אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תרגיל לפיתוח החשיבה, איך למצוא עניין בדברים? איך לפתח עניין? לזרוק את השכל, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, להיצמד לאמת, לפתח את החשיבה, היצמדות לאמת
תרגיל לפיתוח החשיבה, איך למצוא עניין בדברים? איך לפתח עניין? לזרוק את השכל, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, להיצמד לאמת, לפתח את החשיבה, היצמדות לאמת
... חשיבה ומציאת עניין בדברים? התרגיל לפיתוח החשיבה שמוצג בהרצאה נוגע ביכולת למצוא עניין בכל דבר על ידי פיתוח יכולת החשיבה וההיצמדות לאמת. כל אדם יכול לפתח את יכולת החשיבה שלו ולהשקיע בהבנת כל פעולה שהוא מבצע, גם אם היא נראית אקראית או לא חשובה. התהליך הזה מצריך לזרוק את השכל הפשוט ולהתמקד בהבנת משמעותו של כל דבר ופעולה, ... לפעול מתוך הרגל, כאשר אנחנו מקשרים כל פעולה למטרה, אנחנו מפתחים את יכולת החשיבה שלנו ומבינים את משמעותה. כל פעולה שנעשית עם מטרה ברורה ואידיאלית הופכת לתהליך סיבתי שמפתח את החשיבה שלנו, והיכולת להתמקד במהות של כל דבר. איך חשיבה אקראית הופכת לחשיבה סיבתית? כאשר אדם פועל מתוך חשיבה אקראית, הוא לא נותן לדברים המשמעות האמיתית שלהם. לדוגמה, אם אדם מסדר פאזל ... כהן מדבר על הקשר בין פיתוח החשיבה לבין ניהול הזמן. אדם שמפתח את יכולת החשיבה שלו ישכיל לנצל את הזמן בצורה חכמה יותר, להימנע מטעויות ולבצע פעולות בצורה יעילה יותר. דוגמה לכך היא אדם הנוסע לעבודה בדרך ארוכה ומפנים לו אפשרות ללמוד דרך ... זמן על פעולות לא יעילות ולנצל אותו באופן טוב יותר. האם כל דבר יכול להיות מעניין? במהלך ההרצאה, אליעד כהן טוען שכל דבר בעולם יכול להיות מעניין, בתנאי שנשקול אותו בצורה מעמיקה ונבין את מהות פעולתו. גם פעולות יומיומיות ופשוטות יכולות להפוך למרגשות אם נבצע אותן מתוך הבנה עמוקה יותר. לדוגמה, גם פעולה כמו קרצוף רצפה או סידור פאזל יכולה להפוך לעניין אם נשאל את עצמנו שאלות ונתייחס אליהם בצורה ... פעולה מודעת שנעשית בכל רגע, אלא מצב טבעי שמתרחש כאשר אדם מפתח את יכולת החשיבה שלו ומתחיל להבין את מהות כל מחשבה או פעולה. אליעד כהן מדגיש שהרבה פעמים אנו חושבים שאנחנו בטוחים במשהו, אבל כשאנחנו שואלים את עצמנו שאלות כמו מי אמר שזה ... לאמת מציאת עניין בדברים חשיבה סיבתית שיפור החשיבה היומיומית פיתוח יכולת חשיבה ...
תהליך סיבתי בצורה חכמה התמקדות המקום והזמן זמן ומקום הרגלים לנהל מבחנים
הסוד של השכל ה*על* אנושי - איך להשיג אותו? איך להבין את *כל* המציאות? חלק 1
... ביותר בעולם. ונסביר גם את עניין השכל האנושי ואת שורש השכל שלו שהוא השכל העל אנושי. ואיך יכול כל אחד להשיג שכל על אנושי ויכולת תפישה על אנושית. ונסביר גם את עניין סיבת כל הסיבות ועוד. וכפי שכבר ביארתי, לכל השאלות שיש בעולם, יש להם שורש. כי יש שאלה אחת שהיא השורש של כל השאלות. והשאלה הזאת ... מי שרוצה למצוא את התשובה לשאלת כל השאלות, עליו להעמיק את מחשבתו בשאלת כל השאלות. כי כל מהותה של שאלת כל השאלות, היא חוסר היכולת של האדם להבין את המידע שאותו הוא גילה. כי כאשר האדם חוקר בשכלו ומנסה להבין את כל מה שהוא יכול בכל תחום ותחום, בסופו של דבר האדם מגיע לרמת עומק מאוד גדולה ... כי השכל הזה הוא גדול מאוד. והאדם שחי בעולם הזה, הוא חי בסוג של צמצום של השכל הגדול של המציאות. כי כל חייו של האדם, תלויים ביכולת התפישה האנושית שלו. כי לכל אדם יש יכולת תפישה שכלית רגשית. וכל מה שהאדם חושב מרגיש רוצה עושה וכיוב, הכל תלוי ביכולת התפישה של האדם. וכפי שכבר ביארתי, יכולת התפישה של האדם מוגבלת. כגון לדוגמה שהאדם לא יכול להכיל בתוך מחשבה אחת שלו, את כל מרחב המקום כולו, או את כל ציר הזמן, או את כל שרשרת הסיבה והתוצאה של כל האירועים שיש בעולם. דהיינו, יכולת התפישה של האדם מוגבלת להכיל בתוכה מידע סופי בלבד. אך האדם לא יכול לחשוב בבת אחת על מידע אין סופי. והנה, גם לשכל של האדם יש שורש. כי גם השכל של האדם הוא חלק ממשהו אחר. כי יש יכולת תפישה אין סופית, שבה ורק בה ניתן לתפוס את האמת האובייקטיבית של המציאות, ולראות את התמונה המלאה וכולי. והשכל של האדם ויכולת התפישה של האדם וכל חוקי הלוגיקה של האדם, הם כולם חלק וצמצום קטן מהשכל הגדול יותר שקיים במציאות. כי כל דבר הוא חלק מדבר אחר גדול יותר. וכל דבר סופי, שיש לו סוף ... הרי שמה שקורה בעצם, זה שהאדם מתקרב ומגיע לשורש השכל שלו, שהוא התפישה האין סופית. כי השכל של האדם הוא צמצום וחלק של שכל אחר ויכולת תפישה אחרת אין סופית. וכל מה שיש בעולם, גם הוא רק צמצום וחלק של משהו אחר גדול יותר, שהוא הפנימיות והמהות של כל הדברים כולם. וכאשר האדם מעמיק את מחשבתו על מהות עצמו ... כל האירועים, וכדי שהאדם יוכל לראות את התמונה המלאה, לשם כך על האדם להתחבר לשורש השכל שלו, שהוא השכל האין סופי. שהוא ורק הוא יכול להכיל בתוכו את התשובה לשאלת כל השאלות. דהיינו, להבין את המציאות בשלמות. וכאשר האדם מעמיק את מחשבתו ושואל את עצמו מי אני ומה אני ומהי התכלית ומהי הסיבה של כל האירועים ... של המציאות, וכאשר האדם רואה את הסיבה הראשונה, וכאשר האדם רואה את התכלית הסופית, אז האדם מנסה להבין את הדברים האלו, באמצעות יכולת התפישה הרגילה שלו, שאיתה הוא רגיל לחיות את חיי היום יום. אך מאחר שהאדם מנסה להבין את השורש של כל הדברים שיש בעולם, כי הסיבה הראשונה, היא השורש של כל הדברים שיש ... הוא מגלה איזה מידע כלשהו, שהמידע הזה נראה לאדם מוזר לחלוטין. כי הוא שונה מכל מה שהאדם מכיר. כי כנל, האדם רגיל להשתמש ביכולת התפישה הרגילה שלו. ...
