אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
דחיינות, סדר וארגון, למה לא כדאי לדחות דברים? למה להיות מסודר? למה לא לדחות דברים? תיעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ניהול משימות, בינה מלאכותית, איך המוח מתייחס לדחיית משימות? איך המוח דוחה דברים? סדר וארגון
דחיינות, סדר וארגון, למה לא כדאי לדחות דברים? למה להיות מסודר? למה לא לדחות דברים? תיעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ניהול משימות, בינה מלאכותית, איך המוח מתייחס לדחיית משימות? איך המוח דוחה דברים? סדר וארגון
... להיות מסודר? למה לא לדחות דברים? תיעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? ניהול משימות, בינה מלאכותית, איך המוח מתייחס לדחיית משימות? איך המוח דוחה דברים? סדר וארגון למה לא כדאי לדחות דברים? אליעד כהן מציין שבחיים יש הרבה סיבות טובות לא לדחות ... מה שגורם לתשלום סכום גבוה יותר. אולם, מעבר להיבט הכספי, דחיית משימות יוצרת עומס מנטלי. כאשר אנו דוחים משימה, המוח נדרש לזכור אותה ולהחזיק אותה בזיכרון כל הזמן. כך, המוח לא פנוי לחלוטין למשימות החדשות. אם אדם דוחה את ההליכה לסופר, לדוגמה, הוא לא רק שומר את המשימה בזיכרון, אלא גם לא מסוגל להתמקד במשימה החדשה שלפניו. דחיית משימות יוצרת כמו חישוב נוסף במוח, שהוא חייב להתחשב בו כל הזמן. כיצד המוח מתמודד עם דחיית משימות? אליעד מסביר שמדובר בעצם במשימה בתוך משימה. המוח לא סוגר את המשימות שהוא דוחה, אלא שומר עליהם פתוחות בזיכרון. אם יש לנו שלוש משימות לדוגמה: 1. ללכת לסופר 2. ללכת לסנדלר 3. לשטוף כלים בכיור כאשר אנחנו מבצעים את המשימות אחת אחרי השנייה, המוח סוגר את המשימה ועובר לשלב הבא. אך כאשר אנחנו דוחים משימה, כמו ללכת לסופר, אנחנו לא מסיימים את המהלך הנפשי של ביצוע המשימה, והמוח ממשיך לנהל אותה בזיכרון - אל תשכח את הסופר. ברגע שיש יותר משימות דחויות, המוח מריץ כמה תוכניות במקביל, מה שמוביל להעמסה מנטלית והפחתה ביכולת הריכוז. ההשפעה של דחיינות על המערכת המנטלית אליעד משווה ... בזמן, הלכלוך מצטבר ומקשה על הניקוי בהמשך. 3. בית מבולגן: אם לא מסדרים את הבית בזמן, הלכלוך מעמיס על המוח בכל פעם שנעבור בו, מה שמסיח את הדעת. בנוסף, הוא מציין את הדוגמה של שמשה מלוכלכת ברכב. גם אם אין לה השפעה ישירה על היכולת לראות, המוח עדיין עוסק בהסחות דעת מיותרות כמו לזכור להתעלם מהלכלוך, דבר שמפחית את הריכוז. סדר וארגון סביבת עבודה מסודרת תורמת לניהול יעיל יותר של המשימות. כאשר סביבת העבודה נקייה ומסודרת, המוח לא צריך להתאמץ למיין כל הזמן את החפצים או להימנע מהמכשולים בסביבה. סידור שולחן העבודה או ניקוי האבק על ... של סבל מיותר. אם משימה חייבת להתבצע, עדיף להוציא אותה מהדרך ולהתמודד איתה מיד, במקום לדחות אותה ולהעמיס על המוח. הקשר בין דחיינות לתהליכים רגשיים מאחורי הדחיינות יש פעמים רבות גורמים רגשיים - פחד מכישלון, חיפוש אחרי נוחות, או ... עכשיו, נאלצים בהמשך לשלם סכום גדול יותר עקב הריבית וההצמדה. מעבר לכך, עצם פעולת הדחייה יוצרת מנגנון נפשי שבו המוח צריך לשמור בזיכרון משימה שלא הושלמה, ובמקביל לטפל במשימות אחרות. כאשר אדם משאיר משימות לא סגורות, הוא מכניס עצמו למצב שבו עליו לזכור שוב ושוב את המשימה הדחויה, וזה מוסיף עומס מנטלי ויוצר הפרעות בריכוז. איך המוח מגיב לדחיית משימות? אפשר לדמות את תהליך החשיבה לתהליך ממוחשב. בכל פעם שיש משימה מוגדרת וברורה - כמו לך לסופר - המוח מתמקד בה. לאחר ביצוע המשימה, המוח סוגר חלון ומפנה משאבים למשימה הבאה. אך אם מחליטים לדחות את ההליכה לסופר וללכת קודם לסנדלר, מתעורר צורך לזכור ... הסופר. לדוגמה, אם יש שלוש משימות: ללכת לסופר. ללכת לסנדלר. לטפל בכלים שנשארו בכיור. ברגע שמבצעים כל משימה ישירות, המוח מסיים אותה ועובר הלאה בראש שקט. אבל כאשר דוחים, למשל, את ההליכה לסופר או את שטיפת הכלים, המוח צריך לשמור כרטיסיות פתוחות בכל עת: אל תשכח את הכלים בכיור, אל תשכח ללכת לסופר. מדוע דחייה יוצרת עומס על המערכת המנטלית? ככל שיש יותר משימות שהוחלט לדחות, כך המוח עובד כמו מחשב שמפעיל כמה תוכנות ברקע. במקום לסגור תוכנה אחת ולפנות משאבים, עדיין