אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
עובדהאם לנהל עובדיםניהול עובדיםאיך לנהל את העובדיםאיך לראיין עובדיםאיך לשכנע עובדיםאיך לגרום לעובדיםמתי לגייס עובדיםגיוס עובדיםאיך לבדוק עובדיםמתי לפטר עובדיםמוטיבציה אצל העובדיםמוטיבציה אצל עובדיםמוטיבציה לעובדיםאיך דברים עובדיםמשימות לעובדיםעובדים בארגוןהאם להעסיק עובדיםאיך להסביר לעובדיםאיך לתגמל עובדיםבעיות עם העובדיםבעיות עם עובדיםביצועי העובדיםביצועי עובדיםפיטורי עובדיםתגמול עובדיםצוות עובדיםניהול עובדים בצורה נכונהלנהל עובדים בצורה נכונהאיך לדבר עם עובדיםאיך לשלם לעובדיםעבודה של עובדיםיחסי עובדיםאיך לתת משימות לעובדיםאיך מנהלים עובדיםאיך לגרום לעובדים שלךאיך להניע עובדיםאיך לתמרץ עובדיםעובדים חדשיםשכנוע עובדיםאיך לגרום לעובדים לעבודניהול עובדים נכוןאיך ללמד עובדיםאיך לנהל משימות לעובדיםטעויות בניהול עובדיםניהול משימות לעובדיםאיזה שרירים עובדיםאיך עובדים השריריםאיך ליצור מוטיבציה לעובדיםאיך לגרום לעובדים להקשיב🔍הצג עוד...
שכיר מול עצמאי, עצמאי מול שכיר, האם כדאי להיות שכיר? האם כדאי להיות עצמאי? מה עדיף עצמאי או שכיר? מה עדיף שכיר או עצמאי? האם כדאי לי להיות שכיר? האם כדאי לי להיות עצמאי? אין לי חברים שכירים, פיתוח קריירה, לבקש העלאה במשכורת, האם להתפטר מהעבודה כשכיר? שיווק עצמי במקום העבודה, הבוס כלקוח, איך חושב עצמאי? איך חושב שכיר? לעשות הרבה כסף, להיות עשיר, להתעשר בגדול, מיינדסט של עצמאי, מיינדסט של שכיר, משכורת או חשבונית או תלוש משכורת, האם לפתוח עסק עצמאי?
... בכל שאר הקטגוריות שבעל עסק צריך להכיר. עצמאי מוצלח יודע לעבוד נכון, עם לקוחות, עם ספקים, עם מתחרים, עם עובדים, עם קולגות, עם לקוחות פוטנציאלים ועם כל מה שזז. איש עסקים מוצלח, לוקח אחריות על הגורל שלו, עצמאי לא ... זה הידע והשירותים שהוא מספק למקום העבודה שלו. שהלקוח שלו, זה המקום עבודה שלו. שהבוס שלו, הוא הלקוח שלו. שהעובדים האחרים במקום העבודה שלו, בחלקם הם מתחרים שלו, בחלקם הם המשאבים של הלקוח שלו. שכיר שחושב במיינדסט של עצמאי, ... אף אחד חוץ מאשר את עצמו. הוא לעולם לא יאשים את הבוס שלו או את הקולגות שלו או את העובדים שלו או אף אחד אחר כלשהו. בדיוק כמו שאיש עסקים לא יאשים את הלקוחות שלו. שכיר עצמאי, ישקיע בעסק ... בתור עצמאי או בתור שכיר, חייב לחשוב כמו עצמאי מוצלח, כמו עצמאי שלוקח אחריות ושיודע לנהל עסק. ויש עצמאים שעובדים רק עם לקוח אחד גדול, כעצמאים. ויש חברות בעמ, שיש להן רק לקוח אחד ויחיד. ויש לזה יתרונות וחסרונות ...
לאתר את הצרכים של הלקוח עוסק פטור ווינרים יתרון מול חיסרון לקבוע מחיר הסרת אחריות להצליח בעסק לעבוד
שיחת שימוע - הכנה לשיחת שימוע, למה רוצים לפטר אותי? למה זימנו אותי לשיחת שימוע? איך להתמודד עם שיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע? האם יש סיכוי בשיחת השימוע? האם השימוע הוא בנפש חפצה? למה רוצים לפטר אותי? שיחת שימוע לפני פיטורים, פיטורים בעקבות החלפת מנהל חדש, למה המנהל החדש לא מרוצה ממני? מהי הגדרת התפקיד שלי בחברה? התמודדות עם שיחת שימוע, הכנה לשיחת שימוע, איך להתכונן לשיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע?
