... מאמין שהמכירה תביא לו תועלת, הוא יתחייב יותר בתהליך וישקיע בו יותר
מאמץ. לעיתים, מוכר עצוב יראה במכירה כפתרון למצבו הרגשי או הכלכלי, מה שיכול להניע אותו להשקיע יותר במכירה. מהו הקשר בין מצב הרוח של המוכר
למאמציו בשכנוע הלקוח? ככל שמוכר מרגיש שהמכירה עשויה לשפר את מצבו, כך הוא
יתאמץ יותר להשלים אותה. מצב רוח טוב יכול להקל על ההתמודדות עם התנגדויות של הלקוח, אולם מוכר עצוב עשוי להרגיש שהוא ... לשכנע את הלקוח. תחושת הצורך במכירה עשויה להניע אותו להעמיק את
המאמץ. מסקנה לסיכום, לא ניתן לקבוע באופן חד משמעי אם מוכר שמח או עצוב מוכר טוב יותר. כל אחד מהם מציב אתגרים ויתרונות ... בקלות רבה יותר, בעוד שמוכר עצוב עשוי להיות מוכן להשקיע יותר
מאמץ במכירה מתוך תחושת צורך לשיפור מצבו. השפעת מצב רוח על מכירות מוטיבציה במכירה הקשר בין שמחה ועצב במכירות איך לשפר ... מוכר. עד כמה המוכר מאמין שהמכירה תביא לו תועלת. עד כמה המוכר משקיע
מאמץ לשכנע את הלקוח. ההשקעה של המוכר במכירה תלויה במידת האמונה שלו שהמכירה אכן תשתלם לו. ככל שהוא רואה במכירה מקור לתועלת רבה יותר, כך הוא יהיה מוכן להשקיע בה יותר
מאמץ. מוכר שמח מול מוכר עצוב - מי מוכר טוב יותר? באופן כללי, מוכר שמח עשוי למצוא שקל יותר למכור. הסיבה לכך היא ששמחה ... ייטה להסתכל על חצי הכוס המלאה, יחשוב שהמצב לא כל כך נורא, וימשיך
להתאמץ למכור. לעומת זאת, מוכר עצוב עלול לחוות כל קושי כמשבר ולהגיב בתחושה של חוסר תקווה. השפעת רמת המוטיבציה על הצלחת ... את מצבו. כאשר אדם מרגיש שהוא נמצא במצב לא טוב, הוא עשוי להשקיע יותר
מאמץ מתוך תקווה שהמכירה תשפר את חייו. מתי מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר? קיימת אפשרות שמוכר עצוב דווקא ימכור טוב ... מהמצב הרע שבו הוא נמצא. מוכר כזה עשוי להיות מוכן להשקיע יותר משאבים
ומאמץ בניסיון לשכנע את הלקוח, משום שבעיניו ההצלחה במכירה היא קריטית לשיפור המצב הרגשי או הכלכלי שלו. מוכר שמח עלול להיות אדיש למכירה לעומת זאת, מוכר שמח עשוי להרגיש שהוא לא חייב
להתאמץ מדי. אם הכל טוב מבחינתו, הוא עשוי לחשוב: למה לי להתעקש? אני לא חייב את המכירה הזאת, מה שעלול להוביל לפחות השקעה ... ולראות במכירה מוצא אפשרי לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע בה יותר
מאמץ . הכל תלוי בהקשר הספציפי ובאופי של המוכר עצמו. איך לשפר מכירות ולהתמודד עם התנגדויות של לקוחות השפעת מצב הרוח על ... ימכור את המוצר ללקוח זה יעשה לו יותר טוב מרע זה הכל וזה כמובן ביחס
למאמץ שהוא חושב שכרוח בתהליך של המכירה. עכשיו זה עובד ככה ככל שהמוכר חושב שתהליך המכירה יעשה לו יותר טוב מרע ככה בעצם הוא
יתאמץ יותר למכור ככה יש יותר סיכוי שהוא ימכור, עכשיו זה עובד ככה מי יחשוב שיותר קל למכור ללקוח מוכר שמח או מוכר עצוב? ... לי מזה שאני אסגור את העסקה הזאת בכל מקרה לא יצא לי מזה כלום למה לי
להתאמץ. יחד עם זאת יכול גם להיות הפוך, מה ההפוך? שמוכר שהוא שמח הכל טוב לו הכל סבבה לו והוא אומר בשביל מה אני עכשיו ... להיות שמוכר עצוב תהיה לו יותר הצלחה במכירות מרוב שהוא עצוב הוא יותר
מתאמץ למכור, הוא יותר רוצה למכור כי הוא חושב שהטוב שהמכירה תביא לו תשפיע עליו באופן גדול יותר. וכמו שהסברתי מפעם אחרת ...