... יחסים, ניהול
עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל
עובדים? טיפים לניהול
עובדים , אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות? כאשר אנחנו נתקלים בבעיות טכניות
בעבודה או בחיים האישיים, האינסטינקט הראשון שלנו הוא בדרך כלל לחפש פתרון טכני. למשל, אם מתקלקל לנו הרכב, הטלוויזיה או מכשיר אלקטרוני אחר, מיד נחפש מישהו עם הידע ... של עצמם, ולכן הדרך היעילה ביותר להשיג את שיתוף הפעולה שלהם היא להתחבר לאינטרס האישי שלהם. לדוגמה, אם אתה רוצה לקבל עזרה
מעובד, לקוח או משקיע, הצעד הראשון הוא תמיד להבין מה האינטרס שלו. במקום לנסות להסביר לו מה אתה צריך, חשוב להבין מה הוא צריך, ורק לאחר מכן לחבר את הצורך שלך לצורך ... תופס את עצמו ומהן המטרות שלו. כך, לאחר מכן תוכל לחבר את הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים
עובדים בצורה יעילה? ניהול
עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל
עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על
העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי
עבודה או אמצעי להשגת יעדים עסקיים. הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם
עובד לא מבצע את
העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד
תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את
העובד, מה חסר לו ומה הצרכים הרגשיים שלו, יהיה קל יותר להוביל את
העובד לבצע את המשימה בהצלחה. לדוגמה, אם
לעובד חשוב להרגיש משמעות או שייכות, אז אפשר לספק לו את ההרגשה הזו במסגרת
העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר מעצמו למשימות ויהיה נאמן יותר לארגון. לכן, הבנת הצרכים האנושיים של
העובדים היא הדרך האמיתית להצלחה עסקית. הקשר בין דינמיקה אנושית להצלחה עסקית הצלחה עסקית תלויה בדינמיקה האנושית שבין אנשים בצוות. אליעד מציין כי
עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים
לעובדים בצורה טכנית בלבד - כאילו הם רק אמצעי להשגת מטרות - נוצרת בעיה. במקום זאת, צריך להבין
שעובדים הם אנשים שמחפשים משמעות, שייכות, הכרה ותמיכה. אליעד ממליץ למנהלים להתמקד ביצירת קשרים חיוביים ומשמעותיים עם
העובדים. הדרך לעשות זאת היא להבין באמת את מה שמניע אותם. למשל, הוא נותן דוגמה שאדם יהיה מוכן לעזוב
עבודה שמשלמים לו בה טוב מאוד אם בנו או בתו זקוקים לו. זה מלמד אותנו שהרגש והקשר הרגשי חזקים יותר אפילו מהתגמול הכספי. לפיכך, אם מנהל יצליח לגרום
לעובדים שלו לאהוב אותו ולהתחבר אליו רגשית - באופן דומה לאופן שבו הם מתחברים למשפחה שלהם - רוב הבעיות הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן ... המידע הזה, אתה יכול להציג את המסר שלך בצורה אפקטיבית ומשכנעת. העיקרון הזה נכון לפרזנטציות עסקיות, לגיוס משקיעים, לשכנוע
עובדים או לכל מצב שבו אתה צריך לשכנע אחרים לשתף איתך פעולה. ההבנה של הצרכים האנושיים של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל
עובדים? טיפים לניהול
עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים
בעבודת צוות? במהלך ההרצאה, אליעד מציין את החשיבות בהבנת הבעיה באופן עמוק יותר ממה שנראה במבט ראשון. פעמים רבות אנו נתקלים בבעיות טכניות, אך הדרך לפתור אותן לא ... להבין מה האינטרס שלו. אם נשקול את היתרונות שבפניו בצורה כנה, יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול
עובדים וביצירת קשרים עסקיים. מהו החיבור האמיתי בין ניהול