פועלת תוכנה שלא נעשה בה ... טרחה בכל פעם שזקוקים לכלי מסוים והוא מלוכלך. בית מבולגן: כשלא מסדרים את החפצים בבית, נוצר בלגן שמעמיס על המוח בכל ניסיון למצוא דברים, לזוז בחלל או לא להיתקל בחפצים מיותרים. שמשה מלוכלכת ברכב: גם אם ניתן לראות את הדרך, המוח מבצע פעולה נוספת של התעלמות מהלכלוך, ובכך מפחית את הריכוז בנהיגה. סביבה מלוכלכת או עמוסה בחדר: המוח נאלץ לעבד הרבה יותר גירויים, לחשב כל הזמן היכן אפשר ללכת ומה עלול להפריע, במקום להתרכז בפעולה העיקרית. פעילות גופנית כאשר משהו לוחץ או מציק: לדוגמה, שרוכים לא קשורים או בגד לא נוח, המוח חושב על חוסר הנוחות הזו במקום להיות ממוקד בתרגיל עצמו. בכל המקרים הללו, משימות שנותרות פתוחות דורשות מהמוח לפקח עליהן, לזכור אותן ולהחיות אותן שוב ושוב. למה סביבת עבודה נקייה ומסודרת מסייעת ליעילות? כאשר הסביבה מסודרת ונקייה, אין למוח עומס של פריטים לא רלוונטיים שדורשים ממנו לתייג, לזהות או להתעלם מהם שוב ושוב. הדבר בא לידי ביטוי גם בניהול קבצים על שולחן העבודה במחשב או באפליקציות בטלפון הנייד: הסתרה או מחיקה של אייקונים מיותרים מונעת מהמוח את הצורך למיין, להסיט את המבט ולבחור בכל פעם מחדש. סידור שולחן העבודה הפיזי כך שיישארו עליו רק הפריטים ... את העלויות הנפשיות והמעשיות של דחיית משימות. מצד אחד, דחייה יוצרת עומס, עשויה לגרום לריביות ולקנסות (במקרים כספיים), מצריכה מהמוח להחזיק זיכרון ומעקב אחר משימה לא גמורה, וגם עלולה להפריע למשימות אחרות. מצד שני, יש מצבים שבהם הדחייה הכרחית, ... של דחיינות, ניתן לקבל החלטות טובות יותר: אם אין סיבה אמיתית לדחות משימה - כדאי לגשת ולבצע אותה, ולפנות מהמוח את ההטרדות והעומסים הנלווים. איך להתמודד עם דחיינות והפחד מדחיית משימות? מהם הגורמים הרגשיים שמונעים השלמת משימות? איך לשמור על סביבת עבודה מסודרת ויעילה? איך המוח פועל תחת עומס מנטלי וכיצד לנהל זאת? איך להתגבר על דחיינות? ממה נובעת דחיינות? טיפול בדחיינות, למה לעשות היום ... וארגון מפתח להצלחה, סדר וארגון בעסק, סדר וארגון במשרד, איך להיות יעיל יותר? התייעלות, להיות מסודר, חדר מסודר, איך המוח מחשב משימות? איך לארגן משימות? איך לתעדף משימות? למה להפסיק לדחות דברים? טיפול בנטייה לדחות דברים, חוסר סדר בחיים, ... כדאי להיות מסודר? אוהב לדחות משימות, אוהב לדחות דברים, למה לשטוף את הכלים בכיור? למה לסדר את הבית? איך המוח חושב? איך המוח עובד? למה חשוב להיות מסודר? מנטורינג לחיים, אימון לחיים, האם לדחות דברים? מתי לדחות דברים? האם כדאי לדחות דברים? ... שיפור יכולות חשיבה, איך להיות יותר מרוכז? איך להצליח להתרכז? חוסר ריכוז, בעיית קשב וריכוז, איך נוצר עומס על המוח? לנקות את השמשה ברכב, לנקות את המראה ברכב, לנקות את החלון ברכב, זהירות בדרכים, המחשב של המוח האנושי
קושי אוהב לדחות דברים אוסידי להיפטר מהתנהגות טורדנית חיפוש זהירות בדרכים כישורים קוגניטיביים ניסיון
סודות המוח האנושי, איך המוח עובד? סודות התודעה האנושית, איך המוח חושב? איך הרצון נוצר? איך להיות מאושר? איך להתחבר למהות? מודעות עצמית, איך לא לפחד? איך לא לכעוס? חקר המוח האנושי
סודות המוח האנושי, איך המוח עובד? סודות התודעה האנושית, איך המוח חושב? איך הרצון נוצר? איך להיות מאושר? איך להתחבר למהות? מודעות עצמית, איך לא לפחד? איך לא לכעוס? חקר המוח האנושי
סודות המוח האנושי, איך המוח עובד? סודות התודעה האנושית, איך המוח חושב? איך הרצון נוצר? איך להיות מאושר? איך להתחבר למהות? מודעות עצמית, איך לא לפחד? איך לא לכעוס? חקר המוח האנושי מה המשמעות של היצמדות למהות ואיך זה קשור לתודעה שלנו? בהרצאה, אליעד כהן עוסק בהבנת המהות של כל ... פחד ממצב של רעב או חסר. כיצד התודעה שלנו מונעת אותנו לראות את המהות האמיתית של רצוננו? לפי אליעד, המוח שלנו שובך פעמים רבות ומבלבל אותנו לחשוב שהצורה של דבר מסוים היא המהות שלו. לדוגמה, אנחנו עשויים לחשוב שאנחנו ... לאכול כדי להימנע מהתחושה של רעב, או כדי להימנע מהכאב הפיזי או הרגשי של חוסר. אליעד מדבר על כך שהמוח שלנו מונע מאיתנו להסתכל על מהות הרצון עצמו, ומוביל אותנו לחשוב על הצורה שלו בלבד. מה הקשר בין היצמדות ...
