אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לפתור בעיות שאין להן פתרון? איך לפתור בעיות קשות? איך להתמודד עם בעיה בלי פתרון? לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, לפתח את יכולת החשיבה, איך למצוא פתרון לבעיות בלי פיתרון? איך לפתור בעיות בחיים? איך להתמודד עם בעיות בחיים?
איך לפתור בעיות שאין להן פתרון? איך לפתור בעיות קשות? איך להתמודד עם בעיה בלי פתרון? לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, לפתח את יכולת החשיבה, איך למצוא פתרון לבעיות בלי פיתרון? איך לפתור בעיות בחיים? איך להתמודד עם בעיות בחיים?
... עם בעיה בלי פתרון? לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, לפתח את יכולת החשיבה, איך למצוא פתרון לבעיות בלי פיתרון? איך לפתור בעיות בחיים? איך להתמודד עם בעיות בחיים? איך להתמודד עם בעיות קשות שאין להן פתרון? כאשר אדם נתקל בבעיה ... חושב ומנסה למצוא לה פתרון, הוא עדיין לא מצליח לפתור אותה. יכול להיות שהוא משקיע זמן רב בלנתח את שורש הבעיה, בודק מה המקור שלה ומחפש כל אפשרות אפשרית לפתרון, אך בסופו של דבר הוא נשאר ללא מענה. השאלה היא, מה עליו לעשות במצב כזה? ... עליו להמשיך ולפתח את השכל שלו. לדבריו, הפתרון הוא להגדיל את יכולת החשיבה הכללית, משום שככל שהשכל מתפתח ומתחזק, גדל הסיכוי שהאדם יצליח לראות את הבעיה מזווית אחרת או למצוא פתרון שהיה נסתר ממנו קודם לכן. מה הקשר בין פיתוח ... לפתור אותה ואינו מצליח, התשובה היא שעליו להמשיך לפתח ולחזק את יכולות החשיבה שלו, כדי שיוכל להתמודד טוב יותר עם בעיות עתידיות. בדיוק כמו בשרירים, אין גבול להתפתחות ולחיזוק השכל. תמיד אפשר להמשיך ולפתח אותו, ולכן אם האדם לא ... חשוב נוסף: במצב שבו אדם משוכנע במאה אחוז שהוא כבר הפעיל את כל יכולות השכל שלו והוא בטוח לחלוטין שאין דרך נוספת לפתח עוד את החשיבה שלו, ואם הוא בטוח לחלוטין שהוא חקר את הבעיה מכל כיוון אפשרי ועדיין לא מצא פתרון - במקרה כזה ... לפתח את השכל והחשיבה? איך להתמודד עם בעיות בחיים? איך לפתח את יכולת החשיבה? מה לעשות כשאין פתרון לבעיה? ...
הרגשה של קיום התמודדות עם בעיה שיפור יכולת חשיבה פיתוח יכולת קוגניטיבית לבצע לפתור הוודאות המוחלטת פיתוח המוח
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות
... ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין ... להיות מסוגל להשפיע על הגורמים הרלוונטיים על מנת לעמוד באחריות שלו. לדוגמה, אם אומרים לאדם שהוא אחראי שהבית ייבנה, יש לשאול: האם יש לו את היכולת והסמכות לגייס עובדים, לרכוש חומרים, או לאשר החלטות בנייה חשובות? אם התשובה היא כן, אז האחריות שנתנו לו היא בעלת משמעות. אך אם התשובה שלילית והוא אינו יכול להשפיע על תהליך הבנייה, האחריות שניתנה לו היא ריקה מתוכן. מה הבעיה עם אחריות שאין לה סמכות? אחריות שאין לה סמכות נקראת גם אחריות ללא שיניים. זו אחריות ריקה, שבה האדם אחראי לתוצאה שהוא אינו יכול להשפיע עליה ישירות. דוגמה לכך היא אדם שקיבל