אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך עובד מנגנוןאיך עובד המוחאיך עובד רצוןאיך עובד הרצוןאיך עובד המוח האנושיאיך עובד זיכרוןאיך עובד מנגנון הרצוןאיך עובד הזיכרוןאיך עובד התת מודעיחסי עובד מעבידלגייס עובד חדשלפטר עובד בצורה יפהאיך עובד טיפולאיך עובד שכנועאיך עובד הזיכרון האנושיאיך לפטר עובד בצורה יפהאיזה שריר עובד בתרגילאיך עובד העולםהסכם עובד מעבידאני עובד קשהניהול עובד בעייתילשכנע עובד לקבלשריר עובד יותרלפטר עובד בכירגיוס עובד חדשלנהל עובד בעייתילפטר עובד נכוןלראיין עובד חדשאיך עובד המוח שלךאיך עובד המנגנון הרגשיאיך לפטר עובד נכוןאיך לראיין עובד חדשאיך עובד מנגנון הפחדאיך לנהל עובד בעייתיאיך לפטר עובד בלי לריבאיך לשאול עובד שאלהאיזה שריר עובד יותראיך לגייס עובד טובאיך עובד השכלאיך עובד טיפול זוגיאיך לפטר עובד בכיראיך עובד הדמיוןאיך עובד המוח של אנשיםאיך עובד הפחדאיך עובד הרצון העצמילפטר עובד בלי לריבלמצוא עובד טובלהיות עובד טובהאם אלוהים עובד בשבת🔍הצג עוד...
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
... מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני מה זה אומר לנהל מנהלי עבודה? ניהול מנהלי עבודה שונה מניהול עובדים רגילים. כשאנו מנהלים עובד רגיל, התהליך הוא פשוט וברור. לדוגמה, אם אנו מנהלים עובד שאחראי להרכיב מוצר מסוים, נשאל אותו באופן ישיר האם הרכיב, כיצד הרכיב, וכמה יחידות הוא הספיק להרכיב. אך כאשר מדובר בניהול מנהל עבודה או מנהל בכיר יותר, התהליך מורכב יותר, משום שהאדם שאנו מנהלים איננו מבצע את העבודה בעצמו, אלא מנהל אחרים שמבצעים אותה. לדוגמה, במקרה של מנהל מכירות, הוא אינו מוכר בעצמו, אלא ... ניהול מרכזיות: גישה אחת היא לשאול את המנהל כמה מכירות ביצעו העובדים שלו. לדוגמה, אם משה הוא איש מכירות, נשאל את מנהל המכירות כמה משה מכר היום? ומה קורה עם העובדים שלך? בדרך זו אנו מעבירים למנהל את המסר שהוא אחראי על הדרך שבה מתבצעות המכירות, כלומר, הוא אחראי על ניהול העובדים, אך לא על התוצאה הישירה שלהם. הגישה השנייה היא לשאול את המנהל ישירות כמה הוא עצמו ... דרך? קיים הבדל מהותי בדרך שבה מנהלים מסתכלים על התפקיד של מנהל העבודה: בניהול לפי דרך, המנהל הוא האחראי על העובדים שלו, כלומר, הם כלי העבודה שלו. התפקיד שלו הוא לוודא שהכלים עובדים נכון. לדוגמה, אם עובד הוא כמו מקדחה, המנהל אמור לוודא שהמקדחה (העובד) תקינה, עובדת, ולא שבורה. המנהל מתמקד בדרך ולא בתוצאה הסופית. הוא ישאל שאלות כמו האם העובד עבד היום? והאם הכלי תקין?. לעומת זאת, בניהול לפי תוצאה, המנהל מתייחס לעובדים ככלים שלו להבאת תוצאות. העובדים הם הכלים, והמנהל אחראי אישית לתוצאה הסופית. לדוגמה, אם המטרה היא למכור 100 יחידות ... נחשב כמי שאחראי לספק את 100 היחידות האלה, ולא משנה באיזה כלים (עובדים) הוא השתמש ובאילו בעיות נתקל. במקרה כזה, השאלה תהיה כמה יחידות מכרת היום?, והמנהל ... 100 מכירות ביום, עליו לקבל את החופש לגייס, לפטר, או להחליף את העובדים בהתאם לשיקול דעתו. אם לא נותנים לו את הסמכות הזו, המנהל למעשה מוגבל ולא יכול באמת ... לא יכול להתחייב לתוצאה סופית. לדוגמה, אם החברה אומרת למנהל, אלה העובדים שלך, לא ניתן לך להחליף אותם או לפטר אותם, אבל עדיין דורשת ממנו אחריות מלאה לתוצאה, ... לפי תוצאה? חשוב להבין שישנם שני סוגים של מנהלים: אלה ששופטים את העובדים והמנהלים שלהם לפי התוצאות, ואלה ששופטים לפי המאמץ. מנהלים המתמקדים בתוצאות לא יקבלו ... החשוב ביותר. לעומת זאת, מנהלים שמעריכים מאמץ יראו את ההשקעה של העובד, גם אם התוצאה לא מושלמת. הגישה האידיאלית היא למדוד לפי התוצאה, אבל חשוב לזכור לתת ... ולהביא את התוצאה הרצויה ללא תירוצים. אם מנהל אומר לא הצלחתי כי העובדים לא טובים, זה לא מעניין. בדיוק כמו שקבלן חיצוני לא יוכל לתרץ לנו שהכלי שלו נשבר. ...