שכל קיום של האדם השכל הסופי השכל האנושי מידע אין סופי רגשות מי אני רוצה לגלות
האם ללכת לטיפול זוגי? האם טיפול זוגי עוזר? בעד ונגד טיפול זוגי, איך טיפול זוגי יכול להזיק? מי יכול להיות מטפל זוגי? מטפל זוגי מומלץ, האם אתה מתאים להיות מטפל זוגי? האם טיפול זוגי יעזור לכם? גישור זוגי, יעוץ נישואים, יועץ זו
11:21האם ללכת לטיפול זוגי? האם טיפול זוגי עוזר? בעד ונגד טיפול זוגי, איך טיפול זוגי יכול להזיק? מי יכול להיות מטפל זוגי? מטפל זוגי מומלץ, האם אתה מתאים להיות מטפל זוגי? האם טיפול זוגי יעזור לכם? גישור זוגי, יעוץ נישואים, יועץ זו
... ללכת לטיפול זוגי? האם טיפול זוגי עוזר? בעד ונגד טיפול זוגי, איך טיפול זוגי יכול להזיק? מי יכול להיות מטפל זוגי? מטפל זוגי מומלץ, האם אתה מתאים להיות מטפל זוגי? האם טיפול זוגי יעזור לכם? גישור זוגי, יעוץ נישואים, יועץ זו האם טיפול זוגי באמת ... בזוגיות. אליעד כהן מציג את השאלה המרכזית - האם הטיפול הזוגי מועיל או מזיק - ומבהיר כי אין תשובה חד - משמעית, והתוצאה תלויה במטרות האישיות של כל זוג וביכולות של המטפל. מה באמת מחפשים זוגות שמגיעים לטיפול זוגי? כאשר בני זוג פונים לטיפול זוגי, הם לרוב מחפשים עזרה במטרה לפתור קונפליקט שהם לא הצליחו לפתור לבד. הרצון יכול להיות להמשיך בזוגיות ולשפר אותה, או להיפרד בצורה מכובדת בלי לפגוע אחד בשני. אליעד כהן מדגיש שהמטרה הבסיסית היא ליצור חיבור בין הצדדים, בין אם מדובר בשיפור הקשר ובין אם בפרידה יפה ומכובדת. האם טיפול זוגי עלול להזיק? טיפול זוגי עלול לעיתים להזיק בדיוק כמו שהוא יכול להועיל. התוצאה תלויה מאוד במטפל עצמו, בכישוריו, באמפתיה שלו וביכולתו להבין את שני הצדדים. מטפל לא מיומן או כזה שמושפע מטראומות אישיות, עלול להחמיר את המצב בין בני הזוג, להקצין את המריבות ולגרום למחשבות שליליות ... באמת לחבר בין בני הזוג, ולבחון כיצד הוא מתמודד בעצמו עם קונפליקטים - האם הוא באמת מצליח להכיל ולהבין לעומק את המצוקה של כל אחד מבני הזוג. כיצד המטפל יכול להצליח לפתור קונפליקטים בין בני זוג? לדברי אליעד, מטפל טוב הוא אדם שמסוגל להתמודד בעצמו עם הקשיים שבני הזוג מתארים. הוא צריך להיות מסוגל להבין לעומק את שני הצדדים, להרגיש באמת שהוא יכול לחיות עם הקשיים שלהם, ומתוך כך להציע פתרונות אמיתיים. למשל, אם המטפל אינו יכול לדמיין את עצמו במצב של אחד הצדדים, סביר שהוא לא יצליח לסייע לזוג לפתור את הבעיה. איך לדעת אם המטפל מסוגל לעזור לך? דרך מעשית לוודא שהמטפל מתאים ... מצליחים, ואז מתייאשים מהרעיון כולו, בעוד שהבעיה האמיתית הייתה שהם פנו לאדם הלא מתאים. האם ללכת לטיפול זוגי שווה את הסיכון? בשורה התחתונה, טיפול זוגי יכול להיות כלי עוצמתי לשיפור הזוגיות או לפרידה יפה, אך באותה מידה הוא גם יכול לגרום לנזק. ההצלחה תלויה בכישורי המטפל, במידת המודעות שלו, באובייקטיביות שלו, וביכולת שלו להתמודד בעצמו עם הקשיים שהזוג מציג לו. תמיד קיימת אפשרות להחליף מטפל אם הטיפול הראשון לא מצליח, ואין צורך להתייאש אם לא קיבלתם את ... עזרה: האם הוא רוצה להמשיך את הקשר, לשפר אותו, לתקן אותו, או אולי לסיים אותו בצורה מכובדת. לאחר מכן, מוזכר שהנחת היסוד היא שטיפול זוגי נועד לשפר את יכולת בני הזוג להיות ביחד, ואולי גם לפרק את הקשר בדרכי שלום. עולה הרעיון שטיפול זוגי לא בהכרח מיועד אך ורק לשמירה על הזוגיות, אלא במקרים מסוימים עשוי ... שבו הטיפול עלול להרע, להפוך את המריבות לחריפות יותר, או להגביר את החיכוכים והקונפליקטים בין בני הזוג במקום לעזור. המסר שנאמר במפורש הוא שטיפול זוגי יכול להועיל בדיוק כמו שהוא יכול להזיק. נשאלת השאלה: מדוע טיפול זוגי יכול להזיק? התשובה נעוצה בעובדה שזה תלוי מאוד במטפל הספציפי