... שווה עם שתיהן. אליעד משיב שאם השואל ירצה להשתמש במחשבה של לא אכפת לי יותר פעמים, אז הוא צריך לעבוד על זה ולהגדיל את החלק הזה בתודעה שלו. אך
המחויב הוא שזה יהיה נגיש - כל עוד הוא מסוגל להתחבר לרעיון ולהפעיל אותו, הוא יוכל להשתמש בו מתי שירצה. איך מגיעים למצב שבו אפשר לחשוב לא אכפת לי מה ... אליעד מסביר שעל השואל לשבת ולחקור את עצמו - לשאול למה אכפת לי? ולנסות להבין מה המקור הרגשי לכך. לאחר מכן, אם יוכל לראות שהחששות שלו אינם
מחויבים במציאות, הוא יוכל להתחיל לתרגל את המחשבה של לא אכפת לי מה חושבים עלי. סיכום כדי שאדם יוכל לשלוט בכך שלא יהיה לו אכפת ממה שאחרים חושבים ... ואתה רוצה להשתמש בה תשתמש בה. ש: למה השתמשת במילה נגישה ולא. אליעד: נגישה. ש: נגישה. אליעד: ולא ב...? ש: בשוות לא בשוות. אליעד: כי לא
מחויב שהן יהיו שוות אם נגיד הן לא שוות נגיד שהוא חושב שאכפת לו מה חושבים עליו והוא חושב שזה 60% נכון והוא אומר לא אכפת לי מה חושבים עלי 40% נכון ... שהוא לא אמר את זה אם הוא יגיד את זה התשובה תהיה אז אתה צריך שהן יהיו שוות, אם הוא יגיד אני רוצה לחשוב את זה ביותר מקרים צריך שזה יהיה יותר,
המחויב שזה יהיה נגיש זה
המחויב. ש: לא אני לא חושב שאני טועה בזה. אליעד: אתה צודק נכון הלאה. ש: רגע שנייה אני חושב שמה שהוא רוצה לשאול. אליעד: מה אכפת לי הוא צריך לדעת לשאול ... output שבגלל מה שהם חושבים עלי אני רוצה למצוא חן בעיניהם רוצה שהם יאהבו אותי הם לא אוהבים אותי לא אוהב את עצמי בסדר ואז אנחנו נשאל האם זה
מחויב לך אם כן אתה חייב שיהיה אכפת לך מה חושבים עליך אם לא אז לא, זאת האמת מה אתה רוצה לשקר זאת האמת. ש: בקיצור אני צריך לשבת. אליעד: גם בעמידה זה ...