לגלות תחושת סיפוק כאבים הרגשת רעב הישגים להתמודד הרצון האמיתי הרגשה של סיפוק
איך עובד הזיכרון? איך המוח זוכר? בינה מלאכותית, איך הזיכרון עובד? שיפור זיכרון, איך לזכור? איך לא לשכוח? שיפור הזיכרון, בעיית זיכרון, איך המוח עובד? אינטליגנציה מלאכותית
איך עובד הזיכרון? איך המוח זוכר? בינה מלאכותית, איך הזיכרון עובד? שיפור זיכרון, איך לזכור? איך לא לשכוח? שיפור הזיכרון, בעיית זיכרון, איך המוח עובד? אינטליגנציה מלאכותית
איך עובד הזיכרון? איך המוח זוכר? בינה מלאכותית, איך הזיכרון עובד? שיפור זיכרון, איך לזכור? איך לא לשכוח? שיפור הזיכרון, בעיית זיכרון, איך המוח עובד? אינטליגנציה מלאכותית איך עובד הזיכרון? אליעד כהן מסביר את המנגנון המורכב של הזיכרון האנושי, כיצד המוח מחליט מה לזכור ומה לשכוח, ומדוע ישנם פריטים שנשארים בזיכרון לאורך זמן, בעוד אחרים נשכחים במהרה. אליעד מסביר כי כל המידע שהמוח חשף אליו לא בהכרח יישאר בו. המשמעות של המידע ומידת השימוש הפוטנציאלי שלו בעתיד משחקות תפקיד מרכזי בשמירה או ... משמעותית ומצילה חיים. כאשר המידע מבוסס על הבנה עמוקה או על משמעות אישית, הוא נזכר בקלות רבה יותר. כיצד המוח מחליט מה לזכור? המוח אינו יכול לשמור את כל המידע לאורך זמן, ולכן הוא בוחר להחזיק את המידע שמסייע להישרדות או שיכול להיות שימושי בעתיד. אליעד מציין כי המוח מעריך כל מידע בשני פרמטרים עיקריים: כמה המידע היה חשוב או משמעותי בעת ההתנסות, וכמה הוא עשוי להיות שימושי בעתיד. לדוגמה, אם אדם חווה כוויה מאש, המוח ישמור את הזיכרון הזה כי הוא יכול לשמש להימנע מכאב דומה בעתיד. לעומת זאת, מידע שאין לו קשר להישרדות או תועלת עתידית, כמו הצבע של חולצה שענד מישהו ביום מסוים, יישכח במהרה. איך המוח עושה הערכה של סיכון וסיכוי בזיכרון? המוח מבצע חישוב של סיכון וסיכוי כאשר הוא מחליט איזה מידע לשמור. לדוגמה, כאשר אדם צועד בחדר, הוא לא יחשוש מאריה, כי הסיכוי להיתקל באריה אפסי, אך הוא ייזהר מיתושים, כי הסיכון גבוה יותר. המוח עושה חישוב כזה גם לגבי זיכרונות. הוא מעריך את הסיכון בהתרחשות עתידית ואת הנזק הפוטנציאלי, ומשם מחליט אם לשמור ... 10 פריטים, הוא יצטרך להחליט איזה פריטים חשובים יותר לשמור ואיזה פריטים יש להוציא. התהליך דומה לשיקולי הסיכון והסיכוי שהמוח עושה כאשר הוא בוחר איזה מידע לשמור. למה דברים שפעם היו חשובים נשכחים? אליעד מסביר כי לפעמים מידע שהיה חשוב בעבר, כמו שפה או נוסחאות מתמטיות, נשכח. המוח עורך הערכה מחדש, ומבין שהמידע כבר לא חשוב או לא שימושי בעתיד, ולכן הוא מוחק אותו. תהליך זה מתרחש בהדרגה, ולא מיידית, אלא רק כאשר המידע לא נמצא בשימוש לאורך זמן. האם קל יותר ... בדברים ששכחנו? האפשרות להיזכר במידע שנשכח תלויה במידה שבה המידע היה משמעותי בעבר. אם המידע היה חשוב מספיק בזמנו, המוח עשוי להיזכר בו ביתר קלות, גם לאחר זמן רב. הדבר תלוי גם בהבנה שהייתה מאחורי המידע וכיצד הוא השפיע ... החשיבות שלו להישרדות, ותועלתו העתידית. התהליך שמחלק את הזיכרון לפי סיכון וסיכוי דומה לפעולה של תוכנה עם זיכרון מוגבל. המוח מבצע שיקולים אוטומטיים, ולא מודעים, ומחליט מה לשמור ומה לשכוח בהתבסס על מדדים של תועלת עתידית והחשיבות שהמידע נתפס בה. איך המוח מחליט מה לזכור? למה אנחנו שוכחים דברים? איך לשפר את הזיכרון? האם ריכוז משפר זיכרון? האם קל יותר לזכור ... מלאכותית? איך עובד הזיכרון ולמה אנחנו זוכרים או שוכחים דברים? אליעד כהן מסביר את המנגנון שמאחורי הזיכרון האנושי, כיצד המוח מחליט מה לזכור ומה לשכוח, ומדוע דברים מסוימים נשארים איתנו שנים רבות בעוד אחרים נשכחים במהירות. הסיבה לכך קשורה ... כאשר המידע קשור בהבנה ובמשמעות עמוקה, הוא נשאר בזיכרון לאורך זמן רב יותר ואפילו לא דורש שינון חוזר. כיצד המוח מחליט איזה מידע לשמור לאורך זמן? המוח לא יכול לזכור הכל לנצח, ולכן הוא מבצע הערכה אוטומטית של המידע על פי שני פרמטרים מרכזיים: כמה האירוע ... הזה היה משמעותי ברגע ההתרחשות, אבל החשיבות האמיתית שלו טמונה בכך שהוא יכול לחזור בעתיד ולגרום לאותו נזק. לכן המוח מחליט להחזיק את הזיכרון הזה באופן פעיל, מתוך ההנחה שזה מידע חיוני להישרדותו של האדם בעתיד. לעומת זאת, אירועים ... ברורים, כמו צבע החולצה שאדם לבש ביום מסוים, יישכחו מהר מאוד כי אין להם שום משמעות להמשך החיים. איך המוח מבצע הערכה של סיכון וסיכוי בזיכרון? כדי להחליט מה לזכור לאורך זמן ומה לשכוח, המוח עושה הערכת סיכון וסיכוי. למשל, כאשר אדם הולך מחדר לחדר, הוא לא נזהר מאריות כי הסיכוי