אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:02טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח?

אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשי מכירות היא הניסיון להתיידד עם הלקוח ולהפוך לשותף שלו לשיחת חולין, במטרה לבנות אמון ולהוריד את החשדנות הטבעית של הלקוח. אנשי מכירות רבים מאמינים שאם הלקוח ירגיש שהם חברים שלו, הוא לא יחשוד בהם שהם מנסים לרמות אותו. למשל, אם חבר מציע לנו לקנות מוצר, אנחנו לרוב לא נחשוב שהוא רוצה להוליך אותנו שולל, אלא נאמין שכוונתו טובה והמוצר באמת טוב עבורנו. על בסיס התפיסה הזו, מלמדים אנשי מכירות לדבר עם הלקוח, להתיידד איתו, ולהציג את עצמם כמי שרוצים לעזור ולא רק למכור.

מה הטעות בגישה של התיידדות יתר עם הלקוח?

למרות שהרעיון נשמע הגיוני, הגישה של התיידדות עם הלקוח לא תמיד עובדת ואף עלולה לגרום לתוצאה הפוכה. לקוחות רבים הם אינטליגנטים ויודעים בדיוק שהם נמצאים באינטראקציה עם איש מכירות, ולכן כשאיש המכירות מנסה להיות יותר מדי חבר שלהם, הדבר מעורר בהם חשדנות מוגברת. הלקוח שואל את עצמו שאלות כמו:
  • "מדוע הוא מתאמץ כל כך להיות חבר שלי?"
  • "האם הוא מנסה להסתיר ממני משהו?"
  • "אם המוצר באמת כל כך טוב, מדוע הוא לא פשוט מציג לי אותו בצורה ישירה?"
לקוחות כאלו יעדיפו שהמוכר יפנה אליהם בצורה עניינית, ברורה, ויציג להם בדיוק את היתרונות של המוצר ללא מניפולציות מיותרות. הם עשויים להרגיש שהמוכר מנסה "לקנות" אותם באמצעות חברות מדומה במקום להציג מוצר איכותי בצורה ישירה וכנה.

מתי בכל זאת ההתיידדות יכולה להיות אפקטיבית?

קיימים מקרים מסוימים בהם יצירת קשר אישי עם הלקוח אכן יכולה להיות יעילה, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות בודדים או כאלו הזקוקים לתשומת לב מיוחדת. לדוגמה, אדם שחווה תחושת בדידות, שנכנס לחנות והמוכר מתייחס אליו באדיבות, מחייך אליו ומציע לו תשומת לב ויחס אישי, עשוי להרגיש שיש לו "חבר" בחנות. במקרה כזה, המוכר למעשה ממלא צורך רגשי של הלקוח, והלקוח עשוי לחוש מחויבות או אי נעימות לסרב להצעת המכירה של מי שהוא תופס כ"חבר". כך למעשה, קל יותר למכור לאותו לקוח, גם אם המוצר לא מתאים לו בצורה מושלמת.

איך ניגוד אינטרסים משפיע על האמון של הלקוח?

בכל תהליך מכירה קיים ניגוד אינטרסים ברור - המוכר מעוניין למכור, בעוד שהלקוח מעוניין לקבל את העסקה המשתלמת והטובה ביותר עבורו. כאשר איש המכירות מנסה להסוות את ניגוד האינטרסים הזה באמצעות יצירת חברות מזויפת, הלקוח עלול להרגיש שמנסים להסתיר ממנו מידע או לרמות אותו. עדיף במקרים רבים להיות כנים וישירים: "כן, אני רוצה למכור לך מוצר, אבל אני מאמין שהמוצר הזה באמת מתאים לך." גישה זו יכולה לייצר יותר אמון ואמינות מאשר ניסיון לא אמיתי לייצר חברות עם הלקוח.

איך למכור נכון מבלי לעורר חשד אצל הלקוח?

כדי להימנע מלעורר חשד אצל הלקוח, חשוב להקפיד על מספר נקודות מרכזיות:
  • התאמת סגנון המכירה לאופי של הלקוח - יש אנשים שמעריכים יותר שיחות נעימות, בעוד שאחרים יעדיפו שיחה עניינית וישירה.
  • לשים לב לתגובות של הלקוח - אם הלקוח אינו משתף פעולה עם שיחת חולין, זהו סימן ברור שהוא מעוניין בגישה ישירה וברורה.
  • להיות גלויים לגבי ניגוד האינטרסים - להסביר באופן ברור וישיר ללקוח את היתרונות של המוצר, בלי לנסות להסתיר את הרצון למכור.
  • הדגש על איכות וערך המוצר - למכור על בסיס יתרונות ברורים של המוצר, ולא באמצעות מניפולציות רגשיות או חברות מזויפת.
מה לקוח צריך לבדוק כדי לא ליפול בפח של חברות מזויפת?

גם הלקוח מצדו צריך להיות ערני לתהליך המכירה ולבדוק את עצמו: האם הוא מעוניין במוצר בזכות איכותו והתאמתו לצרכים שלו, או שמא הוא מתפתה לקנות בגלל שהמוכר היה נחמד אליו והציג את עצמו כ"חבר". על הלקוח לזכור שתפקידו של איש המכירות הוא למכור, ולכן עליו להתמקד בערך האמיתי של המוצר ולא באשליה של חברות או נחמדות של איש המכירות.

בסופו של דבר, הן המוכר והן הלקוח צריכים לזכור שהדרך הטובה ביותר לנהל מכירה מוצלחת היא באמצעות שקיפות, ישירות והצגת המוצר בצורה ברורה ואמינה.
מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח?

אנשי מכירות רבים מאמינים כי יצירת קשר אישי עם הלקוח, ניהול שיחת חולין והתיידדות יכולים להגדיל את הסיכוי לסגירת העסקה. הם מנסים לשדר ללקוח שהם "לא מנסים למכור לו", אלא שהם חברים שלו, מתוך הנחה שהלקוח יהיה פחות חשדן כלפיהם.

הרעיון מבוסס על העובדה שאנשים נוטים לסמוך על חברים שלהם ולא להרגיש שהם מנסים לרמות אותם. כאשר מוכר מתנהג כחבר, הלקוח עשוי לחשוב שמטרתו היא לעזור לו ולא רק למכור. לכן, אנשי מכירות רבים מקבלים הכשרה להשתמש בגישה זו כדי להפחית את תחושת האיום שהמכירה יוצרת.

מדוע הגישה הזו עלולה להיכשל?

למרות שהרעיון נראה הגיוני, בפועל הוא לא תמיד עובד. לקוחות רבים אינם טיפשים, ולעיתים קרובות הם מגיעים עם מודעות לכך שמישהו עומד למכור להם. במקרים כאלה, ניסיונות מוגזמים להתיידד יכולים דווקא לגרום להם לחשוד יותר. במקום להשתכנע, הם עשויים לשאול את עצמם:

- "למה הוא כל כך מנסה להיות חבר שלי?"

- "מה הוא מנסה להסתיר?"

- "אם המוצר באמת טוב, למה הוא לא פשוט מוכר לי אותו בלי משחקים?"

לקוחות רבים מעדיפים תקשורת ישירה ועניינית. הם לא מעוניינים בבניית מערכת יחסים אלא רוצים להבין את המוצר ולהחליט אם הוא מתאים להם.

