הדתית אם אתה תהיה יצירתי מדי אתה מסתכן במוות לכן כל היצירתיות שיש שם היא יצירתיות בתוך הקופסא, בדת אתה כאילו יכול למצוא. ש: אבל זו דווקא מגבלה שיכולה לעזור להם ליצור יש להם את הגבולות אז הם יודעים מה החוקים. אליעד: לא אבל יש לך Limit גם כן אסור לך ליצור, אסור לך ...
בעסקים הבדלים בחורה מפסיק לרצות כישלונות לנסות הגדרה למצוא
רוחניות חומרית - איך להגיע להארה רוחנית, באמצעות רדיפה חומרית?
... תלוי בכך שהוא יבין את המציאות. והאדם יכול לרדוף אחרי רוחניות או גשמיות או אחרי כל הגדרה אחרת, אבל מה שהאדם באמת מחפש, ... יבין, כי הדבר הגדול ביותר שהאדם יכול להשיג אותו, זה להבין את כל המציאות. ונחדד, שלהבין את כל המציאות, זה מסתכם ... לאדם שכל מאוד גדול. והנה, לא כל אחד יכול להבין את הדברים בשלמות באופן מידי. והאדם צריך לעשות תרגול ולהכין את עצמו לכך, שתהיה לו את היכולת להבין את הדברים בשלמות. והדבר דומה לאדם שצריך להרים משקל מאוד כבד כדי להיות מאושר. והאדם לא יכול בבת אחת להרים את המשקל הכבד הזה. ואם יניחו את המשקל הכבד הזה על ידי האדם, ... שיאפשרו לו ליצור כלי קיבול שתשפר את היכולת שלו להרים דברים כבדים. עד שבסופו של דבר, יוכל האדם להרים את הדבר ... אחד בשלמות, לשם כך צריך האדם שתהיה לו יכולת שכלית ורגשית מאוד גבוהה. כי האדם צריך לאזור את כל הכוחות שלו ואת כל היכולות שלו, כדי להבין את הכל בשלמות. ולכל אחד יש את היכולת להבין את הכל. אבל לא אצל כל אחד היכולת הזאת זמינה לשימוש מיידי. כי לאדם יש פוטנציאל אין סופי. אבל הפוטנציאל הזה לא ממומש בפועל. ולאדם יש המון יכולות שכליות ורגשיות, רק שהאדם לא מביא אותן לידי ביטוי. וכדי שהאדם יוכל ... שלו, דהיינו, האדם צריך לגלות את היכולות השכליות והרגשיות שלו. שבאמצעותן הוא יוכל להכיל בתוכו את הבנת המציאות. ... קטנים. דהיינו, על האדם לשפר את היכולות האישיות שלו, גם היכולות השכליות וגם היכולות הרגשיות שלו, בכל תחום. ועל ידי זה בסופו של דבר, כל היכולות של האדם יבואו לידי ביטוי. ואז האדם יוכל לקחת את סך כל היכולת שלו, ולהחזיק איתה את השכל של הבנת המציאות. ואיך ישפר את האדם את היכולת השכלית והרגשית שלו? תשובה: באמצעות כל דבר. ואפילו באמצעות דברים ... האושר, הוא המטרה הגדולה ביותר שהאדם יכול להגיע אליה. והמרדף אחרי הכסף, או המרדף אחרי כל שטות או כל דבר אחר, הוא בעצם ... טכנית להרוויח כסף, אבל אין לו את היכולת השכלית להבין איך להרוויח את הכסף. הרי שהוא לא יוכל גם להבין את ... של כסף ושל שאר הדברים, הוא גם לא יהיה יכול להבין את המציאות, שכוללת בתוכה את התהליכים האלו. כי כדי להתעשר או כדי להצליח ... שזאת התכלית הסופית, עליו לשפר את היכולות שלו. ולשפר את היכולות פירושו, שהאדם משתדל להיות הטוב ביותר שהוא יכול, בכל תחום ותחום. ולמרות ... שהיא, הרי שבעצם הוא מתרגל ומשפר את היכולת שלו, להשיג את המטרה הגדולה ביותר, שהיא האושר. וכדי שהאדם יצליח להשיג ... חומריים, לשם כך עליו לגלות בעצמו את היכולות האישיות שלו ואת הפוטנציאל האישי שלו. כי לאדם יש המון פוטנציאל שלא ... בסופו של דבר את האושר. ואת האושר האדם יכול להשיג, רק כאשר ורק אחרי שהוא מביא לידי ביטוי, את כל היכולות האישיות שלו. השכליות והנפשיות וכולי. כי בלי זה, האדם לא יוכל להכיל ... ועל האדם להביא לידי ביטוי, את כל היכולות שלו עד כמה שהוא יכול, כדי להשיג את אותן המטרות היום יומיות שיש לו. ... מפיק הנאה. מכך שהוא בכל פעם מגלה איזו יכולת חדשה שיש לו. ואחרי שהאדם מבטא את היכולת הזאת בשלמות, אז הוא מרגיש תחושה של מיצוי, ואז הוא מחפש מטרה יותר ...
