... למכור ללקוח את המוצר עצמו ודרך זה למכור לו את השיחה. ואיך לעשות את זה? אז נניח שאתה מוכר שירותי ביטוח. ונניח שהלקוח השאיר או לא השאיר פרטים. הרי שבמקום
לומר ללקוח אני פונה אליך כי השארת פרטים, אפשרי
לומר ללקוח משהו בסגנון של אני פונה אליך בנוגע לשירותי ביטוח לחידוש ביטוח לבדיקת הביטוחים שלך וכיוב. או נניח שאתה מוכר בתים, אז במקום
לומר ללקוח אני פונה אליך כי שלחת לנו הודעה אפשרי
לומר ללקוח אני פונה אליך בנוגע לרכישת בית בקשר לעניין של רכישת דירה וכיוב. ואני כאן לא נכנס לשאלה של מה בדיוק ובאיזה מילים בדיוק להשתמש מול הלקוח. כי כל מקרה לגופו וצריכים ... הלקוח על זה שהוא השאיר פרטים. כי זה לא מעניין. ואם הלקוח עצבני מאוד למה אתה מתקשר אליו ולמה אתה חושב שהוא מתעניין ברכישת המוצר שלך, אז בהחלט שכן אפשרי
לומר ללקוח שהוא השאיר פרטים וכיוב. דהיינו, זה שהלקוח השאיר פרטים, זאת סיבה לכך שאתה מדבר איתו על המוצר עצמו. ואפשרי
לומר ללקוח שהוא השאיר פרטים, רק אם הוא שואל למה התקשרת דווקא אליו וכיוב. אבל ברמת העיקרון, אפשרי ישר להתחיל את השיחה עם הלקוח, במוצר עצמו שרוצים למכור לו. ואוסיף: נניח שהלקוח ...