... שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך
לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2 או לדוגמה מזוגיות, של אדם שסיים מערכת יחסים כלשהי, שבה הוא היה רגיל ... הקודמת. כי כאשר המוח של האדם נחשף לאירוע כלשהו ולדבר כלשהו שהוא לא בטוח איך לפרש אותו, אז מערכת הדימויים והאסוציאציות של האדם מתחילה
לעבוד . והמוח של האדם מחפש את המקרים הדומים הקרובים ביותר שהוא זוכר באותו הרגע, שנראים לו הכי דומים למה שקורה לו כרגע. וכך הוא מאמין שגם כרגע כנראה ... הבחורה, הוא נכנס למצב רגשי של אני רוצה. ואז התחושה הזאת, משתייכת אצלו גם למוצר, שאותו הוא לא בהכרח רוצה. וזה סוג של עסקת חבילה רגשית,
שעובדת על בסיס הזיכרון הרגשי של האדם. שיוצרים לאדם חוויה כלשהי, כגון של אני אוהב אני רוצה וכיוב. ואחכ מציגים לו מוצר כלשהו רעיון כלשהו. ואז הוא עושה ... שהמוח של האדם מבצע, כאשר הוא צריך להחליט איך לפרש דבר כלשהו. והמוח מבצע עוד חישובים נוספים. וככל שאתה תלמד ותדע יותר טוב, איך המוח
עובד, כך תדע יותר טוב, איך לגרום לאנשים לרצות את מה שאתה רוצה שהם ירצו. ואיך לשתול מחשבות. ואיך לגרום לאנשים להרגיש לחשוב לעשות את מה שאתה רוצה ...