ובשיטות שלו. אם המטפל נוקט עמדה חד - צדדית, מזדהה יותר מדי עם אחד הצדדים, או משליך חוויות ... מצליחים לפתור לבד. אם לא היה קונפליקט, הם לא היו פונים לעזרה. במצב כזה, הצלחת הטיפול תלויה במיומנות של המטפל בלפתור קונפליקטים באופן כללי ולא רק ביכולת להקשיב. אם המטפל לא באמת טוב ביישוב סכסוכים, הוא עלול להעצים ולהגדיל את הקונפליקט. מה לגבי מזל ושכל בבחירת מטפל? מגיעים לרעיון נוסף שלפיו ... מבחוץ. יחד עם זאת, אם הוא לא תמיד מספיק חכם לבחור את היועץ הנכון, הוא עלול להגיע למטפל שיגרום להחמרת המצב. לכן נטען שזה תלוי במזל אם מוצאים מטפל טוב שיכול לעזור או מטפל שאינו מתאים. האם הסמכה או שיטה מבטיחות הצלחה? משתמעת הסתייגות מהרעיון שדי בתעודה רשמית או בשיטה מוכרת כדי להבטיח הצלחה בטיפול. נאמר ... הדעת משדך את כל השידוכים מובא כדי להמחיש שצריך שכל רב וחיבור אמיתי כדי להפוך שני קצוות קיצוניים למשולבים ומתואמים. איך בודקים אם המטפל הזוגי באמת יכול לסייע? בדיאלוג הארוך שהוצג נאמר שאולי אפשר לשאול את המטפל: האם היית יכול להיות במצב של האישה ולסבול את מה שהבעל עושה? או האם היית יכול להיות במצב של הבעל ולקבל את מה שהאישה עושה? אם מטפל אומר שהוא בחיים לא היה מסוגל להישאר במערכת יחסים דומה, כנראה שהוא לא יכול לסייע באמת לחבר בין בני הזוג. המטרה היא שיידע לייצר גמישות מחשבתית ולמצוא דרך לגרום לשני הצדדים להבין אחד את השני ולהסתדר, או לפחות להיפרד בדרכי ... מתחום אחר: אם אני חייב לבחור עורך דין ואין לי ידע משפטי מספיק, איך אבחר אותו נכון? עולה התובנה שיש כאן שילוב של עלות מול תועלת ושעליי לבדוק מי בדיוק יכול לעזור לי, מי בעל ניסיון ומי טיפל במקרים דומים בהצלחה. יחד עם זאת, אם הייתי יודע להגן על עצמי בבתי משפט, לא הייתי צריך עורך דין מלכתחילה. זה דומה ... לשיפור. מי שפונה לטיפול צריך לקחת בחשבון שיש סיכון שהדברים עלולים להסתבך יותר או לקחת כיוון שאולי לא רצו בו. תלוי באיכות המטפל, בתאמה לצרכי המטופלים, ביכולת לשמור על אובייקטיביות ולהימנע מהשלכות אישיות של המטפל, ותלוי עד כמה בני הזוג באמת מוכנים להיפתח ולשתף פעולה. כמו כן, תמיד עומדת האפשרות ... זוגי זה טוב או לא טוב, מה התשובה האם טוב ללכת לטיפול זוגי או לא טוב או לא טוב? ש: תלוי מה אתה רוצה. אליעד: אז בא נתחיל מתלוי נכון אז מה אתה רוצה אז מה יכול להיות שאתה רוצה, מה אנחנו מניחים שמישהו שרוצה ללכת לטיפול זוגי. ש: הוא זקוק לעזרה. אליעד: לא אבל מה הוא רוצה למה מה זקוק אמרנו מה הוא רוצה. ש: ... נריב אז בא נלך לטיפול זוגי שיגרום לנו או להישאר ביחד ולהסתדר או להיפרד כידידים עד כאן זה נכון נכון. עכשיו בהנחה שזה מה שהבן אדם רוצה האם טיפול זוגי יכול לעזור לו להזיק לו או שלא יועיל ולא יזיק? ש: תלוי בבני הזוג אם הם יכולים להסתדר לבד. אליעד: לא בהנחה שהם לא יודעים להסתדר לבד הם הולכים לטיפול ... אמיתי כי תיאורטית אפשר הכל לפתור לבד אבל בא נניח שבסדר לבקש עזרה מבחוץ אבל זה שאתם מניחים שאם תלכו לטיפול זוגי המצב יהיה יותר טוב זה לא בהכרח נכון זה יכול להיות אפילו חמישים אחוז סיכוי הפוך. למה כי זה תלוי מה יהיה בטיפול הזוגי יכול להיות מטפל זוגי, תלוי במטפל הזוגי אם המטפל הזוגי יודע לחבר ביניכם יודע להבין מה אמרת ולא התכוונת מה אמרת והתכוונת הפוך איך לפרש לך אותה לפרש לה ... קשה מאשר קודם ואז הוא תוקף לדוגמה את אחד מבני הזוג בפני הבן זוג השני והוא שותל לבן זוג הראשון מחשבות על השני שהוא עוד לא חשב אותן בכלל ולכן טיפול זוגי יכול להועיל בדיוק כמו שהוא יכול להזיק זאת האמת. הבנו את הסיפור ולכן החוכמה זה לא ללכת לטיפול זוגי, זה כמו לדוגמה נגיד שיש לך תקלה ברכב מה אתה רוצה לתקן אותו עד כאן זה הגיוני מה ...