מתי יצירת קרבה עם הלקוח כן יכולה לעבוד?

יש לקוחות שמחפשים יותר מאשר רק מוצר - הם מחפשים חוויית קנייה נעימה. לדוגמה, אדם בודד עשוי להרגיש טוב יותר אם המוכר מראה לו יחס אישי ומעניק לו תשומת לב. אם הלקוח מרגיש שהמוכר הוא "חבר", ייתכן שיהיה לו קשה לסרב להצעה, גם אם המוצר לא לגמרי מתאים לו.

כיצד ניגוד אינטרסים משחק תפקיד במכירה?

כל עסקת מכירה טומנת בחובה ניגוד אינטרסים - המוכר רוצה למכור, והלקוח רוצה לקבל את העסקה הטובה ביותר עבורו. לקוחות אינטליגנטיים מבינים זאת. לכן, אם המוכר מנסה לטשטש את ניגוד האינטרסים דרך יצירת חברות מזויפת, הלקוח עלול לחוש שמסתירים ממנו משהו.

במקרים כאלה, עדיף להיות ישיר ולומר: "כן, אני איש מכירות, ואני רוצה למכור לך את המוצר, אבל אני גם מאמין שהוא באמת מתאים לך". גישה כנה וישירה יכולה ליצור יותר אמון מאשר ניסיון מלאכותי להתחבר ללקוח.

איך למכור נכון בלי לגרום ללקוח להרגיש שמנסים לרמות אותו?

- להתאים את סגנון המכירה לאופי הלקוח - יש לקוחות שמעריכים שיחה נעימה, אך יש גם כאלה שמעדיפים מידע ישיר.

- לשים לב לתגובות הלקוח - אם הוא לא משתף פעולה עם שיחת החולין, כנראה שהוא מעדיף גישה עניינית.

- להיות כנים בנוגע לניגוד האינטרסים - להסביר ללקוח בצורה גלויה מה היתרונות של המוצר עבורו בלי לנסות להסתיר את הרצון למכור.

- להתמקד בערך של המוצר - במקום לנסות לשכנע דרך יצירת חברות, פשוט להדגיש את היתרונות של המוצר.

לסיכום, מה צריך לבדוק כלקוח?

כאשר לקוח בא לרכוש מוצר, עליו לשים לב האם הוא באמת רוצה את המוצר בגלל איכותו, או שהוא נוטה לרכוש אותו רק בגלל שהמוכר היה נחמד אליו. במקום להתפתות לקשר אישי מדומה, כדאי להתמקד בערך שהמוצר מספק ובכך שהוא באמת מתאים לצרכים האישיים.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להסביר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות, טעות שנובעת מכך שהם גם כנראה לא יודעים למכור טוב וגם מלמדים אותם פשוט לעשות את הטעות הזאת והטעות היא העניין של להתיידד עם הלקוח ולהיות חבר של הלקוח, ולנהל small talk עם הלקוח וכו' ואני אסביר גם את הרציונל שעומד מאחורי למה כן לעשות את זה אבל גם למה לא לעשות את זה ומה הטעות שבכך. והנושא הוא די פשוט מנסים למכור ללקוח מוצר הלקוח רוצה לחשוב שהמוצר הזה יעשה לו טוב, הלקוח מטבעו יכול להיות חשדן ולכן רוצים לבנות אמון עם הלקוח ואז מה שעושים מנסים לדבר עם הלקוח איזו שיחת חולין כאשר בסופו של דבר המטרה היא לשדר ללקוח "תקשיב אני לא מנסה למכור לך, אני חבר שלך".

ממי לקוח ירצה לקנות ממישהו שמנסה למכור לו או מחבר שלו? אז ההיגיון אומר שאם החבר שלך יבוא למכור לך אז אתה אומר "הוא חבר שלי הוא לא ינסה לרמות אותי", כי המוח של הלקוח ששואל את עצמו "למה הוא מנסה לרמות אותי?" ברגע שהוא אומר "רגע אבל זה חבר שלי למה שחבר שלי ירצה לרמות אותי? אז הוא לא רוצה לרמות אותי הוא כנראה מוכר לי מוצר טוב" ואז הוא יקנה את המוצר. אוקי ולכן מזה נולד המנהג, העצה שיעצו לאנשי מכירות אמרו להם "תקשיבו כשלקוח בא לקנות מוצר דבר איתו תכיר אותו, תתיידד איתו תשדר לו שאתה חבר שלו, תוריד את הסטרס של המכירה אתה לא בא למכור לו אתה חבר שלו, אתה רק עוזר לו אתה מסביר לו" מה שזה לא יהיה.

אוקי לכאורה נשמע מאוד הגיוני יחד עם זאת צריך לדעת שיש בעיתיות בנושא הזה והיא שלפעמים הלקוח לא טיפש ולפעמים הלקוח מצפה שמישהו יבוא למכור לו ולפעמים דווקא אם מישהו מתיידד עם הלקוח יותר מדי או מנסה להתיידד עם הלקוח יותר מדי לפעמים זה לא בא טוב והלקוח אומר "רגע מה הוא מנסה לרמות אותי? אני באתי לקנות אז תמכור לי תספר לי על המוצר הזה, דבר לעניין מה אתה מבלבל לי במוח מה אתה מנסה להיות חבר שלי אתה לא חבר שלי, אני לא רוצה להיות חבר שלך לא אכפת לי מי אתה לא אגיד לך מי אני באתי לקנות יש לך למה למכור את המוצר תמכור את המוצר, מה אתה מנסה לקנות אותי דרך זה שכאילו תהיה חבר שלי ודרך זה למכור לי את המוצר?".

אני רוצה להסביר יש אנשים נגיד בודדים שרע להם או כאלה שהם לא בודדים ולא רע להם אבל כשמישהו משדר להם שהוא חבר שלהם זה עושה להם טוב נגיד בן אדם בודד נכנס לאיזו חנות, שמה זה אומר בודד? הכוונה שהוא מרגיש בדידות הוא צריך אמפתיה, תשומת לב והמוכר או המוכרת מחייכים אליו "שלום..." והבן אדם מרגיש כייף "ואללה יש לי פה חבר", למרות שהוא לא באמת חבר שלו הוא רק מוכר לו אבל הבן אדם יכול להשלות את עצמו שאיש המכירות זה חבר שלו שאכפת לו ממנו, הוא מציע לו לשתות כוס מים הוא מכבד אותו "מה אתה רוצה, מה פה מה שם" ואז כביכול המוכר בעצם מילא ללקוח חיסרון הוא הפך להיות חבר שלו.

עכשיו הלקוח אוהב את המוכר, למה הוא אוהב את המוכר? כי המוכר מילא לו את החיסרון הוא שידר לו שהוא חבר שלו יחד עם זאת ואז אחר כך מה קורה ואז הלקוח כשבאים למכור לו את המוצר יותר קל למכור לו את המוצר כי זה כבר חבר שלו זה כבר לא נעים להגיד לחבר לא, "והוא לא מנסה למכור לי, לא יכול להיות שהוא מנסה לרמות אותי הרי הוא חבר שלי מה פתאום" וכו'. יחד עם זאת יש אנשים שעליהם זה לא עובד השטות הזאת והם אומרים "אם אתה בא למכור לי את המוצר תמכור לי את המוצר כפי שהוא אל תלך סחור סחור, אל תספר לי שאתה חבר שלי ותתיידד איתי, ותנסה להביע הזדהות ותספר לי שאתה בא מאותו רעיון כמו שלי זה לא מעניין אותי. אתה רוצה למכור לי מוצר דבר איתי על המוצר".