איך לנהל מנהלים חוסר וודאות למצוא אידיאל eip תהליכים שלום חברים
ראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה, להתכונן לראיון עבודה, לעבור ראיון עבודה בהצלחה, לפני ראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, לשאול בראיון עבודה, לענות בראיון עבודה, איך להתראיין? קריירה
... עבודה, הכנה לראיון עבודה , להתכונן לראיון עבודה, לעבור ראיון עבודה בהצלחה, לפני ראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, לשאול בראיון עבודה, לענות בראיון עבודה, איך להתראיין? קריירה ובו יתבאר, מה עליך כמרואיין שמחפש עבודה, להשיב וגם לשאול את המעסיק, בראיון עבודה? איך להצליח בראיון עבודה? ועוד. ובטרם תיגש לראיון העבודה, עליך כמחפש עבודה, לזכור דבר מאוד חשוב. והוא, שלמרות שנדמה לך, כי רק אתה הוא העובד, וכי זה שמראיין אותך הוא המעביד שלך, מצד המציאות באמת, המצב הוא גם הפוך. אתה הוא המעביד, והארגון שבו תעבוד, עובד אצלך. שים לב, שגם הארגון, עובד. הארגון, תפקידו לקחת את הפעילות שלך, ולהפוך אותה לתוצר ממשי, שבסופו של תהליך, ישלם לך את המשכורת בסוף החודש. לא רק אתה עובד, גם הארגון עובד. ואם הארגון לא יעבוד, אלא רק אתה, הרי שעבדת בחינם. אתה מקבל תועלת מהארגון, בדיוק כמו שהארגון מקבל תועלת ממך. ולכן, הצד שלך והרצון שלך, חשובים לך, לא פחות מאשר הרצון של המעביד. המראיין שלך, הוא אחד מאלו שעובדים בארגון שבו תעבוד. הארגון = מקום העבודה, גם אם מדובר באדם אחד שנמצא בארגון. זה שמראיין אותך, הוא אחד מהעובדים בארגון שבו תעבוד. והוא, כאחד מהעובדים בארגון שאמור לעבוד ביחד איתך, מראיין אותך, כדי לצרף גם אותך למעגל העבודה. שים לב! האינטרס שלך, חשוב לך יותר מאשר כל אינטרס אחר. הגינות ויושרה, הכרחיים כדי שתתאפשר עבודה ביחד, אך אל תשכח, שלא רק אתה עובד כאן, גם הארגון אמור ל
לעבוד הרגשה של טוב רצון פנימי פנימיות הטוב ביותר שאלות בראיון איך להתכונן לראיון עבודה מטרות
עליסה בארץ הפלאות 2, סקס, יחסי מין, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל, רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה
עליסה בארץ הפלאות 2, סקס, יחסי מין, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל, רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה
סיפור מפגר מבצעים איך להבין את המציאות שתלטנות עובדים לוותר על ילדים שליטה
אם יש ספק אין ספק, כשיש ספק אין ספק, להתמודד עם ספקות בזוגיות, כשיש ספק אז אין ספק, התמודדות עם ספקות בחיים, לאהוב עם ספקות באהבה, ספקות בקשר, ספקות לפני החתונה, ספקות רומנטיים
אם יש ספק אין ספק, כשיש ספק אין ספק, להתמודד עם ספקות בזוגיות, כשיש ספק אז אין ספק, התמודדות עם ספקות בחיים, לאהוב עם ספקות באהבה, ספקות בקשר, ספקות לפני החתונה, ספקות רומנטיים
... אך למעשה אפשר להסתכל על כל דבר משני צדדים. לדוגמה, אם יש ספק אם לקבל עבודה, אפשר לומר מצד אחד אם יש ספק אז אין ספק שזה לא מתאים, אבל מצד שני, יכול להיות שהספק נוגע להחלטה האם לעזוב עבודה קיימת או לא, ולא בהכרח לכך שהעבודה החדשה לא מתאימה. אם ננסה להסתכל על המשפט הזה בהקשר של שינוי מציאות, הוא עשוי לומר שכשיש ספק אם ... שהספקות הם חלק בלתי נפרד מהחיים והם מביאים עימם יתרונות. ככל שהשכל יותר עובד, כך יהיו יותר ספקות, אך בסופו של דבר הספקות לא