פיתוח יכולת חשיבה להיות רוחני להתאמן תהליכים לשפר יכולת שכלית להיות רוחניים המציאות להבין דברים
השכל האנושי - האם הוא מוגבל? האם יש דברים נסתרים שלא נבין ולא נדע?
... האנושי - האם הוא מוגבל? האם יש דברים נסתרים שלא נבין ולא נדע? שאלה: השכל האנושי, האם הוא מוגבל ביכולת שלו להבין את כל המציאות? האם יש דברים במציאות שאי אפשר להבין אותם בשכל ... כאן את נקודת המחשבה הבאה, שתאפשר לאדם להבין כיצד אפשר לגלות את התשובה לשאלה הנל באופן וודאי. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי כל זמן שהאדם לא יודע את כל מה שהוא כן יכול לדעת, הרי שהוא לא באמת יכול לדעת בוודאות, האם יש משהו שהשכל מוגבל להבין אותו או שלא. מצד אחד, קיימת האפשרות כי ניתן להבין כל דבר. וזה שהאדם עצמו לא מבין כל דבר, זה לא אומר שבהכרח אי אפשר להבין כל דבר. כי אולי זה שהאדם לא מסוגל כרגע להבין כל דבר, זה רק בגלל היכולת השכלית שיש לו כרגע. ויכול להיות , שאם האדם ישתמש בכל השכל שלו בשלמות, אולי פתאום הוא יגלה שהוא מבין את הכל ושאין דבר שאינו ניתן להבנה. מצד שני, יכול גם להיות, שנדמה לאדם שכן אפשר להבין כל דבר. אך אם האדם ישתמש בכל היכולת השכלית שלו, הוא פתאום יגלה שיש דברים שהוא בכל זאת לא מסוגל להבין. ואז הוא ידע בוודאות, כי היכולת השכלית שלו מוגבלת, ושאין אפשרות להבין בשכל האנושי כל דבר. נמצא אם כן, כי קיימת דרך לדעת בוודאות האם ניתן להבין כל דבר, והיא על ידי זה שהאדם משתדל להבין את כל מה שהוא כן יכול להבין. וכאשר האדם מגיע לקצה גבול יכולת ההבנה שלו, אז הוא בעצם מגלה, האם באמת יש גבול ליכולת ההבנה, או שאולי אפשר להבין כל דבר. ולכן, רק מי שיודע את כל מה שאפשר לדעת, רק מי שמבין את כל מה שכן אפשר להבין, רק הוא יכול לדעת, האם יש קצה לגבול ההבנה האנושי ואם כן מהו. אך כל זמן שהאדם לא נמצא בקצה ההבנה האנושית, הוא לא באמת יכול לדעת בוודאות, האם יש קצה להבנה האנושית או שלא. ונקודה נוספת למחשבה: כדי לענות על השאלה האם ניתן להבין כל דבר בשכל אנושי, לשם כך צריך להגדיר מהי הבנה. והבנה, היא היכולת של האדם להכיל בתוכו מבחינה שכלית ורגשית רעיון כלשהו. לדוגמה: נבקש ... בו זמנית. האדם לא מסוגל להכיל בתוכו את המחשבה הזאת. לא ברמה השכלית ולא ברמה הרגשית. ואכ אפשר לומר, שהאדם לא מסוגל להבין רעיון של דבר והיפוכו. זא, שהבנה היא היכולת להכיל רגשית ושכלית רעיון כלשהו. דוגמה נוספת לרעיון שאי אפשר להכיל בשכל ... שסותר את ההגדרה של עצמו. וכיוב ניתן להביא עוד המון דוגמאות שונות, לדברים שלא ניתן להבין בשכל אנושי. יחד עם זאת, למרות שאי אפשר להבין לדוגמה דבר והיפוכו, עדיין יכול להיות שאולי קיימת האפשרות שהאדם יעשה פעולה מסוימת, או שיקרה משהו לאדם, ושעל ידי זה היכולת השכלית והרגשית של האדם תגדל, ואז האדם כן יוכל להכיל בתוכו רעיון של דבר ... היא, האם המציאות שלנו כוללת בתוכה דברים, שכדי להבין אותם, צריך האדם להכיל בתוכו רעיונות, שאין אפשרות להכיל אותם בשכל אנושי. והתשובה היא כנל, שרק מי שמגיע לקצה יכולת ההבנה שלו, רק הוא מגלה את התשובה לשאלה הנל. ...