אוקי וצריך לשים לב כפי שאני אומר עוד פעם שלפעמים הלקוח יכול לקלוט שמנסים לקמבן אותו פה ולחשוב שבסופו של דבר מנסים למכור לו חברות עם המוצר ולא את מהמוצר לכשעצמו, "כי אולי המוצר לא מספיק טוב ולכן צריכים להתיידד איתי כי אם המוצר מספיק טוב למה הוא צריך להיות חבר שלי מה הוא לא יכול למכור לי את המוצר איך שהוא, למה הוא צריך להתיידד איתי כל כך, למה הוא עוטף את המוצר בכל כך הרבה עטיפות מה הוא לא יכול למכור את המוצר כפי שהוא?". ולכן דווקא לפעמים ההתיידדות הזאתי עם הלקוח היא דווקא בעייתית כי לפעמים איש המכירות צריך גם לדעת לכבד את ה - space שהלקוח רוצה ולדעת לזהות, איש מכירות טוב אמור לדעת לזהות את זה שלפעמים הלקוח מעדיף שימכרו לו בצורה עניינית ושיגידו לו "אדוני זה עולה ככה וככה", ושהניגוד אינטרסים יהיה פורמאלי כי בסופו של דבר אם הלקוח טיפש אז תנסה לשדר לו שאין ניגוד אינטרסים ואז אם הלקוח יאמין שאין ניגוד אינטרסים אז תמכור לו מה שאתה רוצה.