צריכים להוות מכשול, אלא מנוף להתפתחות אישית ... של המשפט אומר ככה אם יש לך ספק אם משהו מתאים לך או לא נגיד שיש לך איזו עבודה ואומרים לך אתה רוצה להתקבל לעבודה הזאת ויש לך ספקות אני רוצה את זה לא רוצה את זה אז המשפט אומר תקשיב אם יש לך ספק אין ספק כאילו ... אפשר על כל דבר להסתכל עליו משני הצדדים נגיד שיש לך ספק אם להתקבל לאיזו עבודה ואז אומרים לך אם יש לך ספק אין ספק זה לא מתאים לך אפשר להגיד גם הפוך כשיש לך ספק אם להתקבל לעבודה גם יש לך ספק לדחות את הצעת העבודה יש לך ספק אם ללכת לעבוד שם וגם יש לך ספק אם להגיד להם לא שאתה לא רוצה לעבוד שם אז אומרים לך יש לך ספק, במקום להגיד יש לך ספק להיות שם אפשר להגיד יש לך ספק להישאר פה ולא שם ... תמיד לכן מצד האמת כל דבר אתה תמיד אמור להיות בספק לגביו ככל שהשכל יותר עובד ככה אתה אמור להיות יותר בספק. ולכן קודם כל בעיקרון עכשיו אם בן אדם נגיד מחפש זוגיות שבה לא ... אדם אין אפשרות אם אתה תפעיל את המוח אתה תמיד תהיה בתחושה של ספק ככה זה עובד. עכשיו בפרט שהספק נובע מזה שאתה רואה את ההפך עכשיו אם בן אדם נגיד בגיל שש עשרה ויש לו אהבה ... לך מתוך מקום של גם מניסיון מאינטואיציה. אליעד: ספק מתעורר מזה שהשכל עובד אם השכל עובד תמיד יהיה ספק אין אפשרות שהשכל יעבוד ולא יהיה ספק אם יש שכל יש ספק אם יש שכל שעובד. מה את אומרת? ש: קשה לי לוותר על. אליעד: על הרוצה בלי ספק? ש: להגיד את זה לגמרי כאילו אם יש ספק ... אני בטוח שיש לו חיסרון אבל לשלוש שעות זה טוב אוקי שלוש שעות זה טוב, ככה עובד החיים אתה נושם הנשימה הזאת תספיק לך בעוד שנייה צריך לנשום עוד פעם אז למה נשמת סתם נשמת לא ... אף פעם לא תהיה בטוח שאתה רוצה לחיות אף פעם לא תהיה בטוח שאתה רוצה את העבודה שלך אף פעם לא תהיה בטוח בשום דבר זאת בשורה רעה מצד שני זאת גם בשורה טובה למה זאת בשורה טובה כי ... ומה הוא מוסיף לנו הוא בחור חכם מה הוא מוסיף לנו הוא אומר לנו תראו שזה גם עובד הפוך אם אתה תהיה בטוח שתמיד יש ספק זאת גם כן תהיה בעיה למה כי אז אתה גם לא תעשה כלום ואתה ...
לצאת מהמשחק תחושה של ביטחון חכם לשפוט מחשבות אובדניות בצורה יחסית מה אתה יודע כדור הארץ
לעשות כסף, עצלנות לעבוד קשה, לא רוצה להתאמץ, רוצה כסף, רוצה להיות עשיר, לא מוכן להתאמץ, הצבת מטרות, מטרות מנוגדות, לא מצליח לעשות כסף, רוצה יותר כסף, רוצה חופש
5:20לעשות כסף, עצלנות לעבוד קשה, לא רוצה להתאמץ, רוצה כסף, רוצה להיות עשיר, לא מוכן להתאמץ, הצבת מטרות, מטרות מנוגדות, לא מצליח לעשות כסף, רוצה יותר כסף, רוצה חופש
... כסף, עצלנות לעבוד קשה, לא רוצה להתאמץ, רוצה כסף, רוצה להיות עשיר, לא מוכן להתאמץ, הצבת מטרות, מטרות מנוגדות, לא מצליח לעשות כסף, רוצה יותר ... אנשים רבים אומרים לעצמם אני רוצה כסף, אבל למעשה הם רוצים משהו אחר - חופש מוחלט מעבודה, ממסגרות וממאמץ. אדם שמאוד רוצה חופש לא יהיה מסוגל לעבוד בצורה מסודרת ומאורגנת, ולכן לא יוכל להרוויח כסף באופן עקבי. אליעד נותן דוגמה ברורה: אם באמת היית מרוצה מהחופש שיש לך כרגע, ... ללא הגבלה. אך מצד שני, אותו אדם לא מוכן להקריב את החופש המדומה והנוח שלו בשביל לעבוד ולהרוויח כסף. למה אתה לא מוכן לוותר על החופש בשביל כסף? הבעיה נוצרת כאשר קיים קונפליקט פנימי בין הרצון לחופש לבין הרצון לכסף. מצד אחד, האדם אומר לעצמו אני רוצה חופש, הוא