אחריות לשמור על דלת ולמנוע כניסת אנשים. אם האדם יכול לומר לאנשים אסור לכם להיכנס ולהכריח אותם לצאת, אז הוא קיבל אחריות יחד עם סמכות מתאימה. במקרה זה, האחריות משמעותית והאדם יכול לעמוד בה. אבל אם הוא רק אחראי לוודא שאנשים לא ייכנסו, אך בפועל אין לו סמכות לגרום לכך שהאנשים יצייתו להוראותיו, למשל אם אסור לו לדבר אליהם בצורה סמכותית או שהוא אינו יכול לנעול את הדלת, אז האחריות שלו היא חסרת משמעות. זוהי אחריות מדומה שלא מאפשרת לו באמת לבצע את המשימה שעליה ... להאציל סמכויות ואחריות בצורה נכונה, יש לבדוק היטב את הנקודות הבאות: האם האדם שמקבל אחריות מקבל גם את הסמכויות הדרושות לביצוע המשימה? האם האדם יכול לפעול באופן עצמאי כדי להבטיח את השגת התוצאה הרצויה? האם אותו אדם יכול לקחת אחריות מלאה על המשימה ולתת דין וחשבון במקרה שהמשימה לא תושלם כראוי? אם התשובות לכל השאלות הללו הן ... והאחריות נעשתה בצורה נכונה. אך אם התשובה לאחת השאלות היא שלילית, אז יש כאן בעיה משמעותית של אחריות ללא סמכות. מה עושים אם האחריות היא בלי יכולת? במצב שבו נותנים לאדם אחריות אך לא מעניקים לו את היכולת או את הסמכות לפעול, נוצר מצב בעייתי. לדוגמה, מנהל שמטיל על עובד אחריות לנקות חדר אבל לא נותן לו גישה לכלי ניקוי או זמן מספיק לבצע את המשימה, למעשה מטיל על העובד אחריות שאין לו אפשרות לקיים. העובד יכול למצוא את עצמו מתוסכל או חסר אונים, כי למרות האחריות שהוא נושא, הוא לא יכול להשלים את המשימה. במצבים כאלה יש לשקול מחדש את הגדרת האחריות או את מתן הסמכויות והמשאבים הנדרשים לביצוע ... בגורמים חיצוניים שאינם בשליטתו של האדם, יש להגדיר במדויק את גבולות האחריות שלו. במקרה כזה האחריות צריכה להיות מוגבלת רק להיבטים שבהם האדם יכול להשפיע באמת על התוצאה. לקחת אחריות ולתת דין וחשבון חלק בלתי נפרד מתהליך האצלת הסמכויות והאחריות הוא יכולת האדם לקחת אחריות על המשימה שלו. אדם שמקבל אחריות צריך לדעת שהוא יצטרך לתת דין וחשבון במקרה של כישלון או הצלחה. האחריות האמיתית מגיעה יחד עם הבנה ברורה שאותו אדם אחראי לתוצאה הסופית. אם האדם יודע שיש לו סמכות ויכולת להשפיע על התוצאה, הוא יוכל לקבל את האחריות במלואה ולהיות אחראי אמיתי לפעולות שלו. מהי אחריות ... הנדרשת. לדוגמה, אם אדם מקבל אחריות על בניית בית, ניקיון חדר, או שמירה על כך שלא יעברו אנשים במקום מסוים - האם יש לו גם את הכלים, המשאבים והיכולת לוודא שזה אכן יקרה? נניח שנותנים למישהו אחריות למנוע כניסה של אנשים בדלת מסוימת. אם יש לו את ... מאחר שאין לו את האמצעים למלא אותה. העברת אחריות בצורה נכונה כאשר נותנים אחריות למישהו, יש לבדוק: האם הוא מקבל גם סמכויות מתאימות? האם הוא יכול להבטיח שהתוצאה אכן תתקיים? האם הוא יוכל לתת דין וחשבון במקרה שהמשימה לא בוצעה? אם אדם מקבל אחריות מבלי ...
אחריות עם סמכות הדרך של אליעד תוצאה רצויה לא להיכנס אין מקום החלטיות לגרום השיטה של אליעד
קבלה עצמית / אהבה עצמית / קבלת הזולת / קבלת המציאות / יכולת הכלה - איך להשיג?
