אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
גיוס עובדים, קבלת החלטות בחיים, איך לראיין עובד? איך לדעת שהעובד מתאים לתפקיד? איך לקבל החלטות טובות? איך לדעת שההחלטה טובה? איך להתראיין נכון? איך לשאול שאלות בראיון? מה לשאול בראיון? איך להתכונן לראיון? להגדיר במדויק, לגייס עובדים
גיוס עובדים, קבלת החלטות בחיים, איך לראיין עובד? איך לדעת שהעובד מתאים לתפקיד? איך לקבל החלטות טובות? איך לדעת שההחלטה טובה? איך להתראיין נכון? איך לשאול שאלות בראיון? מה לשאול בראיון? איך להתכונן לראיון? להגדיר במדויק, לגייס עובדים
גיוס עובדים, קבלת החלטות בחיים, איך לראיין עובד? איך לדעת שהעובד מתאים לתפקיד? איך לקבל החלטות טובות? איך לדעת שההחלטה טובה? איך להתראיין נכון? איך לשאול שאלות בראיון? מה לשאול בראיון? איך להתכונן לראיון? להגדיר במדויק, לגייס עובדים איך לראיין עובד ולדעת שהוא מתאים לתפקיד? כאשר מראיינים עובד לתפקיד מסוים, צריך לדעת בדיוק איך לשאול את השאלות הנכונות כדי להבין אם המועמד מתאים או לא. אליעד כהן ... כללית כמו ספר לי על עצמך, יש לשאול שאלות שמצמצמות ומגדירות את המענה של המועמד. אם המועמד אומר שניהל עובדים בתפקידו הקודם, צריך לשאול בדיוק מה הוא עשה עם העובדים, איך הוא ניהל אותם, איך הוא טיפל בבעיות כמו איחורים, ומה בדיוק השיטה שנקט בה. ככל שמגדירים את השאלות ... נותן דוגמה נוספת מתחום התכנות: אם מועמד אומר שהיה מתכנת דוטנט באינטל, על המראיין לשאול מה בדיוק עשה במסגרת עבודתו, כיצד הוא ביצע את המשימות, באילו בעיות נתקל, אילו פתרונות הוא יישם, ומדוע בחר בפתרונות הספציפיים האלה. כאשר המראיין ... צריך להגדיר היטב ולספק תשובות מפורטות. איך לקבל החלטות טובות בחיים בכלל? אליעד כהן מדגיש שמה שנכון לגבי ראיונות עבודה נכון גם לכל החלטה אחרת בחיים. כל החלטה היא סוג של ראיון עבודה עם עצמך או עם האפשרויות שיש לך. אם אתה רוצה לקבל החלטה טובה - בין אם מדובר בקניית טלוויזיה ... ומגביר את הסיכוי שתקבל החלטה טובה שמתאימה בדיוק לצרכים שלך. הדבר נכון לגבי כל החלטה, בין אם מדובר בגיוס עובד, בבחירת עבודה או בהחלטה אישית אחרת. מהי המהות המרכזית של ההרצאה? המהות המרכזית בהרצאה של אליעד כהן היא שהמפתח להצלחה בגיוס עובדים, בראיונות עבודה, ובהחלטות בחיים בכלל, הוא הגדרה מדויקת וספציפית של מה שרוצים להשיג. כאשר יודעים להגדיר במדויק את הצרכים, קל יותר ... ופרטנית היא הכלי המרכזי לקבלת החלטות טובות ולזיהוי התאמה בין המועמד לתפקיד או בין המוצר לצורך שלך. איך לראיין עובד? איך לקבל החלטות טובות? מה לשאול בראיון עבודה? איך לדעת שהעובד מתאים? איך להתכונן לראיון? איך להגדיר צרכים בצורה מדויקת? איך לזהות אם מישהו משקר?
עובד מתאים סלון איך לגייס עובד טלוויזיה פוליטיקאים לראיין עובדים זוויות לבחור מקצוע
קריירה, מי עובד הכי קשה? מה המקצוע הכי קשה בעולם? מה המקצוע הכי קל בעולם? מה המקצוע הכי משתלם? לקנא במקצוע של אחרים, הדשא של השכן, המקצוע שלי הכי קשה, התפקיד הכי קשה, העבודה הכי קשה, העבודה הכי קלה, לעשות כסף בקלות
קריירה, מי עובד הכי קשה? מה המקצוע הכי קשה בעולם? מה המקצוע הכי קל בעולם? מה המקצוע הכי משתלם? לקנא במקצוע של אחרים, הדשא של השכן, המקצוע שלי הכי קשה, התפקיד הכי קשה, העבודה הכי קשה, העבודה הכי קלה, לעשות כסף בקלות
קריירה, מי עובד הכי קשה? מה המקצוע הכי קשה בעולם? מה המקצוע הכי קל בעולם? מה המקצוע הכי משתלם? לקנא במקצוע של אחרים, הדשא של השכן, המקצוע שלי הכי קשה, התפקיד הכי קשה, העבודה הכי קשה, העבודה הכי קלה, לעשות כסף בקלות מה גורם לנו לחשוב שהמקצוע שלנו יותר קשה מאחרים? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת ... מאמץ או פחות תגמולים כלכליים. אליעד כהן מציין כי יש נטייה טבעית להשוות את המקצוע שלנו למקצועות אחרים ולהרגיש שהעבודה שלנו הרבה יותר קשה או שאינה מתוגמלת דיו. האם באמת כל המקצועות קשים באותה מידה? תשובתו של אליעד כהן ... יש היבטים קלים והיבטים קשים, ואדם יכול להרגיש את הקושי באופן שונה בהתאם להעדפותיו האישיות. אם אדם אוהב את עבודתו, הוא עשוי לעבוד שעות רבות וליהנות מהן. מאידך, אדם שעובד באותו זמן אבל לא אוהב את עבודתו, ירגיש אותה כקשה הרבה יותר. אליעד מתאר איך כל אחד יכול לעבוד בעבודה קשה במשך שעות רבות וליהנות מהן, אם הוא אוהב את מה שהוא עושה, ובאותה מידה, עבודה קלה יכולה להרגיש קשה אם היא לא מהנה או אם האדם לא מרגיש חיבור אליה. מה קורה כשאדם טוען ... אם אדם טוען שמקצועו קשה יותר, אליעד מציע לבדוק את כנות הטענה על