שייפגש באריה הוא אפסי, אך הוא עשוי להיזהר מיתושים וגוקים כי הסיכוי שיפגוש בהם גבוה יותר. כלומר, המוח מבצע חישוב שמשקלל גם את עוצמת הנזק הפוטנציאלי וגם את ההסתברות להתרחשות. איך אפשר להמחיש את הזיכרון במונחי בינה ... מידע שהיה פעם מאוד חשוב - למשל שפה או נוסחאות מתמטיות - יכול להישכח. אליעד מסביר שהסיבה לכך היא שהמוח ביצע הערכה מחודשת והבין שהמידע הזה כבר לא יהיה רלוונטי או שימושי בעתיד. כאשר המוח מתרגל לראות מידע מסוים כרלוונטי מאוד, הוא מתקשה לוותר עליו. עם זאת, לאחר תקופה ארוכה של חוסר שימוש, המוח יכול לשנות את ההערכה ולהחליט שזה מידע שניתן למחוק ולהחליף במידע חדש. המוח אינו פועל בצורה אופטימלית, הוא לא יכול לבדוק כל הזמן את כל המידע שיש בו מחדש. לכן, דברים נשכחים ... לגבי האפשרות לזכור מחדש דברים שנשכחו בעבר, וטוען שייתכן שקל יותר להיזכר בהם אם פעם המידע היה משמעותי. ככל שהמוח התרגל לזכור את המידע הזה בעבר, הוא יכול לשוב ולהיזכר בו ביתר קלות, אך זה תלוי במידת המשמעות שהמידע ... התהליך הזה מתרחש באופן אוטומטי ולא מודע, והוא דומה מאוד למנגנונים שמגדירים את פעולתן של תוכנות בינה מלאכותית. איך המוח מחליט מה לזכור? למה אנחנו שוכחים דברים? איך לשפר את הזיכרון? האם ריכוז משפר זיכרון? האם קל יותר לזכור ...
ותרנות שינון סיכון או סיכוי קבלת החלטות לשרוד ויתור לפי מה להחליט אינטליגנציה מלאכותית
איך המוח מזהה פרצופים? איך המוח חושב? איך ליצור עניין? איך למצוא עניין? איך לא להשתעמם? מה לעשות כשמשעמם? איך להפוך אין ליש? איך למצוא הבדלים? איך המוח עובד? חלק 1
איך המוח מזהה פרצופים? איך המוח חושב? איך ליצור עניין? איך למצוא עניין? איך לא להשתעמם? מה לעשות כשמשעמם? איך להפוך אין ליש? איך למצוא הבדלים? איך המוח עובד? חלק 1
איך המוח מזהה פרצופים? איך המוח חושב? איך ליצור עניין? איך למצוא עניין? איך לא להשתעמם? מה לעשות כשמשעמם? איך להפוך אין ליש? איך למצוא הבדלים? איך המוח עובד? חלק 1 איך המוח מזהה פרצופים? המוח מזהה פרצופים באמצעות תהליך שבו הוא מפריד בין פרט לפרט, ומאתר הבדלים קטנים ודקים שמאפשרים לו להבחין בין אדם לאדם. כשאדם נמצא בסביבה מוכרת, הוא יכול לזהות בקלות אנשים שונים כיוון שהמוח כבר מיומן לזהות את ההבדלים. למשל, אם נכנסים לחדר שבו נמצאים אנשים רבים עם חולצות דומות, כמו חולצה בצבע סגול שעליה כתוב תודה, יהיה קשה לזהות אדם ספציפי. אך אם לאדם מסוים תהיה חולצה שונה, למשל בצבע ירוק, המוח יקלוט אותו מיד. אם יביאו אדם לסביבה לא מוכרת כמו קבוצה של יפנים שנראים דומים זה לזה, בהתחלה יהיה קשה מאוד להבדיל ביניהם. במקרה כזה המוח ייאלץ להיכנס לרזולוציה גבוהה ולחפש הבדלים עדינים כמו צורת השיער, גובה, מבנה הפנים או סימנים ייחודיים קטנים אחרים, כדי לזהות ולזכור אדם ספציפי. תהליך ההבדלה הזה מתרחש כיוון שהמוח אינו יכול לעבד במכה אחת את כל המידע, והוא פועל בשלבים: קודם הוא רואה קבוצה, אחר כך הוא מזהה ... לפרטים העדינים ביותר. איך עובד תהליך ההבחנה בין אובייקטים שונים? התהליך של ההבחנה בין אובייקטים שונים הוא תהליך שבו המוח הופך יחידה אחת (אחדות) לכמה יחידות (נפרדות). כאשר מסתכלים מרחוק על שני בניינים הם נראים כדבר אחד, אך ככל ... פנים או ביגוד, ויבין שמדובר באנשים נפרדים. איך להפוך את האין ליש כדי לא להשתעמם? אחת הסיבות לשעמום היא שהמוח לא מוצא מספיק הבדלים במציאות סביבו. כדי להפוך את האין ליש ולהימנע משעמום, יש לחפש ולהתבונן בהבדלים. לדוגמה, אדם ... וליצור עניין דרך התבוננות ברזולוציות גבוהות יותר של המציאות. בדרך זו, אפילו שיחות שנתפסות כמשעממות יתחילו להיות מעניינות, כי המוח ימצא בהן מגוון רחב של הבדלים חדשים ומשמעותיים. רוב האנשים לא עושים זאת משום שהם לא מודעים לאפשרות הזו, ... היה שום דבר, ולכן גם לא היה שיעמום. עם זאת, ההיגיון בתשובה הזו מבוסס על הרעיון של האחדות: באחדות מוחלטת אין כל הבדל, ולכן אין עניין - וכשאין עניין נוצר השיעמום. יצירת העולם, אם כך, היא הפיכת האחד לשניים או לרבים - וכך נוצרים הבדלים ואיתם נוצר עניין. התהליך הזה מתאר בעצם את האופן שבו המוח מתפקד: הוא הופך אחדות לנפרדות, או במילים אחרות, הופך את מה שנתפס כחסר עניין למעניין. ככל שיש יותר הבדלים ... עניין ופחות שיעמום. לכן, מי שרוצה ליצור עניין ולהימנע משעמום חייב למצוא הבדלים, אפילו במקומות שנראים דומים לחלוטין. איך המוח מזהה פרצופים? איך לא להשתעמם? איך למצוא עניין? למה אלוהים ברא את העולם? איך להבדיל בין דברים דומים? איך ...