... עצמית אהבה עצמית קבלת הזולת קבלת המציאות יכולת הכלה - איך להשיג? קבלה עצמית יוצרת אהבה עצמית. קבלת הזולת יוצרת אהבת הזולת. קבלת המציאות יוצרת אהבה למציאות. קבלה מאפשרת לאדם את היכולת להכיל בתוכו את הצד השני. מהי מהותה של קבלה ויכולת הכלה? תשובה: קבלה אפשרית רק כאשר יש הבנה. כאשר השכל של ... יש חוסר הבנה. אם האדם באמת מבין את ההיגיון של הצד השני, אז מדוע הוא חושב שהוא טועה? זא אדם לא יכול לומר שהוא מבין את הצד השני, אבל הוא חושב שהוא טועה. כי אם אתה ... לא מבין את מה שאתה מבין? ואם אתה מבין מדוע השני אינו מבין את מה שאתה מבין, אז כיצד בדיוק אתה יכול לכעוס עליו וכיוב? כאשר האדם באמת מבין את צורת המחשבה של האדם ... שבגללו הדברים כפי שהם. ככל שהאדם מתקרב יותר אל הגורם הפנימי יותר, כך נוצרת הזדהות גדולה יותר = יכולת הכלה = קבלה עצמית קבלת האחר קבלת המציאות = אהבה. וכאשר ...
שינויים הפנימי ביותר לאהוב את עצמך לקבל את עצמו סיבה לאהוב את עצמי איך להבין את הסיבה להבין מה הסיבה
אלוהים - חלק 3 - כל יכול / יכולת אין סופית?!
... - חלק 3 - כל יכול יכולת אין סופית?! טיעון: מכך שאלוהים ברא את העולם, ניתן להסיק כי אלוהים הוא כל יכול. סוף טיעון. הפרכה: אין דרך להוכיח כי אלוהים הוא כל יכול. גם אם נאמר שהוא ברא את העולם, זה עדיין לא מעיד על יכולת אין סופית. אדרבה, הגיוני יותר לומר כי אלוהים הוא אינו כל יכול, כי אילו הוא כל יכול אז מדוע הוא ברא את העולם דווקא כפי מה שהוא ולא בצורה אחרת. פירוש: נשאל: מדוע אלוהים ... יש סיבות מסוימות מדוע הוא ברא את העולם דווקא כך. נשאל: האם אלוהים היה יכול לפעול בניגוד לסיבות האלו? נשיב: כן, אלוהים היה יכול לפעול בניגוד לסיבות האלו. נשאל: אז מדוע הוא בחר לפעול דווקא לפי הסיבות האלו? נשיב: לא, אלוהים לא היה יכול לפעול בניגוד לסיבות שגרמו לו לברוא את העולם כפי מה שהוא. נאמר: אם כן כוחו של אלוהים מוגבל, כי הוא כפוף לסיבות כלשהן. ...
היגיון יכולת אין סופית אלוהים הוא כל יכול אלוהים ברא את העולם הגיוני יותר למה אלוהים צורות להוכיח
גיבורי על משני צורה - מהי מהותם של גיבורי על עם יכולת לשנות צורה כרצונם?
... על משני צורה - מהי מהותם של גיבורי על עם יכולת לשנות צורה כרצונם? כפי שכבר ביארתי, האדם מעריץ את הדבר שהוא היה רוצה להיות כמותו. וגיבור העל מייצג את היכולת של האדם לשלוט במציאות. והאדם רוצה לשלוט במציאות, כדי שהיא תהיה כרצונו. והאדם בפנימיות רצונו, רוצה לרצות את המציאות. ומשום כך האדם רוצה לשנות את המציאות, או לכל הפחות שתהיה לו את היכולת לשנות את המציאות. ולכן האדם מעריך ומעריץ את הדמויות שהן יכולות לשנות את המציאות וכולי. וכפי שכבר ביארתי, בכל דבר ודבר שיש בעולם, יש בו שכל כלשהו. ואם