ידי שאלה פשוטה: למה שלא תלך לעבוד במקצוע השני? לדוגמה, אם מורה טוען שהמקצוע שלו קשה יותר מאחרים, ניתן לשאול אותו למה הוא לא בוחר לעבור ... למקצועות שהם טוענים שהם קלים יותר. התשובה לרוב היא תירוצים שמונעים מהם לשנות. על פי אליעד, זה חושף את העובדה שהבחירה במקצוע מסוים מבוססת על הנחות אישיות - אנשים בוחרים את המקצוע שמתאים להם באופן אישי, בין אם מבחינת ... מנקה רחובות לאיש הייטק אליעד מביא דוגמה של השוואה בין שני מקצועות - מנקה רחובות ואיש הייטק. מנקה רחובות עובד שעות רבות ומרוויח שכר נמוך, בעוד שאיש הייטק עובד שעתיים ומרוויח פי כמה. על פניו, אפשר לחשוב שמנקה הרחובות עובד הרבה יותר קשה. אך אליעד מציין כי אם מנקה הרחובות היה מסוגל לייצר את הערך שמייצר איש ההייטק, הוא היה יכול גם הוא לעבוד פחות שעות ולצבור שכר גבוה יותר. בפועל, אנשים שלמדו מקצועות נדרשים השקיעו שנים של לימודים והם מוכנים להתמודד עם ... יש מקרים חריגים? ישנם מקרים בהם לאדם יש מגבלה או חיסרון פיזי, כמו עיוורון או נכות, שמקשים עליו למצוא עבודה אחרת. במקרים כאלה, יש להבין מדוע האדם מוצא את העבודה שלו יותר קשה. אך ברוב המקרים, כל אדם בחר את מקצועו מתוך רצון אישי, גם אם הוא לא מודע ... קשים באותה מידה? לסיכום, כל מקצוע טומן בחובו את היתרונות והחסרונות שלו. מי שבוחר במקצוע שהוא אוהב, יהיה מוכן לעבוד יותר שעות וליהנות מהן. אבל כאשר אדם מתלונן שהמקצוע שלו קשה יותר מאחרים, כדאי לשאול אותו: למה אתה לא בוחר במקצוע האחר? בהרבה מקרים, השאלה הזו מבהירה שהמprofessional הקושי נובע מההעדפה האישית ולא מהאובייקטיביות של המקצוע. לעבוד בעבודה שאתה אוהב לא אוהב את המקצוע שלי לא אוהב את העבודה שלי לא אוהב את התפקיד שלי לא אוהב את הקריירה שלי לעשות שינוי בקריירה להחליף קריירה מדוע אנשים סבורים ... שלא מתגמל כמו מקצועות אחרים. יש הטוענים, לדוגמה, שאם הם מורים, אז בהשוואה למקצועות כמו טייס או עורך דין, העבודה שלהם קשה יותר או דורשת יותר מאמץ. לא כולם מגיעים לטענה שזה קשה יותר מכל מקצוע בעולם, אבל הם מאמינים שהוא קשה יותר לעומת אפשרויות אחרות בשוק העבודה. מה קורה כשאומרים אז לך לעבוד במקצוע השני? הטענה המרכזית היא שאם באמת אדם משוכנע שמקצוע מסוים אחר קל יותר או מתגמל יותר, הוא יכול לעבור לעבוד בו. בפועל, ברוב המקרים, מי שטוען שהמקצוע שלו הכי קשה לא באמת עובר למקצוע אחר, גם כשהוא טוען שהאחר ... באותה מידה? נאמר שאין מקצוע שבאופן מוחלט הוא הקשה ביותר. בכל מקצוע יש היבטים קלים וקשים. מי שאוהב את עבודתו עשוי לעבוד שעות רבות ולהרגיש הנאה, בעוד שמי שלא אוהב את העבודה שלו ירגיש קושי גם אם הוא עובד פחות שעות. כך גם אפשר למצוא אנשים שעובדים 10 שעות עם תחושה טובה, לעומת אחרים שעובדים את אותן שעות וסובלים. הקושי אינו תלוי רק במקצוע, אלא גם במידת ההנאה, בסגנון העבודה, בתנאים ובבחירה האישית של כל אדם. מה לגבי השוואה בין מנקי רחובות לאנשי הייטק? דוגמה מפורטת מלמדת על השוואה בין מי שמנקה רחובות שעות רבות ומרוויח שכר נמוך, לבין איש הייטק שעובד שעתיים ומרוויח פי כמה. אפשר לכאורה לחשוב שזה לא הוגן והמקצוע של המנקה הרבה יותר קשה. אך נטען שאם מנקה הרחובות היה מסוגל לייצר את הערך שמייצר איש ההייטק, גם הוא יכול היה לעבוד פחות ולהרוויח יותר. במציאות, לפעמים אנשים לא למדו מקצוע נדרש, לא השכילו להשקיע בלימודים, או לא היו נכונים לשאת ... נכות, עיוורון או כל מגבלה אחרת שאינה בשליטתו), בהחלט יתכן שהאפשרויות שלו מוגבלות. במצב כזה, אפשר לומר שיש אנשים שהעבודה שלהם באמת מורכבת יותר. אבל ברוב המקרים, לטענת התוכן, האנשים שהיו יכולים לבחור אחרת פשוט לא עשו זאת, ואז אין להם מקום להתלונן על המקצוע שבחרו בו מיוזמתם. מה נכלל באחריות האישית של העובד? המסר הוא שלכל אדם יש אחריות על בחירותיו. מי שרצה ללמוד מקצוע נדרש ובעל שכר גבוה, צריך היה להשקיע שנים של למידה וסיכון כלכלי. מי שבחר בעבודה מסוימת, עשה זאת ברוב המקרים בגלל שהיא התאימה לו יותר (מבחינת כישורים או מאמץ). לכן, לפי נקודת המבט המוצגת, ... להתלונן על המקצוע או על הקושי שלו. מהי השורה התחתונה? לכל מקצוע יש את היתרונות והחסרונות שלו. אם נראה שעבודה אחרת הרבה יותר קלה, לרוב מגלים שבדרך לשם היתה השקעה עצומה שייתכן שלא כל אחד מעוניין או מסוגל לבצע. ... הפעמים מתברר שקיימות סיבות טובות לכך שהוא נשאר בדיוק היכן שהוא נמצא, גם אם בפועל הוא מתמרמר על קשיי העבודה. הדשא של השכן יותר ירוק לרצות את מה שיש לאחרים איך לסמוך בחלקך פיתוח קריירה והתקדמות בעבודה להיות עצמאי ...