במכה אחת איך לא להשתעמם בריאת העולם יש או אין שאלות רוחניות ליצור מילים להתבונן
איך המוח חושב? איך המוח מנתח מידע? איך המוח מפרש? עובדות ופירושים, מחויב ואפשרי, מהות וצורה, ניתוח סיטואציה, ניתוח תהליכים, מה חושבים עליך? עובדה או פירוש, מהות או צורה
איך המוח חושב? איך המוח מנתח מידע? איך המוח מפרש? עובדות ופירושים, מחויב ואפשרי, מהות וצורה, ניתוח סיטואציה, ניתוח תהליכים, מה חושבים עליך? עובדה או פירוש, מהות או צורה
איך המוח חושב? איך המוח מנתח מידע? איך המוח מפרש? עובדות ופירושים, מחויב ואפשרי, מהות וצורה, ניתוח סיטואציה, ניתוח תהליכים, מה חושבים עליך? עובדה או פירוש, מהות או צורה איך המוח מפרש מידע ומה ההבדל בין עובדות לפירושים? אליעד כהן מסביר איך המוח חושב ומנתח מידע, כאשר הנושא המרכזי הוא ההבחנה בין עובדות לפירושים. הוא מתחיל בדוגמה פשוטה שבה אדם אומר לך אתה חכם. לכאורה, יש כאן עובדה פשוטה - המילים נאמרו, השמיעה של הצלילים היא עובדה, אך המשמעות שאותה המוח מייחס למילים הללו היא כבר פירוש אישי. המוח תמיד מפרש את מה ששומעים או רואים, ובכך מוסיף משמעות סובייקטיבית למציאות האובייקטיבית. הצליל עצמו הוא רק צליל, הוא ... שתחשוב שאתה חכם? אולי הוא פשוט חוזר על משפט ששמע בעבר בלי לחשוב על משמעותו? כל אלו הן פרשנויות שהמוח יכול לתת למשפט אחד פשוט. מהו פירוש מחויב ומהו פירוש אפשרי? אליעד מסביר שצריך להבחין בין מה שמחויב לבין מה שאפשרי. המחויב הוא הדבר שלא ניתן להפריך אותו, הוא אמת מוחלטת. לעומת זאת, האפשרי הוא מה שיכול להיות או לא להיות, ניתן לשינוי ופרשנות. לדוגמה, כאשר אדם שומע משפט כמו ... כמו שמחה או עלבון. איך נוצרות משמעויות למושגים מופשטים? אליעד מציג דוגמה נוספת: כאשר שומעים מילים או מושגים מופשטים, המוח מנסה ליצור משמעות על ידי קישור של הצלילים למושגים מוכרים. לדוגמה, המילה חלל חיצון תהיה חסרת משמעות עבור מי ... למושגים ברורים יותר. לדוגמה, מושג כמו אושר הוא מופשט, ולפעמים קשה לאנשים להבין אותו אם לא קושרים אותו למשהו מוחשי יותר כמו כסף או בריאות. כאשר אנשים נתקלים במושגים לא מוכרים או מופשטים מדי, הם יכולים להרגיש אבודים או ... פרחים. האם פירושים יכולים להיות יותר חשובים מהעובדות? אליעד מציין שבמקרים מסוימים הפירושים, אף על פי שהם לא עובדות מוחלטות, יכולים להיות יותר מהותיים וחשובים מהעובדות עצמן. אם, למשל, אדם אמר משהו שנשמע מעליב, המשמעות שהנפגע מייחס לדברים יכולה ... אליעד מסביר שיהיו פחות דברים שישפיעו עליו לטוב או לרע. עם זאת, הוא מבהיר שזה כמעט בלתי אפשרי בפועל. המוח תמיד מייצר פירושים באופן אוטומטי. אפילו אם האדם מנסה להיצמד רק לעובדות, הוא עדיין באופן בלתי נמנע מפרש אותן. ... בין עובדות לבין פירושים, ובין מהות לבין צורה, וכך לשמור על בהירות מחשבתית ואובייקטיביות גבוהה יותר בניתוח המציאות. איך המוח מפרש מידע? ההבדל בין עובדות לפירושים מה זה מחויב ואפשרי? מהות וצורה בהבנת מידע מדוע קשה להבין מושגים מופשטים? ...
תהליך פירוש עובדה או פירוש אובייקטיביות סובייקטיבית עובדה לפירוש מהות פירוש או עובדה
למה המוח שואל למה? מה הסיבה לשאלה מה הסיבה? מה הסיבה שדברים קורים? איך המוח חושב? למה המוח שואל? למה אני רוצה לדעת? למה דברים קורים? למה יש לי שאלה?
