... את המוצר שלך? וכיצד אפשר לגרום למישהו שחושב שאתה רק טועה, לחשוב שאתה רק צודק? וכיצד אפשר
לגרום לאדם לשנות את עמדתו ולשנות את דעתו? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי יש 3 נקודות מבט אפשריות, על כל רעיון בעולם. והלקוח יכול ... מנוגדת והפוכה, שהיא המצב הגרוע ביותר עבורך כמוכר שמנסה לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך
ולשכנע את האדם ברעיון שלך, והמצב הזה, הוא כאשר הלקוח מתייחס למוצר שלך, בהתייחסות שנקראת רק לא. דהיינו, שהלקוח מבחינתו חושב שהוא בטוח ... המוצר שלך, כך הסיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר. וכאן נבאר את הסוד ואת הדרך, כיצד אפשר
לגרום לאדם שחושב שהוא רק לא רוצה את המוצר שלך ואת הרעיון שלך, להגיע לנקודת מבט, שממנה הוא יחשוב וירגיש שהוא רק כן רוצה את המוצר ... כך יש לעשות את המעבר בצורה הדרגתית, דרך האפשרות של גם כן רוצה וגם לא רוצה. כי כאשר מנסים
לגרום לאדם לשנות את עמדתו, מרק לא לרק כן, לפעמים, זהו מעבר קיצוני וחד מידי עבור הלקוח ועבור האדם שמנסים לשנות את דעתו. ואם יש ... קל לשכנע אותו שגם לא + גם כן. מאשר לשכנע אותו שגם כן + גם לא. ובפועל זה אומר, שכאשר מנסים
לגרום לאדם לחשוב שלא רק לא, אלא גם כן, צריך לשים לב לכך, שלא מנסים במכה אחת להכניס את המילה כן ואת המילה רוצה לתוך המחשבה שלו. ... שלך, ואחכ לשלב של השכנוע, לכיוון שהוא רק רוצה רק את המוצר שלך. ועכשיו אסביר, כיצד אפשר
לגרום לאדם לשנות את העמדה שלו, מ: רק לא, לגם לא + גם כן? והדרך לכך היא, על ידי זה שהופכים את המחויב לאפשרי. זא שהאדם מזדהה עם ... גם צריך ואפשר לעשות בכל תהליך שבו מנסים לשכנע מישהו לחשוב בצורה כזו או אחרת. ונסכם: הדרך
לגרום לאדם לשנות את עמדתו מקצה אחד לקצה הנגדי, היא כדלקמן. נקודת המוצא היא: רק לא >> מה רק לא? >> למה רק לא >> אולי גם לא, ולא רק רק לא? >> גם לא + גם כן >> גם כן + גם לא >> למה כן? >> אולי רק כן? >> רק כן. והדרך
לגרום לאדם לחשוב שרק כן, ושלא גם כן, היא בדיוק הפוכה ומנוגדת לדרך שמעבירה את האדם מ רק לא אל: גם לא. ואותה אבאר במקומות אחרים. ...