להשתדרג העבודה הכי קשה להתמודד עם קנאה לבחור קריירה לפתח אובייקטיביות בחירת מקצוע להרוויח הרבה כסף
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני איך להתמודד נכון עם טעויות של עובדים ולמנוע את חזרתן? ניהול עובדים בצורה יעילה דורש לא רק זיהוי טעויות, אלא גם הבנת הסיבות שהובילו אליהן ומציאת פתרונות מעשיים למניעת חזרתן בעתיד. ... הראשוני, אך הטיפול האמיתי הוא להבין לעומק מדוע הטעות התרחשה, וכיצד ניתן למנוע אותה בהמשך. מדוע לא מספיק לומר לעובד שהוא טעה? כאשר עובד מבצע משימה בצורה שגויה, הצעד הראשון הוא לבחון באופן מדויק מה הוא עשה ומה לא עשה. יחד עם זאת, לומר לעובד עשית טעות אינו מספיק. אליעד מסביר שכדי שהטעות לא תחזור, המנהל חייב להבין עם העובד מדוע הטעות נעשתה מלכתחילה. לא מדובר בביקורת בלבד, אלא בחקירה מעמיקה כדי למצוא את שורש הבעיה. אם המנהל לא ... את סיבת הטעות, היא עלולה לחזור על עצמה שוב ושוב, ויהיה צורך לטפל בה מחדש בכל פעם. לדוגמה, אם עובד שכח לבצע משימה מסוימת, לא מספיק רק לציין ששכח. יש לברר מדוע הוא שכח - האם זה קרה בגלל ... לאחר איתור הגורם, המנהל יוכל לטפל בו בצורה נקודתית ולהפחית את הסיכוי שהטעות תחזור. איך מונעים חזרה של טעויות בעבודה? השלב הבא אחרי הבנת הטעות הוא בניית נוהל או תהליך ברור למניעת הישנות הטעות בעתיד. אליעד מדגיש כי חובה ... של הוראות ברורות, יצירת צקליסט (רשימת בדיקה) מדויקת, או תהליך חדשני אחר. בכל מקרה, הפתרון חייב להיות ישים וברור לעובד, כך שלא יהיה ספק לגבי מה שנדרש ממנו. לדוגמה, אם עובד טעה בגלל שלא עקב אחר סדר פעולות נכון, המנהל יכול לנסח נוהל מפורט עם שלבים מדויקים, שיוודא שהעובד לא יפספס אף פרט. נוהל כזה מפחית משמעותית את הסיכון לטעות נוספת. מה לעשות אם הטעות חוזרת שוב? אם ... מרכזיות: האפשרות הראשונה - שהנוהל עצמו לא היה מספיק ברור או לא יעיל, ולכן יש צורך לשפר אותו ולהבהיר לעובד מחדש מה הוא צריך לעשות. האפשרות השנייה - שהנוהל היה תקין, אבל העובד לא פעל לפיו. במקרה כזה, צריך לבדוק מדוע העובד לא ביצע את הנוהל - האם הוא לא הבין אותו, האם לא הקפיד על פרטיו או שאולי יש בעיה ... מדגיש שהמטרה היא לא לחפש אשמים, אלא להבין את הסיבה המדויקת ולהבטיח שהפתרון יהיה אפקטיבי. אם הנוהל נבנה נכון והעובד עדיין לא מצליח ליישם אותו, ייתכן שיידרשו הכשרה, הסבר נוסף, או אפילו שינוי בתפקיד העובד. חשיבות תהליך הלמידה מטעויות בארגון נקודה חשובה נוספת שאליעד כהן מדגיש היא שהניהול האמיתי הוא תהליך מתמשך של למידה ... התהליכים שלו. טעויות הן בלתי נמנעות, אך החוכמה היא להשתמש בהן כדי להתקדם, ולא רק כדי להעניש או להעיר לעובד. כך, תהליך נכון של הפקת לקחים לא רק מונע חזרת טעויות, אלא גם משפר את הביצועים הכלליים של הצוות ושל הארגון כולו. מנהל טוב יראה בכל טעות הזדמנות ללמידה, שיפור והתקדמות. לסיכום, מה השלבים לניהול נכון של טעויות עובדים? זיהוי מדויק של הטעות - להבין מה קרה בדיוק. בירור הסיבות לטעות - לגלות למה הטעות נעשתה. יצירת פתרון ברור - כתיבת נוהל או תהליך ברור שימנע את הטעות. בקרה על היישום - לוודא שהנוהל עובד והעובד מבין ומיישם אותו. תיקון ושיפור מתמיד - אם הטעות חוזרת, לבדוק את הנוהל או את ביצועו מחדש. בשורה התחתונה, ... כהן מציין שהמטרה המרכזית של מנהל טוב היא לוודא שהטעויות לא יחזרו, ובכך להוביל לשיפור מתמיד בארגון. מניעת טעויות בעבודה כיצד לנהל עובדים שיפור נהלי עבודה הדרכה והכוונה בעבודה הפקת לקחים מהטעויות איך ניתן למנוע טעויות של עובדים ולנהל אותם בצורה יעילה? כאשר מדובר בניהול עובדים, אחד הגורמים המרכזיים שמנהל צריך להתמודד איתם הוא טעויות שמבצעים העובדים. נשאלת השאלה איך להתמודד עם טעויות בצורה נכונה ולהימנע מהן בעתיד. השלב הראשון הוא להבין את מהות הטעות ולהגיב בהתאם. כשהמנהל מזהה שהעובד לא ביצע את המשימה כראוי, הצעד הראשון הוא לבדוק מה נעשה ומה לא נעשה. חשוב לבדוק את כל פרטי המשימה ולהבין בדיוק מה קרה. כשמזהים טעות, אל תסתפקו בהודעה לעובד שעשית טעות, אלא חשוב להבין את הסיבה שבגללה הטעות התרחשה. השלב הבא הוא ללמוד מהטעויות ולמנוע את הישנותן. המנהל ... זהו השלב הקריטי, כי אם לא נמצא נוהל למניעת חזרה על טעויות, המנהל עשוי למצוא את עצמו במצב בו העובד יבצע את אותה הטעות שוב. בסופו של דבר, גילוי הטעות