אבל לא כל הלקוחות טיפשים ויש לקוחות שיודעים שיש פה ניגוד אינטרסים וברגע שהבן אדם המוכר מנסה להסתיר את זה שיש ניגוד אינטרסים הלקוח מתחיל לחשוד עוד יותר "מה הוא מנסה להסתיר ממני שיש ניגוד אינטרסים, מה הוא מנסה לרמות אותי? שיהיה פורמאלי שיגיד כן יש ניגוד אינטרסים ואף על פי כן המוצר הזה טוב לך". ולכן לפעמים יש לקוחות שרוצים מכירה עניינית ולא רוצים חברות ואם בן אדם ניסה יותר מדי להתחבר, יותר מדי לבלבל להם במוח ודווקא משיג את התוצאה ההפוכה שהלקוח לא ירצה לקנות כי הוא חושב שמנסים לרמות אותו ולמכור לו באמצעות החברות. והמצד של הלקוחות הלקוח צריך לדעת לשים לב כשמוכרים לך מוצר האם המוצר עצמו מתאים לך הוא טוב לך או שאתה קונה אותו כי המוכר היה נחמד אליך קודם ואתה חושב שהוא חבר שלך ושהוא לא ירמה אותך. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
הזדהות תפקיד מערכת יחסים לזהות אמון עם הלקוח להתחבר לקנות מוצר שלמות האם הוא חבר שלי למה אני לא רוצה איומים איך לבנות אמון עם לקוח אינטרס אינטרסים איש מכירות אמון אמון עם לקוח אמונה אנשי מכירות בניית אמון הלקוח הלקוח שלך חושד חושדת חשד חשדן חשדנות טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות יצירת קרבה יצירת קרבה עם לקוח לבנות אמון לבנות אמון עם לקוח להתיידד עם הלקוח להתיידד עם לקוח לטעות ליצור ליצור אמון לקוח לקוח חשדן לקוחות מחלות מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות נאמנות ניגוד אינטרסים ניגוד אינטרסים במכירה ניגוד עניינים ניגוד עניינים במכירה ניגודים קרבה עם לקוח שיחת חולין שיחת חולין עם לקוח
ראפור / NLP - יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים של האדם השני - איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר על ידי השלמת המשפטים שלו? איך להשלים משפטים של אדם אחר? איך ליצור הזדהות רגשית?
... NLP - יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים של האדם השני - איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר על ידי השלמת המשפטים שלו? איך להשלים משפטים של אדם אחר? איך ליצור הזדהות רגשית? וכאן אבאר עוד דרך איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר. והדרך היא על ידי זה שאתה משלים לו את המשפטים שהוא רוצה לומר, בפרט במקומות שבהם כאילו חסרה לו מילה, ואתה משלים לו בדיוק את המילה שהוא רצה לומר. והפעולה הזאת, כאשר היא נעשית בצורה הנכונה, היא יוצרת אמון חזק ביותר. ואסביר, כי יצירת אמון פירושה לגרום לאדם השני לראות בך את ההשתקפות שלו עצמו. דהיינו, לגרום לאדם השני, שכאשר הוא יסתכל עליך, שהוא ירגיש כאילו הוא מסתכל במראה ורואה ... כי טבע האדם הוא שהוא מאמין לעצמו יותר מאשר לאחרים. ואם תצליח לגרום לאדם להרגיש, שהוא מדבר דרך גרונך, זה יגרום לו לחזק בך את האמון שלו. ואחת הדרכים לגרום לאדם השני לתת בך אמון, היא על ידי זה שאתה גורם לו להרגיש שהאני שלו, מדבר דרכך. ואת זה אפשר לעשות, גם על ידי סוג של קריאת מחשבות שאתה עושה לאדם השני. וכמובן ... עצמו, כיצד תדע מה האדם השני חושב, ואיזו מילה הוא רוצה לומר ולא אומר אותה. אבל העיקרון הוא, שאם אתה רוצה לגרום למישהו לתת בך אמון וליצור אמון בינך לבין מישהו, אז באפשרותך להעצים את חוויית ההזדהות שבינך לבינו, על ידי זה שאתה משלים לו את המשפטים שלו, בדיוק במילים שהוא רצה לומר. כי ... וזה יוצר סוג של הזדהות רגשית חזקה, בינך לבינו. עד כדי כך שהוא מרגיש כאילו זה הוא עצמו מדבר דרכך. ועל ידי זה קל לו יותר לתת בך אמון, יותר מאשר לתת אמון באדם שהוא מרגיש שהוא אדם זר. ואוסיף, כי הקצנה של הדבר הזה, עלולה ליצור גם את התוצאה ההפוכה. שהאדם עלול להרגיש שאתה לא רק קורא את המחשבות שלו, אלא שאולי אתה גם שותל לו את המחשבות שלו. ויותר מידי להראות לבן אדם שאתה יודע בדיוק מה קורה אצלו בראש שלו, לפעמים זה יוצר את התוצאה ההפוכה, דהיינו, תחושה של חשדנות. כי האדם מרגיש כאילו אתה פלשת לו למרחב האישי והפרטי שלו. והוא מרגיש סוג של חדירה לפרטיות, כאשר אתה מראה לו שאתה יודע עליו הכל. כך שצריך לדעת לעשות את זה בחוכמה, בלי ליצור חשדנות. ואחדד עוד יותר, שהשלמת משפטים של האדם האחר, יוצרת אמון חזק ביותר, בפרט אם השלמת את המשפט ואת הרעיון, שאותו האדם רצה לומר, אבל שהוא פחד וחשש לומר אותו. כי יש מצבים שאתה פשוט יכול להשלים לאדם את ... והוא רק מפחד לומר את מה שהוא רוצה. ואתה אומר ומשלים לאדם את המשפט שלו, בדיוק את מה שהוא רצה לומר, אבל רק פחד לומר, זה יוצר אמון חזק ביותר, בינך לבין האדם השני. כי הוא מרגיש, שלא רק שאתה יודע מה הוא חושב, אלא הוא חווה את זה, שאתה גם עוזר לו לבטא את מה שהוא רוצה לומר, ... ולא רק בגלל שהוא שכח את המילה המתאימה, אלא גם בפרט כאשר הוא רצה לומר משהו, אבל פחד לומר אותו, ואתה עזרת לו לומר אותו. שזה יוצר אמון חזק ביותר. וכמובן שגם את זה צריך לעשות בזהירות. כי לפעמים האדם לא רוצה לשמוע, את מה שהוא עצמו רוצה להגיד. ולפעמים זה יכול לגרום לו לכעוס עליך, על שכאילו חשפת אותו ושגילית לרמת המודעות שלו, את מה שהוא מסתיר בתת המודע של עצמו. ועוד אוסיף ואומר, שיצירת אמון על ידי השלמת משפטים, היא הופכת להיות יותר חזקה, כאשר אתה משלים את מה שהאדם רצה לומר, אבל לא בהשלמה של מילה כללית, אלא בהשלמה של מילה פרטית. ... לפעמים לאדם יש צורת ביטוי אישית שלו. ולפעמים יש לאדם רעיונות ומילים שמייחדות את האני שלו. וכאשר אתה משלים לו משפט שלו, בביטוי שלקוח מהעולם האישי שלו, זה יוצר חוויית הזדהות אישית חזקה ביותר. ובסיכומו של דבר, אחת מהדרכים ליצירת אמון בינך לבין אדם אחר, היא גם על ידי זה שאתה משדר לו שהאני שלו ושאתה, זאת ישות אחת. וזה אפשרי גם על ידי זה שאתה משלים לו את המשפטים שלו, בפרט בביטויים שייחודיים לשפה שלו, בפרט כאשר הוא נתקע באמצע המשפט כנל. והדברים האלו, גם הם גורמים סוג של יצירת אמון, שהאדם מרגיש שהאני שלו, מדבר דרכך. ואז קל לך יותר לשכנע אותו וכולי. ואתה תשאל את עצמך, כאשר מישהו משלים את המשפטים שלך, ויודע בדיוק מה עובר ...
תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