... שימוע, איך להתכונן לשיחת שימוע? מה לומר בשיחת שימוע? כיצד להתמודד עם שיחת שימוע בעבודה עקב טענות לחוסר מוטיבציה? עובד הייטק, שנמצא בחברה כבר הרבה שנים וזכה לשבחים בעבר, זומן לשיחת שימוע עם מנהל חדש שהחליף את מנהלו הקודם. בשיחה מפורטת של העובד עם אליעד כהן, עלו מספר נקודות קריטיות להתמודדות יעילה עם המצב, כולל גישה נכונה, שאלות שיש לשאול במהלך השימוע, ... מקצועי מול הטענות שהועלו. האם באמת מדובר בבעיה של חוסר מוטיבציה? ראשית, חשוב להבין שחוסר מוטיבציה הוא פירוש ולא עובדה. אליעד מדגיש כי כאשר המנהל החדש אומר שהעובד לא מספיק מוטיבטיבי, יש לברר מהן ההוכחות לכך. למשל, אם המנהל טוען שפרויקטים מתעכבים, חשוב לשאול ספציפית מדוע הם ... להצליח, או שאולי אני פשוט לא מבין את הציפיות שלך בצורה נכונה? איך להתמודד עם התחושה שהמנהל מתנכל אישית? העובד מרגיש שהבעיה היא אישית כיוון שבעבר המנהל הקודם היה מרוצה. אליעד מסביר שאסור להניח זאת מראש. העובדה שהמנהל החדש לא מרוצה לא בהכרח אומרת שמדובר בהתנכלות אישית. יכול להיות שהמנהל החדש פשוט מצפה לדברים אחרים בתפקיד. אליעד ממליץ לעובד לשאול: האם אתה חושב שיש אי הבנה בינינו לגבי מה שנדרש ממני בתפקיד? מה השתנה בתפקיד מאז שהייתי עובד מוערך למצב הנוכחי? מהי הדרך הנכונה להתכונן לשיחת שימוע? אליעד ממליץ לא להיכנס לשיחת השימוע בעמדה מתגוננת או התקפית, אלא לנהל אותה באופן ענייני ומקצועי. במקום להאשים או להתגונן, על העובד לנסות להבין מה עומד מאחורי הטענות ולשאול שאלות ענייניות. לדוגמה, במקום לשאול מה מצופה ממני? (שיכול להעיד על פסיביות), ... לחברה להצליח יותר? חשוב להפגין בשיחה מוכנות להשתפר, ולנסות ליצור שיח ברור יותר סביב מהות התפקיד והציפיות. מה אם העובד מרגיש שאין הגדרה ברורה של התפקיד? אליעד מזהיר מהתעקשות על הגדרה מדויקת של התפקיד, במיוחד ככל שהתפקיד בכיר יותר. ... להגדיל ראש, אשמח להבין באילו תחומים אתה מצפה לכך במיוחד. האם יש מקום להזכיר את העלות הכלכלית של פיטורי עובד ותיק? אליעד מציע שהעובד יזכיר באופן מתון ואסטרטגי כי להחליף עובד ותיק, שכבר בקיא במערכות של החברה, זו עלות גבוהה. הוא מציע לעובד לומר: אני כבר הרבה שנים בחברה ומכיר היטב את המערכות. להביא עובד חדש ולהכשיר אותו ייקח הרבה זמן וכסף. אולי כדאי שננסה לתאם בינינו מחדש ציפיות לפני שתחליטו על סיום העסקה. ... ואלה, האם לדעתך זה יענה על הציפיות שלך? האם לערב גורמים נוספים כמו מנהל קודם או HR? אליעד ממליץ לעובד לשקול להזמין לשימוע את המנהל הקודם, שהכיר את העבודה שלו היטב ויכול לתת נקודת מבט נוספת. בנוסף, ניתן לערב גורמי HR לפני השימוע או אחריו, בגישה חברית, ולהבהיר להם שהעובד מעוניין להבין לעומק את הסיטואציה ולפתור את הבעיות בצורה טובה לחברה. איך להגיב אם נראה שההחלטה לפטר כבר התקבלה? גם במקרים שבהם נראה שההחלטה כבר סגורה, אליעד מזכיר שישנם מקרים בהם עובדים הצליחו לשנות את ההחלטה לאחר שהפגינו נכונות אמיתית לשינוי. הוא ממליץ שהעובד יראה נכונות לתקופת ניסיון מוגדרת או לבחון אפשרות להישאר בתפקיד אחר בחברה, גם אם ההחלטה לפיטורים כבר כמעט סופית. איך להתנהל מול המנהל החדש לאחר השימוע? בין אם השימוע יסתיים בהצלחה או יוביל להחלטת פיטורים, חשוב שהעובד ייזום תקשורת טובה יותר מול המנהל החדש. אליעד ממליץ: ליזום פגישות עדכון תקופתיות. לשאול את המנהל כיצד הוא מעדיף ... כאל משהו אישי. ככל שהגישה תהיה עניינית, כך יהיה סיכוי טוב יותר להגיע לפתרון חיובי. מה המסר העיקרי שעל העובד להעביר בשימוע? בסופו של דבר, המסר המרכזי הוא: אני רוצה להצליח, אני רוצה שהחברה תצליח, ואני פתוח לשנות ולהשתפר. בואו נבין יחד מה בדיוק הציפיות ונראה איך אפשר לעמוד בהן. באמצעות גישה זו, העובד יוכל לשפר משמעותית את סיכוייו להשפיע לטובה על תוצאות השימוע. כיצד התנהלה שיחת השימוע בפועל ומה המלצות אליעד כהן להמשך ההתמודדות? בשיחה נוספת בין העובד לבין אליעד כהן, העובד תיאר את מהלך שיחת השימוע עצמה ואת השיחות שקיים לפני ואחרי עם גורמים נוספים בארגון. אליעד המשיך לתת המלצות והסברים על הדרך הנכונה להתנהלות מקצועית ויעילה מול מנהליו. מה היה בשיחת השימוע בפועל? בשיחת השימוע, העובד ניסה לפתוח באופן חיובי ולבקש הבהרות מקצועיות לגבי הציפיות ממנו. הוא שאל שאלות ממוקדות, כגון: מה בדיוק היו הציפיות ... - עמידה בציפיות? המנהל השיב