הוא שלב ראשון בלבד. השלב הבא והחשוב הרבה יותר ... נוהל שמונע את חזרת הטעות, ומצד שני הטעות חוזרת, יש לבדוק אם הנוהל היה לא מספיק טוב, או אם העובד לא עמד בו כראוי. יש לבדוק באופן יסודי את כל המרכיבים של הנוהל ולוודא שהוא נכון ויעיל. המנהל צריך ... שכל מקרה ייבחן לגופו, אבל תמיד לשאוף למנוע טעויות בעתיד. לא מדובר רק בתהליך של ביקורת ושל מתן משוב לעובד, אלא גם בתהליך מתמשך של שיפור וייעול התהליכים בתוך הארגון. בסופו של דבר, המטרה היא למנוע חזרה על טעויות, ובכך לשפר את הביצועים הכלליים של הצוות והארגון. מניעת טעויות בעבודה כיצד לנהל עובדים שיפור נהלי עבודה הדרכה והכוונה בעבודה הפקת לקחים מהטעויות
איך לנסח אפקטיבי לנסח להשתמש למצוא את עצמי לנהל את העובד סיכון ייעול תהליכים
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים מהן הטעויות הנפוצות של מנהלים בניהול עובדים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר של מנהלים בארגונים היא כאשר המנהל מבצע את העבודה של העובדים במקום אותם העובדים. במקרים רבים, מנהלים רואים עובדים שמבצעים משימות מסוימות לא בצורה אידיאלית, ומחליטים להתערב ולעשות את העבודה בצורה מושלמת יותר, אפילו אם הם מבצעים אותה בצורה טובה יותר מהעובד. לדוגמה, אם עובד כותב הצעת מחיר והמנהל משפר אותה כדי שתהיה ברמה גבוהה יותר, המנהל חושב שהוא עושה צעד חיובי בכך שהוא משדרג את איכות העבודה. אך אליעד מציין כי זו טעות אסטרטגית חמורה. המנהל לא אמור לבצע את העבודה של העובד. תפקידו של המנהל הוא לנהל את הארגון, לא להתערב בביצוע משימות יומיומיות של העובדים. כאשר המנהל מתערב בעבודת העובדים, הוא בעצם לא מבצע את תפקידו האמיתי, דבר שמפחית את יעילות הארגון והופך אותו לחלק מהבעיה במקום להיות הפתרון. למה המנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד? המנהל לא צריך לקחת על עצמו את משימות העובדים, גם אם הוא מבצע אותן בצורה טובה יותר. תפקידו של המנהל הוא לנהל את כל האופרציה הארגונית - הוא אחראי לקבל החלטות, להנחות את המשאבים ולתכנן את הפעולות באופן אסטרטגי. כאשר המנהל מתערב בעבודת העובדים, הוא מפספס את ההזדמנות להתמקד בעבודתו האמיתית - ניהול הארגון והכוונת העובדים להצלחה בטווח הארוך. למעשה, המנהל שמבצע את העבודה במקום העובד, מפסיד זמן שהיה יכול להקדיש למשימות אסטרטגיות אחרות כמו תכנון עתידי, קבלת החלטות ניהוליות, עבודה מול לקוחות, ומעקב אחרי הביצועים הכוללים של הארגון. מה המנהל כן יכול לעשות? המנהל אמור להדריך את העובדים ולספק להם את הכלים הדרושים לשיפור ביצועיהם. הוא יכול להעניק להם הדרכות מקצועיות, לקבוע נהלים ברורים ולקבוע דרכים שבהן יש לבצע משימות. הוא יכול לעזור לעובדים לפתח את כישוריהם ולספק להם את התמיכה הדרושה, אך לא להיות מעורב בעבודת היום - יום של העובדים. המשמעות היא שהמנהל צריך להשקיע זמן בניהול הכולל, ולא בהשגת מצוינות בביצוע מטלות פרטניות. אם המנהל עוסק בביצוע משימות קטנות, הוא למעשה יוצר תלות מוגזמת בו ומונע מהעובדים להפיק את המיטב מהפוטנציאל שלהם. הדבר גם פוגע ביכולת הצמיחה של הארגון, שכן כישוריו של המנהל לא מנוצלים במלואם כאשר הוא עוסק בהדרכה ובניית צוותים. למה חשוב לא להפריע לעובדים בביצוע המשימות? כאשר המנהל מבצע את העבודה של העובדים, גם אם זה נעשה בצורה טובה יותר, הארגון בכללותו מפסיד. זמן המנהל צריך להיות מוקדש לניהול אסטרטגי, יצירת קשרים ... הוא מפספס את האפשרות להוביל את הארגון קדימה ולממש את מטרותיו הרחבות. המנהל צריך לחשוב על הדרך בה כל העובדים יבצעו את עבודתם בצורה הטובה ביותר. הוא צריך להקפיד על תכנון נכון של תהליכי העבודה, הכוונה נכונה לעובדים ותמיכה בהם, ולוודא שלארגון יש את הכלים והמשאבים הנדרשים כדי לפתח את כישוריהם של העובדים. מה תפקידו של המנהל בעצם? תפקיד המנהל לא מסתכם בניהול משימות שדורשות מיומנויות טכניות בלבד. המנהל אמור לנהל את הארגון כך שיתאפשר לו לגדול ולהתפתח. המנהל אחראי להנחות את העובדים, לפתח את הכישורים שלהם, ולספק להם את התמיכה הנדרשת כדי שהם יצליחו לבצע את עבודתם בצורה עצמאית ומקצועית. כך הארגון יכול לצמוח ולהתקדם באופן המאפשר לו לפתח את יכולותיו ולממש את מטרותיו. האם תמיד צריך שהעובד יעשה את העבודה פחות טוב? לפעמים, עדיף שהעובד יעשה את העבודה בצורה פחות טובה, כדי