לחשוב עליו אנושיות מיומנות קוגניטיבית שיפור החשיבה הבנה שכל אנושי יכולות חשיבה לפתח את החשיבה
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
56:25טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
... למעשה כל אדם שמנסה לשכנע אדם אחר או את עצמו במשהו. ההצלחה בחיים, ובפרט תחושת האושר של האדם, תלויה ביכולת שלו לשכנע את עצמו ברעיונות טובים כאשר עולות בו מחשבות שליליות. הוא מדגיש שזו מהות האושר - היכולת למכור לעצמך מחשבות חיוביות ולהתגבר על מחשבות שליליות. מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בהתנגדויות לקוח? אליעד כהן מסביר כי לב ליבה של מיומנות המכירה היא היכולת לזהות ולטפל בהתנגדויות של לקוחות. הוא מדגיש שהתנגדות אינה בעיה, אלא ההזדמנות המרכזית של איש המכירות להוכיח את יכולתו. טיפול בהתנגדויות לקוח מתבסס על זיהוי הנחות היסוד שמאחורי ההתנגדות של הלקוח, והיכולת להטיל בהן ספק באופן שישכנע את הלקוח. לדוגמה, כאשר לקוח אומר זה יקר לי, ... אליעד מסביר כי הדרך להתמודד עם קבלת לא היא להפוך אותה להזדמנות להתפתחות אישית, הזדמנות לשפר את היכולת לחקור את המציאות ולהבין אנשים לעומק. לדבריו, אנשים מתקשים לקבל לא מכיוון ... ולהתפתח, הקושי יהפוך לאתגר חיובי. לדוגמה, במקום לראות בסירוב כישלון, איש מכירות צריך לחשוב: מה אני יכול ללמוד מזה? למה באמת הלקוח מתנגד?. הגישה הזו מאפשרת למוכר להתייחס לסירוב לא כדבר ... מכירות טוב לאיש מכירות גרוע? אליעד כהן מסביר כי ההבדל העיקרי בין איש מכירות טוב לאיש מכירות גרוע הוא היכולת לזהות ולפרק את הנחות היסוד של הלקוח. איש מכירות טוב אינו מסתפק בשימוש ... אפקטיבית. למה העבודה במכירות תורמת לפיתוח החשיבה? אליעד מדגיש כי עבודה במכירות תורמת רבות לפיתוח יכולת החשיבה וההבנה של האדם. מכיוון שמכירה כרוכה בהתמודדות מתמדת עם התנגדויות ועם ... יותר עם התנגדויות, ומצליח להפוך אותן למכירה, כך החשיבה שלו הופכת לגמישה, יצירתית, ומדויקת יותר. היכולת הזו היא גם שמאפשרת לאדם להפוך את עצמו למאושר יותר, כי הוא לומד כיצד להתמודד עם מחשבות והתנגדויות פנימיות בעצמו. איך אפשר להשתמש במכירות כדי להשיג אושר אישי? אליעד טוען שכל אדם יכול להשתמש בכלים מעולם המכירות כדי להיות מאושר יותר. הוא מסביר שאושר הוא מצב שבו האדם ... של טיפול בהתנגדויות כלפי עצמו, כך יוכל לשלוט במחשבותיו ולהפוך אותן לחיוביות. הוא נותן דוגמה לכך שאדם יכול לרצות דבר מסוים מאוד, אך עדיין לא לסבול אם הוא לא יקבל אותו, בזכות יכולת החשיבה שלו לטפל בהתנגדויות פנימיות ולהפוך אותן. מהי הגישה הנכונה שאיש ...