... המכירות שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך? וכאן ... כלשהו, שהוא לא חייב להיות נכון, אלא שהוא רק יכול להיות נכון. ואיך אפשר לגרום למישהו אחר, להיות בטוח שאותו הדבר הוא מוכרח להיות נכון, למרות שיש רק אפשרות שהוא נכון. הסבר: ... ואפשרי גם שהוא לא נכון. מחויב המציאות = דבר שהנכונות שלו היא מחויבת, ושהיא אינה יכולה להיות לא נכונה. בכל תהליך של מכירה ושכנוע, יש המרה של דבר שהוא אפשרי לדבר שהוא מחויב. ... גם אם היא לא הגיונית בעיניך, עדיין היא אפשרית. וממילא, כל דעה שהיא, היא רק אפשרית בלבד. וכאשר אתה מנסה לדוגמה לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלך, האמת היא, שהוא אף פעם לא מוכרח לקנות את המוצר שלך והוא אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. כי מצד האמת, למטבע יש צדדים שונים. ומצד אחד של המטבע, אכן הלקוח צריך לקנות את המוצר שלך. אבל מצדדים אחרים, הוא לא צריך לקנות את המוצר שלך. וכדי לסגור עסקה, דהיינו, כדי שהעסקה עם הלקוח תתבצע, בשביל זה עליך להראות לו רק צד אחד של המטבע. ולגרום לו להרגיש ולחשוב ולהבין, שהוא רואה את כל המטבע כולה. כי בעולם היחסי שלנו, מנסים לגרום ללקוח להיצמד לנקודת מבט מסוימת, ולבצע פעולה מוגדרת וספציפית כלשהי, שהיא רכישת המוצר שלך. ואם הלקוח כל הזמן יראה גם את האפשרות שיותר טוב שהוא לא יקנה את המוצר שלך, ואם הלקוח כל הזמן יראה את נקודת המבט, שהוא לא באמת חייב לקנות ... המבט, שאומרת שגם הוא יכול להיות צודק, זה מקטין את הסיכוי לכך שהוא יעשה בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא ייעשה. ותהליך של מכירה הוא תהליך יחסי, שבו רוצים לגרום לאדם לשנות את ... ובתהליך כזה צריך בעצם להפוך את האפשרי למחויב. דהיינו, צריך לגרום לדעה שלך שהיא רק אפשרית, להפוך להיות מחויבת אצל הלקוח שלך, ושהוא יהיה בטוח, שרק אתה צודק, ושהוא מוכרח לקנות את המוצר שלך. והשאלה היא, איך הופכים את ... את כל הנושאים האלו במקומות אחרים. ועכשיו נסביר, כיצד אפשר להפוך דבר שהוא אפשרי למחויב. דהיינו, איך אפשר לגרום ללקוח שלך לחשוב שרק אתה צודק, ושהוא רק חייב לרכוש את ... אפשרי, לדבר שהוא מחויב. ובגדול יש להבין את מערכת החוקים של האפשרי מול המחויב. והאפשרי, מטבעו הוא רק יחסי ולא מוחלט. בניגוד למחויב, שהוא מוחלט ולא יחסי. וזה לדוגמה אומר, שכאשר ... אחכ לעבור לצורה מוחלטת. זא אם בהתחלה תגיד בצורה מוחלטת שרק אתה צודק, אז מצד אחד זה יכול לעבוד. אבל מצד שני זה יכול ליצור תמרור אזהרה בולט מידי, שאומר שאתה שקרן שלא אומר את האמת. כי האמת האובייקטיבית היא, שאתה גם צודק וגם טועה, מנקודות מבט שונות. ולכן כאשר מנסים להפוך דבר ללגיטימי, אז צריך להתחיל לדבר עליו בצורה יחסית, שגם הוא נכון, ושקיימת האפשרות לכך שהלקוח יקנה את המוצר. ולא תמיד כדאי להתחיל לדבר בצורה ... טוב, זה לקחת את מה שרוצים שהאדם יאמין, ולעטוף לו את זה בצורה הגיונית ושכלית, בלי להזכיר שום מילה של אמונה. כאשר בעצם מוכרים לו אמונה, בעטיפה של שכל. ועוד נקודת התבוננות בעניין, והיא, שכאשר רוצים לשחרר את האדם מהאחיזה שלו בדעה הנגדית, שם כן צריך להפעיל טכניקות של המרה ממחויב לאפשרי. ... אובייקטיבית, שX הוא יפה, מנקודת מבט אובייקטיבית ולא סובייקטיבית. וגם כאן, המסר העיקרי הוא, שמי שרוצה להיות מומחה מכירות מומחה שיווק מומחה שכנוע וכולי, עליו ללמוד היטב ...
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
... ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח איך לגרום ללקוח לומר כן ולבצע רכישה? כאשר רוצים לשכנע אדם לומר כן לשאלה מסוימת, כגון האם תרצה ... כן או לא, לא משום שזו באמת דעתו אלא משום שיש לנו אינטרס מסוים? במקרים אלו יש להבין איך עובד המוח האנושי. המוח פועל בעיקר מתוך הרגל, ... כי כבר התרגל לכך שהם כן. כך בדיוק אפשר לגרום ללקוח לומר כן. כאשר רוצים שהלקוח יענה בחיוב, יש קודם ליצור אצלו תחושה כללית של הסכמה. המטרה היא לגרום למוח שלו להתרגל למילה כן, כך שכשנשאל ... כן, כדי להרגיל אותו להסכים. לעומת זאת, אם רוצים שהלקוח יאמר לא, צריך להרגיל אותו למילה לא על ידי שאלות שיקבלו תשובה שלילית. מה הטעות הנפוצה ביותר בשכנוע לקוחות? טעות נפוצה מאוד בשכנוע לקוחות היא ליצור אצל הלקוח תחושת אי - נוחות או התנגדות לפני שמגיעים לשאלה החשובה. למשל, אם אדם נכנס לחנות ואינו אוהב את העיצוב או סובל מריח רע או מטמפרטורה לא נעימה, הוא מפתח התנגדות כלפי החנות, מה שמקטין משמעותית את הסיכוי שיקנה את המוצר. גם אם המוכר שואל את הלקוח שאלות והלקוח מסכים איתו בדברים רבים, אבל לפני כן הוא כבר חווה תחושת התנגדות, הדבר יקטין את הסיכוי להסכמה הסופית. כלומר, לפני שמנסים לשכנע לקוח במשהו, חשוב לא ליצור קונפליקט או חוסר הסכמה בשאלות הקודמות, כי המילה לא נשארת בתודעה ומקשה על השכנוע ...
למה העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה חיובית במקום עבודה, עובדים מתפטרים
למה העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה חיובית במקום עבודה, עובדים מתפטרים
... העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה ... מודיע שהוא מתפטר, זה עשוי להפתיע במיוחד אם לכאורה הוא קיבל לאחרונה את כל מה שביקש. אליעד כהן מסביר כי כשעובד אומר קיבלתי את מה שאני רוצה, המנהל יכול לטעות כשהוא מניח שזה באמת כל מה שהעובד רצה. לפעמים העובד אומר שהוא רוצה העלאה בשכר או תפקיד ... לא יגיד מראש שהוא מתכנן לעזוב אם הוא חושש שברגע שיגיד זאת הוא ייפגע מבחינת תנאים, יחס או אווירה במקום העבודה. לכן, כדי לקבל מידע מלא מעובדים, על המנהל ליצור אווירה כללית של אמון ופתיחות, שבה עובדים רואים שהמנהל מתייחס ברצינות לכל מידע שהם חולקים ולא מעניש אותם על כנות. לסיכום, הסוד לשימור עובדים ויצירת מקום עבודה יציב הוא יצירת אווירת אמון אמיתית, שבה העובד לא מרגיש מאוים, והיכולת של מנהל להקשיב לעומק למה שבאמת מפריע לעובד. איך יוצרים אווירת אמון בעבודה? מהן סיבות אמיתיות להתפטרות עובדים? איך למנוע התפטרות של עובד? איך לשכנע עובד ...
עמידה מול קהל, פחד קהל, מנהיגות, איך להנהיג אנשים? איך להשפיע על אנשים? יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לנצח בויכוח? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור אמון אצל אנשים? איך לשנות דעת קהל? איך לשנות דעה של מישהו? איך להשפיע על מישהו? רטוריקה, דיבייטינג