נתבונן בעניין דמויות גיבורי העל, נראה שאחד מהתכונות שמאפיינות את חלק מגיבורי העל, היא היכולת שלהם לשנות את עצמם לצורות שונות. וחלק מהכוח ומהיכולת של גיבורי העל, היא היכולת שלהם להתאים את עצמם לכל מצב, ואפילו לפעמים לשנות את הצורה שלהם, לצורה מיוחדת שתאפשר להם להתמודד עם המצב הספציפי. והשכל שיש ... של חיים לנצח. כי כאשר הישות הפנימית נשארת, למרות שמשנים את הצורה החיצונית שלה, הרי שזה סוג של חיים נצחיים. כי כאשר הדבר לא יכול לשנות את צורתו, אז ברגע שהשמדת את הצורה החיצונית, השמדת את הדבר. אבל כאשר הכוח הוא פנימי יותר, אז גם אם הצורה נפגעת, כל החלקים שלה חוזרים ומתאחדים, והישות עצמה ממשיכה להתקיים. וכמו כן, העניין של היכולת לשנות צורות, הוא מבטא את השכל של החכם האמיתי, שהוא יודע להתאים את עצמו לכל דבר ודבר. כי לכל אדם יש הגדרת זהות כלשהי. והגדרת ... וכאשר האדם מחובר לאיזה רצון שיש לו, על ידי זה כאשר קורה דבר נגד רצונו, על ידי זה הוא מרגיש רע. ומי שהוא חכם אמיתי, הוא יכול לשנות צורה כרצונו. דהיינו, אם הולך לו כרצונו והמציאות מתאימה לרצונו, אז הוא מאושר. אבל גם אם לא הולך לו כרצונו, גם אז הוא יודע ... הוא גם מגדיר את עצמו ויש לו את הצורה הרגילה שלו, כמו שרוב גיבורי העל נמצאים רוב הזמן בצורה כלשהי. אבל יחד עם זאת, יש לו את היכולת לשנות את הצורה שלו כרצונו, לפי המצב שמתרחש בשטח. ואם קורה לאדם דבר נגד רצונו, הרי שהחכם יודע לשנות את הצורה של הרצון שלו, ולהתאים אותה למצב שקורה באותו הרגע. וכן כל, היכולת של שינוי הצורה של גיבורי העל, היא ביטוי לכך שהחכם האמיתי יודע שכל הדברים כלולים זה בזה. כי כל דבר נפרד מכל שאר הדברים, בצורה ... וטוב כלשהי. ועל פי ההגדרה הזאת הוא חי. ומי שהוא יודע את הקישור ואת החיבור שיש בין כל הדרכים ובין כל הדברים שיש בעולם, הוא יכול לשנות את הצורה שלו כרצונו. כי החכם האמיתי, מסוגל להזדהות עם כל דבר שקיים, בדיוק כפי שהמציאות מסוגלת להכיל כל דבר שקיים. והיכולת של החכם לראות בכל דבר, את השורש שלו, וממילא לראות בכל דבר, גם את כל שאר הדברים. שעל ידי זה החכם מסוגל להכיל בתוכו את כל הדברים, היכולת הזאת באה לידי ביטוי ביכולת שינוי הצורה של דמויות גיבורי העל. ומי שמתבונן היטב על העניין, הוא מבין שבכל דבר ודבר שיש בעולם, יש בו שכל גדול מאוד. כי כל ... פנימי יותר, שמייצג את השכל של המציאות. ומי שיודע את השכל של המציאות, הוא רואה את ההתגלות שלו בכל הדברים שיש בעולם. וזה עצמו יכולת של שינוי צורה, כי בכל הצורות רואים את השורש וכולי. ...
לשנות את עצמי הצמצום העולם הבא החכם האמיתי להתמודד עם מצב מחשבה דבר מוגדר יודע שהכל אחד
כל יכול / יכולת כל / אומניפוטנטיות - מי רוצה להיות כל יכול? ומה יותר קשה מזה?