למה המוח שואל למה? מה הסיבה לשאלה מה הסיבה? מה הסיבה שדברים קורים? איך המוח חושב? למה המוח שואל? למה אני רוצה לדעת? למה דברים קורים? למה יש לי שאלה?
למה המוח שואל למה? מה הסיבה לשאלה מה הסיבה? מה הסיבה שדברים קורים? איך המוח חושב? למה המוח שואל? למה אני רוצה לדעת? למה דברים קורים? למה יש לי שאלה? למה המוח תמיד שואל למה דברים קורים? אליעד כהן מסביר שהמוח של האדם מתאפיין בכך שהוא נוטה לשאול באופן טבעי שאלות מסוג למה?. בכל פעם שהמוח נתקל במשהו שמתרחש, הוא מתחיל לתהות מה הסיבה שאותו הדבר קורה דווקא כך ולא אחרת. למה בכלל אנשים שואלים ... שלא לשביעות רצונו, הוא יתחיל לשאול למה ולחפש סיבה שיכולה להרגיע אותו או לעזור לו לקבל את המצב. למה המוח לא מסוגל לקבל מציאות ללא סיבה? אליעד כהן מסביר שברגע שאדם מבין את הסיבה למשהו, נוצרת אצלו תחושת שליטה ... שכדור הארץ עגול ולא מרובע, היא מגבלה, כי זה דבר שאף אחד לא שאל את דעתו לפני שנקבע. כאשר המוח מזהה משהו שלא הוא בחר, באופן אוטומטי הוא מתחיל לשאול למה זה כך ולא אחרת?. מה הסיבה שהמוח זקוק לסיבות? אליעד כהן מסביר שהסיבה שהמוח שואל למה נובעת מהרצון של האדם להבין את המציאות, להשיג תחושת שליטה, ולקבל תחושה של משמעות וסדר בעולם. כאשר ... תהיה יציבה יותר וברורה יותר. הוא ירגיש בטוח ורגוע יותר. אולם ככל שהסיבות אינן מובנות, תחושת אי היציבות עולה, והמוח מחפש עוד תשובות ועוד סיבות. האם יש גבול לחיפוש הסיבות של המוח? אליעד כהן מציין שבאופן עקרוני, אין גבול לשאלות הלמה שהמוח יכול לשאול. בכל פעם שתינתן תשובה לסיבה מסוימת, יכולה להתעורר שאלה נוספת ולמה הסיבה הזו דווקא נכונה?. זהו מעגל ... את המציאות בדיוק כפי שהיא או כאשר הוא יבין שהמציאות היא בהכרח כפי שהיא ואין לה אלטרנטיבה אחרת. למה המוח שואל למה? מה הסיבה לדברים שקורים? איך המוח חושב? למה יש שאלות במוח? מה הקשר בין סיבה לתוצאה? האם חייבת להיות סיבה לכל דבר? למה קשה לקבל מציאות ללא סיבה?
חוסר סיפוק איך המוח חושב להרגיש בטוח מרוכז להבין את הסיבה איך לחשוף את הסיבה למה דברים קורים לשאול שאלות
תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, בעיות בתקשורת, איך לגרום למישהו להבין אותך? למה לא מבינים אותך? איך האדם מבין דברים? איך המוח מפרש דברים? איך המוח חושב? איך המוח מבין? חוסר הבנה
תקשורת בין אישית, מערכות יחסים, בעיות בתקשורת, איך לגרום למישהו להבין אותך? למה לא מבינים אותך? איך האדם מבין דברים? איך המוח מפרש דברים? איך המוח חושב? איך המוח מבין? חוסר הבנה
... אישית, מערכות יחסים, בעיות בתקשורת, איך לגרום למישהו להבין אותך? למה לא מבינים אותך? איך האדם מבין דברים? איך המוח מפרש דברים? איך המוח חושב? איך המוח מבין? חוסר הבנה מהם האתגרים בתקשורת בין אישית? ההרצאה עוסקת בתקשורת בין אישית, בעיות בתקשורת, ובחוסר ההבנה שנוצר לעיתים ... הסיבה העיקרית לכך שלא מבינים אותנו, לפי אליעד, היא כי כל אדם מפרש את הדברים לפי המשקפיים האישיות שלו. המוח לא תמיד מבין את הדברים כפי שהאדם המביע אותם התכוון. לדוגמה, כאשר אדם אומר אני רוצה לאכול, יתכן שהצד השני יפרש את המשפט כאני רוצה לשתות, בגלל שמה שאמרנו לא תמיד מעביר את כוונתנו במדויק. איך המוח מפרש את מה שנאמר? המוח של כל אחד מפרש את הדברים בצורה שונה, זה תלוי בזיכרון האישי של כל אחד ובחוויותיו. כשאנשים שונים מפרשים ... כך שהצד השני יבין אותנו נכון. יש גם מקרים בהם אדם לא יכול לבטא את עצמו בצורה מדויקת, ואז המוח של הצד השני יכול לפרש את הדברים כפי שהוא מבין אותם, ולא כפי שהתכוונו. האם יש פתרון מוחלט לבעיית חוסר ההבנה? לפי אליעד, לא תמיד יש פתרון מוחלט. כל דבר ניתן לפרש בזוויות שונות, ותמיד ניתן לשאול את עצמנו אם הצד השני הבין אותנו נכון, או אם ... לעבוד לטובתנו. מהם הקשיים בתקשורת בין אישית? איך לשפר תקשורת בין אישית? למה לא מבינים אותי? מהו תהליך הפרשנות במוח? איך המוח מפרש את המילים? מהו זיכרון ותקשורת? האם יש פתרון מוחלט לתקשורת לא ברורה?
