... כשהוא יוכל לראות את סרטיו האהובים ב - HD חד ומרשים, ולא רק את התכונות הטכניות של המוצר. מהו ההבדל בין צורה למהות במכירה? המוכר
יכול להימנע מהמיקוד במוצר עצמו ולפני הכל צריך להתמקד במה שהלקוח רוצה להשיג. צורת המכירה אומרת למכור את המוצר, בעוד מהות המכירה היא למכור את התחושה שהלקוח ... כאשר ישתמש במוצר. מהו הקשר בין מכירה והחיסרון של הלקוח? כאשר הלקוח בא לרכוש מוצר, הוא בעצם מנסה למלא חיסרון מסוים בחיים שלו. זה
יכול להיות צורך פיזי כמו נעליים חדשות או צורך רגשי כמו תחושת שייכות או הנאה. המוכר טוב הוא זה שמצליח לאתר את החיסרון הזה ולהציע פתרון, ולא פשוט לשווק ... המוכר לא צריך לדבר על המפרט הטכני, אלא להתמקד בחיסרון של הלקוח: האם אתה מרגיש שאתה לא נהנה מחוויית צפייה בבית? יש לי משהו
שיכול לשפר את זה. מהם טיפים לשיפור מכירות? כדי לשפר את
יכולת המכירה, יש צורך להבין את התחושות והצורך של הלקוח. גם אם יש לך רק כמה שניות לשוחח עם הלקוח, עליך לדעת בדיוק איך למקד את הפוקוס שלך במה שהוא ... על החלטת הרכישה של הלקוח. מהות המכירה שיטות מכירה מוצלחות מכירה ממוקדת צורך איך להבין את הלקוח ההבדל בין צורה למהות במכירה שיפור
יכולות מכירה טיפים למכירה יעילה מה הדבר הכי חשוב לעשות כדי שהמכירה תצליח? מה מהות של הצלחה במכירה? עכשיו, אתה תגיד לי לגרום ללקוח לחשוב שיש במוצר יותר ... בא אלי לחנות? כי רע לו במשהו, אולי לא רע, אם היה טוב לו כל כך למה הוא הגיע ואז הבנו פה משהו, למה הוא בא אלי? כי הוא חושב שאולי אני
יכול לעשות לו טוב בחיים. ש: מספק לו את הצרכים שלו. אליעד: קודם כל להסתכל באופן כללי. הוא בא אלי כי הוא חושב שאני
יכול לעשות לו יותר טוב בחיים מאשר שטוב לו עכשיו. אם הוא היה חושב שאני
יכול לעשות לו יותר רע בחיים או שאני לא
יכול לשפר לו את החיים הוא לא היה בא. כן. ש: נכון, סליחה אני
יכול להכניס פה עוד משהו. גם הוא בא עצם זה שהוא בא אלי יותר קל לי לחבק אותו כי הוא בא אלי, הוא נגש הנה, הוא נכנס לטריטוריה שלי בדיעבד. יותר קל לי לחבק ... שרוצה להצליח במכירה צריך תמיד לזכור מה אני מוכר לו והקונספט צריך להיות סובב סביב מה שאתה מוכר לו. עכשיו, איך אתה משכנע אותו שאתה
יכול לעשות לו טוב בחיים? דרך המוצר, אבל המוצר הוא רק אמצעי הוא לא המטרה. אתה לא מוכר לו את המוצר, צא מהראש שלך עם המוצר. כי הרבה אנשים לא מצליחים במכירה ... שהם יותר מדי מנסים למכור את המוצר שלהם. ש: הם מתעסקים במוצר בכלל. אליעד: הוא בא ללקוח והוא מתחיל לספר לו על המוצר. ש - 1: יפה אתה
יכול להסתכל גם על החיים שלך מה זה משנה אם אתה ביל גייטס או לא ביל גייסט, או אתה משהו. ש - 2: הלכת רחוב, בחורה למשל, תסתכל על בחורה כעל מוצר. ש - 1: לא ... מה הוא רוצה, הוא רוצה להרגיש טוב, איך הוא חושב שיהיה לו טוב, על ידי שיהיה לו 1,2,3. שלום אני יוכל לתת לך 1,2,3, בא נתחיל ממה אתה
יכול לתת לו. בשביל מה הוא שילם בשביל מה שנתת או בשביל מה שהוא קיבל? בשביל משהו שהוא קיבל. אבל טיפש אומר מה זאת אומרת הוא שילם כי נתתי לו, בכלל לא קשור ... זה, אתה מתחיל לדבר איתו שיחה אישית בכלל. אליעד: לא, זה ברור שלא, אבל לא מההיבט הזה. אני מדבר על הפוקוס שלך צריך להיות שלום אני
יכול לתת לך ככה וככה. קודם כל מה אתה