... יכול יכולת כל אומניפוטנטיות - מי רוצה להיות כל יכול? ומה יותר קשה מזה? מחשבה יוצרת מציאות. לשנות את המציאות כרצונך, בכוח ... מה יותר קשה ויותר טוב מאשר להיות כל יכול? אם נתבונן על עניין היכולת כל, נראה שיש אצל האדם תשוקה נסתרת להיות כל יכול. ולהיות כל יכול, פירושו להיות מסוגל בכח הרצון בלבד לשנות את ... אדם במשך חייו, מנסה להיות כל יכול. כי כל אדם משפר כל הזמן את היכולות שלו. וכל אדם רוצה כל הזמן, להיות מסוגל להשיג את המטרות שלו בצורה יותר מהירה וקלה. והמשמעות של זה היא, שהאדם כל הזמן שואף להתקרב למצב שבו יהיו לו כמה שיותר יכולות. כאשר האידיאל שאליו שואף כל אדם, הוא להגיע ליכולות בלתי מוגבלות, דהיינו, להיות כל יכול. ואם נתבונן עוד על העניין, נראה כי בני האדם נמשכים ומעריצים את אלו שיש להם יכולות מיוחדות. וכל זה מבטא את הרצון של האדם לשפר את היכולות שלו, כדי שהוא יוכל להשיג את המטרות שלו יותר מהר ולהיות יותר מאושר. וכפי שכבר ביארתי את כל זה במקום אחר. ... כי להיות כל יכול, זה גרוע בדיוק כמו להיות עבד גמור חסר כל יכולות. מדוע? משום שמצד האמת השלמות לא נמצאת גם לא אצל מי שהוא כל יכול. ומדוע? משום שבסופו של דבר, כולם עבדים מרצון, ... של עצמם. כי גם מי שהוא כל יכול וגם מי שיש לו את הכל ומי שיכול לעשות את הכל כרצונו, הרי שבסופו של דבר, גם הוא משועבד לרצון האישי של עצמו. ויכול להיות אחד שהוא כל יכול, שהוא בכח הרצון ובכוח המחשבה שלו, יוצר את המציאות כרצונו. והוא יכול לשלוט בכל חוקי הטבע ולשנות את המציאות כרצונו וכולי, ועדיין הוא יהיה עבד גדול. כאשר הבוס הגדול שכולם עובדים ... שגם הוא מוגבל להיות כל יכול. זא מי שהוא כל יכול, הוא בעצם לא יכול לחוות תחושה שדברים קורים נגד רצונו. כי מאחר שכל מה שהוא רוצה קורה, ממילא הוא לעולם לא יכול להרגיש צער. ולא רק צער, אלא כאשר קורה לאדם כל מה שהוא רוצה תמיד, הרי שהשמחה שלו גם לא יכולה לעולם לגדול. כי הוא תמיד יש לו את מה שהוא רוצה. ואז הוא לא יכול לחוות שום סוג של רגש. כי כל הרגשות נוצרים עפ המינון שיש בין ההתאמה של המציאות לבין הרצון העצמי של האדם. אבל אם ... תמיד יש לו את מה שהוא רוצה, כגון מי שהוא כל יכול, הרי שהוא לא יכול יותר להרגיש שום רגש. ונמצא אם כן, כי מי שהוא כל יכול, גם הוא מוגבל. כי הוא מוגבל לחוות את המציאות, כמו ישות ... בכלל, אלא להיות מרוצה ממנה ללא כל שינוי. כי כל אדם יש לו יכולת מוגבלת לשנות את המציאות. והאדם כל הזמן מנסה לשפר את היכולות שלו. ולהיות כל יכול עם כוח בלתי מוגבל, זה הדבר הקשה ביותר. אבל, הרבה יותר קשה מזה, זה להשתחרר מהרצון ... מהמציאות כפי מה שהיא, בלי לרצות לשנות אותה. וכל אלו שיש להם יכולות שונות לשנות את המציאות כרצונם, הרי שהם עבדים של הרצון העצמי של עצמם, שהוא זה שמחליט להם מה לעשות. והאושר ...
להתקרב להפסיק לרצות לשנות את המציאות מנהל חוויית חסר תאוותנות להטיל ספק ברצון להיות יותר מאושר עולם
אושר למתקדמים, איך להרגיש רק טוב? איך להרגיש טוב בלי רע? איך להצליח בזוגיות מאושרת? יכולת להיות מאושר, סוד האושר של ההפכים, ללמוד להיות מאושר, להצליח להיות מאושר, איך לפתח את המוח?
אושר למתקדמים, איך להרגיש רק טוב? איך להרגיש טוב בלי רע? איך להצליח בזוגיות מאושרת? יכולת להיות מאושר, סוד האושר של ההפכים, ללמוד להיות מאושר, להצליח להיות מאושר, איך לפתח את המוח?