... לאנשים לבחור בך? איך לנצח בויכוח? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור אמון אצל אנשים? איך לשנות דעת קהל? איך לשנות דעה של מישהו? איך להשפיע על מישהו? רטוריקה, דיבייטינג וכאן אתן עוד טיפ, כיצד ... איתך. גם במצבים שבהם אתה מנהל דיון מול קהל וברצונך לשכנע אותם במשהו, נגד דעתו של נואם אחר מישהו אחר מהקהל, וגם במקרה שאתה סתם מתווכח עם מישהו וברצונך לשכנע אותו בדעה שלך, שאתה צודק. ואסביר איך להשתמש בדרך הזו, ... שאתה הבנת היטב גם את דעתו של האדם השני, שאומר שכן צריך לעשות X, הם בטעות יכולים לחשוב, שאתה חושב את מה שאתה חושב, כי לא הבנת את הדעה שמנוגדת לדעתך. ושאם רק היית מבין גם את הדעה השנייה, הרי שהיית משנה את דעתך. וגם אם הטיעונים שלך מאוד חזקים ושל השני מאוד חלשים בעיניך, עדיין, ... ואפילו אתה עצמך היית מוצא טיעונים עוד יותר חזקים, למה הוא צודק ואתה טועה. ולכן אם תראה שהבנת את הדעה של האדם השני, ואת הנימוקים שלו, ואעפכ אתה חושב אחרת, אנשים יינטו יותר לסמוך עליך, גם אם הם לא ממש יבינו ... כל הדעות, ובכל זאת חושב את הדעה שלך. אז מה בעצם הבנו, שאם תתעלם מהדעה הנגדית ותציג רק את דעתך, מישהו יכול לחשוב שאתה נוקט בדעתך, כי לא ממש הבנת את הדעה של האדם השני. ולכן, אם 1 - תראה שהבנת את הדעה של האדם השני. ... לך ושיאמינו לך. כי ברגע שאפילו הבאת נימוקים חדשים, והסברת את הדעה שמנוגדת לך, בצורה טובה, אף אחד לא יכול לטעון, שיש משהו שאתה מפספס. אלא אנשים יחשבו, שלמרות שכל המידע פרוש בפניך, אעפכ אתה חושב כך או אחרת. מתוך ... אותה, באפשרותך על הדרך להוסיף לה נימוקים שגויים, שהשומעים יחשבו שהאדם הנגדי חושב את מה שהוא חושב, בגלל הנימוקים האלו, שיהיה לשומעים יותר קל להבין שהם לא נכונים. או לדוגמה, שתשנה טיפה את הצגת הדעה שמנוגדת לדעתך, ושתציג אותה בצורה שכזו, אפילו בשינוי של מילה אחת או סדר המילים במשפט, כדי שיהיה לך יותר קל לגרום אחכ לשומעים להבין למה הדעה שמנוגדת לדעתך, למה היא שגויה. כי תוך כדי שאתה חוזר על הדעה הנגדית לשלך, באפשרותך גם לשנות אותה ולהציג אותה, בצורה שתראה כאילו היא הדעה המקורית, אבל אתה יכול להדגיש בה דברים מסוימים, שיגרמו לה להיראות ... אדם השני, ולא להבין את ההפרכה של ההסברים של הדעה שלו. ובקיצור, אתה בטעות עוד עלול לגרום להם לחשוב שהאדם השני צודק יותר ממך, בכך שהראית שאתה מבין אותו ואת ההיגיון שלו. ולכן בפועל, עליך לדעת שיש כאן כמה שיטות, ...
לגרום למישהו לסלוח על בגידה, לחזור אחרי בגידה, ליצור אמון אחרי בגידה, יחסים אחרי בגידה, זוגיות אחרי משבר אמון, מפחדת מבגידה, לא סולחת על בגידה, התמודדות עם בגידה, טיפול זוגי, משבר זוגי
לגרום למישהו לסלוח על בגידה, לחזור אחרי בגידה, ליצור אמון אחרי בגידה, יחסים אחרי בגידה, זוגיות אחרי משבר אמון, מפחדת מבגידה, לא סולחת על בגידה, התמודדות עם בגידה, טיפול זוגי, משבר זוגי
... למישהו לסלוח על בגידה, לחזור אחרי בגידה, ליצור אמון אחרי בגידה, יחסים אחרי בגידה, זוגיות אחרי משבר אמון, מפחדת מבגידה, לא סולחת על בגידה, התמודדות עם בגידה, טיפול זוגי, משבר זוגי איך לגרום למישהו לסלוח ולחזור אחרי בגידה? כדי לגרום לאדם לסלוח אחרי בגידה, אליעד כהן מסביר ... מאחורי הטענה אני לא רוצה אותך כי בגדת בי. במקרים רבים, אנשים חושבים שהבעיה היא בעצם הבגידה עצמה, הפעולה הפיזית, אך האמת היא שהבעיה המרכזית היא בדרך כלל הפגיעה באמון או בתחושת הערך העצמי שנובעת מהבגידה. לדברי אליעד, כשהאישה אומרת לגבר שהיא לא רוצה אותו כי הוא בגד בה, זה לא באמת מתייחס למה שקרה בעבר, אלא בעיקר לפחד שלה שיקרה שוב ... צריך לתת לה סיבות טובות מאוד להאמין שבעתיד יהיה לה טוב איתו יותר מאשר רע. אליעד כהן נותן דוגמה פשוטה מעולם ההשקעות: אם יש לך מניה שהייתה רווחית בעבר, אתה עדיין תמכור אותה אם אתה חושב שהיא עומדת לרדת בעתיד. אין משמעות אמיתית למה שהיה בעבר, אלא רק לציפייה לעתיד. באותו אופן, האישה בעצם אומרת: אני מפחדת שתפגע בי שוב בעתיד, ולכן אני ... אני לא רוצה אותך כי פגעת בי בעבר. לכן, אם הגבר רוצה שהאישה תסלח לו אחרי הבגידה, הוא צריך לזהות במדויק מה היה הגורם לפגיעה. לדוגמה, ייתכן שהבגידה פגעה בתחושת האמון שלה או בתחושת הערך העצמי שלה. במקרה כזה, הפתרון הוא שהגבר יספק לה בדיוק את התחושה ההפוכה - אם האמון נפגע, עליו לשדר לה הרבה מאוד תחושת אמון. אם הערך העצמי שלה נפגע, הוא צריך לגרום לה להרגיש כמה שיותר בעלת ערך. אליעד משתמש בדוגמה נוספת כדי להמחיש את הנקודה הזאת: נניח שיש עובד שגונב ממך כסף בכל יום. אם ... מנוכחותו עולה על 2000 שח, אתה כנראה תבחר להשאיר אותו. הפעולה הרעה שלו מתקזזת עם התועלת הגבוהה שהוא מספק לך. באותו אופן, אם הגבר מעניק לאישה תחושה טובה, ביטחון, ואמון - אז גם הפחד מבגידה עתידית יכול להתקזז בזכות הערך שהיא מקבלת ממנו. כדי להבהיר זאת עוד יותר, אליעד כהן מביא דוגמה קיצונית: נניח שגבר מדי פעם מרביץ לאשתו, אך במקביל ... יוצא דופן בכל ערב, מעניק לה מסאז, מטפל בה ומפנק אותה. יכול להיות שהיא תסכים להישאר איתו, כיוון שהיא מרגישה שהטוב עולה על הרע. באופן דומה, הבגידה מהווה פגיעה באמון - ולכן על הגבר ליצור מציאות שבה האמון המחודש שהיא תקבל ממנו יהיה משמעותי יותר מהחשש לבגידה עתידית. הדרך הפרקטית לכך היא לזהות מה היה באמת המהות של הפגיעה בבגידה. אם הפגיעה הייתה בתחושת הביטחון בקשר הזוגי, הרי שהגבר חייב ליצור סביבה זוגית יציבה ובטוחה במיוחד. אם הפגיעה הייתה בערך העצמי של האישה, הוא צריך לעשות פעולות שיגרמו לה להרגיש שהיא בעלת ערך משמעותי עבורו. בסופו של דבר, אליעד מדגיש ... רוצה לגרום למישהו לסלוח לך אחרי בגידה, עליך לספק לאותו אדם בהווה ערך משמעותי ביותר שיקזז ויעלה על החשש מפגיעה עתידית. איך לגרום למישהו לסלוח אחרי בגידה? יצירת אמון מחדש בזוגיות אחרי בגידה איך מתמודדים עם בגידה בזוגיות? למה בגידה פוגעת בתחושת הערך העצמי? איך להחזיר את האמון בזוגיות? האם אפשר לסלוח על בגידה בזוגיות? איך לשקם יחסים אחרי משבר אמון? בא נגיד גבר בגד במישהי בסדר הלאה עכשיו היא מפחדת שהוא יבגוד בה שנית מה אפשר לעשות? ש: לנסות להבין למה הוא בגד בה. אליעד: נכון אוקי אז מלא הסברים מה אפשר לעשות אבל ... אני לא רוצה אותך כי בגדת בי השפלת אותי גרמת לי להרגיש חסרת ערך זה וזה זאת