המוצר יקר להקשיב טיפולים ללכת לפתור את הבעיות דעת טראומות ליצור
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
... יודע להתקין גופי תאורה או לתקן תקלות חשמל, טייס יודע להטיס מטוס בצורה מקצועית, ושף יודע לבשל. אלו הן מיומנויות מקצועיות. לעומת זאת, קיימות מיומנויות בין אישיות שהן היכולת לתקשר עם אנשים, לשכנע אנשים, למכור לאנשים, לנהל אנשים או פשוט ליצור שיחה עם אדם אחר. מהם שני הגורמים המרכזיים המשפיעים על מיומנויות תקשורת בין אישית? על מנת לפתח ולשפר מיומנויות תקשורת בין אישית, יש להתייחס לשני גורמים מרכזיים: ידע והבנה של איך לתקשר בצורה נכונה. יכולת רגשית ונפשית לממש את הידע הזה בפועל. מה החשיבות של ידע בשיפור כישורי תקשורת בין אישית? הגורם הראשון בשיפור יכולת בין אישית הוא ידע תאורטי. ידע זה כולל הבנה של מה לומר, איך לומר, באיזה אופן להגיב לסיטואציות שונות וכיצד להתנהל מול ... או כיצד להשפיע על אנשים לחשוב בדרך מסוימת. חוסר בידע בתחום זה יוצר קושי משמעותי במיומנויות תקשורת בין אישית, והדרך לפתור זאת היא פשוט לצבור את הידע המתאים. מדוע היכולת הרגשית קריטית לשיפור מיומנויות תקשורת בין אישית? הגורם השני בשיפור המיומנויות הבין אישיות הוא היכולת הרגשית. גורם זה מתייחס למצב הרגשי והנפשי שבו נמצא האדם כשהוא מתקשר עם אנשים אחרים. לדוגמה, אדם יכול לדעת בדיוק מה צריך להגיד ללקוחות, איך לתקשר איתם וכיצד לשכנע אותם, אך המצב הרגשי שלו עלול לחסום אותו מליישם את הידע. אם ... ימנע ממנו להפעיל את הידע שרכש. לכן, אם אדם מרגיש פחד שינצלו אותו, פחד להשפיל את עצמו, פחד מביקורת או פשוט כעס ושנאה כלפי אחרים, הוא לא יצליח לפתח מיומנויות חברתיות ויכולת ניהול שיחות מוצלחות. אילו מחסומים רגשיים נפוצים פוגעים ביכולת התקשורת הבין אישית? קיימים מחסומים רגשיים רבים שיכולים להפריע לאדם לתקשר בצורה טובה, כגון: קושי לחייך או להיות ... נכונות בסיטואציות שונות. טיפול רגשי ונפשי במחסומים, בפחדים ובקשיים האישיים שמונעים מאדם לממש את הידע שלו בתקשורת. רק כאשר האדם משלב את שני האלמנטים הללו, ידע ויכולת רגשית, הוא יוכל באמת לפתח ולשפר את כישורי התקשורת שלו וליצור מערכות יחסים בינאישיות בריאות ומוצלחות. איך לתקשר עם ... עם אנשים שיפור מיומנויות תקשורת בין אישית מיומנויות רכות וקשות איך להתמודד עם אנשים קשים בעבודה? מחסום רגשי בתקשורת שיפור עצמי, התפתחות אישית, מיומנות בין אישית, יכולת בין אישית, מיומנויות בינאישיות, מיומנויות תקשורת, שיפור יכולות בין אישיות, מיומנויות רכות, מיומנויות קשות, סוגי כישורים, כישורים רכים, כישורים קשים, מיומנות חברתית, מיומנויות ... עבודה, מיומנויות תקשורתיות, מיומנויות תקשורת בין אישית, קושי לתקשר עם אנשים, קושי רגשי חברתי, קושי רגשי התנהגותי, קושי רגשי בעבודה, מערכות יחסים בינאישיות, יכולות אישיות, פיתוח מיומנויות חברתיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות ניהול, פיתוח מיומנויות רכות, מיומנות ... אישית, איך לתקשר עם אנשים? כישורים מקצועיים, מיומנויות קשות ורכות, מיומנויות ניהול שיחות קשות, מיומנות רכה, מיומנות קשה, מיומנויות עבודת צוות, מיומנויות רכות וקשות, יכולות ניהוליות, יכולות חברתיות, יכולות בין אישיות, איך לדבר עם אנשים? איך לדבר נכון עם אנשים? איך להתמודד עם אנשים קשים בעבודה? איך לפתח שיחה עם אנשים? קושי בתקשורת בין אישית, קושי רגשי לתקשר עם אנשים, קשה לי לדבר עם אנשים, קשה לי לתקשר עם אנשים, קשה לי עם אנשים, יכולת רגשית, יכולת נפשית, מחסום רגשי, 2 סיבות לקושי בתקשורת בין אישית ...
להפעיל רגשות שליליים חברתיות תקשורת בין אישית יכולות ניהול אישיות מיומנויות קשות רגשות
ללמוד למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות
... האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, ... מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות וכאן נסביר, האם כל אחד יכול ללמוד למכור, האם כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות? ולכאורה התשובה היא שכן, שכל אחד יכול ללמוד למכור והאינטרנט מלא במנטורים למכירות שמלמדים למכור ויש המון קורסים למכירות שמלמדים את הבן אדם למכור. ... לעצמו את הפסקת העישון. לכן במובן מסוים כולם אנשי מכירות. אבל השאלה היא, האם כל אחד יכול ללמוד למכור מכירות אמיתיות בעולם האמיתי, ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, האם באמת אפשרי ללמוד ולהיות איש מכירות הכי מקצועי שיש, שיכול למכור לכל אחד כל דבר וכולי? והתשובה היא כזאת: בעיקרון תהליכי מכירה מתחלקים ל 2 חלקים. חלק 1 הוא חלק של מידע טכני וחלק שני הוא חלק של יכולת רגשית. את החלק הראשון אפשרי ללמוד, גם את החלק השני אפשרי ללמוד, אבל הרבה יותר קשה ללמוד ולא בטוח שכל אחד יכול ללמד ולא בטוח שכל אחד יכול ללמוד את החלק השני. ואני אסביר. תהליך מכירה, הוא בהרבה מובנים, תהליך של מאבק, בין הקונה לבין המוכר. כי אם ... המכירות הוא בעצם איש שירות לקוחות יותר מאשר איש מכירות. ואיש המכירות נכנס לפעולה ויכולת המכירה נכנסת לפעולה, בעיקר כאשר יש סוג של מאבק, בין הקונה לבין המוכר. שהמוכר צריך לשכנע את הקונה ... אנשים לא אוהבים למכור, כי הם לא אוהבים להיות במאבק של המכירות וכולי. וכמו שאמרתי, היכולת למכור תלויה ב 2 גורמים. 1 בידע וביכולת מקצועית לגבי איך למכור. לדוגמה, מה לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לי, או מה לענות ללקוח שאומר שהוא צריך ... להתנסות בהם ואפשרי לשפר אותם וכולי וכולי. אבל תהליך המכירה מורכב לא רק מידע ומיכולת מקצועית, אלא גם מיכולת רגשית. דהיינו, שכדי למכור צריך גם יכולת רגשית, של איש המכירות, שהוא לא ירגיש רע מכך שהוא מנסה למכור ללקוח. כי לא תמיד קל למכור ולא תמיד הלקוח ... שאין לו כסף, ואתה כאיש מכירות צריך להיאבק בלקוח לשכנע אותו, שיש לו רצון, זמן, כסף ויכולת וכולי. האם אתה צריך למכור בכל מחיר? זה כמובן נושא אחר. אבל בהחלט שיש רמות שונות של מאבק עם הלקוח. גם ... ולראות האם באמת המוצר מתאים לו, גם זה מאבק. תהליך המכירה מלא במאבקים. וכאן צריך יכולת רגשית של איש המכירות בתהליך המכירה. דהיינו, צריך יכולת רגשית של איש המכירות, שהוא לא ירגיש רע מכך שהוא נאבק בלקוח. ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. כי יש אנשי ... האמת, האם באמת הוא לא צריך את המוצר, האם באמת אין לו כסף או זמן וכולי? וכאן צריך יכולת רגשית, דהיינו, שיש המון השלכות רגשיות שאיש המכירות עושה על תהליך המכירה. ובן אדם ששונא להיות בקונפליקטים ... הספציפי שהוא רוצה למכור לו. ואת זה כמובן, שבאמת כן אפשרי ללמוד, אבל לא כל אחד יכול ללמד וגם זה תהליך רגשי שבן אדם צריך לעבור עם עצמו, כדי להיות איש מכירות תותח עם אופי של איש מכירות הכי טוב ...