לו באופן כללי ולא סיפק תשובות ממוקדות או דוגמאות קונקרטיות, וטען בין היתר כי העובד לא יזם מספיק. העובד נתן דוגמה מהשיחה על כך שהמנהל טען שהיה נושא שלא קודם על ידי העובד במשך שבועיים, אך כאשר העובד שאל האם הסיבה לכך היא חוסר מוטיבציה, המנהל לא ענה בצורה חד - משמעית ואמר שהעובד צריך לענות בעצמו. העובד הרגיש במהלך השיחה כי כאשר שאל שאלות טובות ומדויקות, המנהל שתק, שינה נושא, או חזר על טענות כלליות, דבר ... אם נראה שההחלטה כמעט סגורה, עדיין ניתן להשפיע עליה או לפחות להבין טוב יותר את המניעים מאחוריה. הוא הציע לעובד: לבקש ישירות מהמנהל להגדיר את סדרי העדיפויות מחדש ולא רק לשאול מה מצופה ממנו באופן כללי. להבהיר כי הפער בין העובד למנהל הוא בנושא התיעדוף ולא ברצון או ביכולות. יש לומר במפורש: ברור שאני זה שאמור להחליט איך לעשות את ... לפטר, אני עדיין רוצה לדעת שהיית מרוצה ושעשיתי כל מה שניתן כדי להצליח. האם כדאי לערב גורמים נוספים בארגון? העובד תיאר כי שוחח גם עם המנהל הקודם שלו, שנמנע מלהתערב ישירות בשימוע אך הביע באופן כללי תחושה שאכן חל שינוי כלשהו בתפקוד העובד לאחרונה. אליעד הסביר כי העובדה שהמנהל הקודם טוען שחל שינוי עשויה לנבוע גם מסיבות אישיות או חיצוניות (כמו מילואים, עייפות, או אילוצים אחרים). אליעד הציע לעובד לערב גם את המנכל או גורמי HR ולשאול אותם שאלות כמו: האם באמת הגיוני להיפרד מעובד ותיק ומוערך על טענות כלליות כמו חוסר מוטיבציה, מבלי לתת הזדמנות נוספת או תקופת מבחן ברורה? האם המנהלים האחרים חושבים שזו החלטה נכונה אסטרטגית וכלכלית לחברה? מה אליעד הציע לעשות מבחינה רגשית ומנטלית? אליעד הזכיר לעובד לראות את המצב כמציאות שהוא חייב להתמודד איתה באופן ענייני ולא אישי. הוא השווה את המצב לאדם שמתמודד עם ... את התפיסה של הצד השני. אליעד גם הזכיר משפט מפתח: הצדק לא רק צריך להיעשות, אלא גם להיראות, ואמר לעובד שעליו להראות נכונות אמיתית לשינוי, כדי שגם אם ההחלטה תתקבל לבסוף, לפחות העובד ידע שעשה את כל מה שאפשר כדי לשנות את התוצאה. המלצות נוספות של אליעד כהן להתנהלות מול המנהל: אליעד ...
האם להסיר אחריות לשנות התנהגות מגננה מנהל שינוי עקרונות הגדרת תפקיד רצון אמיתי
שיטות שכנוע, שיטות מכירה, איך מוכרים? איך למכור? עובדות ופירושים, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבה? איך לשכנע? איך משכנעים? טיפים למכירות, ללמוד למכור
13:12שיטות שכנוע, שיטות מכירה, איך מוכרים? איך למכור? עובדות ופירושים, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבה? איך לשכנע? איך משכנעים? טיפים למכירות, ללמוד למכור
שיטות שכנוע, שיטות מכירה, איך מוכרים? איך למכור? עובדות ופירושים, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבה? איך לשכנע? איך משכנעים? טיפים למכירות, ללמוד למכור איך לשתול מחשבות ולמכור לאנשים באמצעות עובדות ופירושים? השיטה שמוצגת בהרצאה עוסקת בהבדל בין עובדות לפירושים וכיצד ניתן להשתמש בהן כדי לשכנע ולמכור לאנשים רעיונות, מוצרים או עמדות. כל זה מבוסס על מניפולציה פסיכולוגית שמערבבת בין עובדות אובייקטיביות לפירושים סובייקטיביים. מה ההבדל בין עובדה לפירוש? ההסבר מתחיל בהבחנה ברורה בין עובדות לפירושים. לדוגמה, אם אדם יוצא החוצה ורואה שמש, זו עובדה אובייקטיבית, אך אם מישהו אומר היום יש יום יפה, מדובר בפירוש סובייקטיבי, שכן מה שנחשב ליום יפה משתנה בהתאם ... תלוי בהשוואה למשהו אחר. אם הרכב מאיץ מ - 0 ל - 100 קמש ב - 3 שניות, זו עובדה, אך אם נאמר על הרכב שהוא מהיר מאוד, מדובר בפירוש שניתן לשנותו לפי ההשוואה לרכב אחר או למטוס. איך ניתן להשתמש בעובדות ופירושים בשיווק ובמכירה? השיטה מציעה שכאשר רוצים לשכנע מישהו במשהו, קל יותר לשלב עובדות עם פירושים. לדוגמה, אם רוצים למכור מוצר כמו דירה, ניתן להציג עובדות אובייקטיביות כמו מספר חדרים או גודל החלונות, ואז להוסיף פירוש סובייקטיבי כמו הדירה מאוד שקטה. הצגת העובדות עוזרת להיראות אמינות, בעוד שהפירוש מספק את התחושה או ההתנסות האישית שמפנים אליה. איך לשלב עובדות עם פירושים בשכנוע? הטכניקה שמוצגת כוללת עטיפת הפירוש בעובדות. לדוגמה, אם רוצים לשכנע מישהו שפיל הוא מסוכן, אפשר להציג עובדות על בעלי חיים מסוכנים אחרים ואז להוסיף את הפירוש הפיל הזה מאוד מסוכן, כך שמי ששומע את המידע, עשוי לחשוב שמדובר בעובדה אמינה, למרות