לא רוצה להתחייב לשום מסגרת של עבודה מסודרת. מצד שני, הוא רוצה כסף כדי להשיג דברים שהוא לא יכול להשיג ללא עבודה. אליעד מחדד את הנקודה הזו בעזרת דוגמה של ילדים קטנים: לילדים בדרך כלל אין כסף, למה? כי הם לא עובדים. ומה ילדים הכי אוהבים? חופש. לעומתם, אנשים מבוגרים, לרוב יש להם כסף כי הם עובדים, אבל בדרך כלל חסר להם חופש. האם אפשר להרוויח כסף בלי לעבוד קשה? אליעד מסביר שאדם שרוצה להשיג כסף ללא עבודה וללא מאמץ - למעשה אינו מוכן להקריב שום דבר. אפילו אם יציעו לו עבודה שבה הוא ירוויח כסף, הוא יסרב כי לא בא לו להשקיע מאמץ כלל. הוא רוצה תוצאה של 100% ללא כל השקעה או מאמץ מצדו. הוא מגדיר זאת בצורה סאטירית ואומר שהמקצוע של אותו אדם הוא להתלונן על כך שאין לו כסף ולא בא לו לעבוד. ישנם אנשים שעובדים ומרוויחים כסף ומתלוננים על כך שהם צריכים לעבוד. לעומתם, ישנם אנשים שלא עובדים ומתלוננים על כך שאין להם כסף. האדם שעליו אליעד מדבר הוא מי שלא מוכן להשלים עם אחת האפשרויות האלה ומוצא את עצמו מתלונן על שתי האפשרויות במקביל - לא עובד ומתלונן על העדר כסף, ומצד שני לא רוצה לעבוד כלל. מה לעשות אם אתה לא רוצה לעבוד אבל כן רוצה כסף? אליעד כהן מציע גישה שונה: הדרך לפתור את המצב היא קודם כל להשתחרר מהמחשבה שהכסף הוא קריטי עבורך. קודם כל, ... משמעות ושאתה לא צריך את הכסף הזה כלל. רק אחרי שתהיה רגוע ושלם עם המחשבה שאפילו עבודה קשה ללא כל תגמול כספי לא תזיק לך באמת, תוכל לבחור באופן חופשי את המשחק שבו אתה רוצה להשתתף - בין לעבוד ולהרוויח כסף, או לבחור שלא לעבוד ולהסתדר ללא הכנסה. הבעיה מתחילה כאשר האדם רואה גם את העבודה וגם את החוסר בכסף כאסונות גדולים שהוא חייב להימנע מהם. למה אנשים מתקשים להשיג מטרות באופן כללי? ההסבר הזה תקף גם לכל מטרה ... מנוגדים בו זמנית. במקרה של כסף, הסתירה היא בין הרצון לחופש ללא מגבלות לבין הצורך בעבודה מסודרת. הסיבה שאנשים מתקשים להשיג מטרות היא בדיוק אותה סיבה - סתירות פנימיות ורצונות מנוגדים, שמונעים מהם להתחייב באופן מלא לדבר אחד. איך להרוויח כסף בלי לעבוד קשה? רוצה כסף אבל לא רוצה להתאמץ קונפליקט בין חופש לכסף למה אני לא מצליח לעשות כסף? איך להפסיק להתלונן על כסף? איך להציב ... חופש ובגלל שאתה רוצה חופש בגלל זה אתה לא מצליח להשיג כסף כי כל פעם כשאתה צריך לעבוד בצורה מסודרת בצורה מאורגנת אתה אומר לא אין לי כוח רוצה חופש. עכשיו אם היה לך טוב בחופש שאתה נמצא בו לא הייתה בעיה כי היית ... אמיתי שאני יכול ללכת ולקנות זה וזה אז אם אתה לא מרוצה מהחופש שאתה נמצא בו אז לך תעבוד בצורה מסודרת, אבל אתה אומר לא אבל אני לא רוצה לעבוד בצורה מסודרת אני רוצה חופש. יש פה קונפליקט בין אני רוצה חופש לבין אני רוצה כסף, בין אני רוצה אושר לבין אני רוצה חופש בין ... לשחק את המשחק. בדרך כלל ילדים קטנים אין להם כסף אתה יודע למה אין להם כסף? כי הם לא עובדים, בדרך כלל ילדים קטנים מה הם הכי אוהבים? חופש. נכון בדרך כלל אנשים מבוגרים יש להם כסף, בדרך כלל אנשים מבוגרים אין להם חופש למה? כי הם עובדים ככה זה עובד אתה רוצה כסף בדרך כלל אתה צריך ל
איך להצליח לעשות כסף הקשבה עבודה אני לא רוצה מסודר להסביר למה אתה לא רוצה אמת
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
... לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה איך לנהל עובדים ולשפר את המוטיבציה בארגון? ניהול עובדים בצורה אפקטיבית מחייב הבנה מעמיקה של תהליכי חשיבה, ... נכונה, ויכולת להבחין בין מטרות לדרכים להשגתן. אליעד כהן מסביר כי ניהול מוצלח של עובדים אינו רק חלוקת משימות או הכנת תוכנית עבודה, אלא תהליך שבו העובד מבין באופן ברור את המטרות הכלליות של הארגון ואת האופן שבו פעולותיו מקדמות אותן. למה תוכנית עבודה חייבת להיות גמישה? אליעד מבהיר שתוכנית עבודה אינה יכולה להיות מוגדרת ברזולוציה של כל דקה ודקה, שכן תמיד יהיו הפרעות לא צפויות ואינטראקציות שמפריעות לעובד לבצע בדיוק מה שתכנן. תוכנית עבודה צריכה להיות ממוקדת משימות ברמה השבועית או החודשית, עם ... יעצור כל דקה, אבל כן חייב שתהיה לו תוכנית כללית של הכיוון והיעדים. איך מתמודדים עם עובד שטוען שאי אפשר לבצע משימה? כאשר עובד טוען שבלתי אפשרי לבצע את המשימה שהוטלה עליו, אליעד ... האפשרות לבצע משימה שלמה, יש לפרק את המשימה למשימות קטנות שאפשר לבצע. איך לגרום לעובד לתכנן נכון את הזמן שלו? אליעד מסביר שעובד חייב תחילה להשתכנע בעצמו שהוא יודע כיצד לבצע את המשימות שהוטלו עליו, ואם הוא אינו יודע, הוא כנראה לא יבצע אותן בפועל. יש לוודא שהעובד מבין את התהליך של ביצוע המשימה ושיוכל להגדיר מראש את השלבים שלה. צריך לגרום לעובד לדמיין תרחיש שבו אין הפרעות - האם הוא יודע כיצד לבצע את ... יש להבין אילו הפרעות צפויות עלולות להופיע ואיך ניתן להתמודד איתן. מה לעשות כשהעובד מוצף במשימות ומפסיק לעבוד? אחת הבעיות הנפוצות שאליעד מתאר היא שהעובד מפסיק לעבוד על משימה מסוימת כי הוא מרגיש שהוא חייב לעזור לאחרים או שהמשימות מרובות מדי. אליעד מדגיש שעל העובד להבין שתמיד יהיו עוד משימות ושעליו ללמוד לתעדף אותן נכון. עובד שמפסיק את המשימה המרכזית כדי לפתור בעיה צדדית, למעשה פוגע במטרה הכוללת. במקום זאת, יש ללמד את העובד להבין מהי המשימה המרכזית שלו ומה יביא לתועלת המקסימלית לארגון. עליו להבין שהמטרה שלו אינה רק לענות לשאלות של עובדים אחרים, אלא ליצור מצב שבו הארגון עובד באופן מיטבי. למה חשוב שהעובד יבין את מטרת התפקיד שלו? אליעד מדגיש שחשוב שהעובד יבין לא רק את המשימות היומיומיות שלו, אלא את התרומה ...
ברסלב אפשרות תעדוף ללמד להתמודד עם בעיה הערכה צריך לדעת ניהול זמן
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
15:48איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
... כאשר הלקוח מתאר מוצר בצורה שלילית או לא מדויקת? אליעד כהן מציין מצב נפוץ שבו הלקוח מתאר את מה שהוא מחפש בצורה לא אידיאלית או שלילית, כמו למשל אני מחפש משהו שיעבוד רוב הזמן, בעוד שהמוצר עובד באופן מושלם כל הזמן. במקרה זה, חשוב לא לחזור על התיאור שהלקוח השתמש בו, כי זה יכול לפגוע בתדמית המוצר. במקום זאת, יש לומר ללקוח המוצר הזה עובד כל הזמן, ולהראות לו בכך את הערך המוסף שלו. עם זאת, לפעמים אפילו שימוש בחלק מהמילים שהלקוח בחר יכול להיות בעייתי, ... הרבה יותר טוב ממה שאתה חושב. מתי לא להשתמש במילים של הלקוח? לפעמים יש מקרים בהם השימוש במילים של הלקוח עשוי להחמיר את מצב המכירה. אם הלקוח אומר אני מחפש משהו שיעבוד לי רוב הזמן והחברה מוכרת מוצר שעובד כל הזמן, עדיף לשדר ללקוח את הייחודיות של המוצר ולהגיד לו שהמוצר עובד כל הזמן ולא רק רוב הזמן. הבעיה בשימוש