... להראות ללקוח שאתה דומה, למה זה ירכוש את האמון שלו עוד יותר. כמובן שלא
לשדר ללקוח שאתה שונה ממנו, אם אתה שונה ממנו בפרט בדברים שהוא דומה לכולם, אם אתה שונה ממנו בדברים שהוא עצמו מבין שהוא שונה מכולם אז זה אולי לגיטימי בעיני הלקוח ... האנשים דומים ללקוח הלקוח מרגיש כלפיך זרות עוד יותר גדולה. זה מהצד של לא
לשדר ללקוח שאתה שונה ממנו צריך לשים לב כמו שמשדרים ללקוח שאתה כמוהו גם לא בהכרח צריך
לשדר ללקוח שאתה שונה ממנו שזה גם יכול ליצור איזה נזק והפוך על הפוך לפעמים כדאי
לשדר ללקוח שאתה שונה ממנו כדי שכשתגיד לו שאתה כמוהו זה ישמע יותר אמין, שימו לב לפעמים כדאי
לשדר ללקוח שאתה שונה ממנו בדבר אחד כדי שכשתגיד לו אני דומה לך בדבר אחר אז הוא יגיד וואו כאילו והוא לא יחשוב שמנסים לרמות אותו כי קודם כבר אמרת לו שאתה שונה ממנו הפוך על הפוך. ועכשיו אני אחדד עוד יותר את הסיפור אז מה בעצם אמרנו לנסות
לשדר ללקוח לבן אדם השני שאתה דומה לו בדברים שבהם הוא ייחודי. עכשיו בא נקצין את זה עוד יותר לא רק בדברים שהוא ייחודי בדברים שהוא ייחודי ושכולם שונאים בא נניח, זאת ... כלשהו, אוקי והוא מרגיש מאוד רע בגלל הדבר הזה ודווקא בדבר הזה אם תצליח
לשדר ללקוח שאתה כמוהו שבדיוק אח שלך כמוהו שאתה מבין אותו, שאתה מגלה אמפתיה כלפיו דווקא בדבר לא רק בדבר שהוא שונה מכולם אלא בדבר שהוא שונה מכולם ושבגללו הוא מרגיש ... להיראות כמוהו אז בוא נקנה את הבגדים האלה כדי להיראות כמוהו. ולכן צריך
לשדר ללקוח שאתה כמוהו אבל כמוהו לא במובן הזדהות איתו מוחלטת אלא כמוהו במובן של כמה שיותר ל - אני שלו אבל כמה שיותר קרוב ל - אני שהוא היה רוצה להיות, ל - אני שהוא ...