... רע? איך להצליח בזוגיות מאושרת? יכולת להיות מאושר, סוד האושר של ההפכים, ללמוד להיות מאושר, להצליח להיות מאושר, איך לפתח את המוח? איך בן אדם יכול להרגיש רק טוב ולא להרגיש רע? בהרצאה, אליעד עוסק בשאלה כיצד ניתן להרגיש רק טוב בחיים, מבלי להרגיש רע. הוא מתחיל בהסבר שמצב כזה הוא למעשה בלתי אפשרי, כי הרע נוצר ... לא תמיד ברורה, אך הדרך שבה אדם יכול לפתח את יכולת החשיבה החיובית והאופטימית היא על ידי שמירה על גישה פתוחה לכל דבר. צריך ללמוד לראות את הדברים ככאלה שאין בהם רק טוב או רע, אלא יש בהם את האפשרות להרגיש אותם ... בצורה שבה כל אחד מהצדדים יכול להיות פתוח, גמיש ומבין. חשוב להבין שכשאתה נמצא בזוגיות, לא כל דבר יהיה מושלם, ולכן עליך לקבל את הצדדים השונים של הזוגיות כפי שהם, ולהימנע מהשוואות בין טוב לרע. ... או רעים. יש מקום להבין שהרע יכול להיות חיוני, ושעל האדם ללמוד לקבל גם את הרע ולהתמודד איתו בצורה אופטימית. ההפכים אינם מנוגדים, אלא משלימים זה את זה, וזו הדרך שבה ניתן למצוא את האיזון האמיתי בין ... טוב? אליעד מדבר על איך אדם יכול לפתח את המוח שלו כך שיגיב בצורה חיובית, גם אם הוא לא תמיד מרגיש טוב. המפתח הוא לתרגל את המחשבות ולהתמקד בטוב, תוך כדי שחרור מההשתעשעויות על רע. יש ללמוד לא לתת ... יותר גמישה, ולסגל לעצמך את היכולת לראות את האיזון שבין הדברים. איך לפתח את המיומנות המחשבתית הזו? המיומנות המחשבתית הזו דורשת אימון. אליעד מדגיש שעל האדם לשאול את עצמו כל הזמן את השאלה: מה ...
שלילי דברים טובים שיטות לפיתוח החשיבה צריך ללמוד להגיע להצלחה שיפור המוח לשפר את המוח הגזמה
לפתח את המוח, לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, לשפר את החשיבה, יכולת קוגניטיבית, לשאול שאלות, שיפור החשיבה, שיפור הקוגניציה, פיתוח חשיבה, פיתוח השכל, לשפר את המוח
לפתח את המוח, לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, לשפר את החשיבה, יכולת קוגניטיבית, לשאול שאלות, שיפור החשיבה, שיפור הקוגניציה, פיתוח חשיבה, פיתוח השכל, לשפר את המוח
... את המוח, לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, לשפר את החשיבה, יכולת קוגניטיבית, לשאול שאלות, שיפור החשיבה, שיפור הקוגניציה, פיתוח חשיבה, פיתוח השכל, לשפר את המוח מה זה לפתח את השכל ואיך ... בבנק לא שואל כמה זמן ייקח לו לסגור את החוב - הוא פשוט עושה כל שביכולתו לצאת מהמינוס, משום שהמטרה חשובה לו יותר מכל חישוב זמן. באופן דומה, אדם שרוצה לשפר את החשיבה לא צריך לחשב מראש כמה זמן ... ממשיך לשאול שאלות. זהו תהליך אינסופי, כי בכל פעם שאדם מבין משהו, הוא יכול לשאול שאלות נוספות על אותה הבנה, וכך להעמיק עוד ועוד. זו הסיבה שבגללה אי אפשר להגיד כמה זמן בדיוק ייקח לפתח את החשיבה. ... החשיבה והקוגניציה, וכך השכל מתפתח ללא הרף. איך לפתח את החשיבה? שיפור יכולת קוגניטיבית למה חשוב לשאול שאלות? כמה זמן לוקח לפתח שכל? מהי הדרך לשיפור השכל? כיצד משפרים את יכולות המוח? האם יש סוף לפיתוח החשיבה? ...