לאפשר למנהל להקדיש את מרצו לפיתוח הארגון ולקידום מטרותיו. לא כל משימה דורשת ביצוע מושלם. לפעמים, מספיק שהעובד יבצע את העבודה בצורה טובה, כל עוד יש לו את הכלים ללמוד ולהשתפר בהמשך. המנהל לא צריך להיות מעורב בכל פרט בעבודת העובדים, אלא להדריך אותם ולהשאיר להם מקום לצמוח. ניהול עובדים תפקיד המנהל בארגון טעויות בניהול איך להיות מנהל טוב? ניהול עובדים ודרכים לשיפור מהן הטעויות הנפוצות של מנהלים בניהול עובדים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר של מנהלים בארגונים היא המנהל שמבצע את העבודה של העובד במקום העובד, ובמקרים רבים - עושה זאת טוב יותר מהעובד. כשמנהל רואה עובד שמתמודד עם משימה מסוימת, הוא עשוי להרגיש שהמשימה לא מתבצעת בצורה הטובה ביותר ולפעמים יבחר לקחת אותה על עצמו ולבצע אותה בצורה מושלמת. לדוגמה, אם עובד כותב הצעת מחיר, והמנהל משפר אותה כדי שתהיה ברמה גבוהה יותר. לכאורה, מדובר בצעד חיובי, שכן המנהל מבצע את ... אך אליעד מציין כי זו טעות אסטרטגית במערכת הניהול של הארגון. המנהל, בתפקידו, לא אמור לבצע את העבודה של העובד. תפקיד המנהל הוא לנהל את הארגון, ולא להיות מעורב ברמות המיקרו של ביצוע משימות העובדים. כאשר המנהל עוסק בעבודת ...
לנהל משימות עבודה החלטיות ביצוע משימות תלותיות הגיוני פיתוח יעילות
מכתב המלצה, איך להמליץ על עצמך במכתב המלצה למישהו אחר? איך לכתוב מכתב המלצה? מה לכתוב במכתב המלצה? איך לשבח את עצמך? איך לשווק את עצמך במכתב המלצה? איך להמליץ על מישהו? איך לכתוב מכתב המלצה לספק? איך לכתוב מכתב המלצה לעובד? איך להמליץ על עובד? איך להמליץ על ספק? איך להמליץ על מנהל? איך לכתוב מכתב המלצה למנהל? איך להמליץ על קבלן? איך לכתוב מכתב המלצה לקבלן? איך לעשות שיווק סמוי? כתיבת מכתב המלצה, דוגמה למכתב המלצה, תבנית מכתב המלצה, שיווק עקיף
... איך לשווק את עצמך במכתב המלצה? איך להמליץ על מישהו? איך לכתוב מכתב המלצה לספק? איך לכתוב מכתב המלצה לעובד? איך להמליץ על עובד? איך להמליץ על ספק? איך להמליץ על מנהל? איך לכתוב מכתב המלצה למנהל? איך להמליץ על קבלן? איך לכתוב ... את האדם האחר. לדוגמה, נניח שאתה מספק ללקוחות מערכות מיזוג יוקרתיות ומורכבות. ונניח שאתה כותב מכתב המלצה לספק / עובד שלך, שעובד איתך בלבצע חלק מתהליך ההתקנה של מערכות המיזוג שלך. עכשיו, כדי לשבח מישהו, אנחנו בעצם רוצים לכתוב שהוא מאוד ... לשבח בהמלצה גדולה את הבן אדם, באפשרותנו להגדיל את תיאור הפרויקט שאותו אנחנו מבצעים, כדי לשבח עוד יותר את העובד / ספק שמשתלב בתוך הפרויקט. וכך בעצם, תוך כדי שאנחנו משבחים את הספק, אנחנו משבחים את עצמנו. המלצה במקרה הנל יכולה לדוגמה להיראות בצורה הבאה: מזה שנים שאנחנו עובדים עם מר X בפרויקטים הכי מורכבים שלנו ברחבי הארץ. הפרויקטים שלנו דורשים התאמה אישית ודיוק רב בהתאם לתנאי השטח ... ומר X מבצע עבורנו את הפעולות הכי מורכבות... הדורשות... בדיוק בהתאם ל... וכולי. במהות, כאשר אתה משבח ספק / עובד שלך, הרי שבעצם אתה משבח את העסק שלך על הדרך. כי עסק טוב, מעסיק ספקים ועובדים טובים. ואם אתה מספק ללקוחות שלך מוצר או שירות, באמצעות הספקים והעובדים הכי טובים, הרי שזה מעיד גם על העסק שלך. ונוסיף: ברמת העיקרון, אפשרי להמליץ על מישהו אחר, או המלצות ... ספציפית לאדם עצמו גם בלי קשר ישיר אליך. לדוגמה: מר X הוא מאוד חרוץ, הוא זמין בכל שעה, הוא עובד מסור וכיוב. השבחים האלו, מצד אחד במובן מסוים ממליצים עליך, שאתה עובד עם ספקים חרוצים, שבסופו של דבר, היחס הטוב שלהם מגיע אל הלקוחות שלך. אבל מצד האמת, ההמלצה היא בעיקר ... שמישהו מתייחס אליך מאוד טוב ושהוא זמין עבורך וכיוב, מצד האמת, זה גם לא בהכרח תמיד קשור ללקוח קצה שעובד מולך. וגם ההמלצה עצמה, היא מאוד כללית ולא ספציפית. ולא מעידה על היתרון של העסק שלך, ביחס לעסקים המתחרים ... אתה יכול גם לספר כמה המוצר והשירות שאתה מספק, הוא מאוד מורכב לביצוע וכולי. ואז דרך זה לשבח את העובד שלך, שהוא מבצע את העבודה הכי מורכבת, בפרויקט הכי מורכב. והפרויקט הכי מורכב, בעצם, את זה שמבצע אותו ושמנהל אותו, באמצעות הספקים הכי מקצועיים שיש. ובאותו הקשר אני אוסיף ואומר, שאם ברצונך להפוך מכתב המלצה לעובד / מכתב המלצה לספק ליותר אמיתי, תוסיף בסוף מכתב ההמלצה שורה שאומרת, שכל מי שרוצה יכול ליצור איתך קשר ...