במילים של הלקוח במקרה כזה היא שהתיאור של המוצר עשוי להיות בעייתי, ויכול ... לא תיאר מספיק טוב את מה שהוא רוצה לקנות. לדוגמה או נניח נגיד שהלקוח עצמו הציג תיאור בעייתי כלשהו תיאור שמבטא נגיד חסרונות במוצר, נגיד הוא אומר אני מחפש משהו שיעבוד לי רוב הזמן אז לא להגיד לו הנה יש לך פה מוצר שיעבוד לך רוב הזמן כי המוצר הזה עובד כל הזמן למה להגיד לו רוב הזמן, אז להגיד לו אדוני יש לך פה מוצר שעובד כל הזמן. עכשיו מהיבט מסוים זה חיסרון כי הוא אמר שהוא מחפש מוצר שיעבוד לו רוב הזמן ואז אם אנחנו נגיד לו כל הזמן אז המוח של הלקוח עושה חישוב אם זה עובד כל הזמן כל שכן שזה עובד רוב הזמן, אוקי אבל אף על פי כן אם אנחנו נגיד ללקוח רוב הזמן יכול להיות שהלקוח לעצמו יגיד עזוב אני לא רוצה את המוצר הזה למרות שהוא אמר שמספיק לו מוצר שיעבוד רוב הזמן אבל בתוך תוכו הוא לא שלם עם זה הוא דווקא מחפש מוצר שיעבוד כל הזמן לדוגמה. ולכן אם אנחנו נגיד נשתמש בביטוי שהלקוח אמר אני מחפש מוצר שיעבוד לי אפילו רוב הזמן, משהו שיחזיק x זמן והמוצר הזה מחזיק פי מאה, נגיד והוא אומר אני מספיק לי אחריות לשנה אבל במוצר הזה יש ... אולי אנחנו יכולים להשתמש במילים אחרות שונות קצת, שימו לב שונות קצת שבהן אנחנו נציג את המוצר בצורה הרבה יותר מחמיאה ואז הלקוח כן ירצה לקנות את המוצר. אם גם זה לא עובד אז צריך לשים לב אולי אפשר להציג את כל המוצר כולו בצורה שונה לגמרי כאילו מדובר פה על מוצר חדש ואז למכור את זה ...
רגש איך להיות בטוח בעצמך המקום צרכים של לקוח מהות העניין מושגים לקבל מידע מלכתחילה
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
7:41הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
... - לתת לכל קבוצת ילדים משהו שמתאים לתחומי העניין שלהם, באופן שחלק מהשיעור יענה על הצרכים של קבוצה מסוימת, וחלק אחר על הצרכים של קבוצה אחרת. מדוע איומים וצעקות עובדים על ילדים? אליעד מסביר כי איום וענישה עובדים פשוט כי הם מפחידים, וילדים (כמו מבוגרים) נוטים להימנע מכאב ומדברים מפחידים. כשהילד מרגיש מאוים הוא מתרכז בהימנעות מהעונש, ולכן מיד יקשיב למי שמפעיל את האיום. המורה, לדוגמה, יכולה לאיים בהתקשרות להורים, ואז הילד יעדיף להקשיב ולהימנע מכך. האם אפשר להוריד את רמת ההפחדה ולשמור על הקשבה? אם מה שעובד בכיתה הוא מורה שנכנסת וצורחת, אפשר לנסות להוריד את הטון של הצעקה ולבדוק אם הילדים עדיין מקשיבים. חשוב להבין למה בדיוק הם מפחדים - מהאמירה (שב במקום!, אתקשר להורים!) או מהעוצמה של הצעקה. אם מה שעובד הוא עצם האמירה, אפשר לנסות לומר זאת בטון רגוע יותר ולראות אם ההשפעה נשמרת. למה ילדים משנים בקלות את מוקד תשומת הלב שלהם? אליעד כהן מסביר שילדים מסוגלים לעבור מריכוז מלא בדבר אחד ... למצוא ממוצע של הדברים שמעניינים את רוב הילדים ולשלב אותם בשיעור, או לחלק את השיעור לכמה חלקים, כך שכל חלק יענה על צורך של קבוצת ילדים אחרת. למה איומים וענישה עובדים לפעמים? נאמר שבפועל, איום או סנקציה מפחידה גורמים לילדים להקשיב, מפני שאף אחד לא רוצה לסבול. כשילד או אדם יודע שעלול לכאוב לו ממשהו, הוא יתמקד בהימנעות מאותו כאב ולכן ... חלופית או לפחות פחות אגרסיבית. האם להשתמש בסנקציות במינון נמוך? נשאלה שאלה כיצד להפעיל סנקציות באופן פחות חמור ועדיין להשיג שקט ומשמעת בכיתה. הוסבר שאם מה שעובד