... ביצועי
עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום
לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול
עובדים, עובד שמאשים אחרים,
עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי
עובדים, איך למדוד ביצועי
עובדים? אחריות של
עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי
עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום
לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו
עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו
עובד כל הזמן מאשים אחרים, בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא. לדוגמה נניח שהארגון לא ... להתמודד עם מקרה כזה? דהיינו, איך לדעת מה האמת? איך לדעת מי אחראי לכך שאין תוצאות? ואיך לדעת איפה לשים את האחריות? כי השאלה היא לא איך להאשים את
העובד, ואיך לגרום
לעובד לקחת אחריות, אלא קודם כל איך לדעת מי אחראי. ורק אחר כך להבין איך לפעול מול
העובד. והתשובה היא שצריכים לעשות הפרדה בין השאלה למה אין תוצאות, לבין השאלה האם
העובד עושה את המקסימום שלו שהוא כן יכול לעשות. אלו שאלות נפרדות. ונכון שיכול להיות שגם אם
העובד יעשה את המקסימום שלו, עדיין לא יהיו תוצאות מסיבות שאינן קשורות
לעובד, הרי שהשאלה האם
העובד עושה את המקסימום שהוא כן יכול לעשות, היא נפרדת מהשאלה האם זה
שהעובד יעשה את המקסימום שלו, האם זה יביא את התוצאות הרצויות. ולכן כאשר אנו באים לבחון את התהליך בכללותו, עלינו לנסות להבין למה התהליך לא מצליח באופן כללי ויתכן
שהעובד שמסיר אחריות, הוא באמת צודק, שהוא לא אחראי לכך שאין הצלחה בתהליך בכללותו. אבל כאשר אנחנו באים למדוד את
העובד בפני עצמו, עלינו לא למדוד את
העובד לפי הצלחת התהליך, אלא לפי האם אנחנו חושבים
שהעובד עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמה, נניח במקרה הנל שמנהל המכירות ... תוצאות. אאכ אנחנו חושבים שאנחנו או מישהו אחר, כן היה יכול לעשות פעולות יותר טובות, כדי להביא תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות ולאחריות של אותו
עובד ואותו מנהל מכירות כנל. אבל אם אנחנו חושבים שאותו מנהל מכירות, כן יכול לעשות פעולות יותר טובות במסגרת התהליך ותחומי האחריות שלו, הרי שגם אם אין מכירות מסיבות שאינן קשורות בהכרח לאותו איש מכירות, הרי שעדיין כן צריך לגרום
לעובד לקחת את האחריות, על מה שהוא כן אחראי עליו. ועלינו לשתול
לעובד במוח את ההבנה, שהוא אחראי לעשות את המקסימום שלו, בלי קשר לכך שהוא חושב או טוען שהתהליך יצליח או לא יצליח בגלל גורמים אחרים בארגון. כי צריכים לדעת, שאם
העובד מספר לעצמו בצדק או שלא בצדק, שלא משנה מה הוא יעשה, הרי שהתוצאות לא יגיעו, בגלל מישהו או משהו אחר, הרי שיהיה הרבה יותר קשה לגרום
לעובד לעשות את המקסימום שלו. כי
העובד מניח שבכל מקרה זה לא יביא את התוצאה הרצויה. אבל בכללי, כן צריכים לגרום ל