איך להיות איש מכירות טוב תרגול סבל לגרום לאדם שיטות לפיתוח חשיבה לקוח אומר שהמוצר יקר להתמודד עם המציאות התנגדות קניה
הסוד של השכל ה*על* אנושי - איך להשיג אותו? איך להבין את *כל* המציאות? חלק 2
... כדי להבין אותו לשם כך על האדם להשתמש בעומק השכל שלו, דהיינו, בשורש השכל שלו, דהיינו, בשכל עם יכולת תפישה על אנושית ואיך סופית. אך מחמת שהאדם עוד לא הביא לידי ביטוי את הפוטנציאל הזה שבו, לכן המידע שאותו האדם מגלה בסוף עומק ההתבוננות ... כי מהות המידע, קשורה לרמת העומק של שורש השכל של האדם. כי כל השכל של האדם, הוא רק חלק קטן מיכולת תפישה גדולה עוד יותר. שאיתה ורק איתה אפשר להבין את עומק המציאות. והאדם שאין לו מושג מהו השכל העל אנושי, וכיצד שם באותו שכל תופשים את ... נתקל בחייו. למרות שבאמת זו בכלל תשובה ולא שאלה כלל. וכאשר האדם מגיע לנקודה הזאת, עליו להשתמש ביכולת התפישה של שורש השכל של האדם. כי לכל אדם יש יכולות תפישה שונות. ויש לאדם את היכולת לתפוס במחשבתו את האין סוף. אך האדם לא משתמש בחיי היום יום ביכולת התפישה הזאת. משום ששם כל המציאות שלנו נתפשת אחרת. וכאשר האדם רוצה לקבל תשובה לשאלת כל השאלות, עליו להשתמש ביכולת התפישה של שורש השכל האנושי. איך כיצד יכול האדם להתחבר ליכולת התפישה העל אנושית שלו? והתשובה היא, שעל האדם לנסות לעשות 2 פעולות הפוכות בו זמנית, שהשילוב שלהן יגרום לאדם להתחבר לשורש השכל שלו, ... לנסות להבין את מה שהוא לא מבין, עם השכל האנושי הרגיל שלו. אבל הדגש הוא לא לנסות להבין איך זה יכול להיות שהמידע נכון, אלא רק פשוט לנסות להבין עם השכל הרגיל, מהו המידע הזה שאותו קשה להבין. כי בשכל האנושי הרגיל כן אפשר להבין את סיבת כל הסיבות וכולי. אבל אי אפשר להבין את הסיבה שמאפשרת את הקיום של סיבה כזאת. כי בשכל אנושי האדם לא יכול לתפוש במחשבתו את האפשרות שתהיה קיימת סיבה כזאת. כי הסיבה הראשונה של כל הסיבות, היא סיבה שניתן לומר ולהגדיר אותה בשכל אנושי רגיל. אך בשכל אנושי רגיל, לא ניתן להבין את קיומה ואת מהותה של הסיבה הזאת. כי קיומה נוגד את יכולת התפישה האנושית. ולכן, כאשר האדם מגיע לנקודת ההתחלה של כל האירועים כולם, שהיא בכלל נמצאת הרבה לפני ציר הזמן ומרחב המקום שלנו, כי ... שדבר כלשהו הוא הסיבה הראשונה של כל הדברים, הרי שיש כאן סתירה פנימית. כי שום דבר בעולם לא יכול להיות הסיבה של עצמו. ואם אנחנו אומרים על דבר כלשהו שהוא הסיבה הראשונה, הרי שהוא לא סיבת עצמו, כי הוא נפרד מכל הדברים. ואכ הוא לא סיבת כל ... הסיבה של עצמה. ועל האדם כן לנסות להבין את המידע הזה, אבל לא לנסות להבין עם השכל האנושי איך זה יכול להיות שהמידע הזה נכון. ועל ידי זה שהאדם מתבונן היטב על המידע שאליו הוא הגיע, ועל ידי זה שהאדם לא מנסה להבין עם השכל האנושי את אפשרות קיומו של המידע הזה, על ידי זה האדם מתחבר לשכל העל אנושי שלו. וליכולת התפישה העל שכלית, שורש השכל, השכל העל אנושי של האדם. והחיבור של האדם לשורש השכל שלו, הוא אך ורק על ידי נקודת החיבור הזו. שהיא ... את כל האירועים להיות כפי מה שהם. ואם אחרי שהאדם חושב שהוא גילה את סיבת כל הסיבות, הוא עדיין יכול לשאול על דבר כלשהו בעולם מה הסיבה שלו? ומדוע הוא דווקא כך ולא אחרת? ומדוע מוכרח שכל הדברים יהיו כפי מה שהם? כל זמן שהאדם עוד לא יודע ...