גם לא האמת, האמת זה תמיד ביחס לעתיד זה תמיד ביחס לעתיד. זאת אומרת המניה בבורסה אתה מוכר אותה כשאתה חושב שהיא תרד ולא משנה כמה היא הרוויחה קודם אתה קונה אותה כשאתה חושב שהיא תעלה ולא משנה כמה היא הרוויחה או הפסידה קודם. אוקי כשהאישה אומרת אני לא רוצה ... היא לא הייתה מפחדת שבעתיד יקרה שוב אין שום משמעות ל - בגדת בי זה קודם כל כעיקרון. ש: אולי היא רוצה להגיד בגדת בי ואני עכשיו מענישה אותך. אליעד: אבל האישה דואגת לאינטרס שלה אין בעיה מענישה אותך זה אומר שעושה לה טוב להעניש אותו למה כי היא שונאת אותו, למה היא שונאת אותו כי? אבל זאת לא מהפרספקטיבה עכשיו של המענישה היא אומרת אני לא ... לבטוח בבן אדם נניח. אוקי עכשיו בא נניח נגיד כששואלים אותה נגיד מתחקרים ומבינים למה הפריע לך כל כך הבגידה ולמה זה כל כך פגע בך? כי הרגשתי שאני לא יכולה לתת בך אמון אוקי זאת אומרת כשהאישה אומרת בגדת בי זה כמו להגיד הפרת את האמון ביני לבינך אני לא יכולה לבטוח בך יותר וכשהיא אומרת ובגדת בי זה לא על בגדת הפעולה אלא על האמון. מה שזה בעצם אומר שבעצם אותה אישה אומרת, אותה אישה מה היא אומרת בעצם היא אומרת אני לא יכולה להיות איתך כי בגדת בי זה כמו להגיד כי תבגוד בי בעתיד זה כמו להגיד אני חושבת שאני לא יכולה לתת בך אמון בעתיד, עכשיו ולכן פרקטית מה שיכול לעשות אותו בן אדם זה להגיד כזה דבר אם המהות של הבגידה הפריעה לה בגלל שהיא לא יכולה לתת בי אמון זאת אומרת שאם ביומיום אני אשדר לה שהיא יכולה לתת בי אמון זה יכול לקזז את החשש שלה מהבגידה. נסביר את זה שוב פעם בא נגיד לדוגמה שיש לך נגיד מניה שיורדת נגיד קנית מניה והיא יורדת האם אתה תמכור אותה כן נניח, אוקי נגיד שאתה חושב שהיא הולכת לרדת אתה תמכור אותה נגיד כן, עכשיו מה קורה אם המניה הזאת פעם עולה ופעם יורדת אז אתה תעשה מה נראה לי יותר שהיא יותר מרוויחה או יותר מפסידה. נגיד שיש לך עובד שגונב אותך אתה תפטר אותו ... אתה לא קונה לי מתנות נגיד ומדי פעם הוא יקנה לה מתנות מאוד גדולות זה יכול לקזז את ה - לא קונה לי מתנות נגיד אבל בבוגד מה הקיזוז שלו מה הקיזוז של הבוגד. ש: זה בא מאמון. אליעד: אז לא אז מה שאני אומר זה אתה לוקח את המילה בוגד נכנס למהות שלה, נגיד בוגד נגיד גרם לה להרגיש חסרת ערך זאת אומרת שאם ביומיום אתה תגרום לה להרגיש בעלת ערך אז ... עליך כי כרגע אתה מביא לה ערך והיא לא רוצה לוותר עליו. ולכן מה שאני אומר שוב קח את הבגידה תשאל למה הפריע לה הבגידה הבגידה הפריעה לה כי היא רוצה נגיד כי זה גרם לה לאבד אמון זאת אומרת שאם ביומיום היא תרגיש שהיא יכולה לתת בך אמון בדברים אחרים, בדברים אחרים איך עושים את זה זאת גם שאלה אז התחושה שהיא מקבלת ממך אמון תקזז לה את הפחד שהפרת אמון שתפר
איך לאהוב מישהו בלי תנאים? איך לא להיפגע? איך לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה? איך לגרום למישהו לסלוח לך על משהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אמון אחרי בגידה? איך לעשות למישהו טוב? איך להחזיר אהבה?
איך לאהוב מישהו בלי תנאים? איך לא להיפגע? איך לגרום למישהו לסלוח לך על בגידה? איך לגרום למישהו לסלוח לך על משהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אמון אחרי בגידה? איך לעשות למישהו טוב? איך להחזיר אהבה?
... לסלוח לך על משהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אמון אחרי בגידה? איך לעשות למישהו טוב? איך להחזיר אהבה? איך ... פנימי. אתה צריך לקבל את עצמך בדיוק כפי שאתה, עם כל הטעויות, החסרונות, הפגמים והכישלונות, ולהבין שערכך הוא בלתי מותנה בשום ... תנאים יכולה לרפא ולתקן את היחסים במלואם. איך להחזיר אמון ואהבה אחרי בגידה? כדי ליצור אמון מחדש אחרי בגידה, או כדי לגרום למישהו לאהוב אותך שוב אחרי ... חיובית דווקא. זוהי האסטרטגיה האמיתית והיעילה ביותר ליצור אמון מחדש במערכת היחסים. כאשר האדם הנפגע רואה שאתה באמת ובתמים ... תנאים היא כוח רב עוצמה שרוב האנשים אינם יכולים להתנגד לו. כשמישהו מרגיש שאוהבים אותו בלי שום אינטרס או תנאי, הוא מתחיל באופן טבעי להחזיר אהבה דומה. זהו הסוד הגדול ... לכל הקשיים ביחסים, בין אם מדובר בריפוי פגיעות, יצירת אמון, או יצירת אהבה הדדית. הדרך היחידה לאהוב אחרים בצורה כזו היא לאהוב קודם ... תנאים? איך לגרום למישהו לסלוח אחרי בגידה? איך להחזיר אמון שנפגע? איך לאהוב את עצמך בלי תנאים? איך לגרום למישהו לאהוב אותי? איך לא ...
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים?
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים?
... אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים? איך ניתן ליצור אמון באמצעות השלמת משפטים? השלמת משפטים היא אחת השיטות המתקדמות ליצירת אמון בשיחה. הרעיון הבסיסי מאחורי שיטה זו הוא שפיתוח היכולת לקרוא את האדם שמולך, ולהשלים את מה שהוא עומד לומר, יוצר תחושת הבנה הדדית ותחושת אמון. המטרה היא להרגיש שהשני מבין אותנו, יודע עלינו, וכולנו נמצאים באותו המקום. איך עובד תהליך השלמת המשפטים? כאשר אדם שוחח איתך ומתחיל ... אם המילה שבחרת אכן הייתה מה שהוא התכוון לומר. אם הצלחת לנחש נכונה, תחושת ההבנה המשותפת מתחזקת, וכך נוצר אמון . מהם היתרונות של השיטה? יתרון מרכזי של השיטה הוא תחושת ההזדהות החזקה שנוצרת. אם הצלחת להשלים את המשפט בצורה מדויקת, האדם מולך מרגיש שאתה מבין אותו ברמה עמוקה. זה גורם לו להרגיש מובן ונתמך, וכך נבנה אמון. האם יש גם חסרונות בשיטה? עם כל היתרונות, חשוב להיות זהירים בשימוש בשיטה הזו. יש כמה אתגרים וחשש ממינון מיותר של השלמת משפטים: 1. הסיכון בהשלמה שגויה: אם תשלם את המשפט בצורה לא נכונה, תיווצר תחושת אי הבנה, וזה יכול לפגוע באמון. 