שזהו רק פירוש. איך להשתמש בשיטה כדי לזהות כאשר מישהו מנסה לשכנע אותנו? ההמלצה היא לשאול את עצמנו את השאלה האם מדובר בעובדה או בפירוש? כאשר מישהו מנסה לשכנע אותנו במשהו. אם אנחנו מרגישים רע או מסוכסכים עם מישהו, עלינו לשאול את עצמנו את השאלה הזו ולבחון את המידע שמספקים לנו, כדי להפריד בין עובדות סובייקטיביות לבין פירושים. האם יש דרכים נוספות לשפר את היכולת לזהות עובדות ופירושים? בהחלט. מי שמעוניין לשפר את המיומנות שלו בזיהוי עובדות ופירושים יכול להתחיל לבדוק את המידע שהוא מקבל גם במצבים רגילים. כאשר אדם מתרגל להבחין בין עובדה לפירוש, הוא יוכל לזהות את השיטות הללו במצבים שונים וימנע להיות מושפע מהמניפולציות של אחרים. שיטות שכנוע ופסיכולוגיה טיפים למכירות וייעוץ שיווקי הבדלים בין עובדה לפירוש הפסיכולוגיה של מכירה ושיווק איך לשתול מחשבות ולמכור לאנשים באמצעות עובדות ופירושים? הסרטון עוסק בשיטה פסיכולוגית שנועדה לשכנע ולמכור לאנשים מוצרים, רעיונות, או עמדות על ידי מניפולציה של עובדות ופירושים. השיטה מתמקדת בהבנת ההבדל בין עובדות לבין פירושים סובייקטיביים, ומשתמשת בהם כדי לשתול מחשבות ולהשפיע על עמדות. מה ההבדל בין עובדה לפירוש? ההסבר מתחיל בהבחנה בין עובדות לפירושים. לדוגמה, אם אדם יוצא החוצה ורואה שמש, זו עובדה אובייקטיבית. אך אם מישהו יגיד היום יש יום יפה, זה לא יותר מאשר פירוש סובייקטיבי, כי מה שנחשב ליום ... אם רכב נוסע מהר, מה שנחשב מהיר תלוי בהשוואה למשהו אחר, כמו רכב אחר או מטוס. איך אפשר להשתמש בעובדות ופירושים בשיווק ובמכירה? השיטה מציעה שכאשר רוצים לשכנע מישהו במשהו, קל יותר לשלב עובדות עם פירושים. לדוגמה, אם רוצים למכור מוצר כמו דירה, ניתן לציין עובדות אובייקטיביות (כגון מספר חדרים, חלונות גדולים) ואז להוסיף פירוש סובייקטיבי (כגון הדירה שקטה מאוד, מה שבאמת תלוי בהשוואה או בנסיבות). איך לשלב עובדות עם פירושים בשכנוע? אם רוצים לשתול מחשבה מסוימת, השיטה ממליצה לעטוף את הפירוש בעובדות. לדוגמה, אם רוצים לשכנע מישהו שפיל הוא מסוכן, אפשר להראות לו עובדות על בעלי חיים מסוכנים אחרים ואז להוסיף את הפירוש הפיל הזה מאוד מסוכן, מה שיתקבל כמידע אמין למרות שהפירוש עצמו לא בהכרח נכון. באותה מידה אפשר למכור רכב על ידי ציון עובדות לגבי ביצועיו, ואז להוסיף את הפירוש הרכב הזה הכי מהיר מכל הרכבים פה, בעוד שזה נכון רק ביחס לרכבים ... לזהות כאשר מישהו מנסה לשכנע אותנו? ההמלצה היא לבחון כל מצב שבו מישהו מנסה לשכנע אותנו ולשאול: האם מדובר בעובדה או בפירוש? במיוחד כאשר אנחנו מתמודדים עם מצבים שגורמים לנו להרגיש רע או מסוכסכים עם מישהו. עלינו לבדוק את הדברים שנאמרים לנו ולהפריד בין עובדות סובייקטיביות לבין פירושים. האם יש דרכים נוספות לשפר את היכולת לזהות עובדות ופירושים? כן, הסרטון מציע שמי שרוצה לשפר את המיומנויות שלו בזיהוי עובדות ופירושים יכול להתחיל לבדוק את המידע שהוא מקבל גם במצבים רגילים. כאשר אדם מתרגל להבחין בין עובדה לפירוש, הוא ...
דירה עובד פסיכולוגיה מכירה לשפר את המיומנות איך לבדוק מידע אולי יהיה יותר טוב טלביזיה
האם לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
האם לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה: האם חשוב לתת דוגמה אישית לעובדים. במובן של שעליך כמנהל להתנהג כפי שהיית מצפה מהעובדים שלך להתנהג? תשובה: כעיקרון לא. חשוב לך שהעובד שלך יעבוד טוב. לפעמים הדרך לכך היא באמצעות נתינת דוגמה אישית. לדוגמה, אתה כמנהל תגיע לעבודה בזמן, כדי לתת דוגמה אישית לעובדים שלך, להגיע לעבודה בזמן. אבל מצד האמת, יש מצבים שאין בזה צורך. ויש מצבים שדווקא יש צורך הפוך. דהיינו, שאתה רוצה לשדר לעובדים שלך, שאתה המנהל בעסק שלך ושאתה דווקא בא יותר מאוחר, כדי שהם יבינו שאתה המנהל, ושאז ממילא דווקא יקשיבו לך עוד יותר כמנהל ולא כפועל. זא מצד אחד כשאתה כמנהל לדוגמה מאחר לעבודה, מצד אחד אתה לא רוצה שהעובדים שלך יחשבו שאתה מזלזל בעבודה, כי אז זה יגרום להם גם לזלזל בעבודה. מצד שני אתה כן רוצה שהם יחשבו שאתה לא סתם עוד עובד כמותם, אלא אתה המנהל שלהם. וזה שאתה מאחר לעבודה, זה לא בהכרח משום שהעבודה לא חשובה לך, אלא אולי ... תחושה של סמכותיות. ולא באמצעות זה שתשדר להם שאתה יכול לזלזל בעבודה, אלא באמצעות זה שתשדר להם שאתה לא עובד בצורה רגילה בהכרח, אלא בצורה שונה.