יכול לתת לו אחר כך מה אתה נותן בפועל. מה הוא צריך? הוא צריך משהו? מה הוא צריך נגיד? ש: מה הוא צריך כאילו מוצר, כאילו מה? אליעד: אני אתן לך דוגמה, נגיד ... שאתה יושב עם החברים ואתה רואה את זה HD יותר טוב וזה. אליעד: מה שאני מנסה לומר שההתמקדות לא צריכה להיות בשלום אני 1,2,3 למרות שאתה
יכול להגיד את ה - 1,2,3 ואז אתה מיד אמור לעבור לצורך שלו, מיד אתה אמור לעבור לחיסרון של הבן אדם, אני
יכול למלא לך את החיסרון אחר כך תספר לו איך תמלא את החיסרון. למה? כי יותר מעניין אותו לשמוע מה אתה
יכול לתת לו, סליחה יותר מעניין אותו לשמוע מה הוא מקבל ממך שמעניין אותו מאשר מה אתה רוצה לתת לו. עכשיו אם אתה זוכר שבסוף שהוא קונה ממך תחושה של טוב אז הרבה פעמים גם המכירה תתבצע אחרת ואתה בעצם תדבר איתו אחרת, ומאוד
יכול להיות שהוא גם לא צריך את המוצר ויקנה אותו בגלל שעשית לו טוב. אתה מבין? אבל אם אתה נעול על המוצר, אני צריך למכור לו את זה, אז אתה לא מרוכז במכירה, ... לו שלום רצינו להציע לך ככה וככה, קודם כל תבדוק מה הוא רוצה ותספר לו מי אתה או שתגיד לו מי אתה בשתי מילים, עכשיו תספר לו מה אתה
יכול לתת לו ואל תספר עוד פעם מי אתה. כל הזמן הפוקוס צריך להיות על מה הלקוח רוצה. לא מה אני נותן לו, לא מה בא לי לתת לו, לא כמה אני חכם, לא מעניין, לא אכפת לו כמה אתה חכם. קודם כל מה אתה
יכול לתת לו. יש את אלו שבאים ועושים פרזנטציות מתחילים לספר על עצמם וזה מראה שהם לא מרוכזים למרות שהרבה פעמים גם הלקוחות טיפשים, הוא אומר כן תספר לי על עצמך, מה אכפת לי מי אתה, תגיד לי מה אתה
יכול לתת לי, מה אכפת לי שאתה דוקטור לאיזה, מה הפתרון. טוב זה הבנו? מה היא המהות מה שאמרתי פה? מהי המהות? ש: או עוד לראות מה הלקוח רוצה, מה הלקוח שהוא בא ... אם אתה תשים לב, שאצלך הכל שמתי לב ש..., זה לא הבנת את המתודה שמאחורי זה, לא אמרת לי אבל למה זה ככה, למה זה ככה. אם היית שם לב היית
יכול להיכנס לדקויות יותר קטנות. אבל אצלך זה היה ניסוי ותהייה. ש: נכון, ברור. אליעד: זה לא היה מסודר לפי שיטה, דרך. ש: ולמרות שקראתי הרבה ספרים על מכירות. ... הוא אמר לי ככה, למה הוא אמר לי ככה, למה הוא ניסח ככה, למה ככה. תסתכל על המהות של הדבר. הבנו את זה? ש: השאלה כמה טוב אתה בזמן אמת
יכול ללכוד את זה. כאילו בלא לנתח אלא... אליעד: תשובה, נדבר על זה תכף. סתם, אני אתן לך בחצי משפט ככל שתתרגל את זה יותר בOffline כך יהיה לך יותר קל לתרגל ... זה רק דרך להשיג משהו אחר בכלל. ואם היה לך הרבה יותר שכל, לא שאתה טיפש, אם היה לך הרבה יותר שכל כשהיית מדבר עם בחורה אז היית
יכול לדעת דברים מסוימים עליה לפי מה שהיא מדברת, למרות שתגיד שאתה יודע. ש: בעיקר מתלוננת כשהיא מדברת, נו בסדר. אליעד: כן, אבל אתה
יכול לדעת כל כך הרבה דברים לפי סיפור מסוים אתה
יכול להגיד היא השתמשה במילה הזאת והיא אמרה ככה כנראה שהיא מרגישה ככה ואם זה לגבי ככה, אז היא רוצה ככה, אז תגיד ככה ואז היא תחשוב ככה. כל מיני כאלה. אבל זה ברמה של דקויות שגם אתה מבין את זה אבל זה ברמה של דקויות אתה
יכול להגיד ברמת מילים, למה על המילה הזאת היא אמרה אפשר, על המילה הזאת היא אמרה צריך, למה פה היא אמרה בלשון עבר, פה היא אמרה בלשון עתיד, למה במקרה? למה פה ... הייתה סיבה ומזה אתה לומד דפוסים, מה היא הכי תופסת במציאות, מה היא חושבת, מה ההעדפות שלה, מה הרצונות שלה. אבל אם אתה רוצה אתה
יכול להשיג אותה. אם אתה רוצה. הבנו? ...