איך המוח מבין לגרום למישהו להבין אתגרים זווית זוויות אישיות איך המוח חושב אתגרים בתקשורת בין אישית
הראש כמרכז האדם, פרדוקס התמונה המלאה, להבין את עצמך, איך להבין את השאלה? לחקור הנחות יסוד, גוף האדם, האם הראש חושב? תפקידו של המוח, הראש ביחס לגוף האדם, המוח האנושי
הראש כמרכז האדם, פרדוקס התמונה המלאה, להבין את עצמך, איך להבין את השאלה? לחקור הנחות יסוד, גוף האדם, האם הראש חושב? תפקידו של המוח, הראש ביחס לגוף האדם, המוח האנושי
... התמונה המלאה, להבין את עצמך, איך להבין את השאלה? לחקור הנחות יסוד, גוף האדם, האם הראש חושב? תפקידו של המוח, הראש ביחס לגוף האדם, המוח האנושי מהו תפקודו של הראש והאם הוא מרכז האדם? הראש נתפס פעמים רבות כמרכז של האדם, מקום שבו מתרחש כל החשיבה וההבנה של המציאות. אך השאלה המרכזית היא, האם הראש באמת חושב? האם המוח, שהוא חלק מהראש, הוא המקום שבו מתבצעות כל הפעולות המחשבתיות, או שמא יש מקום אחר בתהליך הקוגניטיבי? אחת השאלות המתעוררות בסוגיה הזו היא אם המוח הוא מכונה המייצרת את החשיבה, או האם יש לו תפקיד אחר. המוח נתפס כמעין מחשב, שבו כל מחשבה או פעולה נובעת מתוך מערכת מסוימת. איך להבין את השאלה ולחקור הנחות יסוד? כדי להבין את השאלה, יש להתחיל בחקירת הנחות היסוד שמהן נובעת התפיסה שלנו לגבי הראש והמוח. לדוגמה, אם אנחנו מניחים שהמוח הוא מרכז החשיבה, אז כיצד נוכל להסביר את העובדה שלא תמיד אנחנו מודעים לכל מה שמתרחש בו? אם נניח שהמוח הוא המקום שבו כל המחשבות נוצרות, אז מדוע לא ניתן לראות את המחשבות כיצורים עצמאים במציאות? כל אלו הם ... את העולם בדרך מסוימת, אך למעשה אין לנו גישה ישירה אליו. למשל, אם אנחנו רואים את המחשבות שלנו בתוך המוח, האם יש לנו בכלל נגישות ישירה לחוויות האלה? האם אנחנו יכולים לראות את המוח של עצמנו? שאלה נוספת היא האם אנחנו יכולים לראות את המוח שלנו. כמובן, אנחנו לא רואים את המוח בצורה ישירה, אך האם אנחנו באמת חווים אותו כמו שהוא או רק את מה שהוא מייצר? איך המוח עצמו מבצע את פעולתו? האם אנחנו מודעים לתהליך שבו נוצרות המחשבות? הבעיה המרכזית היא לא רק להבין את המוח ככזה, אלא להבין איך אנחנו יכולים להרגיש או לתפוס את המחשבות שלנו כאשר אין לנו גישה ישירה אליהם. האם ... והמחשבות בו, למרות שהגוף הוא מה שמרגיש בפועל את כל החוויות הפיזיות. האם אנחנו יכולים להבין את עצמנו מתוך המוח שלנו? כדי להבין את עצמנו, אנחנו נדרשים לגישה מחוץ לעצמנו. המחשבות שלנו וההבנה שלנו את העולם מצריכות ניתוח של ... מתוך הראש שלנו. מה שמוביל לשאלה האם ניתן להבין את עצמנו כאשר כל מה שאנחנו חווים הוא מתווך דרך המוח, אשר לא ניתן לראותו ישירות. מהו פרדוקס התמונה המלאה? פרדוקס התמונה המלאה עוסק בהבנה של התמונה הכוללת. הבעיה היא ... למעשה לא מצליחים לראות את התמונה בשלמותה. זהו פרדוקס שמלמד אותנו על הגבולות של ההבנה האנושית. מה תפקידו של המוח? איך להבין את עצמך? האם העולם הוא אשליה? האם ניתן לראות את המוח? מהו פרדוקס התמונה המלאה?
הראש ביחס לגוף האדם לראות את עצמך האם הראש חושב הנחה מתווך קוגניטיבי הזדהות איך לראות את התמונה
תהליך למידה, איך המוח לומד? איך מתבצעת למידה? מהי למידה? איך ללמוד? איך המוח עובד? איך המוח חושב? איך להטיל ספק?
תהליך למידה, איך המוח לומד? איך מתבצעת למידה? מהי למידה? איך ללמוד? איך המוח עובד? איך המוח חושב? איך להטיל ספק?