לאחר לעבודה כמנהל עובד איך לנהל רגשות כמה אתה לא רוצה אימונים איך לשדר התנהגות
משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות, דד ליין לביצוע משימה, הגדרת זמן למשימה, אימון למנהלים
משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות, דד ליין לביצוע משימה, הגדרת זמן למשימה, אימון למנהלים
משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות, דד ליין לביצוע משימה, הגדרת זמן למשימה, אימון למנהלים מה ההבדל בין כמה זמן ייקח לבצע את המשימה לבין מתי המשימה תהיה מוכנה? כאשר נותנים משימה לעובד, חשוב מאוד להבדיל בין שתי שאלות מרכזיות: כמה זמן ייקח לך לבצע את המשימה? מתי לדעתך המשימה תהיה מוכנה? אליעד כהן מסביר, כי השאלה הראשונה מתמקדת במשך הזמן נטו הנדרש לביצוע המשימה, ואילו השנייה מתמקדת בנקודת הזמן שבה העובד יוכל לסיים אותה בפועל. לדוגמה, אם נותנים לעובד משימה לבנות בית, ניתן לשאול: כמה זמן ייקח לך לבנות את הבית? והוא עשוי לענות שייקח לו יומיים עבודה. ... לדעת כמה זמן נטו לוקחת המשימה? אליעד כהן מדגיש שהבנת זמן המשימה בפועל היא קריטית לניהול יעיל. כאשר שואלים עובד כמה זמן לוקח לך לבצע את זה? ניתן לבדוק האם העובד מעריך את המשימה נכון, ואם הוא הבין את הדרישות. לדוגמה, אם המנהל חושב שהמשימה צריכה לקחת שעה והעובד אומר שזה ייקח לו יומיים, מיד אפשר לזהות פער הבנתי ולברר למה הוא מעריך זאת באופן הזה. ייתכן שיש ... בתאריך סיום המשימה? כשמנהלים מתמקדים רק בתאריך הסיום ולא במשך הזמן האמיתי הדרוש למשימה, עלולות להיווצר בעיות חמורות. למשל, עובד עשוי להגיד שהמשימה תהיה מוכנה בעוד שבועיים אף על פי שהיא דורשת רק שעה אחת, כי אין לו פנאי ... בהערכת זמן המשימה? אליעד כהן מציין ששני מצבים עלולים להצביע על כשל בהבנת המשימה או בהערכת הזמן שלה: כאשר העובד חושב שהמשימה תדרוש יותר זמן משמעותית ממה שהמנהל חושב. כאשר העובד חושב שהמשימה תדרוש פחות זמן משמעותית ממה שהמנהל חושב. לדוגמה, אם המנהל חושב שהמשימה דורשת שלוש שעות והעובד מעריך זאת בשלושה ימים, ברור שקיים פער הבנתי שיש לבדוק. מצד שני, אם העובד חושב שהמשימה דורשת רק שלוש דקות במקום שלוש שעות, זה גם כן חשוד - ייתכן שהוא מתכוון לבצע אותה בצורה שטחית או שהוא כלל לא הבין את המשימה. לכן בשני המצבים הללו חשוב לנהל דיון מעמיק עם העובד על המשימה והאופן שבו הוא מתכנן לבצע אותה. איך לנהל נכון שיחה על זמנים ומשימות עם העובד? כשמנהלים משוחחים עם העובדים על משימות וזמנים, חשוב לעשות זאת באופן מובנה: ראשית לשאול כמה זמן נטו תדרוש המשימה, אם תתחיל לעבוד עליה עכשיו ותתמקד רק בה? אחרי שמקבלים את התשובה, לנסות להבין איך העובד הגיע להערכה הזו. יש לשאול שאלות כמו: למה זה ייקח יומיים?, מה התהליך שתעשה?, האם אפשר לקצר את הזמן?, ... מתי לדעתך תוכל להשלים את המשימה הזו?. אליעד מדגיש שחשוב לנהל את השיחה הזו בזהירות רבה, בלי לאיים על העובד או לגרום לו להרגיש חוסר אמון. המטרה היא להבהיר את המשימה וליצור הבנה הדדית של הדרישות והציפיות. יש גם להיות ערים לאפשרות שהעובד עלול להרגיש מאוים אם מערערים על ההערכות שלו, ולכן חשוב שהדיון יהיה ענייני ומקצועי בלבד. כיצד תגיב אם העובד נותן הערכת זמן קצרה מאוד או ארוכה מאוד? כאשר העובד נותן הערכת זמן קצרה מדי, יש לברר איתו כיצד הגיע להערכה הזו, האם הוא מתכוון לבצע את המשימה בצורה מלאה או שיש אי - הבנה או זלזול. במצב הפוך, כשהעובד מעריך את המשימה בזמן ארוך מדי, חשוב לברר מהן הסיבות לכך - האם ישנם אילוצים חיצוניים או קשיים מיוחדים. ... הבנות ולמנוע טעויות בניהול המשימה. מהי המטרה העיקרית בשיחת הערכת זמן למשימות? המטרה של ניהול השיחה על זמנים עם העובדים היא לא רק לקבל דדליין ולהניח שהכל יקרה בהתאם, אלא להבין בדיוק את הדרך שבה העובד הולך לבצע את המשימה, ולוודא שהעובד הבין היטב את הדרישות. זה מאפשר להקדים ולפתור בעיות ולהימנע מכשלים אפשריים במהלך העבודה. איך לנהל משימות לעובדים? איך מעריכים זמנים למשימות? הערכת זמן משימה לעובד מה ההבדל בין זמן ביצוע המשימה לדדליין? ניהול משימות וזמנים לעובדים
הגדרת זמן למשימה ודאות חיצוניות תהליכים לנהל פגישות לגרום לה להרגיש לבצע סיבות
איך לשדר סמכותיות לעובד שלך? איך לגרום לעובד לתת בך אמון בידע שלך? איך לגרום לעובד שלך לתת בך אמון? איך לענות לעובד שלך? אימון למנהלים, איך לענות לשאלה של עובד שלך? איך לא לגרום לעובד שלך להטיל בך ספק? איך לגרום לעובד לתת בך אמון?
