... לנהל
עובדים? ניהול
עובדים, איך לנהל נכון
עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום
לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל
עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל
עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של
העבודה שמבצע
העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול
העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של
העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, לדברי אליעד, היא לא איך לגרום
לעובדים לעשות את
העבודה, אלא איך לגרום להם לרצות לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. מה המהות של ניהול
עובדים? המהות האמיתית של ניהול
עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם
העובד מרגיש שמה שהוא עושה הוא חלק אינטגרלי מהצלחה הגדולה של הארגון, הוא ישאף לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר. במקום להסתפק בהסברים טכניים על איך לבצע את
העבודה, המנהל צריך לגרום
לעובד להבין את חשיבות המטרה הגדולה יותר - הצלחת החברה. אם
העובד חושב על האינטרס הכללי של החברה ורגיש לחשיבות
העבודה שלו בתוך הקשר רחב יותר, הוא יתחיל לפתח מוטיבציה טבעית ולבצע את
העבודה בצורה עצמאית וביעילות. כיצד לגרום
לעובדים להבין את המהות? הדרך לגרום
לעובדים להבין את המהות היא בעזרתה של מוטיבציה פנימית. אליעד מדבר על כך שצריך לעורר אצל
העובד תחושת שייכות ותחושת שליחות - שהוא חלק חשוב ממערכת
העבודה הכללית. יש לכך שני מרכיבים חשובים: הראשון הוא העברת מסר ברור
לעובד שמה שהוא עושה משפיע ישירות על הצלחת החברה. השני הוא הסביבה שבה
העובד פועל, אם הוא מרגיש חלק מקבוצת
עבודה המעריכה את
עבודתו ואת תרומתו, הוא ירגיש מוטיבציה גבוהה יותר להצליח. כיצד להתמודד עם בעיית המוטיבציה של
העובדים? בעיות מוטיבציה
בעובדים מקורן לעיתים בניגוד אינטרסים בין המעסיק ל