2. השלמה מוגזמת: אם תעשה זאת לעיתים קרובות מדי, זה עלול להיראות מאולץ וחשוד, ויכול לעורר תחושת חוסר אמון. 3. ההשלמה עשויה להרתיע אנשים מסוימים: יש אנשים שמרגישים לא נוח כאשר הם מרגישים שמישהו קורא אותם באופן עמוק מדי, במיוחד אם הם חווים ... יותר, אך עלולה להיראות חשודה אם זה קורה יותר מדי פעמים. בעוד שההשלמה הכללית פחות ממוקדת, אך גם פחות מעוררת חשד. כיצד מיסטיקנים ושרלטנים עושים שימוש בהשלמת משפטים? בפעמים רבות, מיסטיקנים ושרלטנים עושים שימוש בהשלמת משפטים על מנת ליצור תחושה של קריאת מחשבות. לדוגמה, הם עשויים לומר משפטים כלליים כמו השבוע תיתקל בקושי, שבעצם פונים לכולם, כי כל אחד חווה קושי כלשהו. בצורה ... עליך משהו אישי, כאשר למעשה מדובר בהשערה כללית מאוד. האם תמיד כדאי להשלים משפטים? למרות שכל השלמה עשויה ליצור חיבור, לא תמיד זה כדאי. ישנם מצבים בהם עדיף לא להשלים את המשפט, במיוחד אם הדבר יכול להיראות מניפולטיבי. אדם יכול להרגיש שאתה מתמרן אותו או מנסה ליצור תחושת קרבה לא טבעית. מעבר לכך, במקרים בהם האדם שמולך לא בטוח בעצמו או חווה תסביכים פנימיים, יתכן שהוא לא ירצה להיות מובן כל כך, ויגיב ... להבין את עצמך קודם, כך תוכל לזהות מה מישהו אחר עשוי לחשוב או לרצות לומר. לסיכום השלמת משפטים היא כלי חזק לבניית אמון, אך עליך לדעת איך להשתמש בה באופן מדוד ומחושב. אם תשלם את המשפטים נכון, תוכל ליצור קשר חזק ומובן עם האדם שמולך, אך אם תעשה זאת בצורה מוגזמת או לא מדויקת, זה עלול לפגוע בקשר ולגרום לאי נוחות. לפיכך, יש ללמוד את השיטה הזו עם התרגול וההבנה המתאימים. איך לקרוא מחשבות יצירת אמון ניתוח סיבתיות השלמת משפטים בשיחה יצירת הזדהות ורפור כיצד אפשר ליצור אמון באמצעות השלמת משפטים? אחת השיטות המעניינות ליצירת אמון מול אדם אחר היא השלמת משפטים. הרעיון הבסיסי הוא שכאשר בן אדם מדבר ומתכוון לומר משהו, אפשר לנסות לזהות מראש את המילה או את הרעיון שהוא עומד לבטא ולהגיד זאת בשבילו. באופן כזה הוא מרגיש שאתה מבין אותו וקורא אותו, וכך גובר הסיכוי שייתן בך אמון. לדוגמה, אם אדם מתחיל לספר שהיה היום בכביש, נתקע בפקקים והיה לו ממש... - אם תשלים עבורו: ממש מעצבן, ובדיוק זו היתה המילה שרצה להגיד, ... חושב כמוהו ומבין אותו לעומק. כשזה מצליח, נוצרת תחושת הזדהות חזקה. עם זאת, חשוב לזכור שיש בזה גם סיכונים: אם טועים בניחוש, אפשר לפגוע באמון ולהיראות כחסרי הבנה. מדוע השלמת משפטים יכולה להיות מורכבת? יש כמה היבטים שמשפיעים על הצלחת השלמת המשפטים: 1. איך לדעת מה האדם השני ... 2. באיזה מינון עושים זאת? השלמת משפטים מוגזמת תיראה מאולצת או חשודה, ואילו השלמה מדויקת מדי שוב עלולה לעורר חשד: איך הוא קרא אותי ככה בדיוק? 3. האם האדם השני קולע לסיבה שבגללה הוא מרגיש נוח או לא נוח איתך? לפעמים הוא עשוי להבין שהוא נותן בך אמון רק כי הצלחת לקרוא אותו, וזה עלול לגרום לו להיזהר יותר. 4. יש אנשים שעלולים לא לרצות שיבינו אותם לעומק, במיוחד אם הם מרגישים חוסר ... מדי. איך שיטה זו מנוצלת בידי שרלטנים או מיסטיקנים למיניהם? לא פעם משתמשים בטריק של השלמת משפטים כללית כדי ליצור תחושה כוזבת של קריאת מחשבות. למשל, אמירות כמו השבוע תיתקל בקושי גדול פונות לכולם, כי לכל אדם כמעט יש קושי כלשהו. כשמגיעים ליועץ או ... משפט, לא בהכרח מדובר בידע מדויק או מיוחד. האם תמיד כדאי להשלים משפטים, או שיש בזה סיכון? לצד היתרון ביצירת אמון, קיימים גם סיכונים: 1. האדם עלול להבין שאתה מתמרן אותו, ולפתח חשד אם יראה שאתה עושה זאת בכוונה כדי להשיג קרבה. 2. במצב שבו האדם השני מחזיק בתפיסה שגויה או בעייתית, השלמת המשפט שלו עלולה לחזק אצלו ... תוכל לזהות זאת גם אצל אדם אחר. מדוע חשוב לדעת את כל ההיבטים הללו? השיטה של השלמת משפטים עשויה באמת לחזק אמון ולהראות לצד השני שהוא מובן ומוכר, אבל היא גם מורכבת ודורשת מיומנות: - צריך לפגוע נכון במינון. יותר מדי השלמות יכולות לעורר חשד או להיראות מלאכותיות. - השלמה לא נכונה (כלומר, השלמת מילה שהאדם כלל לא התכוון אליה) מזיקה יותר משהיא מועילה, כי היא מבליטה אי - הבנה. ... שדורש הרבה תרגול, פתיחות ללמידה והבנה שלעיתים גם כדאי לא להשלים משפטים אם זה עלול להיראות מאולץ או לפגוע באמון. איך לקרוא מחשבות יצירת
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
... למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד הלקוח? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מתאר את אחת מהטעויות השכיחות שעושים אנשי מכירות בעת מגע עם לקוחות. אחת הטעויות המרכזיות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי הצורך בכך. לעיתים קרובות, כאשר המוכר מנסה למכור מוצר, הוא שואף לכך שהלקוח יסכים לרכוש אותו. אך קורה לעיתים שהלקוח יגיב בהכחשה או התנגדות, דבר אשר יכול להוביל לקונפליקט מיותר. הטעויות מתרחשות כאשר המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה מהלקוח על כל פרטי העסקה מבלי לשים דגש על הסכמות קטנות שיכולות להוביל להסכמה הכוללת. לדוגמה, אם אדם מעוניין לרכוש דירה, הוא עשוי להסכים לכל פרט של העסקה רק לאחר הסכמות קטנות על דברים בסיסיים כמו סוג הדירה, קומה ומיקום. אם המוכר ינסה להשיג הסכמה על כל הפרטים לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים לכל פרט בעסקה. לדוגמה,
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח מדוע אנשי מכירות לא מצליחים לסגור עסקאות? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשי מכירות מתקשים לסגור עסקאות היא חוסר הבנה אמיתי של הצרכים והרצונות של הלקוח. אליעד כהן מסביר שהטעות הנפוצה ביותר היא שאיש המכירות בטוח שהוא מבין את הלקוח, בעוד שלמעשה הוא פירש בצורה לא נכונה את דברי הלקוח. בעיית הפירוש השגוי של צרכי הלקוח יכולה להפיל עסקאות רבות, גם כאשר נדמה שהכל נעשה באופן מושלם ומדויק. מה ההבדל בין עובדות לפירושים במכירות? אליעד כהן מדגיש שהמפתח למניעת טעויות בתהליך המכירה הוא להבין את ההבדל הקריטי בין עובדות לבין פירושים. עובדות הן מה שהלקוח אומר בפועל. לדוגמה, אם לקוח אומר אני רוצה שולחן, זוהי עובדה. פירוש, לעומת זאת, הוא מה שהמוכר מניח או מוסיף מעבר למילים של הלקוח. לדוגמה, כאשר איש המכירות שומע את הלקוח אומר אני רוצה שולחן ומיד מניח שהלקוח מתכוון לשולחן גדול, זוהי כבר פרשנות. ייתכן מאוד שהלקוח בכלל מעוניין בשולחן קטן, שולחן צד או שולחן מתקפל. ההנחות של המוכר הן אלה שגורמות לו להציע פתרונות שגויים, שבסופו של דבר לא מתאימים ללקוח ולא עונים על צרכיו. איך דוגמת השולחן מבהירה את הבעיה בתהליך המכירה? דוגמת השולחן ממחישה בצורה ברורה את הבעיה:
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי רוחני, רטוריקה, טיפול אישי מומלץ ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 15_08_2025 השעה 10:45:42 - wesi1