בצורה קיצונית הוא מישהו שנכנס ומצעק בקול חזק, אולי אפשר לנסות להוריד את הווליום ולראות אם עדיין תתקבל תוצאה דומה. אך גם הובהר שאם לא יודעים בדיוק ממה הילדים מפחדים, לא בטוח ... או דרך פרויקטים קבוצתיים גדולים. להבין שהבדלים בין ילדים דורשים גמישות ושילוב של דרכי הוראה מגוונות (כדורגל, אומנות, פעילויות יצירה וכדומה). לזכור שתמיד עובדים במרחב שבין גזר למקל: מי שהסנקציות לא מתאימות לו, יכול להדגיש יותר את התועלת והכיף, אך לעתים לא ניתן לוותר לחלוטין על מסגרת של כללים ברורים עם השלכות. איך לייצר קשב ... זה כמו לשאול איך אני יכולה למלא לכולם את אותו רצון לא מי אמר שכולם רוצים את אותו דבר. ש: אז נלך על הפתרון של הסנקציות. אליעד: רגע שנייה תעצרי. ש: כי זה באמת עובד. אליעד: תעצרי שנייה לא שנייה מההתחלה, את יודעת שאנשים לא רוצים שיכאב להם זה המחנה המשותף של כולם אז מי שלא יקשיב נכאיב לו אז כאילו פתרנו את הבעיה את מבינה לכן זה עובד אבל אם את רוצה דרך הטוב מה כולם רוצים מאיפה אני יודע מה הם רוצים הוא רוצה עכשיו לשחק כדורגל הוא רוצה לשחק בבובות איך נדע מה הם רוצים, אם נגיד לדוגמה אחד רוצה לשחק והיית ... נגיד אני הולכת לכיוון הסנקציות איך אני יכולה להפעיל סנקציות בצורה הכי פחות כאילו מחמירה. אליעד: לפי הצורך מה זאת אומרת לא הבנתי את השאלה. ש: אם נגיד הדבר שהכי עובד הכי טוב שאני קוראת למורה נגיד נכנסת מורה צורחת על כולם מפחידה את כולם וכולם שקט דממה כמו דגים. אליעד: אוקי. ש: זה עובד מצוין איך אני יכולה לעשות את אותו דבר פחות חמור ושזה עדיין יעבוד כאילו או שזה לא יעבוד . אליעד: מה המהות של החמור לא הבנתי את השאלה? ש: פחות כאילו עכשיו לעשות שם טרור כאילו שלא כולם ממש יפחדו כאילו יפחדו קצת במידה. אליעד: אז אפשר להגיד למורה לצעוק עליהם פחות ולראות אם זה עובד, שנייה אם זה לא עובד סימן שאין אפשרות אם זה עובד אז שתצעק עליהם פחות אבל זאת לא האמת, האמת היא למה מפחדים מהמורה מה המחויב שלהם מה הם מפחדים מה המורה צועקת מה היא אומרת להם. ש: שהיא תרביץ להם לא יודעת מה הם מפחדים. אליעד: ...
נוסחאות עוצמה מכנה משותף סבל הפרעת קשב וריכוז הסרת אחריות אופי קיצוני עובדים
למה לא לבגוד? למה לא כדאי לך לבגוד? איך בגידה פוגעת בך? למה לאהוב בלי תנאים? איך לקבל אהבה בלי תנאים? האם יש אהבה ללא תנאים? למה כל אהבה היא ללא תנאים? שנאה בלי תנאים, למה הכל בלי תנאים? למה כל אהבה היא ללא תנאים? זוגיות
8:40למה לא לבגוד? למה לא כדאי לך לבגוד? איך בגידה פוגעת בך? למה לאהוב בלי תנאים? איך לקבל אהבה בלי תנאים? האם יש אהבה ללא תנאים? למה כל אהבה היא ללא תנאים? שנאה בלי תנאים, למה הכל בלי תנאים? למה כל אהבה היא ללא תנאים? זוגיות
... משמעות, לא שנייה בן אדם כשאתה עובד אתה עובד עם תנאים או בלי תנאים. ש: עובד בעבודה? אליעד: כן עכשיו אתה הולך לעבוד אתה עובד שמה אתה עושה את העבודה עם תנאים או בלי תנאים לכאורה עם תנאים בתנאי שיתנו לי משכורת נכון. ש: נכון. אליעד: אבל אם אתה תיכנס לתת מודע שלך אתה עובד בלי תנאים בכלל, ניתן דוגמה רובוט עובד עם תנאים או בלי תנאים? ש: בלי תנאים. אליעד: בלי תנאים למה רובוט עובד בלי תנאים. ש: למרות שלא בטוח. אליעד: רובוט אכפת לו מהתוצאה אם תכנתו אותו לעשות משהו הוא יעשה לא משנה לו מה תהיה התוצאה. ש: אבל התכנות עצמו זה התנאי. ...