הסיבה האמיתית סוף הדרך שכלית פעולה המדע מה היה לפני המפץ הגדול לשאול לפני המפץ הגדול
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
... ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס ... אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן ... קשות יותר, כך תלמד לנהל את עצמך טוב יותר, והיכולת הזו תהפוך ליכולת ישירה ומעשית לנהל אחרים. ... לנהל אחרים באופן מצוין ובלי מאמץ. האם מנהל יכול לנהל אחרים יותר טוב מאשר את ... איתו. לכן חשוב שתקפיד קודם כל לשפר את היכולת שלך לנהל את עצמך מול ... וניהול משימות הם רק ביטויים ספציפיים של אותה יכולת בסיסית: היכולת לנהל את עצמך באופן מלא ... וכל התקדמות בתחום האישי תורגש מיד גם ביכולת הניהול שלך. איך לנהל ...
חיצוניות אתגר אימון מנהלים מרחב המקום לנהל משימות תכונות של מנהל מוצלח סודות הניהול להגדיר
תורת הקוונטים, הכל בו זמנית, ריבוי עולמות מקבילים, קריסה קוונטית, אופציה בלבד, יקומים מקבילים, אקראיות, סיבתיות, משמעות החיים
תורת הקוונטים, הכל בו זמנית, ריבוי עולמות מקבילים, קריסה קוונטית, אופציה בלבד, יקומים מקבילים, אקראיות, סיבתיות, משמעות החיים
... קריסה קוונטית, אופציה בלבד, יקומים מקבילים, אקראיות, סיבתיות, משמעות החיים האם יש קשר בין היכולת לסבול ליכולת להרגיש טוב? אליעד מסביר שכדי להרגיש תחושה כלשהי בעוצמה, בין אם זו תחושת אהבה או שנאה, טוב או רע, אדם חייב שתהיה לו היכולת לחוות גם את ההפך שלה. לדוגמה, כדי שאדם יוכל לאהוב בדרגה מסוימת, הוא חייב להיות מסוגל גם לשנוא בדרגה המקבילה. כלומר, היכולת לאהוב בעוצמה גבוהה תלויה בקיום היכולת לשנוא באותה עוצמה. אליעד נותן דוגמה: אם האדם מסוגל לשנוא רק עד דרגה חמישים, הוא לא יוכל לאהוב עד דרגה שלוש מאות, משום שאין לו את הקונטרה המתאימה לעוצמה כזאת של אהבה. אם אין לך יכולת לסבול בעוצמה מסוימת, לא תהיה לך גם יכולת להרגיש טוב באותה רמה. האם קיים איזון בין טוב לרע בחיים? אליעד מבהיר שהמציאות בנויה בצורה כזו שכל אדם חווה אינסוף מצבים בכל יקומים המקבילים, וכך בסופו של דבר קיים ... המוגבלת שלו. כאשר האדם רואה את עצמו כאופציה אחת בלבד מתוך אינסוף, הוא מרגיש שיש לו שליטה ויכולת בחירה. אם הוא יראה את המציאות כאינסופית, הוא עלול לאבד את תחושת השליטה והמשמעות. אליעד נותן דוגמה שבה האדם מבצע פעולה, כמו עבודה או בחירת מקצוע, ומתייחס לכך כאופציה ...
להיות מסוגל המודע מבצעים אפשרי מהות החיים מציאות נקודת מבט להרגיש טוב יותר
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יכולת
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: יכולת, האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יכולת, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לחיים, מטפל אישי, אימון אישי רוחני בנושא יכולת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5137 שניות - עכשיו 11_06_2025 השעה 05:20:22 - wesi1