התאמה אישית שכנוע סמוי לכתוב מכתב המלצה לעובד ספק טלפון שיווק עצמי מסרים סמויים מהות
יסודות השכנוע, מבוא לשכנוע, בסיס השכנוע, תורת השכנוע, איך המוח משתכנע? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו? איך משכנעים? איך עובד שכנוע? איך האדם משתכנע? יכולת שכנוע, כושר שכנוע
יסודות השכנוע, מבוא לשכנוע, בסיס השכנוע, תורת השכנוע, איך המוח משתכנע? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו? איך משכנעים? איך עובד שכנוע? איך האדם משתכנע? יכולת שכנוע, כושר שכנוע
... השכנוע, מבוא לשכנוע, בסיס השכנוע, תורת השכנוע, איך המוח משתכנע? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו? איך משכנעים? איך עובד שכנוע? איך האדם משתכנע? יכולת שכנוע, כושר שכנוע איך לשכנע מישהו לבצע פעולה? בן אדם עושה את מה שהוא ... זה, בן אדם יכול להסתכל על זה בשלוש דרכים. אחד, אתה אומר לו בוא תעשה ככה וככה, נגיד לך תעבוד הוא אומר לך כן כן, אני רוצה לעבוד זה בן אדם שחושב שעבודה...? ש: היא יותר טובה. אליעד: יפה, היא תעשה לו יותר טוב מרע. עכשיו, אם תזכור זה לא בגלל שהוא חושב שלעבוד זה טוב זה בן אדם שחושב שלעבוד יותר טוב מרע, שעבורו באותו רגע הוא חושב שהעבודה תביא לו יותר תועלת מנזק. יש בן אדם שאתה אומר לו לך לעבוד, לא מה אתה מפריע לי, אני לא רוצה לעבוד זה בן אדם שחושב שעבודה תעשה לו יותר רע מטוב. ויש בן אדם שאתה אומר לו לך לעבוד הוא אומר לך בסדר, אני אלך לעבוד כאילו אתה רוצה לעבוד?, לא, אבל אם אתה רוצה אני אעבוד, למה? כי הוא חושב שזה לא משנה הוא אומר עזוב אין לי כוח להתווכח איתו, בוא נעבוד וזהו, אוקי? משהו מאין זה. או נגיד כשאתה שואל מישהו תגיד לי, זה יהיה בסדר מבחינתך אם אני אדליק ... אתה צריך לעטוף לו, אתה הבנת את זה, זאת אומרת אם אתה תעשה רע מאוד גדול זה בכל מקרה יעבוד אלא מה שלפעמים אתה עושה, אתה אומר לו אם לא תעשה יהיה לך רע אבל עדיין יש משהו מאוד ... מישהו יבוא ויגיד לא נכון, אם אני אשכנע בן אדם לעשות דברים כדי שלא יהיה לו רע זה לא יעבוד, לא נכון כי אתה לא הצלחת לשכנע אותו שזה מספיק רע כי בעצם עדיין יש משהו יותר רע מהרע ... שכן. אליעד: מה הבנת? ש: זאת אומרת כאילו זה לא, יש כאלה שאומרים נגיד כלפי מצב מסוים זה לא יעבוד אם אני אאיים עליו ברע זאת אומרת המחנה פה זה לא נכון. יכול להיות שלא כדאי לך מסיבה טובה ... לקחת מחויבים שהוא לא רוצה שיהיו אז חסרונות אני מחבר את המחויבים השלישיים וליתרונות את המחויבים האחרים. אליעד: בדיוק לעבוד מסודר, לא לעשות אקראי לעבוד מסודר. יפה, עכשיו לגבי, עכשיו מה נשאר לנו עוד אופציה בנוסף אמרנו אחד זה להגדיל את היתרונות, שתיים להקטין ... מה שאני מסביר לך זה שיש פה בן אדם מולך ואתה רוצה לשכנע אותו, ואתה יודע איך המוח שלו עובד, איך המוח שלו עובד? שהוא יעשה את הדבר שאם הוא יחשוב שזה יעשה לו יותר טוב מרע ואז אתה יודע איך לדעת אם ... נניח שהוא אומר שזה יקר ואז מה הוא מתכוון לומר זה יעשה לי יותר רע מטוב כי אני צריך לעבוד קשה להשיג את הכסף לקנות את זה וזה לא שווה לי התועלת ממה שאני אקנה את זה מהכסף שאני צריך לעבוד כדי להרוויח את זה, נניח בסדר, עכשיו, זה או שאתה מגדיל את היתרונות של המוצר או שאתה בעצם אומר ... מה, מה זה משנה אז תתאמץ עוד קצת זה יעזור לך, זה עולה נכון אבל תתאמץ עוד קצת, אז תעבוד עוד כמה שעות מה קרה. דבר נוסף אתה אומר לו נכון שזה עולה כסף אבל זה לא רק יגדיל ... יודע בדיוק מה אתה רוצה שהוא ירצה, אז אתה תתגבר עליו. אם אתה יודע איך המוח של הבן אדם עובד וכל מילה שהוא אומר אתה יודע מה המשמעות שלה אה הוא אמר נותן אז הוא לא רצה להגיד שאני ...