קונפליקטים מטפל הלקוח רוצה התנגדות מכירות התנגדויות במכירות בטלפון עמלת מכירות של המוכר התנגדות קניה קשה למכור
הסוד של האמת - איך תדע שהגעת אל האמת? אולי אתה טועה? אולי יש אמת גדולה יותר?
... פירושו להבין את המציאות באמת. כי רק אחרי שהאדם מבין את כל המציאות באמת, רק אז האדם באמת יכול לעשות בחירות שקולות ולהשיג את הטוב ביותר. וכל מי שהוא פיקח, הוא מחפש את האמת. ... האמת, הרי שתמיד טוב לדעת אותה. כי המציאות, לא תשתנה רק בגלל שהאדם ישקר את עצמו. והאדם יכול לשקר את עצמו, רק רצוי שקודם לכן ידע מהי האמת, כדי שהיא לא תטפח לו בפניו במהלך ... ביותר שקיים במציאות, שהוא מעל השכל האנושי של האדם. וכאשר האדם משיג בשכלו את כל מה שהוא יכול להבין בשכל האנושי שלו, אז השכל של האדם מתחבר לשורש השכל של המציאות, שהוא השכל ... שקר כלשהו או לחשוב שקר כלשהו, הוא לא יוכל לעשות זאת. כי יש אמת ככ גדולה, עד שלא רק שהאדם לא יכול אפילו להטיל ספק באמיתותה, אלא שגם אם האדם ינסה בכל כוחו לשקר ולנסות להפוך ... וגם אם נדמה לאדם וגם אם הוא בטוח שהוא הגיע לאמת, הרי שעדיין מבחינה עקרונית, יש לו את יכולת הבחירה לחשוב אחרת ממה שהוא חושב. וגם אם האדם עצמו בטוח שהוא הגיע אל ... להוכיח שהוא יודע את האמת, הרי שעדיין כל האמת של האדם היא אמת סובייקטיבית בלבד, שמוגבלת ליכולת התפישה האישית של האדם עצמו, שיתכן כמובן שהוא טועה. כי יש כאן סוד גדול. ... יום יומית, יש הבדל של שמים וארץ. כי ידיעת האמת של המציאות, מצריכה לשם כך שתהיה לאדם יכולת תפישה אין סופית, כדי שהאדם יוכל לראות בעיני שכלו את כל התמונה המלאה של ... האדם את חוקי הלוגיקה, לצורך התנהלות כאן בעולם הזה. אך מבחינה הגיונית ניתן להבין, שלוגית, יכול להיות שיש שכל אחר גדול עוד יותר, שבו חוקי הלוגיקה שונים. ולוגית לא ניתן ... הגיע לאמת הפנימית של המציאות. כי האמת הפנימית של המציאות נמצאת בכל דבר. ואף אחד בעולם לא יכול לשקר ולומר דבר שאין בו את האמת הפנימית. ואין שום שקר בעולם כלל, שאין בו את ... גם בדברים שהפוכים לדעתו. והחכם האמיתי שיודע את האמת הפנימית של המציאות, הוא יש לו את היכולת להכיל בתוכו את ההפכים (כפי שכבר ביארתי במקום אחר). והוא בכל דיבור ... שום שקר כלל. וכל זמן שהאדם נמצא בתודעה שבה הוא מסוגל לחשוב על שקר כלשהו, הרי שהתודעה ויכולת התפישה של האדם היא עוד לא מסוגלת לתפוש את האמת האחת. כי כל זמן שהאדם ... אז האדם באמת זוכה לראות את האמת האמיתית. וכאשר האדם מגיע אל האמת האמיתית, אז הוא כבר לא יכול לשאול האם זאת האמת ואולי יש אמת אחרת גדולה ממנה. כי האמת הזאת היא ככ גדולה, ... היא שעוד לא הגעת אליה. כי אילו היית מגיע אליה, לא היה לך את הספק האם הגעת אליה, וגם לא יכולת לשאול האם כבר הגעת אליה, ואפילו לא יכולת לחשוב על האפשרות שאולי אתה טועה, ואפילו לא יכולת לחשוב שום מחשבה שהיא שונה מהאמת שאותה אתה יודע. ולכן, העצה היעוצה היא, ...