לשפר יכולת שכלית איך לדעת אם צריך לקחת לא להפסיק רוצה לשפר לפתח יכולת חשיבה התפתחות מציאות
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
... לתת מחמאה איך לנהל שיחה משכנעת טכניקות לשיחה טובה איך לתקשר עם אנשים איך מנהלים שיחה יכולת רטורית רטוריקה דיבייטינג - חלק 7 אם תצליח להגיד למישהו את מה שהוא חושב, בלי שהוא יגיד לך את זה, ו אם תצליח להגיד ... היטב, ויגרום לו להרגיש שאתה קרוב אליו, וממילא לתת בך אמון. אאכ הוא חושד בך, שאז זה יכול להשיג דווקא את התוצאה ההפוכה, שאתה דווקא אמור לשדר לו, שאין לך עליו מידע מוקדם וכולי. כמו כן, אם תגרום למישהו להבין ... נכון לגבי עצמו, זה יגרום לו לחשוב שאתה קרוב אליו, ולהרגיש כלפיך תחושת קרבה. אתה לא יכול לעשות X מול הניסוח אי אפשר לעשות X - הניסוח השני, יוצר תחושה יותר בלתי אפשרית לביצוע של הדבר. נניח שאתה רוצה לשכנע ... לומר לו אי אפשר לעשות X, כמו שאי אפשר לעוף באוויר (או כל דוגמה אחרת) . והדימוי, יכול להיות שהוא לא נכון. אבל ברגע שהוספת את המידע של אי אפשר ללכת באוויר, אז המוח של השומע, יש לו עכשיו 3 שאלות במקום ... לשומע דוגמה שהוא יסכים עליה, דווקא זה יגרום לו לא להסכים איתך על התחלת המשפט. ומתי זה יכול לקרות? תשובה: כאשר התחושה שהוא יקבל מהדוגמה, תהיה רעה שהוא ירצה להתנגד לה. ואז הוא יממש את ההתנגדות שלו, על הטענה העיקרית שלך, מאחר שהוא לא יכול להתנגד לדוגמה. ואתן דוגמה מחינוך ילדים. לדוגמה אתה חייב לעשות שיעורים, כמו שאתה חייב לא לאחר לבית הספר. אז נניח שהילד מסכים שהוא חייב לא לאחר לבית הספר, אבל זה יכול לגרום לו להרגיש רע, ודווקא לרצות לומר, אם אני לא יכול לאחר לבית הספר, אז לפחות אני כן יכול לא לעשות שיעורים. זא, שאם הילד מסוגל להרגיש שהוא חייב לעשות משהו בכמות כלשהי, אז אם היית אומר לו אתה חייב לעשות שיעורים, יכול להיות שהייתה לו יכולת להכיל את המידע הזה ולהסכים איתו. אבל התוספת של כמו שאתה חייב לעשות דבר אחר, גורמת לכך שהוא יבזבז אצל עצמו את היכולת שלו להרגיש שהוא חייב לעשות דברים, ואז דווקא הוא יתנגד למה שאמרת לו לעשות. כי עכשיו הוא דווקא רוצה להתנגד ... למצוא למה זה כן בגללו מה שקרה. כי זה מאפשר לאדם לשלוט במצב, וללמוד איך בפעם הבאה הוא יכול למנוע את הטעות פעם נוספת. אלא, שזה נכון רק ביחס של האדם כלפי עצמו. אבל כלפי חוץ, בדכ כאשר אתה מואשם במשהו, כדאי ... משהו, אתה צריך ליצור אצלו אינטרס לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. ולפעמים, האינטרס יכול להיות רגשי, כגון לדוגמה העלאת הערך העצמי של האדם השני, מולך. ואת זה ניתן לעשות, על ידי זה שאתה משדר לאדם השני, כאילו ... ואמיתות ואמונות אחרות. ואם אתה יודע לזהות את המבנה הרעיוני שמאחורי פעולה כלשהי, אתה יכול לגרום לאדם השני לעשות את מה שאתה רוצה, בדרך מתוחכמת ובצורה עקיפה וסמויה. כאשר אתה רוצה לשכנע מישהו לעשות משהו, אל ...