סיבה טובה כמה תשובות אפשריות מחיר גבוה מידי תגובות להתאמץ תהליכים לגרום לבן אדם לחשוב למה אין לי חשק
הזיכרון האנושי, איך עובד הזיכרון? איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך להחזיר אהבה? החזרת אהבה, לשנות את הזיכרון, איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך מחדש? לאהוב מחדש, לשנות זיכרון
הזיכרון האנושי, איך עובד הזיכרון? איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך להחזיר אהבה? החזרת אהבה, לשנות את הזיכרון, איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך מחדש? לאהוב מחדש, לשנות זיכרון
הזיכרון האנושי, איך עובד הזיכרון? איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך להחזיר אהבה? החזרת אהבה, לשנות את הזיכרון, איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך מחדש? לאהוב מחדש, לשנות זיכרון איך עובד הזיכרון האנושי ואיך לשנות זיכרונות של אנשים? כדי להבין איך אפשר לשנות את הזיכרון של אדם, אליעד כהן מסביר קודם כל איך הזיכרון עובד במוח האנושי. לפי אליעד, הזיכרון תלוי בשני פרמטרים עיקריים: הזמן שעבר מאז החוויה - ככל שהחוויה התרחשה לאחרונה, כך ... חיוביים אצל אחרים היא לוודא שהתנהגותך הטובה תהיה אותנטית, כך שהאדם השני יחווה אותה כטובה באופן טבעי וממושך. איך עובד הזיכרון האנושי? איך להחזיר אהבה? איך לשנות זיכרונות של אנשים? איך לשכנע מישהו לאהוב אותך מחדש? מה משפיע על ...
חושש ליצור תחושה לגרום לגברים לאהוב אותך לגרום למישהו לרצות אותך לשכנע מישהו לחזור להבין את הפחד לגרום למישהי לגרום לגבר להתאהב בך
איך לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה
איך לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה
איך לדבר עם אנשים? איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם בעל סמכות? איך לדבר עם עובד? איך להפוך את הבוס לחבר שלך? איך לדבר עם בחורה? איך לדבר עם גבר? מה להגיד בדייט? מיומנויות תקשורת ... - כלומר, בתנאים מסוימים, ולא רק ללא תנאי. שני הרצונות הללו קיימים אצל כל האנשים, כולל בוסים, מנהלים, קולגות, עובדים, בני זוג, חברים ואפילו אנשים זרים לחלוטין. אדם אינו יכול להסתפק רק באהבה ללא תנאים, כי זה יוצר אצלו ... כי אז הוא מרגיש שהוא אינו מוערך כאדם אלא רק בשל יכולותיו או תפקידו. לדוגמה, אם אתה מדבר עם העובד שלך רק כחבר, הוא ירגיש שאינך דמות סמכות, ולא יוכל לסמוך עליך כמנהל. אם תדבר אליו רק כבוס, הוא ירגיש שאתה מתייחס אליו רק כאל עובד ולא כאדם, ולכן הוא לא ירגיש נינוח איתך. הוא מעוניין להרגיש שאתה גם חבר וגם בוס, גם קרוב וגם ... להישגים שלו. איך להתנהל מול אנשים שיש להם שליטה על חייך? אליעד כהן מביא דוגמה נוספת מהעולם של יחסי עובד - מעביד: אם העובד שלך יחשוב שאתה מתייחס אליו טוב רק בגלל שאתה הבוס שלו ויש לך יכולת השפעה על המשכורת או על עתידו בעבודה, הוא לא באמת יאמין שהיחס שלך אליו אותנטי. הוא ירגיש שכל ההתנהגות שלך כלפיו נובעת מפחד או מתלות. כדי ... איכותית ואותנטית, חשוב להראות שהיחס הוא לא רק מפחד או מתלות אלא מתוך כנות והערכה אישית אמיתית. לדוגמה, אם עובד יתנהג בכבוד לבוס רק בגלל פחד, הרי ברור שאם הבוס יאבד את כוחו, היחס ישתנה לרעה. אך אם העובד גם מעריך את הבוס באופן אישי, אז אפילו ללא כוח סמכותי, היחס החיובי יישאר. ולכן אליעד ממליץ תמיד למצוא ...
להתנהל בוס משכורות להרגיש בנוח פחד מסר בעל סמכות לדבר עם עובד
במה תלויה הצלחת העסק שלך, האם ניתן להתחרות בך? האם קל להתחרות בך? האם קל לגנוב אותך? גניבת סודות מסחריים, התמודדות עם תחרות, הון אנושי, איך להתמודד עם תחרות? עובד מקים עסק מתחרה
4:03במה תלויה הצלחת העסק שלך, האם ניתן להתחרות בך? האם קל להתחרות בך? האם קל לגנוב אותך? גניבת סודות מסחריים, התמודדות עם תחרות, הון אנושי, איך להתמודד עם תחרות? עובד מקים עסק מתחרה
... קל להתחרות בך? האם קל לגנוב אותך? גניבת סודות מסחריים, התמודדות עם תחרות, הון אנושי, איך להתמודד עם תחרות? עובד מקים עסק מתחרה במה תלויה הצלחת העסק שלך והאם ניתן להתחרות בך? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו מה משפיע ... גניבת סודות מסחריים, ואיך ניתן להפוך את העסק שלך לקשה לחיקוי או להעתקה. הוא מתייחס באופן מפורט למקרים בהם עובדים לוקחים איתם ידע שרכשו אצל המעסיק ופותחים עסק מתחרה, וכן כיצד ניתן להתמודד עם האיום הזה. האם חוזים יכולים למנוע באמת גניבת ידע מעובדים? אליעד כהן מסביר כי במציאות הארגונית מנהלים רבים חוששים שעובדים שהם הכשירו והשקיעו בהם ידע מקצועי, יעברו עם הידע למקום עבודה אחר או יפתחו עסק מתחרה. הוא מדגיש שחוזים לא תמיד יכולים למנוע מצב כזה, מאחר שקשה לאכוף אותם, ובעיקר ... שבו השיטה פשוטה - כמו קניית מוצר בשקל ומכירתו בשני שקלים. הוא מדגיש שבמקרים כאלה אין אפשרות