ספק תשובה אמיתית יכולת הבחירה לשאול אולי להבין את האמת הרגשה יכולת לשאול המציאות בשלמות
לימוד גמרא ופיתוח השכל, לימוד תורה ופיתוח החשיבה, שיפור יכולות החשיבה באמצעות לימוד גמרא, יכולות שכליות, האם לימוד גמרא מפתח את השכל? לפתח את השכל, הפרעות נפשיות ולימוד תורה, שיעורי תורה ופיתוח החשיבה, יהודים זוכי פרס נובל
לימוד גמרא ופיתוח השכל, לימוד תורה ופיתוח החשיבה, שיפור יכולות החשיבה באמצעות לימוד גמרא, יכולות שכליות, האם לימוד גמרא מפתח את השכל? לפתח את השכל, הפרעות נפשיות ולימוד תורה, שיעורי תורה ופיתוח החשיבה, יהודים זוכי פרס נובל
... גמרא ופיתוח השכל, לימוד תורה ופיתוח החשיבה, שיפור יכולות החשיבה באמצעות לימוד גמרא, יכולות שכליות , האם לימוד גמרא מפתח את השכל? לפתח את השכל, הפרעות נפשיות ולימוד תורה, שיעורי תורה ופיתוח החשיבה, יהודים זוכי פרס נובל האם לימוד גמרא באמת מפתח את השכל? הנושא המרכזי שאליעד כהן דן בו הוא השאלה האם לימוד גמרא ותורה אכן מפתח את השכל, והאם הוא משפר את החשיבה הלוגית ואת היכולת לנתח ולהסיק מסקנות בצורה טובה יותר. לדעת אליעד, התשובה לשאלה זו אינה חד - משמעית, אלא תלויה באופי הלימוד ובדרך שבה האדם לומד. מהי ... ברור שלימוד גמרא מפתח את השכל מכיוון שהיא כתובה בארמית, ולימודה משפר את כישורי השפה. אך השאלה האמיתית היא האם הלימוד תורם לשיפור החשיבה הלוגית, כלומר, ליכולת לנתח מצבים בצורה חדה ומדויקת ולהסיק מסקנות נכונות. באילו מקרים לימוד גמרא מפתח את השכל בצורה יעילה? אליעד כהן מסביר שלימוד גמרא אכן יכול לפתח את השכל כאשר הוא כולל בתוכו תהליכים של חקירה וניתוח עמוקים, שבהם האדם נדרש להבין את ההיגיון שמאחורי טיעונים שונים. לדוגמה, הוא נותן ... מורכבת ולוגית. כאשר אדם מתאמץ להבין מדוע דבר מסוים מוביל לדבר אחר, הוא עוסק בניתוח סיבתיות, תהליך שהוא חיוני לפיתוח החשיבה הלוגית. לימוד שכזה משפר את היכולת לנתח מצבים מורכבים ולהגיע למסקנות ברורות ומדויקות. מתי לימוד גמרא אינו מפתח את החשיבה? לעומת זאת, לא כל לימוד תורה או גמרא אכן תורם לשיפור יכולות החשיבה. לדוגמה, כאשר האדם לומד גמרא אך ורק כדי לזכור את הטקסטים בעל - פה, הוא אינו מפתח את החשיבה הלוגית אלא רק את הזיכרון שלו. אדם יכול לשנן מאות פעמים קטע מהגמרא ולהכיר אותו בעל - פה, אבל זה לא אומר שהשכל שלו התפתח - הוא פשוט פיתח זיכרון. בנוסף לכך, אליעד מתאר מצבים שבהם ... או רעיונות מופשטים ללא שום מאמץ להבין את ההיגיון והסיבות מאחוריהם. במקרה כזה, האדם למעשה ממלא את ראשו ברעיונות ואמונות שאינן תורמות לחשיבה מעמיקה, אלא יכולות אף להוביל לחשיבה מבולבלת ולא מסודרת. הוא נותן דוגמה מאנשים שלומדים ספר הזוהר או פרשת שבוע, ומסיקים מסקנות על סמך גימטריה או פרשנויות שאינן מבוססות על ניתוח לוגי, אלא על דמיון. תהליך כזה אינו מפתח את החשיבה, אלא דווקא את הדמיון או האמונה. האם לימוד גמרא יכול להזיק לחשיבה? אליעד גם מתייחס לכך שלימוד גמרא או תורה יכול לפעמים אפילו לגרום לנזקים לחשיבה. הוא מסביר שישנם אנשים הלומדים תורה מתוך גישה אידיאולוגית, מבלי לערוך שום חקירה או ביקורת עצמית, ומקבלים ... אך אינם מתאמצים להבין ולנתח את מה שלמדו באמת. לכן, השכל שלהם אינו מתפתח בצורה משמעותית. מסקנה וסיכום כללי לסיכום דבריו של אליעד כהן, לימוד גמרא בהחלט יכול להיות אמצעי לפיתוח השכל, אבל רק אם האדם משקיע מאמץ משמעותי בהבנת הטיעונים, בניתוח הלוגי ובהסקת מסקנות מתוך הבנה עמוקה. לימוד שמבוסס רק על שינון וזיכרון או על אגדות דתיות ללא חשיבה ביקורתית לא יתרום לפיתוח החשיבה בצורה משמעותית. פיתוח חשיבה לוגית לימוד גמרא ושיפור יכולת החשיבה הבדלים בין זיכרון לחשיבה סיבות ותוצאות בלימוד תורה הפרעות נפשיות ולימוד תורה האם לימוד גמרא מפתח את השכל או לא? האם לימוד גמרא או לימוד תורה בכלל באמת מפתח את השכל? ישנה טענה לפיה מי שלומד גמרא הוא יותר חכם ומפחית את יכולת החשיבה, אך השאלה המרכזית היא: האם לימוד תורה משפר את כושר החשיבה הלוגי והיכולת להסיק מסקנות? התשובה לא חד משמעית ותלויה בפרטים של הלימוד. ראשית, צריך להבין