תהליך למידה, איך המוח לומד? איך מתבצעת למידה? מהי למידה? איך ללמוד? איך המוח עובד? איך המוח חושב? איך להטיל ספק? איך מתרחש תהליך הלמידה במוח? כדי להבין לעומק מהו תהליך למידה, צריך להבין תחילה את מהות השינוי. כל למידה היא בעצם מעבר ממצב של ... של ידיעה, אך כיצד בדיוק מתרחש השינוי הזה? אליעד כהן מעלה את השאלה המרכזית: איך ממקום של חוסר ידע מוחלט מגיעים לידיעה? התהליך, לדבריו, הוא שינוי שצריך להבין אותו עד הסוף, ובשביל להבין את השינוי, ראשית יש לבדוק היטב ... מדובר באמונה שהוא סיגל לעצמו. לדוגמה, גם כשאדם לומד עובדה כמו השנה היא 2024, הוא לא יודע זאת בוודאות מוחלטת, אלא משוכנע בכך ברמה מסוימת של אמונה. מהי רמת הידיעה המוחלטת? אליעד מבחין בין שתי פרספקטיבות: הראשונה היא פרספקטיבה יחסית, שבה אנו מקבלים את מושג הלמידה כעובדה קיימת וברורה. השנייה היא פרספקטיבה של אמת מוחלטת, שבה אנו מטילים ספק בעצם המושגים של יודע ולא יודע. הוא מסביר כי מפרספקטיבה מוחלטת, כל מושגי הידיעה והלמידה מוטלים בספק. לכן, אם האדם מחפש תשובה מוחלטת לשאלה כיצד מתבצעת למידה, עליו להטיל ספק מוחלט בנקודות היסוד של השאלה עצמה: האם באמת היה מצב של אי - ידיעה, והאם באמת התרחש מעבר לידיעה? איך ... שאתה זוכר זו רק תחושה או זיכרון מעוות? לכן, כל הטענות על תהליך למידה חייבות להיות מבוססות על ודאות מוחלטת, אחרת הן בעצמן סוג של אמונה. מהו הקושי האמיתי בהבנת תהליך הלמידה? אליעד מציין כי הקושי העיקרי בהבנת תהליך ... ספק בכל ההנחות הבסיסיות לגבי ידיעה ואי - ידיעה, ולבדוק לעומק את הוודאות שלו לגבי כל פרט בתהליך. איך המוח לומד? מהי למידה? איך להטיל ספק? מהי ידיעה? האם אפשר לדעת משהו בוודאות? האם ידיעה היא אמונה? איך המוח חושב?
משכנע מסקנה תחושות טענות אנגלית אתגר פשטות קשיים
איך המוח מזהה פרצופים? איך המוח חושב? איך ליצור עניין? איך למצוא עניין? איך לא להשתעמם? מה לעשות כשמשעמם? איך להפוך אין ליש? איך למצוא הבדלים? איך המוח עובד? חלק 2
איך המוח מזהה פרצופים? איך המוח חושב? איך ליצור עניין? איך למצוא עניין? איך לא להשתעמם? מה לעשות כשמשעמם? איך להפוך אין ליש? איך למצוא הבדלים? איך המוח עובד? חלק 2
איך המוח מזהה פרצופים? איך המוח חושב? איך ליצור עניין? איך למצוא עניין? איך לא להשתעמם? מה לעשות כשמשעמם? איך להפוך אין ליש? איך למצוא הבדלים? איך המוח עובד? חלק 2 איך אפשר ליצור עניין בדברים שנראים משעממים? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו כיצד אפשר ליצור עניין ... קצר באופן מסוים? מה החוקיות שמסבירה את ההבדלים בין בעלי חיים? הצדיק הוא אדם שחוקר כל הזמן ומפתח את המוח שלו על ידי חיפוש ההסבר העמוק והמדויק ביותר לכל פרט. האם המשמעות שאנחנו מוצאים בדברים היא אמיתית? אליעד מסביר ... אמיתיות רק באופן יחסי. ברגע שאדם מתחיל לחקור לעומק, הוא מגלה שכל משמעות היא רק פרשנות זמנית, ולא משמעות מוחלטת. איך אפשר ליצור עניין באמצעות הטלת ספק? אליעד מוסיף שכדי ליצור עניין, יש להטיל ספק במה שנראה לנו ברור ... דבר, אפילו הדבר הכי פשוט, הוא כלי לפיתוח החשיבה ולהבנת המציאות לעומק. על ידי חקירה כזאת, האדם מתרגל את מוחו לראות קשרים וחוקיות, וכך מתקרב להבנה של האמת המוחלטת, הסיבה הראשונה של הדברים. בסיכומו של דבר, אליעד מראה כיצד ניתן להפוך כל דבר שנראה משעמם לדבר מרתק, על ... ספק במה שנראה מובן מאליו. איך לא להשתעמם? איך ליצור עניין בחיים? מה זה צדיק לפי רבי נחמן? איך המוח מזהה הבדלים? איך למצוא משמעות בדברים קטנים? למה דברים חוזרים לא באמת זהים?
יש ואין הרגל תרגול קוגניטיבי הבריאה הסביבה רבי נחמן מברסלב פיתוח חשיבה פיתוח יכולת קוגניטיבית
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על המוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: המוח, איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: המוח, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
בסוף מרחב המקום דת יהודית רוצה בחורה שלא אוהבת את עצמה הרגשה של מבוי סתום תחושת כאב פחד מחששות לא הגיוניים אימון אישי טיפול בפחדים למה הוא בדיכאון? לאהוב את עצמי ללא תנאים חוסר אמונה עצמית לאהוב את המציאות בדיעבד לאהוב שני אנשים במקביל שימוש בסמים ואושר רוחני שיטות להיות מאושר העדר משיכה איך להתמודד עם לחץ בגלל גירושין? קבלת החלטות בתהליך מכירה לעשות טעויות בקבלת החלטה איך להתמודד עם חוסר הצלחה למכור? להתמודד עם סרטן אני לא מצליח כמו כולם התמודדות עם חרדת כישלון לקוח חושש לעשות טעות להבין את הלקוח האם לפנק את הילד? השמנה אצל ילדים רצונות מודחקים בתת מודע רוחניות ושנאת החיים הפרעות חרדה באיזה גיל יכולה להתפרץ מחלת נפש? חבר של האקסית הדחקה של האקסית תרגילי כושר מתיחות למה לעשות הרבה חזרות? אלוהים חסר כל יכולת אין סוף אלוהים תחושת הארה איך לשחזר הארה רוחנית? איך להיות אלוהים בדמיון? להיות אלוהים בדמיון איך להתעשר אם אני גרוע בהכל? למה כן לבזבז כסף? ייעוד ומטרת החיים משמעות החיים כמשחק הנאה מתמדת ליהנות מאכילת בשר בחירה בין חסרונות לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית למה יש רע בעולם? ריבוי יקומים עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג מומלץ, מטפל רב תחומי, מורה רוחני מומלץ בתחום המוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3120 שניות - עכשיו 21_09_2025 השעה 01:21:38 - wesi1