להבין ביחס למה יעוץ הורי לתת בך אמון דימוי עצמי חיובי לומר ללקוח בית ספר יעוץ להורים
פיתוח החשיבה, ניתוח תהליכים, פיתוח יכולת קוגניטיבית, שיפור החשיבה, תהליכי חשיבה, ללמוד מכל דבר, להיות יותר חכם, לפתח את השכל, לפתח את המוח, לפתח את ההבנה
פיתוח החשיבה, ניתוח תהליכים, פיתוח יכולת קוגניטיבית, שיפור החשיבה, תהליכי חשיבה, ללמוד מכל דבר, להיות יותר חכם, לפתח את השכל, לפתח את המוח, לפתח את ההבנה
... החשיבה, ניתוח תהליכים, פיתוח יכולת קוגניטיבית, שיפור החשיבה, תהליכי חשיבה, ללמוד מכל דבר, להיות יותר חכם, לפתח את השכל, לפתח את המוח, לפתח את ההבנה מהם תהליכי החשיבה ואיך ניתן לפתח אותם? בהרצאה, אליעד כהן עוסק בניתוח תהליכי חשיבה ופיתוח יכולות קוגניטיביות. הוא מדגיש את החשיבות של הבנת סיבה ותוצאה בכל תחום בחיים, ומציע כיצד ניתן ללמוד מכל דבר ולהתבונן עליו בצורה מעמיקה יותר. ... מכן, אליעד מציין את הקושי לזהות אם תהליך החשיבה נכון. הוא מציין שכאשר אדם מנתח דבר מסוים, הוא לא תמיד יכול לדעת אם הניתוח שלו נכון, אך חשוב להמשיך ולשאול שאלות נוספות כדי להבין את התמונה הרחבה יותר. למשל, אם התנור ממוקם באמצע, האם זה באמת המקום הנכון? אולי יש מקום אחר שהיה יכול להיות יותר יעיל או נוח? הוא מסביר גם את המורכבות של ניתוח נכון: יש לבחון כל תהליך מבחינת סיבה ותוצאה, ולנסות לראות את התמונה בכללותה. ... להבין את ההיגיון או התוצאה מאחורי כל פעולה או תהליך. אבל כל תהליך חשיבה מקדם את האדם צעד נוסף לעבר פיתוח יכולת קוגניטיבית. מה השפעתה של היכולת לשלוט במינון על פיתוח החשיבה? במהלך ההרצאה, אליעד מציין גם את המהות של שליטה במינונים. הוא לוקח את דוגמת הסאונה והחום ומסביר את הלקח המרכזי: כאשר אדם יכול לשלוט במינון של משהו - כמו חום בסאונה - הוא מרגיש שליטה. השליטה במינון מאפשרת לאדם להרגיש יותר בנוח ולהתאים את החוויה לצרכים האישיים שלו. אליעד מסביר כי כאשר אדם יודע שהוא יכול לשלוט במינון, הוא לא מרגיש שהדברים קורים לו על פי תנאים מחוץ לשליטתו. הקשר בין ניתוח סיבות ותוצאות לשליטה במינון הוא ברור: אדם שמבין את הגורמים וההשלכות יכול לשלוט בצורה טובה יותר בתהליך החשיבה שלו. כך, לא משנה מהו הנושא או הבעיה - אם יש שליטה במינונים, יש גם אפשרות לשלוט בהבנת התהליך ובתוצאה. כאשר אדם מבין שהוא יכול לשלוט במינונים, הוא מסוגל להבין טוב יותר את התמונה הכוללת. איך שאלות ותשובות משפיעות על פיתוח החשיבה? אליעד מדגיש את החשיבות של השאלות ... ולקדם את החשיבה לעומק. הוא מציין שהשאלות למה? ומה היה קורה אם? הן קריטיות לפיתוח החשיבה. אליעד מסביר שהיכולת להעמיק בשאלות ולהתמקד בתשובות גורמת לפיתוח תהליכי חשיבה מתקדמים. פיתוח חשיבה תהליכי חשיבה סיבה ותוצאה שליטה במינונים פיתוח קוגניטיבי ...
לפתח יכולת שכלית זמן בלי מקום חשיבה הגיונית מרחב הזמן מימד המקום להשיג אישה לשפר את השכל לנסות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יכולת
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: יכולת, בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: יכולת, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, אימון אישי לילדים, מאמן פרטי בתחום יכולת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.1250 שניות - עכשיו 11_06_2025 השעה 04:29:09 - wesi1