מה הכוונה בפיתוח השכל. אם הכוונה היא לשיפור הכישורים בשפות, אז כן, לימוד גמרא יכול להעשיר את הידע בשפות, שכן הגמרא נכתבה בארמית, ולימוד שלה עשוי לשפר את כישורי השפה. אך השאלה האמיתית היא האם לימוד גמרא מפתח את החשיבה הלוגית והיכולת לנתח, כלומר, את היכולת להסיק מסקנות בצורה חדה ומדויקת. התשובה לכך היא - תלוי. לימוד גמרא כולל לעיתים חקירה עמוקה של טיעונים והשוואות, שבהן על הלומד להסיק ... (כמו היעדר חוצנים), עדיין יש כאן תהליך מחשבתי שמאתגר את הלומד לחשוב בצורה לוגית ולהסיק מסקנות. לימוד גמרא שמכיל דיונים כאלה אכן תורם לפיתוח השכל במובן של יכולת הניתוח , כפי שעושים זאת גם מדענים, אם כי חשוב לציין שהדבר אינו מובטח לכל תלמיד גמרא. תהליכים של ניתוח טקסטים מסובכים, בחינה של מקורות שונים, והסקת מסקנות לוגיות - כל אלו אכן מפתחים את השכל, ומי שעוסק בהם באופן רציני ישפר את יכולת החשיבה והניתוח שלו. עם זאת, לא כל לימוד תורה בהכרח תורם לפיתוח החשיבה. ישנם חלקים בלימוד תורה ובפרט בלימוד הגמרא שעוסקים בהבנת אגדות ... לפיתוח חשיבה לוגית. לדוגמה, אם אדם לומד גמרא על פי אגדות דתיות ללא ניסיון להבין את השאלות והסיבות שמאחורי הטיעונים, הוא עשוי לפתח את זיכרונו ולא את יכולת החשיבה. הבעיה היא שלפעמים אדם יכול ללמוד גמרא רק כדי לזכור אותה בעל פה מבלי לעסוק בחקירה או בניתוח מחשבתי מעמיק. אז במקום לפתח את החשיבה, הוא מפתח את הזיכרון. במקביל, בלימוד ... לא מבוססות ולגישה אידיאולוגית שאינה תורמת לחשיבה הוגנת ובלתי משוחדת. פעמים רבות, יש אנשים שמקבלים אגדות או רעיונות מבלי לבחון אותם בצורה מעמיקה, וזה יכול לגרום לאי - בהירות ולתפיסות שגויות. לסיכום, לימוד גמרא יכול להוות אמצעי מצוין לפיתוח השכל, אך רק אם זה נעשה תוך כדי מאמץ להבנה, ניתוח והסקת מסקנות בצורה לוגית ומעמיקה. לימוד שכולל חזרה על זיכרון בעל - פה או עיסוק באגדות דתיות בלבד לא בהכרח יפתח את השכל. פיתוח חשיבה לוגית לימוד גמרא ושיפור יכולת החשיבה הבדלים בין זיכרון לחשיבה סיבות ותוצאות בלימוד תורה הפרעות נפשיות ולימוד תורה ...
יכולות קוגניטיביות איך לפתח חשיבה מחלה נפשית לנתח לאמן את המוח פיתוח החשיבה להבין טקסט פיתוח יכולות שכליות
אמונה ואושר, האם חייבים להאמין במשהו? האם אפשר לחיות בלי אמונה? אמונה זו תרופה, אמונה זו מחלה, מחלת האמונה, האם לתינוק יש אמונה? איך תינוק חושב? שכל של תינוק, אמונה ודמיון, איך המוח מאמין? איך נוצרת אמונה? חיים בלי אמונה
אמונה ואושר, האם חייבים להאמין במשהו? האם אפשר לחיות בלי אמונה? אמונה זו תרופה, אמונה זו מחלה, מחלת האמונה, האם לתינוק יש אמונה? איך תינוק חושב? שכל של תינוק, אמונה ודמיון, איך המוח מאמין? איך נוצרת אמונה? חיים בלי אמונה
... פונה לאמונה על מנת להימנע מהתמודדות עם המציאות, הוא מחליש את יכולת החשיבה שלו. אליעד מסביר את ... מהצורך להאמין כדי להתמודד עם החיים. זה תהליך של חקירה, בדיקה ויכולת לזהות את מה שקשור למציאות ... עלולה ליצור תלות ולהחליש את האדם מה הקשר בין וודאות, ספק והיכולת לפתור בעיות מתי אמונה עשויה ... בה האם אדם באמת חייב להאמין במשהו? הטקסט מעלה את השאלה האם אדם יכול לחיות בלי שום אמונה בכלל, או ... האמונה בעצמה עלולה להתגלות כמחלה, משום שהיא נוטה להחליש את היכולת להשתמש בשכל. בדומה לאדם שמסתמך על כיסא גלגלים לאורך זמן גם אם הוא יכול לשקם את רגליו, כך אדם שמתרגל להאמין ... שאדם מתחיל להאמין במקום לברר את האמת בשכלו, הוא מסתכן בהחלשת יכולת החשיבה שלו. כמו אדם שעושה ... מעגל שלילי שבו זקוקים ליותר אמונה ונותרים עם פחות ביטחון עצמי ביכולת החשיבה. איך אפשר לחיות בלי ... כאשר הוא אינו מצליח להבין את המציאות. אבל היא גם מחלישה את יכולת השכל בטווח הארוך. השאיפה היא ... עלולה ליצור תלות ולהחליש את האדם מה הקשר בין וודאות, ספק והיכולת לפתור בעיות מתי אמונה עשויה ... בלי להאמין, אמונה זו בעיה, אמונה זה פתרון, איך מתפתחת אמונה? יכולת דמיון אצל תינוקות, איך תינוקות חושבים? תודעה של תינוק, שכל של תינוק, יכולת דמיון, יכולת אמונה, לפתח את השכל, למה לא ...