איך לשדר סמכותיות לעובד שלך? איך לגרום לעובד לתת בך אמון בידע שלך? איך לגרום לעובד שלך לתת בך אמון? איך לענות לעובד שלך? אימון למנהלים, איך לענות לשאלה של עובד שלך? איך לא לגרום לעובד שלך להטיל בך ספק? איך לגרום לעובד לתת בך אמון? בעיקרון אתה כמנהל, רוצה שהעובד שלך ידע שהוא יכול לסמוך עליך. דהיינו, באופן כללי אתה רוצה שהעובד שלך יחשוב שאתה יודע מה נכון ושהוא לא יטיל ספק במה שאתה אומר לו. ויש מצבים שהעובד שלך שואל אותך שאלה ושאתה צריך לחשוב על התשובה ושאין לך תשובה בשלוף. במקרה שכזה לדוגמה, אתה לא אמור לשתף את העובד שלך בתהליך ההתלבטות שלך. אלא אתה אמור לומר לו תשובה כללית בסגנון של: אתן לך תשובה עוד מעט וכיוב. ...
האם לפרט מתי להטיל ספק אמון תשובה איך לענות לשאלות במה להטיל ספק אימון ספק
4 אפשרויות בזוגיות רעה בלי להתגרש, 4 אפשרויות מול עובד בעייתי בלי לפטר את העובד, יעוץ זוגי, יעוץ למנהלים, איך להתמודד עם פחד מגירושים? בעיות עם העובד, בעיות בזוגיות, איום בפיטורים, איום בגירושין
4 אפשרויות בזוגיות רעה בלי להתגרש, 4 אפשרויות מול עובד בעייתי בלי לפטר את העובד, יעוץ זוגי, יעוץ למנהלים, איך להתמודד עם פחד מגירושים? בעיות עם העובד, בעיות בזוגיות, איום בפיטורים, איום בגירושין
4 אפשרויות בזוגיות רעה בלי להתגרש, 4 אפשרויות מול עובד בעייתי בלי לפטר את העובד, יעוץ זוגי, יעוץ למנהלים, איך להתמודד עם פחד מגירושים? בעיות עם העובד, בעיות בזוגיות, איום בפיטורים, איום בגירושין מה לעשות אם הזוגיות גרועה, אך לא רוצים להתגרש? כאשר זוגיות נמצאת במצב ... וישנן בעיות בין בני הזוג, קיימות ארבע אפשרויות להתמודדות בלי להתגרש. אותו העיקרון תקף גם למצבים שבהם יש לך עובד בעייתי ואתה לא רוצה לפטר אותו. אליעד כהן מציג את האפשרויות הללו ומסביר אותן לעומק תוך שימוש בדוגמאות מפורטות ומעשיות. מה לעשות כשלא טוב בזוגיות או כשהעובד בעייתי? הבעיה הבסיסית היא שאדם נמצא בזוגיות לא טובה או שיש לו עובד בעייתי, אך מצד שני אינו מוכן לוותר עליו או לפטר אותו. לדוגמה, אם האדם היה יכול לעבור לזוגיות אחרת או להחליף את העובד, הוא היה עושה זאת, אך במצב הנוכחי אין לו אפשרות כזו, ולכן עליו להתמודד עם הבעיה בדרכים אחרות. אפשרות ראשונה: שימוש באיומים (שיטת המקל) - האם זה עובד? האפשרות הראשונה שאליעד מציג היא שיטת המקל, כלומר, להשתמש באיומים, כעס, והטלת פחד כדי לשנות את התנהגות הצד השני. לדוגמה, לומר לבת הזוג שאם לא תשנה את ההתנהגות שלה, אז נתגרש, או לומר לעובד שאם לא יפסיק לאחר לעבודה, יפוטר. היתרונות של שיטה זו הם שהצד השני עשוי להשתנות עקב הפחד מההשלכות. אך ... היא לדבר בצורה נעימה, לברר את הסיבות להתנהגות הלא רצויה של הצד השני ולנסות להבין אותו. לדוגמה, לשאול את העובד למה הוא מאחר, או לשאול את בת הזוג למה היא בוגדת, מתוך רצון אמיתי להבין את הבעיה ולשפר. היתרון ... השני עלול להבין שהמצב אכן בלתי נסבל, ולהחליט מיוזמתו לסיים את הקשר או לעזוב את מקום העבודה. לדוגמה, אם העובד יבין במהלך השיחה שהוא באמת לא מתאים למקום העבודה, ייתכן שיתפטר בעצמו, וכך יקרה בדיוק מה שניסית להימנע ממנו. ... הבעיה - האם זו כניעה? האפשרות השלישית היא לקבל את המצב כפי שהוא ולהסתגל אליו. במקום לנסות לשנות את העובד או את בן הזוג, האדם פשוט לומד להסתדר עם הבעיה. לדוגמה, אם העובד מאחר לעבודה, למצוא פתרונות אחרים לזמן הזה כמו להעסיק עובד נוסף לשעות הבעייתיות, או אם יש בעיות בזוגיות - פשוט לחיות איתן. היתרון של השיטה הזו הוא שהיא אינה ... (אך מבלי לפתוח יותר מדי את האפשרות שהאדם השני ירצה לעזוב), וקצת הסתגלות למצב הבעייתי. למשל, אפשר לשוחח עם העובד בנועם אך גם לתת לו להבין בעדינות שיש השלכות לאיחורים, ומצד שני לסדר פתרונות חלופיים לעיתים שהאיחורים מתרחשים. כך ... מכיוון שהכנות יכולה להוביל למודעות של הצד השני לכך שהוא בעצם לא רוצה להישאר במצב הזה. לדוגמה, כאשר שואלים עובד למה הוא מאחר, ייתכן שהוא יודה בפני עצמו ובפניך שהוא פשוט אינו רוצה להמשיך לעבוד איתך, ורק חיכה להזדמנות ... מדבר מסוים וחושב עליו כל הזמן, הוא מתחיל להתרגל לרעיון, עד שלבסוף הפחד ממנו קטן. לדוגמה, אם