עובדים אובייקטיביות תת הכרה הרצון להיות בטוח בעצמי שלילי בת זוג הרגשה של שלמות
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
... בכיר יש את כל הסמכות לפנות ישירות לעובד שנמצא תחת מנהל בדרג ביניים, ולתת לו הוראות או משימות באופן ישיר. הרי באופן טבעי, ככל שהמנהל בכיר יותר בהיררכיה, כך יש לו יותר סמכויות. ... הסמכות הברורה שלו, כאשר הוא בוחר לפנות לעובד שמתחת למנהל אחר, הוא יוצר בכך נזק וסיבוכים גדולים בארגון. מה המשמעות של עקיפת סמכויות בארגון? עקיפת סמכויות מתרחשת כאשר מנהל בכיר פונה לעובד שנמצא בדרג נמוך יותר, מבלי לעבור דרך המנהל הישיר שאחראי על אותו עובד. למשל, בארגון עם שלוש רמות ניהול - מנהל בכיר (רמה 3), מנהל ביניים (רמה 2), ועובד (רמה 1) - המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד ברמה 1 ומבקש ממנו לבצע משימה מסוימת. בפעולה זו הוא בעצם עוקף את המנהל בדרג הביניים (רמה 2), שנמצא בין המנהל הבכיר לעובד. מדוע עקיפת סמכויות יוצרת בעיות בארגון? עקיפת סמכויות מייצרת אי סדר בארגון, כי היא פוגעת באחריות ובסמכות של מנהלי הביניים. לדוגמה, אם המנהל הבכיר פנה ישירות לעובד ונתן לו משימה, והמנהל הישיר של אותו עובד מגיע ושואל את העובד מדוע לא ביצעת את המשימות שלך?, אז העובד יכול לענות לו לא ביצעתי את המשימות כי המנהל שמעליך נתן לי משימות אחרות. המנהל בדרג הביניים, בתגובה, יכול לומר למנהל הבכיר שהסיבה שהעובד שלו לא מבצע את המשימות שלו היא בגלל התערבותו הישירה של המנהל הבכיר, ואז למעשה נוצרת בעיה כפולה: המנהל בדרג הביניים מאבד את הסמכות והשליטה על העובד שלו, מכיוון שהעובד כבר לא מתייחס אליו כמקור הסמכות המרכזי שלו. המנהל הבכיר מאבד את האפשרות לבוא בטענות כלפי המנהל בדרג הביניים על כך שהעובד אינו מבצע את תפקידו, כי המנהל הבכיר עצמו נתן הוראות לעובד באופן ישיר ועקף את הסמכות של המנהל שמתחתיו. כך נוצר מצב שבו העובד כפוף לכמה מנהלים בו זמנית, מצב שמוביל לכאוס ולחוסר סדר, והארגון מאבד יעילות ואפקטיביות. איך נכון לנהל מנהלים בלי לעקוף את ... מנהל בכיר ברמה 3 זקוק למשימה ספציפית מעובד שנמצא ברמה 1, עליו לפנות תחילה למנהל בדרג הביניים (רמה 2), להסביר לו מה הוא צריך, והמנהל בדרג הביניים יפנה לעובד וייתן לו את ההוראות הנדרשות. באופן זה, יש מספר יתרונות ברורים לארגון: כל עובד מקבל הוראות ברורות ממנהל אחד בלבד, דבר שמונע בלבול וסותרנות. המנהל בדרג הביניים שומר על סמכותו ועל יכולת השליטה שלו, וכך הארגון ... ממנו דין וחשבון, משום שלא נוצר מצב שהעובדים תחתיו מקבלים הנחיות סותרות או מתעלמים ממנו. מה הבעיה כשמנהל לוקח על עצמו את תפקידי העובד? בעיה נוספת, דומה מאוד, מתרחשת כאשר מנהל מבצע באופן ישיר את המשימות של העובד הכפוף לו, או כאשר הוא לוקח על עצמו תפקידים שנמצאים באחריות העובד. למרות שלמנהל יש את הסמכות לעשות זאת, הוא בעצם יוצר בכך בלאגן, כי העובד יאשים אחר כך את המנהל בכך שהפריע לו לבצע את המשימה שלו כראוי. העובד מאבד אחריות והופך לפחות עצמאי ופחות אפקטיבי, והמנהל לא יכול לאחר מכן להאשים את העובד אם התוצאות אינן טובות, כי העובד תמיד יוכל לטעון שהמנהל התערב לו בתפקיד. למה מנהלים עדיין עוקפים סמכויות למרות הנזק? לעיתים מנהלים בכירים עוקפים סמכויות כי הם ... התפיסה היא שאם הם צריכים משהו דחוף מהעובד, קל יותר לפנות ישירות ולא להמתין עד שהמנהל הכפוף להם יעביר את ההוראה הלאה. למרות שזה קל יותר, בטווח הארוך זה פוגע בתפקוד הארגוני ... שמתחתיו. אם אתה מנהל בכיר וצריך משהו מעובדים של מחלקה מסוימת, תמיד תעבור דרך מנהל המחלקה, ולעולם לא ישירות ל
הקצאת משימות איך למנוע מנהל לדרג איך לנהל את העובדים יכולת עצמאים שליטה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עובד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עובד, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עובד, איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי ועסקי, מנטורינג, מאמן זוגי בנושאי עובד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5781 שניות - עכשיו 10_08_2025 השעה 16:41:30 - wesi1