לפתור בעיות להאמין בטוב ביטחון עצמי צרות חשיבה הגיונית הגיוני יהדות תורה מצוות אלוהים הגזמה
בחירה חופשית לאלוהים, האם אלוהים כל יכול, למה אלוהים ברא את העולם, מי ברא את הרצון של אלוהים
בחירה חופשית לאלוהים, האם אלוהים כל יכול, למה אלוהים ברא את העולם, מי ברא את הרצון של אלוהים
... התומך בכך הוא שהעולם קיים ועצם קיומו מעיד על יכולת אינסופית. הוא מסביר כי זהו טיעון נפוץ: אם אלוהים עשה ... אליעד מסביר בפירוט שיש שתי אפשרויות: או שאלוהים יכול לפעול בניגוד לרצונו, או שהוא חייב לפעול לפי רצונו. הוא בודק לעומק כל אחת מהאפשרויות: אם אלוהים יכול לפעול נגד רצונו ובכל זאת בחר לפעול לפי רצונו, נשאלת ... דווקא ברצון הזה, ולא ברצון הפוך. אם אלוהים לא יכול לפעול בניגוד לרצונו, הרי שהרצון שלו מחייב אותו, ואז ... אם אלוהים בחר לברוא את העולם, הוא חייב היה יכול לבחור גם שלא לברוא אותו. אבל אם הרצון של אלוהים לא היה ... אלו חושפות שהמושגים של בחירה חופשית, רצון וכל - יכולת, כרוכים אחד בשני ויוצרים סתירות שקשה לפתור אותן. ... של משמעות מושגים כמו רצון, בחירה חופשית, וכל - יכולת, ובסופו של דבר מטרתן להוביל לחקירה פנימית עמוקה לגבי ... היה לעשות אחרת ממה שעשה? לדוגמה, האם הוא היה יכול לבחור שלא לברוא את העולם? אם התשובה היא כן, עולה ... שמובילות אותנו לחקר מושגי הבחירה, הרצון והכל - יכולת של אלוהים. האם לאלוהים יש בחירה? האם אלוהים הוא ... מה הוא עשה הוא עשה דבר כל כך גדול כנראה שהוא יכול לעשות הכל הוא כל יכול, אוקי ואז אנחנו נשאל אוקי למה ... נגד רצונו נכון והוא בחר הוא אמר אני רוצה אני יכול לעשות נגד רצוני אבל אני אבחר לעשות את מה שאני רוצה ... רצה זה לא סיבה אמרנו שהרצון לא מכריח אותו שהוא יכול לעשות נגד רצונו, למה הוא ברא את העולם מאיזה סיבה כי הוא רצה? אבל זאת לא סיבה אמרנו שהוא יכול לעשות נגד רצונו, למה הוא בחר לעשות את מה שהוא רוצה? ש: ... בחור למה מה זה נקרא לבחור? לבחור פירושו שאתה יכול לעשות ככה ויכול לעשות ככה ואז אתה אומר טוב אני רוצה את זה נכון אם נגיד ... רצונו? הוא היה יכול נגיד ניתן לו את הקרדיט שהוא יכול לעשות נגד רצונו, אוקי אז למה בכל זאת הוא ברא אם הוא יכול לעשות נגד רצונו אז למה בכל זאת הוא ברא? תתני את התשובה ... את הרצון שלו הוא ולמה הוא ברא את הרצון שלו את לא יכולה להגיד כי הוא רצה אבל עוד לא היה לו רצון, נכון אז או ... בסדר עכשיו נשאל מי יצר את הרצון שלו? עכשיו לא יכול להיות שהוא יצר כי אם אלוהים יצר את הרצון של עצמו הוא ... מתי הוא בחר, כאילו כדי לבחור אתה צריך שיהיה לך יכולת וטוב ורע. ...
מהי בחירה חופשית מציאות להבדיל יש לו בחירה המציאות הרצון החופשי תכלית עצמאי
לא אוהב לקבל בחינם, לדעת לקבל בחינם, לקבל מתנת חינם, לא רוצה להרגיש חייב, אוהב מתנות חינם, שונא מתנות יחיה, לתת בלי תנאים, לקבל בלי תנאים, לא מרגיש בנוח לקבל, עולם חסד יבנה, עבדת בחינם ואתה אוכל בחינם, עשייה למען העשייה
לא אוהב לקבל בחינם, לדעת לקבל בחינם, לקבל מתנת חינם, לא רוצה להרגיש חייב, אוהב מתנות חינם, שונא מתנות יחיה, לתת בלי תנאים, לקבל בלי תנאים, לא מרגיש בנוח לקבל, עולם חסד יבנה, עבדת בחינם ואתה אוכל בחינם, עשייה למען העשייה
... בחזרה. לדבריו, קיימות שתי יכולות מרכזיות: היכולת לתת והיכולת לקבל. בעוד שרוב האנשים מוצאים הנאה וסיפוק בנתינה לאחרים, קיים קושי רגשי משמעותי בקבלת דברים בחינם. כאשר מישהו מקבל משהו, הוא עלול ... להעניק לילדו תחושת משמעות ויכולת. במצב כזה, דווקא המקבל עושה טובה לנותן בכך שהוא מאפשר לו להרגיש טוב עם עצמו. מהי הסיבה הפסיכולוגית לתחושת החובה לתת משהו בחזרה? כשאדם ... פעולה זו נובעת מתוך חוסר יכולת אמיתי של אנשים לקבל בלי לחוש חובה או צורך להחזיר משהו. אליעד מביא דוגמה לכך שאפילו אם אדם חושב שטוב לו לבד, כאשר מישהו מציע לו עזרה או ... מדגיש את החשיבות שבפיתוח יכולת רגשית לקבל דברים בחינם בלי לחוש נחות או חסר ערך. מהו המצב האידיאלי של נתינה וקבלה לפי אליעד? לפי אליעד, המצב האידיאלי הוא כזה שבו האדם ... ומקבל ללא תנאים. הוא מסביר שהיכולת האמיתית היא לאהוב ולקבל אהבה בלי צורך בסיבה או תמורה, כלומר, חסד חינם. אדם שמסוגל לקבל בחינם, ללא תחושת חובה או השפלה, וגם לתת ... בדימוי של מצב שבו כל אדם היה יכול להשיג כל מה שהוא רוצה ללא מאמץ - מצב שעל פניו נראה אידיאלי, אך הוא מסביר שגם למצב זה יש חסרונות, מאחר והוא עלול לגרום לאיבוד הטעם והריגוש ... אליעד מדגיש קשר ישיר בין היכולת לקבל דברים בחינם לבין תחושת הערך העצמי של האדם. אדם שלא אוהב את עצמו ללא תנאי יחוש אי נוחות כשיקבל משהו בחינם, משום שהוא יחשוב שהוא ... ללא תנאים. הוא מסביר שדווקא היכולת לקבל ולהעניק בחינם ללא תנאים וללא אשמה היא הדרך לשלמות פנימית ולחוויית חיים טובה יותר. לסיכום, כיצד אפשר להגיע ליכולת לקבל ולתת ללא תנאים? הדרך להגיע לקבלה ונתינה ללא תנאים, לפי אליעד, היא קודם כל להבין את הסיבות הפסיכולוגיות המונעות מהאדם להרגיש ... זה שונא מתנות יחיה? פיתוח היכולת לקבל, פיתוח היכולת לתת, יכולת נתינה בלי תנאים, יכולת קבלה בלי תנאים, חסד חינם, להרגיש קבצן, לקבל צדקה, להיות קבצן, הכל בחינם, לעבוד בחינם, לקבל משכורת בחינם, רצון לקבל, רצון לתת ...
סיפוק אהבה עצמית ללא תנאים איך לפתח יכולת רגשית ללא תנאים חזקים ללא תנאי קשיים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יכולת
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: יכולת, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יכולת, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אישי, מאמן זוגי, מאמן אישי רוחני בנושא יכולת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9238 שניות - עכשיו 11_06_2025 השעה 05:15:32 - wesi1