אדם מפחד שהעובד יתפטר או שבן הזוג יעזוב, דווקא אם הוא מדמיין את זה הרבה, זה עשוי להפחית את הפחד ולגרום לו ... שהוצגו - איום זהיר, דיבור נעימה, והסתגלות חלקית למצב. איך להתמודד עם זוגיות רעה בלי להתגרש? מה לעשות אם העובד מאחר ואני לא רוצה לפטר? האם איומים בזוגיות יכולים לעזור? איך לדבר נכון עם עובד בעייתי? איך להתמודד עם פחד מגירושים? אסטרטגיות לפתרון בעיות בזוגיות ובעבודה מערכות יחסים, איך לפתור בעיות במערכת יחסים? אשתי בוגדת בי מה לעשות אם אני לא רוצה להתגרש, העובד גונב אותי ואני לא רוצה לפטר אותו מה לעשות, פיטורים של עובד, גירושים בזוגיות, אסטרטגיות ניהוליות
למה היא בוגדת לעבוד להתמודד עם בגידה זוגיות מערכות יחסים לסיים קשר לקבל החלטה פחד
האם הוא אשם? האם הוא אחראי? האם לפטר את העובד? האם להיפרד ממנו? פגיעה בחפים מפשע, האם הוא מתאים לי? האם לסלוח לו? האם להיות איתו? יעוץ למנהלים, מתי לפטר עובד? האם הוא מתאים לתפקיד? חלק 1
האם הוא אשם? האם הוא אחראי? האם לפטר את העובד? האם להיפרד ממנו? פגיעה בחפים מפשע, האם הוא מתאים לי? האם לסלוח לו? האם להיות איתו? יעוץ למנהלים, מתי לפטר עובד? האם הוא מתאים לתפקיד? חלק 1
האם הוא אשם? האם הוא אחראי? האם לפטר את העובד? האם להיפרד ממנו? פגיעה בחפים מפשע, האם הוא מתאים לי? האם לסלוח לו? האם להיות איתו? יעוץ למנהלים, מתי לפטר עובד? האם הוא מתאים לתפקיד? חלק 1 האם נכון לפטר עובד בגלל סיבות שאינן באשמתו? כאשר עולה השאלה האם לפטר עובד או להפסיק קשר אישי מסוים, מתעוררת לעיתים קרובות הטעות של ערבוב בין שתי שאלות נפרדות לחלוטין: שאלת האשמה ושאלת ... אליעד כהן מדגיש כי קיימות שתי שאלות ברורות ונפרדות שיש לשאול כאשר מחליטים לגבי אדם אחר, בין אם זה עובד, חבר או בן זוג: האם האדם אשם בבעיה או בהתנהגות שלו? האם האדם מתאים למערכת יחסים, לעבודה או לתפקיד ... שאנשים עושים היא לקשור את השאלות האלו זו לזו. אליעד מסביר בפירוט את ההבדל בין השתיים. למשל, אם יש עובד שמאחר לעבודה בגלל סיבה אמיתית כמו אמו החולה, אז הוא באמת לא אשם באיחורים, אך זה לא בהכרח אומר שהאדם הזה מתאים להמשיך לעבוד במקום העבודה. עובד שלא עומד בדרישות התפקיד, גם אם הסיבה לכך היא אובייקטיבית או שאינה באשמתו, עדיין יכול להיות לא מתאים לתפקיד. על המנהל להבין שמותר לו לקבל החלטה לפטר עובד על בסיס התאמה ולא על בסיס אשמה. מדוע אנשים נוטים לבלבל בין אשמה להתאמה? אליעד כהן מסביר שבדרך כלל ... אש ששורפת: האש אינה אשמה שהיא שורפת, אך זה לא אומר שצריך להישאר איתה או לסבול ממנה. באותה מידה, עובד שאינו מבצע את תפקידו כראוי או אדם שפוגע בנו לא חייב להיות אשם כדי שנחליט שאינו מתאים לנו. האם אפשר לא להאשים אך עדיין להחליט לסיים קשר או לפטר עובד? אליעד כהן מציג דוגמה נוספת כדי לחדד את הנקודה: אם מנהל מבין שהסיבה לכך שעובד לא עובד טוב היא שהמנהל עצמו חסר ניסיון ולא יודע לנהל היטב, העובד באמת לא אשם במצב. אך זה לא אומר שצריך להשאיר את העובד בתפקיד שאינו מתאים לו. יתכן כי המנהל יבין שהמצב נגרם באשמתו ובכל זאת יחליט שהעובד לא מתאים לתפקיד. כלומר, שאלת ההתאמה לתפקיד היא נפרדת לחלוטין משאלת האשמה. דוגמה נוספת שמציג אליעד היא מערכת יחסים ... להפריד בין השאלות ולענות עליהן בכנות ובאופן ברור. כיצד לשפוט אדם שמתנהג בצורה לא רגישה? אליעד משתמש בדוגמה של עובדת בעבודה שלא עוזרת לעובדת אחרת שנכה וזקוקה לעזרה. האישה שלא עוזרת לעובדת הנכה אינה אשמה בכך, אולי היא עצמה סובלת מקשיים אחרים בחיים שלה. אליעד כהן מסביר כי יש לשאול את ... חברה שלנו או האם מתאים לנו לעבוד איתה, בלי קשר לשאלה אם היא אשמה או לא. גם במקרה זה, העובדה שהאישה אינה אשמה לא הופכת אותה בהכרח למתאימה להיות חברה או לעבוד יחד איתה. מה הטעות העיקרית שהמוח עושה ... מתאים לי? לא צריך להתבלבל ביניהן, ויש לקבל החלטות על בסיס התאמה גם אם אין שום אשמה. מתי לפטר עובד? איך לדעת אם אדם מתאים לי? האם להיפרד ממנו? האם לסלוח לו? מה ההבדל בין אשמה להתאמה? כיצד לשפוט ... שלפעמים אנשים מערבבים נושא האם מישהו אשם או לא אשם במשהו בהקשרים אחרים מה זאת אומרת נגיד שיש לך עובד והעובד הזה נגיד