אמיתית למנוע מעובדים להעתיק את השיטה ולפתוח עסק עצמאי דומה, מפני שאין כאן סודות מיוחדים או מורכבות יוצאת דופן. מה עושים כאשר ... העסק צריכה להתבסס בעיקר על כישורי הניהול וההחלטות האסטרטגיות של המנהל, ולא רק על ידע טכני שניתן להעביר בקלות לעובדים. לדוגמה, אליעד מציין שאם הצלחת העסק שלך נובעת בעיקר מהיכולת שלך לקבל החלטות נכונות, לדעת איך לתמרץ עובדים, ולארגן את העבודה בצורה יעילה, אז גם אם עובד ייקח איתו את הידע המקצועי שרכש, הוא עדיין יתקשה להעתיק את הצלחת העסק שלך. זאת מכיוון שהיתרון המרכזי שלך ... להפוך את העסק שלך לחסין בפני העתקות? כדי להעריך עד כמה העסק שלך חסין מפני תחרות או העתקה מצד עובדים או מתחרים, אליעד כהן מציע לשאול את השאלה הבאה: עד כמה ההצלחה שלי תלויה בידע טכני ועד כמה היא תלויה בכישורי הניהול שלי? ככל שההצלחה תלויה יותר ביכולות ניהוליות, העסק יהיה מוגן יותר מפני מתחרים ומפני עובדים שינסו להקים עסק מתחרה על בסיס ידע שרכשו ממך. אליעד מדגיש, כי מנהל שידע לשפר את כישורי הניהול שלו באופן משמעותי, ייצור מצב שבו הידע הטכני בלבד לא יספיק למי שירצה להתחרות בו. כלומר, גם אם עובד מכיר את השיטות המקצועיות, הוא לא יוכל בהכרח לשחזר את ההצלחה העסקית, משום שחסרה לו מיומנות ניהולית ייחודית. האם ... אלא גם על כישורים אישיים, מנהיגותיים ואסטרטגיים, שיהפכו את העסק שלו לחסין יותר בפני תחרות והעתקות. איך להתמודד עם עובד שהקים עסק מתחרה? האם ניתן להגן על סודות מסחריים? איך לשפר את כישורי הניהול בעסק? האם קל להתחרות בעסק שלך? מה עושים כשעובד גונב ידע מקצועי?
איך לקנות מוצר חוזים אסטרטגיה איך למנוע עובד קבלת החלטות מקצועיות להעתיק
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
4:28יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד? למה מישהו לא עושה את מה שאני מבקש ממנו? אליעד כהן מסביר שכדי לגרום למישהו לעשות דבר כלשהו, חייבים ... שמדובר בכך שהוא לא רוצה או לא מבין או לא יכול, אבל זו לא בהכרח המציאות. למשל, לפעמים חושבים שהעובד לא עשה משימה כי הוא לא מבין אותה, כאשר למעשה ייתכן שהוא מבין היטב, אבל פשוט לא רוצה לבצע ... האדם לא עושה את מה שמבקשים ממנו - זה יכול להיות בגלל שהוא לא רוצה את זה מספיק. לדוגמה, עובד יכול לומר שהוא רוצה לבצע משימה, אבל בפועל לא לבצע אותה כי הרצון שלו לא מספיק חזק מול הסיבות ... את המשימה (הפן הטכני או המעשי). הידיעה השלישית: האדם צריך לדעת שהוא רוצה לבצע את המשימה (מודעות לרצון). לדוגמה, עובד יכול לדעת בדיוק מה הבוס מבקש ממנו (למשל: להכין דוח), יכול לדעת בדיוק כיצד להכין את הדוח (אילו נתונים ... מדגיש שהבלבול בין לא רוצה, לא יכול ולא מבין הוא אחת הסיבות המרכזיות לחוסר הצלחה בשכנוע ובניהול נכון של עובדים וילדים, ולכן חייבים להפריד ולבדוק כל אחד מהגורמים בנפרד. איך לשכנע עובד? למה הילד לא מקשיב לי? איך לגרום לעובד לעשות משימה? למה אנשים לא עושים מה שאני מבקש? כיצד לזהות בעיית מוטיבציה? אליעד: עכשיו בעקרון בשביל שבן אדם ...
איך להצליח בשכנוע איך לדבר עם עובד מבצעים טיפול בבעיות אתה צריך לרצות מטופל שורש הידיעות טיפול
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עובד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: עובד, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: עובד, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
חרדה לטפל נושאי שיחה אבני שיש טהור כמה אתה חכם? אושר הוא תחושה ניתוח בעיות לא לפחד להזדקן פחד לא למכור חיזוק ביטחון עצמי בזוגיות חוסר הערכה עצמית מודחקת לגרום לנשים לאהוב אותך בגידות והתאהבות שמחה חיצונית הרגשת שמחה לשכנע אקס לאהוב אותך התמודדות לאחר פרידה מבן זוג לקבל החלטה לגבי האקסית יכולת קבלת ההחלטות התמודדות עם לקוחות קשים להתמודד עם אכזבה אופי של מצליחן מה זה דייט מוצלח? טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות למה הלקוח לא קונה? למה הילד מתעקש? ילד שמעשן סמים קיצור דרך רוחנית מהות רוחנית טיפול בהפרעה דיסוציאטיבית בעיות באשפוז פסיכיאטרי האקס הרס לי את החיים ידיד של האקסית לגוון בתרגילים איבוד מסת שריר האם אלוהים הוא חלק מהמציאות? מה הכוונה אלוהים? המבחן של ההארה הרוחנית הארה מלאה האם אפשרי להיות אלוהים? למה להיות אלוהים? לעבור דירה מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? אושר ומטרת החיים מהי משמעות החיים? מוניטין שלילי ליהנות לתת אין לאדם בחירה חופשית לבחור בחירה חופשית לכל נברא יש בורא האם העולם כל הזמן? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למנהלים, מאמן אישי לנוער, מורה רוחני מומלץ בתחום עובד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1563 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 17:53:55 - wesi1