הוא לא עובד טוב בתפקיד ואז אתה רוצה לפטר אותו ואז אתה מתחיל לעשות עם עצמך חישובים רגע אבל הוא לא אשם בזה הוא לא אשם בזה נגיד עובד לדוגמה נגיד מאחר לעבודה ואז אתה אומר טוב בוא נפטר אותו כי הוא מאחר לעבודה ואז אחת הטעויות שלפעמים ... אותו בעבודה. זה לדוגמה נגיד טעות תכף אני אסביר למה זאת טעות בוא ניתן דוגמה נוספת נגיד שיש לך עובד שהוא לא עובד תקין ואז אתה בודק למה הוא לא עובד תקין ואז מתברר הוא לא עובד תקין כי אתה מנהל דפוק נגיד. ש: כי מה? אליעד: כי אתה לא יודע לנהל אותו כי אתה חסר ניסיון ניהולי ואתה לא יודע לנהל אותו אז אתה אומר תראה הוא לא אשם שהוא עובד גרוע אני מנהל גם גרוע אם הייתי מנהל טוב הייתי יודע לנהל אותו אני מנהל גרוע אני לא יודע לנהל אותו ולכן הוא לא אשם שהוא עובד גרוע זאת טעות למה זאת טעות, בוא ניתן עוד דוגמה נגיד לדוגמה מישהו מבקש ממך עזרה נגיד יש לך ... שאלה אחת מה אתה צריך לעשות איתו זאת שאלה אחרת, אם לדוגמה אתה מנהל עסק ובעסק הזה אתה צריך עובד שיעשה פעולה מסוימת ויש לך עובד שלא עושה את הפעולה הזאת אתה צריך לשאול האם העובד הזה מתאים לתפקיד הזה כן או לא האם הוא אשם בזה שהוא לא מתאים זאת שאלה אחרת. הוא לא ... האם הוא אשם בכך ויש האם הוא מתאים לתפקיד זה לא קשור דבר לדבר יכול להיות שאתה יכול להגיד העובד לא מתאים לתפקיד כי אני לא יודע לנהל אותו הוא לא אשם רק אני לא דובר את השפה שלו נגיד עכשיו העובד דובר צרפתית ואתה תדבר עברית הוא אשם שהוא לא מבין את ההוראות שלך הוא לא אשם מי אשם אתה ... אז כאילו זה הופך אותו לבסדר כי יש בדרך כלל בן אדם שהוא לא בסדר הוא אשם נגיד אם העובד גנב ממך כסף אז אתה אומר אוקי אז הוא לא בסדר והוא אשם בזה שהוא גנב ממני כסף הוא ... וזה גורם לך להיות יותר באמפתיה כלפיו, תני את דוגמה. ש: יש לי מישהי בעבודה יש לנו מישהי נכה שעובדת איתנו והיא יושבת ליד מישהי ספציפית ואותה נכה זקוקה להמון עזרה במהלך היום שאם היא צריכה לשירותים אז צריך ... צריכה. אליעד: רגע שנייה יש האם היא אשמה יש עד כמה את שופטת אותה לרעה בגלל שהיא לא עוזרת לעובדת שלידה וזאת שאלה אחת שאלה שנייה האם את חושבת לא אם את רוצה להיות חברה שלה או לא כי ... לו בחירה זאת שאלה אחת האם אני כועס עליו זאת שאלה אחת, שאלה שנייה האם זה מתאים לי יש עובד שהוא לא מתאים אתה מפטר אותו לא בגלל שהוא אשם הוא לא אשם בכלום אני נתתי לו הנחיות שגויות ...
הנחיה התמודדות עם רגשות אשמה לא אוהבת את עצמי האם הוא מתאים לתפקיד שופט כעס בני אדם יעוץ למנהלים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עובדים, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עובדים, איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הטלת ספק באמונה לשכנע גבר לא לקנא אם טוב לו איתך הוא לא ירצה לבגוד בך? שלמות מכל דבר מאמץ סטאטי במצב של כעס האם טוב לא לפחד מהמוות? איך לקבל החלטה בלי לפחד? ביקורת עצמית מתי לשנוא את עצמך? התאהבות וירטואלית למה אתה חייב לאהוב את עצמך כדי שיאהבו אותך? המרדף אחרי האושר השקרי לרצות להיות מאושר לא רוצה אותי כי יש לה מישהו אובדן דחף מיני איך לקבל החלטות טובות? שיטה לקבלת החלטה התמודדות עם כאב איך להתמודד עם חוסר אונים בגלל הקורונה? מוטיבציה להרוויח כסף אני לא מצליח להתמיד לפתח שיחה עם לקוחות חומר שיווקי מודפס לחנך ילד מבולגן ילד חוצפן רוחניות ורצון למות רוחניים וסמים סכיזופרן מעמיד פנים תסביך המשיח איך לגלות אמפתיה כלפי האקסית? איך לשכנע את האקסית? תרגילים מורכבים או תרגילים פשוטים תרגילי משיכה ויכוח בין דתי לאתאיסט האם ביבי נתניהו הוא אלוהים? בן אדם מואר הארה קורית באופן אקראי האם אפשר להיות אלוהים? להיות אלוהים ולגלות שאני השטן לרצות יותר כסף מרדף אחרי כסף איך משהו הופך למשמעות החיים? למה הוא משמעות החיים שלי? תוצאות שליליות מה טוב בערך עצמי שלילי? אין לאדם בחירה חופשית בחירה חופשית והתמכרויות האם העולם קדמון? כאוס בעולם עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מכירות, אימון אישי להפרעות קשב, אימון אישי בתחום עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 10_09_2025 השעה 07:18:07 - wesi1